ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ
ΤΩΝ ΑΘΕΩΝ
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΟ
Αυτοί, μπορούν να ασχημονούν, μπορούν να διαφθείρουν, μπορούν να καταρρακώνουν τα όσια και τα ιερά της πίστεως και της πατρίδος, όλοι οι διαφθορείς της κοινωνίας και ολες οι χρεωκοπημένες "καρακάξες" της πολιτικής, και εμείς οι άλλοι δεν εχουμε το δικαίωμα ούτε να φωνάξουμε, ούτε να διαμαρτυρηθούμε. Ενα τέτοιο εκτρωμα δημοκρατίας μας σερβίρουν καθημερινά οι επαγγελματίες βοθρολυματάδες και βυσσοδόμοι, πάντων και πασών.
Πληροφορίες μας λέγουν, ότι αυτή που κάποτε πήγε να αυτοκτονήση και είναι μέσα στο κόμμα των εξαλλοσυνών, των έξαλλων και των ομοφυλοφίλων, η κυρία Μαριάμ Δαμανάκη, που διαμαρτύρεται γιά το ζήτημα του παρθενώνα σαν αφηνιασμένη, είναι Εβραία. Στείλαμε στο κόμμα της ε-μέϊλ και ζητησαμε δευκρινίσεις, αλλά δεν μας τις έδωσαν. Είναι, λοιπόν, Εβραία η Μαριάμ ή όχι. Γιατί τότε όλα δικαιολογούνται. Και το μένος και η λύσσα της.
Γιά το ζήτημα δίνουμε κάποιες δημοσιεύσεις γιά την ενημέρωσί σας.
Ο διεθνούς φήμης σκηνοθέτης Κώστας Γαβράς με επιστολή που απέστειλε στα ελληνικά ΜΜΕ διαμαρτύρεται για την περικοπή σκηνής από ενημερωτικό φιλμ που προβάλλεται στον προθάλαμο της γυάλινης αίθουσας με τα γλυπτά του Παρθενώνα, στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης.
Στην επιστολή του ο σκηνοθέτης Κώστας Γαβράς επισημαίνει: "Σκοπός μου ήταν να δείξω - βασιζόμενος σε αναμφισβήτητα ιστορικά γεγονότα - ότι η σταδιακή " συρρίκνωση " του Παρθενώνα δεν πρέπει να αποδοθεί σε τυχόν φθορές μέσα στο χρόνο ή σε ενδεχόμενες αδυναμίες της κατασκευής του αλλά αντίθετα οφείλεται στον φανατισμό των ανθρώπων καθώς και στην βαρβαρότητα των διαδοχικών εισβολέων, χωρίς να ξεχνά κανείς τις ασύστολες λεηλασίες του λόρδου Eλγιν, πρέσβη της Μεγάλης Βρετανίας. Στη σκηνή που κόπηκε βλέπουμε μερικούς βανδάλους "παλαιοχριστιανούς" να καταστρέφουν τα γλυπτά που κοσμούσαν το αέτωμα του ναού θεωρώντας τα είδωλα και αναπαραστάσεις ακολασίας. Φαίνεται ότι ο ελληνικός κλήρος ζήτησε στη Διοίκηση του Μουσείου της Ακρόπολης όπου προβάλλεται η ταινία να κόψει αυτή τη σκηνή. Η ιστορία επαναλαμβάνεται: οι θρησκόληπτοι που άλλοτε ακρωτηρίαζαν τα αγάλματα, σήμερα επεμβαίνουν και κόβουν τις εικόνες. Το πεδίο των λογοκριτών εμπλουτίσθηκε με ανώτερους δημοσίους λειτουργούς των οποίων το καθήκον είναι η προστασία της Δημοκρατίας. Οι νόμοι που προστατεύουν τα Πνευματικά Δικαιώματα των Δημιουργών ( Droits d'Auteur) απαγορεύουν ρητά οποιαδήποτε αλλαγή σε μία κινηματογραφική ταινία χωρίς τη συγκατάθεση του σκηνοθέτη".
Στον επίλογο της επιστολής ο σκηνοθέτης σημειώνει:"Θέλω να κάνω σαφές το εξής:ο κύριος σκοπός της ταινίας μου είναι να αποδειχθεί ότι ο λόρδος Eλγιν κατέστρεψε μέρος του ναού και έκλεψε τα αγάλματά του για κερδοσκοπικούς λόγους : ο αγοραστής - δηλαδή ο κλεπταποδόχος - ήταν το αγγλικό κράτος.Τα αγάλματα αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο του Παρθενώνα".
Γιατί ακριβώς εκνευρίστηκε η βουλευτίνα του ΠΑΣΟΚ (και πάλαι ποτέ Πρόεδρος του Συνασπισμού της Αριστεράς και της Προόδου) κι έβγαλε καταγγελτική ανακοίνωση για το Μουσείο της Ακρόπολης;
Γιατί, λέει, «τεμαχίστηκε» ένα «έργο τέχνης» του Κώστα Γαβρά, που προβαλλόταν στο Μουσείο. Κι αυτοί που το τεμάχισαν έκαναν «λογοκρισία που… θύμιζε περίοδο χούντας»!
Ρωτήσαμε, κι αυτό που μάθαμε είναι κάτι πολύ-πολύ διαφορετικό:
Δεν πρόκειται για κάποιο «έργο Τέχνης» πρόκειται για ένα ενημερωτικό φιλμάκι που προβάλλεται μπροστά από την αίθουσα του Παρθενώνα στον τρίτο όροφο του μουσείου. Το φιλμάκι αυτό προβάλλει με animation (δηλαδή με κινούμενα σχέδια) την Ιστορία της Ακρόπολης και τις καταστροφές που υπέστη κατά καιρούς. Ανάμεσα σε άλλα που διεκτραγωδεί υπάρχει και μια σκηνή όπου εικονίζονται κάποιοι «ρασοφόροι» να πελεκούν και να καταστρέφουν τα μάρμαρα του Παρθενώνα.
Τέτοια περιστατικά όντως συνέβησαν γύρω στον 5ο αιώνα μ.Χ. Η επίμαχη σκηνή (διάρκειας 12 δευτερολέπτων σε ένα φιλμάκι συνολικής διάρκειας ενάμιση λεπτού) πράγματι κόπηκε. Με τη λογική ότι το Μουσείο δεν δημιουργήθηκε για να διχάσει, αλλά για να ενώσει. Αλλά το ζήτημα δεν είναι εκεί:
Πρώτον, αυτό που κόπηκε ΔΕΝ είναι «έργο Τέχνης», ούτε είναι «έκθεμα» του Μουσείου. Είναι απλώς ενημερωτικό υλικό.
Δεύτερον, τέτοια ενημερωτικά υλικά κόβονται και ράβονται συνεχώς και είναι στη διακριτική ευχέρεια του Μουσείου να αποφασίσει αν και πώς θα τα χρησιμοποιήσει.
Τα animation που δημιουργούνται ως βοηθητικό ενημερωτικό υλικό στα μουσεία μπορεί να είναι (ή να μην είναι) ευρηματικά και χαριτωμένα, σίγουρα ΔΕΝ θεωρούνται έργα Τέχνης που πρέπει να σεβαστούν οι πάντες την ακεραιότητά τους, λες και πρόκειται για τη… Μόνα Λίζα.
Τρίτον, το μουσείο δημιουργήθηκε πράγματι, για να προβάλλει τα μάρμαρα του Παρθενώνα, όχι για να προσβάλλει τις πεποιθήσεις των ανθρώπων.
Τέταρτον, αν έθιγε το Κοράνι, η κα. Δαμανάκη θα υποστήριζε να κοπεί αμέσως! Γιατί αν προσέβαλε την Πίστη των συμπατριωτών μας Μουσουλμάνων θα ζήταγε την άμεσα απομάκρυνσή του, ενώ όταν θίγει την Πίστη των Χριστιανών πρέπει να το αφήσουμε;
Πέμπτον, το Μουσείο δεν φτιάχτηκε για να καταγγείλει κάποιες ακρότητες φανατικών ζηλωτών του 5ου μ.Χ. αιώνα. Φτιάχτηκε για να καταγγείλει τον ακρωτηριασμό που υπέστη το μουσείο το 1802 από τον Λόρδο Έλγιν. Και να επιτύχει την επανένωσή των γλυπτών του. Αυτά όλα δεν έχουν καμία σχέση με τη σκηνή που κόπηκε από το ενημερωτικό φιλμάκι.
