Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ: Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΑΣ.

Ο ΔΙΑΒΟΗΤΟΣ ΧΑΛΚΗΔΟΝΟΣ ΜΕΛΙΤΩΝ ΕΠΙ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΗΡΙΔΙ ΤΗΣ ΨΕΥΔΟΑΡΣΕΩΣ ΤΩΝ ΑΝΑΘΕΜΑΤΩΝ


Ελέχθη εν Βατικανώ, τη 14η Δεκεμβρίου 1975
Αγιώτατε,
Μνήμη και λήθη υφαίνουν την ιστορίαν, η δε θεία πρόνοια και οικονομία κατευθύνει και ανακεφαλαιώνει αυτήν. Ως ενθυμούμαι καλώς, την 7ην Δεκεμβρίου του έτους 1965, μετά την εν Βασιλική του Αγίου Πέτρου μνημειώδη τελετήν της άρσεως των αναθεμάτων μεταξύ Ρώμης και Κωνσταντινουπόλεως, κατά την επίσημον ακρόασιν της Αντιπροσωπείας του Οικουμενικού Πατριαρχείου παρά τη Υμετέρα Αγιότητι εν τη αιθούση των αμφίων, εις απάντησιν προσφωνήσεώς μου προς Αυτήν, η Αγιότης Αυτής ανέφερε, μεταξύ άλλων, το ακόλουθον ανέκδοτον, ότι ποτέ άνθρωπός τις προσήλθεν Έλληνι τινι σοφώ και προέτεινεν αυτώ μεγάλην αμοιβήν εις το διδάξαι αυτόν την τέχνην του ενθυμείσθαι, ο δε σοφός απήντησεν ότι ήτο έτοιμος να χορηγήση διπλασίαν αμοιβήν, εαν ο αιτών θα ηδύνατο να διδάξη εις αυτόν την τέχνην του λησμονείν. Και προσέθεσε τότε η Υμετέρα Αγιότης, προ ολίγων λεπτών εις τον Άγιον Πέτρον ετελέσαμεν μίαν πράξιν λήθης θλιβερού γεγονότος του παρελθόντος.


Σήμερον, Αγιώτατε, επανερχόμεθα ίνα τελέσωμεν, την φοράν ταύτην, μίαν πράξιν μνήμης,μνήμης της λήθης του παρελθόντος. Όχι όλου του παρελθόντος, αλλά του παρελθόντος εκείνου μόνον, το οποίον πρέπει να μείνη στο παρελθόν. Αι Εκκλησίαι της Ρώμης και της Κωνσταντινουπόλεως τιμώσαι σήμερον την δεκαετηρίδα της άρσεως των μεταξύ αυτών αναθεμάτων, καλούνται εκ μεν του παρελθόντος να επαναλάβωσι παν ό,τι κοινόν μεταξύ αυτών, κοινόν τη μία αγία Εκκλησία του Χριστού, να αποβάλωσι δε παν ό,τι διαιρεί, και, εν τοιαύτη αξιοποιήσει του παρελόντος να οικοδομήσωσι το παρόν διά την εν ενότητι ολοκλήρωσιν του μέλλοντος. Και ταύτα, η σημερινή επετηρίς ενέχει, διά τας δύο ημών αγίας Εκκλησίας και επέκεινα τούτων, δι' αυτών, διά την εν γένει Εκκλησίαν του Χριστού επι της γης, μίαν νέαν έννοιαν της Οικουμενικής κινήσεως, την φοράν ταύτην εδραζομένης επί εκκλησιολογικής βάσεως, εκπορευομένης από του παρελθόντος διά της οδού της μιάς ενοποιού παραδόσεως, συνεχιζομένης εν τω παρόντι και οδευούσης προς την αύριον του Χριστού, προς την ορατήν επι της γης Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν.
Εν τοιούτω ιερώ οράματι, εν τοιαύτη υπακοή εις το θείον θέλημα, εν τοιαύτη αποτιμήσει της περί ημάς Χριστιανικής πραγματικότητος, αλλά και της πραγματικότητος του κόσμου όλου, ερχόμεθα σήμερον εξ Ανατολών εις Δύσιν. Έχομεν το ιερόν προνόμιον ημείς οι ταπεινοί απεσταλμένοι της Εκκλησίας Κωνσταντινουπόλεως να μεταφέρομεν τη Υμετέρα γερασμιωτάτη Αγιότητι τον ασπασμόν του Παναγιωτάτου Οικουμενικού Πατριάρχου κ..κ. Δημητρίου του Α' και να επιδώσωμεν ταις σεπταίς Υμών χερσί τα εκείνου τίμια αδελφικά Γράμματα, διά των οποίων εξαγγέλλονται δύο συγκεκριμένα γεγονότα, ήτοι η κατόπιν πανορθοδόξου διαβουλεύσεως σύστασις Διορθοδόξου Τεχνικής Θεολογικής Επιτροπής, προς προετοιμασίαν απο ορθοδόξου πλευράς του μετά της αγίας Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας θεολογικού διαλόγου, ως επίσης, και η σύστασις εις το Οικουμενικόν Πατριαρχείον μιάς ειδικής Συνοδικής Επιτροπής επί του θεολογικού διαλόγου μετά της Ρώμης. Τοιουτοτρόπως είμεθα ευτυχείς, διότι κατά την συμπλήρωσιν δεκαετίας απο του ιστορικού γεγονότος της άρσεως των αναθεμάτων, διά μιάς τοιαύτης θετικής προόδου, δυνάμεθα να διερμηνεύσωμεν την θέλησιν της καθ' ημάς Χριστιανικής Ανατολής, όπως, ομού μετά της Χριστιανικής Δύσεως, δώσωμεν προς τον κόσμον κοινήν μαρτυρίαν, ότι Είς Κύριος, μία πίστις, Έν βάπτισμα, μία Εκκλησία και εν αυτή Είς ο κόσμος του Θεού.
Αγιώτατε,
Επιτρέψατέ μοι να καταλήξω με τους ιδίους περίπου λόγους, με τους οποίους κατέληξα προσφωνών Υμάς προ δεκαετίας. Εντός ολίγου όλοι οι επι γης Χριστιανοί θα εορτάσωμεν Χριστούγεννα. Ας αναλογισθώμεν το μέγεθος της φιλανθρωπίας του Θεού ενανθρωπιζομένου δια να υπάρξη η Εκκλησία Του επί της γης. Ας αναλογισθώμεν την ευθύνην ημών διά να μη μένη πλέον ο αγγελικός ύμνος των Χριστουγέννων μία ειδυλλιακή φυγή από της πραγματικότητος, αλλά να είναι πραγματικότης, ήτοι πράγματι από της γης να ανέρχηται δόξα τω εν Υψίστοις Θεώ, πράγματι να είναι εδραιωμένη επί της γης η ειρήνη, πράγματι να υπάρχη εν ανθρώποις ευδοκία, εν τη μιά Εκκλησία, τη βασιλεία του Θεού επί της γης, ήτις έλθοι εφ' ημάς. Αμήν.

2 σχόλια:

  1. Η Ψευδοσύνοδος του Κολυμπαρίου επεκύρωσε και "νομιμοποίησε" όλη την μέχρι σήμερα φιλοοικουμενιστική πορεία της Αιχμάλωτης Ορθόδοξης Εκκλησίας για όσα συνέβησαν τα τελευταία περίπου 100 χρόνια και όσα χειρότερα αυτών θα επακολουθήσουν τα επόμενα χρόνια. Όποιος αποδέχεται ή ανέχεται, με διάφορες μορφές ανοχής , την Ψευδοσύνοδο αυτή αποδέχεται και ανέχεται όλη αυτή την φιλοοικουμενιστική πορεία, καθώς και όσα θα επακολουθήσουν στον δρόμο αυτό της Αποστασίας της Πίστεως. Όσοι Καταδικάζουν την Ψευδοσύνοδο αυτή, καταδικάζουν στο σύνολο της την φιλοοικουμενιστική αυτή πορεία και συντάσσονται με την φιλτάτη Ορθοδοξία. Πατέρες και αδελφοί, στην Αντίσταση του Ευσεβούς Κλήρου και Λαού κτυπά πλέον η καρδιά της Ορθοδοξίας. Αντίσταση μέχρι εσχάτων, αυτό είναι το καθήκον μας, Η Ορθοδοξία θα νικήσει το σκότος των Αιρέσεων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν είμαστε ψεύτες, ούτε φανατικοί ούτε και μισαλλόδοξοι, διότι απλώς αντιγράφουμε αυτά που πρεσβεύουν και σήμερα οι Ρωμαιοκαθολικοί.

    Ας εμπιστευθούμε το κείμενο από μια ιστοσελίδα Ρωμαιοκαθολικών της Ελλάδος, όχι προ δεκαετιών αλλά απόψε 14-12-17. Δηλώσεις του Ρ/Κ "πάπα Ρώμης" Φραγκίσκου όπως μεταφράζονται με τον "πιθανώς απαλότερο" τρόπο στον Ρωμαιοκαθολικό Ελληνικό ιστότοπο http://kantam.gr/index.php/el/10-news/4620-to-proteio-tou-papa-romis-se-nees-vaseis

    "Ο Πάπας δεν βρίσκεται μόνος του και πάνω από την Εκκλησία, αλλά μέσα στην Εκκλησία, ως Βαπτισμένος μεταξύ των Βαπτισμένων και μέσα στη Σύνοδο των Επισκόπων ως Επίσκοπος μεταξύ Επισκόπων, καλεσμένος ταυτόχρονα, ως διάδοχος του Αποστόλου Πέτρου, να καθοδηγεί την ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ, η οποία ΠΡΟΪΣΤΑΤΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ στην αγάπη"..."Είμαι πεπεισμένος ότι, όσον αφορά αυτό έχω μία ιδιαίτερη ευθύνη, και διαπιστώνω την οικουμενική φιλοδοξία του μεγαλύτερου μέρους των Χριστιανών που επιθυμούν ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΩ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΤΡΟΠΟ ΑΣΚΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΕΙΟΥ που, χωρίς να αρνούμαι την ουσία της αποστολής μου, να ανοιχτώ σε μία νέα μορφή άσκησης του."

    Ως και ο τρόπος που τοποθετήθηκαν στον Ρ/Κ ιστότοπο οι φωτογραφίες, είναι μια ἐνδειξη της αντιλήψεως περί "οικουμενικού Ρ/Κ παπικού πρωτείου και επί των Ορθοδόξων πατριαρχών". Ο δε τίτλος "το πρωτείο του πάπα ρώμης σε νέες βάσεις" και τα με κεφαλαία επισημασμένα από εμάς, γράμματα του κειμένου, δεν αφήνουν αμφιβολίες, ότι ο Ρ/Κ "πάπας Ρώμης" δεν αποποιήθηκε του δήθεν πρωτείου του. Δεν πληροφορηθήκαμε επίσης να αποποιήθηκε του αλαθήτου του, όπως και εάν το ερμηνεύουν οι οπαδοί του.

    Οι Ρ/Κ που πιστεύουν στο πρωτείο του "Ρώμης" έχουν καταλάβει ότι ανυπέρβλητο εμπόδιο στους διαλόγους για την ένωση (νόησον υποταγή των Ορθοδόξων εφόσον οι Ρ/Κ δεν αποποιούνται αλαθήτου και πρωτείου) είναι ότι στην Ορθοδοξία δεν υπάρχει πρώτος που να υπογράψει την "ένωση", διότι δεν υπάρχει πρωτείο, αλλά το συνοδικό σύστημα ίσων επισκόπων.

    Ίσως κι οι ενωτικοί ορθόδοξοι διαισθάνονται ως ανυπέρβλητο εμπόδιο για την ένωση με τους Ρ/Κ τη μη ύπαρξη πρωτείου στην Ορθοδοξία. Ανέλαβαν "εργολαβικά" να θεσμοθετήσουν "πρωτείο" στην Ορθοδοξία, Υπερδύναμις για να το κατοχυρώσει ως αντίπαλο δέος του πατριαρχείου Μόσχας, και άλλοι νυν φιλοπατριαρχικοί ενωτικοί φιλοπαπικοί οικουμενιστές, των οποίων από κείμενά τους (κυκλοφορούνται ευρέως στο διαδίκτυο) συνάγεται ότι όχι μόνο τινες αναγνωρίζουν πρωτείο στον Ρώμης κατ΄αρχήν για τον παπισμό -πιθανώς τινες και όχι μόνον-... αλλά θεωρούν ότι ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ πρέπει να επιβληθεί ΠΡΩΤΕΙΟ αντίστοιχο του Ρώμης:

    ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ (δήθεν) ΠΡΩΤΕΙΟ του Κων/λεως μεταξύ των Ορθοδόξων, και μάλιστα οικουμενικό, και μάλιστα κάποιοι έφτασαν στο σημείο να αποκαλούν αιρετικούς όσους ορθοδόξους δεν αναγνωρίζουν πρωτείο στον Κων/λεως. Ἀλλος επίσκοπος, χαρακτήρισε σατανοκίνητους ὀσους δεν αποδέχονται την ψευτοσύνοδο. Δεν τους προβλημάτισαν τα σκάνδαλα του κλήρου των παπικών, παιδεραστείας

    http://tvxs.gr/news/sinema/apokalyptontas-skandalo-paiderastias-tis-katholikis-ekklisias

    και ομοφυλοφιλίας, τα περί μασονείας και στοών οικονομικά σκάνδαλα, οι απόψεις ιστορικών για το ρόλο του Βατικανού τόσο υπέρ του Χίτλερ και του Μουσολίνι όσο και για τον βομβαρδισμό της Σερβίας, η ουνία, οι υπόλοιπες πλην πρωτείου και αλαθήτου αιρέσεις τους, η ασυλία στους ακόλαστους κληρικούς τους σε πολλές χώρες των οποίων τα πρόστιμα από τα δικαστήρια για αποζημιώσεις των θυμάτων, πληρώνει η "εκκλησία" των Ρ/Κ.

    Το μόνο με το οποίο ασχολούνται οι ενωτικοί είναι να επιτίθενται συκοφαντικώς και με απειλές σε όσους υπερασπίζονται την Ορθοδοξία!

    Οι Ορθόδοξοι επίσκοποι της Ελλάδος πότε θα ξυπνήσουν! Δεν υπάρχουν Ορθόδοξοι Επίσκοποι; Υπάρχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου