Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009








Πολύ

...σκερτσόζος
ο Γιαννάκης,
ε;;;

Τί λέτε;;;




ΚΑΛΕ

ΓΙΑΝΝΑΚΙ,

ΥΠΑΓΕ ....ΕΙΣ

ΤΟΥΣ ΑΓΡΟΥΣ

ΒΟΣΚΕΙΝ ΧΟΙΡΟΥΣ
!!!

Το θράσος και η αναίδεια των Λατινοφρόνων, όριο δεν έχει.

Ανησυχούν, από το ολο και αυξανόμενο κύμα αντιδράσεων του πιστού λαού, και αυτό τους ανησυχεί σφόδρα.

Και ήδη άρχισαν να προβαίνουν, σε ...σπασμωδικές κινήσεις...

Νομίζουν οι αναίσχυντοι, ότι ο λαός του Θεού θα συνεχίση να δέχεται τις περαιτέρω ατέλειωτες προκλήσεις και ασχήμιες τους, που όριο και σταματημό δεν έχουν.

Ο Γιαννάκης, που είναι άξιος και ικανός πλέον μόνο γιά ..." να βόσκη χοίρους" ψεύδεται ασύστολα ότι έλαβαν αποφάσεις τα Πατριαρχεία, για να συνεχισθούν οι προσευχο-διάλογοι.
Ελαβον αποφάσεις, να συνεχισθούν μόνον οι ....διάλογοι.

Δεν έλαβον αποφάσεις να γίνωνται συμπροσευχές και συλλειτουργίες.
Γι αυτό και ουδείς Οικουμενιστής ή Λατινόφρονας το αναφέρει, αλλά τεχνηέντως, το αποσιωπά και το αποκρύπτει.

Επιπλέον όλα τα Πατριαρχεία βρίσκονται σε άθλια κατάστασι.

Η δεν εχουν ποίμνιο.

Η αγνοούν ή και περιφρονούν τελείως τις έντονες αντιδράσεις του ποιμνίου τους.

Και δεν μεταφέρουν τις αντιδράσεις και τις διαμαρτυρίες του πιστού λαού.

Επομένως είναι άκυρες όλες οι αποφάσεις τους, αφού δεν έχουν την έγκρισι του ποιμνίου τους, του πιστού λαού.

Και αν έλαβον αποφάσεις για διαλόγους, χωρίς να έχουν ρωτήσει κάν τους λαούς τους, όπως έγινε και γίνεται και εδώ στην Ελλάδα, μήπως τους εξουσιοδότησαν τους ...ξεπλυμένους και χρεωκοπημένους Λατινόφρονας και μεμιασμένους Οικουμενιστάς, να κάμνουν και τις ελεεινές και μιαρές συμπροσευχές και συλλειτουργίες, με τους Φραγκολατίνους αιρετικούς αλλά και την κάθε αιρετική ή σατανική αίρεσι του Πλανήτη;
Ολα τα θεατρικά ...καραγκιοζλίκια, που συνεχώς διαπράττουν και γινώμεθα αυτόπται και αυτήκοοι μάρτυρες, τι αποτελούν;

Διαλόγους;

Ούστ, ψευδολόγοι, στραβοί και αλλοίθωροι αχρειέμποροι της πατρώας Πίστεως και ευσεβείας.!!!

Μήπως, λοιπόν, επαναλαμβάνουμε, οι συμπροσευχές και οι συλλειτουργίες τους είναι ...διάλογοι;
Ετσι διαλέγονταν, οι Αγιοι Πατέρες της Εκκλησίας;

Ποιούς προσπαθούν να εξαπατήσουν, αυτοί οι μειοδότες;
Σε ποιά εκκλησιαστική ιστορία, τα διάβασαν αυτά;

Ποιούς εμπαίζει, ο κυρ Γιαννάκης ο Ζηζουλέας, ο σφοδρός φίλος και κολητός, του ομοφυλοερωτιάρη μακαρίτη Ιάκωβου Βαβανάτσου;

Αϊ να χαθή το "κοπέλι" των αιρεσιαρχών Παπών Δύσεως και Ανατολής!!!

Ο π. Ρωμανίδης έλεγε ότι "η ένωσι των Εκκλησιών υπογράφτηκε πάνω στο κρεββάτι της ανωμαλίας".

Τι να εννοούσε και μας το βεβαίωνε αυτό, άραγε ο π. Ιωάννης;

Τι γνώριζε και δεν μας το αποκάλυψε;

Μήπως το αποκάλυψε σε κάποιους το μεγάλο μυστικό;

Μήπως μίλησε σε κάποιους, για πρόσωπα και γιά πράγματα;

Μήπως κάποιος ορθόδοξος, γνωρίζει κάτι περισσότερο;

Θα περιμένουμε να ακούσουμε τυχόν αυτήκοους μάρτυρες.

Το blog apotixisi είναι ανοικτό.

Ποιές ειναι αυτές οι Εκκλησίες που δεν έχουν λαό, και που επικαλείται ο Ζηζουλέας του ...εσβεσμένου Φαναρίου;
Υπάρχει Εκκλησία, χωρίς λαό;

Μπορεί να λειτουργήση ο κληρικός, χωρίς έστω και έναν αντιπρόσωπο του λαού;

Μόνον οι κληρικοί, μπορούν να αποτελούν την Εκκλησία;

Η εκτρωματικά ανυπόστατα μορφώματα;

Ποιοί, λοιπόν, είναι οι ψεύτες και οι συκοφάντες;

Οι, ΟΛΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣ υπογράψαντες την γενναία και ορθοδοξότατη ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ, που υπερέβη ήδη την έκτη χιλιάδα κληρικών και λαϊκών, ή κατατρομοκρατήσασα τους Λατινόφρονας ή οι αισχροί και οι ελεεινοί Λατινόφρονες;

Γράφει ο αναίσχυντος ψευδολόγος ψευδοδογματολόγος, που προσπαθεί να εξαπατήση και να ...ξεσηκώση τους επισκόπους της Ελλάδος, ο εγκάρδιος φίλος του ερωτοομοφυλόφιλου Βαβανάτσου:
"Ποία η αυθεντία και το κύρος των συνοδικών αποφάσεων";

Απαντούμε: ΚΑΜΜΙΑ.

Η ιστορία της Ορθοδόξου Εκκλησίας διδάσκει ότι η αυθεντία δεν προέρχεται από τους κληρικούς, αλλά από την συνείδησι της Εκκλησίας, δηλαδή από τον ΠΙΣΤΟ ΛΑΟ.

Αυτός και μόνο επιδοκιμάζει ή αποδοκιμάζει.

Αυτός και μόνο επικυροί ή ακυροί.

Αυτός και μόνο αποδέχεται ή απορρίπτει.

Αυτός και μόνο παραδέχεται ή καταργεί.
Αυτός και μόνο εγκρίνει ή αφαιρεί.
Και χίλιοι επίσκοποι - αξιοθρήνητε Ιερεμία Φούντα - να θεσπίσουν ή να ψηφίσουν κάτι το διαφορετικό από την Ορθόδοξο Πίστι και Ζωή, όπως πράττουν σήμερα οι Λατινόφρονες και οι Οικουμενιστές, έρχεται ο ΓΙΓΑΣ λαός και τα πετάει όλα ... στον ...απόπατο της Ιστορίας.
Αυτό το πρώτο μάθημα που γνωρίζουν και τα νήπια του δημοτικού, δεν το γνωρίζεις εσύ, ψευτοδογματολόγε;

Και αυτός ο λαός εδώ και δεκαετίες, που εσείς οι ...ξεφωνημένοι, δεν υπολογίζετε και περιφρονείτε, καταρράται και εμπτύει όλες, μά ΟΛΕΣ τις συζητήσεις και τα ανοίγματα, που τα διεξάγετε κατά τον ανεπίτρεπτον και αντορθόδοξον τρόπον που τα διεξάγετε.

Γιατί το παραβλέπετε αυτό, αδιάντροποι και ατσίπωτοι, Λατινόφρονες και Οικουμενιστές;

Γιατί περιφρονείτε τόσο προκλητικά τις αντιδράσεις του πιστού λαού;

Ο πιστός λαός, η Εκκλησία του Θεού επί της γής, σας θεωρεί ανίκανους και ακατάλληλους, να τον εκπροσωπείτε.

Υπάγετε, λοιπόν, αναίσχυντοι Λατινόφρονες και Οικουμενιστές, .... εις τους αγρούς, βόσκειν ΧΟΙΡΟΥΣ!!!
Εκεί θα διαπρέψετε, όντως!!!


Ας ...απολαύσουμε όμως το κατάπτυστο...βρωμόχαρτο του Γιαννάκη, του ....εσβευσμένου Φαναρίου, που ολα όσα γράφει, μας τα ξανάπε στην ημερίδα της Θεσσαλονίκης και διαπομπεύθηκε και κατεξευτελίστηκε, αφού εξαναγκάσθηκε από τις ασταμάτητες φωνασκίες να προτείνη την διάλυσι της ημερίδας και αφού κατήλθε από το βήμα εσπευσμένα εν μέσω έντονων και σφοδροτάτων αποδοκιμασιών.
Ο συντάκτης αυτού του κειμένου ήταν παρών, τα είδε και τα άκουσε όλα και συμμετείχε σε όλα.
Αλλά αυτός - ο Γιαννάκης καλέ - ..."ουκ ηβουλήθη συνιέναι".


Σεβασμιώτατε,

Επειδή κατ’ αυτάς δημιουργείται, ως μη ώφελε, υπό τινων κύκλων θόρυβος πολύς περί το θέμα του επισήμου θεολογικού Διαλόγου των Ορθοδόξων μετά των Ρωμαιοκαθολικών, και εκτίθενται απόψεις κινούμεναι πολλάκις μεταξύ ανακριβείας και απροκαλύπτου ψεύδους και συκοφαντίας, απευθύνομαι εις την αγάπην Σας, δια να διευκρινίσω τα ακόλουθα:

1. Ο ως άνω θεολογικός Διάλογος δεν αποτελεί υπόθεσιν του Οικουμενικού Πατριαρχείου, πολλώ δε μάλλον ενός συγκεκριμένου προσώπου, αλλά διενεργείται κατόπιν αποφάσεως όλων ανεξαιρέτως των αυτοκεφάλων και αυτονόμων Ορθοδόξων Εκκλησιών. Ειδικώς ως προς την παρούσαν περίοδον του Διαλόγου, κατά την οποίαν ο υποσημειούμενος ασκεί την συμπροεδρίαν από Ορθοδόξου πλευράς, η ομοφωνία όλων των Ορθοδόξων Εκκλησιών διά την συνέχισιν του Διαλόγου είναι καταγεγραμμένη εις Μνημόνια υπογεγραμμένα υπό των σεπτών Προκαθημένων των Ορθοδόξων Εκκλησιών, τα οποία και επισυνάπτονται ενταύθα εν φωτοτυπία. Ως θα διαπιστώση η Σεβασμιότης Σας εκ της αναγνώσεως των Μνημονίων τούτων, και η αγιωτάτη Εκκλησία της Ελλάδος, συνοδική, μάλιστα, αποφάσει, αποδέχεται ότι «παρά τας υφισταμένας δυσκολίας, αίτινες, πηγάζουν εκ της συνεχίσεως της προκλητικής δράσεως της Ουνίας εις βάρος του ποιμνίου της Ορθοδόξου Εκκλησίας, ο εν λόγω Θεολογικός Διάλογος δέον, όπως συνεχισθή». Οι αντιτιθέμενοι, συνεπώς, εις τον εν λόγω θεολογικόν Διάλογον αμφισβητούν και επικρίνουν πανορθοδόξους αποφάσεις, συνοδικώς ειλημμένας. Διεκδικούντες υπέρ εαυτών και μόνον το γνήσιον φρόνημα της Ορθοδοξίας αμφισβητούν κατ’ ουσίαν την ορθοδοξίαν όχι ωρισμένων προσώπων, όπως παραπλανητικώς διατείνονται, αλλά των Προκαθημένων και των ιερών Συνόδων πασών των αγιωτάτων Ορθοδόξων Εκκλησιών.

2. Τα αυτά ισχύουν και ως προς το θέμα του περί ου ο λόγος Διαλόγου. Πληροφορούμεθα ότι καθηγητής τις εν επιστολή προς τους Σεβασμιωτάτους Ιεράρχας επικρίνει την επιλογήν του θέματος του πρωτείου ως θέματος του θεολογικού Διαλόγου, και φρονεί ότι περί άλλα θα έδει να ασχολήται ο Διάλογος. Αλλ’ο εν λόγω καθηγητής είτε αγνοεί είτε αδιαφορεί διά το γεγονός ότι, και πάλιν, το θέμα του Διαλόγου απεφασίσθη πανορθοδόξως. Τα συνημμένα Μνημόνια, υπογεγραμμένα υπό πάντων των Προκαθημένων των Ορθοδόξων Εκκλησιών, μαρτυρούν και βεβαιούν τούτο. Η αγιωτάτη Εκκλησία της Ελλάδος αποδέχεται ωσαύτως ότι «προς διευκόλυνσιν της πορείας του Διαλόγου η συζήτησις αυτή (περί της Ουνίας) δύναται να διεξαχθή εντός των πλαισίων της εκκλησιολογίας υπό το πρίσμα του πρωτείου». Τούτο ακριβώς προτιθέμεθα να πράξωμεν φυσιολογικώς κατά την προσεχή συζήτησιν του θέματος «Το πρωτείον κατά την β’ χιλιετίαν», ότε και ενεφανίσθη η Ουνία. Τα λοιπά θέματα, εις τα οποία αναφέρεται ο εν λόγω καθηγητής, ουδόλως θα παροραθούν υπό του Διαλόγου. Αλλά εις την παρούσαν φάσιν, ως απεφασίσθη διορθοδόξως από της ενάρξεως του Διαλόγου, το επίκεντρον της συζητήσεως αποτελεί η Εκκλησιολογία. Σεβαστόν και θεμιτόν είναι να έχη διάφορον άποψιν ο εν λόγω καθηγητής, ή οιοσδήποτε άλλος. Αλλ’ είναι απαράδεκτον να κραυγάζη ότι η Ορθοδοξία κινδυνεύει, διότι οι διαποιμαίνοντες αυτήν Προκαθήμενοι δεν συμμερίζονται την γνώμην του. Που βαίνομεν ως Εκκλησία, Σεβασμιώτατε άγιε αδελφέ;

3. Διαδίδεται ψευδέστατα και συκοφαντικώτατα ότι επίκειται η υπογραφή της ενώσεως των Εκκλησιών! Ομότιμος καθηγητής της Θεολογίας, γνωστός διά την εμπάθειάν του προς το πρόσωπόν μου, επεσκέφθη Ιεράρχην της Εκκλησίας της Ελλάδος και του εδήλωσεν ότι, ως γνωρίζει μετά βεβαιότητος (!) , η ένωσις έχει ήδη αποφασισθή (εις την Ραβένναν!) και είναι θέμα χρόνου η αναγγελία της!!! Κληρικοί και λαϊκοί με πλησιάζουν και με ερωτούν εάν αληθεύει ότι εις την Κύπρον τον Οκτώβριον θα υπογραφή η ένωσις! Προφανώς διά του τρόπου τούτου επιδιώκεται η δημιουργία ανησυχίας εις τον λαόν του Θεού με απροβλέπτους συνεπείας διά την ενότητα της Εκκλησίας. Αλλ’ οι διαδίδοντες ταύτα γνωρίζουν ασφαλώς (εάν δεν ετυφλώθηκαν από εμπάθειαν, φανατισμόν ή μανίαν αυτοπροβολής)πρώτον μεν ότι ο διεξαγόμενος θεολογικός Διάλογος, έχει να διανύση μακρότατον ακόμη δρόμον, διότι αι θεολογικαί διαφοραί, τα οποίας συνεσώρευσαν χίλια έτη διαιρέσεως, είναι πολλαί, δεύτερον δε ότι η Επιτροπή του Διαλόγου είναι εντελώς αναρμόδια να «υπογράψη» ένωσιν, δοθέντος ότι το δικαίωμα τούτο ανήκει εις τας Συνόδους των Εκκλησιών. Διατί, λοιπόν, η ψευδέστατη παραπληροφόρησις; Δεν αναλογίζονται οι διασπείροντες τας ψευδείς αυτάς «πληροφορίας» τας συνεπείας διά την ενότητα της Εκκλησίας; «Ο ταράσσων (τον λαόν του Θεού) βαστάσει το κρίμα, όστις αν ή» (Γαλ.5,10)

Σεβασμιώτατε,

Η ευθύνη όλων, μάλιστα δε των επισκόπων, των τεταγμένων υπό του Θεού να μεριμνούν διά την διασφάλισιν της κανονικής ενότητος του ποιμνίου των, είναι πελωρία. Το διακύβευμα είναι εκκλησιολογικόν: ποία η αυθεντία και το κύρος των συνοδικών αποφάσεων; Θα υπακούωμεν εις τα συνοδικάς αποφάσεις, ως πράττομεν ημείς βαλλόμενοι διά τούτο, ή εις τους «ζηλωτάς» της Ορθοδοξίας; Υφίστανται Ορθοδοξία και δόγματα πίστεως άνευ συνοδικών αποφάσεων; Λάβετε, παρακαλούμεν, θέσιν επ’ αυτού, πριν ή οδηγηθώμεν εις πλήρη απαξίωσιν των συνοδικών αποφάσεων και διασπασθή το ποίμνιον Σας ως εκ της τυχόν ολιγωρίας μας.

Ταπεινώς και εν συναισθήσει επισκοπικής ευθύνης υποβάλλοντες ταύτα εις την υμετέραν αγάπην και κρίσιν διατελούμεν

Εν Αθήναις τη 26η Σεπτεμβρίου 2009

Μετά σεβασμού, τιμής και αγάπης εν Κυρίω

+Ο Περγάμου Ιωάννης, Ορθόδοξος Συμπρόεδρος της Επιτροπής επί του Θεολογικού Διαλόγου
Ορθοδόξων και Ρωμαιοκαθολικών

17 σχόλια:

  1. Πράγματι
    μεγάλο το θράσος του Ζηζιούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάποιες παρατηρήσεις:

    1/ Ο π. Ρωμανίδης είπε και ένα άλλο φοβερό λόγο:
    "Το μεγαλύτερο πρόβλημα για την Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι ο Πάπας της Ρώμης, αλλά οι Ορθόδοξοι Επίσκοποι" και τον επίσης πιο φοβερό: "Ο Διάβολος δεν έχει πλέον δουλειά να κάνει, τη δουλειά την έχουν αναλάβει οι Ορθόδοξοι Επίσκοποι"!

    2/ Το κατάντημα στην Ορθόδοξη Εκκλησία ήταν και είναι διαχρονικό. Ας θυμηθούμε τον Χρυσόστομο:
    Ο Κων/πόλεως Ιωάννης διαδέχθηκε τον άγιο Νεκτάριο (11 Οκτωβρίου) το 398, χειροτονηθείς από τον Αλεξανδρείας Θεόφιλο (ο οποίος δεν τον ήθελε), αναγνωρίσθηκε δε αμέσως η εκλογή του από τον Αντιοχείας Φλαβιανό Α΄ (είχε συμβάλει σ’ αυτή) και τον Ρώμης Σιρίκιο. Η πρώτη του πράξη ήταν να πωλήσει όλα τα πολυτελή έπιπλα και αντικείμενα, που βρίσκονταν στην Αρχιεπισκοπή: «Στην πλούσια και άνετη ζωή του προκατόχου του (αγίου Νεκταρίου) επέβαλε (ο Χρυσόστομος) αυστηρές οικονομίες στις δαπάνες, για να εξοικονομηθούν χρήματα προκειμένου να διατεθούν για Νοσοκομεία και άλλους κοινωφελείς σκοπούς. Έτσι άρχισε να πωλή πολυτελή έπιπλα και άλλα αντικείμενα, που δεν εχρειάζοντο για τον ίδιο» (Χρ. Κρικώνη: Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος και οι περί ιερωσύνης λόγοι του, Αποστολική Διακονία, σελ. 33-34).
    Πολέμησε την ανηθικότητα, τη λαιμαργία και τη φιλαργυρία Επισκόπων, κληρικών και μοναχών και το θεσμό των «συνεισάκτων γυναικών». Σε σύνοδο 70 επισκόπων της Αρχιεπισκοπής του καθήρεσε 16 Επισκόπους και 70 πρεσβυτέρους. Συνέστησε στους πλούσιους να δωρίζουν κατ’ ευθείαν στους πτωχούς και όχι μέσω των κληρικών των Ι. Ναών, για να είναι σίγουροι, για την κατάληξη της δωρεάς των.
    Γι' αυτό και κυνηγήθηκε και υπέστη μαρτυρικό θάνατο, καταδιωκόμενος από 7 αγίους της Εκκλησίας μας!

    3/ Από πότε έχουμε ΡΚαθολική Εκκλησία, αφού από το Σχίσμα μέχρι τώρα 21 Ορθόδοξες και Πανορθόδοξες Σύνοδοι έχουν καταδικάσει τους Λατίνους και τον Παπισμό, για τις καινοτομίες του;

    4/ Ο Περγάμου λέει εμμέσως πλην σαφώς μια μεγάλη αλήθεια, ότι σύνολη η Ορθοδοξία παπίζει!

    5/ Ποιά συζήτηση θα γίνει για το πρωτείο του Πάπα τη β΄ χιλιετία; Μα, τη β΄ χιλιετία ο Πάπας είναι εκτός Εκκλησίας. Εμάς τι μας ενδιαφέρει, τι δικαιοδοσίες έχει ο αρχηγός μιας χριστιανικής θρησκευτικής κοινότητας; Αυτό είναι θέμα της ίδιας της κοινότητα;. Μήπως μας ενδιαφέρει, ποιά ειναι τα καθήκοντα του Προέδρου των Μαρτύρων του Ιεχωβά (που αυτοαποκαλούνται Χριστιανοί!);

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΙ ΑΚΕΦΑΛΕΣ ΚΕΦΑΛΕΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ

    Διαβάσαμε επιστολή του Μητροπολίτη Περγάμου Ζηζιούλα, απευθυνόμενη στον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών Ιερώνυμο, για τις αντιδράσεις που προκαλεί το θέμα των διαλόγων (οι συμπροσευχές παραβλέπονται) με τους ετερόδοξους.Η επιστολή καταλήγει: "Η ευθύνη όλων, μάλιστα δε των επισκόπων, των τεταγμένων υπό του Θεού να μεριμνούν διά την διασφάλισιν της κανονικής ενότητος του ποιμνίου των, είναι πελωρία"


    Κατά το λαϊκό άσμα: "Τα ψεύτικα,τα λόγια,τα μεγάλα".

    Δεν είμαστε εμείς αυτοί που είπαμε ότι η ένωση δεν θα γίνει από επάνω (: τις προεξέχουσες ακέφαλες κεφαλές των ποιμένων). Ο κ. Βάλτερ Κάσπερ, αν θυμάμαι, και αν τον γράφω καλά, ήταν αυτός που είπε, ότι η ένωση (μάλλον,η επιδίωξη για την ένωση) είναι να γίνει από τη βάση.

    Οι διάλογοι θα γίνονται για ένα και μοναδικό σκοπό. Για να βλέπει συστηματικά ο ακατήχητος λαός τις ακέφαλες κεφαλές να συνομιλούν, να συζητούν, να συναγελάζωνται αντάμα. Αυτό τα λέει όλα και δεν χρειάζεται τίποτα άλλο. Οι ακέφαλες κεφαλές είναι ικανότατες να συντάξουν κείμενα αθώα, να συντάξουν κείμενα που θα ικανοποιούνκαι τις δυο ή περισσότερες, πλευρές, να συντάξουν κείμενα που θα δίνουν τροφή για πλήθος ερμηνειών. Αλλά η βάση δεν θα ενδιαφέρεται καθόλου γι΄ αυτά. Και όταν θα βρίσκεται (η βάση) σε ταξίδι τουρισμού ή συγκροτεί (η βάση) κάπου αυτό που ονομάζεται "ομογένεια", θα πηγαίνει να εκκλησιάζεται σε παπική εκκλησία και να παίρνει την όστια. Ή όποιος το προτιμά, θα υπάρχει παραδίπλα ο άρτος και οίνος, για να του χορηγείτε η παραδοσιακή θεία Μετάληψη.

    Οι ακέφαλες κεφαλές ξέρουν πολύ καλά τα επικοινωνιακά παιγχνίδια. Δεν έχει σημασία τι κουβεντιάζουν. Σημασία έχει να βλέπει ο κόσμος (διακαναλικά!!!) ότι όλοι μαζί κουβεντιάζουν.

    "Τα ψεύτικα, τα λόγια, τα μεγάλα" ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι οικουμενιστές δεν αισθάνονται κανέναν πανικό.
    Ενοχλούνται από τις αντίθετες φωνές και κρίνουν ότι ήλθε η ώρα να τις φιμώσουν, αποκεφαλίζοντας τους φορείς τους ει δυνατόν.
    Δεν τολμούσαν να πουν τίποτα στο παρελθόν,πχ για τις διαμαρτυρίες μετά το συλλείτουργο Παπα-Πατριάρχη του 2006 εν Φαναρίω, όταν οι συσχετισμοί δεν τους ευνοούσαν.

    Τώρα οι ενδοεκκλησιαστικοί συσχετισμοί στην Ελλαδική Εκκλησία έχουν μεταβληθεί και κρίνουν ότι ήρθε η ώρα ξεκαθαρίσματος λογαριασμών.

    Σε αυτό είχε προϊδεάσει, στο ιστολόγιο του, ο εκ Πατρών ορμώμενος, οικουμενιστής θεολογών.

    Και να που επαληθεύθηκε.

    Ελπίζω ότι θα βρεθούν κάποιοι επίσκοποι με ήθος και φρόνημα ως του Ελευθερουπόλεως Αμβροσίου και του Φλωρίνης Αυγουστίνου,κάποιος διάδοχος του οσίου Φιλοθέου της Πάρου και του κυρ Φώτη Κόντογλου αν και δεν είμαι αισιόδοξος, καθώς ελάχιστοι ενδιαφέρονται πλέον για τα ζητήματα της Εκκλησίας.


    Ίσως πάλι , την λύση να δώσουν οι εκλογές με τον χωρισμό Εκκλησίας-Κράτους , οι τούρκοι Γκρίζοι Λύκοι ή κάποια έκτακτη επέμβαση του Θεού.

    Το βέβαιο είναι ότι οι λεονταρισμοί του Φαναρίου δημιουργούν μιάν άλλη ενδοεκκλησιαστική πραγματικότητα. Ίδομεν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρακαλώ να γίνει διόρθωση σε αυτό :"Διαβάσαμε επιστολή του Μητροπολίτη Περγάμου Ζηζιούλα, απευθυνόμενη στον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών Ιερώνυμο"

    Η επιστολή απευθύνεται αορίστως προς "Σεβασμιώτατο" φωτογραφίζοντας τους "Σεβασμιωτάτους" επισκόπους, ενδεχομένως και τον "Πρώτον τη τάξει" Ιερώνυμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρε Μisha άντε να μετανοήσεις για τις ηθικές σου αθλιότητες που διαδίδεις μέσω των κειμένων και του μπλογκ σου και μετά έλα να βοηθήσεις και στον αντιοικουμενιστικό αγώνα.
    Διαφορετικά είσαι όνειδος και μόνο όνειδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συκοφάντη των αγίων και αναξιόπιστε Αιρετικε ποιοί είναι οι 7 άγιοι που καταδίωξαν μέχρι θανάτου τον Αγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο;

    Γιατί δεν μας απάντησες ακόμα και ούτε ζήτησες συγγνώμη για τις διαστρεβλώσεις των κειμένων του αγίου Νικοδήμου;
    Το ίδιο κάνεις και σε όλα τα κείμενα. Διαστρέβλωση και τίποτα άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος είπε...
    Μερικά από τα στοιχεία που υπάρχουν συνοπτικά στον παραπάνω σύνδεσμο είναι τα παρακάτω.

    "Επειδή φαίνεται η ιστοσελίδα του Misha και έτσι με τον τρόπο αυτό την διαφημίζει. Επειδή και η ιστοσελίδα του, και το forum του περιέχουν και πράγματα αλλότρια του ορθόδοξου ήθους γι' αυτό προς ενημέρωση και προστασία των αναγνωστών σας, θα τα επισημάνω.

    Ο Misha εμφορείται από αντιλήψεις που δεν συνάδουν με το ορθόδοξο ήθος, ούτε και με την διδασκαλία της Εκκλησίας. Μερικές από αυτές είναι:

    α. Υποστηρίζει, διαδίδει και διαφημίζει την ομοιοπαθητική. Είναι θερμός υπερασπιστής της.

    β. Στις σελίδες του και στο forum του, περιέχει και χυδαιότητες εντελώς αναρμόδιες για το ήθος το χριστιανικό. Λέξεις, φράσεις και υπονοούμενα χυδαία και ανήθικα. Αλλά αναρτά και ηχητικά κομμάτια απο την τραγουδίστρια που άδει αισχρότατα τραγούδια, την Δόμνα Σαμίου. Όλα αυτά λοιπόν είναι αγνά και άγια για τον Misha!!!

    γ. Έχει σχέσεις φιλικές με τον Π.Ανδριόπουλο και του στέλνει και "χρόνια πολλά" παρ' όλες τις φοβερές, ανήθικες, αιρετικές και βλάσφημες απόψεις του. Δεν μπορεί απο την μια να αγωνίζεται για την Ορθοδοξία και απο την άλλη να φέρεται με φιλικό τρόπο σε άνθρωπο που καταστρέφει ψυχές με τις απόψεις του.

    δ. Συνηγορεί και υποστηρίζει τις απίστευτα αισχρές και χυδαίες εικόνες που αναρτά ο πατρινά Ανδριόπουλος. Μερικές από τις οποίες είναι και φοβερά βλάσφημες!
    Και θεωρεί την αισχρή σελίδα του, ως έχουσα υψηλή αισθητική. Δεν τον πειράζουν τα γυμνά δηλαδή! Τα γυμνά κατα τον ΜISHA είναι σεμνά! Και παραλληλίζει τις αισχρότητες των φωτογραφιών και εικόνων που αναρτά ο Ανδριόπουλος με τις ιερές εικόνες που εικονίζουν τον άγιο Ονούφριο ή την αγία Μαρία την Αιγυπτία!!!!! (κοιτάχτε το σχόλιο του εδώ: https://www.blogger.com/comment.g?blogID=906949147109519547&postID=4502013972296007500&isPopup=true, που αποτελεί σχόλιο στη δημοσίευση http://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/2009/05/blog-post_5443.html που απο μόνο του αρκεί να δείξει τί εστί Ανδριόπουλος αφού υπάρχει ακόμα και σ' αυτό η αισχρότητα και η αναίδεια, αφού πρώτα κοιτάξετε πολύ καλά την όλη σελίδα http://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/ ,για να διαπιστώσετε τί ρυπαρότητες φιλοξενούνται στην εν λόγω κατάπτυστη σελίδα και οι οποίες χαρακτηρίζονται απο τον misha ως υψηλής αισθητικής!!!!

    Πολύ σωστά γράφτηκε σε σχόλιο: "κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει".

    Ακόμα και σήμερα τα δαιμόνια της χυδαιότητας δεν αφήνουν τον κάτοχο του ιστολογίου (δηλ. τον Ανδριόπουλο) και τον παρότρυναν να συνεχίζει τις αισχρότητες αυτές, κάτι που έκανε.
    Ας τον χαίρεται ο Misha!

    Λοιπόν για να τελειώνουμε, έτσι δεν μπορεί να διεξαχθεί αντιοικουμενιστικός αγώνας. Αυτοί -mishas και οι όμοιοί του- βλάπτουν και δεν ωφελούν στον αντιοικομενιστικό αγώνα."

    1 Οκτώβριος 2009 8:40 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παιδια, εντάξει τα περι Μισα.
    Τα γραψατε παιδια, τα ειδαμε δεν εχω χρονο να τα ψαξω ολα.
    Αφηστε τον Μισα και ασχοληθείτε με τα ζητηματα που μας καινε.
    Ειχαμε σημερα ομοβροντια απο τους Τουρκοσπορους της Μογγολοτουρκιας.
    Απαιτουν καθαιρεσεις και αφορισμους.
    Ο Ιερωνυμος του εδωσε τα παντα.
    Τωρα ο αρχιαιρεσιαρχης απαιτει και αλλα.
    Να δουμε τι θα κανη. Θα μας αφοριση ο Ιερωνυμος;
    Προτεινω να ΠΑΡΑΙΤΗΘΗ.
    Δεν εχει να προσφερη τιποτα. Οτι προσεφερε προσεφερε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα ζητήματα τα προσβάλλοντα την ηθική δεν σε καίνε Οδυσσέα; Δεν σε καίει η ψυχική βλάβη που προέρχεται απο εκεί;
    Μπορούμε να αποσυνδέσουμε το ήθος απο το δόγμα και να είμαστε ταυτόχρονα Ορθόδοξοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητέ συκοφάντη, υβριστή και κατακριτή μου. Πριν ανοίξεις το απύλωτο βρωμερό σου στόμα, κάνε τον κόπο να διαβάσεις λίγο εκκλησιαστική ιστορία. Αλλά είπαμε, η μελέτη θέλει κόπο, ενώ η βρισιά είναι ανέξοδη.
    Πρόσεξε λοιπόν να μάθεις για τις ιεροκρύφιες ενέργειες των 7 αγίων της Εκκλησίας κατά του ιερομάρτυρα αγίου Ιω. Χρυσόστομου:
    1/ Το Μάρτιο του 403, έφτασε στην Κων/πολη ο άγιος Επιφάνιος (12.5), που αντικανονικά και προσβλητικά αρνήθηκε τις τιμές από τον Χρυσόστομο, την φιλοξενία του και την κοινωνία με αυτόν, έχοντας υιοθετήσει όσα κατηγορούσαν τον Χρυσόστομο στην Κων/πολη οι εχθροί του και ο Αλεξανδρείας Θεόφιλος. Θεωρούσε τον Χρυσόστομο ακόμα και αιρετικό. Σε λίγους μήνες, χωρίς να κοινωνήσει με τον Χρυσόστομο, εγκατέλειψε την Κων/πολη και πέθανε στο ταξίδι, πριν πατήσει την γη της Κύπρου (Παπαδόπουλου Στ. Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, σελ. 46).
    2/ Ο πρώτος, που διαδέχθηκε τον Ιωάννη στο θρόνο της Κων/πολης, άγιος Αρσάκιος (11.10) (404-405), αδελφός του αρχιεπισκόπου αγίου Νεκταρίου, αρχιεράτευσε για μικρό χρονικό διάστημα (14 μήνες). Ο ίδιος ο Χρυσόστομος σε επιστολή του προς τον Επίσκοπο Κυριακό, επίσης εξόριστο αναφέρει περί του Αρσακίου τα εξής (κατά μετάφραση αγίου Νικοδήμου): «Ήκουσα δε και δια τον φλύαρον εκείνον Αρσάκιον, τον οποίον εκάθισεν η βασίλισσα πατριάρχην εις τον θρόνον μου, ότι καθ’ υπερβολήν έθλιψε τους αδελφούς και τας παρθένους, οίτινες με υπερησπίζοντο και δεν ηθέλησαν να συγκοινωνήσωσι με αυτόν, εκ των οποίων πολλοί και απέθανον εν τη φυλακή δι’ αγάπην μου. Εκείνος, λέγω ο προβατόσχημος λύκος, ο οποίος έχει μεν σχήμα επισκόπου, είναι δε μοιχός κατ’ αλήθειαν, διότι καθώς η γυνή ονομάζεται μοιχαλίς, όταν, ζώντος του ανδρός της, λάβη άλλον άνδρα, ούτω αυτός είναι μοιχός ουχί κατά σάρκα, αλλά κατά πνεύμα, επειδή ζώντος εμού του επισκόπου της Κωνσταντινουπόλεως, αυτός ήρπασε τον θρόνον μου».
    3/ Τον άγιο Αρσάκιο διαδέχθηκε στο θρόνο ο άγιος Αττικός (8.1) (406-425), ο οποίος συνέχισε την πολεμική εναντίον των οπαδών του Ιωάννη Χρυσόστομου μέχρι το 416, οπότε δέχθηκε την αποκατάστασή του και την εγγραφή του ονόματός του στα δίπτυχα της Εκκλησίας της Κων/πόλεως για να λήξει το σχίσμα. Ο βιογράφος του Χρυσοστόμου, Ελενοπόλεως Παλλάδιος καταγράφει για τον Αττικό, ότι είναι «πάσης μηχανής τεχνίτης κατά του Ιωάννου» και με τη βία ανάγκασε τους Επισκόπους, που δεν έσκυβαν να τον προσκυνήσουν και να επικοινωνήσουν μαζί του, να τον αποδεχτούν ως κανονικό Αρχιεπίσκοπο και κυριάρχη του θρόνου της Κωνσταντινούπολης.
    4/ Για την καταδίκη του Κων/πόλεως Ιωάννη συνέβαλε αποφασιστικά και ο ο άγιος Ιερώνυμος (30.9), φίλος και συνομώτης μετά του Θεοφίλου (π. Γ. Φλωρόφσκυ: Οι Βυζαντινοί Ασκητικοί και Πνευματική Πατέρες. Κεφάλαιο: Ιστορία του Μοναχισμού).
    5/ Επίσης, για την καταδίκη του Ιωάννη πίεζε αφόρητα τον Ρώμης Ιννοκέντιο, εκτός από τον Ιερώνυμο και ο άγιος Αυγουστίνος (15.6)(π. Γ. Φλωρόφσκυ, ως ανωτέρω).
    6/ Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση του Αλεξανδρείας αγίου Κυρίλλου (18.1), ο οποίος και αυτός είχε συμβάλλει στην εκθρόνιση και εξορία του Ιωάννη στη Δρυ, όπου είναι ο τελευταίος που δέχτηκε με την θεία ενέργεια να τον εγγράψει στα δίπτυχα, καθότι αρνιόταν πεισματικά να τον δεχτεί. Είναι χαρακτηριστική η αναφορά του στο θέμα αυτό: «εάν περιλάβετε τον Ιωάννην μεταξύ των επισκόπων διατί δεν περιλαμβάνετε και τον Ιούδα μεταξύ των Αποστόλων;» (Χρ. Κρικώνη. Καθηγητή ΑΠΘ: Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος και οι περί ιερωσύνης λόγοι του. Αποστολική Διακονία, σελ. 45 και Συναξ. Τόμ. ΣΤ΄, γ΄ έκδ. σελ. 105-109).
    7/ Η Εκκλησιαστική λοιπόν Ιεραρχία και Διοίκηση είναι η κύρια αιτία της καθαίρεσης, της εξορίας και του αργού μαρτυρικού θανάτου του μεγάλου αυτού Ιεράρχη, η οποία βρήκε πρόσφορον «ους» σε μια διεφθαρμένη πολιτική εξουσία του Αρκάδιου (αγίου, κατά την Εκκλησία των Ιεροσολύμων, Αρχιμ. Καλλίστου: Ιεροσολυμιτικό Κανονάριο, σελ. 105, με εορτή μνήμης 27.8)

    Αν εσύ συκοφάντη έχεις άλλα στοιχεία, που να ανατρέπουν τα παραπάνω, παρουσίασέ τα, αλλιώς βούλωστο.

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αιρετικέ γιατί παριστάνεις τον κινέζο συνέχεια; Παρερμήνευσες ή όχι τον άγιο Νικόδημο και συνεχίζεις να εθελοτυφλείς;

    Δεν έχεις καμμία αξιοπιστία απο τότε και αμφιβάλλουμε για όλα όσα γράφεις.
    Μέχρι να ζητήσεις ταπεινά συγγνώμη και να την αναρτήσεις σε όποιο άρθρο έχει σχόλιό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κόλλησε η βελόνα;

    Δεν σε αναγκάζει κανείς να με παρακολουθείς. Προσπέρασε και μη προκαταλαμβάνεις και τους άλλους, που θέλουν κάτι να μάθουν.

    Δεν φαίνεσαι για πανύβλαξ ή ιδιώτης ή κάνω λάθος;

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν θέλεις να μαθαίνει ο κόσμος τις παρερμηνείες σου; Θέλεις να τον αφήσουμε τυφλό να πλανάται απο τις ασεβείς παρερμηνείες σου;
    Ε αιρετικέ όνομα και πράγμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Απόδειξε τις πλάνες στα παραπάνω και άσε την εκδούλευση, που πας να περάσεις στον κόσμο.
    Ο κόσμος δεν τρώει κουτόχορτο, όπως εσύ.

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αν δεν ζητήσεις συγγνώμη για τις παρερμηνείες σου και μάλιστα σε όλα τα δημοσιεύματα σου όπου έχεις σχολια, δεν επανακτάς την αξιοπιστία σου και παραμένεις ένας καταγέλαστος και ημιμαθής διαστρεβλωτής των αγίων μας.
    Κατάλαβες Αιρετικέ που χρησιμοποιείς και όνομα που απεχθάνεται ο ευσεβής λαός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι γίνεται ο πατήρ Βασίλειος Μπακογιάννης;
    Δεν θα μας τιμήση να τον παρακολουθήσουμε τη σκέψι του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου