Πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου (χημικός)
Παρατηρώ, ότι κάποιοι ανώνυμοι σχολιαστές του ιστολογίου
ΟΜΟΛΟΓΙΑ, (που μετασχηματίζονται αμέσως
σε επώνυμους σε άλλα ιστολόγια με απενεργοποιημένα σχόλια), συμπεριφέρονται με ένα τρόπο αχαρακτήριστο. Στέλνουν
ανώνυμα σχόλια για να έχουν από το αποτέλεσμα υλικό για την λαϊκίστικη πρακτική
τους στο δικό τους ιστολόγιο. Γνωστή η κακοήθης αυτή τακτική. Γι΄αυτό για άλλη
μια φορά τους λέω τα εξής:
Α. Με το ιστολόγιο ΟΜΟΛΟΓΙΑ απλά συνεργάζομαι. Σχόλια που
αφορούν δικά μου άρθρα από ανώνυμους ΔΕΝ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑΖΩ πλέον. Πιστεύω ότι αυτό είναι
αναφαίρετο δικαίωμά μου, γιατί καθιερώνω
τη μορφή διαλόγου επωνύμου-ανωνύμων (διαδικτυκακό κρυφτό), που προσωπικά δεν με εκφράζει.
Β.Η ανώνυμη κριτική σε επώνυμα άρθρα (όπως είναι οι δημοσιεύσεις μου) δείχνουν τουλάχιστον ατολμία και έλλειψη εκκλησιαστικής παιδείας με
ό,τι από αυτά συνεπάγονται.
Γ. Δεν προτίθεμαι να σχολιάζω πλέον ανώνυμες απόψεις και μη
τεκμηριωμένες, ούτε να ανοίξω διάλογο με συκοφάντες και διαστρεβλωτές, που
προωθούν με κάθε τρόπο πρακτική αγιομαχίας.
Δ. Επειδή διαθέτω και δικά μου ιστολόγια (π.χ Ψηφίδες
ορθόδοξης ομολογίας κ.λ.π.), όπου δημοσιεύονται τα δικά μου άρθρα, όποιος θέλει
ΠΑΝΤΑ ΕΠΩΝΥΜΑ να στέλνει εκεί τις απόψεις του και ευχαρίστως να συζητώ. Έτσι θα
αποφύγουμε και την κατάχρηση της φιλοξενίας στην ΟΜΟΛΟΓΙΑ.
Ε. Τα σχόλια σε όλα τα ιστολόγιά μου είναι ΑΝΟΙΚΤΑ για συζήτηση, επειδή δεν
συνηθίζω να κρύβομαι πίσω από τις απενεργοποιήσεις
των σχολίων, όπως κάποιοι άλλοι λαϊκιστές.
ΣΤ. Επίσης γνωστοποιώ στους λεγόμενους αντι-οικουμενιστές,
ότι με το θέμα του Εσταυρωμένου έχω ασχοληθεί ΕΠΩΝΥΜΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΡΘΡΑ από το 2016
τουλάχιστον. Μπορείτε εύκολα να βρείτε τις απόψεις μου (που ανακάλυψαν τώρα
κάποιοι νεοφανείς ομολογητές) στο διαδίκτυο. Ο τίτλος των άρθρων μου είναι:
ΜΕΓΑΛΟΒΔΟΜΑΔΙΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΥΠΙΕΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΙΝΙΣΜΟΙ.
Ζ. Αποτελεί άξιο απορίας το εξής γεγονός. Αντι-οικουμενιστές διαχειριστές ιστολογίων και αυτο-αναγορευόμενοι δάσκαλοι
της αποτείχισης και ΚΡΙΤΕΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ αρκούνται στην προβολή λαϊκίστικων πρακτικών
και απόψεων, αντί να συμβουλεύσουν, το ποίμνιο να πράξει για το θέμα του Εσταυρωμένου ό,τι προβλέπει ο 31ος Αποστολικός
Κανόνας και ΙΕ κανόνας της ΑΒ Συνόδου για θέματα πίστεως;;;Τα λάβαρα και τους Σταυρούς
στον δρόμο προβλέπουν οι παραπάνω κανόνες;;;
Διαφωνούμε πάτερ μόνο στο ότι η χωρίς όνομα σωστή κριτική σε επώνυμα άρθρα είναι τουλάχιστον ατολμία και έλλειψη εκκλησιαστικής παιδείας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνετε λάθος εδώ.
Στα υπόλοιπα δεν γνωρίζω για να έχω άποψη. Ίσως εσείς κάτι ξέρετε.
Ειλικρινά δεν νομίζω κανείς ανώνυμος σχολιαστής να είναι και επώνυμος. Τουλάχιστον από αυτά τα σχόλια που έχω δει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε δίκαιο μόνο αν αναφέρεστε σε σχόλια που δεν έχετε δημοσιεύσει. Αλλά και πάλι υπάρχουν τα ενδεχόμενα να κάνετε λάθος και να αδικείτε. Δεν γνωρίζω.
Συμφωνώ να γίνουν συλλαλητήρια για τα θέματα της Πίστης μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά πρέπει να τονίσω ότι ο 31ος Αποστολικός Κανόνας και ΙΕ κανόνας της ΑΒ Συνόδου για θέματα πίστεως, είναι ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟΙ.
Γράφετε "Δεν προτίθεμαι να σχολιάζω πλέον ανώνυμες απόψεις και μη τεκμηριωμένες".
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα συνεχίσετε σχολιάζετε τις απόψεις σχολιαστών που είναι σοβαροί και γράφουν σοβαρά. Ιδίως όσων γράφουν τεκμηριωμένα και να τους αφήνετε να απαντούν και να μην κόβετε τα σχόλια τους, όταν απαντούν.
Όταν πονάει κεφάλι , δεν πρέπει να το κόβουμε...
Εννοώ να αρκεστείτε να μην σχολιάζετα απόψεις ανώνυμων και επώνυμων που είναι αστείες ή πονηρές ή βλέπετε ότι έχουν κάποια κακή σκοπιμότητα.
Χρειάζεται διάκριση.
Μια απο τις εντολές είναι η απολογία της πιστη σε κάθε ένα που το ζητά .Και αυτός που το ζητά μπορεί να έχει τους λογους του να είναι ανώνυμος και να επιζητά την ευελιξία που του δίνει η ανωνυμία για μια ποιό ελεύθερη συζήτηση χωρίς προκαταλήψεις στο πρόσωπο του .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠχ . Ενας λατινοσπουδαγμένος Ιερέας που εχει μαστερ στον αντιαιρετικό αγώνα απο τους δυτικούς με υποτροφία απο τα παπάκια και είναι στην αντιαιρετική επιτροπη της αιρετικής εκκλησίας της Ελλάδας .
Αυτός ο καημένος ο ιεροεξεταστής εξηγεί τους θείους λόγους με κάποια γνώση και με τη λογική, και ξέρει οτι δεν κατέχει το θησαυρό που αναζητούσε οταν ξεκίνησε την πορεία του στην αφιέρωση στον Θεό
Ξέρει οτι δεν έχει την τέλεια βεβαιότητα στην ψυχή του και στο νου γιατί η γνώση του είναι οτι του μάθανε οι άνθρωποι και δεν εχει εμπειρία Θεου . Μας μελετά με βάση οσα έμαθε για να μας αντιμετωπίσει κατα πως τα έμαθε με τον ίδιο ζήλο που είχε ο Σαούλ ο μαθητής του Γαμαλιήλ.
Ε και ? Ας τον αφήσουμε να κάνει οτι κάνει !Που ξέρετε αν αυτός ο σημερινός Σαουλ δεν είναι αυρίο ο Παύλος ?
Να δούμε και το ΜΕΓΑΛΟΒΔΟΜΑΔΙΑΤΙΚΟΙ ΘΕΑΤΡΙΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΥΠΙΕΣ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφεις και ορθά γραφεις :" Η εικών αύτη του πάθους προέρχεται από το "Ecce homo" των Λατίνων 'και αλλου " κατά μίμησιν ἴσως τῶν Δυτικῶν Λιτανειῶν Ἐσταυρωμένων ἀγαλμάτων. "
Δεν αναφέρεις την όμως στους λόγους τους λατινόφρονες
Λές : " Οι λειτουργικές υπερβολές στις οποίες αναφερόμαστε στη συνέχεια , μπορούν να ενταχθούν σε δύο βασικές κατηγορίες:
Α. Σε εκείνες που προέρχονται από υπερβάλλοντα λειτουργικό ζήλο ευλαβών και καλοπροαίρετων – δεν αμφιβάλω γι’ αυτό – κληρικών.
Β. Σε εκείνες που δήθεν οφείλονται σε λαϊκά έθιμα. Γράφω «δήθεν», επειδή στην πραγματικότητα πρόκειται για νέες και καινοφανείς μορφές «εθίμων», δεδομένου ότι τα παραδοσιακά ελληνορθόδοξα έθιμα είναι και λιτά και ευσεβή." Μήπως θα έπρεπε να προσθέσεις και
Γ . Στην δράση των λατινοφρόνων ....
Μετά σε βλέπω να κάνεις προτάσεις αναμόρφωσης και διόρθωσης της κατάστασης με επιστροφές στις ρίζες . Και επίσκοπος να είσαι , να μη πώ και αρχιεπίσκοπος να είσαι θα επισημάνω οτι ισως αγαθή η πρόθεση πλήν όμως ο σκανδαλισμός πολλων βέβαιος και πέτρα μυελική στο λαιμό του αιτιου .
Αλλά οκ αυτεξούσιο έχεις , την ευθύνη των λόγων σου έχεις και των πράξεων σου επίσης . Οταν αποτειχιζόμαστε όντως πρεπει να οχυρωθούμε στην ορθοδοξία και να απορείψουμε δυτικές επιροές . Αρα αν είσαι αποτεισισμενος ιερέας ρώτα και τους άλλους αποτειχισμενους Ιερείς ρώτα και την συνείδηση σου και πράξε ορθοδοξα .
Αλλά επειδή σε βλέπω οτι ζήλον μεν εχεις αλλά δεν ξέρω αν ειναι κατ επίγνωση η όχιν για να δούμε με την λυδία λίθο της σκληρής κριτικής τα καράτια σου .
Γραφεις " διαπιστώσεις εμπειρίας και γνώσης."
Για να βαζουμε τα πραγματα στην θέση τους όταν λές εμπειρίας και γνώση δεν νομίζω οτι εννοείς οτι εχεις εκ Θεού το χαρισμα της πνευματικότητας Δεν έχεις εντολή ανωθεν , δεν σου είπε ο Θεός τράβα και αναμόρφωσε την εκκλησία μου
Δεν εννοείς με την εμπειρία οτι σου ανοιξε ο Θεός την πνευματική οραση ώστε να έχεις βιωματικλη εμπειρία απο πρώτο χέρι και όταν λές γνώση αυτή δεν είναι απο την μετοχή στο Θείο αλλά διαπίστώνεις απο την συγκριτική μελέτη γραπτων παραδόσεων και πρακτικών .
Αραγε θεωρείς την πνευματικότητα απόκτημα απο την ανάγνωση πολλών βιβλίων ?
για δες εδω το : Προς τον απαίδευτον και πολλά βιβλία ωνούμενον
https://el.wikisource.org/wiki/%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%82_%CF%84%CE%BF%CE%BD_%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BD_%CE%BA%CE%B1%CE%B9_%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%AC_%CE%B2%CE%B9%CE%B2%CE%BB%CE%AF%CE%B1_%CF%89%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CE%BD
Η θεωρείς έστω την πνευματικότητα απο ευλογία Επισκοπου έχοντος Αποστολική διαδοχή που σου ανάθεσε την αναμόρφωση της εκκλησίας?
Η αυτόκλητος είσαι ? Ακόμα και τον Σολωνα τον Αθηναίο ο δήμος τον καλεσε .
ΑΠΟΡΙΑ: Ο sotirio είναι ο αλάνθαστος και ο κριτής της οικουμένης; Τι φάση με τον sotirio;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σου αυτοσυστηθώ ? Πάσης αμαρτίας μέτοχος και κάθε αρετής στερημένος . Κάθε πρωί βάζω αρχή μετάνοιας και κάθε βράδυ διαπιστώνω ότι τίποτα δεν έκανα .Και δεν μου έφτανε η κατάντια μου μια μέρα στα καλά καθούμενα πριν 20 χρόνια ο πατριάρχης μου μνημόνευσε τον Αντίχριστο Πάπα . Από τότε με την ευλογία του πνευματικού μου και του Επισκόπου μου φωνάζω οτι είναι ο Διάβολος ο κοινός Θεός του Πάπα του Βαρθολομαίου και του καθε αιρετικού του Ιμάμη του Ραβίνου των Βουδιστών και καθε πικρής ρίζας .Και αποδίδω και στον Σατανά τους και σε όλους αυτούς που είναι η αιρετική συνοδεία τους , το ίδιο αποτάσσομαι ,το ιδιο φτύσιμο το ιδιο ανάθεμα που αντιπροσωπεύοντας με ο νονός μου στο βάπτισμα μου , αποτάχτικε εφτυσε και αναθεματισε τον σατανα και ολη την συνοδία του .
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι απο τότε που το φβωνάζω ναι μεν οίδα ανθρώπους να λένε οτι αποτοιχίζονται πλήν όμως κανένα δεν έμαθα να δέχεται μεχρι τώρα αυτό που φωνάζω . Είναι σαν να φωνάζω στην έρημο . Με δείρανε τόσο που αλληθώρισα απο το ξύλο αλλά συνεχίζω . Βλέπεις όταν έρθει ο Κύριος μου ε να βρεί και κάποιον , Αν και έτσι που αργεί θαρρώ οτι μάλλον εγώ θα πάω να τον βρω ..
Αγαπητέ sotirio έχεις αυτοχριστεί προφήτης του Θεού;
ΑπάντησηΔιαγραφή("Και απο τότε που το φβωνάζω ναι μεν οίδα ανθρώπους να λένε οτι αποτοιχίζονται πλήν όμως κανένα δεν έμαθα να δέχεται μεχρι τώρα αυτό που φωνάζω ")
Με το που μνημόνευσε ο Βαρθολομαίος τον Πάπα ο Κύριος μου έφυγε απο τον αιρετικό ναό . Βέβαια είναι ελεύθερη και θεληματική επιλογή να πάρω τον σταυρό και να ακολουθήσω τον Κύριο μου . Οποιος θέλει είπε ας έλθει . Δεν αναγκάζει κανένα .
ΑπάντησηΔιαγραφήΙσως ο όρος φορσέ απο το σκάκι να περιγράφει κάπως την κατάντια μου . Είναι η εξαναγκασμένη, η υποχρεωτική κίνηση όταν δεν μπορεί ο παίκτης να κάνει άλλη νόμιμη κίνηση . Αν έμενα θα ήμουν με τον Σατανά παρέα . Πως να μείνω ? και πώς να χωριστώ απο τον Ιησού μου ? Οσο για αυτό που λές οχι δεν αυτοχρίστικα ουτε αυτοβαπτίστικα . Ιερέας του Κυδωνίας Νικηφόρου Συνζανάκη με βάπτισε και με έχρισε και έλέω θεού μετέχω στο τριπλό αξίωμα τού Χριστού και η ράβδος Του και η βακτηρία Του είθε να με κρατά στον ίσιο δρόμο .