Παρασκευή 8 Μαΐου 2009










Ο σεβάσμιος επίσκοπος Πρεβέζης κ. Μελέτιος και παραπλεύρως ο εισαγγελέας κύριος Σανιδάς




Ο ΕΣΧΑΤΟΣ

ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟΣ


Περί, του κυρίου πλέον, Παντελεήμονα Μπεζενίτη,
τελευταίου γόνου του γνωστού τάγματος των γνωστών κατευθύνσεων.


Μόνον, ως έσχατος εξευτελισμός, μπορεί να χαρακτηρισθή η νέα πραξικοπηματική πράξη των δικαστών του λεγομένου «Συνοδικού Δικαστηρίου»
ή, κατά την απόφασι του Ανωτάτου Δικαστηρίου της Χώρας μας, Πειθαρχικού Συμβουλίου, να μην παραστούν στη χθεσινή συνεδρίασι, του, υπό την προεδρία του Προέδρου του μητροπολίτου Πρεβέζης κ. Μελετίου.
Συγκεκριμένα, ο Μητροπολίτης Νικοπόλεως και Πρεβέζης κ. Μελέτιος, ζήτησε χθες να συνεδριάσει το Συνοδικό Δικαστήριο, ώστε να επαναδιατυπώσει την ετυμηγορία του, για την καταδίκη η μη του τέως Μητροπολίτη κ. Παντελεήμονα Μπεζενίτη τελευταίου γόνου του γνωστού τάγματος των γνωστών κατευθύνσεων.
Ο κ. Μελέτιος έφτασε στην Ιερά Σύνοδο το απόγευμα της Τετάρτης, όπου αμέσως κατευθύνθηκε προς την αίθουσα του Δικαστηρίου για την έναρξη της Συνεδρίας.
Τελικά ο κ. Μελέτιος προήδρευσε με άδειες καρέκλες, αφού οι συνοδικοί Αρχιερείς δεν προσήλθαν στο Συνοδικό Πρωτοβάθμιο Δικαστήριο για την συνεδρίαση, με αποτέλεσμα ο κ. Μελέτιος να συντάξει το Πρακτικό διαπιστώνοντας τη μη απαρτία του Συνοδικού Δικαστηρίου.
Ο Μητροπολίτης Νικοπόλεως κ. Μελέτιος, εξερχόμενος από το Συνοδικό Μέγαρο, δήλωσε τα εξής: "Εγώ απλώς έκανα μια διαπιστωτική πράξη. Η απόφαση του Δικαστηρίου υπάρχει, αλλά δεν υπάρχουν υπογεγραμμένα πρακτικά. Όταν γίνει αυτό θα συνεχίσουμε".
Τέλος να αναφερθεί πως, χθες οι δικηγόροι του τέως Μητροπολίτη Παντελεήμωνα Μπεζενίτη, υπέβαλαν αίτηση για «Εξέταση μη εξετασθέντων λόγων αναιρέσεως», προς τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, καθώς εκτιμούν ότι ο Άρειος Πάγος δεν εξέτασε όλους τους λόγους που προέβαλαν, για την αναίρεση της δικαστικής απόφασης.
Εν τω μεταξύ, ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου κ. Γ. Σανιδάς, απέστειλε σήμερα έγγραφο στον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο, και στον πρόεδρο του Πρωτοβάθμιου Συνοδικού Δικαστηρίου Μητροπολίτη Νικοπόλεως και Πρεβέζης, κ. Μελέτιο, με το οποίο ζητά να πράξουν τα δέοντα για το Μητροπολίτη πρώην Αττικής, Παντελεήμονα, μετά τις δύο καταδικαστικές γι αυτόν δικαστικές αποφάσεις. Ο Εισαγγελέας κ. Σανιδάς ζητά με το έγγραφό του να ενεργήσουν τα επιτασσόμενα από το άρθρο 160 του Ν. 5383/1932 περί Εκκλησιαστικών Δικαστηρίων μέσα στην προβλεπόμενη προθεσμία των 15 ημερών. Επίσης, στο έγγραφό του ο Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου επισυνάπτει και τις δύο καταδικαστικές αποφάσεις για τον Μητροπολίτη πρώην Αττικής κ. Παντελεήμονα. Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Παντελεήμων Μπεζενίτης καταδικάστηκε με αμετάκλητες αποφάσεις του Πενταμελούς Εφετείου Αθηνών και του Αρείου Πάγου, σε κάθειρξη έξι ετών για υπεξαίρεση κατ' εξακολούθηση (κακούργημα) 160.000 ευρώ από τη Μονή του Οσίου Εφραίμ.
Τι συμβαίνει, λοιπόν; Τι κρύπτεται πίσω από την αχαρακτήριστη αυτή ενέργεια των συνοδικών αρχιερέων;
Και ναι μεν οι πασίγνωστοι 7, κουβαλούν στην πλάτη τους την φαυλεπίφαυλη πράξη τους, που προδίδει πολλά.
Οι άλλοι 5, που σπεύσαμε όλοι μας και τους χειροκροτήσαμε, τι έπαθαν; Όλους τους έπιασε ....διάρροια;
;;
Μόνον αηδία και απέχθεια μπορεί να αισθανθή κανένας με την σκόπιμη υποδόρια δολίευσι των γεγονότων, που προκαλούν την οργή του Θεού και την αγανάκτησι των ανθρώπων.
Μετά ταύτα και εμείς αναρωτιόμαστε:
Μία τέτοια «Εκκλησία», είναι Εκκλησία;
Ποιος θα μας λύση το αίνιγμα, την απορία και τον προβληματισμό;

Στη συνέχεια δημοσιεύουμε σχετικό άρθρο του περιοδικού ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ τεύχος Μαϊου-Ιουνίου τρ.έ. για τις ευτελιστικές πράξεις των παρομοίων αρχιερέων, των σταυρωσάντων το Χριστό και στεφανωσάντων τον Βαρραβά.
ΕΚΑΣ ΟΙ ΒΕΒΗΛΟΙ.


ΕΠΙΣΚΟΠΙΚΗ ΠΟΝΗΡΙΑ ΚΑΙ ΦΑΥΛΟΤΗΤΑ

Ύστερα από την εσπευσμένη ενέργεια του Συνοδικού Δικαστηρίου για αρχιερείς να απαλλάξει από κάθε ενοχή το σκανδαλοποιό πρώην «Μητροπολίτη Αττικής» Παντελεήμονα, που στο πρόσφατο παρελθόν είχε συγκλονίσει με τα ηθικά και οικονομικά σκάνδαλά του το πανελλήνιο, και οι δικαστικές αρχές της χώρας τον έκριναν για όλα αυτά επικίνδυνο και τον προφυλάκισαν, είναι αναμφίβολο ότι μέσα στο σώμα της ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος υπάρχει ικανό ποσοστό φαύλων αρχιερέων, οι οποίοι δικαιώνουν και προωθούν τη φαυλότητα, τη διαστροφή, τον κιναιδισμό, και τα παρόμοια. Αρχιερέων που αθωώνουν το Βαραββά και καταδικάζουν το Χριστό, χειροκροτούν την Ηρωδιάδα και αποκεφαλίζουν τον Πρόδρομο.

Αν θέλαμε να προβούμε σε μια διαβάθμιση των θλιβερών αυτών γεγονότων δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε ότι τα σκάνδαλα του κ. Μπεζενίτη κοντά στο σκάνδαλο του συνοδικού δικαστηρίου πού τον αθώωσε, είναι μικροπταίσματα.
Εκείνος τις φθοροποιές επιδόσεις του τις έκανε σαν άτομο σε προσωπικό επίπεδο, και τις αρπαγές του μοναστηριού τις ενήργησε σαν μέρος του όλου, ενώ το Συνοδικό δικαστήριο ενήργησε σαν επίσημος και αναγνωρισμένος ανώτατος εκκλησιαστικός θεσμός, που όμως αντί δικαιοσύνης απένειμε κραυγαλέα αδικία υπέρ ενός άρπαγος και φθοροποιού.
Άλλο άτομο, λοιπόν, και ατομικό αμάρτημα, και άλλο Σύνοδος και συνοδική βράβευση της διαφθοράς.
Το δεύτερο φανερώνει τον εκφυλισμό και την κατάπτωση του εκκλησιαστικού θεσμού απονομής δικαιοσύνης καθώς και την ισχυροποίηση της αυθαιρεσίας, της διαφθοράς και της συνεκτικότητος της ειρημένης κάστας των Ιεραρχών.