Μάλλον, η κα. Δαμανάκη ξεπέρασε τα εσκαμμένα…
Και κάτι τελευταίο: πριν από επτά χρόνια, σε μια έκθεση εικαστικών που χρηματοδοτήθηκε από το υπουργείο Πολιτισμού, εμφανίστηκε πίνακας ο οποίος προσέβαλε τα χριστιανικά σύμβολα. Υπό το βάρος της κατακραυγής που δημιουργήθηκε, ο τότε υπουργός Πολιτισμού απέσυρε τον πίνακα.
Τότε αποσύρθηκε ολόκληρος πίνακας, όχι ένα μικρό μέρος από ένα διαφημιστικό φιλμάκι σε μουσείο. Τότε αποσύρθηκε αληθινό «έργο Τέχνης» αληθινό «έκθεμα».
Όμως, η κα. Δαμανάκη ΔΕΝ διαμαρτυρήθηκε τότε. Ούτε κατήγγειλε «λογοκρισία που θυμίζει εποχή χούντας».
Αν θέλετε να συζητήσουμε τι είναι Τέχνη και τι δεν είναι, τι είναι λογοκρισία και τι δεν είναι πολύ ευχαρίστως.
Αλλά να συζητήσουμε. Όχι να ακούμε κάποιους αλαφροΐσκιωτους να ανοητολογούν.
Για να μη θυμίσουμε στην κα. Δαμανάκη ότι η πιο αναίσχυντη και απροκάλυπτη λογοκρισία ασκήθηκε σε καθεστώτα που η ίδια λάτρεψε και ύμνησε.
Χωρίς ποτέ να ζητήσει μια συγγνώμη.
Και έρχεται σήμερα και παραδίδει μαθήματα φιλελευθερισμού σε ανθρώπους που ουδέποτε υπηρέτησαν ούτε χούντες ούτε υπαρκτούς Ολοκληρωτισμούς.
Κι αυτό το απύθμενο θράσος κάποτε πρέπει να αρχίσουμε να το συζητάμε στην Ελλάδα.
Και να το στιγματίζουμε…
Αναδημοσίευση από το www.antinews.gr
Ο τίτλος είναι δικός μας. Όσο για το τι είναι (κρατικοδίαιτο) έργο τέχνης, ποια είναι η ιστορική αλήθεια και ποιοι την διακονούν αυτά είναι ζητήματα εξόχως σοβαρά για να τα κουβεντιάζει κανείς με Πασόκους.
Οι υποκριτές - όψιμοι “Ελληνολάτρες” της αρπαχτής
Και εγένετο φως μετά το “ατόπημα” του Αντώνη Σαμαρά να “λογοκρίνει” το βίντεο με τις καταστροφές του Παρθενώνα ανά τους αιώνες, μεταξύ αυτών από τον Χριστιανικό όχλο.
Γέμισε η Ελλάδα με Ελληνολάτρες, ιστοριοδίφες, Ελληνόψυχους, Θερμοπυλομάχους... Παγανιστές που ανακάλυψαν το “άδολο Ελληνικό Φως” που έσβησε από τη σκαπάνη του ρασοφόρου.
Είναι κάτι στιγμές που εξοργίζεσαι βλέποντας θέματα για τα οποία παλεύεις, ερευνάς και μάχεσαι απέναντι σε ένα σαθρό και απάνθρωπο καθεστώς, να γίνονται μοχλοί επίτευξης αυτού ακριβώς του καθεστώτος.
Ξάφνου όλοι οι εκπρόσωποι του αθλιότερου σκοταδιστικού εξουσιασμού ανακάλυψαν την καταστροφή του Ελληνικού πολιτισμού. Με την βαθύτητα της έρευνας βιοτεχνίας σουβενίρ, ποιότητα ρέπλικας made in China που πωλείται σε κατάστημα της Πλάκας, βγήκαν να διαμαρτυρηθούν για το “παπαδαριό” που γκρέμισε τον Παρθενώνα.
Ποιοί; Αυτοί που καθημερινά γκρεμίζουν Παρθενώνες, Ολυμπίες, βαθύτερες αξίες που ουδέποτε θα κατανοήσουν, ενώ παράλληλα γεμίζουν τις κοιλάρες τους με τα εισοδήματα που απορρέουν εδώ και 200 χρόνια από τα ερείπια που κάποιοι πεφωτισμένοι μας κληροδότησαν.
Που ήσουν ρε Γίγαντα Γαβρά όταν ακρωτηριαζόταν η Ελληνική γλώσσα από τα νυσταλέα καθάρματα της “προόδου”;
Που ήσουν ρε μαχητή των πολιτιστικών ιδεών όταν έμπαινε η ταφόπλακα του πολιτισμού; Α, ναι, ξέχασα. Ήσουν απασχολημένος να σκηνοθετείς “πρωτότυπα” αριστουργήματα τύπου οι “κακοί Ναζί” για να βγάζεις το μεροκάματο.
Τότε γιατί δε μίλησες όταν οι “κακοί ναζί” του ‘90 διέλυαν τα δημόσια ταμεία και το μέλλον του λαού με τη μορφή της Siemens, Hoechtief, ΕΚΤ, ΟΤΕ και πάει λέγοντας;
Αλήθεια βρε Κέρβερε του πολιτισμού Γαβρά ποιά η θέση σου για τη Μακεδονία; Macedoine est Macedoine?
Που ήσουν βρε Δαμανάκη όταν οι Γερμανοτσολιάδες ξεπουλούσαν την Ελλάδα; Σε ποιά παράταξη άνηκες; Τόσα χρόνια στην εξουσία ποιά ήταν η θέση σας σε οτιδήποτε Ελληνικό; Εσείς οι σύγχρονοι Αλάριχοι που καταντήσατε σκουπιδότοπο τον Τύμβο των Σαλαμινομάχων μιλάτε για “πολιτισμό;”
Εσείς που βιάσατε το μόνο υπαρκτό κύτταρο ανθρωπισμού και δημοκρατίας, την Ελληνική Φιλοσοφία; Που διδάσκετε στα Ελληνόπουλα ότι ο Κοπέρνικος ανακάλυψε το Ηλιοκεντρικό σύστημα όταν ο ίδιος ο έρμος στο χειρόγραφο του ανέφερε ότι το πήρε από τον Αρίσταρχο τον Σάμιο; Που χτίσατε τις βιλάρες σας πάνω στα καμένα της ΙΜ Πεντέλης και υπογράψατε για την Αττική Οδό έρχεστε τώρα να μιλήσετε για πολιτισμό;
Εσείς που διαλύσατε τα πανεπιστήμια και τα κάνατε σφηκοφωλιές της αμορφωσιάς όπου τα παιδιά μαθαίνουν τι είπε ο κάθε Γερμαναράς βιομήχανος πριν 200χρόνια βαφτίζοντας το “προοδευτικό”;
Εσείς βρε τετράποδα που δαιμονοποιήσατε κάθε τι Ελληνικό για να κάνετε ανενόχλητοι το πλιάτσικο σας εις βάρος της Ελλάδας;
Επιμένουμε σε αυτή τη χώρα να ζούμε σε έναν μίζερο μικρόκοσμο με μίζερες επιδιώξεις που συνεπάγονται μίζερα όνειρα. Έτσι και στο θέμα της ΕΕ δεν έχουμε αντιληφθεί ότι είμαστε ένα παράρτημα μιας πολυεθνικής που αν θέλει να έχει τη στοιχειώδη ευημερία για τους πολίτες της πρέπει να αγωνιστεί για το εδώ μαγαζί και όχι για τις ιδεοληψίες ή τα κομματικά συμφέροντα του καθενός.
Τρανταχτό παράδειγμα των αρλεκίνων που στέλνουμε στην Ευρωβουλή (και φαίνεται μας αντιπροσωπεύουν επάξια) είναι η αντίδραση των Ελλήνων ευρωβουλευτών στην πρόταση Ισπανών (!!) συναδέλφων τους να ψηφιστεί η Αρχαία Ελληνική ως επίσημη γλώσσα της ΕΕ. Την αγνόησαν επιδεικτικά και τις τρεις φορές που κατατέθηκε!Εσείς που δεχθήκατε αδιαμαρτύρητα να ανέβει στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου ο ύμνος της Γενοκτονίας των Ελληνίζοντων Εβραίων μιλάτε για Ελληνικό πολιτισμό;
Σε όλους εσάς που τρέφεστε από το διχασμό του λαού για να μπορείτε άνετα να ασελγείτε στο πορτοφόλι και την αμορφωσιά του σας αφιερώνουμε τη ρήση του Κορνήλιου Καστοριάδη που φανερώνει το πολιτιστικό σας επίπεδο:Αυτά τα κτήνη, τα τετράποδα που έκαναν αυτές τις μεταρρυθμίσεις δεν ξέρουν τι είναι γλώσσα. Η κατάργηση των τόνων και των πνευμάτων είναι η κατάργηση της ορθογραφίας που τελικά είναι η καταστροφή της συνέχειας. Ήδη τα παιδιά δεν μπορούν να καταλάβουν Καβάφη, Σεφέρη, Ελύτη γιατί αυτοί είναι γεμάτοι από τον πλούτο των αρχαίων Ελληνικών. Δηλαδή πάμε να καταστρέψουμε ότι χτίσαμε. Αυτή είναι η δραματική μοίρα του σύγχρονου Ελληνισμού”.
ΤΡΕΛΟ- ΓΙΑΝΝΗΣ
Πυρ ομαδόν κατά Εκκλησίας από Γαβρά, ΠΑΣΟΚ και ΔΟΛ
Πάλιν Ηρωδιάς μαίνεται! Μαίνονται πραγματικά κατά της Εκκλησίας οι ΔΟΛιοι εκδότες, η εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ κ. Δαμανάκη και ο ίδιος ο σκηνοθέτης Γαβράς μετά από την απόφαση του Μουσείου Ακρόπολης να αφαιρέσει απόσπασμα από φίλμ του Γαβρά που προβάλλεται στο μουσείο και έδειχνε ιερείς να σπάνε μάρμαρα του Παρθενώνα. Οι εφημερίδες του ΔΟΛ (Δημοσιογραφικού Όμιλου Λαμπράκη) έχυσαν όλο το δηλητήριό τους εναντίον τόσο της Εκκλησίας όσο και της κυβέρνησης που έκανε τη φοβερή πράξη της περικοπής του φίλμ. Ο ίδιος δε ο Γαβράς έκανε, ανάμεσα σε άλλες και τη φοβερή δήλωση στα ΝΕΑ: «Είναι απαράδεκτο να υποκύπτει η Πολιτεία στις πιέσεις εκπροσώπων της Εκκλησίας και να παρεμβαίνει σε ένα φιλμ που αναφέρεται σε ιστορικά γεγονότα. Η Εκκλησία πάντοτε αρνείται την πραγματικότητα, για να σώσει το δόγμα της. Νόμιζα ότι η Ελλάδα είχε ξεφύγει από όλες αυτές τις μικρότητες».
Μεγάλα λόγια από μικρούς ανθρώπους. Βρε, η Εκκλησία πολεμήθηκε από πολύ χειρότερους εχθρούς από ότι ο Γαβράς και ο Όμιλος Λαμπράκη και έζησε και θα ζει εις αιώνας αιώνων. Αλλά ποιός μας είπε να ακριβοπληρώνουμε ένα Γαβρά για ένα ολιγόλεπτο φιλμάκι; Τώρα εκτός από τα χαμένα λεφτά, ακούμε και τις περί δημοκρατίας εξυπνάδες του.
Πάντως εμείς προτείνουμε όλο το φιλμάκι να επιστρεφεί στον κ. Γαβρά για να μην είναι έτσι «λογοκριμένο», εκείνος να επιστρέψει όσα χρήματα πήρε στο Μουσείο Ακρόπολης και άλλος σκηνοθέτης να φτιάξει νέο φιλμάκι για τις ανάγκες του Μουσείου.
Η δε πασοκική ευαισθησία για το θέμα προκαλεί μόνο γέλιο.
Προς άπαντες δε τους αφοσιωμένους αρχαιολάτρες αφιερώνουμε τον ύμνον «Παρήλθεν η σκιά του νόμου της Χάριτος ελθούσης…». Ο νοών νοείτω.
ΘΕΟΛΟΓΟΣ
Εκκλησιομάχοι και σκοπιμότητες
Βρήκαν ξανά την ευκαιρία οι εκκλησιομάχοι με αφορμή το φιλμ του νέου μουσείου της Ακροπόλεως, να ξιφουλκήσουν κατά της Εκκλησίας με διάφορες ανοησίες.
Σε ανακοίνωσή της η πολιτική εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ για θέματα Πολιτισμού, Μαρία Δαμανάκη χαρακτήρισε «πολιτικά απαράδεκτη» την απόφαση του υπουργείου Πολιτισμού για περικοπή του φιλμ και δήλωσε: «Η απόφαση δεν σέβεται την ιστορική αλήθεια και προσβάλλει το καλλιτεχνικό έργο». (ΝΕΑ 27/07/2009)
Ο σκηνοθέτης και εμπνευστής του φιλμ Κώστας Γαβράς δήλωσε: «Είναι απαράδεκτο να υποκύπτει η Πολιτεία στις πιέσεις εκπροσώπων της Εκκλησίας και να παρεμβαίνει σε ένα φιλμ που αναφέρεται σε ιστορικά γεγονότα. Η Εκκλησία πάντοτε αρνείται την πραγματικότητα, για να σώσει το δόγμα της. Νόμιζα ότι η Ελλάδα είχε ξεφύγει από όλες αυτές τις μικρότητες». (ΝΕΑ 27/07/2009 και ΒΗΜΑ 25/07/2009 )
Η κα. Δαμανάκη δεν βλέπει ότι θίγεται η Πίστη των Χριστιανών; Άν θίγονταν το Κοράνι, θα έλεγε τα ίδια ή θα υποστήριζε να κοπεί αμέσως;
Μιλά ο κ. Γαβράς για μικρότητες. Όταν παρουσιάζει ρασοφόρους άνδρες να κατακερματίζουν τα μάρμαρα του παρθενώνα, ενώ τότε οι ιερείς δεν φορούσαν τέτοιο ράσο, δεν παραπέμπει σε σημερινές καταστάσεις τον θεατή; Αυτό δεν είναι μεγίστη σκοπιμότητα ;
Δείτε το φιλμάκι που προβάλλονταν στο μουσείο με τι τρόπο περνάει τα αντιχριστιανικά του μηνύματα. Γι΄αυτά ο υπεύθυνος φυσικά θα πληρώθηκε καλά.
Όπως ανέφερε ο τηλεοπτικός σταθμός Mega, ο σκηνοθέτης εξετάζει τώρα το ενδεχόμενο να ζητήσει την αφαίρεση του ονόματός του από το συγκεκριμένο βίντεο.( ΒΗΜΑ 25/07/2009 ) Ας επιστρέψει λοιπόν και όσα χρήματα πήρε.
Είπατε τω βασιλεί χαμαί πέσαι δαίδαλος αυλά, ουκέτι Φοιβος έχει καλύβαν, ου μάντιδα δάφνην.. ου παγάν λαλέουσαν, απέσβετο και λάλον ύδωρ.
Αγαπητέ Οδυσσέα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ υβρεολόγιο πέφτει από διάφορους "Ηρακλείς" της Εκκλησίας, για το επίμαχο φίλμ του μουσείου της Ακρόπολης.
Δεν γνωρίζουμε, αν αυτοί που σπάνε τα είδωλα είναι δωδεκαθεϊστές, εβραίοι, βουδιστές, μουσουλμάνοι ή Χριστιανοί.
Ένα πάντος γνωρίζουμε. Ότι η Εκκλησία επισήμως (και εν Αγίω Πνεύματι) αιτήθηκε από τον αυτοκράτορα, που ασφαλώς δεν ήταν τρελλός, αλλά προφανώς θεοφοβούμενος, την καταστροφή των μνημείων.
Έτσι, για τους αγνοούντες:
Δυστυχώς, ο αυτοκράτορας δεν ήταν τρελλός, αλλά πολύ ευσεβής και ευλαβής και εκείνο που έκανε, αν το έκανε και δεν το έκαναν οι αρμόδιοι εκκλησιστικοί παράγοντες, είναι να υπακούσει στα κελεύσματα της Εκκλησίας (του σώματος του Χριστού, του σώματος των αγίων), η οποία τον παρακαλούσε τον αυτοκράτορα να καταστρέψει τα μνημεία. Δεν είμαστε δωδεκαθεϊστές, αλλά πιστά μέλη της Εκκλησίας. Άλλο όμως αυτό και άλλο η επιμελής απόκρυψη της αλήθειας.
Είναι γνωστό, ότι στο εκκλησιστικό δίκαιο, οι νόμοι της Εκκλησίας είναι οι κανόνες της, που αποτυπώνονται στις Οικουμενικές και στις Τοπικές Συνόδους της. Οι Κανόνες αυτοί λαμβάνονται από το σώμα των αγίων, των παρευρισκομένων στις Συνόδους αυτές και δεσμεύουν το πλήρωμα της Εκκλησίας και λαμαβάνονται σε συνεργασία με το Πνεύμα το Άγιο ("Έδοξε τω Αγίω Πνεύματι και ημίν").
Έτσι, στους Κανόνες 58 και 84 της Συνόδου της Καρθαγένης του 418, παρακαλούνται οι Αυτοκράτορες, όπως καταστρέψουν τα είδωλα και τους ναούς αυτών και να τα εξαλείψουν από προσώπου γης:
Κανών 58: "Αιτήσαι δει τους θρησκευτικωτάτους Βασιλείς, ώστε τα εγκαταλείμματα των ειδώλων..... κελεύσαι παντελώς ανακοπήναι..... ίνα παραγγελθώσι και αυτά απαλειφθήναι, και οι ναοί αυτών ..... παντί τρόπω κελευσθώσι καταστραφήναι".
Κανών 84: "Ήρεσεν αιτηθήναι από των ενδοξοτάτων Βασιλέων, ίνα τα λείψανα της ειδωλολατρίας μη μόνον τα εν ξοάνοις, αλλά και εν οιοισδήποτε τόποις ή άλσεσιν ή δένδροις, παντί τρόπω εξαλειφθώσι" (ΠΗΓΗ: ΠΗΔΑΛΙΟ, σελ. 497, 509).
Οι Κανόνες αυτοί απέκτησαν παγκόσμιο κύρος, καθότι επικυρώθησαν από την ΣΤ΄ Οικουμενική Σύνοδο του 691, με τον Κανόνα 2 αυτής.
Επομένως, η Εκκλησία επισήμως κήρυξε την καταστροφή των αρχαίων ναών και ειδώλων και όχι από μόνοι τους διάφοροι αυτοκράτορες ή κυβερνήτες ή μεμονωμένα πρόσωπα εξ ιδίου υπερβάλλοντος ζήλου.
Αιρετικός
Οταν γινονταν εκεί μέσα όργια, βιασμοί και φόνοι από τους ειδωλολάτρες, τι έπρεπε να γίνη, να τα εξαγιάζη η Εκκλησία, έξυπνε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτο μας έλειπε. Καλά έκανε η Εκκλησία και τα θρυματιζε, άν τα θρυμάτιζε.
Ηταν τόποι μιασμένοι.
Να γελάσουμε ή να κλάψουμε, μη έξυπνε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΉταν λοιπόν τόποι μιασμένοι, γι' αυτό φρόντισε να τα θρυματίσει (σύμφωνα με τους Κανόνες πάντα) η Εκκλησία.
Αν είναι έτσι, τότε γιατί δεν συνεχίζει το θρυμάτισμα, μη έξυπνε, αλλά τελεί αγιασμό μπροστά στα γυμνά αγάλματα των δαιμονοθεών; Μήπως τα εξαγίασε με τον αγιασμό και αυτά; Εξαγιάζονται οι θεοί των δαιμόνων (εξαγιάζεται το κάτουρο;) ή ο αγιασμός ήταν μια πράξη επανόρθωσης στα μάτια των πιστών; (ποιών πιστών δηλαδή;).
Αιρετικός
Οδυσσέα ούτε εγώ μπορώ να καταλάβω όλους αυτους τους ψευτοπροοδευτικάντηδες σε τι αποσκοπουν...Μας πρήξανε και με το μουσειο της Ακροπολης,ειδατε κανενα αρχηγο δυτικου κρατους ναρθει ?Κανεις δεν ηρθε,γιατι να το κανουν?Τι πολιτισμο παραγουμε σημερα ?Τιποτε...Την Εκκλησια την πεταξαμε,τους ηλικιωμενους τους πεταμε στα ιδρυματα,τους νεους στην ανεργια κλπ...Και θα μας πουν αυτοι για Τεχνη και Πολιτισμο ?Και οι λιθοι κεκράξονται...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ έξαλλος Γαβράς είναι ένας καλλιτέχνης του σοσιαλιστικού ρεαλισμού. Είναι η πιο ποταπή εκδοχή της τέχνης διότι είναι ιδεολογία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κ. Γαβράς έφτιαξε μερικά πάρα πολύ ωραία έργα εναντίον του Χίτλερ και του ναζισμού, αλλά δεν έφτιαξε ούτε ένα έργο για τον εξίσου μεγάλο εγκληματία της ανθρωπότητος, τον Στάλιν. Δεν είναι αυτό αξιοπερίεργο για έναν δημοκράτη;
Ευχαριστω αμεθυστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν τοξερα οτι ανηκει και αυτος στους ινστρουκτορας του σοσιαλιστικου ...παραδεισου και τους οπαδους του φτηνοσταλινακου της δεκαρας!!!
Γι αυτο και μίλησε τοσο ψευδεστατα για την Αγια μας Εκκλησια;
Μα η Εκκλησια τους γκρεμοτσακισε και τους θρυμματισε εκει πανω στην Παγωμενη ...Σιβηρια.
Αυτην που προσπαθησαν να λυντσαρουν με τα γκουλάγκ τους, αυτη τους κονιορτοποιησε, όπως θα κονιορτοποιηση και ολα τα σημερινα φερεφωνα των μηδενιστικων θεωριων τους.
Αυτη τους κατασκευαζε τα ...φερετρα τους και τους εθαψε 1000 μετρα κατω απο το χωμα της Γης και εις αιωνιαν καταισχυνην τους.
Γι αυτο ξεσηκωθηκαν και τα εδω χρεωκοπημενα και λυσσασμενα σκυλια και οι μαινομενες μαιναδες τους;
Εχεις δίκηο ΝΤΙΝΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπόλυτα δίκηο.
Τι πολιτισμό παράγει σήμερα η Ελλαδα;
Τίποτα.
Συγχαρητηρια στους αρθρογραφους μας, αλλα και τα μεγιστα ευσημα στους σχολιαστας μας, πραγματι δωσατε ολοι σας ενα στιγμα Χριστιανικο στιγμα γνωσεως των πραγματων και της αληθειας του Κυριου μας, αυτου που ειπε να λεμε το ναι, ναι και το ου, ου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κυριος μας ας μας ελεει και ευλογει.
Ο Θεος μαζι μας αδελφοι.
Άγγελος
Αν οντως δεν παραγει σημερα πολιτισμο η Ελλαδαδειχνει σε τι πνευματικα σκοταδια ριξατε τον ελληνισμο εδω και1600 χρονια μεταφεροντας τον σκοταδισμο του χριστιανισμου και του εβραισμου !!αφου ειστε δικο του παρακλαδι!!!αιδως αχρειοι!!!εσσται ημαρ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή