Παρασκευή 24 Αυγούστου 2018

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: 
ΤΑΛΑ, Ω ΤΑΛΑ, ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΪΣΙΕ!!!!!!! ΚΑΛΑΜΕ ΥΠΟ ΑΝΕΜΩΝ ΣΑΛΕΥΟΜΕΝΕ!!!ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΣΥΓΧΥΣΕΙΣ.
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΟ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΜΑ...




 Επειδή προκλήθηκε θόρυβος με την επιστροφή μας στο πάτριο εορτολόγιο, οφείλω να επισημάνω μερικά σημεία: 

 1. Καταρχήν όλοι γνωρίζουμε οτι γίνεται ένας σκληρός αγώνας που έχει κόστος από κάθε πλευρά και πνευματική βέβαια. 2. Σ’αυτόν τον αγώνα η ιερά μας μονή εκ των πραγμάτων, όπως και ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς στην επίγεια ζωή του είναι μπροστάρης, που σημαίνει ότι τουλάχιστον ανοίγει δρόμο. 3. Δεν ενεργούμε όμως συμφωνα με ανθρώπινες επιθυμίες και θελήματα,αλλά ψάχνουμε το θέλημα του Θεού. 4. Γι’αυτό το λόγο δύο ολόκληρα χρόνια προσευχόμαστε πολύ εντατικά και νηστέψαμε στην σύναξίν μας όλοι μαζί κατά δύναμιν, λοιπόν ούτε βιαστήκαμε, ούτε αβρόχοις ποσί αποτείχιση κάναμε! 5. Οι ενέργειές μας μέχρι τώρα δεν ήταν ούτε άστοχες ούτε αλλοπρόσαλλες ούτε και αλλάξαμε πορεία απ΄ όσα εξ αρχής είπαμε. 6. Υπήρξαν πρόσωπα που έφυγαν από την σύναξίν μας διότι γνώριζαν ότι θα καταλλήξουμε στο Πάτριο εορτολόγιο. Δεν το κρύψαμε το είπαμε ανοιχτά και το δημοσιεύσαμε πολλάκις. Άλλοι πάλι έφυγαν διότι ελέγχαμε την κατάσταση και δεν αφήσαμε κανέναν να αυτενεργεί και να διδάσκει περί ακύρων μυστηρίων ή να μας εμποδίζει να μεταλαμβάνουμε τους μη έχοντας γνώση για τα εκκλησιαστικά πράγματα. Το ίδιο και τώρα δεν επιτρέψαμε σε γυναικούλες να μας σέρνουν σαν αρκουδάκια από την μύτη και να μας πηγαίνουν εκεί που θέλουν επειδή έχουν δειλία και φοβίες. 7. Προσωπικά μολονότι υπήρχε ανάγκη να εξομολογούμαι δεν δεσμεύτηκα σε κανένα πνευματικό όσες φορές χρειάστηκε να εξομολογηθώ, μόνο και μόνο, για να μην ακολουθήσουμε τη γραμμή της ομάδος (παράταξης) στην οποία ο καθένας ανήκε. 



8. Δεν ήταν δυνατόν όμως να συνεχίσω να πορεύομαι χωρίς πνευματικό οδηγό και εξομολόγηση. Πνευματικά μας παιδιά διαπιστώνοντας τη δυσκολία με την τρέχουσα προβληματική εκκλησιαστική κατάσταση μας προέτρεπαν να αναζητήσουμε πνευματικό για εξομολόγηση, ενίσχυση και καθοδήγηση. 9. Οι επιλογές ήταν συγκεκριμένες, ή θα επιστρεφαμε στους Οικουμενιστές -άπαγε της αρνήσεως της Πίστεώς μας- ή θα πηγαίναμε στους Οικονομιστές ή στους Τρικαμηνικούς ή στους Παλαιοημερολογήτες. 10. Διάλεξα τους παλαιοημερολογήτες διότι θεωρώ ότι ξεχωρίζουν από όλους τους άλλους και διότι η αποτείχιση έχει ένα σκοπό και μία προοπτική. 11. Αποτείχιση που αφήνει τους πιστούς στο μέσο του πελάγους και δεν τους βγάζει στην αντίπερα ασφαλή όχθη της “γης” την θεωρώ αυτοκτονία. 12. Άλλωστε μια αποτείχιση πρέπει καλύπτει και τις ποιμαντικές ανάγκες των πιστών και όχι να δημιουργεί προβλήματα. 13. Λόγω αυτών ακριβώς των προβλήματων ορισμένοι αδελφοί μας αναγκάτηκαν να προβούν σε μια οικονομία εις βάρος της πίστεως. 14. Ας μην ξεχνούμε οτι η αποτείχισις είναι μια προσωρινή κατάσταση μέχρι να αποκατασταθεί η εκκλησιαστική τάξη. 15. Έπειτα ο πολύς και απλός κόσμος που ακούει αποτείχιση δεν καταλαβαίνει και νομίζει ότι η αποτείχισις είναι να φύγει κανείς από την Εκκλησία. Και εκεί πάτησαν οι πονηροί και κακοπροαίρετοι μητροπολίτες. Έδωσαν στους πιτούς να καταλάβουν ότι τάχα φύγαμε από την εκκλησία όπως οι ψευδομάρτυρες του Ιεχωβά. 16. Στην αποτείχιση αυτή σαφώς ο σκοπός μας δεν ήταν να σκορπίσουμε. Εφόσον όμως φθόνῳ του διαβόλου και με την συνέργεια ορισμένων ομάδων δεν ήταν δυνατόν να υπάρξει συνεννόηση, οδηγούμε την αποτείχιση πλέον,ένα βήμα μπροστά για να μην διαλυθεί αλλά να φέρει το προσδωκόμενο αποτέλεσμα. 17. Ούτως ή άλλως όλοι έπρεπε να επιστρέψουμε στην Παράδοση της Εκκλησίας μας που αφορά το εορτολόγιο, το οποίο βέβαια ας μην λησμονούμε ακολουθεί όλη η Ορθόδοξη Εκκλησία. 18. Μέχρι πότε θα υφίσταται σχίσμα μεταξύ παλαιού και νέου και γιατί πρέπει να ενωθούμε με τους λογίς λογός αιρετικούς και όχι με τους ορθόδοξους παλαιοημερολογίτες; 19. Θα υπάρξει άλλη ευκαιρία και συνθήκες να παύσει το σχίσμα με την προοπτική μάλιστα της από κοινού καταδίκης του Οικουμενισμού; 20. Μέχρι τώρα το θέμα του εορτολογίου, αν και δεν ήταν θέμα πίστεως αλλά εκκλησιαστικής Παραδόσεως, επειδή ακριβώς δεν είχε νοθευτεί ακόμη η πίστις, μολονότι ήταν σοβαρό παράπτωμα η αλλαγή του εορτολογίου, (πόσο μάλλον αφού έγινε με σκοπιμότητα), δεν μας στερούσε την σωτηρία το ότι δεν μείναμε στο Πάτριο.Τώρα όμως που αλλάζει η πίστη, διότι στην πραγματικότητα με την απόφασή τους στην Κολυμβάρια ψευτοσύνοδο να δέχονται πολλές Εκκλησίες ενώ το σύμβολο της πίστεως επισημαίνει «Εἰς μίαν, Ἁγίαν, Καθολικὴν καὶ Ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν…», επειδή πλέον συνοδικά δεν υπάρχει η αγία πίστη που αγιάζει τους πιστούς και τους μολύνει πλέον η άδηλη αίρεση που εισήγαγαν με την μετοχή τους στον και συνοδικά αναγνωρισμένο Οικουμενισμό,το δευτερεύον τότε θέμα του εορτολογίου καθίσταται πλέον κριτήριο Ορθοδοξίας, αφού η σκοπιμότητα της “αδιάφορης” φαινομενικά τότε αλλαγής απαλήθευσε τώρα πλέον την πρόθεση που δι’ αυτής στην ουσία κατελύθη η Πίστις με την οποία και σωζόμαστε. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΤΗΡΙΟΛΟΓΙΚΟ! Δηλαδή μετα την αλλαγή σε θέμα Πίστεως στο 9ο άρθρο του συμβόλου της Πίστεως,αν και δεν το παραδέχονται,είναι πλέον υποχρεωτική η επιστροφή μας στο πάτριο ημερολόγιο για να ελεχθεί συνοδικά η αίρεσις, να καταδικασθεί μαζί με τους υπευθύνους και να αποκατασταθεί η εκκλησιαστική τάξις! Ο καθένας βέβαια ως άνθρωπος είναι ελεύθερος να κάνει τις επιλογές του,ως πιστός όμως καθένας που είναι μέλος της εκκλησίας είναι υποχρεωμένος να κρατά την Παράδοση της Εκκλησίας. Όσοι από τα πνευματικά μου παιδιά την κρίσιμη αυτή ώρα της ομολογίας δεν κρατήσουν τη θέση τους αν χρειαστεί στο μέλλον να επιστρέψουν θα χρειαστεί μετάνοια ως εκείνη των πεπτωκότων με επιτίμιο.Με τα πράγματα της Εκκλησίας δεν παίζουμε.Όσοι θέλουν να ακολουθήσουν τους μητροπολίτες ή τους οικουμενιστές ή ομάδες με ασαφή ή ανασφαλή πορεία θα φέρουν οι ίδιοι την ευθύνη.Ο αγώνας χρειάζεται ανδρεία και γενναίες ψυχές. Οι μεγάλες μετάνοιες και τα κλαψουρίσματα δεν είναι χαρακτηριστικό ανδρείας.Θα αφήσω κάποια περιθώρια αναμονής και προσαρμογής.Όμως σε ορισμένα χρονικά πλαίσια και με συγκεκριμένη αντιμετώπιση. Όσοι θέλουν μπορούν να ακολουθήσουν.

53 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ24 Αυγούστου 2018 στις 8:45 μ.μ.

    Καλώς ήλθες Ορθόδοξε, μέσα από την καρδιά μου Σας εύχομαι η Παναγία μας να Σας φωτίσει και καθοδηγήσει σε αυτό τον καινούργιο Σας Ομολογιακό δρόμο, διότι και στον ευρύτερο Εκκλησιαστικό χώρο του Πατρίου Εορτολογίου ο διάβολος έχει έντεχνα σπείρει αρκετά ζιζάνια με στόχο να ακυρώσει τον Αγώνα Της Εκκλησίας. Η Παναγία μας να Σας οδηγήσει στους αληθινούς δούλους Του Υϊού Της, ώστε όλοι μαζί να αγωνισθείτε για την Δόξα Της Εκκλησίας μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα αν εσείς δεν έχετε φώτιση ο πατερ σας φταίει;;; Λυπάμαι πολύ που αλλά λέει και αλλα καταλαβαίνετε!!!! Ζείτε στο σκοτάδια σας!!! Αφήστε τα σχόλια και πιάστε τις προσευχές σας κύριε τσολογιαννη!!! Εύχομαι ο Θεός να σας φωτίσει γιατί είστε βαριά περίπτωση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος πάτερ?Αυτον τον θεωρείς ιερωμένο?Θα τρίζουν τα κόκαλα του Καντιωτη που τον χειροτονησε.

      Διαγραφή
  3. Διαβάστε τα σχόλια από αυτούς που κατάλαβαν τι ακριβός λέει ο πάτερ!!!!!!
    http://krufo-sxoleio.blogspot.com/2018/08/blog-post_24.html?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατακόμβη Καστοριάς26 Αυγούστου 2018 στις 12:49 π.μ.

      Κυρία Χρύσα,οι μάσκες έπεσαν!Ο π.Π.Π.μεταλάχθηκε σε Παλαιοημερολογίτη και μάλιστα φανατικό.Σε λίγο που θα φύγουν οι πιστοί από κοντά του και θα είναι χωρίς παράδες,τότε θα αναγκασθεί να γίνει Επίσκοπος σε μια παράταξη των Γ.Ο.Χ( νομίζω υπάρχουν καμιά δεκαριά ).Ευχή μας είναι να μετανοήση και να επανέλθει στην Αγιοπατερική Εκκλησία των Αποτειχισμένων( πριν τον πάρει η κατηφόρα και τσακισθεί στα βράχια του Παλαιοημερολογιτισμού).

      Διαγραφή
    2. Aδελφοι και πατερες τελικα δεν νομιζω ο πατηρ Παισιος να ενταχθη στους ΓΟΧ. Απλα θα χρησιμοποιει στις ακολουθιες του το παλαιο ημερολογιο. Μην τον κατηγορουμε αδικα.
      Ομως και ετσι δεν θα μας θεωρει συναγωνιστες του αφου δεν θα δεχεται να συλλειτουργουμεθα μαζι του οπως κανουν και οι αλλοι που εφηρμοσαν αυτο.
      Ας μας απαντηση αν τον αδικω θα κοινωναει οσους δεν θα ειναι με το παληο;

      Διαγραφή
    3. Αχ Χρύσα παντού χώνεις την μύτη σού.Αμυνταιωτης!

      Διαγραφή
  4. "Αποτείχιση που αφήνει τους πιστούς στο μέσο του πελάγους και δεν τους βγάζει στην αντίπερα ασφαλή όχθη της “γης” την θεωρώ αυτοκτονία"
    Για να καταλάβουμε η αντίπερα ασφαλής όχθη είναι το παλαιό ημερολόγιο; Θα μας τρελάνετε; Εκεί βρίσκονται τόσα σχίσματα που κοντεύουν να ξεπεράσουν και τους προτεστάντες! Μήπως πάτερ ψάχνετε μια όχθη ασφαλή για σας προσωπικά; Μόνον έτσι δικαιολογείται η στάση σας. Θα φύγουμε από τη Σκύλλα για πάμε στη Χάρυβδη; Όχι πάτερ καλύτερα μεσοπέλαγα να βολοδερνουμε στα κύματα, καλύτερα χωρίς ποιμένα γιατί σύμφωνα με τον Αγ. Ιωάννη τον Χρυσόστομο όταν το πρόβατο ακολουθεί λύκο αντί για ποιμένα τότε σίγουρα θα το φάει, ενώ αν δεν ακολουθεί κανέναν πλανεμενο και δη λύκο, τότε δύναται και να σωθεί με τη βοήθεια του Θεού. Κρίμα, κρίμα πάτερ τα μπερδέψεις πολύ τα πράγματα. Διάβασε, ακουσε ξανά και ξανά τι μας έγραφες και τι μας έλεγες και βγάλε μόνος σου τα συμπεράσματά σου . Αλαλούμ! Καλή φώτιση στο σκότος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προφανώς ο π παϊσιος δεν συμφωνεί με τον αγ.Μάξιμο τον ομολογητή που μόνος ,χωρίς να σκέφτεται ''αντίπερα ασφαλή όχθη της “γης”'',πέθανε στην εξορία με μαρτύρια ομολογώντας και διαφυλάσσοντας την ορθοδ. πίστη

      Διαγραφή
    2. Μακεδόνα λίγοι τα βλέπουν έτσι τα πράγματα, δυστυχώς κάποιοι αποτειχισμένοι θεώρησαν πως πρέπει να γυρίσουν και με το παλιό. Και βλέπουμε πως δεν δέχονται σε κοινωνία όσους ακολουθούν το νέο. Τελικώς αυτό το παλαιοημερολογιτικό πρόβλημα από το 1924 εξελίχθηκε σε μεγάλη πλάνη. Μόνο οι Ρώσσοι της διασποράς κράτησαν ισορροπία και κράτησαν το παλαιό και είχαν κοινωνία με τους αποκαλουμένους νεοημερολογίτες, δεν έκαναν δόγμα το ημερολόγιο! Ο όσιος Φιλόθεος Ζερβάκος έλεγε τους παλ/τες που έκαναν θέμα σωτηρίας το ημερολόγιο ''χρονολάτρες''.

      Διαγραφή
  5. Πόσο σκανδαλοποιος είσαι Παισιε.Ειμαι σίγουρος πως ήσουν η πιο αποτυχημένη χειροτονία τού Καντιωτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Παλαιοημερολογίτης π.Παΐσιος θα είναι ποιμένας χωρίς πρόβατα και χωρίς μοναστήρι( σε λίγο )!Ούτε το άσπρο ελάφι δεν θα ξαναπατήσει στο μοναστήρι.Να φύγουν οι Χριστιανοί από το μοναστήρι γιατί κινδυνεύουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιαννη Σ.8,57 τι ειναι τα παρακατω;δεν δημιουργουν συγχυσι;οταν σημερα μιλαμε για παλαιοημερολογιτες τι εννοουμε; Ποιους εννοουμε; Τις 10 παραταξεις δεν εννοουμε; Παλαιοημερολογιτες ειναι και ΟΛΟΙ οι αγιορειτες. Παλαιοημερολογιτες ειναι και πολλα οικουμενιστικα πατριαχεια;
    Λοιπον;Ο πατηρ Παισιος τι θελει να μας πη; εξυπναδες μας πουλαει;
    Τρικυμιας φρενων αποτελει το κειμενο του.
    ----------------------------------------------------------------

    ή θα επιστρεφαμε στους Οικουμενιστές -άπαγε της αρνήσεως της Πίστεώς μας- ή θα πηγαίναμε στους Οικονομιστές ή στους Τρικαμηνικούς ή στους Παλαιοημερολογήτες. 10. Διάλεξα τους παλαιοημερολογήτες διότι θεωρώ ότι ξεχωρίζουν από όλους τους άλλους και διότι η αποτείχιση έχει ένα σκοπό και μία προοπτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αμ και το παρακατω παλι κειμενο τι θελει να μας πει;μηπως οτι το ημερολογιο ειναι ζητημα δογματικο, γι αυτο το χαρακτηριζει ως ζητημα σωτηριολογικο; ακουστε τον τι λεει:
    -------------------------------------------
    ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΤΗΡΙΟΛΟΓΙΚΟ! Δηλαδή μετα την αλλαγή σε θέμα Πίστεως στο 9ο άρθρο του συμβόλου της Πίστεως,αν και δεν το παραδέχονται,είναι πλέον υποχρεωτική η επιστροφή μας στο πάτριο ημερολόγιο για να ελεχθεί συνοδικά η αίρεσις, να καταδικασθεί μαζί με τους υπευθύνους και να αποκατασταθεί η εκκλησιαστική τάξις!
    ---------------------------------------------------------------

    για να ελεχθεί συνοδικά η αίρεσις, να καταδικασθεί μαζί με τους υπευθύνους και να αποκατασταθεί η εκκλησιαστική τάξις!
    ------------------------
    Μα η Αποτειχισι μας αυτο ακριβως εκφραζει και κατα τον δυνατωτερον τροπον, αφου η διαστασι μας απο τους Οικουμενιστες ελεγχεται η αιρεσις, καταδικαζονται οι υπευθυνοι και αποκαθισταται η εκκλησιαστικη ταξις.
    ΟΥΔΕΝ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΠΡΟΣΦΕΡΗ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ, αφου με το ΠΑΛΑΙΟ λειτουργουν και πολλα πατριαρχεια και το αγιον ορος και ομως ειναι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ ΑΙΡΕΤΙΚΑ αφου δεν αποκηρυξαν την Οικουμενιστικη συνοδο τπου Κολυπμπαριου.
    Πατερ Παισιε μηπως καποιν αλλο λακο εχει η φαβα; Και δεν μπορειτε να το αποκρυψετε;
    Αφηστε λοιπον την ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΣΑΣ και μιληστε σαφεστατα και αποκαλειψτε αυτα που προσπαθειτε να αποκρυψετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νεκτάριος Τόμπρος25 Αυγούστου 2018 στις 4:08 μ.μ.

      Να αγιάσει το χέρι σου κ.Τσολογιάννη!

      Διαγραφή
  9. Οπως φαίνονται τα πράγματα η αποτείχιση δεν έχει προοπτικη. Δεν υπάρχει συνεννόηση και ομοφωνία απόψεων μεταξύ των αποτειχισμένων. Ο καθένας ενεργεί σύμφωνα με αυτό που λέει το μυαλό του. Το πιθανότερο είναι ότι σε βάθος χρόνου, θα εκφυλιστή και θα απορροφηθή από άλλες σχισματικές ομάδες, κυρίως παλαιοημερολογίτες, ή θα εξαφανιστή μόλις εκλείψουν τα κύρια πρόσωπα του χώρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ή θα έλθει ο Αντίχριστος και θα αναγκασθούν να ενωθούν άπαντες με το ΜΑΡΤΥΡΙΟ!

      Διαγραφή
    2. Κανεις λαθος. Η αποτειχισι θα συνεχισθη και μεχρις οτου εκλειψουν οι λογοι της Παναιρεσεως.
      Μαλλον τα πραγματα θα φερουν πολλους πιστους ανθρωπους στην Αποτειχισι.
      Ποιος σας ειπε οτι θελουμε συντεταγμενους;Ετσι θα μεινουν τα απραγματα οι αποτειχισμενοι σταθερα στην αποτειχισι και θα πεθανουν στην αποτειχισι.

      Διαγραφή
    3. μας ενδιαφέρει το πόσοι είμαστε ή το αν θα αποτειχισθούν άλλοι; αυτό θα μας σώσει; διαλέξαμε να μείνουμε συνειδητά με τον Χριστό ή όχι; θα προδώσουμε την πίστη μας την στιγμή που ο πονηρός μας πολεμά με όλους τους τρόπους; θα απογοητευθούμε ή θα δυναμώσουμε για ν'αγωνισθούμε και ν'αντέξουμε στα δύσκολα;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμε 25 Αυγούστου 2018 - 9:26 π.μ. εύχομαι να μην έχεις δίκιο αλλά........

      Διαγραφή
  10. Παΐσιος Παπαδόπουλος25 Αυγούστου 2018 στις 11:09 π.μ.

    Κατ' αρχήν δημοσιεύετε κείμενο ενώ δεν σας ακόμη την άδεια μετά από εκείνα τα έκτροπα. Όταν δημοσιεύουμε κάτι πρέπει να δημοσιεύεται ολόκληρο και να υπογραμμίζονται τα σημεία που θέλετε να σχολιάσετε. Τρίτον δεν βάλατε το δικό μου τίτλο αλλά εντελώς αυθαίρετα βάλατε σκωπτικό τίτλο και αυτό δείχνει το επίπεδο αλλά και τις προθέσεις σας. Τέταρτον έχω κρίση και συνείδηση για να αποφασίζω, Πέμπτον είστε σίγουροι ότι δεν έκανα σωστά; Επισήμανα επανειλημμένα άλλο πάτριο άλλο παρατάξεις Γ.Ο.Χ και δεν θέλετε να καταλάβετε. Όσο για το άσπρο ελάφι Φίδι κολοβό λησμόνησες ότι ήταν του Αγίου Ευσταθίου με το παλαιό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέστα πάτερ αφωτιστος ο τσολογιαννης που ρίχνει το επίπεδο του πιο χαμηλά δεν γίνετε!! Όσο για το σχόλιο με το ελάφι αν ήταν άξιοι θα ζούσαν και αυτοί κάτι ανάλογο αστοχοι αφωτιστοι αδιάφοροι και δεν ξέρω αν είναι φίδια πάντως ο τρισκαταρατος καλά τους χορεύει που δεν τους αφήνει να προσευχηθούν για τον αγώνα της αποτειχισης και αντί αυτού κάθονται στην καρέκλα τους και σας κρίνουν. Και άντε εσάς σας κρίνουν.... τα δώρα του θεού και τα σημάδια ομως;;; είναι δυνατόν;;; μα πόσο ανεγκέφαλοι δεν φοβούνται την απάντηση του Θεού. Σας λυπάμαι πίσω από κάθε ανώνυμο βρίσκετε ένα βολεμενο τυπακι με καρέκλα που το μόνο που θέλει είναι να χαλάει τον αγώνα της αποτειχισης και αντί να προσευχεστε να σας φωτίζει ο Θεός να φανερωθεί το θέλημα του....!! Εύχομαι να σας λυπηθεί και να σας ελεησει ο Παναγαθος γιατί είστε αξιοθρήνητοι!!! Κ. Οδυσσέα λυπάμαι πραγματικά που αντί να στηρίξετε τον αγώνα της αποτειχισης τον έχετε ρημάξει και εσείς και τα υπόλοιπα ιστολόγια. Όταν κάνουμε αγώνα δεν κοιτάμε τι αρέσει σε εμάς και ποιος θα έρθει να μας λειτουργήσει επειδή έχετε μια εκκλησία αν έχετε καταλάβει δεν έρχετε κανένας γιατί κατάλαβαν τι άνθρωπος είστε. Σας λέει αυτό κατι;; προσπαθήστε να αλλάξετε τρόπο σκέψης να σκέφτεστε και τι μπορεί να αρέσει στον Θεό όχι μόνο σε εσάς πολύ εγωισμό έχετε όλοι σας!!! Πόσο δύσκολο είναι να γονατισετε να κλαψετε και να ζητήσετε να σας καθοδηγήσει η θεία χάρις ;;; Πόσο δύσκολο είναι;; έχετε καταντήσει κίτρινος Τύπος όλα τα ιστολόγια ο καθένας έχει από έναν ιερέα και στηρίζει μόνο την γραμμή του!!! Αυτό δεν είναι κάτι σαν τις παρατάξεις των γοχ;;; που αγχώνεστε μην πάει ο Π. Παΐσιος στους γοχ και χωρίς να καταλάβατε το κείμενο βγάλετε το συμπέρασμα σας;;; δεν θα ξανα ασχοληθώ άλλο φτάνει έχετε καταντήσει αηδία και λυπάμαι γιατί ο Κύριος μας μας θέλει όλους αλλά αν δεν έχετε φώτιση και μετάνοια δεν υπάρχει καμία περίπτωση να συνυπάρξετε όλοι εσείς στην αποτειχηση ο καθένας λέει τα δικά του. Για τον πατερ δεν θα πω τίποτα το μόνο που θα πω είναι ότι εύχομαι οι προσευχές μας να εισακουονται και να κάνουμε το θέλημα του Θεού από την αρχή της αποτειχισης είπαμε πως καθοδηγητή έχουμε την Παναγία μας σε αυτήν προσευχομαστε από αυτήν ζητάμε καθοδήγηση εμείς έχουμε σημάδια ότι μας καθοδηγεί και ο καθένας σας ας βγει και ας κρίνει τα λόγια μου. Θα πω στους ανθρώπους που είναι μπερδεμένοι αν θέλουν να ψάξουν να βρουν τον Π. Παΐσιο και να μην ακούν σχόλια από αγνώστους που είτε είναι βαλτοί από την μητρόπολη είτε από άλλους αποτειχισμενους ιερείς που δεν συμφωνούν με τον Π.Παΐσιο και έχουν βάλει πνευματικοπαιδια τους να ρίχνουν μονιμος λάσπη. Ο Π. Πατερ πάντα ήταν στην διαφάνεια και δεν είχε να κρύψει τίποτα. Όσοι λοιπόν σκέφτεστε την αποτειχιση προσπαθήστε να γνωρίσετε τον πάτερ πίστεψέ με πως αυτό που κάνουν πνευματικοπαιδια άλλων εσάς δεν θα σας βάλει να τα κάνετε!!! Είμαι αποτειχισμενη στον πάτερ 2 χρόνια + ποτέ δεν βγήκαμε να γράψουμε και να κρινουμε άλλους ιερείς αντιθέτως καναμε προσευχή για ολους τους αποτειχισμενους και τους οικουμενιστες να φωτιστουν αλλά όλα αυτά με τα πικρόχολα σχόλια με κάνουν να τους λυπούμαι. Εύχομαι να σταματήσετε όλοι τις κακίες σας να σας ελεησει ο Θεός μας.

      Υ.γ εύχομαι να ζήσετε ένα θαύμα μέσα από την προσευχή σας γιατί τότε θα ξεκινήσει ο δρόμος για την σωτηρία της ψυχής σας!! Μην τα παρατησετε και μην το βάλετε κάτω ο δρόμος του θεού έχει ανηφόρα και είναι στενός!!

      Καλή σας μετάνοια και καλή σας φώτιση 📿📿📿

      Διαγραφή
    2. Μα πατερ Παισιε αυτα ακριβως που λετε πρεσβευει ο πατηρ Ευθυμιος. Καλει ολους και του παλαιου και του νεου να αποτειχισθουν.
      Δεν το καταλαβατε;
      Προς τι κινησεις που προκαλουν συγχυσι;
      Εμεις σας αποκαταστησαμε οτι δεν θα πατε στους ΓΟΧ αλλα θα απλα θα παραμεινετε Αποτειχισμενος και θα λειτουργειτε με το παληο ημερολογιο-εορτολογιο.
      Εγω θα σας καλεσω και δημοσια να ερθετε να λειτουργησετε με το παληο ημερολογιο στον αγιο Μαρκο Σουρωτης.
      Θα ερθετε;

      Διαγραφή
    3. Χρυσα μεγαλα λογια γραφεις και κρινεις ευκολα και εμενα προσωπικα.
      Χρυσα η ειδωλολατρια και η προσωπολατρεια ειναι μεγαλη αμαρτια. Δεν σου τοπε αυτο πνευματικος σου;
      Θελω να καταλαβετε ολοι σας οτι η ΟΜΟΛΟΓΙΑ δεν υπηρετει παρα μονο την αληθεια και μονο την ΑΛΗΘΕΙΑ.
      Αυτα που γραφεις δεν ισχυουν για μας.
      Αυτο το ιστολογιο δεν μοιαζει τα αλλα ιστολογια, αυτο τομ ιστολογιο ΣΥΛΛΟΓΑΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΑΡΑ ΣΥΛΛΟΓΑΤΑΙ ΚΑΛΑ, οπως ελεγε και ο Μακρυγιαννης.
      Εδω μπαινουν και σχολια πικρα για καποιυους που θελουν μονο να τους επαινουν.
      Τα επαινετικα τα θελουν αλλα μολις ελεγχθουν λιγο περισσοτερο, οπως και ο π. Παισιος τοτε κλωτσουν και μας χαρακτηριζουν κακοηθεις. Αληθεια, ετσι νομιζετε οτι ειναι η ελευθερια του λογου και της εκφρασης;
      Κανετε λαθος μεγαλο ΛΑΘΟΣ.
      Η Αληθεια απαιτει και τα δυο ειδων σχολια.
      Οχι μονο οσα κολακευουν αλλα και οσα καλοπροαιρετα επικρινουν.
      Δεν απαγορευεται ο ελεγχος.
      Μαλλον επιβαλλεται.
      Εσυ Χρυσα μου εισαι προσωπολατρης.
      Ενω ο Λογος του Θεου λεγει και επιτασσει: μη πεποιθατε επι υιους ανθρωπων εν οις ουκ εστι σωτηρια.
      Εσυ γιατι δεν ακους τον Λογο του Θεου αλλα ανθρωπους;

      Διαγραφή
    4. Τα δυο λάθη του κ.Τσολογιάννη.Δεν λέει για ποιμένες ,αλλά για άρχοντες.Που να διαβάσεις τι γράφει ο Χρυσόστομος για τους ποιμένες.
      Για το πρώτο λάθος: Δεν το λέει ο Μακρυγιάννης,αλλά ο Φεραίος και ο άθεος Τζον Λοκ.Το σωστό είναι: όποιος Αγιογραφικά,Ιεροκανονικά και Αγιοπατερικά συλλογάται,συλλογάται καλά και θα πάει κοντά στον Κύριο.

      Διαγραφή
    5. Χρύσα, το Θεός γράφεται με κεφαλαίο Θ. Όχι με μικρό.
      Δεν σου το μάθανε αυτό;

      Τί είναι αυτή η κακή συνήθεια να γράφουν το Θεός με μικρό θ; Ασέβεια είναι.

      Διαγραφή
    6. Παΐσιε Παισιε σιωπά επιτέλους!!!

      Διαγραφή
    7. Αγαπητή ομολογία δεν κατάλαβες ποιον έχει πνευματικό ή Χρυσα?Φαινεται από μακριά.Αντε Χρυσα με το καλό να τον δεις και επισκοπο.τώρα με ποια παράταξη παλαιοημερολογιτων θα γίνει?Ρωτα τον.

      Διαγραφή
    8. Φίλε τον φλερτάρει ο κ.Κάτσουρας ο Κορίνθιος!Ας ελπίσωμεν να μετανοήσει για αυτά που γράφει και να μην δογματοποιήση το παλαιό ημερολόγιο μετά από ένα διάστημα χάρης προς τους αποτειχισμένους που ακολουθούν άπαντα τα ημερολόγια.

      Διαγραφή
    9. Κατακαημενη Χρυσα. Ο γεροντας σου τον οποιο εχεις σε μεγαλη υποληψη, δεν συνεργαστηκε ομαλα ποτε με κανεναν αποτειχισμένο. Μαλωνε συνεχεια με ολους γιατι η νοσηρη του περηφανια του απαγορευε να ταπεινωθει και να ακουσει πεντε κουβεντες απο τους αλλους.
      Να μου το θυνηθειτε και στο Παλαιο που τωρα παει, επειδη ο χωρος τους ειναι γεματος απο περηφανους και εγωιστες γεροντες θα πλακωθουν ολοι μεταξυ τους. Σπερνει παντου την διχονοια και τους τσακωμους...Σημαδι του πνευματικου του σκοτισμου.
      Κι εσυ καημενη Χρυσα εισαι υπευθυνη γιατι δεν μπορεις να ξεχωρισεις μεταξυ αγιας βιωτης και νοσηρου ψευτοευσεβισμου. Ο γεροντας σου νομιζει οτι ειναι αγιος, και προφητης, και το ομολογει δημοσια, και μας λεει δημοσια οτι κανει πολλες νηστειες και προσευχες...ποιος αγιος διαφημιζει την ασκηση του καημενη Χρυσα; Ανοιξε τα ματια σου και δες ξεκαθαρα οτι ο συγκεκριμενος ειναι πλανεμενος και συνυπευθυνοι εισαστε οσοι τον ακολουθειτε και δεν βλεπετε ξεκαθαρα αυτο που αναγνωριζουμε ολοι: Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΚΑΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΣ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΩΦΕΛΕΙΑ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ ΜΟΝΟ ΣΚΟΤΙΣΜΟΣ.

      Διαγραφή
  11. Μας έχετε μπερδέψει όλοι.Ελατε στη θέση του απλού λαού να ακούει μια έτσι μια αλλιώς .Μαζευτείτε μιλήστε συνεννοηθείτε όλοι μαζί βγάλτε μια απόφαση κοινή να ξέρει ο κόσμος τι να κάνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι ανωνυμε, να ψαξεις να διαβασεις και να βγαλεις συμπερασμα μονος σου. Ο Χριστος μας θελει προβατα κοντα του με διακριση, κι οχι προβατα στην κυριολεξια που τρωνε μασημενη τροφη, και σκουζουν συνεχεια "μας μπερδευετε"!!! Να διαβασεις να ξεμπερδευτεις οπως οφειλεις σαν ενεργος Ορθοδοξος Χριστιανος! Αν ηταν για κανενα κουτσομπολιο θα σου ελεγα πως θα τα ηξερες ολα! Τα πραγματα στην Αποτειχιση ποτε δεν ηταν πιο ξεκαθαρα απο τωρα , που πεφτουν οι μασκες και οι πραγματικοι ποιμενες φαινονται!!
      Να παει ο Παϊσιος στο παλαιο, τετοιους ανισορροπους ποιμενες δεν τους εχουμε καμια αναγκη! Μονο προβληματα δημιουργουν..

      Διαγραφή
  12. Πάτερ Παϊσιε, σᾶς παρακολουθῶ ἀπό καιρό. Ἡ ἀπόφασή σας νά ἀκολουθήσετε τό πάτριο ἑορτολόγιο εἶναι θεάρεστη καί σᾶς τιμᾶ. Συνιστᾶ ὀρθοπραξία κατά κυριολεξία διότι ἐν τῆ πράξει ἐπανέρχεσθε στήν ἀκαινοτόμητη ἑορτολογική Παράδοση τῆς κατ' Ἀνατολάς Ὀρθοδόξου τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας. Κανείς δέν μπορεῖ νά θέλει νά λέγεται ὀρθόδοξος καί συγχρόνως νά ἀκολουθεῖ μία καινοτομία, ἡ ὁποία ἀποδεδειγμένα εἶναι μασωνικῆς ἐμπνεύσεως καί παπικῆς προελεύσεως. Πατήρ καί υἰός Ζήσης (καί πολλοί ἄλλοι βεβαίως πρό ἀυτῶν) τά ἀνωτέρω τά ἔχουν ἐπιστημονικῶς θεολογικῶς τεκμηριώσει καί ὁμολογήσει. Τό ὅτι αὐτοί δέν τό ἀκολουθοῦν αὐτό δέν ἀναιρεῖ τήν ἀπόδειξή του. Θά ἤθελα νά σᾶς γνωρίσω ἀπό κοντά. Θά ἔχετε πολλούς πειρασμούς καί διώξεις ἀλλά αὐτά ἐπιβεβαιώνουν τήν ὀρθότητα τῶν εὐσεβῶν ἐπιλογῶν. Τό "ἔγκλημα"τῶν λεγομένων παλαιοημερολογιτῶν εἶναι ὅτι αὐτοί ἐγκαίρως "ἔφυγαν" ἀπό τήν κοινωνία τοῦ οἰκουμενισμοῦ! Αὐτό ἐλέγχει πολλούς καί δέν "ἀντέχεται" ἀπό τόν ἐγωϊσμό τους. Δέν ὑπῆρξε οὔτε ἕνα ὁσιακῆς βιοτῆς πρόσωπο μετά τήν ἀλλαγή τοῦ ἡμερολογίου πού νά μήν ἀπεδοκίμαζε τήν ἀντικανονικότητά του καί τήν ζημία του. Τώρα πῶς γίνεται κάποιος νά ἀκολουθεῖ κάτι ἀντικανονικό καί ζημιογόνο, ἄς τό κρίνει ἡ συνείδηση τοῦ καθενός καί ὁ Θεός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έγκλημα του αγίου Καρμπαδάκη,κ.Δημήτριε,ήταν που έφυγε από μια Ορθόδοξη τοπική Εκκλησία και όχι από μια αιρετική(για να πάρει μπαστούνα στα χέρια).Οσιακή βιωτή έχει και ο πατήρ Τρικαμηνάς,αλλά δεν κάνεις διάλογο μαζί του( όπως ο Μάννης και ο Παπαρρήγας ).Νομίζω ότι ο π.Παΐσιος θα έλθει κοντά σας γιατί οι ιδέες του είναι ϊδιες με των Ματθαιϊκών.

      Διαγραφή
    2. Ὁ ἀείμνηστος Βρεσθένης Ματθαῖος χειροτονήθηκε κανονικώτατα τό ἔτος 1935 ὑπό τριῶν Ἀρχιερέων οἱ ὁποῖοι ἤδη εἶχαν ἀποκηρύξει καί διακόψει κοινωνία μέ τήν καινοτομήσασα περί τόν τότε ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν Χρυσόστομο Παπαδόπουλο Ἱεραρχία, πρίν καθαιρεθοῦν, ἀντικανονικῶς!Τότε ἦταν ἤδη 74 ἐτῶν καί ἦτο ἤδη πνευματικός πατήρ ἑκατοντάδων μοναχῶν, μοναζουσῶν καί πιστῶν. Δέν εἶχε ἀνάγκη τήν πατερίτσα. Μήν εἴμαστε εὔκολοι στίς ἐπικρίσεις κεκοιμημένων ἀγωνιστῶν. Ὁ χῶρος τῶν λεγομένων παλαιοημερολογιτῶν ἔχει δεχθεῖ ἀπίστευτη λοιδορία καί συκοφάντηση. Κι ὅμως τό λέω, τό ἐπαναλαμβάνω καί ἐπιμένω ὅτι οἱ ὁσιακές μορφές ἀπό τοῦ σχίσματος καί ἐντεῦθεν οἱ ὁποῖες ἐκόσμησαν τόν χῶρο αὐτό (ἄς μοῦ ἐπιτραπεῖ αὐτή ἡ ἔκφραση) ἐάν εἶχον τήν προβολή τῶν ἀντιστοίχων "μορφῶν" τοῦ νέου ἡμερολογίου θά ἐξέπλητταν ὄχι μόνο τόν ἁπλό λαό, ἀλλά καί τούς θεολόγους καί πάντες! Ἀσκητές μοναχοί, Γέροντες, χαρισματοῦχοι Κληρικοί, ἀσκητές ἐπίσκοποι, διά Χριστόν σαλοί κλπ οἱ περισσότεροι μέ σημεῖα καί θαύματα ἐν ζωῆ καί μετά θάνατον καί μέ εὐωδιάζοντα λείψανα, περί ὧν ἐπιλείψει με διηγούμενον ὁ χρόνος! Κι ὅμως οἱ περισσότεροι, ἀπ' ὅ,τι φαίνεται, συνεχίζουν νά ἐνδιαφέρονται γιά τή συνήθεια καί ὄχι τήν ἀλήθεια, τήν ποσότητα καί ὄχι τήν ποιότητα, τήν κοσμική ἀναγνώριση καί ὄχι τήν εὐαρέσκεια τοῦ Θεοῦ. Ἐλεύθεροι, λοιπόν, νά συνεχίσουν νά ἀντιπίπτουν τῶ Πνεύματι τῶ Ἀγίῳ ἀποδοκιμάζοντες τόν λίθον ὅστις ἐγενήθη εἰς κεφαλήν γωνίας καί ἀπορρίπτοντες τήν ἀλήθεια, βάσει τοῦ φαρισαϊκοῦ ἐπιχειρήματος δύναται ἐκ Ναζαρέτ τι ἀγαθόν εἶναι; Κι ὅμως! Ἡ μοναδική λύσις καί ἡ ἐνδεδειγμένη ὁδός τῆς ὀρθοδόξου μαρτυρίας καί τῆς θεαρέστου ἀντιστάσεως στόν ἀντίχριστο Οἰκουμενισμό εἶναι μία: Ἡ θεραπεία τοῦ ἡμερολογιακοῦ σχίσματος διά τῆς ἐπιστροφῆς στήν κανονικότητα τῆς ἑορτολογικῆς Παραδόσεως καί ἡ πλήρης διακοπή κάθε εἴδους κοινωνίας μέ τούς οἰκουμενιστές καί τούς αὐτοῖς κοινωνοῦντας! Διαφορετικά, δέν θά δοῦμε στό μέλλον τό πλῆρες ἀδιέξοδο, ἀλλά βλέπουμε ἤδη τά πολλά προβλήματα στό μέτωπο τῶν ἀντι-οἰκουμενιστῶν καί τά θεολογικά καί ἐκκλησιολογικά ναυάγια των ἀκόμη μέσα στό λιμάνι, πλήν σαλπάρουν, ὅπως ἐπιβεβαιώθηκαν μέ τίς τελευταίως ὑποστηριχθεῖσες ἀντιπατερικές καί ἀντορθόδοξες θεωρίες τῶν συμβιβασμῶν καί προσαρμογῶν τῆς Παραδόσεως καί τῶν Κανόνων στίς ἀνάγκες μας καί ὄχι τῆς ἀσφαλοῦς πορείας ὅλων ἑπομένων τοῖς ἁγίοις Πατράσι!

      Διαγραφή
    3. Αδελφέ Κάτσουρα, τ' ότι αγιάζουν πιστοί σε διάφορες παρατάξεις δεν λέει τίποτα για την εγκυρότητα των παρατάξεων. Η εσωτερική μυστική ζωή του ευαγγελίου είναι ανώτερη ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΏΠΙΝΟΥΣ ΧΩΡΙΣΜΟΎΣ και δεν στέκεται το Άγιο Πνεύμα στα ανθρώπινα λογικά κατηγορήματα, ''με ποια σύνοδο είναι ο μοναχός τάδε; με την σύνοδο του τάδε αρχ/που, εντάξει τότε θα ενεργήσω στην καρδιά του''!!! είναι με την τάδε σύνοδο ή με το νέο; Ά τότε δεν ενεργώ σ' αυτόν''...

      Αυτή η λογική είναι ανθρώπινη όχι θεία. Απόδειξη; Πως αγίασαν κι ευωδίασαν τα άφθαρτα λείψανα τριών τουλάχιστον επισκόπων με τους οποίους οι ματθαιϊκοί του 1976 κόψαν κοινωνία! Μιλάμε όπως κατάλαβες για τους αγίους Ιωάννη Σαν Φρατζίσκο, Φιλάρετο Ομολογητή, και Κωνσταντίνο που συμμετείχε και στην χειροθεσία των δύο επισκόπων σας Κάλλιστου και Επιφάνιου το 1971. Αφθαρτα λέιψανα με όψη αγία, όχι αποκρουστική μούμιας.

      Ο άγιος ομολογητής Ηλίας Λακατούσου νεοημ/της ρουμάνος πρεσβύτερος με άφθαρτο λείψανο, ευκολα θα το εντοπίσεις στο νετ. Λείψανα μαρτύρων ρουμάνων που τους σκότωσαν για την πίστη τους στον Θεό οι κομμουνιστές. Υπάρχουν βίντεο που δείχνουν ζωντανά στην κάμερα να βγαίνει μύρο από την κορυφή της τιμίας κάρας του μάρτυρος!

      Η οσία Ταρσώ της Κερατέας η οποία ήταν στο περίβολο της μονής σας, αγία μορφή με χάρισμα προφητικό, ιαματικό! Αλλά έβαζε μετάνοια και ασπαζόταν τα χέρια νεοημερολογιτών πρεσβυτέρων όπως δείχνει και η φωτο στην βιογραφία της. Στην οποίαν εικονίζεται η οσία ν' ασπάζεται το χέρι του π. Στέφανου Αναγνωστόπουλου, μαθητού του Εφραίμ της Αριζόνα στην νοερά προσευχή! Οι ματθαιϊκοί όμως δεν ασπάζονται τα χέρια ιερέων εκτός της συνόδου τους. Είχαμε γνωριμία με τον μακαριστό π. Σαράντιο που λειτουργούσε στον Ά. Ανδρέα στα Λιπάσματα και μας είπε δύο πράγματα. Άλλο πνεύμα είχε η δια Χριστόν σαλή οσία Ταρσώ.

      Ο επίσκοπος Ματθαίος μπορεί να είναι κι αυτός μία αγία μορφή αλλα όχι αλάθητος. Μόνο ο ΘΕΌΣ είναι αλάθητος, οι άγιοι κάνουν λάθη όπως λέει ο άγιος Βαρσανούφιος στις ερωταποκρίσεις του, ο άγιος Σεραφείμ στον Νικόλαο Μοτοβίλωφ, και όπως αποδεικνύουν απόψεις πατέρων που έπεσαν έξω, σαν τον άγιο Γρηγόριο Νύσσης που επηρεάστηκε από τον Ωριγενισμό για το τέλος της κολάσεως. Ο άγιος Κύριλλος Αλ/δρείας δεν μνημόνευε τον άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο επηρεασμένος μάλλον από τον θείο του Θεόφιλο, το 417 τον έβαλε στα δίπτυχα. Οι άγιοι Αρσάκιος και Αττικός ήταν διαδοχικά στον θρόνο της Κων/πόλεως ενώ ζούσε ο νόμιμος επίσκοπος Κων/πόλεως ΙΩΆΝΝΗΣ. Το ότι αγίασαν δεν σημαίνει ότι καλώς κατείχαν τον επισκοπικό θρόνο του νομίμου Ιωάννου!

      Δεν καθιστά έγκυρο ΌΛΟ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΑΣ Η ΑΓΙΌΤΗΤΑ ΤΟΥ ΒΊΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΌΠΟΥ ΜΑΤΘΑΙΟΥ. Ούτε οι απόψεις του περί αυτόματης απώλειας της χάριτος των μυστηρίων της εκκλησίας που διόρθωσε το ιουλιανό είναι πατερικές, πλανήθηκε σ' αυτό. Αλλά το Άγιο Πνεύμα εξετάζει τα βάθη της καρδιάς ΌΛΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΚΕΊΝΟ ΞΈΡΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΊΝΑΙ ΆΓΙΟΣ ΜΈΣΑ ΤΟΥ ΑΝΕΞΆΡΤΗΤΑ ΠΟΥ ΒΡΊΣΚΕΤΑΙ ΠΑΡΑΤΑΞΙΑΚΆ ΚΑΙ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΆ. ΜΟΝΟ ΟΙ ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΙ ΜΕ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΏΡΕΣ, ΌΧΙ Ο ΘΕΟΣ. ΑΥΤΆ ΜΕ ΑΓΆΠΗ ΧΡΙΣΤΟΎ.

      Διαγραφή
  13. Κ ΟΔΥΣΣΕΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΡΤΑΤΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ Π ΠΑΙΣΙΟΥ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΟΚΙΜΟΣ ΣΤΑ ΑΡΘΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩΜΕ ΟΛΟΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑΛΑΝΤΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πρέπει να τα αναρτεί γιατί του απαγορεύει.Και για να μην τον παει στα δικαστήρια.

      Διαγραφή
  14. Ζουμε και θα ζήσουμε ότι ποιο μαρτυρικό υπήρξε ποτέ!!! η ορθή πιστη θα κρατηθεί από τους υπομονετικούς! θα πορευθούμε μόνοι μας στην ερημο του μαρτυρίου και δεν θα έχουμε την ανάγκη της αισθητης εκκλησίας και πνευματικών οδηγών! Η μαρτυρία μας θα είναι τέτοια ώστε ο ίδιος ο τριαδικός θεός θα κατοικισει μέσα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕν ξερω ποιος εισαι αδελφε Ν.Κ. αλλα συμφωνω απολυτα μαζι σου.
      Για μας δεν υπαρχει πισωγυρισμα.
      Θα πεθανουμε Αποτειχισμενοι και εν τη ζωη ταυτη θα πορευθουμε στην ερημο του μαρτυριου και δεν θα εχουμε την αναγκη της αισθητης εκκλησιας και των πνευματικων οδηγων.
      Εχουμε τους ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ και τα ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΡΑ ΤΩΝ.
      Ειναι κατι που δεν προσεχη κανενας.
      Η ΣΤ΄Οικουμενικη συνοδος επιτασει οι κληρικοι να ΜΑΘΗΤΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΟ βασει της Ερμηνειας των ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ.
      Ποιος πραττει αυτο απο τους σημερινους κληρικους;
      Σχεδον ΟΥΔΕΙΣ.
      Οποτε γιατι να τους εχουμε αναγκη να τους ακολουθουμε;
      Εμεις εχουμε τα αθανατα συγγραμματα των Αγιων Πατερων.
      Αυτα μας φτανουν.
      Αυτα εμεις θα τα κατατρωμε και αυτα θα αμς χορταινουν.
      Μονο καπου σε καποιον αποτειχισμενο να κοινωναμε τα αγια μυστηρια και αυτα μας υπεραρκουν.

      Διαγραφή
  15. Η επάνοδος στο Π.Ε δεν αποτελεί πρακτική αποτείχισης.Μην ξεχνάμε ότο και το Άγιο Όρος και οι εκκλησίες Ρωσίας και Σερβίας το πάτριο ακολουθούν όμως ειναι ΦΙΛΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΕΣ.Αν η πεοοπτική της αποτείχισης είναι να συγκαλέσει ΣΥΝΟΔΟ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ για να καταδικάσει την Κολυμπάριο Σύνοδο τότε θα πρέπει ο π.Π. να μας πεί σε ποιά Σύνοδο θα ενταχθεί.Διαφορετικά παραμένει στην λεγόμενη ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΙΑΝΗ ΑΣΥΝΤΑΚΤΗ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ που απ΄ότι φαίνεται πνέει τα λοίσθια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι ανωνυμε δεν πνεει τα λοισθια η Αποτειχισι, κανεις λαθος.
      Και οι Αποστολοι διαφωνουσαν μεταξυ τους, δεν απαγορευονται οι διαφωνιες αλλα ειναι αναγκαιες σε ενα σωμα ζωντανο.
      Μονο τα νεκροταφεια εχουν σιωπη και ομοφωνια.
      Οι ζωντανοι ειναι ζωντανοι και εχουν το δικαιωμα να διαφωνουν.

      Διαγραφή
    2. ΑΛΛΟ ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΦΑΤΡΙΑ!

      Διαγραφή
    3. Πρεσβυτεριανή ασύντακτη αποτείχιση. Δεν το είχαμε ακούσει ξανά. Και οι ''ΓΟΧ'' ΠΟΥ ΑΠΈΚΤΗΣΑΝ ΕΠΙΣΚΌΠΟΥΣ ΤΊ ΈΓΙΝΑΝ; 16 Ομάδες! Υπάρχουν σήμερα πνευματικοί με ενεργό το Άγιο Πνεύμα; Υπάρχουν λίγοι σίγουρα αλλά θα κρύβονται από φόβο μ' όλες αυτές τις πλάνες που επικρατούν. Πάντως εμείς οι αποτειχισμένοι που δεν θέλουμε να μπούμε σε καλούπια παλαιού, ομάδων με αυθεντίες οδηγούς, και δεν μας αρέσουν τα προσκυνήματα ανθρώπων θα έχουμε σοβαρό πρόβλημα πνευματικής μοναξιάς από απόψεως ανθρώπων αδελφών. Όπως είπαν κάποιοι πιο πάνω έχουμε την Αγία Γραφή και τους πατέρες!

      Διαγραφή
  16. Οι Αποστολοι συζητουσαν την κατασταση ,μεταξυ τους και τελικα κατεληγαν σε συμφωνια ,που ηταν εμπνευση του Αγιου Πνευματος!
    Τα θεματα της αποτειχισης ειναι ζητηματα που ενεχουν κινδυνους.Μπορει ο αλλος να σε βγαλει σχισματικο,οπως τον πατηρ Αρτεμιο.Αλλαλουμ πραγματικα ζουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 1. οι πατημασιές του Αντίχριστου ακούγονται (και αμέσως μετά η Β΄Παρουσία του Κυρίου).
    2. το θρησκεύειν έγινε ιδιωτική υπόθεση.
    3. επομένως, η αποτείχιση μπορει να γίνει και "τροπικά". δηλαδή, δεν χρειάζεται να διακόψουμε επίσημα τις σχέσεις μας με τους αρχιερεις, τις Ενορίες κλπ.. ο καθένας έχει τις "ιδέες"του, τις "κρύβει" όταν πρέπει και τις φανερώνει όταν και όπου θέλει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (Ανώνυμος31 Αυγούστου 2018 - 11:46 μ.μ.) Μας λες με κουτοπονηριά λοιπόν να βαδίσουμε στα χνάρια των αντίχριστων αιρετικών πανθρησκειαστών οικουμενιστών και να συνεχίσουμε την εκκλησιαστική κοινωνία μαζί τους σε αντίθεση με την εντολή του Χριστού (ἐξέλθετε ἐκ μέσου αὐτῶν καὶ ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καὶ ἀκαθάρτου μὴ ἅπτεσθε, κἀγὼ εἰσδέξομαι ὑμᾶς”, Β΄ Κορ. 6:17) για να πάμε όλοι μαζί οι αιρετικοί οικουμενιστές ως ένα αιρετικό σώμα στην αιώνια κόλαση προδίδοντας την Μία Αγία Καθολική και Αποστολική Εκκλησία, δηλαδή, την διαχρονική μονή αληθινή ορθόδοξη, ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ.

      Διαγραφή
    2. άλλο σωτηρία πριν τον θάνατο, δηλαδή η αγιόττης, και άλλο το ποιός θα πάει στον Παράδεισο...

      Διαγραφή
    3. Καινή Διαθήκη, Α΄ Πέτρου, 1:16 «ἅγιοι γίνεσθε, ὅτι ἐγὼ ἅγιός εἰμι». Α΄ ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΠΑΥΛΟΥ, ΚΕΦ. 11, ΣΤΙΧ. 1 «Μιμηταί μου γίνεσθε, καθὼς κἀγὼ Χριστοῦ». Ο Θεός μάς προτρέπει με την Χάρη του να γίνουμε άγιοι και μιμητές του Θεανθρώπου Χριστού για να κερδίσουμε την ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΘΕΟ ΠΑΤΕΡΑ ΜΑΣ.

      Ωστόσο άγιος δεν είναι ο αναμάρτητος άνθρωπος, γιατί άγιος είναι μόνο ο Θεός από την φύση του, αλλά άγιος γίνεται με την ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ο ορθόδοξος που μετανοεί διαρκώς για τις αμαρτίες του και δεν διαστρεβλώνει δημόσια τον Άγιο Λόγο του Θεού, όπως εγκληματικά πράττουν οι αντίχριστοι αμετανόητοι αιρετικοί οικουμενιστές που βλασφημούν το Άγιο Πνεύμα του Θεού και για αυτό δεν έχουν Σωτηρία.

      Διαγραφή
  18. αν και μου διαγράψατε το προηγούμενο...συμπληρώνω με μία παρατήρηση ως προς την πολιτική διάσταση της αποτείχισης και της δημιουργίας γοχ εκκλησιων.
    οι πρωτοι παλαιοημερολογιτες ηταν αντιβενιζελικοί, επειδή οι βενιζελικοί έφεραν το νέο ημερολόγιο. δηλαδή, ηταν βασιλόφρονες και συνδύασαν την πολιτική τους τοποθέτηση με τα εκκλησιαστικἀ.
    και σήμερα όσοι αποκόπτονται από την Εκκλησία και κάνουν αποτείχιση ή πανε στους γοχ ειναι στην συντριπτική τους πλειοψηφία δεξιων αποχρώσεων.
    αλλά από το 2010 και μετά έπεσαν οι μάσκες. δεξιοί και αριστεροί και κεντρωοι και βασιλόφρονες κλπ., όλοι παίζουν το παιχνίδι της ΤΡΑΠΕΖΑΣ.
    οπότε, και πάλι φτάνουμε στο συμπέρασμα ότι ειναι μάταιη κάθε προσπάθεια να αλλάξει η ρότα της Εκκλησίας, αφου τα εκκλησιαστικά συμμεταβάλλονται με τα πολιτικά.
    μόνο σε προσωπικό επίπεδο μπορουμε να κρατουμε την Αλήθεια και να την μοιραζόμαστε με όσους μπορουμε.
    δεν μπορουμε να σώσουμε και όλο τον κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αποκόπτονται όσοι κάνουν την πατερική αποτείχιση π. Γ.Θ. Αν κάποιοι αποτειχίζονται για λόγους πλάνης πχ. λόγω ημερών και εορτών και όχι λόγους αιρέσεως εν τη Εκκλησία, αλλάζει η βάση του ζητουμένου.

      Διαγραφή
    2. Όλη η εκκλησία είναι δεξιά και αυτό είναι από παλαια,οι φιλενωτικοι που επικρατησαν και ταλανιζουν την εκκλησια ως τωρα, οντας δυτικοφιλοι,ασπάζονται τον υπηρετη της κοσμικοτητας τον δυτικό πολιτισμο,την εκκοσμικευση που αυτος διατηρεί στην ψευδοεκκλησια"του και τον χρησιμο στα οικονομικα "θεο"της.
      Χρησιμοποιωντας την ως κατευναστικο οργανο της κοινωνίας και αρωγό της κοσμικής πολιτικής την χρίζει όχι ως μέσο σωτηρίας αλλά ως μέσο βοηθειας της καλυψης των κοσμικών αναγκών των ανθρωπων ως χρυσωμενο χάπι προς αυτους,είτε σε προσωπικό είτε σε συλλογικό κρατικό επίπεδο.Ετσι η εκκλησία καταντά του Καίσαρος,δηλαδή κρατική,δε διδάσκει το μαρτυρικό της πνεύμα το πνεύμα της προσφοράς μέχρι θανάτου και την πλούσια πτωχία του Θεού της,παρά χαϊδεύει τα δεξιά κοσμικά αυτιά του αλόγου ποιμνίου που θελει να ζησει πλουσια-δυτικα και του προβάλει τη χριστοτητα της πίστης μας μονο ως αναφορά την οικονομικως καλής πορείας στην κοσμική ζωή,και όχι μόνο αλλά βοηθο την κανανε μέχρι και στην εύρεση καλού γαμπρού και νύφης,έτσι για να ευθημησουμε.

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου