Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2017

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Στη συνεχεια Ο ΠΑΤΗΡ ΔΑΝΙΗΛ ΑΕΡΑΚΗΣ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΔΑΝΙΗΛ ΑΕΡΑΚΗ



Απάντηση στον π. Δανιήλ Αεράκη για τον «ορθόδοξο» μητροπολίτη Φλωρίνης και το «σχίσμα της αποτείχισης».


Δυστυχώς, απ’ ό,τι βλέπω, ο π. Δανιήλ Αεράκης δεν είναι σε πλάνη μόνο στα Εσχατολογικά ζητήματα (τον Αντίχριστο, τον δυσώνυμο αριθμό κ.λ.π.) αλλά και στο θέμα της Αποτείχισης.  Οι πατέρες των Μονών της Φλώρινας, στηριζόμενοι στον 15ο  Ιερό Κανόνα της ΑΒ Συνόδου, διέκοψαν τη μνημόνευση του μητροπολίτη Θεόκλητου για δύο λόγους:

- Πρώτον και κυριότερον, γιατί αποδέχεται τις αιρετικές αποφάσεις της ψευδοσυνόδου της Κρήτης που νομιμοποίησαν τον Οικουμενισμό και

- δεύτερον, γιατί εξακολουθεί να μνημονεύει τον επικεφαλής της αίρεσης, τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο.

Εξ άλλου, ο ίδιος ο π. Δανιήλ, με άρθρο του, διατύπωσε δριμύτατη κριτική στην ληστρική «σύνοδο»[1] Σε άλλο άρθρο του κατακεραύνωσε τους Οικουμενιστές, όπως τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο που τον αποκάλεσε «Πρώτο σε φαιδρότητες»[2]. Γράφει, επίσης, ότι ο Πατριάρχης «γελοιοποιείται» διανέμοντας «αντίχριστα Κοράνια»[3]

Δεν έχει καταλάβει ακόμα γέροντας αυτός ότι με την «Πανορθόδοξη» «σύνοδο» της Κρήτης εισήλθε η αίρεση μέσα στο Σώμα της Εκκλησίας μας. Ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος από τη στιγμή που αποδέχεται και επαινεί αυτήν την ψευδοσύνοδο κηρύττει αίρεση. Ένα συν ένα ίσον δύο. Τι δεν καταλαβαίνει ο πατήρ Δανιήλ; Τον παραπέμπω στο κείμενό μου: «Αντι-Κανονική και άδικη η δίωξη των δύο Μοναστηριών της μητροπόλεως Φλωρίνης»[4].

        Όσον αφορά τον «ορθόδοξο», δήθεν, μητροπολίτη Φλωρίνης, τον παραπέμπω και σε ένα άλλο κείμενο μου που δείχνει πόσο «ευαίσθητος» είναι στο θέμα της Πίστεως ο ανάξιος διάδοχος του Πατρός Αυγουστίνου Καντιώτη. («Ανοιχτή επιστολή προς τον σεβ. Μητροπολίτη Φλωρίνης κ. Θεόκλητο»[5])

Βασίλης Κερμενιώτης

 



Υπαγ. στην Ιερά Μητρόπολη  Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας
ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ:
1. Αρχ. Δανιήλ Γ. Ἀεράκη, «Σύνοδος της Κρήτης: Μεγάλη; Ναί! Σπουδαία; Ὄχι καὶ τόσο!» http://aktines.blogspot.gr/2016/09/blog-post_65.html . Διαβάστε και ένα ενδιαφέρον άρθρο του πριν την σύγκλιση της Συνόδου: «Γιατί δέν εἶναι Οἰκουμενική;» https://apotixisi.blogspot.gr/2016/03/blog-post_28.html
2. Αρχ. Δανιήλ Γ. Ἀεράκη, «Καί οἱ προκλήσεις συνεχίζονται!»
https://apotixisi.blogspot.gr/2016/01/1024x768-normal-0-false-false-false.html#comment-form  Διαβάστε και το άρθρο του «Αγιασμοί και Κοράνια!» https://apotixisi.blogspot.gr/2012/06/blog-post.html#comment-form
3.  «Αγιασμοί και Κοράνια!» https://apotixisi.blogspot.gr/2012/06/blog-post.html#comment-form
4. Αντι-Κανονική και άδικη η δίωξη των δύο Μοναστηριών της μητροπόλεως Φλωρίνης https://drive.google.com/file/d/0B1rFS_QTfNuda1VCeVBiNjFyS00/view
5.   Ανοιχτή επιστολή προς τον σεβ. Μητροπολίτη Φλωρίνης κ. Θεόκλητο  http://neaflorina.gr/2016/11/anichti-epistoli-pros-ton-sev-mitropoliti-florinis-k-theoklito/

 

13 σχόλια:

  1. Καλά λέει,κ.Κερμενιώτη,ο γέροντας.Η αποτείχιση είναι ΣΧΙΣΜΑ.Πρέπει να καταδικάσουν τον Επίσκοπο Φλωρίνης και μετά να αποτειχιστούν οι κληρικοί της Επισκοπής Φλωρίνης.Αυτό λέει ο γέροντας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε να το καταλάβουν Αυτό οι κολλημένοι ανώνυμε 8:52.Μια χαρά τα λέει ο.π.Δανιηλ.Μακαρι να ήταν όλοι τόσο σωφρονες όσο ο γέρων Δανιήλ.

      Διαγραφή
    2. Ετσι λεει ο Ιερος Κανονας, οτι η Αποτειχισι ειναι σχισμα;
      Ηλιθιος εισαι;

      Διαγραφή
    3. Ο πατηρ Δανιηλ κακοδοξει εδω ασυγχωρητα.
      Λυπουμεθα για τον εκτραχηλισμο του.
      Ο φιλων τον Θεοκλητον υπερ της Πιστεως μου, ΟΥΚ ΕΣΤΙ ΜΟΥ ΑΞΙΟΣ.

      Διαγραφή
    4. Δὲν εἶναι ὅλα ἀσπρο -μαῦρο, οὔτε ὀφείλουν ὅλοι νὰ συμφωνοῦν μὲ τὶς ἐπιλογές τῶν ἄλλων, ἰδίως ὅταν ἐκεῖνες εἶναι ἐσφαλμένες. Ἂν ῥωτήσῃς τὸν πατέρα Δανιὴλ Ἀεράκη θὰ ἀπαντήσῃ, μὲ τὸν τρόπο ὅμως ποὺ θέλει, ὅτι δὲν θεωρεῖ ὀρθῶς γενομένη τὴν ψευδοσύνοδον, οὒτε τὸν οἰκουμενισμόν, ἀγωνίζεται ὅμως ἀνθενωτικῶς μὲ τὸν τρόπο ποὺ ὁ ἴδιος ἐπιλέγει, λ.χ. εἶναι ἐκ τῶν ἐλαχίστων ποὺ εὐθαρσῶς ἀντέδρασε στὴν φιλοπαπικὴ παρωδία προσκυνήσεως ἀγἀλματος ὅταν καὶ ἀντιοικουμενισταὶ λειψανολιγούρηδες τὸ προσεκύνουν λατρευτικῶς.

      Ἂς ἐπιτρέψουμε στὸν π. Δανιὴλ νὰ ἔχἡ τὶς άπόψεις του. Ὁ δὲ κύριος Βασίλειος Κερμενιώτης ὁ κρίνων τοὺς πάντες καὶ τά πάντα ἂς δεχτῇ ὅτι στὰ μὲν ἐσχατολογικὰ σφάλλει ὁ ἴδιος, διαδίδοντας ψευδῶς ὡς δῆθεν θέσεις τῆς Ἐκκλησίας ὅτι τὸ σφράγισμα τοῦ Ἀντιχρίστου ὑπάρχει στὰ barcodes καὶ microchips, ἆρα γε ἦλθεν ὁ Ἀντίχριστος, ἐφ' ὅσον ὑφίσταται (κατὰ τὴν νοσηράν φαντασίαν τινῶν) τὸ "σφράγισμά του"), στὰ δὲ ἀντιοικουμενιστικὰ ὅτι ὑπάρχει καὶ ἀλλος τρόπος ἀντιοικουμενιστικοῦ ἀγῶνος πλὴν τῆς διακοπῆς μνημονεύσεως, καθ'ὅτι δὲν ὑφίσταται μόνον τὸ σφάλμα τῆς ἀναγνωρίσεως τῆς ψευδοσυνόδου, ἀλλὰ καὶ ἀλλων ψευδοσυνόδων καὶ ἀλλων παρεισάκτων ψευδοδιδασκαλιῶν, συνεπῶς ὁ ἀγὼν, κατὰ μερικούς καὶ ἐγκρίτους, δίδεται ἄνευ τυμπανοκρουσιῶν ἐκ τῶν ἐνδω, ἡ δὲ ἀποτείχισις ἐνίοτε ἐπέρχεται ἐκ τῆς πλευρᾶς τῶν αἱρετιζόντων (ὅπως ὁ ψευδοἀφορισμὸς Νικολάου Σωτηρόπουλου).

      Διαγραφή
  2. To ερώτημα ετέθη προ καιρού, αλλ΄ έμεινε αναπάντητο: τι ακριβώς επαγγέλεται, παρακαλώ, ο περί παντός θεολογίζων, κύριος Βασίλειος Κερμενιώτης;...

    ΘΕΤΤΑΛΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο περί παντός θεολογιζων όχι απλά δεν θεολόγει αλλά καθυβριζειν τον Φλωρίνης με μανία σε σημείο που έχει γίνει πλέον βαρετός.

      Διαγραφή
    2. Οταν παψεις να ....ορνιθοσκεπτεσαι θα καταλαβης.

      Διαγραφή
  3. Ανωνυμε 8.52 αυτο που λετε φανερωνει οτι δεν εχετε αναγνωσει τον 15ο κανονα της πρωτοδευτερας συνοδου. Ειναι προφανως λαθος, ειτε απο χαμηλη αντιληψη ειτε απο εμπαθεια. Επισης αυτο που λεει ο κ. Κερμενιωτης οτι εφοσον αποδεχτηκε την Κρητη ο π.Θεοκλητος κυρηττει αιρεση, ειναι χοντρο και επικινδυνο λαθος. Η μεση και βασιλικη οδος και το αει σχοινοβατειν φαινεται οτι δεν ειναι τοσο αυτονοητα για πολλους. Κριμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οποιος δεν διαμαρτυρεται για την ΛΗΣΤΡΙΚΗ συναξι της Κρητης ειναι ΕΝΟΧΟΣ αναμφισβητητα.
      Ειναι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ και ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ομοιος Βαρθολομαιου και ολης της ΑΙΡΕΤΙΚΗΣ του καστας.

      Διαγραφή
  4. Κύριε καθηγητή μια ερώτηση για σας αλλά και για όποιον άλλο θεολόγο:

    Στην Κωνσταντινούπολη Πατριάρχης ήταν ο αρειανός Δημόκλητος έγινε αποτείχηση ?

    Οι αποτειχισμένοι Ορθόδοξοι μνημόνευαν όντως τον άγιο Γρηγόριο τον Θεολόγο, ο οποίος ήταν επίσκοπος Ναζιανζού ?

    Εαν την εποχή των αιρέσεων, οι αποτειχιζόμενοι είχαν «κοινωνία» και μνημόνευαν τους αποτειχισμένους επισκόπους, και όχι τους αιρετικούς, που κατείχαν τους θρόνους

    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΙΕΡΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ πχ τον μαρτυρικό πατριάρχη Ειρηναίο ? τον π Αρτέμιο κτλ

    Ναι ξέρω την 'αποψη του αρχιμ. Επιφανίου Θεποδωροπούλου Τα δύο άκρα, «αν η συνείδησίς σου θέλη να ασκήση το δικαίωμα όπερ παρέχει ο ΙΕ΄ κανών της Πρωτοδευτέρας Συνόδου, τότε η πορεία σου διαγράφεται σαφώς: Παύων το μνημόσυνο του Πατριάρχου θα αποφύγης να μνημονεύσης ετέρου και θα αναμένης εν ηρεμία συνειδήσεως την κρίσιν Συνόδου»

    Αλλά πού στηρίζεται ?

    Να με συμπαθάτε αλλά η άποψη αυτή του αρχιμ. Επιφανίου Θεποδωροπούλου, ότι ο αποτειχιζόμενος από τον αιρετικό επίσκοπό του πιστός, δεν πρέπει να μνημονεύει το όνομα άλλου επισκόπου, Ορδοδόξου, δε βρίσκει πουθενά, τέτοιο έρεισμα, ούτε στους Κανόνες, ούτε στους Πατέρες της Εκκλησίας ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ !

    Η αίρεση που έχουμε μπροστά μας δεν είναι αίρεση ενός επισκόπου και δεν ήμαστε στην εποχή που η καταγγελία έστω και ενός πιστού οδηγούσε άμεσα ή εστω σε λίγο καιρό σε δίκη . Θα μας ταλαιπωρεί ίσως και αρκετές δεκάδες ή και εκατοντάδες χρόνια .

    Μια χούφτα ήμαστε οι αποτειχισμένοι .. γραφικοί, ή «ψυχοπαθείς» κατά κόσμον, που ανθίστανται στη προδοσία των Οικουμενιστών θεολόγων, μεγαλόσχημων «γεροντάδων», επισκόπων και Πατριαρχών αλλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί αυτή η φούχτα ΟΤΑΝ ΛΕΕΙ ΠΑΣΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ να μην αναφέρει και τα ονόματα του Πατριάρχου Ειρηναίου τους πατρός Αρτεμίου . Αφου όταν γίνεται αναφορά πάσης επισκοπής αυτούς δεν εννοούμε ?


    Ο Δοσίθεος Ιεροσολύμων γράφει:
    «Ο δε αιρετικός γενόμενος, ούτε Πατριάρχης εστίν, ούτε επίσκοπος, ούτε καν μέλος της Εκκλησίας»Ο άγιος Γρηγόριος Παλαμάς επίσης είναι ξεκάθαρος στο ζήτημα αυτό. Οι αιρετικοί, κατ’ αυτόν, από τη στιγμή που θα εγκολπωθούν μιά κακοδοξία, παύουν να ανήκουν στην Εκκλησία. Λέει:
    «Ουδέ της του Χριστού Εκκλησίας εισί, ως μη της αληθείας όντες»

    Από τη στιγμή που ένας πιστός, λαϊκός, μοναχός ή κληρικός, δεχθεί κάποια αίρεση, ακόμα κι’ αν δεν την έχει διακηρύξει σε κανέναν, αλλά την κρατάει κρυφή για τον εαυτό του, γίνεται εχθρός του Θεού, κατά τον άγιο Ιωάννη Χρυσόστομο P.G. 99, 1164Α Αυτό εξηγείται από το γεγονός, ότι ένας πιστός με την αποδοχή κακοδοξιών χάνει την Ορθή Πίστη, που είναι η Αποστολική Παράδοση. Σημαίνει ότι διακόπτεται γι’ αυτόν η Αποστολική Διαδοχή. Σημαίνει ότι ο αιρετικός αυτός παύει πλέον ν’ αποτελεί μέλος της Εκκλησίας του Χριστού!
    Ο ίδιος τότε μόνος του εξέρχεται από το σώμα της Εκκλησίας. Αυτοαποκόπτεται μόνος του από την Εκκλησία, έστω κι’ αν τυπικά λέει ότι παραμένει! Αυτοκαταδικάζεται, δηλ. ο ίδιος μόνος του καταδικάζει τον εαυτό του! Το λέει αυτό και ο Απόστολος Παύλος, όταν γράφει για κάθε αιρετικό ότι:Τιτ.3, 10-11 «αμαρτάνει ων αυτοκατάκριτος» δηλαδή είναι πλέον αυτοκαταδικασμένος!

    Η θέση του επισκόπου Φλωρίνης χειρεύει !

    Θα χαρώ να δώ τον Αγ Ηγούμενο ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΕΠΊΣΚΟΠΟ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ενάντια στον ψευδοεπίσκοπο Θεόκλητο του Βαρθολομαίου .

    Και όποιος λέει οτι πρέπει να περιμένουμε ταχα ορθόδοξη σύνοδο και μπούρδες ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΕΝΕΙ ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ γιατί στο βάθος τον ίδιο σατανά προσκυνά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στα εσχατολογικά το δίκαιο είναι με τον κ. Βασίλειο Κερμενιώτη.
    Στο ζήτημα της διακοπής του μνημόσυνου του μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητου σφάλλει ο κ. Κερμενιώτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο πρόσωπα των ψευδοεπισκόπων θα προσκυνήσουν τον Αντίχριστο λένε οι Πατέρες.
      Αυτό κάνουν αυτοί που κοινωνούν με τους Οικουμενιστές ψευδοποιμένες.
      Ο Φλωρίνης στο όνομα του Βαρθολομαίου προσκυνάει τον αντίχριστο Οικουμενισμό.
      Ωραία τα λέει ο κ.Κερμενιώτης και ο κ.Τσολογιάννης.
      Ξύπνα ανώνυμε και μην κοινωνάς με τους προδότες της αντίχριστης συνόδου της Κρήτης!

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου