Παρασκευή 19 Ιουλίου 2024

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ – ΣΟΚ ! Ο Μητσοτάκης βάζει τα ΜΑΤ στο Άγιον Όρος για να διώξει τους αντιρρησίες μοναχούς –



 Το αποκλειστικό έγγραφο που έφτασε στα γραφεία του Voicenews.gr είναι γροθιά στο στομάχι.

Είναι η απόδειξη του πώς βλέπει η Πολιτεία (ή μάλλον η Νέα Δημοκρατία) την Ορθοδοξία και την ιερότητα του Αγίου Όρους.

Όπως διαβάζετε στο διαβιβαστικό, η ΕΛ.ΑΣ ζητά (απαιτεί ) την στήριξη για την είσοδο, φιλοξενία και κίνηση αστυνομικών σε όλη την Αθωνική Χερσόνησο και μάλιστα για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Μάλιστα τονίζεται πως εκτός από τον μεγάλο αριθμό αστυνομικών θα υπάρχει και παρουσία βαρέων οχημάτων!

ΑΡΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΑΤ ;!

Όλα αυτά καθώς θα εκτελεστούν εξώσεις σε χώρους της Αγιορείτικης Πολιτείας.

Κατά πώς φαίνεται η εισβολή αφορά τη Μονή Εσφιγμένου. 

Μήπως είναι μια συναλλαγή μεταξύ Μητσοτάκη και Βαρθολομαίου ; Ας δούμε τι λένε οι πληροφορίες.

Φαίνεται πως ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος ζήτησε την έξωση των μοναχών από τη Μονή Εσφιγμένου ως αντάλλαγμα για τη στήριξη Μητσοτάκη κατά του Ελπιδοφόρου.

Ελπιδοφόρος και Μητσοτάκης δεν έχουν και τις καλύτερες των σχέσεων. 

Το παρασκήνιο φέρει τον Κυριάκο Μητσοτάκη να έχει ζητήσει από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο να προχωρήσει στην αποπομπή του Ελπιδοφόρου.

Οι δε φήμες ήρθαν και φούντωσαν, μάλιστα, μετά την απουσία του Μητσοτάκη από το πρόσφατο συνέδριο των Αρχόντων του Πατριαρχείου που διεξήχθη πρόσφατα σχετικά στην Αθήνα.

Τι ζήτησε ο Βαρθολομαίος από τον Μητσοτάκη; Nα «ξηλωθεί» η Μονή Εσφιγμένου.

40 σχόλια:

  1. Εἶναι γνωστόν ὅτι ὁ Διάβολος δέν μπορεῖ νά ὑποφέρῃ τήν Ὀρθοδοξίαν, διό καί βάζει τά ὄργανά του (Βαρθολομαῖον, Μητσοτάκην κ.ἄ.) νά διώξουν τούς Ὀρθοδόξους τῆς ἀληθινῆς Ἱ.Μ. Ἐσφιγμένου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οἱ μοναχοί τῆς ἀληθινῆς Ἱ.Μ. Ἐσφιγμένου (μέ Ἡγούμενον τόν π. Μεθόδιον) διώκονται ἐπειδή ΟΡΘΟΤΑΤΑ δέν μνημονεύουν τόν Οἰκουμενιστήν «πατριάρχην» Βαρθολομαῖον, διό καί αὐτός τούς ἐκήρυξεν «σχισματικούς» (Δεκ. 2002). Ἔκτοτε ὅλοι οἱ ὀπαδοί τοῦ Διαβόλου τούς ἀποκαλοῦν «καταληψίας»!!! Ἡ διαστροφή αὐτή εἶναι τόσον πελωρία, ὥστε οὔτε ὁ ἴδιος ὁ Διάβολος δέν θά τήν ἀποτολμοῦσε! «Καταληψίας», λοιπόν, ὁ Ὀρθόδοξος μοναχός πού ἐγκαταβιοῖ εἰς τήν παραδοσιακήν Ἱ.Μ. Ἐσφιγμένου 70 ἔτη καί «κανονικοί» οἱ Κατσουλιέρηδες πού ὥρισεν ὁ Βαρθολομαῖος τό 2005 ΠΟΔΟΠΑΤΩΝΤΑΣ τόν ΚΧΑΟ καί κάθε ἔννοιαν Δικαίου καί λογικῆς! Ὢ τῆς παραφροσύνης τῶν Οἰκουμενιστῶν (=Σατανιστῶν)! Βλέπω πολλούς ἀσχέτους ν' ἀκολουθοῦν τούς Οἰκουμενιστάς, χάνοντας ἔτσι τήν ἀθάνατον ψυχήν των! Ὦ τῆς ἀποστασίας! (Ἐννοεῖται ὅτι ἀναμένω τίς ἀερολογίες τῶν οἰκουμενιστικῶν τρόλλ τῶν €0,60 ἀνά «σχόλιον», τίς ὁποῖες δέν πρόκειται νά διαβάσω, καί μάλιστα ἀπορῶ γιατί τίς ἀναρτᾶ τό κατά τά ἄλλα καλόν αὐτό ἱστολόγιον, ἐφόσον οὐδέν τό οὐσιαστικόν λέγουν, οὐδέν ἀπολύτως (!), παρά μόνον ἐπαναλαμβάνουν συνεχῶς τά στερεότυπα περί «παλαιοημερολογητικῶν πλανῶν» κ.λπ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλαιοημερολογίτικες μπουρδολογίες μαζί με φαντασίες για γέλια και για κλάμματα.
      Οι Ορθόδοξοι Αντιαιρετικοί και Αντισχισματικοί είναι ο φόβος των σχισματικών, των οικουμενιστών και των αγιομάχων!
      Καμία συκοφαντία και κανένα ψέμα του Διαβόλου δεν ακουμπούν τους αφιλοκερδείς Ορθόδοξους Αντιαιρετικούς και Αντισχισματικούς που κατεδαφίζουν τις παλαιοημερολογίτικες πλάνες, την αγιομαχία και την βλασφημία του Αγίου Πνεύματος!

      Αντιαιρετικός

      Διαγραφή
  3. Μια απάντηση στην πρόκληση εναντίον των Ορθόδοξων Αντισχισματικών και Αντιαιρετικών.

    Η ΦΑΝΑΤΙΚΗ ΑΓΙΟΜΑΧΙΑ των παλαιοημερολογιτών κατα των συγχρόνων αγίων, που είναι έργο του διαβόλου και ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ άκρως σοβαρό εμπόδιο για οποιαδήποτε σκέψη ένωσης μαζί τους! Μιλάμε για την μερίδα των παλαιοημερολογιτών που υβρίζουν τους σύγχρονους αγίους μας ως "ψευδοαγίους" γράφοντας και λέγοντας διάφορες μπουρδολογίες του Σατανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άγιος Παΐσιος έδωσε γερό ΧΑΣΤΟΎΚΙ στους ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΊΤΕΣ ζηλωτές

    Ένας παλαιοημερολογίτης, ΜΗ ΦΑΝΑΤΙΚΌΣ χριστιανός ορθόδοξος, είχε απελπιστεί, γιατί ο διαχωρισμός της οικογένειάς του σε παλαιοημερολογίτες κ νεοημερολογίτες έφερε κ το σχίσμα με τους δικούς του ανθρώπους κ ιδίως με τη γυναίκα του. Μια μέρα σκέφτηκε να επισκεφτεί τον Άγιο Παΐσιο για να τον βοηθήσει με το πρόβλημά του. Ακούστε τη συνέχεια της αληθινής αυτής ιστορίας!

    https://www.youtube.com/watch?v=OWQqbb_kKaY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι Ορθόδοξοι σχολιαστές που πολλές φορές στο παρελθόν ισόπεδωσαν τις μπουρδολογίες, την αγιομαχία και τις πλάνες παλαιοημερολογίτικης προέλευσης και βαδίζουν τον σωστό Ορθόδοξο δρόμο, και δεν πρέπει να συκοφαντούνται ως τρόλλ και ως πληρωμένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο παλαιοημερολογίτης Δ. Χατζηνικολάου δεν έλεγε πριν λίγες εβδομάδες ότι αποχωρεί απο το μπλογκ (αν δεν κάνω λάθος για 2η φορά) και δεν πρόκειται να επανέλθει να δει ούτε καν την απάντηση του διαχειριστή;
    Τί τον έπιασε και επανήλθε;

    Όπως και να έχει να γνωρίζει ότι γενικά οι παλαιοημερολογίτικες πλάνες, οι αιρετικές δογματοποιήσεις και δογματικές διαστάσεις παλαιών ημερολογίων και εορτολογίων τα ψεύδη και οι συκοφαντίες κατά των αφιλοκερδών Ορθόδοξων Αντιαιρετικών και Αντισχισματικών και οι αγιομαχίες θα κατεδαφίζονται χωρίς λύπηση από τους Ορθόδοξους Αντιαιρετικούς και Αντισχισματικούς σχολιαστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι Ορθόδοξοι σχολιαστές λένε την αλήθεια κάθως έχει, χωρίς αγιομαχίες και παλαιοημερολογίτικες πλάνες. Είναι σίγουρο ότι ξεθεμελιώνουν τις "δουλειές" του διαβόλου που είναι η αγιομαχία, η βλασφημία του Αγίου Πνεύματος και τα σχίσματα που θέλουν να βαπτιστούν "αποτειχίσεις".

    Το μπλογκ αυτό απορώ πώς αναρτά μπουρδολογικά παλαιοημερολογίτικα σχόλια με παλαιοημερολογίτικες μπουρδολογίες και αερολογίες και αγιομαχίες κατα των συγχρόνων αγίων που είναι βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος; Δεν ξέρω ότι συμμετέχει έτσι και αυτό το μπλογκ στην βλάσφημία κατά του Αγίου Πνεύματος;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρει ότι συμμετέχει έτσι ... (όχι Δεν ξέρω που γράφτηκε στο 5,34μμ)

      Διαγραφή
    2. Οι θέσεις του συγκεκριμένου ιστολογίου για τους νεοφανείς Αγίους είναι ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ. Καλό θα είναι να ενημερώνεσαι σωστά.
      Το σχόλιό σου είναι ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ και έπρεπε κανονικά να διαγραφεί.

      Διαγραφή
    3. Mία ερώτηση στον ανώνυμο 5.34.
      Τα παρακάτω, που αποτελουν ΩΜΗ ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, προέρχονται απο τον χώρο των ΓΟΧ;
      ------------------------------------------------------------------
      "Κατά την θρονικήν εορτήν του Φαναρίου 30-11-1998 ο Παναγιώτατος Οικουμ. Πατριάρχης προσφωνών την Παπικήν αντιπροσωπείαν λέγει μεταξύ άλλων και τα εξής· «Σεβασμιώτατε Καρδινάλιε κύριε William Η. Keeler και λοιποί εν Χριστώ αδελφοί οι αποτελούντες την Αντιπροσωπείαν της Εκκλησίας Ρώμης, …Δεν πρέπει να σπαταλήσωμεν τον χρόνον εις αναζητήσεις ευθυνών. Οι κληροδοτήσαντες εις ημάς την διάσπασιν προπάτορες ημών υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκουόφεως και ευρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού. Αιτούμεθα υπέρ αυτών το έλεος του Θεού, αλλ’ οφείλομεν ενώπιον Αυτού όπως επανορθώσωμεν τα σφάλματα εκείνων. …Είθε να αξιώση ημάς ο Κύριος να ίδωμεν και την ανάστασιν της ενότητος της Μιάς, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας Αυτού. Αμήν» (περ. «Επίσκεψις» τ. 563/1998, σελ. 22-29).
      Παρατηρούμεν εις το απόσπασμα αυτό, ότι η τοποθέτησις του Παναγιωτάτου …..επεκτείνεται ακόμη και εις τα πρόσωπα των θεοφόρων πατέρων, οι οποίοι χαρακτηρίζονται «θύματα του αρχεκάκου όφεως»(δηλ.του διαβόλου). Οι άγιοι Πατέρες, οι οποίοι ως πύργοι άσειστοι και ως «αστέρες πολύφωτοι του νοητού στερεώματος», κατά τον υμνωδόν, φωτίζουν τον δρόμον που πρέπει να ακολουθώμεν ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί, είναι «θύματα του αρχεκάκουόφεως». Να είπωμεν, ότι ο χαρακτηρισμός αυτός επεκτείνεται και εις τους αναριθμήτους μάρτυρας και οσιομάρτυρας, οι οποίοι με το τίμιον αίμα τους επότισαν και ποτίζουν το αειθαλές δένδρον της Ορθοδόξου πίστεως; Είναι ή δεν είναι η θέσις αυτή ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ;;;;»………………

      Διαγραφή
    4. Τί επιχείρημα και τί ερώτηση είναι αυτή;

      Εννοείται και είναι βλασφημία κατα του Αγίου Πνεύματος οι βρισιές των Αγίων Πατέρων ως «θύματα του αρχεκάκου όφεως»(δηλ.του διαβόλου)! Δεν το συζητάμε.

      Η βλασφημία του Αγίου Πνεύματος από τους Οικουμενιστές, δεν απενοχοποιεί ούτε διαγράφει την βλασφημία του Αγίου Πνεύματος από τους σχισματικούς και αγιομάχους!

      Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός Ορθόδοξος

      Διαγραφή
    5. fdathanasiou22 Ιουλίου 2024 στις 12:23 π.μ.
      Οι θέσεις του μπλογκ δεν είναι αγιομαχικές αλλά αναρτά μπουρδολογικά και αγιομαχικά σχόλια κατά των συγχρόνων αγίων. Και έτσι συμμετέχει στην μεγάλη αμαρτία της αγιομαχίας κατά των συγχρόνων αγίων.
      Το σχόλιο είναι εντός θέματος. Διαβάστε την συζήτηση και τις παλαιοημερολογίτικες απαιτήσεις να μην δημοσιεύονται τα σχόλια και θα δείτε.
      Τα σχόλια που μιλάνε ψευδώς για πληρωμένους σχολιαστές, αυτά δεν έπρεπε να αναρτώνται και να διαγράφονται, όπως και τα παλαιοημερολογίτικα αγιομαχικά σχόλια για τα οποία δεν γράφετε λέξη για διαγραφή τους... Αυτά πρέπει να διαγράφονται.

      Διαγραφή
    6. fdathanasiou22 Ιουλίου 2024 στις 12:23 π.μ.
      Οι θέσεις του μπλογκ δεν είναι αγιομαχικές αλλά αναρτά μπουρδολογικά και αγιομαχικά σχόλια κατά των συγχρόνων αγίων. Και έτσι συμμετέχει στην μεγάλη αμαρτία της αγιομαχίας κατά των συγχρόνων αγίων.
      Το σχόλιο είναι εντός θέματος. Διαβάστε την συζήτηση και τις παλαιοημερολογίτικες απαιτήσεις να μην δημοσιεύονται τα σχόλια και θα δείτε.
      Τα σχόλια που μιλάνε ψευδώς για πληρωμένους σχολιαστές, αυτά δεν έπρεπε να αναρτώνται και να διαγράφονται, όπως και τα παλαιοημερολογίτικα αγιομαχικά σχόλια για τα οποία δεν γράφετε λέξη για διαγραφή τους... Αυτά πρέπει να διαγράφονται.

      Διαγραφή
    7. Στο διαδίκτυο υπάρχει ελευθερία απόψεων. Γι΄αυτό υπάρχει η δυνατότητα σχολιασμού. Εσείς πρώτη φορά διαβάζετε τις αντιρρητικές απόψεις για τους νεοφανείς Αγίους;;;Γιατί όμως έχετε στο απυρόβλητο τους Οικουμενιστές που ΒΛΑΣΦΗΜΟΥΝ ΚΑΤΑΦΩΡΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ αρνούμενοι να συμμορφωθούν προς τις αποφάσεις των Αγίων Οικουμενικών Συνόδων;;;

      Διαγραφή
    8. Προς τον fdathanasiou 22-7-2024 5.46 μ.μ.
      Τί ερώτημα είναι αυτό, το αν διαβάζω πρώτη φορά τις βλάσφημες απόψεις για τους συγχρόνους αγίους; Δικαιολογούνται αν επαναλαμβάνονται οι βλάσφημες και αγιομαχικές απόψεις;
      Ποιός δαίμονας σας είπε ότι έχουμε στο απυρόβλητο τους Οικουμενιστές; Ξέρετε τους αντιοικουμενιστικούς μας αγώνες;
      Είδατε σχόλια οικουμενιστών πολλά στο παρόν ιστολόγιο τον τελευταίο καιρό που να μην απαντήσαμε;
      Πώς λέτε ότι τους έχουμε στο απυρόβλητο; Ποιός διαδίδει τέτοιες μεγάλες συκοφαντίες εναντίον μας;
      Είδατε ποτέ να εκφέρω αντιρρήσεις στις πολλές αντιοικουμενιστικές αναρτήσεις σας;

      Η τοποθέτηση των σωστών Ορθόδοξων είναι ξεκάθαρη:
      Όχι στον Οικουμενισμό!
      Όχι και στα σχίσματα!
      Όχι και στην αγιομαχία!

      Διαγραφή
    9. Στο διαδίκτυο μπορεί να υπάρχει κοσμική ελευθερία απόψεων, αλλά για κάθε άποψη αγιομαχική ή αιρετική που αναρτάει ένας διαχειριστής χωρίς να την κατεδαφίσει και να την απορρίψει, θα δώσει λόγο στον Κύριο και δεν θα τον σώσει την ημέρα της Φοβερής Κρίσης η επίκληση της κοσμικής ελευθερίας απόψεων στο διαδίκτυο...

      Διαγραφή
    10. Ξεχάσατε τα εξής.
      1.ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΕΙΣ ΜΕ Ο,ΤΙ ΟΡΙΖΕΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ και όχι με βάση τους ΣΠΟΝΣΟΡΕΣ.
      2.ΟΧΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΣΙΩΝ ΓΕΡΟΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ, αλλά ΜΙΜΗΣΗ ΤΟΥΣ (ΤΙΜΗ ΑΓΙΟΥ=ΜΙΜΗΣΗ ΑΓΙΟΥ).
      ---------------------------------------------------------
      ΕΡΏΤΗΣΗ. ποιοι ειναι σήμερα οι σχισματικοί και με βάση ποιά κριτήρια;

      Διαγραφή
    11. Προς τον fdathanasiou 23-7-2024 12.30 μ.μ.
      Εννοούνται αυτά όπως και πολλά άλλα, άρα ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΧΑΣΑ.
      Διαφορετικά και εσείς ξεχάσατε τα εξής:
      1. ΟΧΙ στην υποστήριξη των αγιομάχων.
      2. ΟΧΙ στην Νέα Εποχή.
      3. Ναί στον σεβασμό των αγίων και στην υπεράσπιση τους.

      ------
      Απάντηση στην ερώτηση περι σχισματικών.
      Σχισματικοί είναι όσοι έχουν αποκοπή από την Εκκλησία, χωρίς να συντρέχουν σοβαροί λόγοι (π.χ. για τα ασήμαντα ημερολόγια και εορτολόγια).

      Διαγραφή
    12. Μπορείτε να γίνεται πιο σαφής για το τι σημαίνει η φράση "ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΟΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ"; Τι θεωρείτε εσείς Εκκλησία;;
      Όταν αμνηστεύεται τους Οικουμενιστές τότε γίνεστε και εσείς ΑΓΙΟΜΑΧΟΣ. Δεν μας είπατε αν όλες οι σύγχρονες αγιοκατατάξεις έγιναν σύμφωνα με όσα ορίζει η Ορθόδοξη Παράδοση; Και η αμνήστευση των Οικουμενιστών γίνεται όταν κρυβόμενος πίσω απο την ανωνυμία δεν απαντάτε σε καίρια ερωτήματα.
      Οι Άγιοι δεν χρειάζονται καμία υπεράσπιση. Απλά τους τιμάμε και τους σεβόμαστε όταν τους μιμούμεθα.


      Διαγραφή
    13. Προς fdathanasiou25 Ιουλίου 2024 στις 9:00 π.μ.
      Όποιος αμνηστεύει τους Οικουμενιστές γίνεται συνένοχος των Οικουμενιστών, όχι αγιομάχος.
      Εγώ είμαι περισσότερο αντίπαλος των οικουμενιστών από εσας, γι΄ αυτό δεν δέχομαι παράλογα συμπεράσματα περι αμνήστευσης των οικουμενιστών εκ μέρους μου.
      Μήτε οι οικουμενιστές αμνηστεύονται, μήτε οι αγιομάχοι σχισματικοί, εκ μέρους μου πάντα.

      Οι Άγιοι όπως και ο Κύριος δεν χρειάζονται, την υπεράσπιση μας, αλλά ο κάθε πιστός έχει χρέος να τους υπερασπίζεται από τους αγιομάχους και τους Χριστομάχους. Ο κάθε πιστός έχει χρέος να μην αμνηστεύει τους αγιομάχους και να μην κάνει πώς δεν καταλαβαίνει όταν προσβάλλονται οι άγιοι από τους αγιομάχους! Αν μάλιστα συμμετέχει στην προσβολή των αγίων από τους αγιομάχους έχει καίρια ευθύνη.
      Αμνήστευση των οικουμενιστών δεν είναι η μη απάντηση σε φανταστικά ερωτήματα, αλλά η υπεράσπιση και η δικαιολόγηση τους.
      Εμείς είμαστε αντίθετα και προς τους οικουμενιστές, αλλά και προς τους σχισματικούς και αγιομάχους. Πιο ξεκάθαρα
      δεν γίνεται.
      Τους αγίους τους τιμάμε, όταν δεν σφυρίζουμε αδιάφορα όταν προσβάλλονται από τους αγιομάχους και όταν δεν συμμετέχουμε στην προβολή αγιομαχικών σχολίων. Και οπωσδήποτε και όταν τους μιμούμαστε. Οι άγιοι δεν ήταν αδιάφοροι απέναντι στους αγιομάχους, και ούτε συμμετείχαν στην προβολή αγιομαχικών επιθέσεων.

      Η τοποθέτηση των σωστών Ορθόδοξων είναι ξεκάθαρη:
      Όχι στον Οικουμενισμό!
      Όχι και στα σχίσματα!
      Όχι και στην αγιομαχία!

      Διαγραφή
    14. Προς fdathanasiou25 Ιουλίου 2024 στις 9:00 π.μ.
      Όποιος αμνηστεύει τους Οικουμενιστές γίνεται συνένοχος των Οικουμενιστών, όχι αγιομάχος.
      Εγώ είμαι περισσότερο αντίπαλος των οικουμενιστών από εσας, γι΄ αυτό δεν δέχομαι παράλογα συμπεράσματα περι αμνήστευσης των οικουμενιστών εκ μέρους μου.
      Μήτε οι οικουμενιστές αμνηστεύονται, μήτε οι αγιομάχοι σχισματικοί, εκ μέρους μου πάντα.

      Οι Άγιοι όπως και ο Κύριος δεν χρειάζονται, την υπεράσπιση μας, αλλά ο κάθε πιστός έχει χρέος να τους υπερασπίζεται από τους αγιομάχους και τους Χριστομάχους. Ο κάθε πιστός έχει χρέος να μην αμνηστεύει τους αγιομάχους και να μην κάνει πώς δεν καταλαβαίνει όταν προσβάλλονται οι άγιοι από τους αγιομάχους! Αν μάλιστα συμμετέχει στην προσβολή των αγίων από τους αγιομάχους έχει καίρια ευθύνη.
      Αμνήστευση των οικουμενιστών δεν είναι η μη απάντηση σε φανταστικά ερωτήματα, αλλά η υπεράσπιση και η δικαιολόγηση τους.
      Εμείς είμαστε αντίθετα και προς τους οικουμενιστές, αλλά και προς τους σχισματικούς και αγιομάχους. Πιο ξεκάθαρα
      δεν γίνεται.
      Τους αγίους τους τιμάμε, όταν δεν σφυρίζουμε αδιάφορα όταν προσβάλλονται από τους αγιομάχους και όταν δεν συμμετέχουμε στην προβολή αγιομαχικών σχολίων. Και οπωσδήποτε και όταν τους μιμούμαστε. Οι άγιοι δεν ήταν αδιάφοροι απέναντι στους αγιομάχους, και ούτε συμμετείχαν στην προβολή αγιομαχικών επιθέσεων.

      Η τοποθέτηση των σωστών Ορθόδοξων είναι ξεκάθαρη:
      Όχι στον Οικουμενισμό!
      Όχι και στα σχίσματα!
      Όχι και στην αγιομαχία!

      Διαγραφή
    15. Έχω απαντήσει σε όλα τα καίρια ερωτήματα.
      Δεν είναι καθόλου κρύψιμο να μην λέει κανείς το όνομα του. Δεν χρειάζεται το όνομα, όταν φαίνονται καθαρά η πίστη του και όταν η συζήτηση γίνεται για τα Εκκλησιαστικά.
      Το ποιά είναι η Εκκλησία είναι γνωστό σε όλους.
      Μέσα στην Εκκλησία βρίσκονται μέχρι να αποκοπούν και σάπια μέλη και ισχύουν τα Μυστήρια τους αν είναι κληρικοί, μέχρι να καθαιρεθούν όπως λένε οι Πατέρες. Αυτό δεν είναι αμνήστευση των σάπιων μελών της Εκκλησίας.
      Σχισματικοί είναι όσοι έχουν αποκοπή από την Εκκλησία, χωρίς να συντρέχουν σοβαροί λόγοι (π.χ. για τα ασήμαντα ημερολόγια και εορτολόγια).

      Διαγραφή
    16. Οι περισσότερες σύγχρονες αγιοκατατάξεις (το 95%) έκαναν κατέταξαν τους ως αγίους, τους ήδη αποδεδειγμένα αγίους και αυτό είναι η ουσία.
      Τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα και τριτεύοντα.
      Ο πιστός λαός τους είχε ήδη αποδεχτεί ως αγίους πολύ πριν αγιοκαταχθούν.

      Διαγραφή
    17. Για τους άσχετους ή κακοθελητές εννοείται ότι όταν λέμε Εκκλησία εννοούμε μόνο την Ορθόδοξη Εκκλησία και όχι τις αιρέσεις.

      Διαγραφή
    18. Επειδή πάλι ξεφεύγετε σας ερωτώ πιο απλά.
      1.Ποια είναι η Σύνοδος εκείνη που αποτελεί συνέχεια της Μιας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας, που γίνεται κριτήριο να χαρακτηριστεί κάποιος σχισματικός;;;
      2.Όταν η ορθόδοξη εκκλησιαστική παράδοση καθόρισε κάποια κριτήρια για τις αγιοκατατάξεις αυτά είναι δευτερεύοντα και τριτεύοντα;;;Από πότε γίνονται αγιοκατατάξεις στην Ορθόδοξη Εκκλησία ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΚΟΜΙΔΕΣ ΛΕΙΨΑΝΩΝ;;;Αυτό δεν σας προβλημάτισε;;;Από πότε στην αγιοκατάταξη ενός Οσίου Γέροντος δεν συμμετέχει η μονή που ανήκε αλλά γυναικείες μονές;;
      3.ΟΙ οικουμενιστές δεν είναι ΑΓΙΟΜΑΧΟΙ;;Εδώ είναι Θεοτοκομάχοι, Πνευματομάχοι, Χριστομάχοι κ.λ.π

      Διαγραφή
    19. Σας απαντώ στα ερωτήματα σας, γιατί βλέπω κινούνται μέσα σε κλίμα καλής διάθεσης.

      1. Δεν αποτελεί μια Σύνοδος συνέχεια της Μίας Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας. Δεν ταυτίζεται μία Σύνοδος με την Εκκλησία. Η Οικουμενική Σύνοδος βέβαια εκφράζει ολόκληρη την Εκκλησία. Αλλά γενικά η Σύνοδος δεν ταυτίζεται με την Εκκλησία.
      2. Σωστά γράφεται ότι πρέπει να τηρούνται κάποια κριτήρια. Τα βασικά κριτήρια αυτά είναι η Ορθόδοξη πίστη, ο άγιος βίος και τα θαύματα από τον Θεό. Αυτά τα κριτήρια πληρούνται στις πλείστες αγιοκατατάξεις (του 95%) που έγιναν. Οι υπόλοιπες δεν αποδοκιμάζονται, αλλά μένουν να βεβαιωθούν.
      Νομίζω πως η ανακομιδή των ι. λειψάνων δεν είναι κριτήριο αγιοκατάταξης, αφού υπάρχαν ι. λείψανα που δεν έχουν βρεθεί, όπως υπάρχουν και άγιοι που κάηκαν και δεν υπάρχουν τα ι. λείψανα τους.
      2β. Για ποιά Μονή λέτε ότι δεν συμμετείχε στην αγιοκατάταξη οσίου Γέροντος; Αλλά και αυτό δεν είναι απόλυτο κριτήριο αγιοκατάταξης.
      3. Οι οικουμενιστές, αν το λέτε με αυτή την έννοια, είναι με μια έννοια όλα αυτά που λέτε και Αγιομάχοι, αφού αναποδογυρίζουν όλη τη διδασκαλία του Χριστού, του Αγίου Πνεύματος και των Αγίων.

      Διαγραφή
    20. Επειδή πάλι ξεφεύγετε σας την ξαναδιατυπώνω την ερώτηση.
      1.Ποια Σύνοδος (με τους κληρικούς και τον λαό που καθοδηγεί) αποτελεί την συνέχεια της ΜΙΑΣ, ΑΓΙΑΣ, ΚΑΘΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ; Δηλ.συνεχίζει την Ορθόδοξη Αποστολική παράδοση των Αγίων Πατέρων και Οικουμενικών Συνόδων.
      Αυτό σας ρώτησα και δεν ταύτισα την Εκκλησία με ΣΥΝΟΔΟ.
      Η Εκκλησία ως Σώμα Χριστού είναι κλήρος και λαός με κεφαλή τον Χριστό.
      2.Η ανακομιδή των ιερών λειψάνων είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ για την αγιοκακατάταξη (εννοείται όπου υπάρχουν λείψανα).Οι Παπικοί αυτό το αποφεύγουν.
      3.Η παράδοση της Εκκλησίας μας λέει ότι τον πρώτο λόγο για την αγιοκατάταξη την έχει η τοπική εκκλησία ή η μονή που έζησε ο Άγιος. Ψάξτε να δείτε σε Αγιορείτες νεοφανείς Αγίους αν συμμετείχαν οι Μονές της μετανοίας των.

      Διαγραφή
    21. Δεν ξεφεύγω, απλά εσείς διατυπώνετε λάθος τις απόψεις και τα ερωτήματα σας.
      1. Η Ορθόδοξη Αποστολική παράδοση των Αγίων Πατέρων και Οικουμενικών Συνόδων υπάρχει μέσα στην Ορθόδοξη Εκκλησία.
      Σε κάθε τοπική Εκκλησία υπάρχει διαφορετική Σύνοδος, άρα είναι λάθος να ψάχνετε και να μιλάτε για μία μόνο Σύνοδο.
      2. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ για την αγιοκατάταξη είναι η Ορθόδοξη πίστη, ο άγιος βίος και τα θαύματα από τον Θεό. Και αυτά τα κριτήρια πληρούνται στις πλείστες αγιοκατατάξεις (του 95%) που έγιναν.
      3.Το αν σε Αγιορείτες νεοφανείς Αγίους συμμετείχαν οι Μονές της μετανοίας των, αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να το κάνουμε απόλυτο κριτήριο αγιοκατάταξης. Τα απόλυτα κριτήτα σας τα είπα πιο πάνω.

      Διαγραφή
    22. 1.Αφού πιστεύετε ότι υπάρχουν λάθος στις διατυπώσεις μου, την ΞΑΝΑΔΙΑΤΥΠΩΝΩ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ και πίο συγκεκριμένα στοιχεία.
      ΣΗΜΕΡΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ Η ΜΙΑ ΑΓΙΑ,ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ είναι
      1.Το Πατριαρχείο Κων/πόλεως και οι δικαιοδοσίες του
      2.Το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας
      3.Το Πατριαρχειο Αντιοχείας
      4.Το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων
      5.Το Πατριαρχείο Ρωσίας
      6.Το Πατριαρχείο Ρουμανίας
      7.Το Πατριαρχείο Γεωργίας
      8.Το Πατριαρχείο Σερβίας
      9.Το Πατριαρχείο Βουλγαρίας
      10.Η Αυτοκέφαλος Εκκλησία της Αλβανίας
      11.Η Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ελλάδος
      12.Η Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Κύπρου;
      13.Η Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Πολωνίας;
      14.Η Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Τσεχίας -Σλοβακίας
      2.Για το θέμα των αγιοκατατάξεων σημειώνω τα εξής.
      «'Η Κοινή Συνείδησις του ευσεβούς Λαού, εις τοπικόν κατ' αρχήν επίπεδον (Μονής, 'Ενορίας, χωρίου, πόλεως, επαρχίας, Τοπικής 'Εκκλησίας), αμέσως, αυθορμήτως και ομοφώνως απέδιδε τιμάς διά Εικόνων, Ακολουθιών και Πανηγύρεων εις εκείνον τον κοιμηθέντα Χριστιανόν, του οποίου εγνώριζε την αγίαν βιοτήν, το χάρισμα της παρρησίας αυτού προς τον Θεόν, ως και τα θαύματα η τας θεοσημίας μέσω των πρεσβειών αυτού, διά των οποίων ανεδεικνύετο προστάτης, ευεργέτης και παραμυθία των πιστών.
      Αύτη η άμεσος Αναγνώρισις και η άνευ ιδαιτέρων διαδικασιών τοπική βίωσις της αγιότητος Χριστιανού τινος εξηπλούτο συν τω χρόνω ολίγον κατ' ολίγον και εγένετο καθολικόν βίωμα της 'Εκκλησίας.
      'Η αυθόρμητος τιμή προς τους Αγίους εις τοπικόν επίπεδον, κυρίως μέχρι της Αλώσεως της Κωνσταντινουπόλεως, εγένετο άνευ επεμβάσεως της 'Εκκλησιαστικής Αρχής· οσάκις δε η 'Αρχή επενέβαινε, πάντως σπανιώτατα, η πράξις αύτη είχε χαρακτήρα διαπιστωτικόν και εξαγγελτικόν.
      Δηλαδή, η 'Ιερά Σύνοδος δεν επενέβαινε διά να εγκρίνη η απορρίψη την τιμήν του Αγίου, αλλ' επενέβαινε προκειμένου να διαπιστώση το ήδη υπάρχον και ισχύον, ήτοι την τοπικήν βίωσιν της αγιότητος (Διαπίστωσις), να διακηρύξη-εξαγγείλη τούτο πανηγυρικώς (Διακήρυξις) και να εγγράψη το όνομα Αυτού εις τους καταλόγους των Αγίων ('Εγγραφή εις το 'Εορτολόγιον), προς ενημέρωσιν της Καθολικής 'Εκκλησίας και διεύρυνσιν του Εορτασμού (καθολική βίωσις).»
      ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ Η ΤΟΠΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ Η ΜΟΝΗ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΝΤΑΙ.
      Αξιόλογο είναι και το παρακάτω κείμενο.
      https://ecclesiagreece.gr/greek/holysynod/commitees/liturgical/yfantis_agiokatataxi.pd

      Διαγραφή
    23. Ναι, πιστεύω ότι ο κλήρος και ο λαός που ακολουθούν τις Συνόδους αυτές και πιστεύουν Ορθόδοξα και αντιμάχονται τον οικουμενισμό και τις αιρέσεις, είναι η Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία και κυρίως αυτοί που είναι λαμπροί στο Ορθόδοξο δόγμα και το ήθος.
      Μέσα στις Συνόδους μπορεί να υπάρχουν και σίγουρα υπάρχουν πολλοί οικουμενιστές, και αιρετικά πιστεύοντες, άξιοι για καθαίρεση , όπως και γενικά πολλά σάπια μέλη που χρειάζενται μετάνοια σε πίστη και έργα.
      Χρειάζεται όλοι, κλήρος και λαός να αγωνίζονται και να φυλάσσουν την Ορθόδοξη πίστη ακέραιη και να νικούν τα πάθη μέσα τους, για να μην γίνονται άρρωστα μέλη της Εκκλησίας.

      Διαγραφή
    24. Το πρόβλημα που τέθηκε απο την αρχή είχε αυτό τον σκοπό. Να δούμε αν αυτές οι Σύνοδοι είναι Ορθόδοξες σε επίπεδο ηγεσίας και μετά σε επίπεδο λαού; Οι Σύνοδοι αυτές αποφάνθηκαν και για την Κολυμπάριο Σύνοδο 2016 και τις αποφάσεις Balamand, Ραββένας, Πουσάν κ.α. Πολλές απο τις τοπικές Εκκλησίες των Συνόδων αυτών συμμετέχουν και στο Π.Σ.Ε.Πως αντιμάχονται τον Οικουμενισμο΄;

      Διαγραφή
    25. Έχω την εντύπωση ότι τα έχετε μπερδέψει αρκετά, γιατί πράγματι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά και ξεκάθαρα.
      α. Μπορεί οι ηγεσίες να είναι στην πλειοψηφία τους ανάξιες, αλλά τα υγιή μέλη της Εκκλησίας, σε κλήρο, ιεραρχία και λαό και οι άγιοι που υπάρχουν και σήμερα, αυτοί εκπροσωπούν την πραγματική Εκκλησία, αλλά και δείχνουν ότι δεν είναι υποχρεωτική προς το παρόν η αποτείχιση από τους ανάξιους.
      β. Δεν είπαμε ότι οι ηγεσίες και μάλιστα η πλειοψηφία των ηγεσιών τους, αντιμάχονται τον Οικουμενισμό.
      γ. Στις ντροπιαστικές οικουμενιστικές αποφάσεις Balamand, Ραββένας, Πουσάν, κάποιοι αντιπρόσωποι υπέγραψαν, χωρίς να εγκρίνονται αυτά που υπέγραψαν από το ολόκληρο Σώμα της Ιεραρχίας, ούτε πήραν τέτοιες εντολές να υπογράψουν.
      δ. Στην Σύνοδο του Κολυμπαρίου που υπέγραψαν οι αντιπροσωπίες, υπήρχε διγλωσσία και αυτό μπέρδεψε και ιεράρχες με καλή θέληση αλλά με αφέλεια. Στην Σύνοδο του Κολυμπαρίου μίλησαν για την Ορθοδοξία ως Μία Εκκλησία. Άρα δεν είναι οικουμενιστές οι ιεράρχες που δέχτηκαν την Κολυμπάρια Σύνοδο με αφέλεια γιατί στηρίχτηκαν στην ομολογία της ότι η Ορθοδοξία είναι η Μία Εκκλησία. Χρειάζεται οποσδήποτε καταδίκη της Κολυμπάριας Συνόδου, αλλά πριν από αυτό διαφώτιση των ιεραρχών που με αφέλεια την δέχτηκαν.
      ε. Η συμμετοχή στο Π.Σ.Ε. πράγματι είναι πολύ μεγάλο κακό και πρέπει να εξαλειφθεί με την αποχώρηση από το αιρετικό αχταρμά του Π.Σ.Ε. όλων των τοπικών Συνόδων της Εκκλησίας.

      Διαγραφή
    26. Αν εννοείτε στο ερώτημα σας: "Πως αντιμάχονται τον Οικουμενισμο΄; " αυτό που έγραψα στο σχόλιο 5:16 μ.μ. , με παρανοήσατε.
      Η απάντηση είναι :
      Όχι οι Σύνοδοι, αλλά ο κλήρος και ο λαός, που ακολουθούν τις Συνόδους αυτές αντιμάχονται τον οικουμενισμό.
      Π.χ. ο π. Γεώργιος Μεταλληνός αν και ακολουθούσε την Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος μέχρι την κοίμηση του, είναι από τους πιο περιφανείς και καλούς και μεγάλους αντιοικουμενιστές και ολοφάνερα αντιμαχόταν τον οικουμενισμό. Και τον π. Γεώργιο Μεταλληνό ακολουθούσαν και εμπιστεύονταν πλήθος κλήρου και λαού με αντιοικουμενιστικό, ορθόδοξο πνεύμα. Έτσι υπάρχουν και άλλοι αρκετοί αφανείς και φανεροί Ορθόδοξοι που αντιμάχονται τον οικουμενισμό, αλλά και άγιοι, και αυτοί είναι οι αληθινοί εκπρόσωποι της Εκκλησίας , με πνευματική υγεία.

      Διαγραφή
    27. Το πρώτο λάθος που κάνετε στην παραπάνω άποψη είναι η πνευματική αποσύνδεση της κάθε Συνόδου με το ποίμνιο που ποιμαίνει. Σύμφωνα με τη ορθόδοξη θεολογία ένας επίσκοπος ή πρεσβύτερος χειροτονείται για συγκεκριμένη επισκοπή ή για συγκεκριμένη ενορία δηλ. για συγκεκριμένο ποίμνιο, διαφορετικά η χειροτονίες θεωρούνται ΑΚΥΡΕΣ (Απολελλυμένες).
      Αυτόματα επομένως δημιουργείται μία άρρηκτη πνευματική σχέση ποιμένα και ποιμνίου. Ιδιαίτερα η σχέση ποιμνίου- επισκόπου φαίνεται στην Θεία Λειτουργία, όπου μνημονεύεται ο επίσκοπος.
      Η μνημόνευση του επισκόπου κατά τη Θεία Λειτουργία δηλώνει την ταυτότητα πίστεως επισκόπου και λαού, άρα σε περίπτωση αιρετικού επισκόπου δηλώνει συμμετοχή στην αίρεση. Δεν είναι δυνατόν να μνημονεύεται εκείνος που είναι εχθρός προς τον Θεό. Δεν είναι δυνατό να ομολογείται δημόσια ότι ο αιρετικός ορθοτομεί τον λόγο της Αληθείας.
      Ο μέγας πατήρ και ομολογητής όσιος Θεόδωρος ο Στουδίτης λέγει ότι «μολυσμόν έχει η κοινωνία εκ μόνου του αναφέρειν αυτόν, ουκ αν ορθόδοξος είη ο αναφέρων», δηλ. «μολυσμό έχει η κοινωνία και μόνο, που αναφέρει (τον αιρεσιάρχη), παρ’όλο που μπορεί αυτός, που τον αναφέρει, να είναι ορθόδοξος».
      Διαπιστώνουμε, επίσης, ότι ο Όσιος κάνει λόγο για μολυσμό, ο οποίος εννοείται ως η εκκλησιαστική κοινωνία, που προέρχεται από την μνημόνευση του ονόματος του αιρετικού ή αιρετίζοντος, οικουμενιστού, σχισματοαιρετικού ή φιλοσχισματικού και μη ορθοτομούντος τον λόγον της αληθείας του Χριστού Πατριάρχου ή Μητροπολίτου ή Επισκόπου ή της μη ορθοτομούσης τον λόγον της αληθείας του Χριστού Ιεράς Συνόδου, στις ιερές Ακολουθίες και την Θεία Λειτουργία.
      Επομένως η εκκλησιαστική κοινωνία και η μνημόνευση αιρετικού (ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΉ) επισκόπου προκαλεί ΜΟΛΥΣΜΟ ΠΙΣΤΕΩΣ και την πρακτική του ορθοδόξου ποιμνίου σε αυτή την περίπτωση την καθορίζει ο 31ος Αποστολικός κανόνας και ο ΙΕ της ΑΒ Συνόδου που τον επεξηγεί αναλυτικότερα.
      Για αυτό μας ξεκαθαρίζει ο Όσιος Θεόδωρος ο Στουδίτης
      «Το γαρ κοινωνείν παρά αιρετικού η προφανώς διαβεβλημένου κατά τον βίον αλλοτριά Θεού και προσοικειοί τω Διαβόλω».(Θεοδώρου Στουδίτου, PG 99, c. 1668C) . Δηλ.ΣΕ ΒΓΑΖΕΙ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

      Διαγραφή
    28. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ
      Ισχυρίζεσθε ότι η διγλωσσία των κειμένων της Κρήτης μπέρδεψε τους αφελείς Ιεράρχες και υπέγραψαν. Ξεχνάτε όμως ορισμένα βασικά γεγονότα. Τα κείμενα που υπέγραψαν στην Κολυμπάρια Σύνοδο είχαν δημοσιευτεί πολύ καιρό πριν και μάλιστα οι Σύνοδοι των τοπικών Εκκλησιών τα επεξεργάστηκαν και αποφάνθηκαν σχετικά.
      Η Σύνοδος της Ελλαδικής Εκκλησίας υπέβαλλε ΄΄ένα αξιόλογο υπόμνημα προτεινόμενων διορθωτικών αλλαγών στα κείμενα, ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ ΣΥΝΟΛΙΚΑ.

      Διαγραφή
    29. ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ
      Όσοι Ιεράρχες δεν υπέγραψαν τις αποφάσεις της Κολυμπαρίου, υπέγραψαν αντί γι΄αυτούς οι Αρχιεπίσκοποι των Συνόδων τους.
      Μετά την Σύνοδο της Κρήτης οι Σύνοδοι των τοπικών Εκκλησιών ξανασυζήτησαν το θέμα και συμφώνησασαν ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ. Ακόμα και οι διαφωνούντες υπέγραψαν.
      Όσον αφορά τη άποψή σας ότι «Στις ντροπιαστικές οικουμενιστικές αποφάσεις Balamand, Ραββένας, Πουσάν, κάποιοι αντιπρόσωποι υπέγραψαν, χωρίς να εγκρίνονται αυτά που υπέγραψαν από το ολόκληρο Σώμα της Ιεραρχίας, ούτε πήραν τέτοιες εντολές να υπογράψουν» σας θυμίζω ότι.
      -Οι αντιπρόσωποι που υπέγραψαν τα παραπάνω κείμενα είχαν εξουσιοδοτηθεί σχετικά από τις Συνόδους που εκπροσωπούσαν περί του πρακτέου.
      - Το Κολυμπάρι επικύρωσε τις αιρέσεις των Συνάξεων Πόρτο Αλέγκρε, Πουσάν, Μπαλαμάντ κ.α. Μέσω του κειμένου («Σχέσεις της Ορθόδοξης Εκκλησίας προς τον λοιπόν χριστιανικό κόσμο …»), επαινεί τους μέχρι τώρα θεολογικούς διαλόγους Ορθοδόξων και αιρετικών, διότι λ.χ. «εκτιμά θετικώς τα θεολογικά κείμενα που εκδόθηκαν από αυτήν [τη σχετική Επιτροπή του ΠΣΕ…], τα οποία αποτελούν αξιόλογο βήμα στην Οικουμενική Κίνηση για την προσέγγιση των Χριστιανών» (παρ. §21).
      Στο επίμαχο κείμενο του Κολυμπαρίου («Σχέσεις…») αναφέρεται ονομαστικά και επαινετικά η «Δήλωση του Τορόντο», ένα κείμενο που συμφωνήθηκε το 1950 από τους Ορθοδόξους και τα υπόλοιπα μέλη του λεγομένου «Παγκοσμίου Συμβουλίου των Εκκλησιών» (του ΠΣΕ, που ιδρύθηκε το 1948, όπου συμμετέχουν Ορθόδοξοι, Προτεστάντες, Μονοφυσίτες). Λέγεται στο κείμενο του Κολυμπαρίου (παρ. §19) ότι:
      «Οι Ορθόδοξες Εκκλησίες-μέλη […] έχουν βαθειά την πεποίθηση ότι οι εκκλησιολογικές προϋποθέσεις της Δηλώσεως του Toronto […] είναι κεφαλαιώδους σημασίας για την Ορθόδοξη συμμετοχή στο Συμβούλιο», δηλ. στο ΠΣΕ.
      Στη «Δήλωση του Τορόντο», μολονότι γίνονται και κάποιες ορθές εκκλησιολογικές διευκρινίσεις, ωστόσο λέγεται μεταξύ άλλων πλανών, ότι: «Οι Εκκλησίες-μέλη αναγνωρίζουν ότι το να αποτελεί κάποιος μέλος της Εκκλησίας του Χριστού είναι πιο περιεκτικό από το να αποτελεί μέλος της δικής του Εκκλησίας» (κεφ. 4, §3). Συνεπώς, η «Εκκλησία του Χριστού» δήθεν δεν περιορίζεται εντός της Ορθοδοξίας, αλλά υπάρχει Εκκλησία (δηλ. σωτηρία) και εκτός Ορθοδοξίας, στον χώρο της αιρέσεως, σύμφωνα με τη «Δήλωση του Τορόντο».
      (περισσότερα υπάρχουν και σε άλλα σχετικά άρθρα του ιστολογίου και του γράφοντος).
      Γράφετε ότι  «Όχι οι Σύνοδοι, αλλά ο κλήρος και ο λαός, που ακολουθούν τις Συνόδους αυτές αντιμάχονται τον οικουμενισμό.
      Π.χ. ο π. Γεώργιος Μεταλληνός αν και ακολουθούσε την Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος μέχρι την κοίμηση του, είναι από τους πιο περιφανείς και καλούς και μεγάλους αντιοικουμενιστές και ολοφάνερα αντιμαχόταν τον οικουμενισμό. Και τον π. Γεώργιο Μεταλληνό ακολουθούσαν και εμπιστεύονταν πλήθος κλήρου και λαού με αντιοικουμενιστικό, ορθόδοξο πνεύμα. Έτσι υπάρχουν και άλλοι αρκετοί αφανείς και φανεροί Ορθόδοξοι που αντιμάχονται τον οικουμενισμό, αλλά και άγιοι, και αυτοί είναι οι αληθινοί εκπρόσωποι της Εκκλησίας , με πνευματική υγεία».
      Δηλ. με απλά λόγια πιστεύετε ότι έχοντας εκκλησιαστική κοινωνία με μια Οικουμενιστική Σύνοδο μπορούμε να καταπολεμήσουμε τον Οικουμενισμό. Είναι σαν να λέτε ότι θα καταπολεμήσουμε μια ασθένεια χωρίς να προφυλαχτούμε από τα μικρόβια που προκαλούν την ασθένεια, αλλά καλλιεργώντας ποικιλοτρόπως αυτά αυξάνοντας τον μολυσμό.
      Η άποψη αυτή θεολογικά δεν τεκμηριώνεται με όσα ανέφερα προηγουμένως. Η εκκλησιαστική ιστορία μας διδάσκει ότι όταν υπήρχαν αιρετικοί επίσκοποι και Σύνοδοι το εκκλησιαστικό σώμα διέκοπτε την εκκλησιαστική κοινωνία με απώτερο σκοπό την σύγκληση ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ για την καταδίκη της αίρεσης και των αιρετικών.
      ---------------------------------------------------
      ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.Η ενδιαφέρουσα αυτή συζήτηση θα μεταφερθεί σε ξεχωριστή ανάρτηση στο ιστολόγιο τις επόμενες μέρες ώστε να γίνει ευρύτερα γνωστή.Εσείς θα φαίνεσθε ως ΑΝΩΝΥΜΟΣ Χ.

      Διαγραφή
    30. Σωστά κάνω και αποσυνδέω τις Συνόδους με τον κλήρο και λαό που δεν συμφωνεί με τα κακώς πραχθέντα απο τις Συνόδους...
      Δεν συμμετέχει ο κλήρος και ο λαός τις κακές πράξεις ή και προδοσίες των Συνόδων, όταν τις αποδοκιμάζει.

      Γράφετε: "Επομένως η εκκλησιαστική κοινωνία και η μνημόνευση αιρετικού (ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΉ) επισκόπου προκαλεί ΜΟΛΥΣΜΟ ΠΙΣΤΕΩΣ ..."
      Αν ήταν έτσι όπως τα λέτε και όπως απομονώνετε και εστιάζετε μόνο σε κάποιους λόγους τους αγίου Θεόδωρου Στουδίτου περι μολυσμού, τότε οι σύγχρονοι άγιοι που οι περισσότεροι δεν αποτειχίστηκαν και όλοι σχεδόν έφυγαν με κοινωνία με την Εκκλησία, είχαν "ΜΟΛΥΣΜΟ ΠΙΣΤΕΩΣ"!!!
      Κάνετε μεγάλο λάθος σ΄ αυτή την ερμηνεία και μονόπλευρη εστίαση σε κάποιους λόγους του αγίου Θεόδωρου του Στουδίτου.
      Αν συνέβαινε "ΜΟΛΥΣΜΟΣ ΠΙΣΤΕΩΣ" όπως γράφετε και όπως πιστεύετε, οι σύγχρονοι άγιοι θα ήταν οι πρώτοι που θα αποτειχίζονταν και θα προέτρεπαν σε αποτείχιση στον κόσμο. ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΟΜΩΣ , ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.

      Φυσικά και μπορούμε να καταπολεμούμε μια αίρεση, χωρίς να αποτειχιστούμε. Δεν είναι η αποτείχιση (η σωστή και όχι η λάθος αποτείχιση και σχισματική) η μόνη οδός αντιμετώπισης μιας αίρεσης.
      Υπάρχει και χώρος και χρόνος οικονομίας. Και αυτό μας έδειξαν και οι σύγχρονοι άγιοι.
      Μάλιστα οι μεγαλύτεροι και σωστότεροι αντιοικουμενιστές βρίσκονται όχι στον χώρο των αποτειχισμένων, αλλά στον χωρο των μη αποτειχισμένων Ορθόδοξων.

      Μην νομίζετε ότι τις οικουμενιστικές δηλώσεις Τορόντο έχουν εγκύψει και μελετήσει οι ιεράρχες που υπέγραψαν και αποδέχτηκαν την Κολυμπάρια Συνόδο. Όπως σας είπα, έκριναν πολλοί μη-οικουμενιστές, με αφέλεια, αν βάλετε μέσα και τον παράγοντα των γηρατειών, καταλαβαίνετε ότι δεν έχουμε να κάνουμε με οικουμενιστές οπωσδήποτε.

      Η εκκλησιαστική ιστορία διδάσκει ότι υπήρχαν και περίοδοι οικονομίας, πριν την διακοπή με αιρετικούς επισκόπους.

      (Για να βάλω ένα όνομα για να με ξεχωρίζετε.)
      Επιφάνιος

      Διαγραφή
    31. Τα όσα έγραψα παραπάνω αντικρούοντας την άποψη σας για “ΜΟΛΥΣΜΟ ΠΙΣΤΕΩΣ” αναφέροντας συγχρόνους αγίους, ισχύουν και για την άποψη σας ότι “ Δηλ.ΣΕ ΒΓΑΖΕΙ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ” ερμηνεύοντας και εστιάζοντας μονόπλευρα σε λόγο του αγίου Θεόδωρου του Στουδίτου.
      Αν συνέβαινε ότι “ Δηλ.ΣΕ ΒΓΑΖΕΙ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ” όπως γράφετε και όπως πιστεύετε, τότε οι σύγχρονοι άγιοι θα ήταν οι πρώτοι που θα αποτειχίζονταν και θα προέτρεπαν σε αποτείχιση στον κόσμο. ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΟΜΩΣ , ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.

      Όχι μόνο δεν μολύνει την Πίστη, όχι μόνο δεν σε βγάζει εκτός Εκκλησίας, αλλά μπορεί να φθάσεις και στον ΑΓΙΑΣΜΟ, και χωρίς να αποτειχιστείς, αν τηρείς την Ορθόδοξη πίστη και ενεργείς ορθόδοξα και ζείς ζωή αγία. Αυτό κατέδειξε ο Θεός μέσω των συγχρόνων αγίων.

      Επιφάνιος

      Διαγραφή
  8. Δεν προσφέρουν καλές υπηρεσίες στην δοκιμαζόμενη Μονή Εσφιγμένου, τα παλαιοημερολογίτικα σχόλια που χωρίς λόγο και αναίτια προκαλούν και βρίζουν τους Ορθόδοξους σχολιαστές, τους Αντιαιρετικούς και Αντισχισματικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου