Τρίτη 19 Μαΐου 2009






ΛΑΡΙΣΑ

Η ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΜΕΝΗ ΠΟΛΙ





































Από δώ ψηλά από τη Μακεδονία, αγναντεύω και πάλι στη Λάρισα. Την αιματοβαμμένη πόλι. Την πολιορκούμενη πόλι.

Εκεί όπου χτυπά η καρδιά της Ελλάδος.
Ο άγιός της ο Αχίλλειος παρότι γιόρταζε, δεν εμφανίσθηκε στην πόλι.

Την πόλι που εδώ και 35 χρόνια παραμένει απορφανισμένη. Απορφανισμένη από γνήσιο, στοργικό πατέρα και ποιμένα. Την πόλι που δεν έχει πατέρα, αλλά πατρηϊό.
Πατρηϊό αντάξιο ενός Αρσάκιου και ενός Αττικού.
Ενός ανελέητου και απηνούς διώκτου της εποχής μας.
Ενός σκληρού και άστοργου πατρηϊού, που ασταμάτητα στέλνει τους χριστιανούς στα κοσμικά δικαστήρια, και στις φυλακές, επειδή αρνούνται να αναγνωρίσουν την μικρή «εξοχότητά» του.

Περιπολώ την πόλι, που ασυνείδητοι και αυτοπρόβλητοι δεσποτάδες της εποχής μας, βάρβαροι και άσπλαχνοι, μοχθηροί και ασυνείδητοι, πραγματική συναγωγή πονηρευομένων ρασοφόρων, λαίλαπα και μάστιγα της Εκκλησίας του Χριστού, εδώ και 35 χρόνια και ενώ ζούσε εξορισμένος ο απλούς και άγιος ποιμένας τους ο Θεολόγος Πασχαλίδης, συνεχώς του έστελναν μοιχούς και άρπαγας, κατά την πατερικήν έκφρασιν, για να τον «ποιμάνουν» στανικώς.
Και ο λαός του Θεού, οι πιστοί άνθρωποι της Εκκλησίας, η δόξα της Ολκάδος του Κυρίου, αντιδρούσε και συνεχίζει να αντιδρά.

Και όλοι οι μοιχοί και οι αρπαγες του θρόνου με την βοήθεια του Σατανοκρατούμενου Καίσαρα, έχυσαν πολύ αίμα χριστιανικό στη Λάρισα.
Αλήθεια, είναι δυνατόν, όταν ζή ο πατέρας σου, να δεχθής έναν άλλον πατέρα;
Είναι δυνατον να εγκαταλείψη ο λαός έναν τέτοιον πατέρα σαν τον Θεολόγο Πασχαλίδη; Όχι, ποτέ!

Η Εκκλησιαστική ιστορία διδάσκει ότι όταν ο ποιμήν ο καλός, ο εισελθών δια της θύρας εις την αυλήν των προβάτων, εκβληθή βιαίως της μάνδρας των προβάτων, αναλαμβάνουν πλέον τα πρόβατα καθήκοντα ποιμενικά, γίνεται αυτός ο λαός ο ανυστακτος ποιμήν και ο φρυκτωρός της Μάνδρας.

Και ιδού ένα παράδειγμα εκ των πολλών.
Ο μοναδικός μας, Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ, η μεγάλη παραφωνία της αδίστακτης αρχιερατικής (δεσποτικής) κάστας της εποχής του, από την ημέρα που ανήλθε στον θρόνο της Κωνσταντίνου Πόλεως, οι ραδιούργοι δεσποτικοί κύνες, από μίσος και κακίαν, μοχθηρίαν και φθόνον, δεν τον άφησαν σε «χλωρό κλαρί». « Πάντα ταύτα διά τον ΦΘΟΝΟΝ εποίησαν», θα μας το επιβεβαιώση και ο ίδιος ο άγιος Ιεράρχης. (ΕΠΕ 38,236).

Κατάφεραν, με την ανήθικη συμμαχία του Καίσαρα, να τον εκδιώξουν της ποίμνης του.
Και τότε, ώ τότε, ο πιστός και ανδρείος και αξιομίμητος λαός του, όταν είδε τους λύκους (δεσποτάδες) ερχομένους να καταλάβουν τον θρόνο του πατέρα και ποιμενάρχη τους, ανέλαβε αυτοβούλως τα ηνία της ιεράς Ολκάδος Κυρίου Παντοκράτορος.
Και ο καταπικραμένος ιεράρχης, που επληροφορείτο από την εξορία, την ανδρεία του πιστού λαού εχαίρετο και ηγάλλετο σφόδρα-σφόδρα.
Οταν δε μετά από γενόμενο σεισμό που η δεισιδαίμων Ευδοξία τον θεώρησε ως θεήλατον επέμβασι έδωσε εντολή επιστροφής του εξορίστου ιεράρχου, η αιμάσσουσα καρδία του καταταλαιπωρουμένου στα κακοτράχαλα βράχια της Αρμενίας Ιεράρχου, κατεχάρη και κατελαμψε γιατί θα έβλεπε και πάλι τον υπέροχο λαό του.

Την δε ημέρα της ευλογημένης επιστροφής του, αφού ανήλθε κατασυγκινημένος πάνω στον άμβωνα της περικαλούς Αγίας Σοφίας τον προσφώνησε ως εξής:

«Κατησχήνθησαν(καταντροπιάστηκαν) οι μοιχοί (δεσποτάδες)….
Τι ποιήσω, ίνα υμίν αξίαν αποδώ της αγάπης την αμοιβήν; Αξίαν μεν ού δύναμαι, ήν δε έχω, δίδωμι….
Ουδείς έχει τέκνα τοιαύτα, ουδείς αγέλην (ποίμνιο) τοιαύτην, ουδείς άρουραν ούτως ευθαλή (γή τόσο ανθηρή).
Ου χρεία μοι γεωργίας (να την καλλιεργώ).
Εγώ καθεύδω, και οι στάχυες κομώσιν (ωριμάζουν).
Ου χρεία μοι πόνου.
Εγώ ησυχάζω, και τα πρόβατα των λύκων (των δεσποτάδων) περιγίνονται (νικούν).
Τι υμάς καλέσω;
Πρόβατα ή ποιμένας ή κυβερνήτας ή στρατιώτας και στρατηγούς;
Πάντα υμίν αληθεύω τα ρήματα (αποδεικνύονται αληθινά για σας).
Όταν ίδω την ευταξίαν (πειθαρχίαν), πρόβατα καλώ.
Όταν ίδω την πρόνοιαν, ποιμένας προσαγορεύω.
Όταν ίδω την σοφίαν, κυβερνήτας ονομάζω.
Όταν ίδω την ανδρείαν και την ευτονίαν (γενναιότητα), σταρτιώτας και στρατηγούς υμάς άπαντας λέγω.
Ω πόνος, ώ πρόνοια λαού.
Ηλάσατε (απομακρύνατε) τους λύκους (τους δεσποτάδες) και ουκ αμεριμνήσατε (αδιαφορήσατε)…
Οι μεθ’ ημών (δεσποτάδες) καθ’ ημών γεγόνασιν.
Οι μεθ’ ημών (δεσποταδες) το πλοίον κυβερνώντες, το πλοίον καταποντίσαι ηθέλησαν.
Εθαύμασα υμών την σύνεσιν.
Ταύτα λέγω, ουκ εις στάσιν υμάς (ετοιμάζων) αλείφων. ΣΤΑΣΙΣ γαρ τα εκείνων,
τα δε υμέτερα ΖΗΛΟΣ» (ΕΠΕ 33,432).

Κατά τι διαφέρει ο αγώνας των χριστιανών της Κωνσταντίνου Πόλεως της εποχής του ιερού Χρυσοστόμου από τους αγώνες των σημερινών ηρωϊκών χριστιανών της εποχής μας;
Ουδεν διαφέρουν. Είναι ίδιοι και απαράλλακτοι.
Και τα εγκώμια του ιερού Πατρός απευθύνονται διαχρονικά και προς τους χριστιανούς της Λάρισας.

«Μακάριοι και τρισμακάριοι υμείς…ότι τοσαύταις παλαίειν οδύναις, φόβοις, απειλαίς, δεσμωτηρίοις, απαγωγαίς, δικαστηρίοις, δημίων χερσί, συκοφαντών αναισχύντοις γλώτταις, ονείδεσι, λοιδωρίαις, σκώμμασι.
Εγγέγραπται υμών τα ονόματα εν βίβλω ζωής, μετά των αγίων κατηριθμήθητε μαρτύρων» (38,48)

Ανδρείοι και γενναίοι αδελφοί μας Λαρισαίοι χριστιανοί.
Ψηλά τα λάβαρα. Ορθιες οι καρδιές. Ηρωϊκό το φρόνημα.
Με φωτιά στα δόντια, με φτερά στα πόδια.
Οι αναίσχυντοι και ραδιούργοι λυκοποιμένες, δεν θα επικρατήσουν.
Το όνομά τους ακούεται και θα ακούεται με αποτροπιασμό.
Και φρίσσουν και τους οδόντας τρίζουν.
Η ιστορία θα τους εντάξη σε αφάνεια και σε ανυπαρξία.

Πιο πάνω, δημοσιεύω φωτογραφίες αρχιερέων εξ Αραβίας, ή εκ του Αιγαίου και Ιονίου πελάγους ελθόντες στην πολύπαθη πόλι, που «χαζεύουν» και αποθαυμάζουν άθελά τους, την μαχητικότητα των αγωνιζομένων χριστιανών.
Και αλήθεια, πώς να μην θαυμάσουν, εχθροί και φίλοι, λύκοι και λυκοποιμένες, ένα τέτοιο εξαίσιο θέαμα και φαινόμενο;
Αποτελεί παραφωνία στην εποχή μας το να παρακολουθείς, μέσα στην γενική άπνοια και στην γενική αδιαφορία και χριστιανική μαζοποίησι, ανθρώπους ακούραστους και ακάματους να αγωνίζονται και να βροντοφωνάζουν υπέρ των δικαίων, Κυρίου Παντοκράτορος.
Και οι φωνές τους, να ξεπερνούν τα σύννεφα, να διέρχονται τα αστρα, να αφήνουν τους γαλαξίες, να υπερβαίνουν τα Σύμπαντα και να φθάνουν στον θρόνο του Θεου.
Και ο Θεός καταγράφει εις τας δέλτους Του τους αγώνες και τα παλαίσματά τους, και ετοιμάζει τους αμαράντινους στεφάνους.

13 σχόλια:

  1. Μπράβο, μπράβο στους Λαρισαίους αδελφούς μας.
    Ο Θεός νάναι μαζί τους.
    Καμαρώνουμε γι' αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για μια στιγμή κ. Τσολογιάννη. Λέτε ότι εδώ και 35 χρόνια υπάρχει εκκλησιαστικώς ανώμαλη κατάσταση. Δηλαδή ο Θεολόγος ανήλθε με κανονικό τρόπο στο Θρόνο? Θυμάστε πως έχασε ο Ιάκωβος Σχίζας το θρόνο του το 1968? Σας λέει τίποτε το διάταγμα 241/1967 περί της απώλειας έξωθεν καλής μαρτυρίας? Με αυτό αποκακρύνθηκαν 20 Μητροπολίτες τότε. Απολογήθηκε ποτέ ο Ιάκωβος Σχίζας ενώπιον της τότε ιερωνυμικής Συνόδου που του στέρησε το Θρόνο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητε φιλε
    Τι μας λες;
    Ο θλιβερος Ιακωβος Σχιζας κληθηκε να παραιτηθη του θρόνου του. Και αυτο διοτι εκεινη την περιοδο βρωμουσε ο ...εκκλησιαστικος τοπος.
    Εις βαρος του Σχιζα κυκλοφορουσαν φωτογραφιες σε στασι ...μη σεμνη. Και δεν ηταν φωτομονταζ.
    θελεις να δημοσιευσω μια τετοια;
    Κληθηκε λοιπον εκεινος να παραιτηθη ή να δικαστη.
    Και προτιμησε την παραιτησι. Λοιπον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και μην μου πης κακως παραιτηθηκε αλλα δειλιασε γιατι του εβαλαν στον κροταφο το περιστροφο.
    Αληθεια;
    Ετσι καμνουν οι ηγετες;
    Παραιτουνται με την πρωτη απειλη; Μωρε κατι ηγετες, της δεκαρας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΔΥΣΣΕΥ κακόδοξε άραγε με απειλές που εκτοξεύεις προς άπαντας τις οποίες ποτέ δεν ολοκληρώνεις πια συμφέροντα εξυπηρετείς.Πεφίμωσω πια την βλασφημία και άν έχεις αποδείξεις μίλας με στοιχεία και μην σπιλώνεις τους μητροπολίτας μας και δή γέροντα της Αιγιαλείας που λόγο της αγιοσύνης του ακόμα δεν σε αφόρισε.Σταμάτα πιά να λένε ανυπόστατα και μίλα με αποδείξεις,δεν βλέπεις ότι κάνεις κακό.Και πές μας γιατί κυνηγάς με ανυπόστατα και ανύπαρκτα επιχειρήματα τον Αμβρόσιον και δεν μας λές που ανήκεις αν είσαι αποτειχισμένος όπως αναφέρεις και ποιος είναι ο επισκοπός σου;Ποιόν μνημονεύεις;ΜΙΛΑ ΚΑΘΑΡΑ και μην με σκανδαλίζεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπα! Απο μεσα ειναι η πληροφορια σου, οτι θα με αφοριση ο γεροντας σου, ο Αμβροσιος;
    Σοβαρα;
    Κοντα στον μαγγα Σεραφειμ τα εμαθε αυτα;
    Η αυτος τα εμαθε σε εκεινον;
    Να τον πητε να μην ξεχαση να αφοριση και τα ...τσουραπια μου!

    Μην βιαζεσαι, ομως, φιλε.
    Ετοιμαζω απαντησι, στον αξιοθρηνητο γεροντα σου.
    Και ισως χρειασθη να αφοριση και την απαντησι μου.
    Και να του πης ακομα οτι απο πανω μου περναει ηλεκτρικο ρευμα.
    Να προσεχη, διοτι μεταφερω ...ηλεκτροπληξια!!!
    Οκεϋ; Προσεχε και συ ανθρωπακι "Αμβροσιανο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aμοιρε Οδυσσεύ απο τί να προσέχω;Προς ποίους εξαπολύεις απειλές και ποιά είναι τα συμφέροντα των πραξε'ων σου;Αν έχεις να πείς κάτι πές το και σταμάτα να δημιουργείς εντυπώσεις άσχημες για τους τελευταίους ιεράρχες ορθοδόξους που ορθοτομούν τον ΛΟΓΟ ΑΛΗΘΕΙΑΣ,Πες μας ποιον μνημονεύεις επιτέλους μίλα ξεκάθαρα και άσε την λάσπην,τι σχέση έχεις εσύ με τους Μητροπολίτας μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Aν έχεις κάτι να πείς κάντο με αποδείξεις και όχι με κατάκριση και αργολογίαν.ΑΛΛΙΩΣ ΠΕΦΙΜΩΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Με βίασε ο ΨΕΥΤΟπαπάς που τρέλανε την Θώδη!"

    Ένα νέο θρίλερ πυκνώνει το μυστήριο γύρω από την εξαιρετικά περίεργη υπόθεση των συνεχών καταγγελιών προς το πρόσωπο του 62χρονου ρασοφόρου Νεκτάριου Γεωργίου, ηγουμένου της μονής Αγίου Νεκταρίου στη Σαλαμίνα. Μετά τα δραματικά παρατράγουδα του εγκλεισμού της Εφης Θώδη σε ψυχιατρική κλινική και τις καταγγελίες της οικογένειας της τραγουδίστριας για τον «μάγο-εξορκιστή που την τρέλανε» μια 56χρονη γυναίκα από τη Σαλαμίνα παρουσιάζεται ως το νέο θύμα του.

    Οι εξελίξεις είναι καταιγιστικές. Την περασμένη Παρασκευή το πρωί μια γυναίκα, πρώην θαμώνας της μονής επί μια δεκαετία, προσέρχεται στην Ασφάλεια Σαλαμίνας. Με ένορκη κατάθεσή της μηνύει τον παλαιοημερολογίτη αρχιμανδρίτη για βιασμό, κατοχή και καλλιέργεια ναρκωτικών ουσιών, παράνομη οπλοφορία και εγκατάσταση και λειτουργία παράνομου ραδιοφωνικού σταθμού μέσα στο εντευκτήριο. Επίσης η καταγγέλλουσα αποκαλύπτει (βάσει της ίδιας κατάθεσης στον υποδιοικητή Ασφαλείας) ότι ο επικεφαλής της μονής Νεκτάριος Γεωργίου την έβαζε να παίρνει δάνεια για λογαριασμό του από τις τράπεζες υπογράφοντας όμως η ίδια, ενώ με συμβολαιογραφική πράξη την ανάγκασε να μεταβιβάσει τεράστια ακίνητη περιουσία στη... γυναίκα του. Η 56χρονη (φερόμενη ως παθούσα) ισχυρίστηκε στην αστυνομία ότι τυφλωμένη από το πάθος της καταστροφικής θρησκοληψίας -επειδή φοβόταν ότι της έχουν κάνει μάγια- υποτάχθηκε δείχνοντας τυφλή υπακοή στον... έγγαμο μοναχό εξορκιστή και κάποια στιγμή έγινε άβουλο παίγνιο στα χέρια του και στις επιθυμίες του.

    Το ίδιο μεσημέρι η Ασφάλεια Σαλαμίνας, υποψιασμένη ότι πιθανόν να έχουν διαπραχθεί αξιόποινες πράξεις, παρουσία εισαγγελέα μπαίνει στη μονή. Από την έρευνα κατάσχεται ένας πομπός εκπομπής ραδιοφωνικού προγράμματος, ενώ δεν διαπιστώνεται ύπαρξη ναρκωτικών. Επίσης δεν εντοπίζεται το όπλο που περιγράφεται στην καταγγελία. Σύμφωνα με πληροφορίες, για την υπόθεση έχει σχηματιστεί δικογραφία που θα διαβιβαστεί στον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πειραιά, ο οποίος θα διατάξει την διενέργεια δικαστικής έρευνας για να διαπιστωθεί η βασιμότητα ή μη των καταγγελλόμενων αδικημάτων. Και κυρίως του βιασμού και της απάτης, τα οποία κατά τη μηνύτρια διαπράχθηκαν πριν από τεσσεράμισι χρόνια. Οταν δηλαδή η ίδια έφυγε από το μοναστήρι.
    Συναντήσαμε την 56χρονη γυναίκα στη Σαλαμίνα. Τα στοιχεία της είναι γνωστά, αλλά κατά παράκλησή της δεν αναφέρονται. Μοιάζει σαν μια χαμένη φιγούρα που νομίζεις ότι δεν πατάει στη γη. Καταγράψαμε τη διήγησή της. Είναι σχεδόν ταυτόσημη με την ένορκη κατάθεση που υπέγραψε στους αστυνομικούς.

    «Την Παρασκευή 15 Μαΐου στις 10.45 το πρωί πήγα στην Ασφάλεια Σαλαμίνος και υπέβαλα έγγραφη καταγγελία για τον ας πούμε ιερέα Νεκτάριο Γεωργίου που βρίσκεται στο μοναστήρι του Αγίου Νεκταρίου. Αναγκάστηκα να πάω να καταθέσω, γιατί ένας μοναχός του με παρακολουθούσε με το αυτοκίνητό του και πίστευα ότι απειλείται η ζωή μου για όλα όσα ήξερα γι’ αυτόν. Ο μοναχός ήρθε καταπάνω μου και φοβήθηκα» ισχυρίζεται η συνταξιούχος νοσηλεύτρια.

    «Κατέθεσα στην αστυνομία ότι τον γνώρισα το 1995. Οταν άρχισαν τα προβλήματα στη ζωή μου, πήγα να τον βρω. Από εκεί άρχισε η γνωριμία μαζί του. Καθόμουν στα σκαλοπάτια του μοναστηριού. Περίμενα. Με είδε. Μου είπε “έλα μέσα, σε περίμενα”. Σάστισα. “Πόσα χρόνια σε τυραννάει;” μου είπε ο ηγούμενος. “Ποιος;” του απάντησα. “Αυτός που ξέρεις. Ο διάβολος”. Μετά άρχισε να μου ρίχνει αγιασμούς και να μου βάζει ένα σταυρό στην κοιλιά. Κι εγώ άρχισα να σπαρταράω. Κατάλαβε ότι ήμουν ευάλωτη ψυχολογικά και με έβαλε στο χέρι. Μετά άρχισε να μου λέει ότι σκέφτεται να χτίσει ένα μοναστήρι κι εγώ φιλοτιμήθηκα να του δώσω κάτι κτήματα που είχα. Για τον Αγιο Κυπριανό το έκανα.

    »Και μετά ήρθε ο συμβολαιογράφος. Πώς υπέγραψα τα όσα γράφει το χαρτί, ακόμα δεν μπορώ να το συνειδητοποιήσω. Υπέγραψα για το 1/5 της περιουσίας μου στο όνομα της γυναίκας του, της Φωτεινής, που έχει ντυθεί κι αυτή στα ράσα. Το σπίτι μου, τρία στρέμματα από το βουνό των δεκαπέντε στρεμμάτων που έχω με τα αδέρφια μου στη Σαλαμίνα. Πέτυχε να μου υποβάλλει ό,τι ήθελε. Μου ’κανε μάγια και υπέγραψα σαν κουφή και τυφλή. Επίσης στην πράξη, στον συμβολαιογράφο, είχα υπογράψει ότι η γυναίκα του έχει το δικαίωμα να παίρνει δάνεια αντί εμού και να κάνει συναλλακτικές πράξεις. Φοβάμαι για τα χειρότερα.
    »Μια μέρα μου είπε: “Ευλογημένη, εμείς δεν κάνουμε φορολογική δήλωση και δεν μπορούμε να πάρουμε δάνεια από την τράπεζα. Εσύ μπορείς. Θα τα πάρεις στο όνομά σου κι εμείς θα σου δίνουμε τις δόσεις”. Δεν πήρα τρία δάνεια, όπως είπα στην Ασφάλεια, αλλά και πιστωτικές κάρτες. Γύρω στα 42.000 ευρώ. Και 70.000 ευρώ μετρητά, από τους μισθούς μου ως αποκλειστική νοσοκόμα. Πήγαινα εκεί δέκα χρόνια. Μου ήπιανε το αίμα. Μου έλεγε κάποιες φορές αυτός: “Το βλέπεις το μοναστήρι; Εσύ το έχεις φτιάξει”».

    Η καταγγέλλουσα αποκαλύπτει γιατί κατήγγειλε τον «μοναχό που πήγε να τρελάνει τη Θώδη» και για ύπαρξη ναρκωτικών μέσα στο μοναστήρι. «Πριν φύγω από εκεί, κανένα χρόνο νωρίτερα, όπως περνούσα από κάτι λεμονιές, είδα τρία παράξενα φυτά που υπήρχαν στο χώμα. Ρώτησα τι είναι αυτά και μου είπαν: “Αχ, ευλογημένη, να ήξερες τι είναι αυτά… Χασίσια είναι”. Επεσα από τα σύννεφα. Τα πήρα με τα χέρια μου και τα έκανα κομμάτια. Είπα επίσης για ένα περίστροφο που τον είδα να επιδεικνύει σε κάποιους φίλους του. Το έπιασε με το ράσο για να μην αφήσει αποτυπώματα».

    «Κοιμόμουν στο κελί μου, μπήκε μέσα και...»

    Στην Ασφάλεια Σαλαμίνας περιέγραψε τη σκηνή του «βιασμού που υπέστη από τον γέροντα», όπως επαναλαμβάνει και σε εμάς.
    «Ηταν κάποιες μέρες πριν φύγω. Ημουνα στο κελί. Κοιμόμουνα μόνη μου. Eνα από τα Σαββατοκύριακα που έμενα εκεί κάνοντας την υπηρέτρια. Ενιωσα ένα βάρος πάνω μου. Ενα πράγμα που με πίεζε. Φορούσα νυχτικιά (κλαίει). Ενιωθα βαριά τα μέλη μου, δεν μπορούσα να αντιδράσω, σαν κάτι να είχα πιει. Μούγκριζα. Κατάλαβα ότι είχε διεισδύσει μέσα μου. Αρχισα να συνέρχομαι και αντέδρασα. Τον είδα να σηκώνεται και να φεύγει, θεριεμένος στην πόρτα, με τα μακριά του μαλλιά κατεβασμένα. Είπα από μέσα μου: Θεέ μου, δεν μπορώ να το πιστέψω! Αρχισα να χτυπιέμαι. Βγήκα έξω. Μία ώρα με πάλευε. Και τα κατάφερε. Είχα παρατηρήσει ότι έφερνε κι άλλες γυναίκες στα κελιά. Τις νύχτες που είχε στήσει το ραδιοφωνικό σταθμό έβαζε τραγούδια, Καζαντζίδη και Περπινιάδη, και το γλένταγε μαζί τους. Ετσι πιστεύω εγώ. Μια φορά μου συνέβη αυτό. Μια φορά το κατάλαβα. Εάν μου είχε συμβεί άλλη φορά; Δεν ξέρω. Εγώ μία φορά έζησα κάτι τέτοιο».

    Η 56χρονη γυναίκα κατήγγειλε στην «Espresso» ότι είχε ειδοποιηθεί από τον ΟΤΕ για μια οφειλή 600 ευρώ στην τηλεφωνική γραμμή που είχε βάλει η ίδια στη μονή. Της είπαν από τον οργανισμό ότι μάλλον το παιδί της έμπαινε στο Internet και έπαιρνε ροζ τηλέφωνα.
    Παραξενεύτηκε και μίλησε με τους μοναχούς. Δικαιολογήθηκε ο Νεκτάριος Γεωργίου ότι ο γιος του ο Χρυσόστομος, τον οποίο έχει ντύσει κι αυτόν στα ράσα (κατά κόσμον Χρήστος), έμπαινε στο Διαδίκτυο και ότι δεν έπρεπε να το προσβάλουν και να το πληγώσουν το παιδί.

    Η 56χρονη καταγγέλλουσα εξομολογείται και κάτι ακόμα. Για τον δεύτερο άντρα της. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της, ο ηγούμενος της μονής Αγίου Νεκταρίου τής είχε βάλει λόγια για τον σύζυγό της λέγοντας ότι διατηρεί αιμομικτική σχέση με την κόρη της και ότι την είχε αφήσει έγκυο. «Ο άντρας σου πλήρωσε την έκτρωση για να ρίξει το παιδί η κόρη σου» φέρεται να της είχε πει ο ρασοφόρος. «Βγήκα στους δρόμους με το παιδί και τα εγγόνια μου από την απόγνωση. Κόντεψε να με τρελάνει. Πήρα τους δρόμους. Αυτός ο τύπος λίγο ήθελε να με στείλει στο ψυχιατρείο» προσθέτει.


    Παρά τις καταγγελίες ο κόσμος συρρέει ακόμα στο μοναστήρι με το face control

    Εδώ και αρκετό καιρό προσπαθούμε να συναντήσουμε τον Νεκτάριο Γεωργίου. Είναι άφαντος. Μοναχός δίχως πρόσωπο. Οπως και την Κυριακή το πρωί, όταν επισκεφτήκαμε το μοναστήρι. Η κεντρική είσοδος έχει αυστηρό face control. Οποιον γνωρίζει τον βάζει μέσα. Τους ανεπιθύμητους τους αφήνει απέξω. Τον ζητήσαμε για να μας πει την άποψή του. Φωνή βοώντος... Ομως, παρά τη δημοσιοποίηση της καταγγελίας με τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για την Εφη Θώδη, στο μοναστήρι συρρέει ακόμα κόσμος. Την Κυριακή είχε τουλάχιστον είκοσι ιδιωτικά αυτοκίνητα. Και κάποιους ακόμα που πήγαν και βρήκαν την πόρτα κλειστή. Σαν κι εμάς.

    «Με λένε Μανώλη και είμαι 23 ετών» μας είπε ένας νεαρός που συναντήσαμε στο προαύλιο. «Μου είπαν ότι κάνει θαύματα και ήρθα να τον βρω. Οταν με είδε, ισχυρίστηκε ότι έχω μέσα μου τον σατανά. Κρατάει ένα μακρύ ξύλο και σταυρώνει τους υποτίθεται παθόντες. Τους σταυρώνει και τους πιέζει στο κεφάλι. Και αυτοί πέφτουν κάτω και σπαρταράνε» αφηγείται ο Μανώλης. Οταν τον ρωτήσαμε τι δουλειά έχει ένα νεαρό παιδί σε τέτοιο μέρος, δεν το σκέφτηκε και πολύ για να μας απαντήσει: «Είμαι από μικρό παιδί στην εκκλησία. Αναζητούσα το μυστήριο. Υστερα όμως από πολλές επισκέψεις κατάλαβα ότι δεν θα το βρω εδώ».

    ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΧΙΟΣ
    ΦΩΤ.: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΚΟΛΦΟΜΗΤΣΟΣ

    www.espressonews.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά
    αυτοί οι άνθρωποι του Αμβρόσιου τόσο ανόητοι είναι και δεν ξέρουν ούτε να διαβάζουν;
    Τι φαιδότητες είναι αυτές που λένε; Νηπιώδεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΦΗΣΤΕ ΗΣΥΧΟ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΝΕΚΤΑΡΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΤΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΕΣ. ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΦΟΡΕΣ Κ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΔΕ ΖΗΤΗΣΕ ΧΡΗΜΑΤΑ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΟΣΟ ΕΠΙΜΟΝΗ. ΦΥΣΙΚΑ ΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΞΗ. ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ Ε????? ΜΟΥΦΑ. ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟΣ. ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΗΣΥΧΟ. ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΗΣΕ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ . ΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ? ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ Π.Χ. ΖΟΥΓΚΛΑ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΥς ΣΑΝ ΕΜΑΣ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΤΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΚΑΛΟ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ . ΜΑΡΙΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου