ΔΕΥΤΕΡΗ AΠΑΝΤΗΣΙ
ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ
ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ
12 Οκτωβριου 2021
Προς τον πατερα Βασιλειο Βολουδακη, δευτερη ενστασι στα oσα εωλα και αναληθη περι της Ιερας Αποτειχισεως εκστομισε και συνεχιζει ακατασχετα να εκστομιζει.
Οντως, ενος κακου δοθεντος μυρια επονται, Γεροντα. Παρακολουθησαμε να απαντατε στον μοναχο Σεραφειμ (όχι και σε μας ή στον κ. Σαραντιδη που σας ανταπαντησαμε. Εμας μας αγνοησατε τελειως, αλλα μηπως εμεις σας ειπαμε χωρις φτιασιδωματα ολη την αληθεια και σας απογυμνωσαμε τελειως από επιχειρηματα;).
Eκει που ακουγαμε τις κολακευτικες εκφρασεις και
τα μειδιαματα και τις φιλοφρονησεις του ενός προς τον άλλο, ακουσαμε να
μεταδιδετε στα τεκνα σας που σας παρακολουθουν πιστα και αφοσιωμενα, νεες
ατακες και νεα φαλτσα και φαλτσαρισματα.
Γνωριζετε πολύ καλα ότι κανενας από αυτους δεν
προκειται να σκυψη στα θεολογικα ή στα ιστορικα στοιχεια για να δει καταματα
τις ανακριβειες και τις αναληθειες στα οσα τους σερβιρετε και τους μεταδιδετε.
Ερχονται εκει και χωρις να αμφισβητουν τιποτα, παρακολουθουν και θεωρουν όσα λετε αληθινα και εγκυρα. Όμως, ομως πατερα Βασιλειε, δεν υπολογιζετε ως
φαινεται δυο παραγοντες:
1ον την ηλικια σας. Ου μονον το
γηρας ερχεται.
Και 2ον δεν υπολογιζετε και καποιους αλλους που σας
παρακολουθουν και δεν αποδεχονται τις θεολογικες σας ατακες και ανακριβειες,
αλλα σπευδουν στα κειμενα και στην ιστορια για να μαθουν ολοκληρη την αληθεια
και την ακριβεια των ιστορικων γεγονοτων, που σας διαψευδουν καταλυτικα.
Ειπατε πατερα Βασιλειε και όχι μονο μια φορα αλλα 5 φορες τον αριθμον, ότι η συνοδος της Φεραρας Φλωρεντιας στην οποια ο Μαρκος ο Ευγενικος εκει σε ένα ακκρως εχθρικο περιβαλλον, μονος μονωτατος παλεψε με τα θηρια της Κολασεως τους ανημερους και αθεωτατους Λατινους και τους φθονερους Γραικολατινους, από τους οποιους υπεστη μεχρι και σφοδρον ραβδισμον και μωλωπισμον για να υπογραψη τον προδοτικον Ορον, (θα ακολουθησει αρθρο μας που θα προσκομισει τα ιστορικα στοιχεια επ αυτου), ότι η συνοδος εκεινη αποδοκιμαστηκε συνοδικα μετα από 2 αιωνες δηλαδη μετα από 200 χρονια!!!!
Μηπως μπορειτε να μας δωσετε καποια ιστορικα στοιχεια για την συνοδο εκεινη, που μετα από 200 χρονια ασχοληθηκε με την συνοδο της Φλωρεντιας;
Ή είναι και αυτό ένα ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΜΑ ΣΑΣ;
Πατερα Βασιλειε, ανοιξτε λιγο την ιστορια, ή εστω ζητηστε από τους διαφορους αφοσιωμενους σας Μπραγκ που σας παρακολουθουν, να ψαξουν και να βρουν τα ακριβη στοιχεια για να μην εμφανιζεσθε ανακολουθος και ανακριβης και ανιστορητος τελειως μα τελειως και ετσι βαναυσως να αυτοεξευτελιζεσθε.
Επιτελους αφηστε λιγο τον λατρευτο σας Επιφανιο που και αυτόν επιλεκτικα
τον χρησιμοποιειτε και ανοιξτε ας πουμε τον σπουδαιο μεν εγκυροτατον δε, αρχιμανδριτη
Σπυριδωνα Μπιλαλη οσα γραφει στις περισπουδαστες διτομες μελετες του ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
ΚΑΙ ΠΑΠΙΣΜΟΣ, ή και στο επιτομο για την ΑΙΡΕΣΙ ΤΟΥ ΦΙΛΙΟΚΒΕ για να παρετε τα ακριβη
θεολογικα και ιστορικα στοιχεια και να τα μεταδωσετε στους αφοσιωμενους σας
ακροατες, αλλα και σε ολους τους αλλους ακροατες σας, για να μην …φαλτσαρετε
και για να παψετε να μας παραμυθιαζετε.
Σεβαστε γεροντα, μαθετε ότι ΑΜΕΣΩΣ μετα την επιστροφη της αυτοκρατορικης αποστολης από την Φλωρεντια και ενώ επικρατουσε στην Κωνσταντινουπολι φοβερη διαιρεσις των αντιμαχομενων στρατοπεδων ενωτικων και ανθενωτικων, και ενώ εζη ακομη ο αγιος Μαρκος, φιλοδοξουσε ότι λιαν συντομως η ψευδοσυνοδος της Φλωρεντιας θα ανατραπη και η ενωσις θα ακυρωθει:
« Γινωσκε , ότι
η ψευδενωσις της Φλωρεντιας οσον ουπω τη του Θεου χαριτι και δυναμει
διαλυθησεται και το δογμα των Λατινων αντι του βεβαιωθειναι δια της ψευδους
συνοδου, οπερ αει εσπουδαζον, ετι μαλλον ανετραπη και ηλεγχθη και ως βλασφημον
και δυσσεβες πανταχου στηλιτευεται και οι τουτο κυρωσαντες ουδε διαραι στομα
τολμωσιν υπερ αυτου»
( Μαρκου προς
Θεοφανην PG160,1097).
Η εξεγερσιςτου ορθοδοξου λαου κατά του πραξικοπηματος της Φλωρεντιας ητο τοιαυτη, ωστε συντομως ηναγκασθησαν παντες σχεδον οι υπογραψαντες Ελληνες επισκοποι να ανακαλεσουν την υπογραφην των δια νεωτερας δηλωσεως. Πλην τριων ή τεσσαρων παντες μετεγνωσαν και προς την πατριον ευθυς επανεληλυθεσαν δοξαν.
Ο Γενναδιος ο Σχολαριος αναφερομενος στο οικτρο τελος της ψευδους ενωσεως
της Φλωρεντιας, παρατηρει ότι
«μετα την του
βασιλεως εκεινου τελευτην παντα ελελυτο» και τα βεβιασμενα εκεινα της Φλωρεντιας
εργα ο Θεος και οι ανθρωποι και ο χρονος ηκυρωσεν»
Υπο το κρατος της οργης του φυλακος της Ορθοδοξιας Βυζαντινου λαου αποδοκιμασθηκε
και ακυρωθηκε διοτι δεν ηταν αήθης ενωσις και δεν εβασισθη στην καταδικη του
αιρετικου φιλιοκβε αλλ αντιθετως στηριχθηκε στην υιοθεσια του νοθου λατινικου
δογματος.
Κρινω σκοπιμο, πριν αραδιασω κατά σειρα τις συγκροτηθεισες συνοδους που
εγιναν αμεσως μετα την αφιξι της αντιπροσωπειας των Βυζαντινων στην Πολι, να
καταγραψω την περιγραφη μιας συνοδου από τον Κολυβα Αγιο Αθανασιο τον Παριο.
Ητον τοτε Πατριαρχης ο παγκακιστος εκεινος Γρηγοριος, ο πολλακις ρηθεις
πρωτοσυγκελλος. Ο μεγας Μαρκος λοιπον
ευθυς εστοχασθη αναγκαιαν μιαν γενικην Συνοδον δια να ανατρεψη και να κτακρινη
συνοδικως τα εν τη Φλωρεντια κακως και ολεθριως γενομενα. Η οποια και
εσυγκροτηθη δια προσταγματος βασιλικου εις τον ναον της Αγιας Σοφιας μετα
ενιαυτον ένα και μηνας εξ της τελευτης του βασιλεως Ιωαννου παροντων και των
τριων Πατριαρχων της Ανατολης, ηγουν του Αλεξανδρειας, του Αντιοχειας, του
Ιεροσολυμων και πλειστων μητροπολιτων και διδασκαλων και αλλων πολλων. Αυτή
πρωτον κατασπα από του θρονου της βασιλευουσης τον δυσσεβη και μιαρωτατον
Γρηγοριον, οστις και την καταισχυνην μη φερων, επειδη εμενε στερεος εις την
ενωσιν, εγυρισεν εις την Ρωμην, την πηγην της αποστασιας. Αντι δε τουτου
χειροτονει Αθανασιον ανδρα κοσμιον και ευσεβεστατον, ου και πατριαρχευοντος
καθως τινες θελουσι εγινεν η της Πολεως αλωσις. Μετα τουτο κατακρινει και
ανατρεπει τα εν τη Ιταλια γενομενα, καμνουσα εις διαφορα μερη λαμπρα και
εξαιρετα εγκωμια του θειου Μαρκου και δεικνυουσα αυτόν κατ ουδεν διαφεροντα των
παλαι διαβεβοημενων Πατερων και Διδασκαλων επι σοφια και δογματων ορθοτητι.
Ο Αντιπαπας, εκδ. Ορθ. Κυψελη, 1981, σελ.371
ΟΧΙ 200 χρονια μετα, πατερα Βασιλειε, όπως ισχυρισθηκατε, όχι μια, αλλα 5 φορες. Αλλα ΑΜΕΣΑ το 1443. Και ιδου:
Ενώ ακομα ζουσε ο αγιος Μαρκος (ο αγιος κοιμηθηκε το 1444), το 1443 καταδικαστηκε επισημως ως ΛΗΣΤΡΙΚΗ η συνοδος υπο συνοδικης επιστολης των πατριαρχων Αλεξανδρειας, Αντιοχειας, Ιεροσολυμων και του μητροπολιτου Καισαρειας Αρσενιου.
«Απεφηναντο δε
τον Μητροφανην μητραλοιαν και αιρετικον καθηρεσαν και εν περιπτωσει παρακοης
αφωρισαν τους υπ αυτου χειροτονηθεντας».
Με αλλην δε επιστολη τους ηπειλησαν αφορισμον κατ αυτου του αυτοκρατορος, έαν
επιμεινη προστατευων μεν τον Μητροφανην συντασσομενος δε τοις Λατινοις.
Οι πατριαρχαι Φιλοθεος Αλεξανδρειας, Δωροθεος Αντιοχειας και Ιωακειμ Ιεροσολυμων
ανεθεσαν την εφαρμογην των αποφασεων της συνοδου των Ιεροσολυμων του 1443 κατα
του πατριαρχου Κωνσταντινουπολεως Μητροφανους εις τον μητροπολιτην Καισαρειας.
ΟΧΙ 200 χρονια μετα πατερα Βασιλειε, όπως ισχυρισθηκατε 5 φορες. Αλλα ΑΜΕΣΑ το 1450.Και ιδου:
Ηκολουθησαν και αλλαι επισημοι καταδικαστικαι αποφασεις .
Μεταγενεστερα συνοδος εν Κωνσταντινουπολει, ΕΞΙ χρονια μετα την κοιμησι του αγιου Μαρκου, τω 1450 απεκηρυξε την
ψευτοσυνοδον της Φλωρεντιας. Παρευρεθησαν εν αυτή, μεταξυ των αλλων και οι
τρεις πατριαρχαι Αλεξανδρειας Φιλοθεος, Αντιοχειας Δωροθεος και Ιεροσολυμων Θεοφανης.
Η συνοδος αυτή καθηρεσε τον Λατινοφρονα πατριαρχη Κωνσταντινουπολεως Γρηγοριον,
χειροτονησασα αντ αυτου τον ορθοδοξον Αθανασιον. Εν συνεχεια η συνοδος του 1450 απεκηρυξε την συνοδο της
Φλωρεντιας ως ψευδοσυλλογον απατηλον, φενακισμον, εγκοσμιον και βιαιον.
«Επειδη
πανουργιαις και φενακισμοις και αναγκαις και μη εξετασει αληθειας τα της
ψευτοσυνοδου εκεινης περας ελαβε και παρα την ημετεραν διανοιαν, ακυρον το
επιτροπικον μενετω. Αθετεισθω δε και η Συνοδος εκεινη ως τολμηρα και ταις
αγιαις Οικουμενικαις συνοδοις αντικαθισταμενη..ακυροι αρ εστωσαν και αι
υπογραφαι και η κακη εκεινη συνελευσις και των συνοδων εστω αλλοτριουμενη ως
βιας και απατης γεμουσα.Τας γαρ Οικουμενικας συνοδους επεκυρουν οι Πατριαρχαι
και η Οικουμενη, ταυτην δε οι Πατριαρχαι ως θεομισητη μετα
της Ανατολης ηθετησαν.
ΟΧΙ 200 χρονια μετα πατερα Βασιλειε, όπως ισχυρισθηκατε 5 φορες. Αλλα ΑΜΕΣΑ το 1441.Και ιδου:
Η Εκκλησια της Ρωσσιας ειχεν προηγηθη εις την καταδικην της Φλωρεντιανης
ενωσεως δια συνοδου συνελθουσης τω 1441 εν Μοσχα. Οι εκκλησιες της
Μολδοβλαχιας, Σερβιας και Ιβηριας δια ειδικων πραξεων απεκηρυξαν την συνοδον
της Φλωρεντιας.
ΟΧΙ 200 χρονια μετα πατερα Βασιλειε, όπως ισχυρισθηκατε 5 φορες. Αλλα ΑΜΕΣΑ το 1484. Και ιδου:
Μετα ταυτα η εν Κωνσταντινουπολει συνοδος του 1484 (σαραντα χρονια απο την κοιμησι του αγιου Μαρκου) ακυρωσασα την εν Φλωρεντια συνοδον, εκηρυξε αυτην αργην και ανενεργητον, ως συμφωνα δογματισασα και πολεμια ταις προ αυτης αγιαις Οικουμενικαις συνοδοις περι τε του ζητηματος της εκπορευσεως του αγιου Πνευματος και των λοιπων.
« Δια του
παροντος συνοδικου τομου και την εν Φλωρεντια συστασαν ανατρεπομεν συνοδον και
απερ ο εκδοθεις αυτης ΟΡΟΣ περιεχει κεφαλαια και αργην και ανενεργητον
αποφαινομεθα από τουδε ταυτην είναι και ως μηδε το κατ αρχας ολως συστασαν
ηγουμεθα και εχομεν, ως ασυμφωνα δογματισασαν και πολεμια ταις προ αυτης αγιαις
Οικουμενικαις συνοδοις περι τε του ζητηματος της εκπορευσεως του Αγιου Πνευματος
και των λοιπων».
Ο αγιος
Νικοδημος ο Αγιορειτης γραφει: Επειδη ο τοποτηρητης του Αντιοχειας και των της ανατολης επισκοπων και
προτερον αυτου του Αλεξανδρειας, Μαρκος, λεγω, ο αγιωτατος εκεινος της Εφεσου,
δεν συνεφωνησεν εις αυτην, η Οικουμενικη εις τοπικην μετετραπη. Τι λεγω
τοπικην; Και εις ψευδοσυνοδον μετετραπη δικαιως, διοτι δεν ειχεν ουτε το τριτον
ιδιωμα των Οικουμενικων. Ο γαρ παρ αυτης ΟΡΟΣ δεν ητο συμφωνος τη Θεια Γραφη
και ταις αλλαις συνοδοις». (Πηδαλιον, προλεγομενα εις την Α Οικουμενικην
συνοδον).
Συμπερασματικα.
ΑΜΕΣΑ η Ανατολικη Εκκλησια - και όχι όπως ψευδεστατα διδασκετε στα τεκνα σας
μετα από 200 χρονια - αλλα δια Πανορθοδοξου αμεσου εξεγερσεως ΣΥΣΣΩΜΗ κατεδικασε
την συνοδον της Φλωρεντιας και το 1443, και το 1450 και το 1441 και το 1484, ως
ΛΗΣΤΡΙΚΗΝ, ΕΝΑΓΗ, ΜΙΑΡΑΝ, ΑΘΕΣΜΟΝ, ΨΕΥΔΟΣΥΝΟΔΟΝ.
Χονδροειδεστατο επομενως και το ΨΕΜΜΑ ΣΑΣ αυτό, πατερα Βασιλειε. Ειστε τοσο ανιστορητος, γεροντα;
Αποδειχθηκατε αθεολογητος, αλλα αποδεικνυεσθε και ανιστορητος;
Είναι δυνατον, να εξερχονται των οδοντων σας, τοσα αστηρικτα πραγματα, τοσες αναληθειες και τοσα ψευδη;
Λυπουμαι, ειλικρινα λυπουμαι, γιατι προσπαθειτε να εμφανιζεσθε ως Δουρειος
Ιππος των σημερινων Οικουμενιστων αρχιερεων της Οικουμενιστικης ελλαδικης
εκκλησιας. Και κυριως στον Υπουλο, Βυθιο και Καταχθονιο μητροπολιτη σας τον
Οικουμενιστη Ιερωνυμο Λιαπη.
Και για το ΔΥΝΗΤΙΚΟΣ και για την διαπλουμενη Παναιρεσι του Οικουμενισμου
που εμεις την βλεπουμε ζωντανη, Ωρυομενη και Λυσσωσα, ταχεως να διαπλουται, να
αυξανει και να πληθαινει και να τρωγη και να κατατρωγη τους παντες και τα
παντα.
Αλλα τα αφηνω για αλλοτε, αφου όπως φαινεται θα μας απασχολησετε κατά πολύ,
με τις συνεχεις ατακες που μας προκαλουν λυπην, θυμον, αλλα και…γελωτα
αφθονον.
Οδυσσεας Τσολογιαννης
Μήνυμα εκ της ερήμου περί της Μεγάλης Επανεκκίνησης(Great Reset)
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως η ανθρωπότης μετρά τον χρόνον μετά ΙΗΣΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΝ , έτσι και οι ταλμουδιστές θέλουν να επανεκκινήσουν τη μέτρηση του χρόνου μετά Αντίχριστον, τον οποίον ψευδώς θα ονομάσουν μεσσία , βασιλέα και χριστον. Ουαί ! Ο κορωνοιός προαναγγέλει την έλευσιν του αντιχρίστου θηρίου 666 , το οποίον κατάγεται από την εβρα'ι΄κή φυλή του καταραμένου ΔΑΝ και θα ερημώσει το πάν ! Αυτόν θα αναλώσει εν ριπή οφθαλμού Ο ΑΝΑΣΤΑΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ στην κυριολεξία , με την επερχόμενη ταχέως Β΄Τρισένδοξον Του παρουσία! Έρχου Κύριε ! Αμήν !
Αιτία που γεννήθηκε ο κορωνοιός είναι ο 666 ιός! Όσο φουντόνει ο 666 ιός φουντόνει και ο κορωνοιός , εως ότου γίνει πυρηνικοιός! Ο ξεπεσμός κληρικών και πολιτικών είναι σημείο των καιρών , για να υποδεχτεί ο λαός τον λαοπλάνο αντίχριστο ως χριστό και σωτήρα! ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ : Μετανοείτε για να σωθείτε. Αμήν! Γένοιτο !
Σπυρίδων Νάκος κτηνίατρος , αναχωρητής εκ του κορωνοικού κόσμου.
BΒρε καλως τον Σπυριδωνα Νακο. Που εβοσκες αδελφε;
Διαγραφήμας αφησες να αγωνιζομεθα μονοι μας.
Συγχαρητήρια Οδυσσέα! Πολύ σωστός.
ΑπάντησηΔιαγραφήο Πατερ παραδέχεται την Αιρεση που έχει θεσμοθετηθει από την Ελλαδική Εκκλησία αλλά αγνοεί τι λένε οι πατέρες διαχρονικά για την καταπολέμηση της Αιρεσης .Αντ αυτού μας λέει την άποψη του. Οτι δηλαδή δε χρειάζεται να κάνουμε τίποτα γιατι θα επέμβει ο Θεός ...Αρα ¨δεν πα να λένε οι πατερες και οι κανονες για αποτείχιση; Τι κι αν μνημονεύω Επίσκοπο ο οποίος έχει ψηφίσει την Αιρετική Σύνοδο; O μισθός να πέφτει κι ολα καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφή