Ο Βαρθολομαιϊκος Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος αγαπά την «ιδιαιτερότητα» των σοδομιτών!
Γράφει ο Μέτοικος
«…έχω πολλούς ομόφυλους που έρχονται σε μένα και εξομολογούνται, και γνωρίζω την ευαισθησία τους και, γιατί έχουν την ιδιαιτερότητα και αγαπούμε την ιδιαιτερότητά τους»! Δήλωσε ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος.
Σοκάρει η ομολογία του. Τι να υποθέσουμε; Ότι πράγματι «μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι»; Ότι από το έρκος των οδόντων του επισκόπου εξήλθε φθόγγος κραυγαλέας ανοησίας;
Στην πράξη, όμως, ο Κρήτης Ευγένιος πως δείχνει ότι αγαπά την «ιδιαιτερότητα» των σοδομιτών»;
«Είμεθα και δεν είναι κακό να το πούμε επαγγελματίες και μάλιστα κακοί» παραδέχτηκε πρόσφατα ένας ρασοφόρος επαγγελματίας και, ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος, αυτό το «διαμάντι» του σβησμένου Φαναριού, επιβεβαιώνει την αλήθεια της ομολογίας.
Ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος που «αγαπά την ιδιαιτερότητα» των αρσενοκοιτών συνεντευξιάστηκε σε τηλεοπτικό σταθμό της Κρήτης* και πήρε θέση για το γάμο και την τεκνοθεσία των ομοφυλόφιλων ζευγαριών.
Είναι να απορείς πως, ο άνθρωπος αυτός τελείωσε τη Θεολογική Σχολή των Αθηνών. Όμως, ως μεταπτυχιακός της αντίστοιχης Σχολής στη Θεσσαλονίκη, είναι κατανοητή η θεολογική του στραβωμάρα.
«…δεν είμαι άξιος να κρίνω κανένα από αυτούς [τους σοδομίτες]. Γιατί ο Χριστός μου είπε μην κρίνεις για να μην κριθείς»! Κανονικά Αρχιεπίσκοπε Κρήτης πρέπει να στα ξαναπεί τα θεία γράμματα κάποιος παπάς στο αυτί και, ο διάκος να στα βάλει στο κεφάλι.
Που και πως κολλάει μισθωτέ ποιμένα το «Μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθῆτε…» με τη βδελυρή αμαρτία του σοδομισμού;
Υποκριτή! Γιατί αποφεύγεις την κρίση των αμαρτωλών; Τι σε τρομάζει από το λόγο του Κυρίου και χρησιμοποιείς μόνο το πρώτο μέρος της πρότασής Του; Γιατί αποφεύγεις επίσκοπε Ευγένιε την αναφορά στο «ἐν ὧ γὰρ κρίματι κρίνετε κριθήσεσθε…»;
Ποτέ σου δεν ανέγνωσες ότι ο Κύριος Ιησούς Χριστός έλεγξε τους γραμματείς και τους Φαρισαίους λέγοντας τους: «Οὐαί ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί»;
Ο Κύριος έλεγξε δριμύτατα τους υποκριτές και, θα κρίνει δίκαια τους αμαρτωλούς.
Εσύ! Επίσκοπε Ευγένιε, μήπως κατηγορείς τον Κύριο για ασυνέπεια λόγων και έργων;
Δεν έτυχε μισθωτέ ποιμένα Ευγένιε να διαβάσεις την πρώτη προς τους Κορινθίους επιστολή του Αποστόλου Παύλου όπου, ο Άγιος σαφέστατα λέγει : «οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι θεοῦ βασιλείαν οὐ κληρονομήσουσιν; μὴ πλανᾶσθε [Κρήτες]· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται…βασιλείαν θεοῦ κληρονομήσουσιν…»;
Ο Απόστολος των Εθνών για ποιο λόγο Αρχιεπίσκοπε Κρήτης λέει στον μαθητή του Τιμόθεο : «Ἔλεγξον, ἐπιτίμησον, παρακάλεσον, ἐν πάσῃ μακροθυμίᾳ καὶ διδαχῇ» καὶ «Τοὺς ἁμαρτάνοντας ἐνώπιον πάντων ἔλεγχε»;
Λοιπόν τι; Για εσένα δεν είναι αμαρτάνοντες οι αρσενοκοίτες, επειδή «Είναι αδέρφια μας, είναι άνθρωποι που έχουν έναν προσανατολισμό…»; Όμως, επίσκοπε Ευγένιε, οι σοδομίτες είχαν έναν «προσανατολισμό» ή έχασαν τον προσανατολισμό τους και γι’ αυτό τους έκαψε πανοικεί ο Θεός ;
«Αγαπούμε τον αμαρτωλό, αλλά δεν δεχόμαστε την αμαρτία» λέει ο Κρήτης Ευγένιος αποκαλύπτοντας στη συνέντευξη πως: «…γιατί έχουν την ιδιαιτερότητα [οι σοδομίτες] (και) αγαπούμε την ιδιαιτερότητά τους»!
Πως τολμάς Αρχιεπίσκοπε Κρήτης Ευγένιε και, απροκάλυπτα ομολογείς ότι αγαπάς την αμαρτία, δηλαδή την «ιδιαιτερότητα» των αρσενοκοιτών;
Δεν άκουσες ότι ο Θεός έριξε φωτιά και θειάφι και κατέκαψε τους ενεργούς σοδομίτες, και όσους αγαπούσαν την ιδιαιτερότητα τους;
Ο Ευγένιος Κρήτης με αυτές του τις προτροπές και θέσεις, ως πνευματικός, όντως δεν είναι «άγγελος και αρχάγγελος» του φωτός, αλλά οπαδός του σκοτεινού αγγέλου.
Ο επίσκοπος Ευγένιος μπέρδεψε την αποστολή του και, λάθος διαβάζει το παράδειγμα του Κυρίου.
Ο Κύριος Ιησούς Χριστός συνομιλούσε με τους αμαρτωλούς για να τους σώσει διαβλέποντας τη μετάνοιά τους, όχι για να γίνει ίδιος με αυτούς, όπως εσύ Ευγένιε!
* Η συνέντευξη του Κρήτης Ευγένιου, όπως δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» στις 11/01/24
Δυστυχώς αυτοί που πρέπει να μιλήσουν (οι επίσκοποι πλην ενίων) δέ μιλάνε, ή (ακόμα χειρότερα) κάποιοι ομιλούν ωσάν να μήν έχει ξεκάθαρα δόγματα η Χριστιανική Πίστις μας. Ο επίσκοπος Κισσάμου Αμφιλόχιος απάντησε εμμέσως πλην σαφώς, στον αρχιεπίσκοπο Κρήτης, βρείτε το βίντεο στο κανάλι youtube ΚΡΗΤ TV. Γάμος είναι η ένωση άνδρα με γυναίκα, τον ίδρυσε κι ευλόγησε πολλάκις ο Θεός και Πλάστης μας, που έπλασε άρσεν και θήλυ. Ξεκάθαρα πράγματα κι απορώ με κάποιους δεσποταδες αλλά και με την πρόσφατη εγκύκλιο της Συνόδου που διατυπώνουν έμμεσα "τι να κάνουμε αφού έτσι γεννήθηκαν, με το Θεό να τα βάλουμε, που έβαλε σε άνδρα έρωτα για άλλο άνδρα;". Αυτό όμως είναι αντιεπιστημονική αναπόδεικτη και κυρίως αντιχριστιανική άποψη, η θεόπνευστη Βίβλος Καινή τε και Παλαιά Διαθήκες απορρίπτει μετά βδελυγμίας την ομοφυλοφιλία. Άν αληθεύει ότι το οικουμενικό πατριαρχείο, όπως εδήλωσε πολιτικός που το επισκεύθηκε, θα αλλάξει τη διδασκαλία της Εκκλησίας (κόντρα στο Ευαγγέλιο;) ώστε να γίνει συμβατή με την "κοινωνική πρόοδο" όπως ο πολιτικός χαρακτήρισε την ομοφυλοφιλία και τους "γάμους" ανδρός με άνδρα και γυναικός με γυναίκα, τότε αυτό , συγχωρέστε με, είναι αίρεση, είναι Νικολαιτισμός που καταδικάζεται στην Αποκάλυψη στις επιστολές του Ιωάννη και από την Εκκλησία διαχρονικώς.
ΑπάντησηΔιαγραφή1/ Τις θέσεις της Ορθόδοξης Πίστης και Εκκλησίας δέν τις εκφράζει οπωσδήποτε ο κάθε σημερινός επίσκοπος ή αρχιεπίσκοπος ή πατριάρχης ή "γέρων" ή αγιοποιηθείς άγιος, δέν υπάρχει το αλάθητο του "πάπα" στην Ορθοδοξία, όπως δέν υφίσταται και πρωτείο. Συνεπώς ο αρχιεπίσκοπος Κρήτης απηχεί προσωπικές του απόψεις, όχι υποχρεωτικά τις θέσεις της Εκκλησίας της Κρήτης, άλλωστε υπήρξε διαφορετική τοποθέτηση από άλλον επίσκοπο της Κρήτης, τον Κισσάμου. Ο αρχιεπίσκοπος Ελλάδος ή Κρήτης (λες και δέν είναι Ελλάς η Κρήτη κι έχει άλλη εκκλησία) ή ο Πατριάρχης Κων/λεως και κάθε πατριάρχης δέν είναι τίποτε περισσότερο παρά ο επίσκοπος μιας τοπικής επισκοπής, προεδρεύων σε ίσους μεταξύ των επισκόπους της Κρήτης, της κεντρικής Ελλάδος κ.λπ. Δέν υπάρχει Αρχηγός άλλος από τον Κύριο Ιησού Χριστό στην Ορθόδοξη Εκκλησία, δέν υπάρχει πρωτείο, δέν υπάρχει αλάθητον. Η δέ τιμητική προσφώνησις η μνημόνευσις ή τίτλος επισκόπου, πρωτευουσών κρατών ή πρώην πρωτευουσών η πρεσβείων και αντίστοιχα η προεδρία της συνόδου των επισκόπων κάθε τοπικής Εκκλησίας ή η εκπροσώπηση της, δέν αποτελούν αρχηγία, ηγεσία, πρωτείο, αλάθητο. Άν πρωτεύουσα της Ελλάδος ήταν το Ναύπλιο, αρχιεπίσκοπος θα ήτο ο επίσκοπος Ναυπλίου. Το εκάστοτε κοσμικό Κράτος και οι κομματικοί αρχηγοί, αλλά και οι διεθνείς διπλωμάτες, βολεύονται να θεωρούν και να προβάλλουν αρχιεπισκόπους και πατριάρχες ως δήθεν αρχηγούς της Εκκλησίας. Η Ορθοδοξία όμως είναι Πίστις που παρεδόθη "άπαξ τοις αγίοις", εμπεριέχεται στην Καινή Διαθήκη κι ερμηνεύθηκε από τις γνήσιες Συνόδους της ζώσας Εκκλησίας, ενώ όσες σύνοδοι ή ψευδοσύνοδοι ή κληρικοί ή θεολόγοι ή και ...άγγελοι (σχήμα λόγου, υποθετικώς) διδάσκουν κάτι αντίθετο με τη θεόπνευστη Βίβλο, απλώς διδάσκουν κάτι το αιρετικό που δέν είναι διδασκαλία της Εκκλησίας.
ΑπάντησηΔιαγραφή2/ Γάμος, παραδοσιακά εδώ κι αιώνες και μάλιστα εκκλησιαστικά και οπωσδήποτε για κάθε πιστό Χριστιανό, είναι η ένωσις ανδρός με γυναίκα. Τον γάμο μεταξύ ετερόφυλων ανθρώπων τον ίδρυσε ο Κύριος, ο Δημιουργός και Πλάστης, άρσεν και θήλυ εποίησεν και έδωσε εντολή "αυξάνεσθε και πληθύνεστε". Στην Παλαιά Διαθήκη επιτρεπόταν ο γάμος ενός ανδρός με πολλές γυναίκες, λόγω λειψανδρίας που προέκυπτε από πολέμους, ενώ όπως και η πορνεία, η κλοπή, κλπ, και η μοιχεία κ.α. απερρίπτετο η ομοφυλοφιλία ως βδέλυγμα στον θεό, ως παρά φύσιν πράξις που προσέβαλλε τον Δημιουργό που έπλασε άνδρα και γυναίκα, αρσενικό και θηλυκό. Ας θυμηθούμε τα Σόδομα και Γόμορρα εξ ου και "σοδομισμός" "σοδομίτης" που τα κατέστρεψε ο Θεός, ας θυμηθούμε τους κιναιδους ιερείς του Βάαλ που κατέσφαξε κατά εντολή του Θεού ο προφήτης Ηλίας και τόσες άλλες αναφορές. Ο Κων/νος Σιαμάκης αναφέρει ότι τα "πόρνητρα κυνών" που αναφέρει η Παλαιά Διαθήκη ήταν οι αμοιβές των εκδιδομένων θηλυπρεπών ανδρών στα ειδωλολατρικά ιερά. Και "κύνες", όταν η Αποκάλυψις "22.5, " γράφει "έξω οι κύνες" από την Εκκλησία και συνεπώς και την σωτηρία είναι οι θηλυπρεπείς κίναιδοι που δεν μετανοούν. Όταν αλλού η Καινή Διαθήκη αναφέρει ότι μαλακοί, κι αρσενοκοίτες, δηλαδή παθητικοί κι ενεργητικοί ομοφυλόφιλοι δεν θα κληρονομήσουν τη Βασιλεία του Θεού, αν βέβαια δεν μετανοήσουν, όταν αλλού η Καινή Διαθήκε αναφέρει ότι επειδή δέν πίστεψαν στον αληθινό Θεό, εστράφησαν σε παρά φύσιν πάθη, κ.λπ. οι θήλειαι μετήλλαξαν τη φυσική οδό σε παρά φύσιν κι οι άνδρες εξεκαύθησαν άντρες προς άντρες, είναι αδιανόητο, αφού η Βίβλος εξηγεί την αιτία , γιατί βρίσκονται επίσκοποι που τα αποκρύπτουν όλα αυτά. Και λένε "με το Θεό θα τα βάλουμε που τους έπλασε να έχουν έμφυτη έλξη προς το ίδιο φύλο:"... Πού το βρήκαν αυτό, ο Θεός όχι μόνο δεν έβαλε παρά φύσιν έλξη αλλά την απεχθάνεται, καλώντας τους αμαρτανονρας να μετανοήσουν. Άν οι σημερινοί επίσκοποι χαϊδεύουν αυτιά, πώς θα μετανοήσουν και πως θα σωθούν οι αμαρτανοντες και πως θα διαπαιδαγωγηθεί η νέα γενεά; Με "γάμους" άνδρα με άνδρα και γυναίκας με γυναίκα αποδεκτούς από την εκκλησία;
ΑπάντησηΔιαγραφή3/ Προσφάτως ελέχθη από πολιτικά πρόσωπα που δεν τους αρκεί να προπαγανδίζουν την ψήφιση του "γάμου των ομοφυλόφιλων" ως "δικαίωμα τους" και ως "κοινωνική πρόοδο" αλλά επισκέπτονται πατριάρχες κι επισκόπους ένιοι των οποίων αφήνουν, κατά τα εννοούμενα των πολιτικών, να εννοηθεί, ότι οι εκκλησιαστικοί ταγοί δέν ενοχλούνται να είναι κάποιος άνδρας και μέλος της Έκκλησιας και να "υπαντρευτεί" (;) με "γάμο" άλλον άνδρα, και να μήν μετανοεί για την αμαρτία αλλά είναι αξιαγάπητος και μπορεί να την προβάλλει ως ευάρεστη στον Θεό και να απαιτεί και να είναι μέλος της Εκκλησίας, και να αφήνεται να εννοηθεί ότι η Εκκλησία θα απαρνηθεί τις διαχρονικές της αξίες, την Χριστιανική Ηθική και θα συμπορευτεί με την δήθεν "κοινωνική πρόοδο" (εννοεί ως πρόοδο την οπισθοδρόμηση σε προ Χριστού εποχές τότε που δεν ίσχυε στις ειδωλολατρικές θρησκείες η Χριστιανική Ηθική:). Ώ καιροί, Ω ήθη! Το άλας εμωράνθη, αν ισχύει κάτι τέτοιο, που για κάποιους επισκόπους ισχύει, το ακούμε. Ευτυχώς, την διδασκαλία της Πίστεως, της Εκκλησίας, την αιώνια Χριστιανική Ηθική που είναι μέρος της Δογματικής, δέν την άφησε ο Θεός να την εκφράζουν οι εκάστοτε και σημερινοί ποιμένες καν επίσκοποι, καν αρχιεπίσκοποι, καν πατριάρχες / καν σύνοδοι η ψευδοσύνοδοι που αντιβαίνουν στην Βίβλο, καν αγιοποιηθέντες ή γεροντάδες, αλλίμονο, αν διδάσκουν αντίθετα από τη θεόπνευστη Αγία Γραφή, δεν απηχούν τη διδασκαλία της Εκκλησίας. Ο Θεός ήξερε ότι έρχονται πονηρές ημέρες, δύσκολες εποχές, αντίχριστοι, λυκοποιμένες, εχθροί, αιρετικοί, φρόντισε να παραδόσει εγγράφως την Πίστιν, άπαξ στους αγίους (σεσωσμενους και σωζόμενους, πιστά μέλη της εκκλησίας) με τη θεόπνευστη, συγγραφείσα από το Πνεύμα το Άγιον Καινή Διαθήκη. Και όχι κύριοι εχθροί της Ορθοδοξίας, "δεν θα αλλάξει ούτε ένα ιώτα ούτε ένα γράμμα -μια κεραία- " από το κείμενο της Καινής Διαθήκης, ο Θεός φροντίζει για το λόγο Του, που περιέχει το θέλημά Του, "οι ουρανοί και η Γη παρελεύσωνται, οι δε λόγοι Του ου μή παρέλθωσιν". Ευτύχημα, για τους πιστούς, δυστύχημα για τους εκάστοτε αντίχριστους που "πολλοί γεγόνασιν", κλήση προς μετάνοια προς όλους μας και βέβαια και προς τους ομοφυλόφιλους, και έλεγχος και ζυγαριά ακριβείας και για κάποιους που αντί του θελήματος του Θεού παρασύρονται από προπαγάνδες δήθεν για 666 σε harcode, δήθεν για τσιπάκια, γεροντολατρεία, αντιεμβολιαστές, που δεν είναι του παρόντος. Όλοι αυτοί αγνοούν τη Βίβλο, δεν τη μελετούν και ακολουθούν παραδόσεις ανθρώπων. Για αυτό και κάποιοι μισθωτοί ποιμένες με τα χρυσοποίκιλτα άμφια και τις μεταφορές εικόνων και λειψάνων ως μέγιστο μέλημα, βρίσκουν έδαφος και τα κάνουν, συναυλιζόμενοι με τους πολιτικούς, που, γιατί άραγε να είναι αντίθετοι με το Ευαγγέλιο, τόσο που "τους καίει" να θεσπίσουν "γάμο" ομοφυλοφίλων όταν ισχύει το σύμφωνο συμβίωσης;
ΑπάντησηΔιαγραφή4/ Για όσους δέν είναι πιστοί Χριστιανοί, άς κάμει ό,τι θέλει η Πολιτεία, έχοντας όμως υπόψη ότι ο γάμος είναι εδώ και αιώνες όρος φυσικός, νομικός κι εκκλησιαστικός που σημαίνει "ένωση άνδρα με γυναίκα" εις σάρκαν μίαν με σκοπό τη δημιουργία πολύτεκνης οικογένειας και "ο Θεός συζευγνύει" το "ανδρόγυνον" στον γάμο (ους ο Θεός συνέζευξεν άνθρωπος μή χωριζέτω) και μάλιστα ο όρος "γάμος" χρησιμοποιείται λόγω αγιότητος και ιερότητος της λέξεως και για την σχέσιν Χριστού και Εκκλησίας. "Το μυστήριον τούτο μέγα έστι, εγώ δε λέγω εις Χριστόν και εις την Εκκλησίαν". Στην Καινή Διαθήκη και στη Χριστιανική Εκκλησία ορίζεται ο γάμος ενός ανδρός με μία γυναίκα. Και εφόσον κάποιος που δεν ανήκει στην Εκκλησία απαιτεί να έχει σχέση σαρκική με άτομο του ίδιου φύλου γιατί η Πολιτεία που έχει σαν προμετωπίδα του Συντάγματος την "Αγία Τριάδα" να χρησιμοποιήσει την ιερή λέξη "γάμος" για κάτι που η Αγία Τριάδα δέν εγκρίνει και μάλιστα για τους αμετανοήτους η θεόπνευστη Καινή Διαθήκη λέει ότι δεν θα κληρονομήσουν Βασιλεία Θεού και Έξω από την Εκκλησία (άποκ.22.5); Ελεύθερο είναι το κάθε κοσμικό Κράτος να κάμει ο,το θέλει, αλλά ας μήν υποκρίνονται ότι είναι Χριστιανοί. Θέλουν να αλλοιώσουν την Πίστη εισάγοντας Νικολαιτισμό, ότι δήθεν έτσι ορίζει, αγαπητικώς (!) η Ορθοδοξία; Και θα βρεθούν άραγε ηλίθιοι που δεν θα κατανοήσουν ότι πάμε για ξεκάθαρη αίρεση, άν συνευδοκήσει η Ορθόδοξη Εκκλησία; Πώς θα σωθούμε εμείς οι αμαρτωλοί, ώ καλοί μας ποιμένες εάν δέν μας αποδείξετε ότι *αυτό κι εκείνο" οδηγούν στην αιώνια απώλεια; Πώς θα μετανοήσουμε όταν δεν ψέγετε την δημόσια έπαρση και το καύχημα της αμαρτίας; Κανένας δεν σας υποχρέωσε να γίνετε ποιμένες. Πάρτε τη ράβδο σας, και τη σφεντόνα για τους λύκους, πάρτε και τη φλογέρα για τα αρνιά, ξεφυλλίσρε πάλι τη Βίβλο, σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων.
ΑπάντησηΔιαγραφή5/ Η Ελλάς δέν είναι οποιαδήποτε τυχαία χώρα, ώστε να στέκει το επιχείρημα "μα τόσες χώρες θεσμοθέτησαν "γάμο" ομοφυλόφιλων. Η Ελλάδα έχει σύμφωνο συμβίωσης, αρκεί. Ο όρος "γάμος" σημαίνει ένωση άνδρα με γυναίκα κι όπως περιγράψαμε είναι όρος ιερός και άγιος, θεόσδοτος, το πρώτο θαύμα εν Κανά το έκαμε ο Κύριος για να ευλογήσει γάμο άνδρα με γυναίκα, η σχέση Χριστού με την Εκκλησία είναι μυστήριον, ως γάμος! . Η Ελλάδα υπήρξε η μεγάλη και προφητευμένη αγάπη του Θεού που αγάπησε τους Έλληνες, και τους τίμησε ως αγαπημένο έθνος, και βέβαια όλους τους λαούς που απαρτίζουν τον Χριστιανισμό, όταν τον Χριστό δέν τον ακολούθησε ο πρώτος αγαπημένος λαός Του. Οι πρώτες μετά την πρώτη Εκκλησίες ιδρύθηκαν σε Ελληνικές πόλεις, Φιλίππους, Κόρινθο, Κρήτη, Αθήνα, Βέροια, Έφεσο, Σμύρνη, κ.α. Σε Έλληνες κι Ελλαδίτες περιόδευσαν κι εδίδαξαν στα Ελληνικά οι απόστολοι, και την Ελληνική γλώσσα χρησιμοποιούσε ο Κύριος κι οι Μαθητές, στην Ελληνική γλώσσα το πνεύμα το Άγιον συνέγραψε όλα τα βιβλία της Καινής Διαθήκης, κάποια απεστάλησαν σε εκκλησίες στην Ελλάδα, προς Κορινθίους, Φιλιππησίους, Τίτον Κρήτη, Θεσσαλονικείς, Εφεσίους, σε Ελληνικές πόλεις συνέγραψαν κάποια βιβλία της Καινής Διαθήκης οι απόστολοι, επιστολές, την Αποκάλυψη.. Έλληνες πατέρες στην Ελληνική γλώσσα συνέγραψαν τα έργα τους, η Ελλάδα φώτισε κι άλλους λαούς εκχριστιανίζοντας τους, ... Εκατομμύρια Έλληνες υπήρξαν μάρτυρες μέχρι να πάψουν οι διωγμοί και επί Μ.Κων/νου να επικρατήσει ανεξιθρησκεία, επί 2000 χρόνια ο Ελληνισμός τίμησε τον Χριστιανισμό, κράτησε την Ορθοδοξία απέναντι σε εχθρούς εσωτερικούς (αιρέσεις) κι εξωτερικούς (εισβολείς, κατακτητές)... Είναι κρίμα σήμερα να φτύνουμε την Χριστιανική Πίστη, αφού η Χριστιανική Ηθική είναι μέρος της Δογματικής. Είναι δόγματα και οι ηθικές διδασκαλίες του Ευαγγελίου.
ΑπάντησηΔιαγραφή6/ Ισχυρίζονται και κάποιοι επίσκοποι και η πρόσφατη εγκύκλιος της Εκκλησίας της Ελλάδος για την ομοφυλοφιλία ότι είναι "έμφυτη" έλξη προς άτομα του άλλου φύλου. Έτσι, παρά το ότι κι ο μακαριστός Χριστόδουλος την θεωρούσε "κουσούρι", νομίζω ότι τα βάζουν με το Θεό Δημιουργό, ο οποίος και στην Π.Δ.με διδασκαλίες και τιμωρίες και στην Κ.Δ. με ξεκάθαρες πολλές διδασκαλίες - Δόγματα Χριστιανικής Ηθικής, όχι μόνο δέν εγκρίνει την ομοφυλοφιλία αλλά και "οι αμετανόητοι ...ου κληρονομήσουσιν" και " έξω" και "πάθη ατιμίας"., αν θυμάμαι από μνήμης. Δεν μπορεί ο Θεός να καταδικάζει κάτι που ο ίδιος έπλασε. Πώς θα μετανοήσουμε, Ω ποιμένες, αν μας νανουριζετε ότι η αμαρτία είναι...ευλογία;
ΑπάντησηΔιαγραφή7/ Ο Θεός έβαλε έμφυτη την έλξη ανδρός προς γυναίκα και γυναίκας προς άνδρα. Αλλά μέχρι τον γάμο παρά τον πόθο, η Πίστη διδάσκει να είναι παρθένοι. Και τους απονέμεται στέφανος. Και μετά τον γάμο, όχι μοιχείες η παρά φύσιν. Η κοίτη αμίαντος. Κι άν δέν βρεθει γαμπρός ή νύφη, τότε η γυναίκα ή ο άντρας που "έμεινε στο ράφι" ή όταν ταξιδεύει επί μήνες, ο νυμφευμένος, ή όταν χωρίσουν η χηρεψουν, όχι πορνείες. Πάλι εγκράτεια. Η πορνεία είναι αμαρτία. Άν πέσουν και μετανοήσουν συγχωρούνται αλλά η Εκκλησία δεν επιβραβεύει την πορνεία η τη μοιχεία. Γιατί ιεράρχες θέλουν να επιβραβεύσουν αμετανοήτους ομοφυλόφιλους που δέν μετανοούν; Γιατί δέν απορρίπτουν τον "γάμο" ομόφυλων αφού πρόκειται για αμαρτία; Πώς θα σωθούμε αν η Εκκλησία δεν μας ελέγξει περί αμαρτίας;
ΑπάντησηΔιαγραφή