Αν ένα τέτοιο φαινόμενο σημειώνονταν στα πολιτικά δικαστήρια, παρόλη τη προβληματική που ενδημεί και εκεί, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο εισαγγελεύς του Αρείου Πάγου θα απήγγειλε αυτεπαγγέλτως καταγγελία-κεραυνό εναντίον των σκανδαλοποιών δικαστικών και θα πρότεινε την άμεση αποπομπή τους από το δικαστικό σώμα.
Αλλά τέτοια ανάλογη ενέργεια κατά των φαύλων αρχιερέων δικαστών δεν φάνηκε να ενεργείται από τον αρχιεπίσκοπο ή από υγιώς σκεπτομένη μερίδα αρχιερέων μέσα στο χώρο της Εκκλησίας.
Οι φαύλοι δραστηριοποιούνται και οι υπόλοιποι αδρανούν ή αδιαφορούν ή δεν θέτουν σε δοκιμασία το βόλευμά τους. «Οι υιοί του αιώνος τούτου φρονιμότεροι υπέρ τους υιούς του φωτός».
Μια κάποια ασθενή και αναιμική διαφωνία εξέφρασε ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, αλλά και αυτός πολύ σύντομα έσπευσε να την τροποποιήσει επί το επιεικέστερον.
Για να μην προσφύγει τάχα ο κατηγορούμενος στο πατριαρχικό δικαστήριο και αθωωθεί εκεί πανηγυρικώς (ως φαίνεται, το πατριαρχικό δικαστήριο υπό τον Βαρθολομαίο, που έδωσε δείγματα ενθαρρύνσεως του φαύλου, είναι ακόμη πιο βαθιά προβληματικό), ο κ. Ιερώνυμος ήρε την αρχική του πρόθεση για επαναψηλάφηση της δίκης και καθαίρεση του σκανδαλοποιού μητροπολίτου, και περιορίστηκε, όπως λένε οι εκκλησιαστικές πληροφορίες, στο να παρακαλέσει το σκανδαλοποιό (κατάντημα εκκλησιαστικού ηγέτου!) να αποχωρήσει από την ενεργό υπηρεσία του μητροπολίτου οικειοθελώς, ώστε να κενωθεί η θέση της μητροπόλεως.
Πράγμα, που, όπως σημειώνουν έγκριτοι παρατηρηταί, δεν πρόκειται να το δεχθεί ο ολοέν αποθρασυνόμενος Μπεζενίτης, ο οποίος απειλεί ότι θα προβεί σε αποκαλύψεις, και ο οποίος έχει εξασφαλισμένη την υποστήριξή του από το πατριαρχικό δικαστήριο, που τελικά θα προτιμήσει να προσφύγει.

Τέτοια υποστηρικτική πολυτέλεια είχαν και οι 12 Μητροπολίται που σφαγιάσθηκαν με 10λεπτη διαδικασία, τότε που ξεκίνησε την αναρρίχισί του στις θέσεις τους, ο πολύς Μπεζενίτης;

Σε τελική ανάλυση δηλαδή ο ίδιος ο σκανδαλοποιός αποδεικνύεται ισχυρός ρυθμιστής των κατ’ αυτόν, ισχυρότερος από αρχιεπισκόπους και εκκλησιαστικούς θεσμούς, ο οποίος και τροχιοδρομεί την πανηγυρική αθώωσή του!
Σε ποια εποχή φθάσαμε! Και γιατί;
Προφανώς διότι γνωρίζει τα τρωτά των άλλων. Φοβούνται οι κρίνοντες, μήπως ανοίξει το στόμα του… Και τότε, όπως είπε ο ίδιος, θα δούμε ποιος ποιον θα δικάσει…

Το σοβαρότερο και πιο ανησυχητικό από όλα τα παραπάνω είναι ότι το συνοδικό δικαστήριο με την εσπευσμένη απόφασή του να απαλλάξει τον σκανδαλοποιό και άρπαγα, την οποία, όπως άδεται, την έλαβε με την ενθάρρυνση πολιτικών και κομματικών παραγόντων, απέβλεπε στο να επηρεάσει το πολιτικό δικαστήριο υπέρ της απαλλαγής του ενόχου!
Η δικαστική δεοντολογία που διέπει τα εκκλησιαστικά δικαστήρια, σύμφωνα με το ισχύον σύστημα σχέσεων Εκκλησίας και Πολιτείας, σε παρόμοιες περιπτώσεις επιβάλλει να προηγηθεί το πολιτικό δικαστήριο, και πάνω στην απόφαση του πολιτικού δικαστηρίου στηριζόμενο το εκκλησιαστικό να λάβει και αυτό την απόφασή του, η οποία πάντως δεν θα μπορούσε να είναι επιεικέστερη εκείνης του πολιτικού δικαστηρίου.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση του κ. Μπεζενίτη έπρεπε να τηρηθεί αυτή η δεοντολογία, διότι οι πράξεις του δεν ήταν μόνο εκκλησιαστικής φύσεως αλλά και ποινικής.
Η πονηρία όμως της περί τον αρχιτέκτονα και μέλος του συνοδικού δικαστηρίου Ιερισσού και Αγίου Όρους Νικόδημο Αναγνώστου ομάδος αρχιερέων, μελών του συνοδικού δικαστηρίου, οι οποίοι, όπως λένε οι δημοσιογραφικές πληροφορίες, παρανομώντας ασύστολα και καταπατώντας τη δικαστική τάξη, ενήργησε αντιστρόφως, για να φέρει τα πολιτικά δικαστήρια προ τετελεσμένου γεγονότος!

Φυσικά η μόλις μετά από λίγες μέρες καταδίκη του Μπεζενίτη από το πολιτικό ποινικό δικαστήριο σε έξι χρόνια κάθειρξη, που συνεπάγεται άμεση καθαίρεσή του από το Συνοδικό, έθεσε όχι μόνο εκτός νομιμότητος τη μικρονοϊκή αρχιερατική ενέργεια του Νικοδήμου Αναγνώστου και της ομάδος του, αλλά και ευτέλισε και διαπόμπευσε την κατάκριτη και άνομη και υποδόρια σπουδή του λεγομένου Συνοδικού Δικαστηρίου, αποδεικνύοντας πανελληνίως και παγκοσμίως το επίπεδο αρχιερέων λειτουργών του εκκλησιαστικού δικαστηρίου, φέροντας συγχρόνως στο φως τις πονηρές και παρασκηνιακές διαβουλεύσεις τους για απαλλαγή του σκανδαλοποιού και άρπαγος.

Για ιστορικούς λόγους αναφέρουμε εδώ τα ονόματα της ομάδος των «δικαστών», που δικαίωσαν τον παραπάνω:

Ιερισσού και Αγίου Ορους Νικόδημος Αναγνώστου,
πρωτοστατών!!!Γιατί, άραγε;;;
Μυθήμνης Χρυσόστομος Καλαματιανός,
Μυτιλήνης Ιάκωβος ..................
Διδυμοτείχου Νικηφόρος Αρχαγγελίδης,
Ν. Ιωνίας Κωνσταντίνος Φαραντάτος,
Φωκίδος Αθηναγόρας Ζακόπουλος
και «Λαρίσης» Ιγνάτιος Λάππας.

Ποιος τώρα ιάσεται τα τραύματα που υπέστη το κύρος της Ιεραρχίας από μία τέτοια απόφαση των εφτά;
Ποιος θα αποκαταστήσει το σκανδαλισμό του ευσεβούς λαού;
Και όλη αυτή η βαβούρα και παρασυναγωγή, για ποιον;
Για έναν, όπως ελέχθη, κοινό σκανδαλοποιό!

Όταν όμως το ίδιο συνοδικό δικαστήριο για κατωτέρους κληρικούς πρόκειται να δικάσει έναν ασκανδάλιστο κληρικό και αγωνιστή της πίστεως, όπως λ.χ. τον πατέρα Ευθύμιο Τρικαμηνά, τότε το συνοδικό δικαστήριο συστρέφεται, δολιεύεται, ελίσσεται, σπεύδει, αυθαιρετεί, βρύχει τους οδόντας, παρανομεί, κακουργεί, παίρνει τη μορφή του ανόμου δικαστηρίου των πρεσβυτέρων και αρχιερέων που καταδίκασε σε σταυρικό θάνατο τον ΔΙΚΑΙΟ, χρησιμοποιώντας ψευδομάρτυρες και διαπράττοντας σωρεία όλη άλλων παρανομιών.
Αυτήν την εικόνα έδωσε το συνοδικό δικαστήριο που καθήρεσε τον έντιμο και αγωνιστή και αληθινό ποιμένα π. Ευθύμιο Τρικαμηνά.

Δικαίως μπορεί να διερωτηθεί κανείς αν οι τέτοιοι ιεράρχες υπηρετούν την εκκλησία του Χριστού, «ην εκτήσω τω τιμίω αυτού αίματι», ή υπηρετούν την ανομία και τη διάλυση της Εκκλησίας.
Με τέτοια εκκλησιαστικά δικαστήρια πώς να μην αποθρασύνονται και αποθηριοποιούνται οι έκφυλοι και οι σκανδαλοποιοί κληρικοί και πώς να μην διώκονται οι ευσεβείς και οι ανησυχούντες για την Εκκλησία Χριστιανοί;

Και όμως οι άνθρωποι του Θεού δεν αποθαρρύνονται.
Συνεχίζουν να δίνουν τη μαρτυρία τους και δεν θα παύσουν να καταγγέλλουν το κακό μέσα στους κόλπους της Εκκλησίας, υπό οποιαδήποτε μορφή κι αν αυτό εμφανίζεται, ό,τι κι αν κοστίσει αυτή η μαρτυρία τους.
Εξάλλου και ο Αρχηγός της πίστεώς μας Ιησούς Χριστός δεν άνοιξε πρώτος το δρόμο της ομολογίας;
Ο Ιωάννης ο πρόδρομος δεν ακολούθησε;
Ο απόστολος Παύλος δεν αποκεφαλίστηκε;
Οι μάρτυρες της πίστεως δεν έχυσαν το αίμα τους;
Οι εποχές δεν αλλάζουν, αλλά και οι σύγχρονοι μάρτυρες και ομολογηταί δεν λυγίζουν.

3 σχόλια:

  1. ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΑ THS ΣΙΩΝ

    http://agiooros.freeforums.org/topic-t2949.html#9864

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν και είναι άσχετο με το θέμα, δημοσιεύουμε απάντηση στον τίτλο του προηγούμενου σχολίου:

    ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ

    Αντίθετα με ό,τι νομίζουν οι περισσότεροι αναγνώστες των «Πρωτοκόλλων των Σοφών της Σιών», το βιβλίο αυτό είναι ένα πλαστογράφημα που κατασκευάστηκε στη Ρωσία για την Οχράνα (Okhrana, Μυστική αστυνομία), που κατηγορεί τους Εβραίους για τα δεινά της χώρας.

    Τυπώθηκε αρχικά στα κρυφά το 1897 και δημοσιεύθηκε το 1905. Έχει αντιγραφεί από ένα μυθιστόρημα του 19ου αιώνα του Hermann Goedsche (Biarritz, 1868) και ισχυρίζεται ότι μια μυστική εβραϊκή φατρία συνωμοτεί για να εξουσιάσει τον κόσμο.

    Η αρχική ιστορία δημιουργήθηκε από τον Goedsche, έναν Γερμανό συγγραφέα και αντισημίτη, ο οποίος χρησιμοποιούσε το ψευδώνυμο Sir John Retcliffe. Ο Goedsche έκλεψε τη βασική ιστορία από έναν άλλο συγγραφέα, τον Maurice Joly, το βιβλίο του οποίου Dialogues in Hell Between Machiavelli and Montesquie (1846) (Διάλογοι μεταξύ του Μακιαβέλλι και του Μοντεσκιέ στην Κόλαση) περιλαμβάνει ένα διαβολικό σχέδιο ενάντια στον Ναπολέοντα ΙΙΙ. Η πρωτότυπη συνεισφορά του Goedsche είναι ότι ψευδώς παρουσίασε τους Εβραίους να συνωμοτούν για την κατάληψη του κόσμου.

    (ΠΗΓΗ: ΟΟΔΕ. UFO – Ξένα όντα: Τεχνοείδωλα της Αβύσσου. 2.5.06)

    Για την αντιγραφή:

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το πείσμα του Παντελή Μπεζενίτη που το έμαθε;
    Το είχαν οι Πατέρες;
    Είναι ήθος αυτο χριστιανικό;
    Να φύγη και να πάη σπίτι του.
    Ντροπή!
    Πώς μας το δείχνει ότι πέρασε από το Τάγμα του Φωστίνης!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου