Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

ZOYME ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ τρελλοΓΝΩΣΤΙΚΩΝ


 

Γιὰ τὴν ἀντίσταση τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ γνωρίζουμε πολλά, διαβάσαμε κι ἄλλα σήμερα. Ἐδῶ θὰ μεταφέρουμε τὸν λόγο σὲ ἄλλες ἀντιστάσεις. Καὶ πρῶτα μεταφέρουμε τὰ λόγια τοῦ γέροντα Παΐσιου:

 

 

 

 

«Ἂν σήμερα ἔχουμε λιγάκι εἰρήνη, ξέρεις τί ἔχουν τραβήξει οἱ παλιοί; Τώρα τίποτε δὲν θὰ εἴχαμε, ἂν δὲν θυσιάζονταν ἐκεῖνοι. Καὶ κάνω μία σύγκριση: πῶς τότε, ἐνῶ κινδύνευε ἡ ζωή τους, κρατοῦσαν τὴν πίστη τους, καὶ πῶς τώρα, χωρὶς καμιὰ πίεση, ὅλα τὰ ἰσοπεδώνουν! Ὅσοι δὲν ἔχουν χάσει τὴν ἐθνική τους ἐλευθερία δὲν καταλαβαίνουν. Τοὺς λέω: Ὁ Θεὸς νὰ φυλάξει νὰ μὴν ἔρθουν οἱ βάρβαροι καὶ μᾶς ἀτιμάσουν! Καὶ μοῦ λένε: Καὶ τί θὰ πάθουμε; Ἀκοῦς κουβέντα; Ἄντε νὰ λείψετε, χαμένοι ἄνθρωποι! Τέτοιοι εἶναι οἱ ἄνθρωποι σήμερα. Δῶσ’ τους χρήματα, αὐτοκίνητα καὶ δὲν νοιάζονται οὔτε γιὰ τὴν πίστη οὔτε γιὰ τὴν τιμὴ οὔτε γιὰ τὴν ἐλευθερία. Τὴν Ὀρθοδοξία μας σὰν Ἕλληνες, τὴν ὀφείλουμε στὸν Χριστὸ καὶ τοὺς Ἁγίους Μάρτυρες καὶ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας. Καὶ τὴν ἐλευθερία μας στοὺς ἥρωες τῆς Πατρίδας μας, ποὺ ἔχυσαν τὸ αἷμα τους γιὰ μᾶς. Αὐτὴν τὴν ἁγία κληρονομιὰ ὀφείλουμε νὰ τὴν τιμήσουμε καὶ νὰ τὴν διατηρήσουμε καὶ ὄχι νὰ τὴν ἐξαφανίσουμε στὶς μέρες μας».

 

 

 

Ἔπειτα νὰ παραθέσουμε ἀπὸ τὸ ἱστολόγιο Christianvivliografia τὰ τρία ΟΧΙ ποὺ ἀντέταξε ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Χρύσανθος κατὰ τὴν Γερμανικὴ Κατοχή.

 

 

 

 

1. Ὅταν ο Γερμανο εσλθαν στν θήνα τὸ 1941 ς κατακτητές, ὁ Χρύσανθος ρνήθηκε ν μετάσχει στν πιτροπή, ποία θ παρέδιδε πισήμως τν πόλη στν Γερμαν διοικητή, κα εἶπε: «Ο λληνες εράρχες δν παραδίδουν τς πόλεις ες τν χθρόν». ταν τ πρτο «ΟΧΙ».

 

 

 

 

2. Ὅταν ὁ Δμος θηναίων τν εδοποίησε τι θ τελεσθε δοξολογία στν μητροπολιτικ να κα τν καλοσαν ν προσέλθει, ὁ ρχιεπίσκοπος ρνήθηκε κα πάλι, λέγοντας: «Δοξολογία δν χει θέσιν π τ ποδουλώσει τς πατρίδος μας». ταν τ δεύτερο «ΟΧΙ».

 

 

 

3. Ὅταν στὴ συνέχεια ἀπαίτησαν ν ρκίσει τ γερμανοπρόβλητη κυβέρνηση Τσολάκογλου, ρχιεπίσκοπος πήντησε: «Δν μπορ ν ρκίσω κυβέρνησιν προβληθεσαν π το χθρο». ταν τ τρίτο «ΟΧΙ» το Χρυσάνθου.

  Ἀντικαταστάθηκε ἀπὸ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Δαμασκηνό, ποὺ κι αὐτὸς διεφύλαξε τὰ ἐθνικὰ συμφέροντα κατὰ τὴν Κατοχή.

Τ «ΟΧΙ» του μψύχωσαν τν γωνιστικότητα τν λλήνων. (Δὲς Κ. Χολέβας,  ἐφημ. «ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ», 26.10.2013).

 

 

 

 

Αὐτὲς τὶς ἱστορίες θυσίας Ἑλλήνων καὶ δὴ Ἀρχιερέων, ποὺ εἴτε γιὰ τὴν Πατρίδα, εἴτε γιὰ τὴν Πίστη, διακινδύνεψαν τὴν ζωὴ καὶ τὸ θρόνο τους, δυστυχῶς δὲν συνεχίζουν οἱ σύγχρονοι Ἕλληνες Ἀρχιερεῖς. Καὶ ὡς πρὸς μὲν τὴν Πατρίδα, εἶναι μιὰ ἄλλη ἱστορία. Ἐδῶ θὰ ἀσχοληθοῦμε πάλι, γιὰ τὴ στάση τους ἀπέναντι σὲ θέματα μεγάλα καὶ ἱερά, ποὺ ἀφοροῦν τὸ κατεξοχὴν καθῆκον τους, ποὺ εἶναι ἡ διαφύλαξη τῆς Πίστεως, ἡ ἀντίσταση στὸν πρῶτο καὶ δολερὸ κατακτητή, ποὺ «εἰδὼς ὅτι ὀλίγον καιρὸν ἔχει, κατέβη πρὸς ὑμᾶς ἔχων θυμὸν μέγαν» (Ἀποκ. ιβ΄ 12).

 

 

 

 

Πρόκειται γιὰ τὴν ἕως τώρα, ἀμαχητὶ παράδοσή μας στὸ μεγάλο ἐχθρό, τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ποὺ ἔχει χαρακτηριστεῖ ὡς «παναίρεση», καὶ ἡ «ἐσχάτη αἵρεση τῆς ἱστορίας», καὶ ὁ ὁποῖος δὲν πλήττει κάποια πτυχὴ τῆς Πίστεώς μας, ἀλλὰ ὑποβαθμίζει, ἀπομειώνει καὶ ξεθεμελιώνει ὁλόκληρη τὴν Πίστη. Ἔτσι ἐμεῖς, καὶ περισσότερο ὅλων οἱ Ἐπί-σκοποι, ἐπιτρέψαμε στὸ μόρφωμα τοῦ κακόδοξου Οἰκουμενισμοῦ νὰ εἰσχωρήσει καὶ νὰ κυοφορηθεῖ, νὰ ἀναπτυχθεῖ καὶ νὰ ἀνδρωθεῖ σὲ Ὀρθόδοξο ἔδαφος καὶ κυρίως ἀπὸ ὀρθόδοξους Ἐπισκόπους· καὶ ὅταν πλέον καταλάβαμε ὅτι ἔχει ριζώσει γιὰ τὰ καλὰ μέσα στὶς Ἐπισκοπὲς καὶ στὶς ἐνορίες μας, ἀρνούμαστε νὰ δώσουμε τὸν ἔσχατο ἀγῶνα γιὰ νὰ τὸν ξεριζώσουμε. Ἀρνούμαστε νὰ ἀπομακρυνθοῦμε ἀπὸ τοὺς ἡγέτες του, ποὺ μολύνουν καὶ δηλητηριάζουν τὴν ἐκκλησιαστική μας ζωή, περιμένοντας κάποια Σύνοδο νὰ τὸν καταδικάσει, γιατὶ οἱ δόλιοι Οἰκουμενιστὲς μᾶς ἔπεισαν ὅτι αἱρετικὸς εἶναι αὐτὸς ποὺ καταδικάζεται ἀπὸ Σύνοδο!

 

Ὅμως,

 



Αἱρετικὸς δὲν εἶναι ἐκεῖνος ποὺ ἔχει καταδικαστεῖ ἐπὶ αἱρέσει ἀπὸ κάποια Σύνοδο (εἶναι γνωστὸ ὅτι οἱ ἅγ. Κύριλλος, Ἰωάννης Δαμασκηνός, Γρηγόριος Παλαμᾶς κ.ἄ. καταδικάστηκαν ἀπὸ Σύνοδο ποὺ τυπικά-κανονικὰ ἦταν ὀρθόδοξη), ἀλλὰ αἱρετικὸς εἶναι αὐτὸς ποὺ (εἴτε ἔχει καταδικαστεῖ ἀπὸ Σύνοδο, εἴτε ὄχι) ἀποκλίνει ἀπὸ τὴν ὀρθὴ διδασκαλία, ἀλλοιώνει τὴν πίστη καὶ τὴν ζωὴ τῆς Ἐκκλησίας, καὶ ἐνῶ τοῦ ἐπισημαίνονται οἱ κακοδοξίες του, αὐτὸς ἐπιμένει νὰ τὶς διδάσκει. Ἐπίσης αὐτὸς ποὺ ἐν γνώσει του ἀκολουθεῖ μιὰ -μικρὴ ἔστω- ἢ πολλὲς αἱρετικὲς κακοδοξίες καταδικασμένες ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία.

 
 
 
Τὸ ἄν, τώρα, ἡ ἁρμόδια Σύνοδος καταδικάζει κάποιον «ὀρθοτομοῦντα τὸν λόγον τῆς ἀληθείας» (ὅπως στὶς παραπάνω περιπτώσεις), αὐτὴ ἡ Σύνοδος ἀποδεικνύεται ληστρικὴ καὶ ψευδοσύνοδος (ὅπως ἡ Σύνοδος τῆς Ἐφέσου τοῦ 431 καὶ ἡ Σύνοδος τῆς Ἱέρειας τοῦ 754). Τὸ ἴδιο, ἂν ἡ Σύνοδος δὲν καταδικάζει κάποιον ποὺ κηρύττει ὁποιαδήποτε «ἄλλη διδασκαλία»=αἵρεση καὶ «ἄλλο Εὐαγγέλιο», τοῦτο, οὔτε αὐτὸν ἀπαλλάσσει τῆς εὐθύνης καὶ τοῦ χαρακτηρισμοῦ τοῦ αἱρετικοῦ, οὔτε ὅσοι τὸν ἀκολουθοῦν καὶ ἐπικοινωνοῦν μαζί του ἀπαλλάσσονται τῆς εὐθύνης (ἐφ’ ὅσον γνωρίζουν), ἀντίθετα τίθεται τὸ πρόβλημα τῶν εὐθυνῶν τῆς κάθε τοπικῆς Συνόδου Ἐπισκόπων.

 
 
 
Συγκεκριμένα, ἔχει καταγγελθεῖ -καὶ συνεχῶς στοιχειοθετοῦνται καὶ νέες πτυχές- μιᾶς νέας αἱρέσεως, τῆς γνωστῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Καὶ τὸ τεράστιο ἐρώτημα ποὺ τίθεται εἶναι;



Γιατί οἱ Ἐπίσκοποι δὲν ἀσχολοῦνται μαζί του; Γιατί ἀνέχονται καὶ περιθάλπουν τὴν αἵρεση; Γιατί ἐπιτρέπουν τὴ σύγχυση καὶ τὸ διχασμὸ στὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, ἀφοῦ ὁ κάθε πιστὸς δὲν γνωρίζει μὲ σιγουριά, ποιοί ἐκκλησιαστικοί του ἡγέτες εἶναι αἱρετικοί· δὲν ξέρει ποιόν καὶ τί νὰ πιστέψει; Γιατί δὲν ὀνοματίζουν τοὺς ἡγέτες τῆς αἱρέσεως, ἀφοῦ πολλὲς αἱρετικὲς πράξεις καὶ θεωρίες τους ἔχουν ἀποδειχθεῖ, ὥστε ἐν συνεχείᾳ νὰ συστήσουν στοὺς πιστοὺς νὰ ἀπομακρυνθοῦν ἀπὸ αὐτούς; Γιατί δὲν καλοῦν τοὺς καταγγελθέντας ὡς αἱρετικοὺς νὰ ἀποκηρύξουν τὶς συγκεκριμένες αἱρετικὲς δοξασίες; Γιατί δὲν καλοῦν τοὺς αἱρετικούς, ποὺ συνεχίζουν νὰ διδάσκουν ἀνενόχλητοι τὶς κακοδοξίες τους σὲ μετάνοια καὶ ἐπιστροφή; Γιατί δὲν ἐφαρμόζουν τὴν ποιμαντικὴ Παράδοση τῶν Ἁγίων τῆς Ἐκκλησίας, τῆς καταγγελίας καὶ ἀναιρέσεως τῆς αἱρέσεως, ἀλλὰ καὶ τῆς ταυτοχρόνου ἐπισήμου ἀποκηρύξεως καὶ ἀπομακρύνσεως ἀπὸ αὐτόν;
 
 
 
 
Ἀλλά, ἂν οἱ Ἐπίσκοποι δὲν προχωροῦν σὲ αὐτὲς τὶς ἐνδεδειγμένες ἐνέργειες, ἡ ἴδια εὐθύνη βαρύνει τοὺς πνευματικοὺς καὶ τοὺς γέροντες, ἐφ’ ὅσον ἡ αἵρεση εἶναι πασιφανής, ἐφ’ ὅσον ὁ Οἰκουμενισμὸς ἔχει χαρακτηρισθεῖ ὡς αἵρεση καὶ ἀπὸ Ἁγίους γέροντες τῆς Ἐκκλησίας μας. [Ἐδῶ συμβαίνει κι αὐτὸ τὸ παράδοξο: ἕναν ἀπὸ αὐτοὺς -τὸν Ἅγιο Ἰουστῖνο Πόποβιτς- ἁγιοποίησαν οἱ ἴδιοι οἱ Οἰκουμενιστὲς Ἐπίσκοποι τῆς Σερβικῆς Ἐκκλησίας, γιὰ τὶς δικές τους σκοπιμότητες, ἱκανοποιώντας ὅμως τὸ αἴσθημα τοῦ λαοῦ καὶ τὴ συνείδηση τῆς Ἐκκλησίας].
 
 
 
Καὶ ἐφ’ ὅσον εἶναι φανερὲς οἱ Οἰκουμενιστικὲς ἰδέες καὶ πράξεις, τουλάχιστον στοὺς ὄντως πνευματικούς, ἐφ’ ὅσον ἔχουν ὑποδειχθεῖ καὶ ἐν μέρει ἀναιρεθεῖ ἀπὸ Γέροντες καὶ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς ἡγέτες οἱ αἱρετικὲς δοξασίες, ἐφ’ ὅσον ἔχουν κληθεῖ ἅπαξ καὶ δὶς καὶ πολλάκις νὰ ἀποστοῦν ἀπὸ τὶς αἱρετικές τους κακοδοξίες καὶ δὲν τὸ κάνουν, τὸ τεράστιο ἐρώτημα ποὺ προκύπτει, εἶναι:
 
 
Γιατὶ δὲν προχωροῦν στὴν ἀναμενόμενη καὶ προβλεπόμενη ἀπὸ τὴν ἱερὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας μας συνέχεια;
 
 
 
Τὰ σχετικὰ χωρία ἀπὸ τὴν Ἁγία Γραφή, τοὺς Προφῆτες, τοὺς Ἀποστόλους καὶ τοὺς Ἁγίους εἶναι γνωστά, ξεκάθαρα καὶ παμπληθῆ.
 
 
«Αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ» (ἀπ. Παῦλος).
 
 
«Χαίρειν αὐτῷ μὴ λέγητε· ὁ γὰρ λέγων αὐτῷ χαίρειν κοινωνεῖ τοῖς ἔργοις αὐτοῦ τοῖς πονηροῖς» (2Ιω 10-11)».
 
 
 
«ξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε», καὶ ἀποτειχιστεῖτε (Ἡσ. 52, 11 καὶ Β΄ Κορ. 6,17).
 
 
Αὐτὰ ἰσχύουν καὶ ὅταν δὲν ἔχει ἀκόμα καταδικασθεῖ ὁ συγκεκριμένος αἱρετικὸς ἀπὸ Σύνοδο, καὶ φυσικά, ὅταν ὑπάρξει ἀπόφαση Συνόδου. Καὶ αὐτὴν τὴν ἀπομάκρυνση τὴν δικαιολογεῖ ὁ οὐρανοβάμων Παῦλος γράφων: «οὐκ οἴδατε ὅτι μικρὰ ζύμη ὅλον τὸ φύραμα ζυμοῖ; ...μὴ συναμίγνυσθαι ἐάν τις ἀδελφὸς ὀνομαζόμενος ...εἰδωλολάτρης ...τῷ τοιούτῳ μηδὲ συνεσθίειν» (1Κορ. 6,11).
 
 
Ὁ Μ. Βασίλειος εἶναι ἀπόλυτος γιὰ ἀπομάκρυνση ἀπὸ ὅλες τὶς αἱρέσεις καὶ ὅλους τοὺς αἱρετικούς: «Οἵτινες τὴν ὑγιᾶ ὀρθόδοξον πίστιν προσποιούμενοι ὁμολογεῖν, κοινωνοῦσι δὲ τοῖς ἑτερόφροσι, τοὺς τοιούτους, εἰ μετὰ παραγγελίαν μὴ ἀποστῶσιν, μὴ μόνον ἀκοινωνήτους ἔχειν, ἀλλὰ μηδὲ ἀδελφοὺς ὀνομάζειν».
 
 
 
Καὶ πάλι ὁ Μ. Βασίλειος: «Ὅταν δέ τι ἐναντίον τῇ τοῦ Κυρίου ἐντολῇ, παραφθεῖρον ἢ μολῦνον αὐτὴν ἐπιταχθῶμεν παρά τινος, καιρὸς εἰπεῖν τότε· Πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις... Ἐξ ὧν παιδευόμεθα, ὅτι, κἂν πολὺ γνήσιός τις ᾖ, κἂν ὑπερβαλλόντως ἔνδοξος ὁ κωλύων τὸ ὑπὸ τοῦ Κυρίου προστεταγμένον, ἢ προτρέπων ποιεῖν τὸ ὑπ' αὐτοῦ κεκωλυμένον, φευκτὸς ἢ καὶ βδελυκτὸς ὀφείλει εἶναι ἑκάστῳ τῶν ἀγαπώντων τὸν Κύριον» (Μ. Βασιλείου, Κεφάλαια τῶν Ὅρων κατ’ Ἐπιτομήν, ἐρώτ. ριδ΄).
 
 
Ἐδῶ εἶναι φανερό, ὅτι δὲν ὁμιλεῖ γιὰ καταδικασμένο αἱρετικό.
 
 
Καὶ  «ἵνα μὴ μακρὸς ὁ λόγος γένηται, διὰ τοῦτο καλὸν ἀρκεσθῆναι τῇ θείᾳ γραφῇ καὶ πάντας αὐτῇ πεισθῆναι παραγγελλούσῃ διά τε τὰς ἄλλας αἱρέσεις καὶ μάλιστα διὰ ταύτην. ἔστι δὲ αὐτῆς τὸ παράγγελμα τοῦτο·...ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε”. τοῦτο γὰρ πρὸς διδασκαλίαν ἀρκεῖ πᾶσιν, ἵν', εἰ μέν τις ἠπατήθη παρ' αὐτῶν ἐξελθὼν ὡς ἀπὸ Σοδόμων, μηκέτι πρὸς αὐτοὺς ἐπιστρέψῃ, μήποτε πάθῃ τὰ τῆς γυναικὸς τοῦ Λώτ» (Μ. Ἀθανασίου, ...Περὶ τῶν γεγενημένων παρὰ τῶν Ἀρειανῶν ἐπὶ Κωνσταντίου).
 
 
 
Γιὰ νὰ φανεῖ ἡ σύγχυση στὸ σῶμα τοῦ λαοῦ τοῦ Θεοῦ, καταθέτουμε τὴν ἑξῆς πληροφορία.
Ὁ διαχειριστὴς τοῦ κατ’ ἐξοχὴν Οἰκουμενιστικοῦ ἱστολογίου στὴν Ἑλλάδα, κ. Παναγιώτης Ἀνδριόπουλος, ὁ ὑποστηρίζων καὶ προβάλλων τὸ Φανάρι καὶ τὸν ἔνοικό του πατρ. Βαρθολομαῖο, ὑποστηρίζει ὅτι δὲν ὑπάρχει ἡ αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἐπιτίθεται ἐναντίον τῶν ἀγωνιζομένων κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ παρόλα αὐτὰ τοῦ ἐπιτρέπει ὁ θεωρούμενος ὡς ἀντι-Οἰκουμενιστὴς Μητροπολίτης Πειραιῶς, νὰ συμμετάσχει ὡς ὁμιλητὴς στὴν Μητρόπολή του. Ἡ ἀνακοίνωση τοῦ ἰδίου ἔχει ὡς ἑξῆς:


«Κυριακή 10 Νοεμβρίου, 7.30 μμ: Ομιλία του Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου, με θέμα: "Ο Ρωμανός ο Μελωδός του Οδυσσέα Ελύτη", στο Ενοριακό Κέντρο της Ευαγγελίστριας Πειραιά, στο πλαίσιο του προγράμματος "Ενορία εν δράσει"».
(http://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2013/10/2013.html).
 
 
Θέλετε νὰ μάθετε πῶς χαρακτηρίζει ὁ κ. Ἀνδριόπουλος πρόσφατα (μόλις χθὲς 27/10/2013), ὅσους ἀντιστέκονται στὴν κατευθυνόμενη ἀπὸ τὸ Βατικανὸ (καὶ τὸ Π.Σ.Ε.) Οἰκουμενιστικὴ κομπανία τοῦ πατρ. Βαρθολομαίου καὶ τοῦ μητρ. Περγάμου Ἰωάννη Ζηζιούλα; "Ζηλωτὲς" καὶ "κάστα"! Εγραψε συγκεκριμένα τὰ παρακάτω:
 
«Ο ζηλωτισμός είναι πληγή, είναι σοβαρή παρέκκλιση, είναι ξένο σώμα και δεν είναι δυνατόν η Εκκλησία να υπόκειται σε ζηλωτικούς εκβιασμούς, που διατυπώνονται ανοιχτά με ποικίλους τρόπους, και δη μέσω του διαδικτύου πλέον. Το Φανάρι έχει χαράξει τη γραμμή της οικουμενικής Ορθοδοξίας κι όχι της Ορθοδοξίας της "κάστας" και των "εκλεκτών", οι οποίοι μιλούν στο όνομά της ως "σεσωσμένοι". Οπότε ούτε ένα βήμα πίσω στις άναρθρες κραυγές και τις απαιτήσεις κληρικών και λαϊκών που εισάγουν έναν ιδιότυπο μεσσιανισμό, αλλότριο του ορθοδόξου ήθους».
(http://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2013/10/blog-post_27.html).

Πράγματι, εἶναι ἡ ἐποχή, γιὰ τὴν ὁποία μίλησε ὁ Μέγας ἅγιος τῆς Ἐκκλησίας μας Ἀντώνιος:
    «Θἄρθει ἐποχὴ ποὺ οἱ τρελλοὶ θὰ λένε τοὺς γνωστικοὺς τρελούς, γιατὶ δὲν θὰ εἶναι ὅμοιοι μὲ αὐτούς»!

"Φιλορθόδοξος Ἕνωσις Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος"

12 σχόλια:

  1. Ντροπή και αίσχος να μιλάει ο κάτοχος του βοθρομπλογκ σε εκδήλωση της μητροπόλεως Πειραιώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαί ο παρανοϊκός ...μεθυσμένος λέει τα ίδια, ότι δεν υπάρχει σήμερα καμμία αίρεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητοί, γράφετε:

    «Ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε», καὶ ἀποτειχιστεῖτε (Ἡσ. 52, 11 καὶ Β΄ Κορ. 6,17).

    Δεν καταλαβαίνω γιατί προσθέσατε στα λόγια του Απ. Παύλου «καὶ ἀποτειχιστεῖτε».

    Συγκεκριμένα ο Απ. Παύλος λέγει:

    διὸ ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς (Β΄ Κορ. 6,17).

    Και ο Προφήτης Ησαΐας:

    ἀπόστητε, ἀπόστητε, ἐξέλθατε ἐκεῖθεν καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῆς, ἀφορίσθητε, οἱ φέροντες τὰ σκεύη Κυρίου· (Ησ. 52,11)

    Εδώ, όπως προκύπτει από τα προηγούμενα χωρία, ο Προφήτης Ησαΐας και ο Απ. Παύλος λένε στο λαό να απομακρυνθούν απο τους ειδωλολάτρες.

    Επίσης δεν αναφέρονται σε αιρετικούς τά λόγια του Απ. Παύλου που γράφετε στη συνέχεια τμηματικά. Αναφέρονται σε «πόρνο, πλεονέκτη, ειδωλολάτρη, λοίδορο, μέθυσο και άρπαγα».

    Α’ Κορ. 5,6-11:

    6 Οὐ καλὸν τὸ καύχημα ὑμῶν. οὐκ οἴδατε ὅτι μικρὰ ζύμη ὅλον τὸ φύραμα ζυμοῖ; 7 ἐκκαθάρατε οὖν τὴν παλαιὰν ζύμην, ἵνα ἦτε νέον φύραμα, καθώς ἐστε ἄζυμοι. καὶ γὰρ τὸ πάσχα ἡμῶν ὑπὲρ ἡμῶν ἐτύθη Χριστός· 8 ὥστε ἑορτάζωμεν μὴ ἐν ζύμῃ παλαιᾷ, μηδὲ ἐν ζύμῃ κακίας καὶ πονηρίας, ἀλλ' ἐν ἀζύμοις εἰλικρινείας καὶ ἀληθείας. 9 Ἔγραψα ὑμῖν ἐν τῇ ἐπιστολῇ μὴ συναναμίγνυσθαι πόρνοις, 10 καὶ οὐ πάντως τοῖς πόρνοις τοῦ κόσμου τούτου ἢ τοῖς πλεονέκταις ἢ ἅρπαξιν ἢ εἰδωλολάτραις· ἐπεὶ ὠφείλετε ἄρα ἐκ τοῦ κόσμου ἐξελθεῖν· 11 νῦν δὲ ἔγραψα ὑμῖν μὴ συναναμίγνυσθαι ἐάν τις ἀδελφὸς ὀνομαζόμενος ᾖ πόρνος ἢ πλεονέκτης ἢ εἰδωλολάτρης ἢ λοίδορος ἢ μέθυσος ἢ ἅρπαξ, τῷ τοιούτῳ μηδὲ συνεσθίειν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. i) Όπως μπορεῖτε να ξαναδείτε στην ανάρτηση («Ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε», καὶ ἀποτειχιστεῖτε (Ἡσ. 52, 11 καὶ Β΄ Κορ. 6,17)) η λέξη που σας πείραξε, είναι εκτός εισαγωγικών και αποτελεί ερμηνεία του «αφορίσθητε». Το αφορίσθητε, δηλ. σημαίνει ξεχωριστείτε από τους απίστους, απομακρυνθείτε από αυτούς. Και η αποτείχιση τί είναι; Δεν είναι μία απομάκρυνση από τους αιρετικούς; Ποιό είναι το πρόβλημα;
      Αν διαβάσετε προσεκτικά το κείμενο θα δείτε, ότι δεν μιλάει μόνο για τους ειδωλολάτρες, ἀλλὰ γενικὰ γιὰ τοὺς ἀπίστους, αλλά καὶ τοὺς “αιρετικοὺς” Ἰουδαίους. Έτσι τουλάχιστον το είδαν οι Άγιοι Πατέρες. Ή μήπως, όσα ο Κύριος και η Αγ. Γραφή λέγουν για μιά περίπτωση, δεν ισχύει και για τις παρόμοιες περιπτώσεις;
      Το κείμενο που προηγείται είναι: «Μὴ γίνεσθε ἑτεροζυγοῦντες ἀπίστοις· τίς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνῃ καὶ ἀνομίᾳ; τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος; 15 τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου; 16 τίς δὲ συγκατάθεσις ναῷ Θεοῦ μετὰ εἰδώλων;».
      Πώς το εκλαμβάνει ο Κλήμης ο Αλεξανδρεύς; «διὸ ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει κύριος... Οὐ τῶν γεγαμηκότων, ὥς φασιν, ἀλλὰ τῶν ἐθνῶν τῶν ἐν πορνείᾳ βιούντων ἔτι, πρὸς δὲ καὶ τῶν προειρημένων ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΑΦΟΡΙΣΘΗΝΑΙ ὡς ἀκαθάρτων καὶ ἀθέων κελεύει προφητικῶς ἡμᾶς».
      Αλλά, απορώ, το κείμενο του Μ. Αθανασίου, γιατί το αγνοήσατε; Δεν ταιριάζει εκεί ο Άγιος Αθανάσιος το «αφορίσθητε» σε όλες τις αιρέσεις και μάλιστα τον Αρειανισμό; Για ξαναδιαβάστε το: «διά τε τὰς ΑΛΛΑΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ καὶ μάλιστα διὰ ταύτην. ἔστι δὲ αὐτῆς τὸ παράγγελμα τοῦτο· “...ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε”.».
      Και ο Μ. Βασίλειος δεν το βλέπει μόνο στο θέμα της ειδωλολατρείας, αλλά ευρύτερα. «Συντελεῖ δὲ πρὸς τὸ ἀμετεώριστον τῇ ψυχῇ καὶ τὸ ἰδιάζειν κατὰ τὴν οἴκησιν. Τὸ γὰρ ἀναμεμιγμένην ἔχειν τὴν ζωὴν τοῖς ἀφόβως καὶ καταφρονητικῶς πρὸς τὴν ἀκριβῆ τήρησιν τῶν ἐντολῶν διακειμένοις βλαβερὸν καὶ ὁ τοῦ Σολομῶντος ἀποδείκνυσι λόγος, διδάσκοντος ἡμᾶς, ὅτι Μὴ ἴσθι ἑταῖρος ἀνδρὶ θυμώδει· φίλῳ δὲ ὀργίλῳ μὴ συναυλίζου, μήποτε μάθῃς τῶν ὁδῶν αὐτοῦ, καὶ λάβῃς βρόχους τῇ σῇ ψυχῇ, καὶ τό, Ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν, καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, πρὸς τὸ αὐτὸ φέρει".
      (Συνεχίζεται)

      Διαγραφή
    2. (Συνέχεια)
      ii) Κι ο άγ. Ιωάννης ο Χρυσόστομος συνιστούσε να αποφεύγουν την επικοινωνία με τους αιρετικούς Ανομοίους: «φευγέτω τούτων τὰς συνουσίας (=επικοινωνία), ἀποπηδάτω τοὺς συλλόγους, ὥστε μὴ τὴν τῆς φιλίας ὑπόθεσιν ἀφορμὴν ἀσεβείας γενέσθαι. Οὕτω καὶ Παῦλος ποιεῖ, ...διδάσκων· «Φθείρουσιν ἤθη χρηστὰ ὁμιλίαι κακαί.» Καὶ πάλιν· «Ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος». Και αλλού εφαρμόζει ευρύτερα το εξέλθετε και αφορίσθητε: «Διὸ ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν, καὶ ἀφορίσθητεκαὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, ..., μηδὲ ἐγγὺς γίνεσθε. Τί δέ ἐστι μολυσμὸς σαρκός; Μοιχεία, πορνεία, ἀσέλγεια πᾶσα. Τί δὲ ψυχῆς; Ἀκάθαρτοι λογισμοὶ ὡς τὸ ἐμβλέψαι ἀκολάστοις ὀφθαλμοῖς, μνησικακίαι, δόλοι, καὶ ὅσα τοιαῦτα». Καὶ πολλοὺς ἂν εὕροι τις τρόπους ἀκαθαρσιῶν, εἴ γε δεῖ πάντας ἀναλέγεσθαι.. λλὰ διὰ τὴν ἀδικίαν καὶ τὴν πλεονεξίαν, ὅτι τὸν ἀδελφὸν πλεονέκτησεν ἐν τοῖς ἀναγκαιοτάτοις. Ὁρᾷς ὅτι ἡ κακία ἀκάθαρτον; Ὁ θυμὸς πάλιν ὅταν ὑπερβῇ τὰ μέτρα, ἀκάθαρτον ποιεῖ τὸν ἄνθρωπον, οὐ διὰ τὴν ὀργήν, ἀλλὰ διὰ τὸν τρόπον· Νήφωμεν τοίνυν, παρακαλῶ, καθαροὶ γενώμεθα τὴν ἀληθῆ καθαρότητα, ἵνα τὸν Θεὸν ἰδεῖν καταξιωθῶμεν».
      Και Δίδυμος ο Τυφλός γράφει: «"διὸ ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε"· "ἐξ ἡμῶν ᾖσαν, ἀλλ' οὐκ ἦσαν ἐξ ἡμῶν". καὶ μάλιστα ἐπὶ ἐκκλησίας τὸ ῥῆξαι καὶ σχίσαι τοῦτο ημαίνει τὸ̣ ἀπο̣βαλεῖν τοὺς βλάπτοντας αὐτήν» .
      Τί λέτε, λοιπόν, η αίρεση δεν είναι ακαθαρσία κατά τους Πατέρες; Δεν πρέπει δι’ αυτήν να «αφορίζετε» κανείς από τους αιρετικούς;
      (Συνεχίζεται)

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Π.Σ., λέτε

      «Αν διαβάσετε προσεκτικά το κείμενο θα δείτε, ότι δεν μιλάει μόνο για τους ειδωλολάτρες, ἀλλὰ γενικὰ γιὰ τοὺς ἀπίστους, αλλά καὶ τοὺς “αιρετικοὺς” Ἰουδαίους. Έτσι τουλάχιστον το είδαν οι Άγιοι Πατέρες…. Πώς το εκλαμβάνει ο Κλήμης ο Αλεξανδρεύς; «διὸ ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει κύριος... Οὐ τῶν γεγαμηκότων, ὥς φασιν, ἀλλὰ τῶν ἐθνῶν τῶν ἐν πορνείᾳ βιούντων ἔτι, πρὸς δὲ καὶ τῶν προειρημένων ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΑΦΟΡΙΣΘΗΝΑΙ ὡς ἀκαθάρτων καὶ ἀθέων κελεύει προφητικῶς ἡμᾶς».»

      Όμως οι στίχοι 11-18 (Β’ Κορ. κεφ. στ’) έχουν επικεφαλίδα: «Όχι στεναί σχέσεις με τους ειδωλολάτρας».
      Η ερμηνεία του Κλήμη του Αλεξανδρέως μήπως αναφέρεται σε άλλα χωρία της Καινής Διαθήκης;

      Μέχρι τώρα ερμηνεύσατε την λέξη «αποτείχιση» ως απομάκρυνση από όλους τους επισκόπους της Εκκλησίας, θεωρώντας τους ως ακοινωνήτους εφ’ όσον κοινωνούν με αιρετίζοντα επίσκοπο που ακόμα δεν έχει καταδικαστεί από Σύνοδο. (Διορθώστε με αν κάνω λάθος)
      Με το άρθρο αυτό παρουσιάζετε την δεύτερη ερμηνεία σας της λέξεως «αποτείχιση» που είναι και η απομάκρυνση από τους αλλοθρήσκους.

      Διαγραφή
  4. (Συνέχεια)
    iii) Και ο άγ. Θεόδωρος ο Στουδίτης, γράφων «Βασιλείῳ Ηγουμένῳ» περί της απομακρύνσεως την περίοδο της αιρέσεως της Εικονομαχίας γράφει: «δεῖν τοῦ ἀποστόλου ἀκοῦσαι, λέγοντος στέλλεσθαι ὑμᾶς ἀπὸ παντὸς ἀδελφοῦ, ἀτάκτως περιπατοῦντος καὶ μὴ κατὰ τὴν παράδοσιν, ἣν παρέλαβον παρ' ἡμῶν, μᾶλλον δὲ αὐτοῦ τοῦ θεοῦ, διὰ τοῦ προφήτου βοῶντος· ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε· κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς, τοὺς οὕτως διαστελλομένους δηλονότι καὶ μὴ συγχέοντας τὴν Χριστοῦ ὁμολογίαν».
    Αλλά και στις «ΔΙΑΤΑΓΑΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΔΙΑ ΚΛΗΜΕΝΤΟΣ» «Ὁμοίως καὶ οἱ λαϊκοί, τοῖς τῇ γνώμῃ τοῦ Θεοῦ ἐναντία δογματίσασιν μὴ πλησιάζετε μηδὲ κοινωνοὶ τῆς ἀσεβείας αὐτῶν γίνεσθε, λέγει γὰρ καὶ ὁ Θεός· «Ἀποσχίσθητε ἐκ μέσου τῶν ἀνδρῶν τούτων, ἵνα μὴ συναπόλησθε αὐτοῖς.» Καὶ πάλιν· «Ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν, καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς». Φευκτέοι γάρ εἰσιν ὡς ἀληθῶς οἱ βλασφημοῦντες Θεόν· οἱ μὲν γὰρ πλεῖστοι τῶν ἀσεβῶν ἄγνοιαν ἔχουσιν Θεοῦ, οὗτοι δὲ κακόνοιαν ὡς θεομάχοι νοσοῦσιν· ἐκ γὰρ τῆς κακίας τῶν αἱρεσιωτῶν ἐξῆλθεν μόλυσμα ἐπὶ πᾶσαν τὴν γῆν, ὥς φησιν Ἱερεμίας ὁ προφήτης».
    Ως προς το τελευταίο. Αν η απομάκρυνση ισχύει για όλες τις άλλες περιπτώσεις, ισχύει πολύ περισσότερο για την περίπτωση της καταλύσεως της Πίστεως δια των αιρέσεων. Εξ άλλου το «τῷ τοιούτῳ μηδὲ συνεσθίειν» κατά κόρον αναφέρεται από τους Πατέρες στην περίπτωση των αιρετικών.
    Π.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να πω και εγω με τη σειρα μου μια θεση με τα λιγα που γνωριζω.Νομιζω,πως καθε φορα που παρουσιαζεται μια αιρεση μεσα στους κολπους της εκκλησιας,η εκκλησια ,την αντιμετοπιζει αναλογως ....Το πως θα αντιμετοπισθουν οι αιρετικοι κληρου και λαου,δεν ειναι απλο θεμα,ετσι;Απο τη στιγμη που δεν αποκηρυσσεται η αιρεσις,οι αιρετικοι παραμενουν εντος εκκλησιας ,ειναι φορεις Χαριτος...αλλα δυστυχως παραμενουν αμετανοητοι μαζι με αυτους που τους ακολουθουν.Να πουμε ομως πως πολλοι γιναν και γινονται αιρετικοι απο αγνοια{κληρου και λαου]..Να πουμε ομως και το αλλο :πως αιρετικος δεν ειναι μονον αυτος που κηρυσσει η και τα εργα του ειναι αιρετικα...αλλα και αυτος που δεν εκτελει τις εντολες του Θεου''Ει τις,ου φιλει Κυριον Ιησουν Χριστον..ητω αναθεμα Α! Κορ.16,22).Για να γνωριζουμε οτι και εμαςπου μας κρατα η ριζα,δεν απεχουμε πολυ απο τους απιστους...διοτι και εμεις που διαλλαλουμε αιρετικους τους αλλους ,πολλοι απο εμας ..και πορνευουμε και μοιχευουμε και ...και..ας μην πω αλλα..
    Παμε παρα κατω
    Η Γραφη συμβουλευει οτι τις εσχατες ημερες ,θα αποστατησουν μερικοι απο την πιστη και θα προσκολληθουν σε παραπλανητικα πνευματα και δαιμονικες διδασκαλιες.Τιμ .Α!4-1)...θα κλεισουν τα αυτια τους στην αληθεια και θα στραφουν στα παραμυθιαΤιμ Β!4,4-5)...θα σας εμπαιζουν και θα ειναι αυτοι που δημιουργουν τις διαιρεσεις,εσεις ομως ΠΡΟΟΔΕΥΕΤΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΠΙΣΤΗΣ.Ιουδ.1-17)...ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΓΝΩΣΗ.ΙΩΑΝ 15-6) αλλα και στην ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.Ιουδ 1-22)..Ειναι αναγκη να παρουσιαζονται και διαιρεσεις μεταξυ σας για να φαινονται και ποιοι πιστευουν ειληκρινα..Α !Κορ 11-19).ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ....ΝΑ γινετε ολο και πιο σταθεροι και αμετακινητοι στην πιστηΑ!Κορ 15-58).Να προσεχετε οσους δημιουργουν διχονοιες και συγχυση ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΕΧΕΤΕ ΜΑΘΕΙ.ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ.ΡΩΜ 6-17)
    Εσυ(μιλα στον Τιμοθεο)να εισαι ΑΓΡΥΠΝΟΣ ΝΑ ΚΑΚΟΠΑΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ,ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ.ΤΙΜ β!4,4-5)
    Στεκομαι εδω:...
    Συν...1)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συν....
    Ποιος εκτος ολιγων, ειναι ετοιμος να κακοπαθησει για το Ευαγγελιο;;;
    Ανω τελεια*
    Για να κακοπαθησεις για το ευαγγελιο,πρεπει να το εχεις χτενισει ολημερις και οληνυχτις προηγουμενως αλλα και να γνωριζεις πως εχεις να υποφερεις κινδυνους και πειρασμους και απο τους ανωτερους σου..
    Λεγει ομως και το αλλο:
    Ελεγχε αυτους αποτομως...Τιμ 1-13)&
    Εν πραοτητι,μηποτε δω αυτοις μετανοιαν εις επιγνωσιν αληθειας .Τιμ Β!-25)
    Τον πλανεμενο συμβουλεψε τον μια δυο φορες και αν δεν ακουσει αφησε τον γιατι καταδικαζει ο ιδιος τον εαυτον του Τιτ 3-10)
    Ζητα ομως να ξεσκεπαζουμε τα σκοτεινα τους εργα .Εφ.5-11)
    Και
    Να μη συμμετεχουμε σε αυτα.Β!Ιωαν 10-10)
    Παμε παρακατω
    ΦΥΛΑΧΘΕΙΤΕ!
    Να μην παρασυρθειτε απο την πλανη και χανοντας το στηριγμα σας πεσετε..αντιθετα να προοδευετε στηΧαρη και στη Γνωση ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΑ ΙΟΥΔ.14-17).
    ......
    Εχουμε ομως και τους αστατους τη πιστει
    Να συμβουλευετε τους αστατους,τους λιγοψυχους ,τους αδυνατους και να δειχνετε μακροθυμια με ολους.Θεσσ 5,26-28)
    Να αποφευγετε καθε αδελφο που δεν ζει με την παραδοση...ΜΗ ΤΟΝ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΕΧΘΡΟ...ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΝΟΥΘΕΤΕΙΤΕ ΣΑΝ ΑΔΕΛΦΟ.ΘΕΣ.Β!3,6-14)..
    Αλλους να τους ελεειτε με διακριση και αλλους να φροντιζετε να τους σωσετε με προσοχη,ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΓΙΞΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥΣ..ΙΟΥΔ1,17-22)
    Ο ΥΜΕΝΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΗΤΟΣ ΞΕΣΤΡΑΤΗΣΑΝ.....ΟΜΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ,ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ[ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ]ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ.Β!Τιμ2,18-20)
    Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΧΕΙ ΣΦΡΑΓΙΔΑ...ΕΓΝΩΡΙΣΕΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ...Τιμ Β !2-19) και ποιοι ειναι οι ιδικοι του;;;
    Οι αιρετικες διδασκαλιες φερνουν εριστικες συζητησεις.Σκοπος ειναι Η ΑΓΑΠΗ ......ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΗ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΘΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΛΗΚΡΙΝΗ ΠΙΣΤΗ.Τιμ Α! 1,3-8)[εδω μιλα Ο Θεος και λεγει...δεν ξερω τι λετε εσεις...εγω εχω το δικο μου κριτηριο...οποιος θελει με την βοηθεια του Πνευματος να ειναι και να λεγεται αυθεντικο και γνησιο παιδι μου,πρεπει να φερει τα σημαδια της αγαπης και της πιστεως στην αληθεια...με την καθαροτητα του και την αγνοτητα του και με τα εργα φιλανθρωπειας και τον αγωνα μεσω των Μυστηριων απαλλαγης των παθων αλλα και με την υπομονη μεσω των θλιψεων μεσα στην εκκλησια για να φανερωθει Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΑΣ.Β!κορ 4,7-10}.
    Συν2)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συν απο 2)
    Την Ορθη πιστη την φυλαμε με τη βοηθεια Του αγ.Πνευματος Τιμ Β!1-14)
    Ερχεται οργη κατα των απειθων και ανυποτακτων...μη γινεσθαι συμμετοχοι.Εφ.5-7)
    Και καθε τι που ορθωνεται με αλαζονεια εναντιον της γνωσης του Θεου το ανατρεπουμε γκρεμιζοντας τους ωευτικους ισχυρισμους.Β !Κορ 10,4-5)
    Συνεπως ...εδω διαφααινεται πως δεν ειναι η αντιμετοπισης των αιρετικων μονοπλευρη...αλλα πολυπλευρη...εχουμε τους ακατηχητους...τους απιστους...τους αστατους,τους λιγοψυχους,τους αδυνατους στην πιστη...τους πλανεμενους στο ηθος και στη γνωση και τους αιρετικους [κληρου και λαου). Τι να μαζεψεις και απο που να μαζευτεις και ο ιδιος τελικα ,αφου δεν καταδικαζεται συνοδικα η αιρεσις..να νοικοκυρευτει η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ..ΚΑΙ ΕΔΩ,ΝΟΜΙΖΩ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ..ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΥΧΗ...ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΟΤΙ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ...ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ..ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ...ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ...ΚΑΙ ΜΕ ΕΛΕΓΧΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΜΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΔΟΥΣ..ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΣΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ...ΩΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ[ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ]...ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΝΟΧΗ..ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ...ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΘΥΜΙΑ...ΜΕΧΡΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ.ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ...ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΘΑΛΑΣΣΟΤΑΡΑΧΗ ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΣΥΡΡΙΚΝΩΘΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΓΩΝΙΑ ΜΟΝΟΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ.ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΕΤΑΙ ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΕΙ...ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΕΙ ..ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ...ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΛΕΧΓΕΙ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟ ΤΡΟΠΟ ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ...ΑΛΛΟΣ ΠΑΛΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΑ...ΑΛΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΥΝΟΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ..ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ..ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΩΜΑ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΛΑΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΛΗΡΟ ΚΑΙ ΛΑΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΡΘΕΙ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ.
    ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ;;;
    ΟΙ ΑΚΡΑΙΕΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΠΛΗΘΟΣ ΣΧΙΣΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΜΕ ΠΑΡΑΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΕΤΕΡΑ ΘΥΣΙΑΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ.
    ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ
    ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΘΕΣΗ
    ΑΛΛΑ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ
    ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΝΑΜΕ.
    ΣΥΝΧΩΡΕΙΣΤΕ ΜΕ!π..............τελος.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μετα τα 3 σχολια που εστειλα να προσθεσω και κατι ακομη.πως εαν βαστηχθει ενα ομολογιακο καθεστως καθως και ελεγκτικο της αιρεσεως στα μπλοκ με σχολια και αναρτησεις...η αιρεσις παει πισω..και αλλοι μπορει να διορθωθουν ενω αλλοι να παραμεινουν..διοτι εδω δεν ισχυει αιρετικον μετα δυο η τρεις....κατα την ατελη μου γνωμη επειδη σαν παναιρεση που ειναι θελει αλλη αντιμετοπιση.Αν ομως ,σταματησει ο λαος να αντιδρα...η αιρεσις εδραιωνεται και τα πραγματα θα ειναι πιο σοβαρα...π

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου