Γέροντα ευλογείτε και Χριστός ανέστη, χαρά μου!
Έχοντας την πληροφορία ότι είστε ο γέροντας, που έδωσε την
ευλογία στο κόμμα ΝΙΚΗ, σας απευθύνω αυτή την δημόσια επιστολή, την οποία θα
σας εγχειρίσει ο αγιορείτης γέροντάς μου λίαν συντόμως.
Από όσο γνωρίζω, κάθε πρωτοεμφανιζόμενο άτομο (ή ομάδα
ατόμων) σε χώρο καλλιτεχνικό, πολιτιστικό, επιστημονικό, εμπορικό, κομματικό
και γενικά κοσμικό, στην αρχή της παρουσίασής του φροντίζει να εμφανίζει την ως
εκείνη τη στιγμή πορεία του με τίτλο “ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ”, με άλλα λόγια να δείξει
στους λοιπούς γιατί να το προσέξουν.
Πολλάκις η υπερβολή είναι τέτοια, που εμφανίζεται μέχρι και το
βιογραφικό των γονιών, μην πω και των πάππων!
Έτσι μου φάνηκε πολύ περίεργο, που το εμφανιζόμενο σαν
ορθόδοξο κόμμα ΝΙΚΗ, έχει άγνωστη την “κεντρική επιτροπή” του (~Βουλευτήριο),
σε πλήρη αντίθεση με όλα τα άλλα (σιωνιστικά) κόμματα. Αν ανοίξει κάποιος την ιστοσελίδα όλων των
κομμάτων θα βρεί αναρτημένα όλα τα ονόματα των φερόμενων σαν μέλη των κεντρικών
επιτροπών (αν υπάρχουν μυστικοσυμβούλια, είναι άγνωστο και μη ελεγκτέο). Όμως σαν “κυρίαρχος λαός”, που μου ζητείται η
ψήφος μου, έχω το δικαίωμα σε κοσμικό επίπεδο να ρωτήσω ανώνυμα (η ψήφος είναι
μυστική) για να μάθω και έχουν την υποχρέωση να απαντήσουν επώνυμα! Αυτοί εκτίθενται πολιτικά και όχι εγώ! Στην αρχαιότητα γινόταν περιουσιακός έλεγχος
των εκλεγομένων και όχι των εκλογέων. Αυτό επιτάσσει ο “δημοκρατικός”
πολιτισμός” (αν υπάρχει). Να το
τονίσουμε αυτό για τα πάψει η παντελής άνους “πιπίλα” των (δυστυχώς) οπαδών της
ΝΙΚΗΣ (σαν να μιλούσαμε για ομάδες ή έστω Πράσινοι-Βένετοι… έγινα
κατανοητός;). Άλλωστε ο Ιερός
Χρυσόστομος έχει πει : «τα δημοσίως λεγόμενα και πραττόμενα, δημοσίως να ελέγχονται»
(ΕΠΕ 23,393) για τα εκκλησιαστικά, πόσω μάλλον για τα κοσμικά!
Ας δούμε όμως σε πνευματικό επίπεδο το θέμα :
Το κόμμα έχει σαν όρο συμμετοχής σε αυτό να μην συμμετέχουν
άτομα μυστικιστικών οργανώσεων!
ΟΡΘΟΤΑΤΟ! Επιπλέον πρόσφατα
διαμαρτυρήθηκε, που κυβερνητικά στελέχη συμμετείχαν στη μυστική οργάνωση
Bilderberg! Επίσης ΟΡΘΟΤΑΤΟ!
Όμως πως συνάδει να ελέγχεις τον άλλον σε κάτι, που ο ίδιος
δεν τηρείς; Αυτό που ήδη ο
αρχαιοελληνισμός απέρριπτε («Ὅ
σὺ μισεῖς, ἑτέρῳ
μὴ ποιήσῃς» Κλεόβουλος ο Ρόδιος), η
Παλαιά Διαθήκη συμφωνούσε («και ο συ μισείς, μηδενί ποιήσης» Τωβίτ δ’15) και ο
Θεάνθρωπος επιβεβαίωνε («Πάντα ουν όσα αν θέλητε ίνα ποιώσιν υμίν οι άνθρωποι,
ούτω και υμείς ποιείτε αυτοίς ούτος γαρ εστίν ο νόμος» Ματθ.ζ’12).
Προβληματίστηκα, όταν στο διαδίκτυο έθεσα ερωτηματικά την
απορία μου και καθόλου σαν κατάκριση, να υποστώ πολλαπλή κατάκριση (ακόμα και
απειλές) από “οπαδούς” της ΝΙΚΗΣ, του κόμματος που έλαβε την ευλογία του
Χριστού μέσω υμών, του ορθόδοξου κόμματος.
Επειδή έχω διδαχθεί από τον γέροντά μου να βασίζω το σκεπτικό μου
στις Γραφές και
τους Πατέρες, η ερώτησή μου τεκμηριώθηκε στα λόγια του
Χριστού «αὕτη δέ ἐστιν ἡ κρίσις, ὅτι τὸ φῶς ἐλήλυθεν εἰς τὸν κόσμον, καὶ ἠγάπησαν οἱ ἄνθρωποι μᾶλλον τὸ σκότος ἢ τὸ φῶς· ἦν γὰρ πονηρὰ αὐτῶν τὰ ἔργα. πᾶς γὰρ ὁ φαῦλα πράσσων μισεῖ τὸ φῶς καὶ οὐκ ἔρχεται πρὸς τὸ φῶς, ἵνα μὴ ἐλεγχθῇ τὰ ἔργα αὐτοῦ· ὁ δὲ ποιῶν τὴν ἀλήθειαν ἔρχεται πρὸς τὸ φῶς, ἵνα φανερωθῇ αὐτοῦ τὰ ἔργα, ὅτι ἐν Θεῷ ἐστιν εἰργασμένα» (Ιω.γ’19-21).
Πιστεύοντας ακράδαντα τα λόγια των Αγίων Πατέρων, ότι η
ορθοδοξία μας πιστοποιείται από την ορθοπραξία μας, μου φάνηκε θλιβερή η
ανοίκεια επίθεση (~argumentum ad hominem –
https://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem ), που απαξίωσε να απαντήσει επί του
θέματος (όπως όφειλε) αλλά προβήκανε σε απαράδεκτες κατακρίσεις, μηδέ και
σχεδόν αιωνόβιου ιερέα εξαιρούμενου (αγωνιστή της Πίστης μάλιστα!). Αναρωτήθηκα, που είναι τα διδάγματα των αγίων
πατέρων, όπως του Αγίου Νεκταρίου, ή το ακατάκριτο του οσίου Ευμενίου ή το «οι
άλλοι ας λένε για μας, εμείς να μην λέμε» του Οσίου Ιωσήφ του Ησυχαστού, ειδικά
μάλιστα που δεν είχα προβεί σε κατάκριση αλλά σε απλή ερώτηση! Ακόμα και να υπήρχε κατάκριση, ένας
πραγματικά ορθόδοξος θα ευχαριστούσε για την ευκαιρία άθλησης! Οπότε ρωτώ (χωρίς να κατακρίνω) : είναι
εικόνα ορθοπραξίας αυτή;
Προσωπικά τους συγχωρώ δεδομένου ότι «ει εμέ εδίωξαν και
υμάς διώξωσιν» (Ιω.ιε’20), καθώς ορθόδοξα και με λόγους Χριστού έθεσα την
ερώτηση αλλά το ερώτημα προς υμάς : “έτσι
καταλήγει μία ευλογία; αναλογίζεται το βάρος της ευθύνης όποιος λαμβάνει
ευλογία;“
Οι υπεύθυνοι δεν προβληματίστηκαν στην Κεκρόπορτα, που άνοιξαν στον αντικείμενο, άρχοντα των λοιπών κομμάτων; Κανείς δεν σκέφτηκε ότι αύριο τα λοιπά κόμματα μπορούν να μυστικοποιήσουν τις αντίστοιχες επιτροπές τους δικαιολογούμενοι : “ε! αφού το έκαναν πρώτοι οι ορθόδοξοι, γιατί κατηγορείτε εμάς;“.
Ειλικρινά θα δεχτείτε να καταλήξει το «Υμεῖς ἐστε τὸ φῶς τοῦ κόσμου. οὐ δύναται πόλις κρυβῆναι ἐπάνω ὄρους κειμένη· οὐδὲ καίουσι λύχνον καὶ τιθέασι αὐτὸν ὑπὸ τὸν μόδιον, ἀλλ᾿ ἐπὶ τὴν λυχνίαν, καὶ λάμπει πᾶσι τοῖς ἐν τῇ οἰκίᾳ. οὕτω λαμψάτω τὸ φῶς ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὅπως ἴδωσιν ὑμῶν τὰ καλὰ ἔργα καὶ δοξάσωσι τὸν πατέρα ὑμῶν τὸν ἐν τοῖς οὐρανοῖς» (Ματθ.ε’14-16) (η αυτοσυνειδησία των
αληθινών μαθητών του
Χριστού), σε «υμείς εστέ το σκότος του
κόσμου»; Συνειδητοποιούν το «ᾖτε γὰρ ποτε σκότος, νῦν δὲ φῶς ἐν Κυρίῳ· ὡς τέκνα φωτὸς περιπατεῖτε» (Ἐφ.ε’8);
Διότι το Ευαγγέλιο διδάσκει ότι όταν είμαστε το Φως
του Κόσμου δεν
μπορούμε να κρύψουμε ή να κρυφτούμε στο σκοτάδι.
Πάντα ισχύει το «ἐγώ εἰμι
τὸ φῶς τοῦ
κόσμου· ὁ ἀκολουθῶν ἐμοὶ οὐ
μὴ περιπατήσῃ
ἐν τῇ σκοτίᾳ,
ἀλλ’ ἕξει τὸ φῶς
τῆς ζωῆς» (Ιω.η’12).
Υπάρχουν όμως ακόμα τέσσερα θλιβερά θέματα, που ανέδειξε το
περιστατικό :
Τέθηκε θέμα ότι τα μέλη του Βουλευτήριου έχουν δικαίωμα να
είναι μυστικά. Απορώ πώς ορθόδοξοι
μιλούν για δικαιώματα πρωτοτυπώντας.
Γνωρίζουν το «δίδαξον μου τα δικαιώματα Σου» ή θα καταγραφούν και αυτοί
στους πάσης φύσης “δικαιωματιστες”, τους οποίους μέμφονται; Πάντα πίστευα ότι προηγούνται οι υποχρεώσεις
των δικαιωμάτων, αν υπάρχουν! Τι λέτε;
Πέραν άλλων, έφθασε ακόμα και πνευματικός μου αδελφός να με
κατακρίνει ότι στερώ ψήφους από το κόμμα.
Ευτυχώς που δεν αντέδρασα κοσμικά και προς τιμήν του, που αργότερα
ζήτησε συγγνώμη. Μήπως είναι θλιβερότατη
κατάκριση, που αγνοεί την Παντοδυναμία του Θεού. Το κάθε κόμμα θα λάβει όσες ψήφους του
προορίζει ο Χριστός! Θεός είμαι να αντιστρατευτώ το Θείο Σχέδιο; Όχι ασφαλώς!
Κανείς δεν μπορεί, δεν μπόρεσε και δεν θα μπορέσει να το αντιστρατευτεί
αλλά ήταν θλιβερό ένα κόμμα να επέμβει επιθετικά σε μία αδελφική σχέση,
επιβεβαιώνοντας το όνομα “κόμμα” : αυτό που κομματιάζει. Δηλαδή κάναμε την πολιτική μας μετάνοια από
τα λοιπά κόμματα για να μας διχάσει ένα κόμμα, που φέρεται να έχει ορθοδοξη
ευλογία; Η παράδοση της Ορθοδοξίας έχει ασφαλώς πολλά μελανότερα στίγματα, όπως
την “δολοφονία” του Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου από ορθόδοξους επισκόπους ή το
κόψιμο της γλώσσας και του χεριού του Όσιου Μάξιμου του Ομολογητού (επίσης από
ορθοδόξους επισκόπους) ή την δολοφονία των κολλυβάδων Ὁσιομαρτύρων Παϊσίου & Θεοφάνους, των εκ της
Σκήτεως της Αγίας Άννης (8 Ιουν) από αδελφούς μοναχούς, μεταξύ πολλών άλλων.
Δεν θα αναφέρω τον Μέγα Όσιον Παϊσιον ή άλλους γνωστούς
τιτάνες της Ορθοδοξίας, πόσα ανέφεραν για τον κίνδυνο εξ Ευρώπης, αλλά έναν
σχετικά άγνωστον αλλά επίσης Ορθόδοξο τιτάνα, τον αγιασμένο γέροντα Ισαάκ τον
Λιβανέζο :
«Καλά ευλογημένοι δεν καταλαβαίνετε τι γίνεται; Τόσο
παρασύρεστε από τα άνομα χρήματα των Ευρωπαίων; Δεν καταλαβαίνετε ότι όλα αυτά
τα κάνουν για να κυριεύσουν τη συνείδηση των Ελλήνων; Δεν βλέπετε ότι αλώνεται
η Πατρίδα μας; Με το τρόπο αυτό πάνε να αλώσουν το Άγιο Όρος. Θα μας
υποχρεώσουν μετά να κάνουμε ό,τι θέλουν και μέχρι και γυναίκες θα μας
επιβάλλουν να μπουν μέσα! Μη παρασύρεστε Πατέρες…. Είναι Δούρειος Ίππος όλα
αυτά για την Πατρίδα μας».
Αναρωτιέμαι η ΝΙΚΗ (όχι ότι τα λοιπά κόμματα υστερούν), πως
αντιμετωπίζει αυτόν τον κίνδυνο; Σαν
ορθόδοξο κόμμα, για το μόνο που έπρεπε να μιλά είναι η έξοδος από το κολαστήριο
“Ευρώπη” αλλά μίλησε για οτιδήποτε άλλο εκτός αυτού! Μου δείχνει σαν εντελώς άσχετο και
απροετοίμαστο ιερέα, που επιχειρεί εξορκισμό απλά με ένα σταυρό. ΜΑ
κυριολεκτικά θα τον “χάψει” ο δαίμονας της Ευρώπης! Δεν συνειδητοποιεί τον κίνδυνο; Πού είναι η ορθόδοξη συνειδητότητα του
θέματος;
Η στάση των οπαδών του κόμματος έδειξε την παντελή έλλειψη
κατήχησης σε θέματα, που άπτονται της σημερινής δαιμονικής κατάπτωσης. Η πλειοψηφία του φερόμενου ορθόδοξου κόσμου
έδειξε να πιστεύει ότι με μία ψήφο και πιθανή πλειοψηφία της ΝΙΚΗΣ, δεν θα
χρειαστεί να μετανοήσει. Αν είναι
δυνατόν ένα κοσμικό στοιχείο (η ψήφιση κάποιου κόμματος) να επιτύχει την
ζητούμενη από τον Χριστό μετάνοια. Αγνοούν
το Ποιός παραχωρεί τις εξουσίες επί γης και τις προϋποθέσεις να αλλαχθούν οι
εξουσίες από Εκείνον. Το γράφω με δικά
μου λόγια μήπως και καταλάβει κάποιος γιατί ελάχιστοι το αναφέρουν και ακόμα
λιγότεροι το κατηχούν : “Ο Τριαδικός Θεός παραχωρεί τους άρχοντες του κόσμου
ανάλογα με την ψυχική μας κατάσταση.
Όταν ζούμε με σατανικό τρόπο, παραχωρεί χείριστη εξουσία για να
ενεργοποιήσει την μετάνοιά μας. Όταν δει
την μετάνοιά μας, τότε Εκείνος θα φροντίσει να βελτιωθεί ανάλογα η κοσμική
& εκκλησιαστική εξουσία ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΚΕΙΝΟΣ.
Δεν θα αλλάξει τίποτα με απλή εκλογή ενός κόμματος, χωρίς μετάνοια! Απλά μπορεί να αλλάξει κόμμα εξουσίας με
παρόμοιο ή χειροτερο επίπεδο σατανισμού, για παραδειγματισμό“.
Ο Όσ.Παϊσιος είχε τονίσει «σε τίποτε δεν ωφελεί να ερευνήση
κανείς όλον τον κόσμο, αν δεν έχει ερευνήσει τον δικό του κόσμο. Αν γνωρίση
πρώτα τον εσωτερικό του κόσμο, δηλαδή τον εαυτό του, το άτομό του, εύκολα μετά
γνωρίζει όχι μόνον την γη αλλά και το διάστημα».
Αποδεικνύεται λοιπόν ότι ο Έλληνας (και ο ψηφοφόρος της
ΝΙΚΗΣ… κρίμα) δεν είναι έτοιμος να δεχθεί την Αλήθεια (Χριστός), που
προσδιόρισε το πρόβλημα στο εγώ μας και ζήτησε την μετάνοιά μας για να
διορθώσει Εκείνος τα άλλα γύρω μας.
Καθαρή διαπίστωση παντελούς έλλειψης κατάχησης, και επιβεβαιώνεται ο
Όσ.Εφραίμ Κατουνακιώτης «οι άνθρωποι σε ακούν εάν όσα τους λες, συμφωνούν με το
δικό τους το μυαλό· εάν όμως δεν συμφωνούν, δεν σε ακούν».
Όταν οι πρόσφατες αγιασμένες ψυχές, όπως ο γ.Εφραίμ
Αριζονίτης και η γ.Γαλακτία έχουν τονίσει ότι τρία είναι τα κύρια σημεία, που
“πονάνε” τον Χριστό,
α) τα σαρκικά,
β) οι εκτρώσεις και
γ) οι μαγείες (και
προσθέτω
δ) το προκύψαν θέμα των ΛΟΑΤΚΙ++++) και έχουν ζητήσει
επιτακτικά να τονίζονται αυτά, ώστε να υπάρξει μετάνοια, ποιός σήμερα τολμάει
να τα θίξει αλλά τα ξεχνά για να μην χαλάσει τη “ζαχαρένια” των πιστών; Όμως αυτό δεν συνιστά έκπτωση της Πίστης,
αφήνοντας τους πιστούς στο τέλμα της ακατηχητο επαπειλούμενο ηφαίστειο της
Θείας Δικαιοσύνης να φουντώνει τρομακτικά;
Ποιός μιλάει σήμερα για το Κολυμπάρι, για την ανατροπή τόσων
και τόσων εκκλησιαστικών καταστάσεων και δογμάτων, που προετοιμάζουν την
εγκαθίδρυση της παναίρεσης του Οικουμενισμού, την ένωση με τον παπισμό και την
αλλοίωση του Δόγματος, ΕΝΩ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΑΓΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ
ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ; Πόσοι μιλούν; “πέντε” ιερείς (οι άλλοι φοβούνται τον
μητροπολίτη που αφαίρεσε τον Εσταυρωμένο ή τον άλλον που απαγόρευσε τους
εξορκισμούς) και “ενάμισης” επίσκοπος…
Τί κάνει το Περιβόλι
της Παναγιάς για το θέμα; Μπορεί να
κατηγορούμε τους πολιτικούς που κατέστησαν την Ελλάδα την πρώτη ορθόδοξη χώρα
που νομιμοποίησε τον σοδομισμό και την υιοθέτηση παιδιών από ΛΟΑΤΚΙ++++ αλλά
ποιός τόνισε ότι ΠΡΩΤΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ (όχι μόνον οι Ελλαδίτες αλλά και
όλων των Ελληνικών Πατριαρχείων) ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ
(Σαμπεζύ, 2015) ΑΠΕΤΟΛΜΗΣΑΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΝΑ “ΕΞΑΓΝΙΣΟΥΝ” ΤΗΝ
ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ; Απετόλμησαν αυτό που ο
Θεάνθρωπος προειδοποίησε : «ἀμὴν γὰρ λέγω
ὑμῖν, ἕως
ἂν παρέλθῃ
ὁ οὐρανὸς
καὶ ἡ γῆ,
ἰῶτα ἓν ἢ
μία κεραία οὐ μὴ
παρέλθῃ ἀπὸ τοῦ νόμου
ἕως ἂν πάντα
γένηται» (Ματθ.ιδ’18). Όταν λοιπόν βγουν πέντε-δέκα άτομα, που δεν
είναι το λειτούργημά τους αυτό αλλά ψυχικά πονούν περισσότερο για το «πλὴν ὁ
υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐλθὼν
ἆρα εὑρήσει
τὴν πίστιν ἐπὶ
τῆς γῆς;» (Λουκ.ιη’8), τους
επιτίθενται οι άλλοι, όπως προφήτεψε ο Μέγας Αντώνιος («Έρχεται καιρός όπου οι
άνθρωποι θα παραλογίζονται. Και αν δουν κάποιον να μη παραλογίζεται, θα
ξεσηκωθούν εναντίον του, λέγοντας : “Συ είσαι παράλογος. Και αυτό θα συμβεί,
γιατί δεν θα είναι όμοιος τους”»). Είναι
κακό να φοβάσαι το «ουδέν ψυχρότερον χριστιανού ετέρους μη σώζοντος» (Ιερός
Χρυσόστομος) ή να ομολογείς την Πίστη;
Όμως πού να βρεθεί η Πίστη, όταν οι “ορθόδοξοι” οπαδοί της ΝΙΚΗΣ,
αρνήθηκαν να προβληματιστούν με τα ευαγγελικά αποσπάσματα, στα οποία βάσισα τις
αιτιάσεις μου; Ή εκδηλώνοντας κομματικό
φανατισμό, λες και το κόμμα θα αναπληρώσει την ζητούμενη από αυτούς
μετάνοια. Ακόμα και “παραδοσιακός”
αγωνιστής ιερέας… Αντ’αυτού μίλησαν με
το “εγώ” και το δικαίωμά τους, αυτά που ο Χριστός ζήτησε να απαρνηθούμε … πόσο
κρίμα!
Συγχωρήσατέ μου την δραματική εξιστόρηση των καταστάσεων,
δείγμα του ψυχικού πόνου για το τί μέλλει γενέσθαι και συμπαθάτε με,
συμπάσχοντας.
Την ευλογία σας γέροντα!
Χριστός ανέστη, χαρά μου!
--------------------------------------------------------------------
ΥΓ – Προτρέπω τους οπαδούς του κόμματος να σχολιάσουν
ελεύθερα, περισσότερο ελεύθερα από τις άλλες φορές, να διαπιστώσει ο γέροντας
όσα ανέφερα πριν, το οπαδικό και όχι ορθόδοξο φρόνημά τους. Όποιος έχει ορθόδοξα κριτήρια ας απαντήσει,
αλλά όχι με το τι του φαίνεται, γιατί αυτό είναι διαβολάρεστο.
ΠΗΓΗ.https://www.triklopodia.gr/bas_4-
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πολιτικό κόμμα ΝΙΚΗ προσπαθεί φιλότιμα και αντί να το κατηγορούμε και απαξιώνουμε, να προσπαθήσουμε να το στηρίξουμε, γιατί ανάλογη τόσο καλή πολιτική προσπάθεια, δεν υπάρχει στον πολιτικό χώρο. Να ευχαριστούμε τον Θεό και τον Γέροντα που έδωσε ευλογία στο κόμμα ΝΙΚΗ να υπάρχει και να φέρνει τόσες ελπίδες τον Ελληνικό λαό.
Ποιος είναι ο γέροντας αυτός τελικά; Όνομα δεν έχει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΥΚΟΙ ΜΕ ΠΡΟΒΙΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι δεν είναι λύκοι με προβιά. Είναι αρνιά άκακα.
Διαγραφή