Τετάρτη 20 Μαΐου 2009





















ΛΑΤΙΝΙΚΟΣ ΚΑΙ

ΓΡΑΙΚΟΛΑΤΙΝΙΚΟΣ

ΟΙΣΤΡΟΣ

ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ


Οργανωτής της ημεριδος, ο …γνωστός γόνος των γνωστών κατευθύνσεων, «κακός δαίμων» του Ουνίτου Πατριαρχου ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ, Ιωαννης Ζηζιουλας.
-------------------------------------------------------------------------------------


Σήμερα 20 Μαΐου 2009 και ωρα 9 π.μ.στην αίθουσα τελετών του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης διοργανώνεται από καποιους θρασύτατους, γνωστούς και μη εξαιρετέους, καθηγητάς της θεολογικης Θεσσαλονίκης, ΦΡΑΓΓΟΛΑΤΙΝΙΚΗ ημερίδα, με όλη τη γνωστή κάστα των Λατίνων και των Γκραικολατίνων της Θεσσαλονικης, που αγωνίζονται να εξαγοράσουν στους Λατίνους τους λυσσσωδεις εχθρους των Ορθόδοξων, το ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟ αγαθο που μας χαρισε ο Θεος, την ΠΙΣΤΙ των Ορθοδόξων, «αντί πινακίου φακής».

Με ποιο δικαίωμα όλοι αυτοί οι μειοδότες, ομιλούν εκ μέρους των Ορθοδόξων, κλήρου και λαού;

Με ποιο δικαίωμα ομιλούν για πρόοδο με τους Φραγκολατίνους, όταν οι πάντες γνωρίζουμε ότι δεν υπάρχει καμμία πρόοδος, αλλά μόνον άμβλυνσι των διαλεγομένων ορθοδόξων του ορθοδόξου αισθητηρίου τους;

Τι σχέσι έχουν αυτοί οι Οικουμενιστές με την γραμμή των Αγίων Πατέρων της Ορθοδοξίας και τολμούν και συνδιαλέγονται με τους Φραγκολατίνους, της σημερινής Παναιρέσεως των Παπολατίνων;

Μεταξύ των ομιλητών βλέπουμε και κληρικό του Οικουμενιστου και Ουνίτου Πατριάρχου Βαρθολομαίου, να έχη ως θέμα το Πρωτείο του επισκόπου Ρώμης….
Αλήθεια από πότε η Ρωμη έχει επίσκοπο;
Και από ποτε, της αναγνωριζουμε, Πρωτείο;
Οι Άγιοι Πατερες της Ορθοδοξίας, ομιλούν για αιρετικούς της Ρωμης και αιρεσι του Παπισμού.
Δεν υπαρχει πλέον, εδώ και πολλους αιωνες, «εκκλησια της Ρωμης», αλλά μόνον παγιωθεισα Παναιρεσι της Ρωμης.
Που βλέπει, αυτό το πατριαρχικο οργανετο, τον επίσκοπο της Ρωμης;


Χρειαζεται να ειμαστε όλοι εκει ΠΑΡΟΝΤΕΣ για να αποδοκιμασουμε, παντι τροπω, όλους αυτους τους Γραικολατινους, που τολμούν να ομιλούν εκ μερους της Ορθοδοξίας, ενώ εκφραζουν μονο τους εαυτους τους και κανεναν άλλο.
Είναι όλοι τους αξιοι αποδοκιμασιας και διαπομπευσεως και φασκελωματος.
Μην τους χαριζετε με τιποτα.

Αποτελουν παρασιτικους οργανισμους μέσα στον εκκλησιαστικό μας χώρο και χρειαζεται να εκκοπουν και να ριφθουν εις …καταβοθραν.

Αποτελουν κίνδυνον λοιμικης νοσου και αξιζει να τεθουν σε καραντινα και απομόνωσι.

Από σημερα, που τολμουν οι εχθροι των Ορθόδοξων οι Λατινοι αλλά και οι Γραικολατινοι, να μολυνουν τα ιερα χωματα της Ορθοδοξου γης, όλοι να παρουμε ορκο πιστεως και τιμης, ότι ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ, πρέπει να στιγματισθουν, να κυνηγηθουν και να εκβληθουν από την ορθοδοξη Ελλαδα που θα παραμεινη ορθοδοξη στους αιωνες των αιωνων.

Εξω οι βεβηλοι και οι μειοδοτες, της Πιστεως των Ορθόδοξων.

1 σχόλιο:

  1. Όλα ωραία και καλά με τις αναφορές, για την ημερίδα με θέμα: "Ο θεολογικός διάλογος μεταξύ της Ορθόδοξης και ΡΚαθολικής Εκκλησίας".

    Κατ' αρχήν ένας διάλογος δεν σημαίνει αναγκαστικά και συμφωνία. Ίσα-ίσα μπορεί εκεί να εκτεθούν οι όποιες διαφωνίες. Αναμένομεν λοιπόν τα όποια αποτελέσματα.

    Και κάποιες παρατηρήσεις:

    1/ Οι Επίσκοποι που λαμβάνουν μέρος, εκκλησιολογικά, πρέπει να εκφράζουν και την πίστη του κλήρου και του λαού της επαρχίας τους, άλλως εκπαραθυρώνονται από αυτούς.

    2/ Το ότι δεν υπάρχει πρόοδος στις σχέσεις Ανατολής και Δύσης, τόσους αιώνες, αυτό δείχνει τα ανυπέρβλητα εμπόδια, που κυρίως ορθώνονται από πλευράς της Δύσης.

    3/ Ο διάλογος ακόμη και με αιρετικούς δεν απαγορεύεται. Εδώ, ο ίδιος ο Θεός έκανε διάλογο με το Σατανά και έκανε και συμφωνία μαζί του δυο φορές (Ιώβ 1. 6-12 και 2. 1-6).

    4/ Για να είναι ο Βαρθολομαίος Ουνίτης πρέπει να μνημονεύει Βενέδικτο, όπως ο Σαλάχας. Άλλο Ουνίτης και άλλο ουνιτίζων.

    5/ Δυστυχώς, αυτή η παναίρεση της Ρώμης, το Πρωτείο, ξεκίνησε από τον Λίνο το 65, για να μην πούμε και από τον ίδιο τον απόστολο Πέτρο και δυστυχώς πάλι, το ανέχθηκαν οι Πατέρες ανά τους αιώνες. Αντίδραση έντονη σ' αυτό άρχισε όταν αυτό κατέστη επίσημο δόγμα στην Α΄ Βατικανή.

    6/ Ποτέ η Ανατολή δεν κατέστησε Επίσκοπο Ρώμης μετά το Σχίσμα, ενώ η Δύση κατέστησε Πατριάρχη Κων/πόλεως, γιατί άραγε; Γιατί περίμενε πάντοτε τη Ρώμη να επιστρέψει. Ούτε όταν κατδικάστηκε το Φιλιόκβε στην Η΄ Οικουμενική, ο Μ. Φώτιος δεν φρόντισε να αναφερθεί, ότι στη Δύση αναπτύχθηκε αυτή η αίρεση. Μόλις δε το 1991 ιδρύθηκε η Μητρόπολη Ιταλίας και Μελίτης, αλλά ο πάλι Μητροπολίτης δεν φέρει τον τίτλο του Επισκόπου Ρώμης.

    7/ Αποδοκιμάζει κανείς κάποιον ή όχι, αφού τον ακούσει, αλλά όχι πριν.

    8/ Αν υπάρξει έστω σιωπή ή ανοχή στα λεγόμενα των ανωτέρω από την συντριπτική πλειοψηφία του πιστού λαού, αυτό θα σημαίνει, ότι αυτοί δεν ομιλούν από μόνοι τους, αλλά εκφράζουν την Ορθοδοξία.

    9/ Ποτέ δεν διαπομπεύεται, ούτε φασκελώνεται η εικόνα του Θεού.

    10/ Τώρα, το πόσο Ορθόδοξη είναι η Ελλάδα είναι ένα άλλο θέμα συζήτησης λαμπρόν.

    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου