Τρίτη 19 Μαρτίου 2024

 

Η ΦΙΛΗ ΚΑΙ ΦΙΛΤΑΤΗ ΜΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ! -



“Οκ ρνησόμεθά σε…” Πολ εκολα λγονται τα λγια τα μεγλα, απ μας τους μικρος και μηδαμινος… Πανεκολα σκορπζουμε περτρανες ομολογες και αποδεχμαστε χειροκροτματα και επευφημες. Προβανουμε σε πρωρες «αγιοκατατξεις» εν ζω και σε μεροληψας μακαρισμος προ τλους. Τατα πντα, «ποιητικ αδεα». Καταντομε αηδα με τον αυτοπαινο, την φιλοφρνηση και την κολακεα.

“Οκ ρνησόμεθά σε, φίλη ρθοδοξία!” Οι μεγλοι Πατρες που τα επαν, τα εννοοσαν και τα επισφργισαν με τους διωγμος τους, τα παθματ τους, τις θυσες τους και τα μαρτρι τους τα οποα παθαν για την δικ Του Αγπη και την δικ Του Αλθεια. «Τας αλγηδνας των Αγων ας υπρ Σου παθον…» λα σα λεγαν, τα βωναν, τα ζοσαν. Την πρξη βρκαν ως Θεπνευστοι, «εις θεωρας επβασιν».

Κρμασιν οις οδεν Κριος, εμες, μνουμε στα λγια “της παχυς φακς”. Κνουμε βαργδουπες ομολογιακς δηλσεις: “Οκ ρνησόμεθά σε…” Και σε αρνομαστε, Φλη Ορθοδοξα. Σε απαρνομαστε με αρνσεις τρεις και χλιες δεκατρες. Σε αρνομαστε, χι μνο πως ο Απστολος Πτρος, αλλ πως λοι οι Απστολοι. Το αναφρει ξεκθαρα ο Ευαγγελιστς Μρκος: “ἐάν με δέῃ συναποθανεν σοι, ο μ σε παρνσομαι. σατως δ κα πντες λεγον.” (Μαρκ. 14, 31).

λοι τα δια λεγαν, «δεν πρκειται να Σ΄ αρνηθομε.» Μη μου λτε για ρωες και μαχητς επισκπους. Μη μου μιλτε για «χαλκντερους» διδασκλους και λοντες-χαμαιλοντες μητροπολτες. Εδ ολκληροι Απστολοι θαυματοποιο, με εξορκισμος, ισεις και νεκραναστσεις και μως πρδωσαν, αρνθηκαν και απαρνθηκαν εν ορκζονταν και επιδεκνυαν μχαιρα απειλητικ: «δεν πρκειται να Σ΄ αρνηθομε.»

Θε μου, τ μεγλα λγια! “Ακμη κι αν χρειαστε να πεθνω μαζ σου, δεν θα σ΄ αρνηθ!” Κι μως… αμσως ευθς, μπροστ σε μα παιδσκη, σ΄ να τσο δα μικρ, ανμπορο και ντροπαλ δεκχρονο κοριτσκι: “ουκ οδα τον θρωπον!” Συγκλονζομαι, ανατριχιζω. πρεπε να σταματσω να γρφω, εδ

Στ΄ αλθεια κλαω και απορ. Δεν κλαω για αυτος. Τα δικ μου χλια κλαω. Πσε φορς και εγ, σε απαρνθηκα Χριστ μου. Ορθοδοξα μου, Φλη μου, Φιλττη μου Αλθεια! Φλος ο “Πλτων” ο πνευματικς, φλος ο γροντας και ο παπολης, φλος ο επσκοπος και διδσκαλς μου. Φιλττη η Αλθεια! “Οκ ρνησόμεθά σε, φίλη ρθοδοξία!”

Και κτι σημαντικ επ΄ αυτο. Ο ττλος του παρντος ρθρου αυτο «Φλη και Φιλττη Ορθοδοξα» σημανει στην κυριολεξα: «Ερωμνη Ορθ Δξα και προσφιλεσττη Ορθ Λατρεα!» Το “φλη Ορθοδοξα”, δεν το λγουν οι γιοι Πατρες με την ννοια της απλς φιλας αλλ της Ερωμνης! Αναφρονται στον Θεο ρωτα, ο οποος αποτελε τα διπλατα ανοιχτ πρθυρα της Θεσεως. Η Θωση πρπει πντοτε να γρφεται με “Θ” Κεφαλαο διτι αναφερμαστε στον Θε, στον να και Μνο Αληθιν Θε, χι σε κποια θετητα θεοποηση του “εγ”.

Οι γιοι Πατρες εχαν ττοιο απεργραπτο ρωτα Θεϊκ με την Ερωμνη τους Ορθοδοξα που δεν περιγρφεται με λγια, σες θεολογες ακαδημαϊκς κι αν “σκαρφιστομε”, σα μεγλα λγια και να πομε. Δεν θα μπορσουμε ποτ οι πεπερασμνοι εμες, να το διανοηθομε. Δεν εναι θμα διανοσεως, κατανοσεως και λογικς. Εναι θμα υπρλογο περ Λγου Θεο, Σοφας και Δυνμεως.

λλο πργμα η δναμη της αγπης και λλο η εξ΄ ψους δναμις του Αγιοπνευματικο ρωτος. Αυτ η Τριαδολογικ Θεα Δναμις, την οποα ψλλουμε μεγαλοπρεπς στο Τρισγιο, του Αμαλκ-Οικουμενισμο την δναμιν ετροπσατο. Την φλγα των αιρσεων και των παθν κατσβεσεν.

Οι γιοι Πατρες νκησαν τον ανθρπινο ρωτα με ρωτα Θεϊκ, ρωτα Απεργραπτο, Ανκφραστο και Ακατληπτο για την Ορθοδοξα. «Ακατληπτον εστ» το τελομενον αυτος περ ρωτος Ορθοδοξας. Εμες μνουμε υποταγμνοι στον ανθρπινο ρωτα, υποδουλωμνοι στα φρικτ μας πθη και τολμομε πειτα και θεολογομε. Ευθς αμσως μως προχωρομε στην ρνηση της Αγιοπατερικς Αληθεας.

Δεν αρνομαστε απλ την Θρησκεα, οτε μνο την Αποκεκαλυμμνη Πστη. Αρνομαστε την Αλθεια Αυτν, χι ως ιδα ως ιδανικ, αλλ ως Πρσωπο, ως Υπσταση, αρνομαστε τον διο τον Χριστ. Η Ορθοδοξα εναι η Αλθεια. Ο Χριστς εναι η Ενυπστατη Αλθεια. Δεν επε “χω αλθεια” “λεγω την αλθεια” αλλ “ΕΙΜΑΙ Η Αλθεια!” Εμαι ο Ων, η Οσα, η Κυριαρχοσα και Παντοκρατορικς Επικρατοσα Αλθεια! Η μνη Αλθεια. Η Αυτοαλθεια.

«Ο ψευσόμεθά σου, Πατροπαράδοτον Σέβας!» Δεν θα σε διαψεσουμε διτι δεν εσαι μα παρδοση απλ, απ «ππου προς ππου…» Εσαι Παρδοση Ιερ, Γραπτ και Προφορικ. Παρδοση Συνοδικ. Το «Πατροπαράδοτον Σέβας» σημανει, η Σεβσμια Πστη και Ορθ Λατρεα παραδομνη απ τους Αγους Πατρες. Η Ορθοδοξα εναι αποκλειστικ και συγκεκριμνα «Πατροπαρδοτη» και χι «γεροντοπαρδοτη» «ασκητοπαρδοτη».

Επ πλον το «Πατροπαράδοτον Σέβας» αναφρεται σαφστατα στην Αγα Ορθδοξη Πστη, πως αυτ συγκροτεται απ τις Αγες Εννα (ΟΧΙ Επτ) Οικουμενικς Συνδους της Ορθοδοξας. Ο Θενθρωπος Χριστς εβρβευσε τις Συνδους με Θεοπνευστα, Θραμβο ναντι των αιρετικν και Νκη εναντον των αιρσεων. λλη καλτερη περιγραφ για «Πατροπαρδοτον Σβας», δεν υπρχει παρ μνο αυτ:

«Ο προφται ς εδον, ο πόστολοι ς δίδαξαν, κκλησία ς παρέλαβεν, ο διδάσκαλοι ς δογμάτισαν, οκουμένη ς συμπε­φρό­νηκεν, χάρις ς λαμψεν, λήθεια ς ποδέδεικται, τ ψεδος ς πελήλαται, σοφία ς παρρησιάσατο, Χριστς ς βράβευσεν· οτω φρονομεν, οτω λαλομεν, οτω κηρύσσομεν, Χριστν τν ληθινν Θεν μν κα τος ατο γίους ν λόγοις τιμντες, ν συγγραφας, ν νοή­μασιν, ν θυσίαις, ν ναος, ν εκονίσμασι, τν μν ς Θεν κα Δεσπότην προσκυνοντες κα σέβοντες, τος δ δι τν κοινν δεσπότην ς ατο γνησίους θεράποντας τιμντες κα τν κατ σχέσιν προσκύνησιν πονέ­μον­τες!»

«Ο ψευσόμεθά σου, Πατροπαράδοτον Σέβας!» αλλ δυστυχς σε διαψεδουμε, σε διαγρφουμε, σε ακυρνουμε, σε καταργομε, σε καταπατομε και… λιθοβολομε!

Πς μως σε διαψεδουμε;

Η Αγα Α΄ Οικουμενικ Σνοδος σε ονομζει Μα. Δεν χρειζεται ιδιατερη θεολογα, οτε γνση ειδικ. Εσαι Μα και Μοναδικ. μως, ο αιρεσιρχης πατριρχης Βαρθολομαος σε διαψεδει διδσκοντας πως εσαι πολλς, «αδελφικς» και «βαπτισματικς».

Πς αλλις σε ακυρνουμε;

Ο Χριστς διδσκει τι Αυτς εναι η Μοναδικ Οδς σωτηρας. μως, ο αιρεσιρχης πατριρχης Βαρθολομαος ακυρνει τον Χριστ διδσκοντας πως λες οι αρσεις οδηγον στην σωτηρα! Ο Εβραϊσμς και ο Ισλαμισμς. Ακμη και ο Μασονισμς ο οποος λατρεει τον Εωσφρο ως «Θε». Πολλο οικουμενικο πατριρχες ταν δεδηλωμνοι Μασνοι και αυτ αποτελε ασυγχρητη αμαρτα και βλασφημα κατ του Αγου Πνεματος.

Πς σε καταργομε;

Πντα χορηγε το Πνεμα το γιο… λον συγκροτε τον Συνοδικ Θεσμ της Εκκλησας η οποα Νκησε και Θριμβευσε εναντον των Εικονομχων και λων των αιρετικν αν τους αινες. Η Θεπνευστη Αγα Ζ΄ Οικουμενικ Σνοδος θσπισε Θεαρχεω Νεματι τα Θριαμβευτικ, Ιστορικ, Διδακτικ, Διαφωτιστικ και Προστατευτικ Αναθματα, τα οποα διαβζονται κατ την νδοξη και Παννδοξη Κυριακ της Ορθοδοξας, την Ονομαστικ Εορτ της Πστες μας.

Ο Μασνος πατριρχης Αθηναγρας καταργε το Σχσμα και επαναφρει το αιρετικ νομα του Ππα στα Ιερ Δπτυχα της Εκκλησας μας. Καταπατε τον Συνοδικ Θεσμ της Εκκλησας μας και καταργε τα Θεπνευστα Αναθματα!

Ω Πατροπαρδοτον Σβας, σε καταργομε μονομις, σε διαγρφουμε διαβολικς, σε ραπζουμε δουλικς και σε φτνουμε κατ πρσωπο, οι αχριστοι και Γαϊδαρινο σου Νεορθδοξοι. Καννας ιερας της Ανερης Αρχιεπισκοπς Αυστραλας, δεν διαβζει τα Θεπνευστα και σωτηριολογικ σου Αναθματα!

Πφτουν λοι τους κτω απ τον διο Αναθεματισμ: “Ε τις μ ναθεματζει ρειον, Ενμιον, Μακεδνιον, πολινριον, Νεστριον, Ετυχα κα ᾿Ωριγένη…. κα τος λλους πάντας αρετικος….. τοιοτος νθεμα στω!” (Ενδκατος (ΙΑ’) Κανν της Αγας Πμπτης Οικουμενικς Συνδου).

Δεν διαβζεις τα Αναθματα; Εσαι ο διος αναθεματισμνος και παναθεματισμνος, πανθεμ σε! Κνεις υπακο σε μασνο και χι σε Θεπνευστη Οικουμενικ Σνοδο, πειθαρχες σε ανθρπους και χι στον διο τον Θε;;; Πανθεμ σε, μετανησε για αυτν την μεγστη σου βαλσφημα! Δεν μπορες εσ, να ακυρνεις τον Χριστ, να καταργες εκατοντδα Αγων Θεοφρων Πατρων και στο νομα μας αρρωστημνης αντορθδοξης «υπακος» να καταπατες την Αγα Ορθδοξ μας Πστη, το Πατροπαρδοτον Σβας!

Πς σε καταπατομε;

Ο Παντοκρτωρ Χριστς ονομζει την διαφοθορ της Αληθεας ως βαλσφημα και τις φρικτς αιρσεις ως «αιρσεις απωλεας» (Β΄ Πτρου 2, 1).Ο αιρεσιρχης πατριρχης Βαρθολομαος διαψεδει την Ευαγγελικ και Χριστολογικ Αλθεια και ονομζει τις αιρσεις ως «Κλδους σπερματικς αληθεας» και αιρσεις σωτηρας.

Και πς σε λιθοβολομε, Φλη και Φιλττη μας Ορθοδοξα;

Ο Νυμφος Χριστς διδσκει πως το σνολο των Πιστν οι οποο χουν ως κντρο της Εκκλησας την Ορθδοξη Αλθεια και χι επσκοπο-νθρωπο, εναι το Αποκλειστικ Σμα Του με να και Μοναδικ Βπτισμα.

Οι οικουμενιστς πατριρχες αναγνωρζουν το Βπτισμα και την χειροτονα των αιρετικν (Μεταξκης) εν ο Βαρθολομαος προχωρε στο χειρτερο και βλασφημτερο και κνει τχα «Αγα» ψευτοσνοδο ληστρικ στο Κολυμπρι της Κρτης που θεσπζει συνοδικς την Παναρεση του Οικουμενισμο και αναγνωρζει λες τις αιρσεις ως Εκκλησες του Χριστο!

Ω Φλη και Φιλττη Ορθοδοξα, «ν σο γεννήθημεν» αλλ δεν παραμεναμε Ορθδοξοι πραγματικο. Παραμνουμε πεισματικ σε κοινωνα με αιρετικος εν ονματι μιας πλνας «χρι καιρο αναμονς». «Τος κοινωνοσιν ν γνώσει τος αρετικος, νάθεμα!» (Ζ΄ Οκουμενικ Σύνοδος).

«Σο ζμεν» αλλ συνυπρχουμε και συζομε με αιρετικος, οικουμενιστς ψευδεπισκπους και λυκοποιμνες. Δεν φεγουμε πως εντλλεται ο Χριστς: «Τα πρβατ Μου φεξονται!» (Ιων. 10, 5). Δεν εξερχμαστε απ αυτος πως εντλλεται ο Κριος Παντοκρτωρ! «Εξλθετε εκ μσου αυτν και αφορσθητε και ακαθρτου μη πτεσθε!» (Β’ Κορ. 6, 17). Μνουμε προσκολλημνοι στην μολυσματικ ακαθαρσα του Παγκοσμου Συμβουλου Βλασφημιν και στον μολυσμ της Μνημονεσεως αιρετικν.

«᾿Εν σο κοιμηθησόμεθα» αλλ «κοιμμαστε ρθιοι.» Κοιμμαστε τον πνο του «δικαου», του «καθωσπρεπισμο», του «ωχαδερφισμο», του ηθικισμο και της ψευδοευσεβεας. Κοιμμαστε στο ππλωμα της αιρσεως του «Αχρικαιριτισμο». Ζεσταινμαστε με τα σκεπσματα της πλνης του «Οικονομισμο».

«Δι γειρε καθεδων κα νστα κ τν νεκρν, κα πιφασει σοι Χριστς» (Εφεσ. 5, 14). Ξπνα, Ορθδοξε λληνα και Ορθδοξε Πιστ που γης. Ξπνα και απομακρνσου, αποτειχσου απ τους αιρετικος οικουμενιστς ψευδεπισκπους. Πασον κθε εκκλησιαστικ / μυστηριακ κοινωνα και μ λγεις χαρε, στε να μην «παζεις σκηνικς», θεατρικς και εμπαζεις τον Θε και γνεσαι συνυπεθυνος των σκοτεινν τους ργων και συγκοινωνς μαζ τους, στην Μνημνευσ τους.

«Ε δ καλέσει καιρός κα μυριάκις πρ σο τεθνηξόμεθα!» Μακρι… αλλ δεν το βλπω. Οι «γιοι Μρτυρες, οι καλς αθλσαντες και στεφανωθντες» παθαν πολλ, μαρτρησαν πολ, βασανστηκαν πολ. Εμες τ πθαμε; Τποτε. Με το αζημωτο. Βολευμαστε και συμβιβαζμαστε. Ειρηνεουμε με τους αθεφοβους οικουμενιστς διτι φοβομαστε μη χσουμε λα σα συνδονται με την σχση μας μαζ τους.

Οδρεται και θρηνε, με θρηνωδα Ανσπερη Αγιοπατερικ, η Θενυμφη Ορθοδοξα. Ας ακοσουμε το κλμα της, ας ενσκψουμε στο τραμα της:

«Ο φλακες ο κυκλοντες ν τ πλει, πταξν με, τραυμτισν με· ραν τ θριστρν μου π᾿ μο φλακες τν τειχων. (σμα Ασμ. 5, 7). Με συνήντησαν οι περιπολούντες νυχτοφύλακες εις την πόλιν, με εκτύπησαν, με ετραυμάτισαν, αφήρεσαν την καλύπτραν του προσώπου μου οι φύλακες των Τειχών της πόλεως.

«᾿Εγ τεχος, κα μαστο μου ς πργοι.» (σμα Ασμ. 8, 10). Πργοι της Πλεως στα Τεχη της Πλεως: Μαστος αγπης και αληθεας. Ορθοδοξας και Ορθοπραξας. Απ μσα απ αυτ τα χαρακματα των Τειχν Πολεμομε. «ως θαντου αγνισαι υπρ της Αληθεας και Κριος ο Θες, πολεμσει υπρ σου!» Αρνομαστε να γνουμε ακοιννητοι, δι της κοινωνας μας με ακοιννητους και αιρετικος, «προ συνοδικς διαγνμης.»

Οι δθεν τσοπνηδες και «φλακες», πδηξαν τα Τεχη της Πλεως και τα φτιαξαν με την Παπικ Προβατνα, τον Βατικνειο Λκο της Πλεως Βαβυλνος της Μεγλης. φταιξαν δικ τους Να Διαθρησκειακ «Εκκλησα.» Εμες οι ολγοι πιστο, το μικρν πομνιον, παραμνουμε πιστ εντς των Ιερν Αγιοπατερικν Τειχν της Πλεως και στνουμε γερ Τεχη γρω απ αυτν. Αποτειχιζμαστε και εντοιχιζμαστε στο Πατροπαρδοτον Σβας.

«Ο γγραπται τι οκς μου οκος προσευχς κληθσεται πσι τος θνεσιν; μες δ ατν ποισατε σπλαιον λστν!» (Μαρκ. 11, 17). Σπλαιο λυκοποιμνων και οικουμενιστν. Αυτο οι πολλο, «ποιμνες πολλο διφθειραν τον Αμπελνα Μου» (Ιερ. 12, 10). Εσες οι διεφθαρμνοι οικουμενιστς, οι καταφρονητς και καταπατητς, οι προδτες και ξεπουλητς, «διεσκορπίσατε τα πρόβατά Μου και εξώσατε αυτά…» (Ιερ. 23, 1-3). Τα ξεπουλσατε στις πρστυχες «βασλισσες – Ευδοξες – ετεροδοξες» και παλλακδες μνημονευτικς επισκοπς: «ανθ΄ ων ουκ γνως τον καιρόν της επισκοπής σου…»

«ξκοντ εσι βασλισσαι, κα γδοκοντα παλλακα, κα νενιδες ν οκ στιν ριθμς. Μα στ περιστερ μου, τελεα μου, μα στ τ μητρ ατς, κλεκτ στι τ τεκοσ ατν. εδοσαν ατν θυγατρες κα μακαριοσιν ατν, βασλισσαι κα γε παλλακα κα ανσουσιν ατν. (σμα Ασμ. 6, 8-9).

Για Μνα όμως, τον Λατρευτ της Νυμφο και Εκλεκτ της καρδις της, «δι Εμ Μία είναι η (Λευκ, κατλευκη κι Αγν) Περιστερά μου, η απολύτως Τελεία γαι Μένα, η Μοναχοκόρη της μητρός σου, η Εκλεκτή και δι’ εκείνην που την εγέννησε!»

Ω Θεας, Φλης, ω γλυκυττης Σου Φωνς! Ω τλεια Κρη και Μοναχοκρη Αγα!

Ω Φλη και Φιλττη Ορθοδοξα! Χρνια σου πολλ! Και μετ των τκνων σου, που γης, εις τη πολλ!

τη Αποτειχσεως, Ομολογιακ, Νικηφρα και Θριαμβευτικ!

ΖΗΤΩ Η ΑΓΙΑ ΜΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ! «Δι᾿ εχν τν γίων Πατέρων μν!»

του θεολογου Νικολαου Πανταζη

Πηγ: http://www.wallingoff.com/973

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου