Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2009



ΤΙ ΛΕΤΕ; ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ.


Αναδημοσιεύω αυτό που είδα σήμερα το πρωϊ χωρίς να κάνω εκ προοιμίου κανένα σχόλιο και περιμένω να μιλήσετε εσεις οι επισκέπτες για κάτι τέτοια κείμενα που διοχετεύονται, ίσως και σκόπιμα, στον τύπο. Θέλω επίσης να πω ότι τον Γέροντα Εφραίμ της Αριζόνα τον γνωρίζω καλά και εκ νεότητός του. Θα μιλήσω στο τέλος.

Τετάρτη, 25 Φεβρουάριος 2009
"Τρόφιμα και νερά για μερικούς μήνες..."

Ο ίδιος ο π.Σεραφειμ που μίλησε με τον γέροντα Εφραίμ στην Αριζόνα ξεκαθαρίζει τι ακριβώς του είχε πει για να μην υπάρχει πανικός.
"Γράφει ο vfilip για mail που έλαβε μετά από ερώτησή του, στο μοναστήρι της Αριζόνα στην Αμερική, στον γέροντα Εφραίμ :

"Απαντάει ο π. Σεραφείμ σε ερώτηση μου :

Ο Γέροντας Εφραίμ απλώς συμβουλεύει οι άνθρωποι να είναι έτοιμοι και να έχουν στα σπίτια τρόφιμα και νερά για μερικούς μήνες γιατί υπάρχει πιθανότητα να γίνει μεγάλη οικονομική κρίση στο κόσμο φέτος. Να το κάνουν όμως χωρίς πανικό. Εάν δεν συμβεί τίποτα τα τρόφιμα δεν θα πάνε χαμένα.

Δεν μας είπε τίποτα συγκεκριμένο εάν θα... γίνει ο πόλεμος. Απλώς ο Γέροντας ήταν στενοχωρημένος να μην γίνουν τα πράγματα χειρότερα οταν έμαθε για τις τελευταίες παραβάσεις των Τουρκικών αεροπλάνων στα νησιά.

Ο Γέροντας επίσης λέει ότι τα κακά που συμβαίνουν και μπορεί να συμβούν στο κόσμο είναι από τίς αμαρτίες των ανθρώπων και προτρέπει οι άνθρωποι να μετανοήσουν και να ζούνε χριστιανική ζωή κόντα στα μυστήρια της εκκλησίας".

Με αγάπη Χριστού,

π. Σεραφείμ"

10 σχόλια:

  1. θα παρακαλούσαμε τον γέροντα Εφραίμ, σχετικά με τις προτροπές του για προμήθειες τροφίμων, να μας τις τεκμηριώσει με αγιογραφικά ή αγιοπατερικά κείμενα.
    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξερετε τι μου θυμισε η συστασι του π. Εφραιμ;
    Την εποχη του 666 που καποιοι αγοραζαν τροφιμα και γεμιζαν τα ντουλαπια τους και μετα αφου κόπασε ο ....σαλος εβγαλαν τα τροφιμα μαμουνια και πεταλουδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΑΜΒΡΟΣΙΟ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ

    Πατηρ ΑΜβροσιε το παρακάτω είναι για εσάς για να θυμάστε το έργο σας ΚΑΙ να μην ριχνετε όλο τον κόσμο στην κατάκριση απεναντί σας.Μέρες που είναι αντί να πανηγηρίζετε με τα βρώμικα ΜΕΣΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ κάντε κάτι πατερικό.Ξέρεται ότι άτομα εδω μέσα σαν την ΚΩΝΣΣΤΝΤΙΝΑ συνεχώς προκαλούν συνανθρώπους στην κατάκριση απεναντί σας;Γιατί γεννάταιμίσος σε ψυχές και δεν τις βοηθάτε μόνο με ΛΟΓΟ ΘΕΟΥ,και όχι με τα θεματά σας;ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΤΟ

    Η ευχή του Οσίου Εφραίμ του Σύρου
    Κύριε καὶ Δέσποτα τῆς ζωῆς μου, πνεῦμα ἀργίας, περιεργείας, φιλαρχίας καὶ ἀργολογίας μή μοι δῷς.

    Πνεῦμα δὲ ταπεινοφροσύνης, ὑπομονῆς καὶ ἀγάπης, χάρισαί μοι τῷ σῷ δούλῳ.

    Ναί, Κύριε Βασιλεῦ, δώρησαί μοι τοῦ ὁρᾶν τὰ ἐμὰ πταίσματα, καὶ μὴ κατακρίνειν τὸν ἀδελφόν μου, ὅτι εὐλογητὸς εἶ, εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων. Ἀμήν.

    π. Ἀλέξανδρος Σμέμαν - Ἡ εὐχὴ τοῦ Ὁσίου Ἐφραὶμ τοῦ Σύρουἀπὸ τὸ βιβλίο «Μεγάλη Σαρακοστή», ἐκδόσεις «Ἀκρίτας»

    Τούτη ἡ προσευχὴ λέγεται δυὸ φορὲς στὸ τέλος κάθε ἀκολουθίας τῆς Μεγάλης Σαρακοστῆς ἀπὸ τὴ Δευτέρα ὡς τὴν Παρασκευή. Τὴν πρώτη φορὰ λέγοντας τὴν προσευχὴ κάνουμε μία μετάνοια σὲ κάθε αἴτηση. Ἔπειτα κάνουμε δώδεκα μετάνοιες λέγοντας: «Ὁ Θεός, ἱλάσθητί μοι τῷ ἁμαρτωλῷ, καὶ ἐλέησόν με». Ὁλόκληρη ἡ προσευχὴ ἐπαναλαμβάνεται μὲ μία τελικὴ μετάνοια στὸ τέλος τῆς προσευχῆς. (1)

    Γιατί αὐτὴ ἡ σύντομη καὶ ἁπλὴ προσευχὴ κατέχει μία τόσο σημαντικὴ θέση στὴν ὅλη λατρεία τῆς Μεγάλης Σαρακοστῆς;

    Διότι ἀπαριθμεῖ, μ¢ ἕνα μοναδικὸ τρόπο, ὅλα τὰ ἀρνητικὰ καὶ τὰ θετικὰ στοιχεῖα τῆς μετάνοιας καὶ ἀποτελεῖ, θὰ λέγαμε, ἕνα «κανόνα ἐλέγχου» τοῦ προσωπικοῦ μας ἀγώνα στὴν περίοδο τῆς Μεγάλης Σαρακοστῆς. Αὐτὸς ὁ ἀγώνας σκοπεύει πρῶτα ἀπ᾿ ὅλα στὴν ἀπελευθέρωσή μας ἀπὸ μερικὲς βασικὲς πνευματικὲς ἀσθένειες ποὺ διαμορφώνουν τὴ ζωή μας καὶ μᾶς κάνουν πραγματικὰ ἀνίσχυρους ἀκόμα καὶ γιὰ νὰ κάνουμε ἀρχὴ στροφῆς στὸ Θεό.

    Ἡ ἀργίαἩ βασικὴ ἀσθένεια εἶναι ἡ ἀργία. Εἶναι ἡ παράξενη ἐκείνη τεμπελιὰ καὶ ἡ παθητικότητα ὁλόκληρης τῆς ὕπαρξής μας ποὺ πάντα μᾶς σπρώχνει πρὸς τὰ «κάτω» μᾶλλον παρὰ πρὸς τὰ «πάνω» καὶ ποὺ διαρκῶς μᾶς πείθει ὅτι δὲν εἶναι δυνατὸ ν᾿ ἀλλάξουμε καὶ ἑπομένως δὲ χρειάζεται νὰ ἐπιθυμοῦμε τὴν ἀλλαγή. Εἶναι ἕνας βαθιὰ ριζωμένος κυνισμὸς ποὺ σὲ κάθε πνευματικὴ πρόκληση ἀπαντάει μὲ τὸ «γιατί;» καὶ καταντάει τὴν ζωή μας μιὰ ἀπέραντη πνευματικὴ φθορά. Αὐτὴ εἶναι ἡ ρίζα ὅλης τῆς ἁμαρτίας γιατὶ δηλητηριάζει κάθε πνευματικὴ ἐνεργητικότητα στὴν πιὸ βαθιά της πηγή.

    Ἡ λιποψυχίαΤὸ ἀποτέλεσμα τῆς «ἀργίας», εἶναι ἡ «λιποψυχία» (2). Εἶναι μία κατάσταση δειλίας ποὺ ὅλοι οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας τὴ θεώρησαν τὸ μεγαλύτερο κίνδυνο τῆς ψυχῆς. Ἡ λιποψυχία, ἡ ἀποθάρρυνση, εἶναι ἡ ἀνικανότητα τοῦ ἀνθρώπου νὰ βλέπει καθετὶ καλὸ ἢ θετικό! Εἶναι ἡ ἀναγωγὴ τῶν πάντων στὸν ἀρνητισμὸ καὶ στὴν ἀπαισιοδοξία. Εἶναι στ᾿ ἀλήθεια μία δαιμονικὴ δύναμη μέσα μας γιατὶ ὁ Σατανᾶς εἶναι βασικὰ ἕνας ψεύτης. Ψιθυρίζει ψευτιὲς στὸν ἄνθρωπο γιὰ τὸ Θεὸ καὶ γιὰ τὸν κόσμο, γεμίζει τὴ ζωὴ μὲ σκοτάδι καὶ ἀρνητισμό. Ἡ λιποψυχία εἶναι ἡ αὐτοκτονία τῆς ψυχῆς, γιατὶ ὅταν ὁ ἄνθρωπος κατέχεται ἀπ᾿ αὐτή, εἶναι ἐντελῶς ἀνίκανος νὰ δεῖ τὸ φῶς καὶ νὰ τὸ ἐπιθυμήσει.

    Ἡ φιλαρχίαΠνεῦμα φιλαρχίας! Φαίνεται παράξενο πῶς ἡ ἀργία καὶ ἡ λιποψυχία εἶναι ἀκριβῶς ἐκεῖνα ποὺ γεμίζουν τὴ ζωή μας μὲ τὸν πόθο τῆς φιλαρχίας. Μολύνοντας ὅλη μας τὴν τοποθέτηση ἀπέναντι στὴ ζωή, κάνοντας τὴν ἄδεια καὶ χωρὶς νόημα, μᾶς σπρώχνουν ν᾿ ἀναζητήσουμε ἀντιστάθμισμα σὲ μιὰ ριζικὰ λανθασμένη στάση ἀπέναντι στὰ ἄλλα πρόσωπα.

    Ἂν ἡ ζωή μου δὲν εἶναι προσανατολισμένη πρὸς τὸν Θεό, ἂν δὲν σκοπεύει σὲ αἰώνιες ἀξίες, ἀναπόφευκτα θὰ γίνει ἐγωιστικὴ καὶ ἐγωκεντρική, πράγμα ποὺ σημαίνει ὅτι ὅλοι οἱ ἄλλοι γίνονται τὰ μέσα γιὰ τὴ δική μου αὐτοϊκανοποίηση. Ἂν ὁ Θεὸς δὲν εἶναι ὁ «Κύριος καὶ Δεσπότης τῆς ζωῆς μου», τότε τὸ ἐγώ μου γίνεται ὁ κύριος καὶ δεσπότης μου, γίνεται τὸ ἀπόλυτο κέντρο τοῦ κόσμου μου καὶ ἀρχίζω νὰ ἐκτιμῶ καθετὶ μὲ βάση τὶς δικές μου ἀνάγκες, τὶς δικές μου ἰδέες, τὶς δικές μου ἐπιθυμίες καὶ τὶς δικές μου κρίσεις.

    Ἔτσι ἡ ἐπιθυμία τῆς φιλαρχίας γίνεται ἡ βασική μου ἁμαρτία στὶς σχέσεις μὲ τὶς ἄλλες ὑπάρξεις, γίνεται μία ἀναζήτηση ὑποταγῆς τους σὲ μένα. Δὲν εἶναι πάντοτε ἀπαραίτητο νὰ ἐκφράζεται ἡ φιλαρχία μου σὰν ἔντονη ἀνάγκη νὰ διατάζω καὶ νὰ κηδεμονεύω τοὺς «ἄλλους». Μπορεῖ ἐπίσης νὰ ἐκφράζεται καὶ σὰν ἀδιαφορία, περιφρόνηση, ἔλλειψη ἐνδιαφέροντος, φροντίδας καὶ σεβασμοῦ. Καὶ εἶναι ἀκριβῶς ἡ «ἀργία», μαζὶ μὲ τὴ «λιποψυχία» ποὺ ἀπευθύνονται αὐτὴ τὴ φορὰ πρὸς τοὺς ἄλλους· ἔτσι συμπληρώνεται ἡ πνευματικὴ αὐτοκτονία μὲ τὴν πνευματικὴ δολοφονία.

    Ἡ ἀργολογίαΤέλος εἶναι ἡ ἀργολογία. Ἀπ᾿ ὅλα γενικὰ τὰ δημιουργήματα μόνον ὁ ἄνθρωπος προικίστηκε μὲ τὸ χάρισμα τοῦ λόγου. Ὅλοι οἱ Πατέρες βλέπουν σ᾿ αὐτὸ τὸ χάρισμα τὴν ἀκριβῆ «σφραγίδα» τῆς θείας εἰκόνας στὸν ἄνθρωπο γιατὶ ὁ ἴδιος ὁ Θεὸς ἀποκαλύφθηκε σὰν Λόγος (Ἰωάν. 1:1).

    Ἀλλὰ ὄντας ὁ λόγος τὸ ὕψιστο δῶρο, ἔτσι εἶναι καὶ ὁ ἰσχυρότερος κίνδυνος. Ὅπως εἶναι ἡ κυρίαρχη ἔκφραση τοῦ ἀνθρώπου, τὸ μέσο γιὰ τὴν προσωπική του πλήρωση, γιὰ τὸν ἴδιο λόγο, εἶναι καὶ τὸ μέσο γιὰ τὴν πτώση του, γιὰ τὴν αὐτοκαταστροφή του, γιὰ τὴν προδοσία καὶ τὴν ἁμαρτία. Ὁ λόγος σῴζει καὶ ὁ λόγος σκοτώνει· ὁ λόγος ἐμπνέει καὶ ὁ λόγος δηλητηριάζει. Ὁ λόγος εἶναι τὸ μέσο τῆς Ἀλήθειας ἀλλὰ εἶναι καὶ μέσο γιὰ τὸ δαιμονικὸ ψέμα.

    Ἔχοντας μία βασικὰ θετικὴ δύναμη ὁ λόγος, ἔχει ταυτόχρονα καὶ μία τρομακτικὰ ἀρνητική. Ὁ λόγος δηλαδὴ δημιουργεῖ θετικὰ ἢ ἀρνητικά. Ὅταν ἀποσπᾶται ἀπὸ τὴ θεία καταγωγὴ καὶ τὸ θεῖο σκοπό του γίνεται ἀργολογία. «Ἐνισχύει» τὴν ἀργία, τὴ λιποψυχία καὶ τὴ φιλαρχία καὶ μετατρέπει τὴ ζωὴ σὲ κόλαση. Γίνεται ἡ κυρίαρχη δύναμη τῆς ἁμαρτίας.

    Αὐτὰ τὰ τέσσερα σημεῖα εἶναι οἱ ἀρνητικοὶ «στόχοι» τῆς μετάνοιας. Εἶναι τὰ ἐμπόδια ποὺ πρέπει νὰ μετακινηθοῦν. Ἀλλὰ μόνον ὁ Θεὸς μπορεῖ νὰ τὰ μετακινήσει. Ἀκριβῶς γι᾿ αὐτὸ καὶ τὸ πρῶτο μέρος τῆς προσευχῆς αὐτῆς εἶναι μία κραυγὴ ἀπὸ τὰ βάθη τῆς καρδιᾶς τοῦ ἀβοήθητου ἀνθρώπου.

    Στὴ συνέχεια ἡ προσευχὴ κινεῖται στοὺς θετικοὺς σκοποὺς τῆς μετάνοιας.

    Ἡ ΣωφροσύνηΣωφροσύνη! Ἂν δὲν περιορίσουμε -πράγμα ποὺ συχνὰ καὶ πολὺ λαθεμένα γίνεται- τὴν ἔννοια τῆς λέξης «σωφροσύνη» μόνο στὴ σαρκικὴ σημασία της, θὰ μποροῦσε νὰ γίνει κατανοητὴ σὰν τὸ θετικὸ ἀντίστοιχο τῆς λέξης «ἀργία». «Ἀργία», πρῶτα ἀπ᾿ ὅλα, εἶναι ἡ ἀδράνεια, τὰ σπάσιμο τῆς διορατικότητας καὶ τῆς ἐνεργητικότητάς μας, ἡ ἀνικανότητα νὰ βλέπουμε καθολικά, σφαιρικά. Ἑπομένως αὐτὴ ἡ ὁλότητα εἶναι τὸ ἐντελῶς ἀντίθετο ἀπὸ τὴν ἀδράνεια.

    Ἂν συνηθίζουμε μὲ τὴ λέξη σωφροσύνη νὰ ἐννοοῦμε τὴν ἀρετὴ τὴν ἀντίθετη ἀπὸ τὴ σαρκικὴ διαφθορὰ εἶναι γιατὶ ὁ διχασμένος χαρακτήρας μας, πουθενὰ ἀλλοῦ δὲν φαίνεται καλύτερα παρὰ στὴ σαρκικὴ ἐπιθυμία, ποὺ εἶναι ἡ ἀλλοτρίωση τοῦ σώματος ἀπὸ τὴ ζωὴ καὶ τὸν ἔλεγχο τοῦ πνεύματος. Ὁ Χριστὸς ἐπαναφέρει τὴν «ὁλότητα» (τὴ σωφροσύνη) μέσα μας καὶ τὸ κάνει αὐτὸ ἀποκαθιστώντας τὴν ἀληθινὴ κλίμακα τῶν ἀξιῶν, μὲ τὸ νὰ μᾶς ὁδηγεῖ πίσω στὸ Θεό.

    Ἡ ΤαπεινοφροσύνηὉ πρῶτος καὶ ὑπέροχος καρπὸς τῆς σωφροσύνης εἶναι ἡ ταπεινοφροσύνη. Πάνω ἀπ᾿ ὅλα εἶναι ἡ νίκη τῆς ἀλήθειας μέσα μας, ἡ ἀπομάκρυνση τοῦ ψεύδους μέσα στὸ ὁποῖο ζοῦμε. Μόνο ἡ ταπεινοφροσύνη εἶναι ἄξια τῆς ἀλήθειας· μόνο μ¢ αὐτὴ δηλαδὴ μπορεῖ κανεὶς νὰ δεῖ καὶ δεχτεῖ τὰ πράγματα ὅπως εἶναι καὶ ἔτσι νὰ δεῖ τὸ Θεό, τὸ μεγαλεῖο Του, τὴν καλωσύνη Του καὶ τὴν ἀγάπη Του στὸ καθετί. Νὰ γιατί, ὅπως ξέρουμε, ὁ Θεὸς «ὑπερηφάνοις ἀντιτάσσεται, ταπεινοῖς δὲ δίδωσι χάριν».

    Ἡ ὙπομονήΜετὰ τὴ σωφροσύνη καὶ τὴν ταπεινοφροσύνη, κατὰ φυσικὸ τρόπο, ἀκολουθεῖ ἡ ὑπομονή. Ὁ «φυσικός» ἢ «πεπτωκῶς» ἄνθρωπος εἶναι ἀνυπόμονος, γιατὶ εἶναι τυφλὸς γιὰ τὸν ἑαυτό του, καὶ βιαστικὸς στὸ νὰ κρίνει καὶ νὰ καταδικάσει τοὺς ἄλλους. Μὲ διασπαρμένη, ἀτελῆ καὶ διαστρεβλωμένη γνώση τῶν πραγμάτων ποὺ ἔχει, μετράει τὰ πάντα μὲ βάση τὶς δικές του προτιμήσεις καὶ τὶς δικές του ἰδέες. Ἀδιαφορεῖ γιὰ τὸν καθένα γύρω του ἐκτὸς ἀπὸ τὸν ἑαυτό του, θέλει ἡ ζωή του νὰ εἶναι πετυχημένη τώρα, αὐτὴ τὴ στιγμή.

    Ἡ ὑπομονή, βέβαια, εἶναι μιὰ ἀληθινὰ θεϊκὴ ἀρετή. Ὁ Θεὸς εἶναι ὑπομονετικὸς ὄχι γιατὶ εἶναι «συγκαταβατικός», ἀλλὰ γιατὶ βλέπει τὸ βάθος ὅλων τῶν πραγμάτων, γιατὶ ἡ ἐσωτερικὴ πραγματικότητά τους, τὴν ὁποία ἐμεῖς μὲ τὴν τυφλότητά μας δὲν μποροῦμε νὰ δοῦμε, εἶναι ἀνοιχτὴ σ᾿ Αὐτόν. Ὅσο πιὸ κοντὰ ἐρχόμαστε στὸ Θεὸ τόσο περισσότερο ὑπομονετικοὶ γινόμαστε καὶ τόσο πιὸ πολὺ ἀντανακλοῦμε αὐτὴ τὴν ἀπέραντη ἐκτίμηση γιὰ ὅλα τὰ ὄντα, πράγμα ποὺ εἶναι ἡ κύρια ἰδιότητα τοῦ Θεοῦ.

    Ἡ ἈγάπηΤέλος, τὸ ἀποκορύφωμα καὶ ὁ καρπὸς ὅλων τῶν ἀρετῶν, κάθε καλλιέργειας καὶ κάθε προσπάθειας, εἶναι ἡ ἀγάπη. Αὐτὴ ἡ ἀγάπη πού, ὅπως ἔχουμε πεῖ, μπορεῖ νὰ δοθεῖ μόνο ἀπὸ τὸ Θεό, εἶναι τὸ δῶρο ποὺ ἀποτελεῖ σκοπὸ ποὺ ἀποτελεῖ σκοπὸ γιὰ κάθε πνευματικὴ προετοιμασία καὶ ἄσκηση.

    Ἡ ὑπερηφάνειαὍλα αὐτὰ συγκεφαλαιώνονται στὴν τελικὴ αἴτηση τῆς προσευχῆς τοῦ Ἁγίου Ἐφραὶμ μὲ τὴν ὁποία ζητᾶμε: «…δώρησαί μοι τοῦ ὀρᾶν τὰ ἐμὰ πταίσματα, καὶ μὴ κατακρίνειν τὸν ἀδελφόν μου…». Ἐδῶ τελικὰ δὲν ὑπάρχει παρὰ μόνο ἕνας κίνδυνος: ἡ ὑπερηφάνεια. Ἡ ὑπερηφάνεια εἶναι ἡ πηγὴ τοῦ κακοῦ καὶ ὅλο τὸ κακὸ εἶναι ἡ ὑπερηφάνεια. Παρ᾿ ὅλα αὐτὰ δὲν εἶναι ἀρκετὸ γιὰ μένα νὰ βλέπω τὰ «ἐμὰ πταίσματα» γιατὶ ἀκόμα καὶ αὐτὴ ἡ φαινομενικὴ ἀρετὴ μπορεῖ νὰ μετατραπεῖ σὲ ὑπερηφάνεια.

    Τὰ πατερικὰ κείμενα εἶναι γεμάτα ἀπὸ προειδοποιήσεις γιὰ τὴν ὕπουλη μορφὴ ψευτοευσέβειας ἡ ὁποία στὴν πραγματικότητα μὲ τὸ κάλυμμα τῆς ταπεινοφροσύνης καὶ τῆς αὐτομεμψίας μπορεῖ νὰ ὁδηγήσει σὲ μία πραγματικὰ δαιμονικὴ ὑπερηφάνεια. Ἀλλὰ ὅταν βλέπουμε τὰ δικά μας σφάλματα καὶ δὲν κατακρίνουμε τοὺς ἀδελφούς μας, ὅταν μὲ ἄλλα λόγια, ἡ σωφροσύνη, ἡ ταπεινοφροσύνη, ἡ ὑπομονὴ καὶ ἡ ἀγάπη γίνονται ἕνα σὲ μᾶς, τότε καὶ μόνο τότε ὁ αἰώνιος ἐχθρὸς -ἡ ὑπερηφάνεια- θ᾿ ἀφανιστεῖ μέσα μας.




    --------------------------------------------------------------------------------

    ΑΝΤΩΝΙΟΣ
    Η ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ

    http://agiooros.freeforums.org/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε συ Αντώνιε ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ τι σχέσι 'εχουν 'ολα τα παραπάνω που μας έβαλες με τον π. Εφραίμ;
    Είσαι καλά στο μυαλό σου; Μου φαίνεται κα΄που το χάνεις.
    Κοίτα να διορθώσεις εσ΄υ τα χάλια που έχεις και μετά να μιλάς για τον Α,μβρόσιο.
    Αει παράτα μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Aνώνυμε είσαι Αγιος μπροστα μου

    Η ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ

    http://agiooros.freeforums.org/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν ξερω τι ακριβως θελει να πει ο π.Εφραιμ...αλλα δεν μου φαινεται μεσα στα πλασια της πατερικης παραδοσης εμεις να μαζευουμε ααθα στη γη τα οποια και τωγει ο σκορος...αν ερθουν δυσκολιες θα υπομεινουμε και αν πεθανουμε καλο θα ειναι να ειμαστε ετοιμοι ν παμε κοτα στον Χριστο μας!
    τιποτα πρι συγκεντρωσεως αγαθων δεν αμς πειθει για το χριστιανικο της σκεψεως αυτης χαρακτηρα...συγνωμη Γεροντα δεν αμφισβητουμε το λογο σας σκεπτομεθα επι των προθεσεων μας διοτι αν συγεντωνουμε αγαθα μονον απο εγωϊσμο θα το κανουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να ο κόκκινο δράκος της Αποκάλυψης:
    Στα τρία τελευταία άρθρα έχουμε από 6 σχόλια.
    Να το 666!
    Και για να το διώξουμε, γράφουμε αυτό το σχόλιο, για να γίνει 667.
    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οσοι έχουν ασχοληθεί έστω και στοιχειωδώς με τα εσχατολογικά γνωρίζουν ότι ο αριθμός του Αντιχρίστου δηλ. ο αριθμός του ονόματος αυτού θα είναι το 666.
    Ο,τιδήποτε άλλο φέρει τον αριθμό αυτό (αντικείμενα , τηλεφωνικοί αριθμοί, πινακίδες αυτοκινήτων κλπ.) ουδεμία φοβία πρέπει να προκαλεί στους χριστιανούς και όση σημασία έχει για παράδειγμα το να αρχίζει ο αριθμός του αυτοκινήτου μου με 123 αλλη τόση έχει και με το 666.
    Γι αυτό Αιρετικέ γνώριζε ότι στην προσπάθειά σου να γελοιοποιήσεις καταστάσεις απλώς αυτογελοιοποιείσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά, που ήσουνα τόσα χρόνια; Δεν είχες πάρει χαμπάρι τι γινότανε με το 666;
    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν γνωρίζω εάν όντως το είπε αυτό ο π. Εφραίμ γιατί στην Αμερική λέγονται πολλά ψέματα για αυτόν. Γνωρίζω οτι οικουμενιστές ιερείς καθώς και το ΦΟΞ ΝΙΟΥΖ να τον κυνηγάν συνέχεια. Αλλά έκανε 29 μοναστήρια και θεωρείται από γνωστούς μου ιερείς στην Αμερική και στο Όρος αληθινός άγιος. Μάλιστα γνωρίζω ένα θαύμα που υπάρχει μέσα στο ιερό της μονής αλλά δεν το αναφέρω εδώ.

    Εάν το είπε μπορεί να το είπε απλά να έχουμε λίγα πράγματα να μην μείνουμε χωρίς τίποτα ... από λύπηση και αγάπη σε μας, και όχι με το σκεπτικό να μαζέψουμε να φάμε εμείς χωρίς να δώσουμε στους άλλους. Αν σκεφτεί κανείς ΠΟΣΟ ΦΛΩΡΟΙ έχουμε γίνει οι νεοΈλληνες (όχι σαν τους Ρωμηούς που είμασταν κάποτε) - ένας πόλεμος και η πρώτη ασιτία μας καθάρισε. Ίσως το λεέι για να κρατήσουμε λίγο στα πόδια μας. Πάντως η οικονομική κρίση ήρθε.

    Όσο για το 666, είχαν πάει να βάλουν τον αριθμό στις ταυτότητες γιαυτό φώναξε ο κόσμος, φίλε "ευαγγελικέ". Και μάλιστα όπως αναφέρεται στο βιβλίο του βιογράφου του Παισίου, άτομα που πήραν μέλος σε επιτροπές της Σένγκεν (ορθόδοξοι) ανέφεραν ότι είχε γίνει και μία εισήγηση για να τοποθετηθεί μία νέα ταυτότητα στο δεξί χέρι ή στο μέτωπο. Επίσης, το ΦΟΞ ΝΙΟΥΖ εδώ και χρόνια προσπαθεί συνεχώς να διαφημίσει τα RFID τσιπάκια και όποιοι το παίρνουν τους λέει και μπράβο. Άλλωστε μέχρι και οι αιρετικοί φίλοι σου ανά τον κόσμο το έχουν πάρει χαμπάρι και φωνάζουν κατά των τσιπς με τον αριθμό. Σημείωση -- ο κατασκευαστής του ΕΑΜ-13 επιβεβαιώνει ότι περιέχει το 666 αλλά λέει ότι είναι τυχαίο. Αυτά είναι πρόδρομοι, αλλά θα έρθει και η ώρα και τότε θα δούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου