Bλέπουμε
στροφή 180μοιρών
στον π. Σαράντο ή όχι;
Διαβάσαμε σήμερα νεώτερο κείμενο του π. Σαράντου, το οποίο σκοπεύουμε να σχολιάσουμε στη συνέχεια.
Μόνο ένα ερώτημα προς το παρόν.
Μπορεί να απαντήση κάποιος;
Τον αρχιεπίσκοπο και τον μοιχεπιβάτη - μητροπολλίτη του γιατί δεν τους ελέγχει γιά την ενδοτικότητά τους και τον στηριγμό που προσφέρουν στο φαύλο και διεφθαρμένο πολιτικό κατοχικό καθεστώς που αφαίμαξε και αφαιμάσσει καθημερινά τον πτωχό ελληνικό λαό;
Το ξενόφερτο, ξενοκίνητο και δουλικό αυτό, σάπιο πολιτικό καθεστώς;
Γιατί ο ίδιος τους κολακεύει και ο Ζερβός τους εγκωμιάζει;
Τι αξίζουν και πόσο ζυγίζουν στην κρισάρα της Αλήθειας και τους πρέπει έπαινος και υμνωδίες;
Στα ερωτήματά μας αμφιβάλλουμε άν ο ίδιος μας απαντήση.
Τα ερωτήματά μας κάνουν ....ΤΖΙΖ.
Από το σημερινό κείμενό του βάζουμε ένα "περίεργο" τμήμα του.
"Ἄς καταλήξουμε: Ἡ Κάρτα τοῦ Πολίτη δέν εἶναι τό σφράγισμα, δέν εἶναι τό χάραγμα.
Κατά τόν ἅγιο Γέροντα Παΐσιο εἶναι πτώση. Εἶναι πτώση διότι ἤδη θά ἔχουμε ἀφήσει τά πράγματα νά κυλήσουν μέχρι λίγο πρό τοῦ σφραγίσματος, παρά πέντε πρό τοῦ χαράγματος.
Εἶναι πανεύκολο ξαφνικά καί πάλι νά δοθεῖ μιά κυβερνητική ἐντολή ἤ Ἑλληνική ἤ «global», ἐκεῖ πού φθάσαμε καί νά ἀποκολληθεῖ τό περίφημο τσιπάκι ἀπό τήν Κάρτα, - ἡ ὁποία σημειωτέον δέν ἔχει καμιά ἠλεκτρονική ἤ ἄλλη σημασία – καί νά ἐμφυτευθεῖ - καταπληκτικός ὁ ὅρος ἐμφυτευθεῖ, μέ global προδιαγραφές ἴσως - καί νά ἐμφυτευθεῖ ὑποδορίως στό δεξί χέρι ἤ στό μέτωπο.
Ὁ π. Παΐσιος, εἶχε προβλέψει: «Μετά ἀπό τήν Κάρτα καί τήν ταυτότητα, τό φακέλλωμα, γιά νά προχωρήσουν πονηρά στό σφράγισμα θά λένε συνέχεια στήν τηλεόραση, ὅτι πῆρε κάποιος τήν κάρτα τοῦ δείνα, καί τοῦ σήκωσε τά χρήματα ἀπό τήν τράπεζα. Ἀπό τήν ἄλλη μεριά θά διαφημίζουν τό τέλειο σύστημα, τό σφράγισμα στό χέρι ἤ στό μέτωπο μέ ἀκτῖνες λέϊζερ, πού δέν θά διακρίνεται ἐξωτερικά, μέ τό 666 τό ὄνομα τοῦ ἀντιχρίστου.
Δυστυχῶς καί πάλι ὁρισμένοι γνωστικοί θά φασκιώνουν τά πνευματικά τους τέκνα σάν τά μωρά, δῆθεν γιά νά μή στενοχωροῦνται· δέν πειράζει αὐτό, δέν εἶναι τίποτα, ἀρκεῖ ἐσωτερικά νά πιστεύετε! Καί ἐνῷ βλέπουμε τόν Ἀπόστολο Πέτρο πού ἐξωτερικά ἀρνήθηκε τό Χριστό, καί ἦτο ἄρνησις, αὐτοί ἀρνοῦνται τό ἅγιο σφράγισμα τοῦ Χριστοῦ πού τούς δόθηκε στό ἅγιο Βάπτισμα».
Γνωστότατο το παραπάνω κείμενο, που κάποιοι πατρωνάρουν σαν κείμενο του π. Παϊσίου, το οποίο ο π. Βασίλειος Βολουδάκης αμφισβητεί σφόδρα-σφόδρα και το αντορθόδοξο περιεχόμενό του, πειστικότατα το ανέτρεψε και το κονιορτοποίησε.
Και μία κουβέντα ακόμα.... προς το παρόν.
Μην λατρεύετε τους ...γεροντάδες....
Κατάντησε η Εκκλησία των Πατέρων, "Εκκλησία" των Γεροντάδων.
Ντροπή.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΕΙΔΩΛΑ.
Και επειδή αναφέρονται συνεχώς οι αστυνομικοί που αρνήθηκαν να πάρουν την αστυνομική τους ταυτότητα και όχι την κάρτα του πολίτη, όπως ανακριβώς διαδίδεται, έχουμε να πούμε ότι, κατά πληροφορίες μας, ο ένας εξ' αυτών είναι τέκνον του π. Σαράντου και μετά την εκδίωξί του από την εργασία του, οφείλει ο ηθικός αυτουργός π. Σαράντης, να αναλάβη να συντηρεί την οικογένειά του.
Εχει πολλά τέκνα φανερά και κρυφά και ανώνυμα.
Ας τα κινητοποιήση να βγάζουν χρήματα από την τσέπη τους και να συντηρούν εις το εξής την οικογένεια του αστυνομικού.
Μία άλλη μας πληροφορία είναι, ότι ο ένας εκ των δύο άλλων αστυνομικών, είναι ο περιβόητος σχισματικός αστυνομικός Θεοδωρίδης , οπαδός της Τρέλλας του 666που υβρίζει εδώ στη Θεσσαλονίκη και από πολλών ετών και από όλα τα μέσα της ενημερώσεως την Εκκλησία της Ελλάδος ως Αποστατήσασα Εκκλησία.
Ο δε έτερος είναι στενός φίλος του.
Τον έκαμε και αυτόν θιασώτη της ίδιας τρέλλας.
Δυστυχῶς καί πάλι ὁρισμένοι γνωστικοί θά φασκιώνουν τά πνευματικά τους τέκνα σάν τά μωρά, δῆθεν γιά νά μή στενοχωροῦνται· δέν πειράζει αὐτό, δέν εἶναι τίποτα, ἀρκεῖ ἐσωτερικά νά πιστεύετε! Καί ἐνῷ βλέπουμε τόν Ἀπόστολο Πέτρο πού ἐξωτερικά ἀρνήθηκε τό Χριστό, καί ἦτο ἄρνησις, αὐτοί ἀρνοῦνται τό ἅγιο σφράγισμα τοῦ Χριστοῦ πού τούς δόθηκε στό ἅγιο Βάπτισμα».
Γνωστότατο το παραπάνω κείμενο, που κάποιοι πατρωνάρουν σαν κείμενο του π. Παϊσίου, το οποίο ο π. Βασίλειος Βολουδάκης αμφισβητεί σφόδρα-σφόδρα και το αντορθόδοξο περιεχόμενό του, πειστικότατα το ανέτρεψε και το κονιορτοποίησε.
Και μία κουβέντα ακόμα.... προς το παρόν.
Μην λατρεύετε τους ...γεροντάδες....
Κατάντησε η Εκκλησία των Πατέρων, "Εκκλησία" των Γεροντάδων.
Ντροπή.
ΚΑΤΩ ΤΑ ΕΙΔΩΛΑ.
Και επειδή αναφέρονται συνεχώς οι αστυνομικοί που αρνήθηκαν να πάρουν την αστυνομική τους ταυτότητα και όχι την κάρτα του πολίτη, όπως ανακριβώς διαδίδεται, έχουμε να πούμε ότι, κατά πληροφορίες μας, ο ένας εξ' αυτών είναι τέκνον του π. Σαράντου και μετά την εκδίωξί του από την εργασία του, οφείλει ο ηθικός αυτουργός π. Σαράντης, να αναλάβη να συντηρεί την οικογένειά του.
Εχει πολλά τέκνα φανερά και κρυφά και ανώνυμα.
Ας τα κινητοποιήση να βγάζουν χρήματα από την τσέπη τους και να συντηρούν εις το εξής την οικογένεια του αστυνομικού.
Μία άλλη μας πληροφορία είναι, ότι ο ένας εκ των δύο άλλων αστυνομικών, είναι ο περιβόητος σχισματικός αστυνομικός Θεοδωρίδης , οπαδός της Τρέλλας του 666που υβρίζει εδώ στη Θεσσαλονίκη και από πολλών ετών και από όλα τα μέσα της ενημερώσεως την Εκκλησία της Ελλάδος ως Αποστατήσασα Εκκλησία.
Ο δε έτερος είναι στενός φίλος του.
Τον έκαμε και αυτόν θιασώτη της ίδιας τρέλλας.
Ο Αρχιμανδρίτης π. Σαράντης Σαράντος πάλι ξανακτύπησε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτή τη φορά, όχι τόσο με τον περιώνυμο (ή δυσώνυμο (!) αριθμό 666), που θα έχει η κάρτα του πολίτη (όπως στην προηγούμενη επιστολή του), αλλά για την καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, επικαλούμενος και σχετικά χωρία από το περίφημο εκείνο σημείωμα για τα «Σημεία των καιρών 666» του γ. Παϊσιου. Ερωτούμε λοιπόν:
1/ Μας διαβεβαίωνε, ότι στο τσιπ θα υπάρχει το 666 (τώρα λέγει ότι ενδέχεται να υπάρχει). Από πού έχει την πληροφορία ότι υπάρχει; Από τον γ. Παϊσιο, από επιφοίτηση του αγίου Πνεύματος, από καθηγητή του b-c και των chips;
2/ Θεωρεί τον γ. Παϊσιο πατέρα της Εκκλησίας ή/και αλάνθαστο; Τον πληροφορούμε λοιπόν, ότι ο γ. Παϊσιος στο σημείωμα αυτό μεταφέρει πολλά από το βιβλίο της αιρετικής τηλε-ευαγγελίστριας M. Relfe: «The new money system», το οποίον του το είχε δώσει ένα έμπιστο πνευματικοπαίδι του και του είχε εξηγήσει κάποια πράγματα. Το αιρετικό αυτό βιβλίο το είχε στο κελί του και το έδειχνε (κατά τον Ιερομόναχο Χριστόδουλο αγιορείτη). Γράφει σ’ ένα σημείο: «Κι’ ενώ τα σημεία των καιρών φαίνωνται ξεκάθαρα, «το θηρίο» στις Βρυξέλλες με το 666 έχει σχεδόν ρουφίξει όλα τα κράτη στο κομπιούτερ» (σελ. 3). Γράφει η M. Relfe, στο ανωτέρω βιβλίο, που μεταφράστηκε: «Το νέο σύστημα χρήματος»: «ο Δρ. Eldeman (κορυφαίος αναλυτής στις Βρυξέλλες) αποκάλυψε το «ΘΗΡΙΟ», ένας γιγαντιαίος, τριώροφος, αυτοπρογραμματιζόμενος υπολογιστής, ικανός να ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ» (σελ. 163). Είναι ή όχι αντιγραφή; Ο γ. Παϊσιος είχε πάει μήπως στις Βρυξέλλες και τα γράφει αυτά; Πάντως εμείς, που μετεκπαιδευθήκαμε στις Βρυξέλλες, στο «θηρίο» (Rue Royal 29) δεν είδαμε αυτά που «είδε» ο γέροντας. Και αλλού αναφέρει: «Ο άγιος Ανδρέας Καισαρείας γράφει τα εξείς…..» (σελ. 1). Όσο και να ψάξαμε δεν βρήκαμε τον Καισαρείας Ανδρέα (6ος αι.) να είναι άγιος.
3/ ‘Οσον αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα, πολλάκις έχουμε ζητήσει πατερική τεκμηρίωση, ένα λόγο πατερικό για τα ανθρώπινα δικαιώματα. Π.χ. ο ιερός Χρυσόστομος έχει 399 έργα στην Πατρολογία. Που υπάρχει λόγος του για τα ανθρώπινα δικαιώματα; Πολλοί φέρνουν για παράδειγμα τον Παύλο, που ζήτησε να δικαστεί από τον Καίσαρα. Ο απόστολος πράγματι ζήτησε να δικαστεί από την κοσμική εξουσία, πλην όμως εμάς μας συμβουλεύει να μη δικαζόμαστε από την κοσμική εξουσία, αλλά μόνον από την εκκλησιαστική (Κορ. Α΄, 6. 1). Θεωρούμε, ότι οι πιστοί χριστιανοί δεν έχουν ανθρώπινα δικαιώματα, παρά μόνον υποχρεώσεις.
Ό, τι έχουν, τους έχει παραχωρηθεί από το Θεό και επομένως και η στέρησή του, πάλι στο θέλημα του Θεού υπάγεται. Άρα, δεν διεκδικούν τίποτε, αφού δεν έχουν τίποτε και η διεκδίκηση τους είναι διεκδίκηση από τον ίδιο το Θεό! Ακόμη και τα παιδιά, που έχουν δεν είναι δικά τους. Από τον Θεό τους έχουν παραχωρηθεί, για να τα αναθρέψουν. Η αμοιβή της εργασίας τους, τους έχει παραχωρηθεί από το Θεό για να καλύπτουν τις βιοτικές τους ανάγκες. Οι συναλλαγές με τις κάρτες, όπως και τα νομίσματα (απότοκα της «πεπτωκυίας» φύσης του ανθρώπου) τους έχουν δοθεί για τις συναλλαγές ανεξάρτητα τι φέρουν επάνω, που είναι πάντοτε σύμβολα κοσμικά (όπως το νόμισμα με τον Καίσαρα, που κράτησε ο Χριστός και δεν το πέταξε (κατά τον Ι. Δαμασκηνό) ή το αντίχριστο αυτοκρατορικό ήλιο στο θώρακα των στρατιωτικών χριστιανών αγίων, που υπηρετούσαν τον Αντίχριστο Διοκλητιανό, κ.π.ά.). Πότε όμως αντιδρούν οι Χριστιανοί; Όταν τέτοια σύμβολα τοποθετηθούν εντός του Ναού του Κυρίου: «εστώς εν τόπω αγίω». Δεν πιστεύουμε οι Τράπεζες και τα καταστήματα και οι λαϊκές να είναι τόποι ιεροί!
4/ Η προσπάθεια σύνδεσης της προφητείας της Αποκάλυψης με τις συναλλαγές, χωρίς προηγούμενη πατερική τεκμηρίωση δεν αποτελεί καινοτομία (δηλ. αίρεση), όπως λέγει ο άγιος Μάξιμος;
ΙΚ
@ΙΚ
ΑπάντησηΔιαγραφήτα λέτε καλά αλλά ώρες ώρες είστε στα όρια! Σα να κάνετε 'πόλεμο' με τους άλλους αδελφούς!
Σε σημείο πολλές φορές να λέγονται πράγματα που δε θα έπρεπε να λέγονται...
@Ιστολόγο
Γιατί δεν έχεται μια φωτογραφία του BarCode όπου να φαίνεται ξεκάθαρα πως τα υποτιθέμενα εξάρια δεν είναι όμοια και φυσικά τουλάχιστον το μεσαίο ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΡΙ;;;
Τα δύο ακριανά έχουν 7 γραμμές άσπρες ή μαύρες ενώ το μεσαίο έχει 5 γραμμές άσπρες ή μαύρες και μάλιστα με διαφορετική σειρά!!!!!
Έτσι, να το βλέπουν όλοι όσοι δε γνωρίζουν και πείθονται εύκολα από κάποιους πως αυτά είναι όντως όμοια και αντιστοιχούν στο 6!!!
Ευχαριστώ,
Π.
Ο Μητροπολίτης Κονίτσης για την απόταξη αστυνομικών που αρνήθηκαν να παραλάβουν την Κάρτα του Πολίτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΔΡΥΪΝΟΥΠΟΛΕΩΣ, ΠΩΓΩΝΙΑΝΗΣ και ΚΟΝΙΤΣΗΣ
Ἀριθ. Πρωτ. 81
Ἐν Δελβινακίῳ τῇ 28ῃ Ὀκτωβρίου 2010
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανῆς καὶ Κονίτσης κ. ΑΝΔΡΕΑΣ, ἔκανε τὶς ἀκόλουθες Δηλώσεις :
« Μὲ ἱερὴ ἀγανάκτηση ὑψώνω φωνὴ διαμαρτυρίας καὶ λέω μιὰ καὶ μόνη λέξη, ποὺ χαρακτηρίζει τὰ τελευταῖα δραματικὰ καὶ ἀπαράδεκτα γεγονότα στὸν χῶρο τῆς Ἑλληνικῆς Ἀστυνομίας :
Ν Τ Ρ Ο Π Η !
Καὶ ἐξηγοῦμαι : Τὶς ἡμέρες αὐτὲς ἔγινε ἡ ἀπόταξη ἀπὸ τὸ τιμημένο Σῶμα τῆς ΕΛ.ΑΣ. γενναίου καὶ ἱκανοῦ ἀστυνομικοῦ, μὲ πολλὲς τιμητικὲς διακρίσεις. Παράλληλα ἔχει κινηθῆ ἡ διαδικασία ἀποτάξεως καὶ γιὰ δύο ἄλλους ἀστυνομικοὺς στὴν περιοχὴ τῆς Θεσσαλονίκης. Ὁ λόγος ; Ὁ λόγος εἶναι, ὅτι οἱ ἐν λόγῳ ἀστυνομικοὶ ἀρνήθηκαν νὰ πάρουν τὴν «κάρτα τοῦ πολίτη» γιὰ λόγους συνειδήσεως.
Ἄριστα ἔπραξαν τὰ γενναῖα αὐτὰ Ἑλληνόπουλα. Ἀπὸ τὴν ἀκριτική μου Ἐπαρχία τὰ συγχαίρω ἐγκαρδίως καὶ τὰ ἀσπάζομαι πατρικῶς, γιατὶ ἔγιναν διδάσκαλοι καὶ παράδειγμα γιὰ ὅλους μας.
Σὲ καιρούς, κατὰ τοὺς ὁποίους κάποιοι....
νεαροὶ ἀρνοῦνται νὰ ὑπηρετήσουν τὴν στρατιωτική τους θητεία γιὰ λόγους, δῆθεν, «συνειδήσεως» · καὶ τοὺς «μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβᾶ» ἡ Πολιτεία τοὺς ἔχει στὰ «ὤπα - ὤπα» καὶ τοὺς βάζει νὰ ὑπηρετοῦν, χωρὶς στρατιωτικὴ ἐνδυμασία, σὲ διάφορες ὑπηρεσίες ἀπ’ ὅπου μποροῦν, εὔκολα καὶ ἄνετα, νὰ ἀσκοῦν τὴν προπαγάνδα καὶ τὸν προσηλυτισμό τους, εἶναι ἀδιανόητο νὰ διώκωνται Ἑλληνόπουλα καὶ Χριστιανόπουλα, ἐπειδὴ θέλουν νὰ τιμοῦν τὸν Χριστὸ καὶ τὴν Ἑλλάδα. Αὐτὸν τὸν διωγμὸ μόνο ἡ λέξη
Ν Τ Ρ Ο Π Η !
μπορεῖ νὰ τὸν χαρακτηρίσῃ. Ὅταν ὁ πρωθυπουργὸς τῆς Χώρας ὀνομάζει τὴν Ἑλλάδα «διεφθαρμένη», κι’ ὅταν ἀκοῦμε συνεχῶς γιὰ «μίζες» καὶ «λαδώματα», γιὰ σπατάλες καὶ γιὰ διασπάθιση τοῦ δημοσίου χρήματος, ὅταν γίνεται συνεχὴς πολεμικὴ κατὰ τῶν χριστιανικῶν ἀρχῶν, τῆς Ἐκκλησίας, καὶ τῆς Ἱστορίας, εἶναι αἰτία χαρᾶς μεγάλης καὶ αἰσιοδοξίας γιὰ τὴν πορεία τοῦ Ἔθνους, ἡ στάση τῶν γενναίων αὐτῶν ἀστυνομικῶν. Δόξα τῷ Θεῷ !
Γενναῖα Ἑλληνόπουλα ! Μὴ φοβᾶστε ! Ψηλὰ οἱ καρδιές. Ὁ Χριστὸς καὶ ἡ Ἑλλάδα πάντοτε νικοῦν, ὅπως μᾶς τὸ θύμησε ἡ μεγάλη Ἐπέτειος τοῦ θρυλικοῦ «ΟΧΙ». Εἴμαστε στὸ πλευρό σας. Νἄχετε πάντα κατὰ νοῦν τὸν θεόπνευστο λόγο : «Διήλθομεν διὰ πυρὸς καὶ ὕδατος καὶ ἐξήγαγες ὑμᾶς εἰς ἀναψυχὴν (Ψαλμ. ξε΄12). Ἡ Ὀρθόδοξη Ἑλλάδα σᾶς θαυμάζει καὶ σᾶς καμαρώνει. Ὁ Χριστὸς μαζί σας ».
(Ἐκ τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως)
διόρθωση:
ΑπάντησηΔιαγραφή" έχετε "
Π.
Ο π.Σαράντης ποτέ δεν είπε κάτι διαφορετικό απο αυτό που λέει τώρα. Ποτέ δεν είναι ότι η Κάρτα είναι το σφράγισμα αλλά πάντα έλεγε ότι είναι το προανάκρουσμα του σφραγίσματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά ο Καρδάσης δεν σας αφήνει ούτε να διαβάζετε σωστά!!
Πολυξένης
Αν όλοι αυτοί που τώρα βλέπουν εξάρια στο barCode δουν μια απλή φωτογραφία του στην οποία θα φαίνεται ποιες είναι οι γραμμές για το 1ο, το 2ο και το 3ο υποτιθέμενο εξάρι, θέλω να πιστεύω πως θα νοιώσουν εκτεθειμένοι και θα σταματήσουν να λένε αυτά που λένε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠ.
ΙΚ : "Θεωρούμε, ότι οι πιστοί χριστιανοί δεν έχουν ανθρώπινα δικαιώματα, παρά μόνον υποχρεώσεις. Ό,τι έχουν, τους έχει παραχωρηθεί από το Θεό και επομένως και η στέρησή του, πάλι στο θέλημα του Θεού υπάγεται..."
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυπριανός Χ : Το μόνο δικαίωμα που εκ Θεού μας έχει εκχωρηθεί είναι το αυτεξούσιο, δηλαδή η ελευθερία, όπως αυτή διεξοδικά αναλύεται και ερμηνεύεται από τον Απ. Παύλο και τον Απ. Πέτρο. Ο Θεός εκχωρεί την ελευθερία, δεν την παραχωρεί και πίσω δεν την παίρνει.
Αυτά ως μια γενική παρατήρηση. Δια τα περαιτέρω, όσα γράφει ο κ. ΙΚ απηχούν, ακούσια θέλω να ελπίζω, τη θεωρία του ντετερμινισμού. Αφού όλα μας τα δίνει ο Θεός, γιατί να μη μας δίνει και την Κάρτα; Εκ Θεού λοιπόν κι αυτό, προς δόξαν του ισλαμικού "κισμέτ" και όσων το δέχονται. Δυστυχώς, υπάρχουν και χριστιανοί.
Ο αγώνας κατά της κάρτας, δεν είναι αγώνας διεκδικητικός. Δεν ζητάμε τίποτα περισσότερο από αυτό που εκ Θεού μας δόθηκε. Μας εδόθη η ελευθερία και "ως ελεύθεροι, και μη ως επικάλυμμα έχοντες της κακίας την ελευθερία, αλλ΄ ως δούλοι", πάντας τιμώμεν "ότι ούτως εστί τω θέλημα του Θεού, αγαθοποιούντας φιμούν την των αφρόνων ανθρώπων αγνωσίαν".
Όσοι αγωνίζονται κατά της "Κάρτας του Πολίτη" ποιούν το αγαθόν και φιμώνουν την αγνωσία των αφρόνων, που θέλουν από άνθρωποι να γίνουν νούμερα και αριθμοί. Ο άνθρωπος είναι πρόσωπο, δεν είναι αριθμός και ουδεμία "σοφία των αριθμών", όλων αυτών των ηλιθίων με τις "έξυπνες" και άλλου είδους κάρτες, μπορεί να του αφαιρέσει αυτό που εκ Θεού του εδόθη. Ο λόγος (Λόγος) μας εδόθη και όχι ο αριθμός, καθότι "εν αρχή ην ο Λόγος". Οι έμπειροι των αριθμών, να μείνουν με τους αριθμούς, την επιστήμη τους και την τεχνολογία τους. Εμάς να μας αφήσουν ήσυχους.
Ποιά είναι αυτά τα πράγματα που λέγονται, αλλά δεν θα πρέπει να λέγονται; Κρυφά είναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την άλλη: Ποιός είπε, ότι τα ακριανά -υποτίθεται- εξάρια έχουν 7 γραμμές, ενώ το μεσαίο 5 γραμμές;
Αντίθετα, ο κατασκευαστής των κωδικών ΕΑΝ-13 καταγράφει στις προδιαγραφές σχηματισμού των γραμμωτών κωδικών (bar codes), ότι οι βοηθητικοί χαρακτήρες αριστερά και δεξιά του κωδικού έχουν 3 γραμμές και ο βοηθητικός χαρακτήρας του κέντρου έχει 5 γραμμές:
(European Article Numbering. The Bar Code Symbol EAN-13. Section D. Part I. Appendix 3. CODING OF AYXILIARY CHARACTERS IN THE EAN SYMBOL. 16 November 1987).
Εμείς, τις ανωτέρω προδιαγραφές παραλάβαμε, από την έδρα ΕΑΝ στις Βρυξέλλες, κατά την μετεκπαίδευσή μας εκεί, στη δημιουργία των κωδικών ΕΑΝ-13.
Εσείς, τις ανωτέρω προδιαγραφές από που τις πήρατε; Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να μάθουμε.
ΙΚ
Στο θέμα αυτό του 666 ταυτίζομαι πλήρως με το παρόν ιστολόγιο. Δηλαδή δεν υπάρχει 666 σε κάρτες κ.λπ. αλλά και να υπάρχει δεν μας ενοχλεί, αφού δεν είναι το χάραγμα του αντιχρίστου, εφόσον ακόμη δεν ήρθε αυτός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμπτωματικά εχθές διεξήχθη μια σχετική συζήτηση στο χώρο εργασίας μου. Διαπίστωσα σχεδόν καθολική παραδοχή, ακόμη και από ανθρώπους μη σχετικούς με την εκκλησία πως το 666 περιέχεται στην κάρτα του πολίτη, στα τσιπάκια και κάρτες και ότι οι αποταχθέντες αστυνομικοί είναι ήρωες.
Όταν έφερα αντίρρηση ότι δεν τα λέει έτσι η Αγία Γραφή η Εκκλησία και η επιστήμη, οι απαντήσεις ήταν α)δικαίωμά σου να μην πιστεύεις στον Θεό, (!!!) β) Τα λέει ο τάδε πνευματικός και ο τάδε κοιμηθείς γέροντας γ)στο youtube υπάρχουν χιλιάδες σχετικά video. Στο δε επιχείρημά μου ότι η Εκλησία της Κρήτης χαρακτήρισε τρομοκρατία και απάτη την παραφιλολογία αυτή, η απάντηση ήταν: δ) "η Αγία Γραφή προφητεύει ότι η επίσημη εκκλησία θα συρθεί στο άρμα του θηρίου"(αυτό λέγεται όντως)...
Τελικά, για να μη με στενοχωρήσουν, αφού ξέρουν ότι ασχολούμαι με την Εκκλησία και την Αγία Γραφή, δέχθηκαν ότι μπορεί μεν η κάρτα να μην έχει το 666 του αντιχρίστου (ενώ αρχικά όλοι φανατικά το υποστήριζαν) αλλά το φακέλωμα δεν είναι σωστό.
Τα έγραψα όλα αυτά διότι δεν είχα συνειδητοποιήσει την καθολική επιβολή των τρομοκρατικών και ανοήτων απόψεων των τρομοκρατούντων εξαπατημένων (με φόβητρο την αιώνια κόλαση), ενώ ελάχιστοι -μεταξύ των οποίων το παρόν ιστολόγιο- μπορούν να συμπαρασταθούν στους επίσης λίγους σκεπτόμενους Χριστιανούς.
Σεβαστε Μητροπολιτα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ
ΔΡΥΪΝΟΥΠΟΛΕΩΣ, ΠΩΓΩΝΙΑΝΗΣ και ΚΟΝΙΤΣΗΣ, σας ευχαριστουμε και σας συνχαιρουμε για τις αμιγεις θεσεις σας υπερ των αδελφων Ελληνων που πραγματι γεναια επραξαν και αρνηθηκαν να παραλαβουν την υποπτη καρτα του πολιτη, χαιρουν συγχαρητηριων διοτι αυτες τις δυσκολες εποχες σταθηκαν απεναντι σαυτους που καταπατουν τα πιστευω τους, και αρνηθηκαν τα επιβαλομενα απο κεντρα που κανεις δεν γνωριζει πως, και γιατι, υπουλα διεργαζοντε διαφορα.
Παντα πρωτο το Ελληνικο κρατος γινετε πιλοτος διαφορων μοντερνοτητων οπως καρτα πολιτη κλπ κλπ.αυτο{αδυνατω να το καταλαβω}
Οσο αδελφε Οδυσσεα για την αδικη επιθεση σου στον αγαπητο αδελφο Θεοδωριδη και αυτος τεκνο του Θεου ειναι κανη τον αγωνα του, και δεν πρεπει να ανταμοιβεται με λεξεις "Περιβοητος
Σχισματικος" γιατι κανονικα εαν λες ετσι, τοτε ολοι οι 500000χιλ αδελφοι του Πατρωου εορτολογιου πρεπει να ειναι σχισματικοι και καλα κανουν, διοτι αποτειχησθηκαν απο το φοβερο μνημονιο του Αρχηοικομενιστη Προκαθημενου της Ορθοδοξιας και τους συν αυτω Οικουμενιστας.
Με αγαπη, Άγγελος.
Υγ, αλλωστε οι Θεσεις σας ειναι ακρως αντιΟικουμενιστικες της Ιστοσελιδας σας, και του Δυναμικου Ορθοδοξου "Κοσμα Φλαμιατου"
Αγαπητέ σχολιαστή. Σας έχουν προλάβει ήδη άλλοι, οι οποίοι όχι μόνον λένε, ότι δεν σας αφήνει ο Καρδάσης να διαβάζετε σωστά, αλλά ότι επηρέασε ακόμη και τη Βουλή των Ελλήνων!
ΑπάντησηΔιαγραφή«Επηρέασε αρνητικά και την κρίσιμη στιγμή αδρανοποίησε πολλούς υπευθύνους. Παρεμπόδισε έτσι το λαό και τους πνευματικούς του ηγέτας να αντιδράσουν αποτελεσματικά, ώστε να αποφευχθή η ψήφισις από την Ελληνική Βουλή των ανωτέρω δυο θεμάτων που πλήττουν την προσωπική ελευθερία και το ελληνορθόδοξο ήθος του λαού μας».
(Ιερά Μονή Οσίου Γρηγορίου. Ο Γραμμικός Κώδικας (Bar-Code) και ο αριθμός 666. Μελέτη Β΄. σελ. 4. 17.6.1997).
Είδατε λοιπόν τι μεγάλο κακό έχει κάνει ο ανωτέρω, τόσο στη χώρα, όσο και στο ελληνορθόδοξο ήθος του λαού μας;
ΙΚ
Ο Μητροπολίτης ΚΟΝΙΤΣΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ, όπως είδαμε κι άλλη φορά να γράφεται στο ιστολόγιό σας, μιλά συνεχώς για εθνικά και πατριωτικά θέματα, τη Β. Ήπειρο κ.λπ. Τώρα ομιλεί για την μη παραλαβή της Κάρτας του Πολίτου και εκφράζει την ιερά αγανάκτησή του και αποδοκιμάζει με την χαρακτηριστική λέξη ΝΤΡΟΠΗ την απόταξη αστυνομικού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την αίρεση, όμως, του Οικουμενισμού, τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, τον Περγάμου Ιωάννη, τον Μεσσηνίας Χρυσόστομο κ.ά., που τη διακινούν, δεν τον ακούσαμε δημοσίως να εκφράζει την ιερή αγανάκτησή του ούτε να τους απευθύνει το "ΝΤΡΟΠΗ", ακολουθώντας τη "Σωτηρική" γραμμή: μη τα βάζετε με τους δεσποτάδες για να μας αφήνουν να επιτελούμε το "ἐργο" μας! Άρα την Πατρίδα και το οργανωσιακό "έργο" τα βάζουν πάνω από την διαφύλαξη της Πίστεως και της Ορθοδοξίας.
Ι.Θ.
Στη φοβερά στιγμή της Κρίσεως, ο καθένας μόνος του θα απολογηθεί στον Κριτή και δεν τον σώζει η φθηνή δικαιολογία ότι «έτσι μας τα είπε ο γέροντας». Και οι "γέροντες" και "στάρετς" πρέπει να εξετάζονται εάν ορθοτομούν τον Θείον λόγον της Αληθείας. Διότι ο Κύριος είπε "ερευνάτε τας Γραφάς" και "πλανάσθε μη ειδότες τας Γραφάς" και ότι "όποιος προσθέσει η αφαιρέσει και ένα ιώτα και μία κεραία στους λόγους Του", ...κάηκε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως να μη γράψω σχόλιο και πάλι, όταν διαβάζω ότι και κληρικοί υπερασπίζονται την πλάνη... Απορώ... Σε ποιο Ευαγγέλιο τα διαβάζουν αυτά και δε μας το λένε;
Στο παρόν blog, απεδείχθη αγιογραφικώς, εκκλησιαστικώς, πατερικώς και επιστημονικώς ποία η αλήθεια και ποίο το ψεύδος. Άρα η επιμονή στην χξςλαγνία είναι πλέον συνειδητή απάτη - και όχι πλάνη εξ αγνοίας.
Τους τεκμηριώνεις ότι δεν υπάρχει χξς σε τσιπάκια και γραμμωτό κώδικα, επιμένουν. Τους υπενθυμίζεις ότι οφείλουν να ακολουθούν πιστά την Αγία Γραφή και τους ρωτάς να σου υποδείξουν τον άνθρωπο-αντίχριστο διότι άνευ αυτού δεν νοείται χξς, κάνουν την «πάπια».
Η Εκκλησία της Ελλάδος δεν απεφάνθη ακόμη επισήμως. Όμως, ανακοινωθέν ΟΜΟΦΩΝΟ της 12-10-2010, της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Κρήτης προτρέπει και παρακαλεί τον Ορθόδοξο λαό να μην είναι εύπιστος σε κελεύσματα "τρομοκρατών και ανευθύνων" περί "ηλεκτρονικών συναλλαγών και κάρτας του πολίτη". Πως λοιπόν δογματίζουν περί του αντιθέτου οι αποκλειστικώς και ακαταπαύστως χξςλογούντες; Θα υποβάλουν μήνυση στην Εκκλησία της Κρήτης που τους αποκαλεί ΑΝΕΥΘΥΝΟΥΣ και ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ ; Μήπως ...μετά από αυτό άρχισαν να «τα μαζεύουν» ;;;
Δεν είναι δευτερεύον το θέμα. Κάποιοι επιβάλλουν στον ευσεβή λαό παραποιημένη την περί του 666 ερμηνεία της Αγίας Γραφής, ασκώντας ανεύθυνη θρησκοληπτική τρομοκρατία, ώστε όποιος έχει άλλη άποψη -ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ Εκκλησιαστική Αγιογραφική και Πατερική- να αποκαλείται σχεδόν αιρετικός...Για τον λόγο αυτό, το παρόν ιστολόγιο θα έχει την εκ Θεού Θεία Ευλογία, διότι στο θέμα αυτό όχι μόνο υπερασπίζεται και τεκμηριώνει την αγιογραφική, εκκλησιαστική, πατερική και επιστημονική αλήθεια αλλά παράλληλα ενισχύει τον κάθε πιστό Χριστιανό απέναντι στην μαζική επέλαση της ανεύθυνης τρομοκρατικής χξςλαγνείας.
Ευχαριστώ. Ιωάννης.
Καυχώμεθα εν Κυριω,
ΑπάντησηΔιαγραφήειλικρινα καυχωμεθα εν Κυριω,
διοτι είμαστε το μοναδικο ιστολογιο που γραψαμε ολοκληρη την αληθεια για τις καρτες, τα τσιπς, το μπακοουντ, και ολα τα συναφη που ανευθυνοι και ευκολοπιστοι ακομα και ρασοφοροι, διακηρυττουν τηδε κακεισε αναληθεις θεσεις και εξευτελιζουν την κοινη λογικη, την επιστημονικη λογικη και την υποκινησι του αγιου Ευαγγελιου στην εξονυχιστικη ερευνα για την ανευρεσι της πληρους αληθειας.
Η Αγια Γραφη θελει τους χριστιανους τελειους καθως και ο Πατηρ ημων τελειος εστιν.
Και το ναι τους να ειναι ναι και το ου τους ου.
Το βλεπουμε αυτο σημερα στον χωρο της Εκκλησιας;
Η βλεπουμε το φαινομενο που περιγραφει ο Ηλιας Μηνιατης;
Δηλαδη ....εις την αμαθειαν ΖΩΑ;
Εμεις πιστευουμε οτι αν η πλανη διαχυθει γυρω μας και εισχωρηση στα ανθρωπινα κεφαλια, δυσκολα, πολυ δυσκολα αίρεται και εξαλειφεται.
Οι 3εξαρηδες αναμενουν την αποφασι της Συνοδου εναγωνιως....
Εμεις πιστευουμε οτι αν κληθουν ειδημονες να αποφανθουν, επειδη τα ζητηματα αυτα ειναι τεχνικα, θα πουν ολοκληρη την αληθεια στο λαο.
Και τοτε, αλλοιμονο μας...αμαρτωλοι που φυγωμεν...θα μας παρουν οι 3εξαρηδες με τις πετρες, κατα τον π. Ζηση.
Αυτοι θελουν την αποφασι να επαληθευει τις πλανες τους.
Εμεις ειμαστε αντιθετοι σε αυτη τη λογικη.
Οφειλει η Εκκλησια, αν ειναι Εκκλησια, να πει ολοκληρη την Αληθεια στο λαο, επιστημονικη, ακεραιη και τεκμηριωμενη πληρως.
Ετσι μονο δοξαζεται ο Θεος και η Αληθεια Του.
Διαβάζω σε ένα προηγηθέν σχόλιο ότι :
ΑπάντησηΔιαγραφή" Ο λόγος (Λόγος) μας εδόθη και όχι ο αριθμός, καθότι "εν αρχή ην ο Λόγος". Οι έμπειροι των αριθμών, να μείνουν με τους αριθμούς, την επιστήμη τους και την τεχνολογία τους. Εμάς να μας αφήσουν ήσυχους".
"Εμάς" εννοείτε τον εαυτό σας (πληθυντικός μεγαλοπρεπείας" ή όλους τους Χριστιανούς; Διότι αν εννοείτε το δεύτερο εμένα τουλάχιστον δεν με εκφράζετε και δεν σας εξουσιοδοτώ να ομιλείτε εκ μέρους μου. Αντιλέγω, δε, να με αφήσετε ήσυχο εσείς και οι χξςλάγνοι που παραποιούν και διαστρεβλώνουν την Αγία Γραφή... Θα με διαφωτίσουν οι επίσκοποι, θεολόγοι, δημοσιογράφοι και λαϊκοί που σέβονται την Εκκλησία και την Αγια Γραφή αλλά και οι ειδικοί επιστήμονες. "Γνώσεσθε την αλήθειαν και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς". Την κάθε αλήθεια.
Είναι άσχετο και αναληθές το υπόλοιπο επιχείρημά σας, διότι: Στις ταυτότητες που έχουμε τώρα είμαστε μόνο "αριθμοί"; 'Οχι. Ποια η διαφορά στην κάρτα του πολίτη; Θα περιέχει μόνο τον "αριθμό" μας; ΟΧΙ, αλλά θα περιέχει ψηφιακά ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ με το οποίο βαπτισθήκαμε Χριστιανοί Ορθόδοξοι και το πατρώνυμο και το μητρώνυμο και το γένος της μητρός και τον τόπο γέννησης και κατοικίας και την ημερομηνία γέννησης και άλλα πολλά, ίσως περισσότερα από όσα περιλαμβάνονται στην παρούσα ταυτότητα.
Για τα άλλα, γιατί αντιπαρέρχεσθε το ότι στην άνω δεξιά
πλευρά του παρόντος ιστολογίου υπάρχει πάγια η εξής ανάρτηση:
Εξηγουμαι
για να μην παρεξηγουμαι
Δεν είμαι αναφανδόν υπέρ της Κάρτας του Πολίτη.
Εαν παραβιάζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα και εαν προσβάλλεται η προσωπικότητά μας, ασφαλώς και θα πρέπει να αρνηθούμε να την πάρουμε.
Μην μπλέκουμε ομως τα πράγματα και μπερδεύουμε ολα αυτά με την Ιερά Αποκάλυψι.
Αυτό αποτελεί ασέβεια και καπήλευσι της Αγίας Γραφής.
Προσυπογράφω και εγώ το κείμενο του τιμίου και ταπεινού Αγωνιστή της Εκκλησίας.
Υ.Γ. Η Αγία Οικογένεια, ο Ιωσήφ, και η Παναγία μητέρα του Θεανθρώπου Ιησού, συμμετείχαν στην τότε απογραφή με όνομα αλλά και ως αριθμοί και δεν γνωρίζω εάν και ο Κύριος ως νεογέννητο βρέφος απεγράφη με όνομα και ως ένας αριθμός εκ του συνόλου των απαρτιζόντων την τότε εξουσιάζουσα Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία.
Απόδοτε τα του Καίσαρος Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ.
Ευχαριστώ, Ιωάννης.
Είπε ο κ. ΙΚ : "Στη φοβερά στιγμή της Κρίσεως, ο καθένας μόνος του θα απολογηθεί στον Κριτή και δεν τον σώζει η φθηνή δικαιολογία ότι «έτσι μας τα είπε ο γέροντας». Και οι "γέροντες" και "στάρετς" πρέπει να εξετάζονται εάν ορθοτομούν τον Θείον λόγον της Αληθείας. Διότι ο Κύριος είπε "ερευνάτε τας Γραφάς" και "πλανάσθε μη ειδότες τας Γραφάς" και ότι "όποιος προσθέσει η αφαιρέσει και ένα ιώτα και μία κεραία στους λόγους Του", ...κάηκε"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυπριανός Χ : Πραγματικά καίγεται όποιος "επιθή" ένα γιώτα και μια κεραία "επί ταύτα", δηλαδή, εις "τους λόγους της προφητείας του βιβλίου τούτου". Για να εξηγούμεθα ακόμη καλύτερα, στην Αποκάλυψη.
Δεν είπε πουθενά ο Κύριος ότι "θα καεί" όποιος προσθέτει ή αφαιρεί ένα γιώτα και μια κεραία. Είπε : "ἀμὴν γὰρ λέγω ὑμῖν, ἕως ἂν παρέλθῃ ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ, ἰῶτα ἓν ἢ μία κεραία οὐ μὴ παρέλθῃ ἀπὸ τοῦ νόμου ἕως ἂν πάντα γένηται". Δεν προχωρώ διεξοδικά στην ερμηνεία του χωρίου.
Κανείς δεν προσθέτει κάτι στην Ιερά Αποκάλυψη, όταν διαβλέπει πόσο μεθοδικά απεργάζονται οι αρνητές και πολέμιοι της Αληθείας την πλήρη αχρήστευσή της. Σήματα κινδύνου εκπέμπονται και αυτά είναι ορατά ακόμη και από εκείνους που βρίσκονται βουτηγμένοι μέσα στα σκοτάδια της πλάνης. Και δεν είμαστε σε θέση εμείς, αυτά τα σημεία και τέρατα που συμβαίνουν σήμερα να μη τα βλέπουμε, να μη τα επισημαίνουμε; Σημασία έχει αν τα τσιπάκια έχουν τον αριθμό χξς΄ ή ότι μας οδηγούν με μαθηματική (αριθμητική) ακρίβεια εκεί που θέλουν να μας οδηγήσουν οι εχθροί του Κυρίου, οι διαστρεβλωτές της Ορθοδοξίας, οι απηνείς διώκτες του Χριστιανισμού;
Ήδη, βλέπουμε ότι υψηλά ιστάμενες κεφαλές της Εκκλησίας δεν έχουν κανένα πρόβλημα - υποτίθεται ότι ασκούν ρόλο εθναρχικό - να ομολογούν ότι όλοι τον ίδιο (Ενα) θεό πιστεύουμε, τιμάμε και λατρεύουμε "με διαφορετικές εκφράσεις" (sic). Σωστά, ένα θεό προσκυνάμε, αλλά ο δικός μας Ένας, δεν είναι ένας, είναι Μονάς εν Τριάδι. Τον ίδιο θεό προσκυνούν και οι άλλοι;
Λέει μετά ο κύριος ΙΚ ότι και τους γέροντες πρέπει να εξετάζουμε για να βλέπουμε αν ορθοτομούν. Όλα υπό αμφισβήτηση λοιπόν. Και όλους να τους περνάμε από κόσκινο, με τις γνώσεις τις στραβές που μάθαμε στα σχολειά, με τα ανάποδα που διαβάζουμε στις εφημερίδες, ακούμε σε τηλεοράσεις και ραδιόφωνα ή τα βιβλία των επαϊόντων που αγοράζουμε, αφού έχουμε υποστεί την πλύση εγκεφάλου από τη διαφήμιση. Γνωστά τα ονόματα που βρίσκονται στις ζώνες υψηλής ακροαματικότητας, ζήτησης κλπ. (Δεν γενικεύω).
Γίναμε ικανοί γνώστες θεολογίας χωρίς να το πάρουμε είδηση! Μπράβο μας. Και θα πάμε, γράφει ο κύριος ΙΚ, μόνοι μας "στη φοβερά στιγμή της Κρίσεως", όπου η φθηνή δικαιολογία "έτσι μου τα είπε ο γέροντας" δεν πρόκειται να μας σώσει.
Μπράβο, τώρα, στον κύριο ΙΚ. Ο ίδιος έγινε ικανός γνώστης του εαυτού του, τους "γεροντάδες" τους περνάει από τις ιδίου διαμετρήματος οπές αλέσεως και αυτό συνιστά στους αναγνώστες του.
Εμείς οι υπόλοιποι κύριε ΙΚ, όταν πάμε να εξομολογηθούμε ή να πάρουμε ευλογία από γέροντα, δεν πάμε για να τον ψιλοκοσκινίσουμε ή να δούμε "πόσα ξέρει". Την ευχή του θέλουμε να πάρουμε, να ακούσουμε ένα λόγο οικοδομής, παραμυθίας ή να μας συγχωρέσει "δια το πλήθος των αγνοημάτων" μας. Και όταν θα σταθούμε στο φοβερό ιερό βήμα της Απολογίας, μόνοι δεν θα είμαστε. Θα έχουμε τη Συνοδεία των αγίων, κάποιου το όνομα φέρουμε, αυτό μας καθοδηγούσε στη ζωή μας και πέρα από αυτό, είναι και η μεσιτεία της υπεραγίας Θεοτόκου την οποία διαρκώς επικαλούμαστε. Μόνοι δεν θα είμαστε, "συνηγόρους" θα έχουμε. Φροντίσετε όσο είναι καιρός να αποκτήσετε κι εσείς, διότι το βλέπω δύσκολο να τα βγάλετε πέρα μόνος σας.
@ΙΚ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ ΙΚ, έχετε απόλυτο δίκιο που όταν αναφέρεστε στους ακριανούς βοηθητικούς χαρακτήρες (υποτιθέμενα εξάρια) εννοείτε την αριστερή και δεξιά "Ζώνη φύλαξης" που όντως έχει τρεις γραμμές (μαύρη-άσπρη-μαύρη).
Εγώ απλώς, επειδή δεν έχω καμία ειδικότητα επί του θέματος έβαζα μέσα και τις γραμμές της "ήσυχης ζώνης" και πάλι δεξιά και αριστερά!
Όπως και να έχει πάντως οι δύο ακριανοί βοηθητικοί χαρακτήρες δεν είναι όμοιοι με το μεσαίο που έχει πέντε (5) γραμμές με τη σειρά : (άσπρη-μαύρη- άσπρη-μαύρη- άσπρη).
Σε καμιά περίπτωση δε διαφωνώ με όσα λέτε για το θέμα αυτό!!!
Για αυτά που λέγονται και δε θα έπρεπε ας μου συγχωρεθεί η ‘ασάφεια’!
Εννοώ το ότι αφού έχετε το δίκιο με το μέρος σας είναι περιττές κάποιες έντονες διαμάχες, εμένα μου θυμίζουν εμπόλεμη κατάσταση, με άλλους αδελφούς και μάλιστα ιερωμένους και κάποιες φορές ακόμη και Μητροπολίτες!
Είμαι σίγουρος πως κι αυτοί αν δούνε μια φωτογραφία του μπαρκοουντ όπου θα φαίνετε ξεκάθαρα αυτό που μόλις μου είπατε, ότι ο 1ος και ο 3ος βοηθητικός χαρακτήρας έχει έκαστος 3γραμμές(άσπρες-μαύρες) ενώ ο 2ος έχει πέντε γραμμές και μάλιστα με διαφορετική σειρά, αμέσως θα αλλάξουν άποψη επί του θέματος!
Είναι τόσο απλό που φαντάζει αστείο.
Ένα απλό θέμα που όμως τυραννά τη Χώρα τόσα χρόνια!!!
Και πάλι συγγνώμη για το θάρρος που πήρα και σας έκανα παρατήρηση!
@Οδυσσέα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι τόσο εύκολο να βάλετε μια φωτογραφία. Πιστεύω πως θα είναι διαφωτιστική!
Σας δίνω ένα λινκ όπου στη 2η φωτογραφία ενός γραμμωτού κώδικα φαίνεται αυτό που σας λέω και που πρώτοι εσείς είπατε!
Βεβαίως ο συγγραφέας της σελίδας έχει άλλη άποψη και αυθαίρετα καταλήγει σε άλλα συμπεράσματα. Επειδή όπως είπα, στο προηγούμενο σχόλιό μου, δεν έχω ειδικότητα σχετική με το θέμα αυτό γιαυτό και δε μου είναι εύκολο να βρω μια καλύτερη φωτογραφία του ΕΑΝ-13 (Εμένα μου φτάνει και βγάζω τα συμπεράσματά μου, αυτή που φαίνεται στο παρακάτω λινκ):
http://www.greekbiblos.gr/666/index.htm
Π.
Παρακαλούμε να μην μπερδεύετε τα πράγματα και να ήσαστε πιό προσεκτικός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤίποτε από τα ανωτέρω δεν είπε ο ΙΚ.
Τα ανωτέρω τα είπε ο Ιωάννης και όχι ο ΙΚ.
Άλλος ο Ιωάννης και άλλος ο ΙΚ
Δεν είναι το αυτό πρόσωπο.
Λίγη προσοχή παρακαλούμε.
ΙΚ
Αφού δεν είναι το χάραγμα ας μην αντιδράσουμε όπως δεν αντιδρούμε και στον Οικουμενισμό με διακοπή κάθε εκκλησιαστικής κοινωνίας με τους αιρετικούς μια που ακόμη δημόσια δεν έχει κοινωνήσει ο Βαρθολομαίος και ο Πάπας από το ίδιο Ποτήρι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι το χάραγμα αφού δεν έχει το 666 και ως εκ τούτου το δεχόμαστε παρόλο που βλέπουμε ότι μας οδηγεί σε αχρήματη κοινωνία στην οποία αν δεν έχεις αυτό που σου δίνει το σύστημα δεν επιβιώνεις; Τότε δεν θα επιβληθεί το Χάραγμα;
Μεγάλες αλήθειες από τον Aaron Russo
http://www.youtube.com/watch?v=iILKkP_4fq4
Είπεν ο Ανώνυμος(!) Ιωάννης :
ΑπάντησηΔιαγραφή"... "Εμάς" εννοείτε τον εαυτό σας (πληθυντικός μεγαλοπρεπείας) ή όλους τους Χριστιανούς; Διότι αν εννοείτε το δεύτερο εμένα τουλάχιστον δεν με εκφράζετε και δεν σας εξουσιοδοτώ να ομιλείτε εκ μέρους μου."
Και του απαντώ :
Ασφαλώς δεν τον εκφράζω (συ είπας) και οπωσδήποτε δεν με έχει εξουσιοδοτήσει να ομιλώ για λογαριασμό του. Τον πληθυντικό της μεγαλοπρέπεις, ταπεινώς φρονώντας, δεν τον συμπαθεί.
Καλώς. Ας μείνει στο "εγώ" του και με όσους όμοια μ΄ αυτόν αναπαύονται στα "εγώ" τους φτιάχνοντας ένα πελώριο, δήθεν χριστιανικό, εγώ. Δεν ξέρω μόνο αν αυτό είναι ενδεικτικό ταπείνωσης ή λανθάνουσα μεγαλαυχία.
Ο δικός μας πληθυντικός είναι πληθυντικός μεγαλοπρεπείας και αενάως κραυγάζει : "Εὐλόγει, ἡ ψυχή μου, τὸν Κύριον. Κύριε ὁ Θεός μου, ἐμεγαλύνθης σφόδρα, ἐξομολόγησιν καὶ μεγαλοπρέπειαν ἐνεδύσω ἀναβαλλόμενος φῶς ὡς ἱμάτιον".
Το δικό μας "πληθυντικό" φως, είναι "το φωτίζον και αγιάζον πάντα άνθρωπον ερχόμενον εις τον κόσμον". Εύχομαι να σημειωθεί και επί των ταπεινολόγων υμνητών του "εγώ".
Ταύτα, αγαπητέ Ιωάννη, παύλα, Ανώνυμε κι εδώ, βάζουμε την τελεία.
Αγαπητέ σχολιαστή
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό που αναφέρετε από τον ιστοχώρο: www.greekbiblos.gr/666/index.htm
είναι απόσπασμα από την ηλεκτρονική μελέτη (όχι την Γρηγοριανή) την οποίαν αναλύσαμε δι' ολίγων στο άρθρο μας, που δημοσιεύθηκε σ' αυτό το μπλοκ με τον τίτλο: "Ιδιωτείας εγκώμιον" και στο οποίον καταλήγουμε: "Με την ανωτέρω μελέτη (την ηλεκτρονική) δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθεί κανείς, γιατί αποτελεί μια κλασσική περίπτωση αντιστροφολογίας, διασυνδεσμολογίας, υποθεσιολογίας και υποπτολογίας".
Πράγματι, στη μελέτη αυτή δεν αναφέρεται βιβλιογραφία και τα συμπεράσματα είναι εφευρήματα παρμένα κυρίως από μια παλαιότερη "μελέτη" ενός ιατρού, του Αλ. Καλόμοιρου, από το περιοδικό "οι Ρίζες", τ.18, 1986.
ΙΚ
Ο γεροντισμός αποτελεί γάγγραινα της εκκλησιαστικής ζωής.Μαντείο των Δελφών έχουν καταντήσει κάποιοι γέροντες.Μερικοί τους έχουν πάνω κι απ το Χριστό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιστημονική απόδειξη της χρήσης του 666 στον barcode.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://koukfamily.blogspot.com/2010/07/666-barcode.html
Και άλλες επιστημονικές αποδείξεις, που να βγάλει άκρη κανείς;
Οφειλομένη απάντησις:
ΑπάντησηΔιαγραφήΊωάννης υπέγραψα και όχι ΙΚ. Συνεπώς είναι προφανές πόσο εύκολα παρερμηνεύει κάποιος αγαπητός σχολιαστής τα πράγματα.
Το ότι "αποφασίζει και διατάσσει" τη φίμωσή μου: "Ταύτα, αγαπητέ Ιωάννη, παύλα, Ανώνυμε κι εδώ, βάζουμε την τελεία" αποδεικνύει ότι ίσως λόγω και της ιατρικής του ιδιότητος μας βλέπει αφ' υψηλού. Γιατί να αποφασίσει αυτός πού και πότε θα μπει η τελεία (χωρίς να απαντήσω); Έχοντας εδώ και καιρό κατανοήσει αυτή τη νοοτροπία του, είχα αναφερθεί μόνο στο σχόλιο, και όχι στον σχολιαστή. Και δεν θα συμμορφωθώ σε ουδεμία άλλη απαγόρευση πλην εκείνης του ιδιοκτήτη του παρόντος και εκάστου blog.
Όσο για το μάθημα που μου έγινε, ως προ την Αγία Γραφή, ο "διδάσκαλος" αγνόησε το που έχω τοποθετήσει τα εισαγωγικά. Δόξα τω Θεώ είμαι καλός χειριστής του γραπτού και προφορικού λόγου. Παρέθεσα εντός εισαγωγικών από μνήμης ένα γνωστό χωρίο της Αγίας Γραφής και πρόσθεσα μια λέξη εκτός εισαγωγικών η οποία, ναι, είναι δική μου. Θέλω να εκφράσω το νόημα "Κάηκε
όποιος προσθέσει ή αφαιρέσει οτιδήποτε στην Αγία Γραφή". Εάν δεν αρέσει αυτή η έκφραση, την αποσύρω και παραθέτω αυτούσιο τον λόγο του Θεού:
"Εάν τις επιθή (=προσθέσει)επί ταύτα , επιθήσει ο Θεός επ' αυτόν τας πληγάς τας γεγραμμένας εν τω βιβλίω τούτω. και εάν τις αφέλη (=αφαιρέση) από των λόγων του βιβλίου της προφητείας ταύτης, αφελεί ο Θεός το μέρος αυτού από του ξύλου της ζωής και εκ της πόλεως της αγίας, των γεγραμμένων εν τω βιβλίω τούτω".
Κάηκε η δεν κάηκε;
Ευχαριστώντας για τον διάλογο και τη φιλοξενία του blog και ζητώντας συγγνώμη από τον κύριο ΙΚ από την αναστάτωση
Ιωάννης Μ
Προς τον κ. ΙΚ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤου ζητώ συγγνώμη γιατί εκ παραδρομής απόδωσα σε αυτόν πράγματα που είχε γράψει άλλος. Ελπίζω, μικρό το κακό.
Τώρα, ως προς τον κ. Ιωάννη Μ,
Αναγκάζομαι να υπερβώ και την παύλα και την τελεία που έβαλα, αφού δεν είναι σε θέση να καταλάβει, ότι αυτό (: .-) αφορά σε μένα και όχι σε εκείνον. Πώς άλλωστε; Είμαι εγώ ο διαχειριστής του ιστολογίου; Μπορώ να απαγορεύσω στον οποιονδήποτε να γράφει; Πού βλέπει ότι του αφαιρώ το λόγο και το κυριότερο, πώς το νομίζει;
Τόσο μπέρδεμα, για τόσο απλά πράγματα! Αν πιάσουμε τα δύσκολα, τότε δεν θα τελειώσουμε ποτέ.
Ελπίζω αυτό να εξηγεί το "προφανές" του Ιωάννη και το "πόσο εύκολα παρερμηνεύει κάποιος αγαπητός σχολιαστής τα πράγματα". Το να κάνεις ένα τυπογραφικό λάθος δεν είναι το ίδιο με το να αποδίδεις στον άλλο κίνητρα για φίμωση του λόγου του. Είναι ή δεν είναι, έτσι;
Το εδάφιο της Αποκαλύψεως που παραθέτει, κάνει λόγο γι΄ αυτόν που θα προσθέσει ή θα αφαιρέσει κάτι "από των λόγων του βιβλίου της προφητείας ταύτης". Δεν νομίζω να θεωρεί "προφητείαν ταύτην" την Καινή Διαθήκη. Η προφητεία της Ιεράς Αποκαλύψεως είναι γεγονός ως προς το σκέλος - για όσα συζητώνται αυτό τον καιρό - της κυριαρχίας του Αντιχρίστου. Ποιός αμφισβητεί ότι αυτή τη στιγμή δεν κουμαντάρει τον πλανήτη η αντίχριστη ιδεολογία επενδεδυμένη με τα προσφιλή αγαπολογικά και άλλα (περιβαλλοντικά, τρομοκρατικά, οικονομικά κλπ) ψεύδη της;
Και αυτά σε παρένθεση :
(Ω! Ναι, η σεπτή Ιεραρχία ασκεί ατύπως εθναρχικό ρόλο και αφήνει τον κ. Ούγκο Τσάβες - τον επικαλούμαι τυχαία - να λέει τα πράγματα με το όνομά τους. Αντί να καταγγείλει τους δολίους συμμάχους, που μας σφίγγουν το βρόχο άλλοτε με την Τουρκία, τώρα με τα Σκόπια - είναι και τα οικονομικά - αν τυχόν δεν κάνουμε ό,τι μας προστάζουν, αντί να δείξει, λέω, ότι γνωρίζει το βρώμικο παιγχνίδι που παίζουν σε βάρος μας, κάθεται και τους προσκυνά αφήνοντας εντελώς ανοιχτό το πεδίο του αφανισμού μας."Όψονται εις ον εξεκέντησαν".)
Η -υποτιθέμενη- επιστημονική μελέτη απόδειξης της ύπαρξης του 666 στο b-c, που βρίσκεται στη διεύθυνση:
ΑπάντησηΔιαγραφήkoukfamily.blogspot.com/2010/07/666-barcode.html
είναι η γνωστή ηλεκτρονική "μελέτη", την οποίαν αναιρέσαμε από αυτό εδώ το μπλοκ, καθότι δεν αναφέρεται σε βιβλιογραφία, είναι γενική και αόριστη, είναι εφεύρημα ενός άγνωστου "μελετητή", αλλά που έχει μεταφέρει πολλά από τα στοιχεία που αναφέρεται σε ανάλογη "μελέτη" του ιατρού Αλ. Καλόμοιρου, στο περιοδικό "οι Ρίζες", τ. 18, 1986. Η μελέτη αυτή δεν αντέχει ούτε καν σε σχολιασμό!
ΙΚ
Η Καινή Διαθήκη είναι ενιαία. Η παραποίησή της είναι βλασφημία του Αγίου Πνεύματος με τις αναλογούσες συνέπειες διότι Αυτό καθοδήγησε τους συγγραφείς στη Θεοπνευστία της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ειδικότερο θέμα μας είναι το 666 και η Αποκάλυψη για την οποία αποδεχόμαστε ομοφώνως (αν θέλουμε ας κάνουμε κι αλιώς) ότι: "Εάν τις επιθή (=προσθέσει)επί ταύτα , επιθήσει ο Θεός επ' αυτόν τας πληγάς τας γεγραμμένας εν τω βιβλίω τούτω. και εάν τις αφέλη (=αφαιρέση) από των λόγων του βιβλίου της προφητείας ταύτης, αφελεί ο Θεός το μέρος αυτού από του ξύλου της ζωής και εκ της πόλεως της αγίας, των γεγραμμένων εν τω βιβλίω τούτω" (Αποκ. κβ.18,19).
Ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω.
Ευχαριστώ τον αγαπητό εν Χριστώ αδελφό που παρέβη την τελεία του. Δεν συμφωνούμε στα περισσότερα. Συγγνώμη εάν όξυνα τον λόγο μου. Και πάλι ευχαριστώ το παρόν ιστολόγιο και για τη φιλοξενία και για την ενδυνάμωση όσων Ορθοδόξων πάνε "κόντρα στο ρέμα".
Ιωάννης Μ.
Αντιγράφω από το ιστολόγιο http://aktines.blogspot.com ένα σχόλιο:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα.
Και εγώ περιμένω από τους εκδότες του "Σωτήρ" μια συγγνώμη σε κάποιο από τα επόμενα τεύχη!
Θα ήταν σωστότερο να είχανε και μια φωτογραφία όπου θα φαινότανε πως το μεσαίο υποτιθέμενο εξάρι έχει 5 γραμμές με τη σειρά
(Α-Μ-Α-Μ-Α) ενώ τα ακριανά έχουν
3 γραμμές με τη σειρά (Μ-Α-Μ) όπου Α=άσπρη και Μ=μαύρη.
Όπως φαίνεται και στο λινκ:
http://www.barcodes.gr/info1b.htm
Έδειξα στην μητέρα μου, συνδρομήτρια παρακαλώ του "Σωτήρ", σχήμα του μπαρκοουντ και φυσικά, αν και γερόντισσα, κατάλαβε πως καμιά σχέση δεν έχει ο μεσαίος χαρακτήρας, υποτιθέμενο εξάρι, με τους άλλους δύο ακριανούς χαρακτήρες!!
Πώς μια γερόντισσα αμέσως είδε κάτι που τόσα χρόνια πολλοί δε το βλέπουν;;
Τα λάθη είναι ανθρώπινα και συγχωρούνται.
Η εμμονή είναι κι αυτή ανθρώπινη αλλά άκρως επικίνδυνη!!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη δημοσίευση του σχολίου (πράγμα που δεν είναι σίγουρο σε άλλα μπλογκ!!!)
ΑΣΚ 30 Οκτωβρίου 2010 7:16 μ.μ.
Και ένα άλλο:
Την παγκόσμια κυριαρχία πολλοί την ονειρεύθηκαν αλλά λογάριασαν χωρίς τον ξενοδόχο, που στην περίπτωση αυτή είναι ο Θεός.
Αναμένω συγγνώμη από όσους με παραμύθιζαν για το 666 στον γραμμωτό κώδικα κ.λπ., και αναμένω την επίσημη στάση της εκκλησίας για την κάρτα.
Αν ζούσε ο αείμνηστος Π.Τρεμπέλας ίσως να υπήρχε πιο σοβαρή αντιμετώπιση του θέματος.
Ανώνυμος 30 Οκτωβρίου 2010 3:09 μ.μ.