Εισαγωγικά
Δυστυχώς για μια ακόμα φορά η αδελφότητα θεολόγων ο ΣΩΤΗΡ αρκείται στις επισημάνσεις και στις κριτικές, ακολουθώντας την νέα εκκολαπτόμενη ΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗΣ.
Ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης έχει τον τίτλο ομολογητής γιατί διέκοψε το μνημόσυνο του Πατριάρχη που πάντρεψε τον δίγαμο αυτοκράτορα, ενώ οι σημερινοί μνημονεύουν και κοινωνούν σ΄αυτούς που θεσμοθέτησαν τον σοδομισμό.
Αν ο άγιος έλεγε μολυσμό την κοινωνία
με αιρετικούς, σήμερα τι θα έλεγε για οικουμενιστές και σοδομίτες;;
Ἡ Κυβέρνηση ἀποτόλμησε πρὸ μηνῶν νὰ σηκώσει βέβηλο χέρι ἐναντίον τοῦ Εὐαγγελίου καὶ ψήφισε, μὲ τὴ συνέργεια καὶ ἄλλων κομμάτων, τὸν ἀθλιότερο νόμο ὅλης τῆς Ἑλληνικῆς Ἱστορίας, ἀπὸ τὴν ἐποχὴ τοῦ Ὁμήρου ἀκόμη. Οὐσιαστικὰ μὲ τὴ βέβηλη αὐτὴ πράξη ζήτησε ἀπὸ τὸν Χριστὸ νὰ ἀπομακρυνθεῖ ἀπὸ τὴν Ἑλληνικὴ ἐπικράτεια. Τὸ μέγεθος τοῦ λάθους της τὸ φανέρωσαν σειρὰ δημοσιεύσεων ξένων μέσων ἐνημερώσεως, ποὺ ἀναφέρονται στὸ γεγονὸς μὲ σχεδὸν πανομοιότυπους τίτλους: «Ἡ Ἑλλάδα, ἡ πρώτη Ὀρθόδοξη χώρα ποὺ ψήφισε τὸν γάμο τῶν ὁμοφυλόφιλων»!
Ἂν αὐτοὶ οἱ τίτλοι ἀφύπνισαν τὶς ναρκωμένες συνειδήσεις τοῦ Πρωθυπουργοῦ καὶ τῶν βουλευτῶν, δὲν τὸ γνωρίζουμε. Τὸ ἐπίφοβο εἶναι ὅτι αὐτὴ ἡ ἄφρων ἐνέργεια ἴσως ἐπιφέρει δίκαιη ἐγκατάλειψη τοῦ Θεοῦ.
Ὅμως ὁ μεγάλος κίνδυνος δὲν βρίσκεται σ᾿ αὐτὴν ἢ καὶ παρόμοιες ἐνέργειες τῶν ἑκάστοτε Κυβερνήσεων.
Ὁ πραγματικὸς κίνδυνος εἶναι τὸ νὰ προδοθεῖ τὸ κάστρο ἀπὸ μέσα· νὰ προδοθεῖ ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ ἔχουν ταχθεῖ νὰ τὸ φυλάσσουν, νὰ τὸ προστατεύουν.
Καὶ δὲν μποροῦμε σ’ αὐτὸ τὸ σημεῖο νὰ μὴν ἐκφράσουμε τὴ βαθύτατη θλίψη μας, τὴν πικρία, τὴν ἀπογοήτευση καὶ τὴν ἀγανάκτησή μας, βλέποντας ἱερεῖς καὶ μάλιστα ἐπισκόπους νὰ εἶναι προκλητικὰ ἀνεκτικοὶ στὴ φρικιαστικὴ διαστροφή, νὰ συναγελάζονται περιχαρεῖς μὲ τοὺς βαρύτατα ἁμαρτάνοντες πλανεμένους καὶ δυστυχῶς ἀμετανόητους αὐτοὺς ἀδελφούς μας· καὶ μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ οὐσιαστικὰ νὰ εἰσάγουν στὸν ἱερὸ χῶρο τῆς Ἐκκλησίας τὸ σύγχρονο αὐτὸ «βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως» (Ματθ. κδ΄ 15). Ὅπως δυστυχῶς ἔγινε στὴ Νέα Ὑόρκη, ὅπου ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀμερικῆς ἀνέθεσε στὸν Ἀρχηγὸ τῆς Ἀξιωματικῆς Ἀντιπολιτεύσεως νὰ διαβάσει τὸ «Πιστεύω» στὴν καθιερωμένη Δοξολογία στὸν Ἱερὸ Ναὸ τῆς Ἁγίας Τριάδος πρὶν ἀπὸ τὴν Ἐθνικὴ Παρέλαση τῆς 5ης Λεωφόρου στὸ Μανχάταν. Μετὰ δὲ τὴν παρέλαση περιχαρὴς ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ὑποδέχθηκε τὸν κ. Κασσελάκη στὴν Ἀρχιεπισκοπή.
Δὲν εἶναι ἡ μόνη κίνηση. Παρόμοια περιστατικὰ καὶ ὑποχωρητικὲς φωνὲς πληθαίνουν. Κι αὐτὸ εἶναι τὸ ἀνησυχητικό.
Θὰ μετατρέψουμε λοιπὸν τὴν Ἐκκλησία σὲ Ἐκκλησία Σοδόμων;
Τὰ κάστρα πέφτουν πάντα ἀπὸ μέσα. Καὶ δυστυχῶς τὸ κάστρο τοῦ Ὀρθόδοξου Ἔθνους μας ἔχει ἤδη προδοθεῖ.
Ὅσοι ἔχουν ἀκόμη δάκρυα, ἂς κλάψουν γοερά.
Ἴσως ὁ ἐλεήμων Κύριος ἐν τέλει μᾶς λυπηθεῖ…
Ορθόδοξο Περιοδικό “Ο ΣΩΤΗΡ”
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ αίρεση της κριτικής και της διαπίστωσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ σωστή κριτική και διαπίστωση βοηθάει και ωφελεί και πρέπει να την επαινούμε όλοι μας.
Δυστυχώς στις ημέρες και αυτή σπανίζει σε σχέση με την πλειοψηφία.
Κατ΄οικονομία η χρήση του όρου "αίρεση". Και αυτό γιατί επαναπαυόμαστε ότι κρατάμε την ιερή παρακαταθήκη της πίστεως μόνο με την κριτική και την διαπίστωση και αδιαφορούμε για το τί γίνεται γύρω μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να σε ρωτήσω. Με το κλάμα και τα γοερά δάκρυα θα μας λυπηθεί ο Κύριος και θα λυθούν τα θέματα;; Απαραίτητη η προσευχή αλλά η εκκλησιαστική ιστορία και οι άγιοι μας δείχνουν και άλλους τρόπους πρακτικής σε καιρούς αίρεσης. Επίσης τα γοερά δάκρυα της μετανοίας απαιτούν την ύπαρξη ευαισθησίας της δογματικής συνείδησης. Υπάρχει αυτή;;;
Έχετε δίκαιο ότι χρειάζεται και το ενδιαφέρον για το τί γίνεται γύρω μας. Και αυτό το άρθρο που σχολιάζεται είναι καρπός του ενδιαφέροντος για τό τί γίνεται γύρω μας, όπως είναι η καταγραφή της διαπίστωσης και τις κριτικής.
ΔιαγραφήΈχετε δίκαιο ότι δεν φτάνουν μόνο το κλάμα και τα δάκρυα, αλλά και οι πράξεις για την αντίμετωπιση της αίρεσης, όπως είναι η διαφώτιση του πολύ ακατήχητου λαού για τό τί είναι η αίρεση και ότι οδηγεί στην αιώνια απώλεια τις ψυχές.
Καλό είναι να αναφέρονται όπως λέτε και οι άλλοι τρόποι πρακτικής σε καιρούς αίρεσης. Αλλά και να καλλιεργηθεί η ανύπαρκτη σε πολλούς δογματική συνείδηση.
Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός Ορθόδοξος Χριστιανός
ΔιαγραφήΈχετε δίκαιο ότι χρειάζεται και το ενδιαφέρον για το τί γίνεται γύρω μας. Και αυτό το άρθρο που σχολιάζεται στην παρούσα ανάρτηση είναι καρπός του ενδιαφέροντος για τό τί γίνεται γύρω μας, όπως είναι η καταγραφή της διαπίστωσης και της κριτικής.
Έχετε δίκαιο ότι δεν φτάνουν μόνο το κλάμα και τα δάκρυα, αλλά και οι πράξεις για την αντίμετωπιση της αίρεσης, όπως είναι η διαφώτιση του πολύ ακατήχητου λαού για τό τί είναι η αίρεση και ότι οδηγεί στην αιώνια απώλεια τις ψυχές.
Καλό είναι να αναφέρονται όπως λέτε και οι άλλοι τρόποι πρακτικής σε καιρούς αίρεσης. Αλλά και να καλλιεργηθεί η ανύπαρκτη σε πολλούς δογματική συνείδηση.
Αντιαιρετικός και Αντισχισματικός Ορθόδοξος Χριστιανός
Βγάλτε τους όλους αιρετικούς, να τελειώνουμε. Να μείνουν μόνο κάποιοι αποτειχισμενοι μόνοι τους , να νομίζουν ότι είναι αυτοί και μόνο είναι ορθοδοξοι. Ε, μα....
ΑπάντησηΔιαγραφή