Κυριακή 17 Μαΐου 2009



Θα απαντησω

στον κ. ΑΜΒΡΟΣΙΟ



Ο Μητροπολιτης Καλαβρυτων και Αιγιαλειας κ. Αμβροσιος, μου εκαμε την τιμη να ασχοληθη μαζι μου απαντωντας σε σχολιο μου, που του απεστειλε οπαδος του.

Επειδη ο κ. Αμβροσιος γραφει ότι «τον αδικω καταφωρα και τον υβριζω αναιτια» και επειδη με χαρακτηριζει ωμα και απροκαλυπτα « ψευτη και υπηρετη του ψευδους», δηλω οτι θα δωσω τις αναλογες απαντησεις στον κ. Αμβροσιο και θα αποδειξω εις αυτον οτι οι χαρακτηρισμοι του δεν με αγγιζουν.

Διοτι κατα την μακρα περιοδο της ζωης μου, εμαθα να λαλω και να υπερασπιζομαι την Αληθεια και μονο την Αληθεια.

Αυτο διδαχθηκα απο το Αγιο Ευαγγελιο και απο τους Άγιους Πατερες της Ορθοδοξίας μας.

Και επιπλεον εμαθα στον δημοσιο στιβο, να παλευω και να αγωνιζωμαι παντοτε τιμια, με τεντωμενα τα στηθη και με ανοικτη την καρδια.

ΟΔΥΣΣΕΑΣ.

4 σχόλια:

  1. Διάβασα όσα γράψατε γιά τον κ. Αμβρόσιο, διάβασα και αυτά που έγραψε εκείνος γιά σας.
    Τα νύχια του ξύνει ο κ. Αμβρόσιος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Οδυσσέα,
    πράγματι ο λόγος σου, είναι λόγος Ορθόδοξος, λόγος αγάπης, λόγος...
    Κρίμα... για όλους όσους εκφράζεις με το πνεύμα σου.

    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο/Η Yellow Kid είπε...

    Λύστε μου μία απορία:
    Ο σχολιαστής "ΟΔΥΣΣΕΑΣ" είχε δώσει μόνος του τα στοιχεία του ή παραβιάζετε τα προσωπικά του δεδομένα και το δικαίωμα του να γράφει ψευδώνυμα ή ανώνυμα ;
    Αν συμβαίνει το δεύτερο, γνωρίζετε πώς αυτό απαγορεύεται;

    18/5/2009 5:04 μμ
    Blogger Ο/Η Yellow Kid είπε...

    Λύστε μου μία απορία:
    Ο σχολιαστής "ΟΔΥΣΣΕΑΣ" είχε δώσει μόνος του τα στοιχεία του ή παραβιάζετε τα προσωπικά του δεδομένα και το δικαίωμα του να γράφει ψευδώνυμα ή ανώνυμα ;
    Αν συμβαίνει το δεύτερο, γνωρίζετε πώς αυτό απαγορεύεται;

    Εφόσον το σχόλιο μου δεν ήταν ούτε υβριστικό ούτε σαρκαστικό, υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που δεν ανέβηκε την πρώτη φορά;

    18/5/2009 9:47 μμ
    Blogger Ο/Η ΣΤΟΧΑΖΟΜΑΙ και ΓΡΑΦΩ...... είπε...

    Αγαπητέ κ. Yellow Kid

    Βιάζεσθε πολύ! Δεν είμαι κολλημένος στο computer, ώστε να δημοσιεύωνται αμέσως τα όποια σχόλια.
    Όσον αφορά για το επώνυμο, ο κ. Οδυσσέας είναι γνωστό πρόσωπο τόσο στον εκκλησιαστικό όσο καί στον παραεκκλησιαστικό κόσμο.
    Πως νὰ κάνουμε. Δεν μπορεί ο υβριζόμενος να είναι επώνυμος και ο υβριστής να παραμένει ανώνυμος!
    + Ο Κ & Αι Α

    18/5/2009 11:47 μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ειδατε τι γραφει ο κ. Αμβρόσιος γιά σας κ. Οδυσσέα;
    Ως γνωστό στον εκκλησιαστικό, αλλά και στον ΠΑΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ.
    Τι εννοεί, αραγε;
    Πολύ πονηρός ο ανθρωπος ο Αμβρόσιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου