Ως πότε Σεβασμιώτατοι;
ΦΩΝΗ ΒΟΩΝΤΟΣ ΕΝ ΤΗ ΕΡΗΜΩ Η ΙΕΡΑΡΧΙΑ
ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
του Θεολόγου κ. Παναγιώτη ΣΗΜΑΤΗ
«…Τοίς ωσίν αυτών βαρέως ήκουσαν και τους οφθαλμούς αυτών εκάμμυσαν» (Ησ. στ΄ 1-10).
Σερβία (28 Ιαν. 2011) Συμπροσευχές για την εορτή του Αγίου Σάββα.
Όλοι μαζί, ορθόδοξοι και αιρετικοί, στην ευλογία άρτου: ο Πατριάρχης Ειρηναίος, ο Μπάτσκας Ειρηναίος Μπούλοβιτς, ο Παπικός Αρχιεπ. Stanislav Hocevar και ο Νούντσιος. Ασφαλώς από την παρασυναγωγή αυτή, απουσιάζει ο Χριστός και οι Άγιοι, δια των οποίων καταδικάστηκε αυστηρότατα η αίρεση και η εκκλησιαστική σχέση με τους αιρετικούς!
Το ξαναγράψαμε, αλλά πλέον κανείς από τους αρμόδιους δεν ακούει…
Σας ικανοποιεί, Σεβασμιώτατοι, η εικόνα της Εκκλησίας που δημιουργείται; Μιας Εκκλησίας που φαίνεται να έχει δώσει «γην και ύδωρ» στους κυβερνώντες, για την υποβάθμιση του μαθήματος των θρησκευτικών, για την μετατροπή των ναών σε κέντρα μουσικής, για την οικονομική και πνευματική εξαθλίωση του λαού της Ελλάδος, στον χώρο της οποίας υπηρετείτε;
Μιας Εκκλησίας που κατέστη ουραγός στον αγώνα εναντίον των ελευθεριών του προσώπου, απών και φυγάς (ως «Ιερά» Σύνοδος) στον αγώνα κατά της Κάρτας του Πολίτη;
Σας εκφράζει η Εκκλησία των πανάθλιων συμπροσευχών με τους αιρετικούς;
Η Εκκλησία που αποκαλεί «αδελφή εκκλησία» την αιρετική παπική παρασυναγωγή ή το κράτος του Βατικανού;
Η Εκκλησία που συμβιώνει επί δεκαετίες με την παναίρεση του Οικουμενισμού και ανέχεται ως καθοδηγητές της τους Οικουμενιστές Πατριάρχες κ.κ. Βαρθολομαίο, Ειρηναίο, Θεόφιλο, Θεόδωρο και... και;
Η Εκκλησία που αρνείται την ηθική που δίδαξε ο Χριστός, και συναγελάζεται, συμποσιάζεται, φωτογραφείται περιχαρής –στο πρόσωπο του Αρχιεπισκόπου, και όχι μόνο– με τους ηγέτες των προτεσταντικών ομάδων, που αποδέχονται ομοφυλόφιλους ιερείς και λεσβίες ιέρειες;
Η Εκκλησία των Μητροπολιτών Μεσσηνίας Χρυσοστόμου, με την αιρετική θεωρία του περί «διηρημένης Εκκλησίας» και του Δημητριάδος Ιγνάτιου, που ετσιθελικά και φασιστικά (παρά την αντίθετη γνώμη της δικής σας Συνόδου και του Αρχιεπισκόπου σας, αλλά και του πιστού λαού), αλλοιώνει τα λειτουργικά κείμενα και εισάγει την μεταπατερική θεολογία;
Και επειδή η κατάσταση δεν δημιουργείται μόνη της, αλλά κάποιοι την δημιουργούν, ή (ως έχουν καθήκον) δεν αποτρέπουν την δημιουργία της, να σας ρωτήσουμε για ακόμα μια φορά:
Αισθάνεστε την ευθύνη που έχετε για την Εκκλησία ή όχι;
Σας ενδιαφέρει η Εκκλησία να είναι συνέχεια της Εκκλησίας που ίδρυσε ο Χριστός ή αδιαφορείτε παντελώς και την αφήνετε να ταυτίζεται με τους «εχθρούς του Θεού», όπως ονομάζουν ΑΠΑΝΤΕΣ οι Πατέρες της Εκκλησίας τους αιρετικούς;
Ποιά Εκκλησία έχετε στο μυαλό σας, Σεβασμιώτατοι;
Την Εκκλησία του Χριστού ή την Εκκλησία του αλάθητου Πάπα, τον οποίον αποκαλείτε και Αγιώτατο επίσκοπο της Εκκλησίας της Ρώμης;
Είσαστε σε θέση να αφουγκραστείτε την αγωνία και τον πόνο των συνειδητών πιστών και να νοιώσετε την απογοήτευσή τους;
Αν ακολουθείτε την Εκκλησία των Οικουμενικών Συνόδων, πώς ανέχεστε όλες αυτές τις κακοδοξίες και τις ασέβειες που διαπράττονται εντός του ελλαδικού χώρου, αλλά και μακράν αυτού;
Δυστυχώς, φαίνεται πως την Εκκλησία πια, δεν την θέλετε ή δεν μπορείτε να την διατηρήσετε, όπως σας την παρέδωσε ο Χριστός (ως νύμφη άσπιλη και αμόλυντη), όπως υποσχεθήκατε δι’ όρκου να την κρατήσετε.
Κρίμα!
Την μεταλλάξατε.
Την κάνατε «κατ’ εικόνα και ομοίωσή» σας! Και «καθ’ ομοίωση», ασφαλώς ημών, που σας ανεχόμαστε.
Από paterikiparadosi.blogspot.com
Τι καθόμαστε και ρωτάμε τους Αρχιερείς της Εκκλησίας της Ελλάδος, από τη στιγμή που δεν εντάσσουν τον ΡΚαθολικισμό στις αιρέσεις, όπως τους κατέταξαν όλες οι Πανορθόδοξοι Σύνοδοι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι γνωστόν, ότι η Εκκλησία της Ελλάδος πάσχει από τη γέννησή της. Είναι δημιούργημα του Κράτους ήδη από το 1833, είχε αρχηγό έναν ΡΚαθολικό και έγινε ΝΠΔΔ, όπως όλες οι ΔΕΚΟ κοινής ωφέλειας και έχει συσταθεί απλώς και μόνον για τη θεραπεία των μεταφυσικών ανησυχιών των μελών της.
Τέτοια Εκκλησία δεν αναγνωρίζουν, ούτε οι Οικουμενικές Σύνοδοι, ούτε οι Πατέρες, δηλ. δεν αναγνωρίζουν ως Εκκλησία έναν Οργανισμό, που διέπεται από τους πολιτικούς νόμους.
ΙΚ
Είναι σε όλους γνωστό ότι ο Ρωμαιοκαθολικοί δεν είναι αιρετικοί αλλά σχισματικοί. Αυτό λέει η Εκκλησία. Το τι λένε μεμονωμένα πρόσωπα δεν εκφράζει την εκκλησία.
ΑπάντησηΔιαγραφήTην Εκκλησία την εκφράζουν οι Αγιοί της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι οι Αγιοί της λενε ότι οι Λατίνοι είναι Αιρετικοί.
Και μάλιστα κάποιοι, όπως ο άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης τους χαρακτηρίζουν ΠΑΜΠΑΛΑΙΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ.
Εντάξει;
Τα μεμονωμένα πρόσωπα λοιπόν λένε, ότι η Εκκλησία της Ελλάδος ΔΕΝ κατατάσσει τους ΡΚαθολικούς ούτε στους αιρετικούς, ούτε στους σχισματικούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔες σχετικό κατάλογο χριστιανικών αιρέσεων και παραχριστιανικών ομάδων, όπου περιλαμβάνονται οι Πεντηκοστιανοί, Ευαγγελιστές, Προτεστάντες, Μάρτυρες του Ιεχωβά (αλήθεια, από ποιά Σύνοδο καταδικάστηκαν;), ενώ δεν περιλαμβάνονται οι ΡΚαθολικοί, οι οποίοι έχουν καταδικαστεί από τις Πανορθόδοξες Συνόδους 1716, 1722, 1727, 1838, 1848 και 1895, εκτός αν η Εκκλησία μας δεν το γνωρίζει αυτό, ενώ το γνωρίζουμε εμείς (Ι. Καρμίρης: "Τα Δογματικά και Συμβολικά Μνημεία..........", τ. Β΄).
Ο κατάλογος των αιρέσεων βρίσκεται στην ιστοσελίδα της Εκκλησίας της Ελλάδος:
www.ecclesia.gr/greek/holysynod/commitees/
heresies/omades_christ.html.
ΙΚ
Μα τι λέτε αγαπητοί; Μπάχαλο γενικώς...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε παρελθόν σχόλιο αναφέρθηκε ότι στο σημερινό Κράτος της Ελλάδος επικρατούν τέσσερα (4) Εκκλησιαστικά καθεστώτα!
Και προφανώς η διεύθυνση www.ecclesia.gr/greek/holysynod/commitees/
heresies/omades_christ.html στην οποία παραπέμπει ο εκλεκτός κ. ΙΚ είναι της επίσημης Εκκλησιαστικής αρχής που αφορά κάποιον κάτοικο π.χ. της Αθήνας αλλά ίσως όχι του Ηρακλείου της Κρήτης !!! η της Λήμνου !!! Όπως στο θέμα του 666 και της κάρτας του πολίτη, άλλη καθοδήγηση έχει ο κάτοικος του Ηρακλείου Κρήτης από την επίσημη Εκκλησιαστική ηγεσία του , άλλη ο κάτοικος της Αθήνας, άλλη ο της Λήμνου...
Και άλλον προεξάρχοντα Εκκλησίας μνημονεύει ο Μητροπολίτης στη Θεσσαλονίκη και άλλον ο Μητροπολίτης του Ηρακλείου Κρήτης και άλλον ο της Μαγνησίας...
Δεν είμαστε όλοι κάτοικοι του αυτού κράτους και Ορθόδοξοι; Ναι. Είναι όμως ζωντανή και ελεύθερη η Εκκλησία μας; Αν ήταν θα τα έλυνε αυτά τα διοικητικά προβλήματα, εκ των οποίων θα ξεκινούσε και η δογματική ενιαία αντιμετώπιση και του παπισμού και των λοιπών αιρέσεων και σχισμάτων και εσωτερικών ατασθαλιών. Τώρα;