Εσχισαν
το
παληόχαρτο
οι Αγιορείτες
Υπέγραψαν οι Οικουμενιστές;
Δηλαδή και τί έγινε;
"Φταρνίστηκε η φοράδα στ' αλώνι".
========================
Ιδού το φρικτό εξευτελιστικό Οικουμενιστικό παληόχαρτο που υπογράφτηκε στις 22 Σεπτεμβρίου 2004 στη Γερμανία όπου μας ανεκήρυξαν ένα με τους Προτεστάντες.
Εμείς αηδιάζουμε. Αηδιάστε και εσείς.
Και ρίψατέ το εις τον κάλαθον των αχρήστων και βρωμερών αντικειμένων ή εις την παμφάγον πυράν.
«Παρ’ ότι ανάμεσα στις Εκκλησίες μας δεν υφίσταται ακόμη Εκκλησιαστική Κοινωνία, θεωρούμε τα μέλη των Κοινοτήτων μας, εκάστης πλευράς, ως ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΑ και αρνούμεθα σε περίπτωσι αλλαγής ομολογίας να προβούμε σε νέο βάπτισμα.
Οι συμμετέχοντες στον Διάλογο χαιρετούν τις προσπάθειες και των άλλων Εκκλησιών στη Γερμανία (Ομάδα εργασίας Χριστιανικών Εκκλησιών), που αποβλέπουν σε μια συνεννόησι ως προς την αλληλοαναγνώριση του Βαπτίσματος».
Ποιοι οι υπογράφοντες;
Μητροπολίτης Γερμανίας Αυγουστίνος
Μητροπολίτης Ηλιουπόλεως Αθανάσιος
Διάκονος Ελπιδοφόρος Λαμπρυνιάδης
Γρηγόριος Λαρεντζάκης
Γεώργιος Μαρτζέλος
Κων. Δεληκωνσταντής
Αθανάσιος Μπασδέκης
Κων. Βλιαγκόφτης
Τι μας λένε οι παραπάνω υπογράφοντες φωστήρες Οικουμενιστές;
Μας λένε, λοιπόν:
Η Ορθοδοξία δεν διαφέρει πλέον σε τίποτα με τις αιρέσεις.
Είμαστε όλοι το ίδιο.
Είμαστε το ίδιο με τον Παπισμό.
Είμαστε το ίδιο με τον Προτεσταντισμό.
Ναι, είμαστε το ίδιο.
Ομοιοι και απαράλλακτοι.
Είμαστε όλοι ένα.
Μία Εκκλησία.
Αυτά υπέγραψαν και αυτά μας τα βεβαίωσαν οι παραπάνω Προτεσταντόφιλοι Φαναριώτες ρασοφόροι και τα φερέφωνά τους οι ανωτέρω αναφερόμενοι προτεσταντόπληκτοι υποχείριοι «Καθηγητές».
Ποιος επέτρεψε στους παραπάνω να υπογράψουν τέτοια παληόχαρτα, εκ μέρους ολόκληρης της Εκκλησίας;
Ποιος τους εξουσιοδότησε να το πράξουν;
Και με ποιά από τις χίλιες και μία αιρέσεις των Προτεσταντών είμαστε ένα;
Δεν μας το λένε και δεν μας το συγκεκριμενοποιούν.
Μάλλον μας το λένε και μας το διαβεβαιώνουν.
Με ΟΛΕΣ.
Με ΟΛΕΣ τις χίλιες και μία αιρέσεις τους.
Αυτό αποφάσισαν οι παραπάνω για μας.
Χωρίς να μας ρωτήσουν, χωρίς να μας δώσουν λογαριασμό, χωρίς να το θεωρήσουν υποχρέωσι να το πράξουν, υπέγραψαν και για μας, χωρίς εμάς.
Χωρίς να αισθάνονται ότι πρέπει να μας εξηγήσουν το παραμικρό, ούτε κάν μας δίδουν το δικαίωμα να τους παρατηρήσουμε, πολύ περισσότερο δεν μας δίδουν την ευχέρεια κάν να τους ελέγξουμε και να τους ζητήσουμε να λογοδοτήσουν σ’ αυτά που υπέγραψαν για μας, χωρίς εμάς.
Και μόνον εμάς δεν ρώτησαν;
Δεν ρώτησαν ούτε την διαχρονική Εκκλησία.
Δεν ρώτησαν ούτε την Ιστορία.
Ούτε τους Πατέρες της Εκκλησίας.
Κανένα δεν ρώτησαν.
Μόνο τους ομοίους τους ρώτησαν.
Τους ξεπουλημένους και χρεωκοπημένους Οικουμενιστές της εποχής μας.
Ομορφος κόσμος, ηθικός, οικουμενιστικά πλασμένος και δημιουργημένος!!!
Αβδουλχαμίτικος κόσμος.
Αυτοί πιστεύουν ότι είναι στο απυρόβλητο.
Είναι πλήρως ανεξέλεγκτοι.
Ελαβον "θεόθεν" την εξουσία να αυθαιρετούν, όπου θέλουν και όσον θελουν.
Αυταρχικά και στανικά.
Φραγκολατινική η νοοτροπία τους.
Πλήρως παπική.
Κυκλώπεια.
Δεσποτική και σατραπική.
Και εμείς οι άλλοι, «ο λαός του Θεού ο κατ’ αυτούς ηγαπημένος»;
Τα «τέκνα τους τα αγαπητά»;
Ο «φιλόχριστος λαός»;
Τίποτα. Ένα τίποτα. Ένα μηδέν.
Πληβείοι. Είλωτες. Μουζίκοι. Παρίες. Μηδαμινοί. Ασήμαντοι. Αμελητέα ποσότητα.
Υπέγραψαν, λοιπον, οι οργανοπαίκτες του παναιρετικού Οικουμενισμού τις παραπάνω βδελυρές και κατάπτυστες γελοιότητες.
Ομως και τι με αυτό;
Ουδείς τις εφήρμοσε και ουδείς πρόκειται να τις εφαρμόση.
Όπως λέει θυμόσοφα ο περιφρονημένος από αυτούς πανέξυπνος λαός :
«Φταρνίστηκε η φοράδα στο αλώνι».
Και ιδού η παρακάτω είδησι πέρασε στην καθημερινή ειδησεογραφία, μαζί και με τις ανάλογες φωτογραφίες, και έφυγε σχεδόν απαρατήρητη.
Μονο παρουσιάστηκε σαν καταγεγραμμένο γεγονός, αλλά δεν σχολιάστηκε.
Συνέβη πρόσφατα στο περιβόλι της Παναγίας μας, στο Αγιον Ορος, στην Ιερά Μονή του Δοχειαρίου.
Οι Αγιορείται πατέρες αγνόησαν και περιφρόνησαν - και άριστα έπραξαν - το επαίσχυντο κείμενο και προχώρησαν στην ορθόδοξι βάπτισι του προτεστάντη.
«Το Σάββατο 8-8-2009 στην Ιερά μονή Δοχειαρίου στο Άγιον Όρος, μέσα σε κατανυκτική ατμόσφαιρα, ο Γερμανός Dominik Weiel 40 χρονών Γεωλόγος, αποποιήθηκε τον Προτεσταντισμό και προσήλθε στην Ορθοδοξία, παίρνοντας με το Βάπτισμα το όνομα Μιχαήλ.
Ο Μιχαήλ γνώρισε τον Άθωνα και την Ορθοδοξία, με την επικοινωνία που είχε μέσω ασυρμάτου με τον Ραδιοερασιτέχνη αδελφό της Μονής π. Απολλώ SV2ASP/A που ξεκίνησε από το 1991. Ο έμπειρος Γερμανός Ραδιοερασιτέχνης DL5EBE, φοιτητής τότε, όταν άκουσε για πρώτη φορά τον άπειρο Αγιορείτη μοναχό με το ασθενές του σήμα να κάνει κλήση, έσπευσε να επικοινωνήσει μαζί του και να τον βοηθήσει. Αυτό ήταν η πρώτη αφορμή να έλθει στον Άθωνα να γνωρίσει αυτό τον μοναχό και να οργανώσει τον σταθμό. Η επίσκεψή αυτή έγινε σταθμός στην ζωή του. Γνώρισε τον Γέροντα Γρηγόριο, Καθηγούμενο της Μονής και τους αδελφούς, τους αγάπησε και συνέχισε να επισκέπτεται τη Μονή ακολουθώντας το όλο το καθημερινό πρόγραμμα της.
Όταν τελείωσε τις Πανεπιστημιακές του σπουδές τον προσέλαβε μια Γερμανική εταιρία πετρελαιοειδών με δραστηριότητες σε όλο τον κόσμο. Για πολλά χρόνια εργάζεται στην Μόσχα και ένεκα τούτου είχε αρκετά χρόνια να επισκεφθεί τον Άθωνα, χωρίς παρόλα αυτά να κόψει την επικοινωνία του. Όλο αυτό το διάστημα πάλευε μέσα του για την αλλαγή του και αποφασισμένος πλέον για το Βάπτισμα πήρε τον δρόμο για τον Άθωνα. Τις ημέρες αυτές συνέπεσε να έχομε πολλές εργασίες στις οποίες συμμετείχε και ο ίδιος. Οι ημέρες περνούσαν και αγωνιούσε για να βαπτιστή. Την Παρασκευή τον ρώτησε πλέον ο Γέροντας, «θέλεις να βαπτιστής»; «Θα ήταν μεγάλη μου χαρά» του απάντησε και αμέσως έλαμψε το πρόσωπό του. Τότε καλέσαμε τον κ. Σταύρο Πωμάκη Αξιωματικό στην Αεροπορία Στρατού, Ραδιοερασιτέχνη, πνευματικό τέκνο της Μονής, ο οποίος αν και ήταν μακριά από το σπίτι του, ολοπρόθυμα δέχθηκε να γίνει ανάδοχος. Σε πολύ λίγο διάστημα όλα ήταν έτοιμα και έτσι το πρωί του Σαββάτου μετά την Θεία Λειτουργία έλαβε το Άγιο Βάπτισμα στο λιμάνι της Μονής εν μέσω όλης της αδελφότητος και των προσκυνητών και πανευτυχής επέστρεψε πλέον στην εργασία του.
Ας ευχηθούμε ο Αρχάγγελος Μιχαήλ, ο προστάτης της Μονής μας, του οποίου το όνομα έδωσε ο Γέροντας, να τον στηρίζουν στο δύσκολο δρόμο της ζωής που καθημερινά παλεύει».
Και με τους ανωτέρω επαίσχυντους Οικουμενιστάς τι θα πρέπει να γίνη;
Ποια είναι η ιστορική πρακτική της Εκκλησίας μας;
Μα αυτό ακριβώς που συνέβη το 1440 μετά την προδοτική σύνοδο της Φεράρας-Φλωρεντίας.
Όπως τότε οι Λατινόφρονες αποδοκιμάστηκαν αγρίως από τον ορθόδοξο λαό στην αποβάθρα της Κωνσταντινουπόλεως, έτσι ακριβώς να γίνη και σήμερα.
Να αναγκασθούν οι προδότες κατησχυμμένοι να φωνάξουν όπως και εκείνοι:
"Η δεξιά αύτη υπέγραψε, κοπήτω. Η γλώσσα ωμολόγησεν εκριζούσθω. Την πίστιν ημών πεπράκαμεν…».
Αυτή θα πρέπει να είναι η τύχη τους.
Σας παροτρύνουμε, όπου τους συναντάτε να τους αποδοκιμάζετε, παντοιοτρόπως και ποικιλοτρόπως.
Αιδώς αναίσχυντοι Γραικολατίνοι!
Αιδώς!
ΜΠΡΑΒΟ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ!
Ποιά είναι η ιστορική πρακτική της Εκκλησίας μας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα θέλει και ρώτημα;
Η Εκκλησία μας έχει καταδικάσει την Διαμαρτύρηση με την Πανορθόδοξη Σύνοδο της Κων/πολης του 1836, στην οποίαν καταδικάζονται:
1/ Ο Λούθηρος και η αίρεσή του
2/ Ο Καλβίνος και η αίρεσή του
3/ Ο Ζβίγγλιος και η αίρεσή του
4/ Οι Σωκίνοι και η αίρεσή τους
(Βλέπε: Ι. Ρωμανίδη, Δογματική, τ. Β΄, σελ. 502-532).
Αιρετικός
Συμφωνούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι πρέπει να αποδοκιμασθούν.
Νισάφι πιά.
Μας έκαναν, κάποιοι λίγοι, αγνώριστους.
Αιρετικέ να ξέρεις ότι οι Πανορθόδοξες Σύνοδοι δεν είναι Οικουμενικές ούτε εκφράζουν το Ορθόδοξο Πλήρωμα πάντοτε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ οικουμενιστής πατρινός ψευτοθεολόγος με την βοθρολυματώδη σελίδα του (αυτή που χαρακτήρισε ο Misha ως υψηλής αισθητικής σελίδα, επειδή οι σκέψεις του Misha είναι το ίδιο βοθρολύματα όπως και η σελίδα του και ακόμα χειρότερα) λέει ότι τον οικουμενισμό και τις σχέσεις τις οικουμενιστικες τις επικύρωσε και καθόρισε πανορθόδοξη σύνοδος.
Οπότε μην θεωρείς καθε πανορθόδοξη σύνοδο ως γνησία ορθόδοξη.
Γιατί, επειδή λέει αυτός κάτι, θα πρέπει να είναι και σωστό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρώτα, πρώτα αυτό που λέει, ότι τον Οικουμενισμό και τις Οικουμενιστικές σχέσεις, τις επικύρωσε και τις καθόρισε Πανορθόδοξη Σύνοδος είναι ένα πελώριο ψέμα.
Να μας ειπεί, πότε έγινε τέτοια Σύνοδος, ποιοι συμμετείχαν και ποιες είναι οι αποφάσεις τους.
Αν εννοεί, κάτι συνάξεις τύπου Balamant (όπου η Ελλαδική Εκκλησία δεν παρέστη), πλανάται, γιατί αυτές και κάποιες άλλες τέτοιου τύπου, δεν είναι Πανορθόδοξες Σύνοδοι, όπως αυτές του 17ου, 18ου και 19ου αιώνα.
Οι διάφοροι μελετητές, όπως ο Σημάτης, τις αποφάσεις των Πανορθόδοξων Συνόδων φέρουν, για να καταδικάσουν τον Παπισμό.
Αν περιμένουμε Οικουμενική Σύνοδο να καταδικάσει τον Παπισμό, "ζήτω που καήκαμε".
Τώρα για τα τυχόν λάθη των Συνόδων, είναι ένα άλλο τεράστιο θέμα, που για λόγους ποιμαντικούς δεν θα πρέπει να ανοίξουμε.
Αιρετικός
Ιδού που το λέει:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://panagiotisandriopoulos.blogspot.com/2009/09/o.html
Αλλά κοροϊδεύει τον κοσμάκη λέγοντας ανοησίες.