ΝΕΑ ΑΠΑΝΤΗΣΙ
στην μητροπολι Γλυφαδας
και στον Πεντηκοστιανο
Ο ιστολογος του Πεντηκοστιανου Εγκολπιου γραφει:
Από τις 7 Αυγούστου έχουμε δημοσιευμένο στην ιστοσελίδα μας άρθρο του Σεβ. Μητροπολίτου Ναυπάκτου κ.Ιεροθέου με τίτλο: «ΚΑΡΔΙΑΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ» το οποίο αναφέρεται στη συγκεκριμένη δήλωση του Πατριάρχη. Μεταφέρουμε το σχετικό απόσπασμα:
«Η καρδία είναι το κέντρον της ψυχής και της υπάρξεως, διο και ο καρδιακός θάνατος είναι ο όντως θάνατος και όχι ο εγκεφαλικός. Η καρδία είναι η φωλεά της προσωπικότητος με όλον το θετικόν φορτίον των σπερμάτων της αρχαίας σκωρίας των παθών. Δια τούτο και οι Πατέρες και Διδάσκαλοι της Εκκλησίας επιμένουν πολύ εις την ανάγκην της καθάρσεως της καρδίας, και μάλιστα προσδιορίζουν τον τρόπον δια της αδιαλείπτου προσευχής: "Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με τον αμαρτωλόν", δια της πνευματικής εγρηγόρσεως, ανυστάκτου προσοχής και νηπτικής ασκήσεως, δια της χαλιναγωγήσεως της φαντασίας με την φύλαξιν των αισθήσεων, δια του κατά Θεόν πένθους και των δακρύων, δια της εξαγορεύσεως των λογισμών και εξομολογήσεως των αμαρτημάτων. Τότε η Χάρις του Θεού καθαρίζει, θεραπεύει, ειρηνεύει και αγιάζει την καρδίαν, και την καθιστά άξιον κατοικητήριον του Θεού. Εις την Παλαιάν Διαθήκην ο Θεός ζητεί από τον πιστόν: "Υιε, δος μοι σήν καρδίαν". Απαιτεί δηλαδή το όλον πρόσωπον, την όλην προσωπικότητα και ζωήν. Η ένωσις της καρδίας με τον Θεόν είναι το ύψιστον των εφετών, το οποίον όμως δύναται να επιτευχθή μόνον εάν ο Θεός «διανοίξη» την καρδίαν μας, όπως της Αγίας Λυδίας. Δεν είναι αποτέλεσμα μόνον της ιδικής μας επιθυμίας».
Μα αυτο, το κειμενο που αφορα το ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ της καρδιας, στο οποιο παρεπιμπτοντως, αναφερεται με μια κουβεντα και μονον στον εγκεφαλικο θανατο, που είναι γραμμενο από τον μητροπολιτη Ναυπακτου, τον πολλάκις διγλωσσο, δανεισθηκε ο Βαρθολομαιος και επικαλουνται οι …ηρακλεις του Πεντηκοστιανοι και οι ψευτοορθοδοξοι υπερασπιστες του, για να μας αποδειξουν τι;
Ότι ο Βαρθολομαιος είναι κατά των μεταμοσχευσεων των «εγκεφαλικα νεκρων»!!!
Καλα αυτά που ειπε στην Καλαματα γιατι τα παραβλεπουν;
Που όλα αφορουν τις μεταμοσχευσεις των ΣΑΡΚΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ και κολησαν σε μια …παρεισακτη κουβεντα που αφορα το μερος της ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ καρδιας στην Καβαλα, και μαλιστα όχι δικη του αλλα κλεμμενη από τον Ναυπακτου, για να απολογειται και στο μελλον, αν καπου στριμωχθη, ότι δεν ηταν ιδικη του;
Στο κειμενο επαναλαμβανουμε που μας παραθετουν, αναφερεται το πνευματικο μερος της καρδιας, ομιλει «περι καθαρσεως της καρδιας, της πνευματικης εγρηγορσεως, της ανυστακτου προσοχης και νηπτικης ασκησεως, της χαλιναγωγησεως της φαντασιας με την φυλαξιν των αισθησεων, δια του κατά Θεον πενθους και των δακρυων, δια της εξαγορευσεως των λογισμων και της εξομολογησεως των αμαρηματων».
Τι σχεσι εχουν όλα αυτά με την υλικη καρδια, για την οποια ομιλουν ο Φραγκεσταϊν Λοβέρδος, οι χασαπηδες γιατροι και ολοι οσοι ασχολουνται με τις μεταμοσχευσεις;
Το αξιοθαυμαστον της υποθεσεως είναι ότι τις στρεβλες αυτές αποψεις εχει και εκθετει αναλυτικα ο Πεντηκοστιανος Ναυπλιωτης και ταυτοχρονα μας τις απεστειλε μολις χθες και η μητροπολι Γλυφαδας με αγνωστο το ονομα αποστολεως και επομενως, το χρεωνουμε στην μητροπολι.
Ο Πεντηκοστιανος επιμενει να ερμηνευει τις Βαρθολομαιικες εκφρασεις ότι αναφερονται στα Νεφρα και μονον.
Πρωτον μιλαει για ΟΡΓΑΝΑ και όχι για νεφρα.
Όταν λεει οργανα χρησιμοποιει την ιδια εκφρασι των Χασαπηδων.
Δευτερον αναφερεται «στους συγγενεις» και «στο καλυτερο μνημοσυνο».
Ώστε δινει το δικαιωμα και αυτος στους συγγενεις να εχουν τον τελευταιο λογο της ζωης ή του θανατου του συγγενη τους.
Μια απαραδεκτη και μια ανηθικη προτασι …περα ως περα.
Και εμεις με την σειρα μας ερωτουμε και περιμενουμε οποιαδηποτε και από οποιονδηποτε πειστικη απαντησι:
Ποια Αγια Γραφη δινει στους συγγενεις να εχουν λογο περι του θανατου του αλλου;
Ποιο Πατερικο κειμενο διδει μια τετοια εξουσια στους συγγενεις;
Ποιο ορθοδοξο κειμενο συνιστα στους αλλλους να γινουν συναυτουργοι φονου;
Ο ανθρωπος, ο κάθε ανθρωπος είναι αποκλειστικα μονος, καταμονος και ανεξαρτητος.
Και ο ιδιος είναι υπευθυνος από την ημερα της γεννησεως του μεχρι και τον θανατον του για ολες τις επιλογες του που αφορουν ειτε την ζωη του, ειτε τον θανατον του.
Και τον επιθανατιο λογο τον εχει ο Θεος και μονον.
Πως λοιπον ο Βαρθολομαιος υπερβαινει αυτην την βασικην ορθοδοξον θεολογικην αρχην, την υποκαθιστα και την καταπατα και επαναλαμβανει αυτά που παιρνει από το στομα των ΑΘΕΩΝ και του αθεου Κρατους;
Και συνεχιζει ο κακοδοξος διαστρεβλωτης Πεντηκοστιανος με την δικολαβιστικη πεντηκοστιανη νοοτροπια του να επικαλειται τον τοπο που εγινε η δηλωσι και αφου εγινε στην Καλαματα, και στην εγκαινιασι του νεφρολογικου κεντρου, αρα όταν ο Βαρθολομαιος μιλαει για οργανα εννοει τα νεφρα.
Και οπερ εδει δειξαι.
Και πως ειμαστε σιγουροι - κατά τον Πεντηκοστιανο 1000% - ότι αναφερεται στα διπλα οργανα;
Χρησιμοποιει το σλογκαν της Αυστραλιας.
Τετραπερατη πεντηκοστιανη λογικη.
Και κατεληξε ο Βαρθολομαιος τους:
«Επί τη ευκαιρία, παρενθετικώς, θα ηθέλαμε να κάμωμεν θερμοτάτην έκκλησιν υπέρ της δωρεάς οργάνων.
Η Ελλάς ζη, ατυχώς, μίαν διαρκή τραγωδίαν τροχαίων ατυχημάτων με οδυνηρώς μεγάλον αριθμόν θυμάτων».
Μιλαει και παλι ο Αρχιαιρεσιαρχης «υπερ της δωρεας οργανων».
Και μιλαει και για την «τραγωδια των τροχαιων ατυχηματων με οδυνηρως μεγαλον αριθμον θυματων».
Λοιπον;
Ιδου η χασαπικη σκεψι του Βαρθολομαιου, ιδια και απαραλλακτη με τους χασαπηδες: Εχετε εδώ στην Ελλαδα χιλιαδες «εγκεφαλικα νεκρους» αφου τα ατυχηματα πλεοναζουν. Αντι λοιπον να αφηνετε ολους αυτους να φευγουν, για να τους κανετε και το καλυτερο μνημοσυνο, δωστε τα οργανα τους, για δευτερη φορα επαναλαμβανει τα ΟΡΓΑΝΑ και όχι μονο τα νεφρα.
Και όχι μονον.
Ο Πεντηκοστιανος κατηγορηματικα δηλωνει ότι ο Βαρθολομαιος, ο πατριαρχης των πεντηκοστιανων, και ΟΧΙ των ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ - ημεις πατριαρχην ουκ εχομεν - δηλώνει ξεκάθαρα την αντίθεσή του προς τον λεγόμενο εγκεφαλικό θάνατο μεταφέροντας στις γραμμές που ακολουθούν, την ….Πατερική διδασκαλία!!!
Και ποια είναι, ρε παιδια, αυτή η Πατερικη διδασκαλια;
Η διδασκαλια του πατρος Παϊσιου και του πατρος Γρηγοριου.
Ετσι τον εμαθαν τον πεντηκοστιανο οι τυφλοι διδασκαλοι του ότι αυτοι είναι οι Πατερες της Ορθοδοξιας.
Αλλα «τυφλος τυφλον εάν οδηγει, αμφοτεροι εις βοθυνον πεσουνται».
Οι Πατερες της Εκκλησιας πεντηκοστιανε δεν εχουν αυτην την θεσι αλλα την εντελως αντιθετη.
Και καποια στιγμη θα σου την αναλυσουμε.
Οσον αφορα όμως την γνωμη των σημερινων γερονταδων ρωτουμε:
Μηπως ο π. Παϊσιος εκανε λαθος εκτιμησι των πραγματων;
Μηπως η Ορθοδοξη διδασκαλια απαγορευει ΑΠΟΛΥΤΑ και ΚΑΤΗΓΟΡΙΜΑΤΙΚΑ την μεταμοσχευσι οργανων και ο π. Παϊσιος δεν ρωτησε τους επαϊοντες, και δεν ειχε εκεινη την εποχη σωστη πληροφορησι;
Εχουμε την γνωμη ότι και αλλοι Γεροντες είναι κατηγορηματικοι, όπως ο π. Σωφρονιος και ο π. Πορφυριος.
Οι οποιοι περιπου δηλωνουν: ΟΥΤΕ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΟΡΓΑΝΑ, ΟΥΤΕ ΔΙΝΟΥΜΕ.
Καμνουμε τελος και στην μητροπολι Γλυφαδας και στον Πεντηκοστιανο Ναυπλιωτη μια εκκλησι.
Γιατι δεν καμνουν στον πατριαρχη τους μια νεα ερωτησι για να λυθη το ζητημα;
Γιατι δεν απευθυνει ο μητροπολιτης Γλυφαδας ενα ερωτημα στον πατριαρχη τους, για να λυθη η παρεξηγησι απαξ και διαπαντος για να κλειση και το στομα ημων των βεβηλων να καταφερεται κατα του "Δεσποτου και Αυθεντου" τους;
Ειναι τοσο δυσκολο να απαντηση ο "πατριαρχης" της Εκκλησιας των του Χριστου πενητων;
Αναρωτιέμαι αν το ιστολόγιο που λέγεται Αντιαιρετικό εγκόλπιο έπρεπε να λέγεται, αιρετικό, αναρωτιέμαι
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέλοντας να σας βοηθήσω στην καλύτερη κατανόηση των πραγμάτων, εσάς και των αναγνωστών σας, θα παρατηρούσα ότι :
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι όπως παρουσιάζετε τη διαφωνία σας στο πρώτο μέρος της
(: Μα αυτο, το κειμενο που αφορα το ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ της καρδιας ... όλα αφορουν τις μεταμοσχευσεις των ΣΑΡΚΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ και κολησαν σε μια παρεισακτη κουβεντα που αφορα το μερος της ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ καρδιας)
προκαλείται στον αναγνώστη σύγχυση. Επειδή δημιουργείται σαφής διαχωρισμός και διαστολή μεταξύ πνευματικής (καρδίας) και σαρκίνης καρδιάς.
Τα πνευματικά ζητήματα και σε ό,τι αυτά αφορούν, δεν είναι δυνατόν να διαχωρίζονται ριζικά από τα υλικά. Υπάρχει άμεση συνάφεια, συσχετισμός, και απαιτείται διάκριση. Όταν λοιπόν αναφερόμαστε στην καρδία, αναφερόμαστε και στη σαρκίνη (όχι σαρκική) καρδιά. Η πνευματική κάθαρση είναι όντως πνευματική, διότι δεν νομίζω ότι χρειάζεται χειρουργική επέμβαση για να την καθαρίσουμε. Αφορά σε αυτή τούτη την καρδιά, αφού εξ αυτής ζούμε.
Η κάθαρση - σε παρένθεση ας γράψουμε και "χειρουργική" - γίνεται όντως καθώς περιγράφεται στο απόσπασμα που παραθέσατε του π. Ιεροθέου Βλάχου και είναι άλλο θέμα, σοβαρότατο οπωσδήποτε, η διγλωσσία (και) αυτού.
Ας έχουμε λοιπόν υπόψη ότι η πνευματική κάθαρση της καρδίας, επιφέρει αληθώς και ουσιαστικώς την κάθαρση και αυτής της σαρκίνης καρδιάς, αν θέλουμε να είμαστε σύμφρονοι του αποστολικού λόγου "και καθώς εφορέσαμεν την εικόνα του χοϊκού, φορέσομεν την εικόνα του επουρανίου".