Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΣΜΟΣ ΑΡΧΙΜ. ΠΑΪΣΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ


Προσοχη προσοχη - Ανακοινωσι
---------------------------------

αυριο Κυριακη των Αποκρεω φοβουμαστε οτι οι Λυκοποιμενες της Φλωρινας σχεδιαζουν καταληψι με τα ΜΑΤ της μονης του αγιου Γρηγοριου του Παλαμα.
Οσοι πιστοι προσελθετε για να φυλαξετε τους αγωνιστες της Πιστεως απο τους λυσσαλεους Οικουμενιστες ρασοφορους τα τσιρακια του παγκακιστου Αρχιοικουμενιστου Βαρθολομαιου του καταληψια του Φαναριου.
Ουτοι εν αρμασιν και ουτοι εν ιπποις, ημεις δε εν ονοματι Κυριου του Θεου ημων, μεγαλυνθησομεθα.
--------------------------------------------------

Θα μπορούσαμε ανεπιφύλακτα να παραλληλήσουμε απο την μία την πλάνη του οικουμενισμού με τη Σκύλλα και από την άλλη την έτερη πλάνη του να οικονομούμε τα ανοικονόμητα ως προς την πίστη με την Χάρυβδη. 
Πολλά έχουν γραφτεί για τον Οικουμενισμό και οι περισσότεροι πιστοί που ζουν ενσυνείδητα την εν Χριστώ ζωή τους, γνωρίζουν σχετικά με την παναίρεση της εποχής μας τον Οικουμενισμό. 
Αυτό που δεν γνωρίζουν οι περισσότεροι πιστοί είναι ότι στον αντίποδα του Οικουμενισμού ανδρώνεται μια άλλη αίρεση η οποία τρέφεται απο το φοβικό σύνδρομο για αγώνα γι'αυτό και καλλιεργεί την δικαιολογία άχρι  καιρού. 
Οι περισσότεροι από τους προασπιστές της πίστεως  που δεν θέλουν την διακοπή κοινωνίας με τους αιρετικούς  πλέον επισκόπους,  επειδή ψάχνουν το βόλεμα μιλούν για οικονομία, πρώτον μη γνωρίζοντας τι σημαίνει και δεύτερον μη συνειδητοποιόντας ότι την σχετίζουν με θέματα πίστεως. 
Για να είμαστε πιο σαφείς θέτουμε ένα ερώτημα: Υπάρχει περίπτωση να υπάρχει οικονομία σε αυτό που γενικεύεται και ανακοινώνεται απ Εκκλησίας και δημόσια όταν κηρύττουμε, αρθρογραφούμε ή δίνουμε συνέντευξη; 
Το οικονομηταίο δεν το καθιστούμε κανόνα όταν το κοινοποιούμε; 
Μήπως όμως έτσι ο κανόνας τελικά καταντά εξαίρεση και η εξαίρεση γίνεται κανόνας; 
Αν σε θέματα βιωτής δεν είναι θεμιτό  να οικονομούμε χωρίς μέτρο και αδιάκριτα, σε ζητήματα  πίστεως  πόσο πιο τραγικό είναι να λέμε ότι μπορεί να γίνεται  οικονομία η οποία καταλήγει στον συμφυρμό με την αίρεση; 
Υπάρχει περίπτωση να τελεσφορήσει η αποτείχιση όταν παρέχουμε στους πιστούς την άνεση να εκκλησιάζονται όπου τους είναι βολικό; 
Γιατί οι χριστιανοί να μπουν σε μια περιπέτεια εφόσον υπάρχει ο εύκολος δρόμος στο να τους οικονομίσουμε χωρις κοστος αγώνα; 
Είναι λοιπόν σαφές και μόνο με την απλή λογική ότι βρίσκονται σε πλάνη όσοι θέλουν να οικονομούμε σε ζήτηματα της πίστεως, επειδή  “Οὐ χωρεῖ συγκατάβασις εἰς τά τῆς Πίστεως”. 
Αν τώρα πνευματικοί μας αδελφοί θεωρούν εαυτούς αλαθήτους και όχι μόνο δεν συμμορφώνονται με τα  προηγούμενα αγιοπατερικά παραδεδομένα παραδείγματα αλλά μας εγκαλούν για πρεσβυτεριανή αίρεση σαφώς είναι αντικείμενοι και επειδή δεν μπορούμε να αφήσουμε την αποτείχιση να ναυγήσει εξ αιτίας της μεσοβέζικης στάσης τους θα περάσουμε στην αντεπίθεση διότι υπάρχει το στρατηγικό δόγμα που ορίζει ότι η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση.

Επειδή τώρα κρίνεται και ως αδόκιμος από πολλούς ο όρος 《Αντιοικουμενισταί》 αλλά και δεν  ταιριάζει σε όσους θέλουν να κάνουν διαρκώς οικονομία και σε θέματα που δεν επιτρέπεται οικονομώντας στην πραγματικότητα όχι τους πιστούς αλλά τον Οικουμενισμό να πορεύεται ακάθεκτος, αντί του όρου 《Αντιοικουμενισταί》θα άρμοζε σε αυτούς περισσότερο ο όρος 《Οικονομισταί》ο οποίος και θα απέδιδε χαρακτηριστικά το ποιόν τους. Κάθε αίρεση έχει το όνομά της είτε από τον αρχηγό της είτε από την δόξα που πρεσβεύει. Λέμε Αρειανισμός
από τον Άρειο αλλά και Μονοφυσιτισμός απο την μια φύση που παραδέχεται η αίρεση τους. Οταν μια δόξα, γνώμη υπερεκφράζεται αλλωτριώνοντας την αλήθεια καταντά ή θρησκεία ή σύστημα ή αίρεση χωρίς να διασώζει το ορθό περιεχόμενό της πίστεως και τον σωστό τρόπο διαφύλαξης της. 
Ο νέος όρος 《Οικονομισμός》 από την χωρίς μέτρο οικονομία και μάλιστα σε ζητήματα πίστεως είναι ο πιο κατάλληλος για να αποδώσει την πλάνη των μη ορθά αποτειχισμένων που δεν αφήνουν να ξεμπλοκάρει το χριστεπώνυμο πλήρωμα απο την σύγχυση που του δημιούργησαν. 
Οι Οικονομισταί οικονομούν τους δεσποτάδες να συνεχίζουν το βαρούχιο ύπνο τους και τους δειλούς κληρικούς να επαναπαύονται στην καλοπέραση. Νομίζουν ότι οικονομούν τους πιστούς ενώ στην πραγματικότητα τους δένουν με την απραγεία των αχρικαιριτών. 
Δίκαιο είναι λοιπόν  να ονομάζονται 《Οικονομιστές》προκειμένου να τους ξεχωρίζουμε από τους οικουμενιστές και από τους Αχρικαιρίτες και τους Ζηλωτές.
 Έτσι θα μπορούν οι μετέπειτα να καταλάβουν ότι τους απεδόθη η προσωνυμία αυτή επειδή την οικονομία την έκαναν λάστιχο και έχασε την πραγματική της έννοια. 
Διότι η οικονομία γίνετε κατ'άτομο, κατω από ιδιαίτερες συγκεκριμένες συνθήκες τις όποιες έχει υπόψιν του ο πνευματικός πατέρας και προτείνει συγκεκριμένη λύση η οποία βοηθά το πνευματικό του τέκνο όχι να απεμπολήσει την πίστη του αλλά να μπορέσει να σταθεί πνευματικά. 
Η οικονομία που δεν διασώζει την ακεραιότητα της πίστεως συνιστά προδοσία! 
Αν θέλουν οι Οικονομισταί να μας κατηγορούν τάχα ώς πρεσβυτεριανούς, μολονότι εμείς θέλουμε και ψάχνουμε επισκόπους που θα υπερμαχήσουν για την ορθόδοξη πίστη ας γνωρίζουν ότι σφάλουν διότι δεν αποστασιοποιηθήκαμε από τους επισκόπους αλλά από εκείνους τους επισκόπους που πρόδωσαν την ορθόδοξη πίστη.

53 σχόλια:

  1. Δυο Οικουμενικές Σύνοδοι,π.Π.Π.,έκαναν Οικονομία και δεχθηκαν μυστήρια αιρετικών.Ο Μέγας Βασίλειος έκανε Οικονομία σε θέματα πίστεως.Η κατάργηση της Οικονομίας είναι καταστροφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο ειναι ολο το ζητημα,το πιο σημαντικο θεμα που χριζει μελετης και διευκρινησης,γιατι αυτες οι οικονομιες οταν δεν "μεταφραστουν""σωστα αποτελουν το οχημα για καταργηση των πρακτικων παραδωμενων μυστηριων,της ισχυς και αξιοπιστιας του Λογου του κυριου, και τελος καταργηση της εκκλησιας Του.
      Και αυτο γιατι συνεκδοχικα αφου "ενεργοποιουνται"και ισχυουν μυστηρια που δεν εχουν τελεσθει πρακτικα και οπως Εκεινος ορισε-αφου η τελεση τους εκτος εκκκησιας ειναι ακυρη,δηλαδη ως μη πραχθεντα,δε χρειαζεται να γινεται καμια πραξη μυστηριου,αρα γιατι να υπαρχει και εκκλησια που ενεργει πρακτικα μυστηρια,δηλαδη ας δεχθουμε οτι αυτα(μυστηρια)ειναι ενεργα χωρις να εχουν τελεσθει.Να κινουμαστε δηλαδη πιστοι και εκκλησια(που δε θα υπαρχει)στο ψευτοπνευματικο χωρο ανευ πραχθεντων,αδρανεια δηλαδη καταργηση του παραδωμενου πρακτικου τροπου σωτηριας-και που παει αραγε η αξιοπιστια των πογων Του-,πληρης μονοφυσιτισμος.Δεν ειναι ετσι ομως φιλε,οι οικονομιες που εγιναν καποτε δεν ειναι κανονες στη θεση των κανονων,ουτε πανω απο το λογο Του κυριου και τον νομο Του.Ειναι παραχωρησεις συγχωρησεως για το καλο των ανθρωπων οταν υπαρχει η μετανοια αυτων.Οπως ο θεος παραχωρει ατιμωρισια για την μη τηρηση του νομου Του στον παρανομουντα πεπτωκοτα ανθρωπο εαν αυτος μετανοησει.Ο λογος Του κυριου και αυτα που παρεδωσε ως πρακτικο τροπο σωτηριας δηλαδη τα μυστηρια,εχουν αιωνια ισχυ,τελουνται μονο εντος της εκκλησιας Του,και πρεπει να τηρηθουν απο αυτους που εχουν γνωση.Το ειδικο(που εφρμοστηκε για καποιο λογο αγαπης)δεν μπορει να γινει κανονας προς καταργηση της "δουλειας"του Κυριου

      Διαγραφή
  2. Αποτειχισμένοι και μη αποτειχισμένοι, οικουμενιστές, αντιοικουμενιστές, οικονομιστές, οικονομισάριοι, οικονομημένοι, όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε. Αποτύχαμε.

    Κανένας Χριστιανός δεν βρέθηκε να σταθεί αντίθετος στο κύκλωμα των φαρμακευτικών εταιρειών που λυμαίνονται το δημόσιο χρήμα και τον πόνο και το χρήμα των ασθενών; Ούτε γιατρός, ούτε πολιτικός, ούτε επίσκοπος, ούτε γέροντας, ούτε πνευματικός; Αν κανένας γιατρός σε αυτό τον τόπο δεν είναι χριστιανός ὠστε να αποκαλύψει στον παπά της ενορίας του και μέσω εκείνου στον επίσκοπο και στην Εκκλησία την καταλήστευσι του δημοσίου χρήματος, τότε αποτύχατε κύριοι αντιοικουμενιστές και οικουμενιστές, απέτυχε σύμπασα η Εκκλησία. Και δεν είναι μόνο τα ιατρικά σκάνδαλα και φακελλάκια, είναι και τα γρηγορόσημα, είναι και τα... τυχηρά. Καιρός για μετάνοια πριν να μας βρούν μεγαλύτερα δεινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εὐστοχώτατον καί ἄκρως ἐπίκαιρον κείμενον! Ὄντως, οἱ ὀπαδοί τῆς αἱρέσεως τοῦ "ἀχρικαιρισμοῦ," τήν ὁποίαν ἐκήρυξεν ὁ π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος, διαστρέφει τήν ἔννοιαν τῆς οἰκονομίας καί τήν χρησιμοποιεῖ διά νά καταργήσῃ τήν Ἁγίαν Γραφήν καί τήν Ἱεράν Παράδοσιν εἰς τό τό θέμα τῆς ἀντιμετωπίσεως τῶν αἱρετικῶν. Οἰκονομία γίνεται ὅταν ὑφίσταται συγκεκριμένος λόγος, ὁ ὁποῖος ἀναμένεται ὅτι ὁσονούπω θά παύσῃ νά ὑφίσταται. Τά ὑπόλοιπα εἶναι "προφάσεις ἐν ἁμαρτίαις"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμε συμμαζέψου, επιτέλους! Το πιστοποιείς και μόνος σου: Ποιοί έκαναν τις οικονομίες; Δύο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΙ!


    Εμείς δεν δικαιούμαστε να κάνουμε οικονομίες διότι, ακριβώς, διότι δεν είμαστε ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΟΔΟΙ και ούτε θα σταθούμε υπεράνω αυτών και "σοφότεροι" αυτών!

    Ας ΜΗΝ κόβουμε και ράβουμε σα τους Χιλιαστές! Η εσκεμμένη (εκ προμελέτης) γενίκευση τέτοιων εξαιρετικά σπανίων εξαιρέσεων εγγίζει τα όρια της συνειδητής διαστροφής.

    Οι δύο αυτές Οικουμενικές Σύνοδοι δεν έκαναν ΠΟΤΕ οικονομίες αδιάκριτες, ΑΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΣ και ΑΦΗΡΗΜΕΝΕΣ... Έθεσαν αυστηρές, απόλυτες και απαράβατες προϋποθέσεις προκειμένου να προβούν σε τέτοιες σπανιώτατες κατ' άκραν οικονομίαν εξαιρέσεις:

    1. Εξέτασαν λεπτομερώς να εξακριβώσουν την αληθινή και έμπρακτη ΜΕΤΑΝΟΙΑ του αποδέκτου της οικονομίας

    2. Τον ανάγκαζαν να υπογράψει "Λίβελο Μετανοίας"

    3. απαιτούσαν ο αποδέκτης να βγει δημοσίως και να αναθεματίσει και καταδικάσει ΩΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ όσους τον βάπτισαν ή χειροτόνησαν και....

    4. ΑΝΑΜΥΡΩΝΑΝ αυτόν ή αυτούς.

    Εάν αποσιωπήσουμε ενόχως τα 4 αυτά βασικά και συγκλονιστικά, τότε ασεβούμε στην Μνήμη των Αγίων Πατέρων και εκπειράζουμε το Άγιο Πνεύμα να ασχοληθεί μαζί μας και να "καταντήσει" πονηρός υπηρέτης και διπλωματικός Χορηγός της ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ-οικονομίας μας.

    Εφ' όσον ο Βαρθολομαίος και οι αρετικοί του επίσκοποι οικουμενιστές, δεν πληρούν ΚΑΜΙΑ από τις ως άνω προϋποθέσεις, τότε είναι παντελώς (Παντελή μου!!) ΑΚΥΡΟ το ψευδοεπιχείρημα αυτό και ζημιώνει όχι μόνο την τιμή μας και την υπόληψή μας αλλά βλάπτει ανυπολόγιστα τον της Αποτειχίσεως Αγώνα και επιβαρύνει την ψυχή μας διότι αφήνουμε κληρονομιά μια δική μας αυθαίρετη ερμηνεία χωρίς να αποκαλύπτουμε στον πιστό λαό τα Αγιοπατερικά κριτήρια και τις Αγιοπνευματικές προϋποθέσεις μίας τέτοιας ΣΠΑΝΙΑΣ οικονομίας.

    Ποιός ακριβώς έκανε οικονομία "σε θέματα πίστεως;" Όχι πάντως "όποιος κι όποιος" αλλ' αυτός ο Μέγας Βασίλειος! Εμείς ΔΕΝ είμαστε "Μέγας Βασίλειος" και όλοι οι αποτειχισμένοι να κάνουμε σύναξη απ' όλη την υφήλιο, πάλι δεν τον φτάνουμε ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΝΥΧΑΚΙ! Μην το ξεχνούμε αυτό και μην τρέφουμε για τον εαυτό μας τέτοια κρυφή ύπουλη κρυφή υπερηφάνεια πως μπορούμε και μεις ως Μεγάλοι Βασίλιοι να εφαρμόζουμε οικονομίες άσχετες τελείως με την δική του ειδική και έκτακτη περίπτωση.

    Και για να μην ισοπεδώνουμε τα πάντα χάριν φθηνού εντυπωσιασμού, ο όρος "θέματα Πίστεως" είναι πολύ γενικευμένος... ΠΟΥΘΕΝΑ ο Μέγας Βασίλειος δεν δίδαξε ότι "οι ΕΚΤΟΣ Εκκλησίας αιρετικοί έχουν έγκυρα μυστήρια" κι αν δεν έχεις συγκεκριμένη παραπομπή, ΜΗΝ τον πιάνεις στο στόμα σου και πριν τον πιάσεις, πλένε το στόμα σου με βιτριόλη... 

    Και ΜΗ μου πεις - "ναι αλλά απέφυγε να αναφερθεί στην Θεότητα του Αγίου Πνεύματος" διότι θα σου πω: έστω αυτή η αποφυγή, ΠΟΥΘΕΝΑ και με ΤΙΠΟΤΕ δεν πιστοποιεί την "εγκυρότητα μυστηρίων στους ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ!"

    ΜΗΝ τολμήσεις και ταυτίσεις αυτά τα εκ διαμέτρου αντίθετα διότι θα εγερθεί εκ τάφου "η του Χριστού Θεία Μέλισσα" και θα σου κοπανήσει ένα πολύ γερό ΤΣΙΜΠΗΜΑ που ο πόνος θα διαρκέσει και μετά θάνατον!

    Είναι τρομερά επικίνδυνο εμείς οι μηδαμινοί και πεπερασμένοι να επιστρατεύουμε με τόση αναισχυντία και θρασύτητα τους Αγίους Πατέρες για να τους παρουσιάσουμε ως υπηρέτες και υπουργούς της οικονομίας-ΠΑΡΑΝΟΜΙΑΣ μας! Έλεος πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριε Νι-Πα...
      Τι να σας πω...ειστε μεγαλη φωναρα!!!
      Εν τη οδο της ερημου...αλλα φωναρα!
      Ευχαριστουμε!!!

      Διαγραφή
    2. Κύριε Πανταζή τι είναι αυτά τα απαράδεκτα που γράφεις;Δηλαδή δεν είναι δόγμα πίστεως ότι το Άγιο Πνεύμα είναι Θεός;;Έκανε Οικονομία ο Μ.Βασίλειος όταν ''φοβούμενος τας βασιλικάς και αρχοντικάς δυνάμεις των πνευματομάχων,και υποστελλόμενος μήπως εφορμήσουν κατά της Εκκλησίας της Καισαρείας,ήτις τότε ήτο ο μονοφυής φοίνιξ της ορθοδοξίας,εμεταχειρίσθη την οικονομίαν,και μέχρις ικανού καιρού δεν ωνόμαζε φανερά Θεόν το Πνεύμα το άγιον'',ή όχι κ.Νικόλαε;;;
      Λέει ο Άγιος Νικόδημος:"Είπε δέ και ανωτέρω ο μέγας Βασίλειος,ότι των Καθαρών είτ' ούν Ναυατιανών το ΒΑΠΤΙΣΜΑ(το οποίον εδέχθη και η β'. και η ς'.)εδέχθη διά οικονομίαν των πολλών''(Πηδάλιο,σελ.54)!!
      Ο π.Π.Π. θεωρεί πλάνη την Οικονομία των Οικουμενικών Συνόδων και του Μεγάλου Βασιλείου(όπως και ο κ.Νικόλαος Πανταζής)!!!
      Απαράδεκτες και οι προτάσεις για το Παλαιό Ημερολόγιο(καί του π.Π.Π. καί του κ.ΝΙΠΑ).

      Διαγραφή
    3. Οι Ναυατιανοί ήταν εν πρωτοις ορθοδοξότατοι, εξ ου και το καθαροί, αλλα ακριβώς γι αυτον τον λόγο δεν δέχονταν αυτούς που αμάρτησαν [ επεσαν σαρκικά ]
      Στο διαταύτα, οι Ναυατιανοί είχαν ορθοδοξότατο βάπτισμα, ενω οι υπόλοιποι ειχαν παραχαράξει τον τύπο του μυστηρίου. Μόνο απο αυτό το μυστήριο είναι άκυρο.
      Οι Αρειανοί εγιναν δεκτοί δια μυρώματος, γιατί εκτός απο το πλήθος [ οπως σήμερα με την εκκλησία του ΝΗ ] υπήρχε και άλλο μεγαλύτερο θέμα.
      Οι περισσότεροι ιεράρχες της Β οικουμενικής, είχαν βαπτιστεί και χειροτονηθεί απο Αρειανούς. Τούτο σημαίνει οτι θα έπρεπε να βαπτιστούν πρωτα οι ιεραρχες, μετα να χειροτονηθούν και μετα να συγκαλέσουν την Β οικουμενική.
      Ασε που ο Μ. Κων/νος θα πήγαινε αδιάβαστος στο κάτω Ισραήλ, μιας και βαπτιστηκε απο αρειανιστή.

      Τελος ο Μ. Βασιλειος ΔΕΝ θεσμοθέτησε ως έγκυρα τα μυστήρια των Πνευματομάχων.... αλλά έκανε μια προσωρινή διπλωματία για να μην σφάξουν τους χριστιανούς.
      Προσεχε τι λες για τον Μ.Βασίλειο γιατι αν υπήρχε ενας ιεραρχης ΟΡΘΟΔΟΞΟΤΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΊΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣΑΓΕ...ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
      κατωτερω επισυναπτω τους κανόνες του, 1ο και 47ο επικυρωμενοι απο την ΣΤ οικουμενική [ συνεπώς οικουμενικοί κανονες ] αλλα δεν τολμάνε να τους χρησιμοποιήσουν οι προσκυνημένοι ολιγοπιστοι ψευδεπισκοποι, και σας εχουν κάνει τα μυαλά κρέμα με την οικονομία η οποία εχει προυποθέσεις, και κατά δευτερον ΔΕΝ ΣΚΥΡΩΝΕΙ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ ΤΗΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ

      Διαγραφή
    4. Η διγλωσσία σε όλο της το μεγαλείο(αποτειχισμένε από τους Γ.Ο.Χ. π.Γρηγόριε)!
      Αφού οι σχισματικοί είναι εκτός Εκκλησίας με άκυρα μυστήρια(ο Μ.Βασίλειος τους ονομάζει σχισματικούς),τότε πως είναι Ορθόδοξοι οι Ναυατιανοί;Ορθόδοξοι είναι μόνο αυτοί που ανήκουν στο Σώμα του Χριστού.
      Έγραψα ότι ο Μέγας Βασίλειος έκανε Οικονομία σε θέμα Πίστεως(για να μην κατηγορεί άδικα τους Πατέρες ο π.Παΐσιος Π.),δεν έγραψα για Μυστήρια(στο δεύτερο σχόλιο έδωσα απάντηση στον κ.Πανταζή και για αυτό το θέμα).
      Πατερικά και Κανονικά τα μυστήρια των αιρετικών και των σχισματικών είναι άκυρα(το λέει και ο Άγιος Νικόδημος) αλλά υπάρχει η Οικονομία στην Εκκλησία για τα ΠΑΝΤΑ(και για θέματα Πίστεως).Ο κ.Κερμενιώτης διαφωνεί με τον Άγιο Νικόδημο,εμείς ΟΧΙ.Η αμάθεια είναι το πρόβλημα αλλά και ο εγωΐσμός!

      Διαγραφή

    5. Ποια διγλωσσία κύριε;;
      Εγραψα παραπάνω για ποιον λόγο ήταν σχισματικοί οι Ναυατιανοί, επειδή δεν δεχόταν την μετάνοια του αμαρτωλού.
      Μάθε τουλάχιστον να κάνεις ανάγνωση.
      Κατα τ’ αλλα ήταν οι καλύτεροι των όλων, εξ ου και ΚΑΘΑΡΟΙ

      Αν λοιπόν τους Ναυατιανούς τους μύρωσαν και άλλοι τους βάπτισαν... λογω της ανω διδασκαλίας και πρακτικής που ειχαν να μην δεχονται αυτους που μολυναν το βάπτισμα....τότε που μπορούν να σταθούν οι σημερινοί οικουμενιστές που έχουν ανατρέψει το εκκλησιολογικό Σύμπαν;;;;

      Τα μυστήρια των αιρετικών είναι apriori άκυρα
      Η εκκλησία δέχεται κατα ακροτάτη οικονομία για ποιμαντικους λόγους τον τύπο του μυστηρίου και δια του Χρίσματος ενεργούν τα τυπικά μυστήρια των αιρετικών.
      Αυτό σφραγίστηκε στις οικουμενικες Β’ Δ’ ΣΤ’

      Εχεις τρεις καταδύσεις απο την διοικουσα εκκλησία;;
      εαν ναι τοτε εχεις ορθοδοξο βαπτισμα
      εαν οχι, και εχεις ράντισμα τοτε πρεπει να βαπτιστείς ορθοδοξα
      Ειναι κατι που δεν καταλαβαίνεις;

      Διαγραφή
    6. ΥΣ
      Σαφώς έχω κόψει απο τους ΓΟΧ εδω και τρία χρόνια. Μήπως το έκρυψα απο κανέναν; πέρασα και ένα συνοδικό δικαστήριο πρίν απο ενα χρόνο, το οποίο ΔΕΝ μπόρεσε να με καθαιρέσει.
      Με την σημερινή αμάρτυρη εκκλησία γοχ που έγινε συνοδοιπόρος της ΝΤΠ αλλά και για την σιωπή της στις αιρεσεις της Ληστρικής.... ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΜΕΡΙΔΑ

      Διαγραφή
    7. Διαβασε καλύτερα στον 1ο κανόνα κυριε Μπουκτάρη ποιους ονομάζει σχισματικούς ο Μ. Βασίλειος.
      ΟΧΙ αυτούς που σφάλουν στην πίστι, [ αυτοί λέγονται αιρετικοί]
      αλλά αυτούς που έκοψαν για πράγματα μικρά ευκολοιάτρευτα και ασήμαντα [ σχισματικοί ]
      Κάνε καλύτερη ανάγνωση

      Ξαναγράφω
      το παράδειγμα των Ναυατιανών έγκειται στο να κατανοήσεις οτι εφόσον απο άλλους μυρώθηκαν καιαπο άλλους βαπτίστηκαν οι Ναυατιανοί που σε τίποτα δεν έσφαλαν στο δόγμα [ εκτός της πλάνης που γράψαμε... εξ ου και σχισματικοί ]
      φαντάσου οι οικουμενιστές που βρίσκονται.

      Αν δεν έγινα αντιληπτός...Καλύτερα ελληνικά δεν γνωρίζω.

      Διαγραφή
  5. Είναι σημαντικό το γεγονός, ότι στο άρθρο αναφέρεται, ότι οι Αποτειχισμένοι επιδιώκουν να αποκτήσουν ανάμεσά τους και Ορθοδόξους Επισκόπους, διότι εάν έχουν αυτό το φρόνημα δεν μπορούν να κατηγορηθούν για δήθεν συγκρότηση Πρεσβυτεριανής Εκκλησίας. Υπάρχουν όμως τρία ερωτήματα: 1) Το φρόνημα αυτό το έχουν όλοι οι Αποτειχισμένοι; Ερωτώ διότι ακόλουθοι μίας συγκεκριμένης ομάδος Αποτειχισμένων άλλα δηλώνουν στο διαδίκτυο 2) Την στιγμή που την Αποτείχιση στην Ελλάδα την ακολουθούν μόνο λίγες εκατοντάδες Πιστών πόσο πιθανόν είναι νά πάει μαζί τους ένας Επίσκοπος χωρίς ουσιαστικά επαρκή λαό; 3) Εάν τελικά στο μέλλον υπάρξουν περισσότεροι του ενός Επίσκοποι που θα ακολουθήσουν την Αποτείχιση και θα αναλάβουν ουσιαστικά την ηγεσία των Αποτειχισμένων θα σχηματίσουν ή όχι εκ των πραγμάτων ένα είδος Αρχιερατικής Συνόδου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωστε οι αποτειχισμενοι αποτελουν καποιες εκατονταδες πιστων;
      Και οι δεσποταδες ποσες δεκαδες πιστων εχουν, μηπως τους εχεις καταμετρησει;

      Διαγραφή
    2. Δυστυχώς Οδυσσέα, αυτή είναι η αλήθεια και αποδεικνύεται εύκολα από τις ηλεκτρονικές υπογραφές συμφωνίας με το κείμενο του Ωραιοκάστρου. Εάν προσθέσουμε και κάποιους ακόμη που ανήκουν σε κάποιες άλλες μικρότερες ομάδες εκεί καταλήγουμε αριθμητικά. Προσωπικά δεν θεωρώ ως Αποτειχισμένους εκείνους που ακολουθούν τον δρόμο του Πατέρα Θεόδωρου Ζήση, αυτοί οι αδελφοί έχουν απλά διακόψει την μνημόνευση του Επισκόπου τους στην πραγματικότητα σε ένδειξη έντονης Εκκλησιαστικής διαμαρτυρίας. Άλλο όμως έντονη Εκκλησιαστική διαμαρτυρία και άλλο Αποτείχιση, εσύ Οδυσσέα το γνωρίζεις αυτό σε άριστο βαθμό. Όσον αφορά τους Επισκόπους και την πιθανή Αποτείχιση κάποιων από αυτούς στο μέλλον, θα πρέπει όλοι να γνωρίζουμε, ότι αυτή η πιθανότητα αποτελεί τον μόνο πραγματικό φόβο των Οικουμενιστών, που θα μπορούσε να εξελιχθεί σε εφιάλτη τους. Εάν κάποτε γίνει πραγματικότητα η έξοδος Αρχιερέων στον Αγώνα θα φέρει ικανό αριθμό και κληρικών και Μοναχών και λαϊκών στην Αποτείχιση κατα αρχάς και την δημιουργία ΕΠΑΙΝΕΤΟΥ Σχίσματος στην συνέχεια, που θα καταδικάσει Συνοδικά την ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ . Αυτό αδελφέ είναι ο μόνος πραγματικός φόβος και του Φαναρίου και των Ομοφρόνων τους και αγωνίζονται με κάθε μέσον να μην συμβεί ποτέ.

      Διαγραφή
    3. Εμείς οι του Παλαιού,κ.Τσολογιάννη,ήμεθα πάνω από 300.000
      !

      Διαγραφή
    4. Δεν είναι καιρός για άλλα σχίσματα σχολιαστά 12 Φεβρ. 8:20. Η Εκκλησία είναι μία και διαχρονική.

      Διαγραφή
    5. Κάπου γίνεται ένα λάθος!
      Δεν συμφωνούν με το κείμενο του Ωραιοκάστρου μόνο αυτοί που υπέγραψαν το κείμενο,αλλά και πολλοί,πολλοί άλλοι!

      Διαγραφή
    6. Το ότι συμφωνούν και άλλοι με το κείμενο του Ωραιοκάστρου δεν σημαίνει ότι είναι και Αποτειχισμένοι αγαπητέ Ανώνυμε 13 Φεβρουαρίου 2018 - 8:18 π.μ. διότι εάν όντως συμφωνούν και είναι συγχρόνως και Αποτειχισμένοι γιατί δεν το υπογράφουν το κείμενο ούτε καν ηλεκτρονικά; Στην Σύναξη του Ωραιοκάστρου παραβρέθηκαν περίπου 1500 άτομα και οι υπογραφές μέχρι σήμερα είναι μόνο 310 με σοβαρή πιθανότητα κάποιοι από τους 310 να μην ήταν παρόντες καν στο Ωραιόκαστρο λόγω απόστασης ή και να είναι Αποτειχισμένοι Ορθόδοξοι από το Εξωτερικό και υπέγραψαν ηλεκτρονικά μέσω του internet. Και βέβαια υπάρχουν πολύ περισσότεροι που συμπαθούν την κίνηση των Ορθοδόξων Αποτειχισμένων, αλλά από την συμπάθεια μέχρι την προσωπική πράξη της Αποτείχισης, με όλες τις πιθανές προσωπικές συνέπειες, υπάρχει αδελφέ μεγάλη Απόσταση

      Διαγραφή
    7. Η έξοδος Αρχιερέων στον Αγώνα της Ορθοδόξου Αποτειχίσεως τί άλλο μπορεί να σημαίνει αγαπητέ ανώνυμε 12 Φεβρουαρίου 2018 - 10:53 μ.μ. παρά ουσιαστικά την δημιουργία ενός ΕΠΑΙΝΕΤΟΥ Σχίσματος με σκοπό την υπεράσπιση της Ορθοδόξου Εκκλησίας από την Αίρεση; Δυστυχώς εμείς οι σύγχρονοι Ορθόδοξοι όταν ακούμε την λέξη Σχίσμα τρέμουμε, ενώ στην Εκκλησιαστική Ιστορία υπάρχουν πολλά ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΑ Σχίσματα, που και εμείς τα καταδικάζουμε, αλλά και κάποια ΕΠΑΙΝΕΤΑ Σχίσματα, που έγιναν για Δογματικούς ή σοβαρούς Κανονικούς λόγους. Αυτά τα ΕΠΑΙΝΕΤΑ Σχίσματα, στα οποία συμμετείχαν και Αρχιερείς, τελικά δεν θεωρήθηκαν από την Εκκλησία, ότι ήταν αληθινή διαίρεση και Αμαρτία ενώπιον της Ορθοδόξου Εκκλησίας, αλλά νόμιμη άμυνα και αληθινή έκφραση της ακρίβειας της Πίστεως και υποστάσεως της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Είναι καιρός οι λόγιοι και θεολογούντες του Αντιοικουμενιστικού στρατοπέδου να ασχοληθούν με σοβαρή ιστορική έρευνα γύρω από την έννοια του ΕΠΑΙΝΕΤΟΥ Σχίσματος και να απομυθοποιήσουν την κρατούσα σήμερα άποψη, που τελικά εξυπηρετεί τους Οικουμενιστές, ότι κάθε μορφή διαίρεσης ή Σχίσματος απέναντί τους είναι αυτόματα ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

      Διαγραφή
  6. Ειναι τεραστιο θεμα οι οικονομιες,τις οποιες οι οικουμενιστες και καθε εχθρος του Κυριου θα τις χρησιμοποιησουν ως θεσφατα,για να "λιανουν"τα παντα,απο την παραδοση της εκκλησιας,μεχρι και τους κανονες,και τελος την ιδια, αναγωντας την μονο σε ψευτοπνευματικα επιπεδα.Οι μεγαλοι χριστιανοι οικουμενιστες ειναι τοσο μεγαλοι αγαπουληδες και χριστιανοι που κινουνται σε επιπεδα ανω του εδαφους,της υλης,των εκκλησιων απο τουβλα,θελουν μονο αγαπη με ολους καρδιακη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πνευματα μας παραλληλα κκ.Παναγιωτη

      Διαγραφή
    2. κ. Μυλωνᾶ, παρακαλῶ ἐπιτρέψατέ με νά ἐπισημάνω ὅτι ὁ ὅρος "χριστιανοι οικουμενιστες" εἶναι ἀντιφατικός, καθότι οἱ Οἰκουμενισταί εἶναι οἱ κατ' ἐξοχήν ἀντίχριστοι ὅλων τῶν ἐποχῶν, ἐφόσον ἰσχυρίζονται (ἐμμέσως) ὅτι ὁ Χριστός "ἐψεύδετο" ὅταν ἐκήρυττεν ὅτι εἶναι ὁ μόνος δρόμος γιά νά φθάσῃ ὁ ἄνθρωπος στόν Θεόν, ὅτι θά κολασθῇ ὅποιος τολμήσῃ ν' ἀλλάξῃ τήν διδασκαλίαν Του ἔστω καί κατά μίαν ὀξεῖαν ἤ ἕν "ἰῶτα" κ.λπ.

      Διαγραφή
    3. Δε διαφωνω κυριε χατζηνικολαου,το χριστιανοι οικουνενιστες ειναι ειρωνικο

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμε της 11 Φεβρουαρίου 2018 5.42 μ.μ.απορείς αν κατάλαβα καλά αν θα υπάρξει Ορθόδοξος Επίσκοπος για τους αποτειχισμένους πιστούς επειδή αυτοί θα είναι "μόνο λίγες εκατοντάδες"; Αλήθεια έτσι θέλετε τους επισκόπους εσείς. Για μπούγιο; Κρίμα . Ο Γνήσιος Επίσκοπος θα θυσιασθεί και για τον ΕΝΑ Πιστό για την σωτηρία και της ΜΙΑΣ ΨΥΧΗΣ. Αυτό δεν μας διδάσκει ο Κύριος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά τα λέγεις αδελφέ και μακάρι τα πράγματα να είχαν όπως τα περιγράφεις, αλλά δυστυχώς αυτό που γράφω με ερωτηματικό τρόπο συνήθως, κατά την γνώμη μου, συμβαίνει ακόμη και σε εκείνους που κάποιοι θεωρούν Στρατηγούς ή λέοντες, εάν σήμερα είχαν βγεί χιλιάδες λαού στην Αποτείχιση πιστεύω ότι θα το αποτολμούσαν και κάποιοι από τους Αρχιερείς με Ορθόδοξα φρονήματα. Εάν αδελφέ είχαμε έστω και λίγους Επισκόπους όπως τους περιγράφεις να είσαι σίγουρος ότι η Αίρεση του Φιλοοικουμενισμού θα είχε ήδη ηττηθεί ( Ανώνυμος της 11 Φεβρουαρίου 2018 5.42 μ.μ.)

      Διαγραφή
  8. "Εντάξει". Το πρόβλημα "λύθηκε" υπό των "αλάθητων" που ερμηνεύετε μόνο εσείς και αποκλειστικώς "έγκυρα" τους ιερούς Κανόνες τους οποίους "δεν ήξερε να ερμηνεύσει ο μακαριστός π. Επιφάνειος", ή "δεν ερμηνεύει σωστά ο π. Θεόδωρος Ζήσης". Οίηση στο έπακρον, παπισμός εν πράξει (ως προς το αλάθητον).

    Οι ἀλλοι μη μνημονεύοντες είναι σε εσφαλμένο δρὀμο, οι άλλοι αποτειχισμένοι αλλά αποδεχόμενοι την εγκυρότητα των μυστηρίων υπό ιερέων μνημονευόντων επισκόπους είμαστε αιρετικοί. Υπάρχει και η αντίθετη απορία: Μήπως είναι άκυρα τα μυστήρια των χωρίς επίσκοπο ιερέων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εύγε πάτερ ευλογείτε καλον αγωνα. Καλά τα λέτε καιρός να ξυπνήσουν συνείδησης
    Ο Άγιος Παισιος έλεγε σε θέματα πιστις δεν κάνουμε πίστωση το Άγιο πνεύμα να σας φωτίζει και να σας οδηγεί Αμήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο άγιος Παΐσιος δεν διάβασε το Πηδάλιο;

      Διαγραφή
    2. Οχι δεν διαβαζε τιποτα αλλο ο π. Παίσιος παρα μονο Αγια Γραφη και αγιο Ισαακ τον Συρο.
      Αυτο κατεθεσε και ο πατηρ Γεωργιος Καψανης.

      Διαγραφή
    3. Είχε και ένα άλλο βιβλίο, μιας αιρετικής προτεστάντισσας, που είτε το διάβαζε ο ίδιος είτε όχι το συνιστούσε στους επισκέπτες του.

      Διαγραφή
  10. 1/2

    1ος κανών Μ. Βασιλείου
    Το θέμα λοιπόν σχετικά με τους Καθαρούς και έχει αναφερθεί παλιότερα και σωστά το θυμήθηκες ότι πρέπει ν' ακολουθείται η συνήθεια της κάθε χώρας, επειδή φιλονίκησαν με διαφορετικές απόψεις σχετικά με το βάφτισμά τους αυτοί που τότε ασχολήθηκαν μ' αυτά.
    Το θέμα σχετικά με τους Πεπουζηνούς μού φαίνεται ότι δεν έχει καμιά λογική• και απόρησα για το πώς του διέφυγε του μεγάλου Διονυσίου, αν και ήταν τόσο ειδήμονας των εκκλησιαστικών κανόνων. Γιατί οι παλιοί αποφάσισαν να γίνεται δεκτό το βάφτισμα εκείνο, που δεν απέκλινε καθόλου από την πίστη• γι' αυτό άλλες κλίσεις τις ονόμασαν αιρέσεις, άλλες σχίσματα, και άλλες παρασυναγωγές.
    Αιρέσεις ονόμασαν αυτούς που είχαν αποσχιστεί τελείως και είχαν αποξενωθεί από την ίδια την πίστη, ενώ σχίσματα αυτούς που φιλονίκησαν μεταξύ τους για κάποιες αιτίες εκκλησιαστικές και για ζητήματα που μπορούν να διευθετηθούν• και παρασυναγωγές τις συγκεντρώσεις που έκαναν ανυπότακτοι πρεσβύτεροι ή επίσκοποι και αγράμματοι άνθρωποι• για παράδειγμα, αν κάποιος αποδείχτηκε ότι αμάρτησε και αποκλείστηκε από τη λειτουργία του και δεν υπάκουσε στους κανόνες, αλλά διεκδίκησε για τον εαυτό του την προεδρία και τη λειτουργία, και μαζί του έφυγαν κάποιοι εγκαταλείποντας την καθολική εκκλησία, αυτό είναι παρασυνωγωγή• σχίσμα είναι το να διαφοροποιείται κανείς σχετικά με το θέμα της μετάνοιας από τα μέλη της εκκλησίας• αιρέσεις είναι για παράδειγμα οι ομάδες των Μανιχαίων και των Ουαλεντίνων και των Μαρκιωνιστών και των ίδιων των Πεπουζηνών• γιατί η διαφορά αναφέρεται ευθέως στην ίδια την πίστη προς το Θεό.
    Αποφασίστηκε λοιπόν απ' αυτούς που συνήλθαν αρχικά γι' αυτό το θέμα να απορρίψουν ολότελα το βάφτισμα των αιρετικών, ενώ το βάφτισμα αυτών που αποσχίστηκαν να το δεχτούν, επειδή ανήκουν ακόμη στην εκκλησία• αυτοί πάλι που ανήκουν στις παρασυναγωγές, αν βελτιωθούν με αξιόλογη μετάνοια και επιστροφή, να ενώνονται ξανά με την εκκλησία, ώστε πολλές φορές να γίνονται δεκτοί στην ίδια την τάξη, όταν μετανοήσουν, και αυτοί που έφυγαν μαζί με τους απειθάρχητους και που είχαν κάποιον ιερατικό βαθμό.
    Οι Πεπουζηνοί λοιπόν είναι ολοφάνερα αιρετικοί• γιατί βλαστήμησαν το άγιο Πνεύμα με το να δώσουν το όνομα του Παράκλητου ανεπίτρεπτα και αδιάντροπα στον Μοντανό και στην Πρίσκιλλα. Ή λοιπόν είναι καταδικασμένοι, επειδή θεοποιούν ανθρώπους ή επειδή προσβάλλουν το άγιο Πνεύμα συγκρίνοντάς το με ανθρώπους, είναι πάλι ένοχοι για την αιώνια καταδίκη, επειδή δε συγχωρείται η προσβολή του αγίου Πνεύματος. Ποια λογική λοιπόν έχει το να εγκριθεί το βάφτισμα αυτών, οι οποίοι βαφτίζουν στο όνομα του Πατρός και του Υιού και του Μοντανού και της Πρίσκιλλας; Γιατί δεν είναι βαφτισμένοι όσοι δε βαφτίστηκαν σύμφωνα με την παράδοση μας.
    Επομένως, αν αυτό του διέφυγε και του μεγάλου Διονυσίου, εμείς όμως δεν πρέπει να εξακολουθήσουμε να μιμούμασθε το σφάλμα• γιατί το παράλογο γίνεται από μόνο του ολοφάνερο και σαφές σε όλους, όσοι έχουν έστω και λίγη λογική. Οι Καθαροί ανήκουν κι αυτοί στους σχισματικούς, αλλά οι παλιοί αποφάσισαν, εννοώ τους οπαδούς του Κυπριανού και του Φιρμιλιανού του δικού μας, να τους υποβάλουν όλους αυτούς σε μια απόφαση, δηλαδή τους Καθαρούς και τους Εγκρατίτες και τους Υδροπαραστάτες και τους Αποτακτίτες. Γιατί η αρχή του χωρισμού έγινε με σχίσμα• αυτοί όμως που αποστάτησαν από την εκκλησία δεν είχαν πια τη χάρη του αγίου Πνεύματος επάνω τους• γιατί σταμάτησε η μετάδοση, επειδή διακόπηκε η συνέχεια.



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 2/2
    Αυτοί που πρώτοι έφυγαν είχαν χειροτονηθεί από τους Πατέρες και δέχτηκαν το πνευματικό χάρισμα με την επίθεση των χεριών εκείνων• εκείνοι όμως που αποσχίστηκαν, έγιναν λαϊκοί και δεν είχαν εξουσία ούτε να βαφτίζουν ούτε να χειροτονούν ούτε μπορούσαν να δίνουν στους άλλους τη χάρη του αγίου πνεύματος, την οποία οι ίδιοι είχαν χάσει• γι' αυτό, επειδή βαφτίζονται από λαϊκούς όσοι βαφτίζονται απ' αυτούς, όρισαν να έρχονται στην εκκλησία και να εξαγνίζονται πάλι με το αληθινό βάφτισμα της εκκλησίας.
    Επειδή όμως αποφάσισαν ομόφωνα κάποιοι από την Ασία για τακτοποίηση των πολλών, να δεχτούν το βάφτισμά τους, ας γίνει δεκτό. Όμως πρέπει να καταλάβουμε εμείς το έγκλημα των Εγκρατιτών, ότι δηλαδή επιχείρησαν να προλαβαίνουν στο εξής με δικό τους βάφτισμα τους οπαδούς τους, για να τους κάνουν να μη γίνονται δεκτοί από την εκκλησία• γι' αυτό και διαστρέβλωσαν τη συνήθειά τους. Νομίζω λοιπόν ότι, επειδή τίποτε σχετικά μ' αυτούς δεν έχει καθοριστεί σαφώς, έπρεπε εμείς να θεωρήσουμε άκυρο το βάφτισμα τους, κι αν κάποιος είχε βαφτιστεί απ' αυτούς, όταν προσέρχεται στην εκκλησία, να τον βαφτίζουμε.
    Αν ωστόσο αυτό πρόκειται να είναι εμπόδιο στη γενική εκκλησιαστική τάξη, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε πάλι τη συνήθεια και να ακολουθήσουμε τους Πατέρες που ρύθμισαν τα ζητήματα μας. Γιατί φοβάμαι μήπως κάποτε, επειδή θέλουμε να τους αποθαρρύνουμε αυτούς σχετικά με το βάφτισμα, εμποδίσουμε αυτούς που θέλουν να σωθούν λόγω της αυστηρότητας της απόφασης• κι αν εκείνοι διατηρούν το δικό μας βάφτισμα, αυτό ας μη μας στενοχωρεί• γιατί δεν έχουμε χρέος να τους ανταποδώσουμε χάρη, αλλά να υπηρετούμε την ακρίβεια των κανόνων. Και με κάθε τρόπο να τηρηθεί ο τύπος ώστε όσοι προσέρχονται (στην εκκλησία) από το βάφτισμα εκείνων, να χρίονται ασφαλώς μπροστά στους πιστούς και έτσι να προσέρχονται στα μυστήρια. Και ξέρω ότι τους αδερφούς που ήταν οπαδοί του Ζωίνου και του Σατορνίνου, ενώ ήταν από εκείνη την παράταξη, τους δεχτήκαμε σε επισκοπικές έδρες• επομένως όσους είχαν συνδεθεί με την παράταξη εκείνων δεν μπορούμε πια να τους ξεχωρίσουμε από την εκκλησία, αφού μέσω της αποδοχής των επισκόπων τους, είναι σαν να διατυπώσαμε κάποιο κανόνα για «κοινωνία» μαζί τους.



    ΚΑΝΟΝΑΣ ΜΖ´ τοῦ Μεγάλου Βασιλείου.
    Περὶ τοῦ τίνας ἀναβαπτίζεσθαι χρεών.
    Ἐγκρατῖται καὶ Σακκοφόροι καὶ Ἀποτακτῖται τῷ αὐτῷ ὑπόκεινται λόγῳ, ᾧ καὶ Ναβατιανοί, ὅτι περὶ μὲν ἐκείνων κανὼν εξεφωνήθη, εἰ καὶ διάφορος, τὰ δὲ κατὰ τούτους ἀποσεσιώπηται. Ἡμεῖς μέντοι ἑνὶ λόγῳ ἀναβαπτίζομεν τοὺς τοιούτους. Εἰ δὲ παρ᾿ ὑμῖν ἀπηγόρευται τὸ τοῦ ἀναβαπτισμοῦ, ὥσπερ οὖν καὶ παρὰ ῥωμαίοις, οἰκονομίας τινὸς ἕνεκα, ἀλλ᾿ ὁ ἡμέτερος λόγος ἰσχὺν ἐχέτω· ὅτι, ἐπειδὴ ὥσπερ Μαρκιωνιστῶν ἐστιν αὐτοβλάστημα ἡ κατ᾿ αὐτοὺς αἵρεσις, βδελυσσομένων τὸν γάμον καὶ ἀποστρεφομένων τὸν οἶνον καὶ τὴν κτίσιν τοῦ Θεοῦ μεμιασμένην εἶναι λεγόντων, οὐ δεχόμεθα αὐτοὺς εἰς τὴν Ἐκκλησίαν, ἐὰν μὴ βαπτισθῶσιν εἰς τὸ ἡμέτερον βάπτισμα. Μὴ γὰρ λεγέτωσαν, ὅτι εἰς Πατέρα καὶ Υἱὸν καὶ ἅγιον Πνεῦμα ἐβαπτίσθη μεν, οἵ γε κακῶν ποιητὴν ὑποτιθέμενοι τὸν Θεόν, ἐφαμίλλως τῷ Μαρκίωνι καὶ ταῖς λοιπαῖς αἱρέσεσιν. Ὥστε, ἐὰν ἀρέσκῃ τοῦτο, δεῖ πλείονας ἐπισκόπους ἐν ταυτῷ γενέσθαι καὶ οὕτως ἐκθέσθαι τὸν κανόνα, ἵνα καὶ τῷ ποιήσαντι τὸ ἀκίνδυνον ᾖ, καὶ ὁ ἀποκρινόμενος τὸ ἀξιόπιστον ἔχῃ ἐν τῇ περὶ τῶν τοιούτων ἀποκρίσει.




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Παΐσιος Παπαδόπουλος12 Φεβρουαρίου 2018 στις 6:01 μ.μ.

    Κ" Κερμενιώτη δεν είναι καθόλου φαντασίες αυτά που λέγω αλλά μάλλον αγνοείς μέχρι αφελείας του τι γίνεται. Καλύτερα να μάθεις από τον ίδιο τον π. Σάββα τι ελέχθη στην Ρουμανία και τι προτρέπουν στις συνάξεις τους πιστούς στην Θεσσαλονίκη από τον Οδυσσέα. Μήπως όμως έχεις και κανένα προβληματάκι μαζί μου;Βασικά αν και όταν έγραφες για την κατάσταση της Μητροπόλεως έγραψες αλήθειες ωστόσο τα κίνητρα και τα δικά σου όπως και της Νίκης δεν ήταν πάντοτε εξ αγάπης της Ορθοδοξίας αλλά εμπαθή και ο τρόπος όχι καλός. Όπως βλέπεις καιεγώ μιλώ αλλά καυτηρίαζω καιελέγχω χωρίς να μισώ μολονότι θα μπορούσα να τους κάνω να χοροπηδούν. Εσύ προσωποληπτείς άρρωστα και σε αυτούς που δεν σε εκφράζουν και απέναντι στους ανθώπους που τους έβαλες ως είδωλα στην ψυχή σου και τώρα δεν βλέπεις την αλήθεια λόγω πορώσεως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Επειδή κ" Κερμειώτη όμως εκφράζεις γνώμη ανοήτως σχετικά με την αποτείχισίν μου σου γράφω ότι θα με κρίνουν όσοι έκαναν πραγματική αποείχηση και δεν έπαιζαν όπως εσύ που ποτέ δεν έκανες και μας δημιουργούσες απο την αρχή προβλήματα διότι είσαι σε σύγχυση και δεν το βαστάς όπως και το πνευματικό σου περιβάλλον να κάνετε αγώνα αλλά όπως σε θυμούμε απο φοιτητή μόνο για φιλοσοφίες είσαι και εσύ και τα είδωλά σου και αυτό φάνηκε εν τη πράξει όπως και εκείνων στους οποίς στήριξες ελπίδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κύριε Κερμενιώτη Βασίλειε δεν νομίζετε με αυτά τα απαράδεκτα που γράφετε κάνετε ζημιά στην αποτείχιση εσείς και όχι ο π. Παίσιος Παπαδόπουλος ηγούμενος της Ι.Μονής Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά; Που είναι το πνεύμα φαντασίας του όπως ισχυρίζεσθε;Εγώ διακρίνω στα άρθρα του γενικά πνεύμα ορθόδοξο και αγωνιστικό. Είθε ο Θεός να σας δώσει φώτιση και μετάνοια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κε Κερμενιώτη πραγματικά εκπλήσσομαι με το γεγονός ένας αποτειχισμένος να καταφέρεται μ αυτόν τον απαράδεκτο τρόπο εναντίον ενός αποτειχισμένου ιερομονάχου που φέρθηκε παλλικαρίσια γνωρίζοντας τον διωγμό που θα υφίσταται, γνωρίζοντας και περιφρονώντας την παράνομη διακοπή του μισθού του, γνωρίζοντας το κομμάτιασμα της ψυχής του που θα υφίσταται για μεγάλο χρονικό διάστημα.. Λυπάμαι γιατί έμμεσα καταφέρεσαι και εναντίον αρκετών ρασοφόρων και λαικών που συμφωνούν με τις απόψεις του π. Παισίου.. κυρίως όμως λυπάμαι για εσένα που δεν έδειξες την ανάλογη ταπείνωση στις επιπλήξεις που σου έκανε ο π. Παίσιος (άς ήταν και με έντονο ύφος) και τώρα προσπαθείς να τον μειώσεις παίρνοντας την εκδίκησή σου. Αναλογίστηκες όμως τελικά σε ποιόν κάνεις ζημιά στον π. Παίσιο, ή στον εαυτό σου, ή μήπως κάπου αλλού... Φοβούμαι οτι τελευταία άγεσαι και φέρεσαι απο περίεργους ανέμους...τί έγινε μήπως επειδή γράψαμε μερικά κείμενα θεωρούμε οτι μπορούμε να καθαιρούμε και αποτειχισμένους ρασοφόρους;;(έχοντας την σιγουριά του μισθουλάκου μας, του ζεστού μας σπιτιού και των ανέσεών μας;) Μήπως όσα έγραφες στα κείμενά σου, τώρα με κάποιον τρόπο τα αναιρείς; ή μήπως ένα απο τα χόμπυ σου είναι να αντιπαρατίθεσαι με άλλους στο διαδίκτυο έτσι για να περνάει η ώρα, ή να ανάβουν λίγο τα αίματα; Άν είναι έτσι φοβάμαι οτι η υπευθυνότητά σου είναι κάτω του μηδενός και οτι δεν έχεις καταλάβει καθόλου την σοβαρότητα του θέματος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κύριε κερμενιώτης Έχω μείνει άναυδη Λυπάμαι πάρα πολύ που δεν έχετε καταλάβει ότι κάνετε κακό στην ορθοδοξία στην αποτείχιση. Τόση εμπάθεια για τον πατέρα Παΐσιο ιερομόναχο Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά Εσύ ποιος είσαι Ποιος σου έδωσε αυτό το δικαίωμα να μπορείς να κρίνεις τους πατέρες και τον αγώνα τους οποίους αγώνας του στοιχίζει μισθό του στοιχίζει το χώρο του το μοναστήρι απομονώνονται εξαιτίας του αγώνα Εσύ τι είσαι Κρήτης. Φρόντισε.. φρόντισε να μετανοήσεις να κάνεις προσευχή να ζητήσεις Ήμαρτον Γιατί έβγαλες εμπάθεια για έναν ιερομόναχο και για τους πατέρες οι οποίοι αγωνίζονται αυτή τη στιγμή για να ξυπνήσουν τις συνειδήσεις των ανθρώπων των δεσποτάδων αγώνας από την καρέκλα δεν γίνεται πήραν αέρα τα μυαλά σου επειδή έγραψες κάποια κείμενα Ναι Καλά ήτανε αλλά ήθελαν ταπείνωσιγια να μπορείς να συνεχίσεις σωστά ΕΣΎ δεν μπορείς να μιλάς για ταπείνωση . Διάβασε την πατερική παράδοση και θα μάθεις και θα καταλάβεις τις βλακείες που γράφεις τόσο καιρό σε όλα τα ιστολόγια γράφουν για την αποτειχιση ο κοινωνών ακοινώνητος ακοινώνητος έσται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο κυριος κερμενιωτης δεν ηταν αυτος ο οποιος για λιγα ψιχουλα δημοσιοτητας οταν πρωτος ο π.Παϊσιος αποτειχιστηκε τον υποστηριζε με παθος? Τωρα που εμεινε στο παρασκηνιο επιτειθεται στον αξιο ιερεα νομιζοντας οτι θα βγει παλι στο προσκηνιο...!!εισαι πολυ λιγος μπροστα του....κ.κερμενιωτη!!κανεις για ακομη μια φορα ζημια στον αγωνα!!τελικα για ποιο λογο αποτειχιστηκες?οσο κι αν προσπαθεις με τετοιου ειδους επιθεσεις,αφου σου τελειωσαν τα επιχειρηματα...μπροσταρης του αγωνα δε θα γινεις ποτε!!
    Εφη κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο Κερμενιώτης έριξε μια κουτσουλιά και έφυγε σαν λαγός.Μου αρέσει που λέει για τους αποτειχισμένους της Π.Π.,για τον Ρίζο και Τσακίρογλου,ότι χωρίζουν τους αγωνιστές Ορθοδόξους με δημόσιο διάλογο,ενώ και αυτός κάνει το ίδιο τώρα!Και οι δυο κάνουν λάθος σε βασικά θέματα.
    Όταν γράφεις,Βασίλη,ότι ένα άρθρο είναι απαράδεκτο,να γράφεις και το γιατί είναι απαράδεκτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή μετάνοια σας εύχομαι κ.Κερμενιωτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. δεν τους βάζει στο ιδιο τσουβάλι τους εχει χωρίσει σε κατηγορίες δεν καταλάβατε το άρθρο και λογου του εγωισμου σας προσβληθηκατε. Δεν ξερω ο τροπος που χρησιμοποιείτε αν ειναι ο κατάλληλος για να ξαναβγειτε στην επιφάνεια δεν σκέφτεστε ουτε τους πατερες της μονής που εκκλησιαζεστε αλήθεια άδεια για ολα αυτα που γράφετε πήρατε απο τον γεροντα;;; Καλή σας μετάνοια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μαζεψου επιτελους κ.κερμενιωτη....μονο αηδια και εμετο προκαλεις με την παλαβομαρα που σε δερνει..!!βρηκε ο διαολος φωλια..και..φωλιασε....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μωραινει Κυριος ον βουλεται απωλεσαι....κ.κερμενιωτη!!
    Εφη κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κύριε Κερμενιώτη Δίνετε την εντύπωση με αυτά που γράφετε ότι είσθε άνθρωπος "αγωνιστής", επαινείτε και θαυμάζετε τους ανθρώπους με "θεολογικές γνώσεις και διεθνή ακτινοβολία" ξεχνάτε όμως πως ο Κύριος διάλεξε για μαθητές Του όχι τους μορφωμένους της εποχής Του δηλ. Γραμματείς και Φαρισαίους αλλά "απεκάλυψε αυτά νηπίοις," Θεωρείς μάλλον ότι ο συγκεκριμένος π. Θεόδωρος Ζήσης είναι αλάνθαστος. Εγώ τυχαίνει να είμαι αγράμματος ωστόσο η λογική λέει το εξής απλό Εφ όσον σταματώ να μνημονεύω τον Επίσκοπό μου γιατί αυτός μνημονεύει τον αιρετικό Πατριάρχη - βάσει της Α-Β Οικουμενικής Συνόδου, όχι αυθαίρετα, τότε γιατί να μνημονεύω άλλον Επίσκοπο ή Πατριάρχη ο οποίος κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο και αυτός μνημονεύει τον αιρετικό; Μου δίνει την εντύπωση πως τα έχει με τον επίσκοπό του και όχι ότι εφαρμόζει τον κανόνα της εκκλησίας. Και κάτι ακόμη . Είναι γραμμένο από τους Ιερούς Πατέρες πως ο 'κοινωνών τω ακοινωνήτω ακοινόνητος έσται" Που γράφει περί του τύπου αποτείχισης που θέλει να επιβάλλει ο π. Θεόδωρος Ζήσης; Άρα καλόν είναι να είσθε πιο εγκρατής σε όσα γράφετε και να μη ανδύουν εμπάθεια και δυσωδία τα κείμενά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Υπάρχει θέμα να κουκουλωθεί η διακοπή μνημόνευσης εκ των έσω διότι οι μητροπολίτες χρησιμοποιούν ορισμένους για να πετύχουν αυτό που θέλει ο πατριάρχης. Χρειάζεται να απομονωθούν όσοι συνεργάζονται μαζί τους. Πρέπει να υπάρχει επαγρύπνηση διότι στον αγώνα αυτό ηγέτη έχουμε όχι ανθρώπους που θα μας ξεγελάσουν αλλά τον Ίδιο τον Κύριο μας Ιησού Χριστό, ο οποίος δια της Θεοτόκου θα μας πληροφορεί ποιοί κάνουν αγώνα χωρίς σκοπιμότητες, να γλυτώσουν απο τον διωγμό ή να μας μαντρώσουν στην αίρεση ή ακόμη να μας αφήσουν μέσα στο διαβολομπέρδεμα με τις υποσχέσεις των λεόντων που αποδείχτκαν γάτες που νιαουρίζουν κάτω απο την καρέκλα του Βαριθολομαίου για να χάφτουν τα ψίχουλα της επισκοπικής φιλοδοξίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Παίζουν παιχνίδη Ζήσης- Βουλκανέσκου- Πειρεώς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αν ήταν να κάνουν αγώνα οι μητροπολίτες θα τον είχαν κάνει προ πολλού, φρούδες ελπιδες! Το ίδιο και οι της Γατζέας. Αποδείχτηκαν πολύ κατώτεροι των περιστάσεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εφοσον δεν αποτειχιστηκαν ιερεις...μοναχοι..δεσποταδες και εμεινε σχεδον εξολοκληρου ολο αυτο σε χερια λαϊκων,σκεφτηκε ο κ.κερμενιωτης να ντυθει μεγας ιερεας τωρα που ανοιξε το τριωδιο και να καπηλευτει για ακομη μια φορα την δηθεν συμμετοχη του στην αποτειχιση σαν αλλος μεγαλος κριτης κρινοντας την αποτειχιση ή μη ιερεων...οι οποιοι δεν εχουν που την κεφαλη....φροντιζει για ολα ομως ο Κυριος...ολα αυτα που γραφετε τα γραφετε εχοντας ολες τις ανεσεις προσπαθοντας να σκανδαλισετε αυτους που γνωριζουν τι περνα ο συγκεκριμενος ιερεας...το καταφερατε κ.κερμενιωτη...η αδικια ειναι καταρα κ.κερμενιωτη και επειδη μας αναγκασατε να φωναξουμε προσευχεσθε να μην ερθει η οργη του Κυριου γιατι φωνη λαου οργη Θεου κ.κερμενιωτη. Ταπεινωσου λιγακι κ.κερμενιωτη κακο δε θα σου κανει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σιδέρη (13 Φεβ. 12:16 π.μ)
    η αρρωστημένη σου νοοτροπία είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ. Έχεις σιδερένιο εγωισμό και δεν επιτρέπω στην κακοήθειά σου να βάζει λόγια στο στόμα μου!

    Για να μην εξευτελιστής λοιπόν περισσότερο και σου μείνει η ρετσινιά του αισχρού συκοφάντη και του ψευτοκατηγόρου, απαιτώ άμεσα να μου παραθέσεις με ακρίβεια και στην κυριολεξία (ΟΧΙ με δικά σου λόγια και δικά σου αυθαίρετα συμπεράσματα) να παρουσιάσεις τα αποδεικτικά στοιχεία:



    1. Πού ακριβώς είπα δήθεν ότι "η Θεότητα του Αγίου Πνεύματος δεν είναι Δόγμα Πίστεως;"

    2. Πού ακριβώς είπα δήθεν ότι "είναι πλάνη η Οικονομία των Οικουμενικών Συνόδων" (την λέξη "πλάνη" θέλω να δω!)

    3. Εάν δεν ξετρυπώσεις από την σφηκοφωλιά της ανωνυμίας σου, δεν θέλω κανένα διάλογο μαζί σου. Επιτρέπω την ανώνυμη έκφραση γνώμης αλλά δεν επιτρέπω την ανώνυμη και αισχρή ψευδοκατηγορία. Με φαντασιόπληκτους και συκοφάντες δεν σπαταλώ τον πολυτιμότατο χρόνο μου. Δεν με νοιάζει καθόλου ούτε καν με συγκινεί αν ο κάθε Σιδέρης θεωρεί "απαράδεκτες" τις θέσεις μου ή όχι. Με νοιάζει όμως και με ενοχλεί αφάνταστα όταν μικροπρεπείς και μίζεροι βάζουν λόγια στο στόμα για να πουλήσουν πνεύμα δια-βολικό, της διαβολής και του βολέματος. Τις εξυπνάδες σου αλλού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου