Σάββατο, 8 Οκτωβρίου 2016

Παρασκευή, 7 Οκτωβρίου 2016

ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. Ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί όσους κοινωνούν εκεί που μνημονεύονται οι αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι, και κυριως εκει που μνημονευεται ο Αρχιοικουμενιστης Αιρετικος πατριαρχης Βαρθολομαιος, ο χειροτερος και Λυσσωδεστερος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΗΣ της Ιστοριας του Πλανητη.

Σημερα Σαββατο 8 Οκτωβριου της οσιας Πελαγιας, της οσιας Ταϊσιας και της αγιας παρθενομαρτυρος Πελαγιας, ο αρχιμανδριτης πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας θα τελεση ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ στον ΑΓΙΟ ΜΑΡΚΟ ΕΥΓΕΝΙΚΟ ΣΟΥΡΩΤΗΣ Θεσσαλονικης.
 





Οσοι ειναι τεκνα της Ελευθερας δηλαδη της Ορθοδοξιας και οχι της παιδισκης της Αιρετικης Οικουμενιστικης "εκκλησιας",
μπορουν να προσελθουν για την Θεια Λειτουργια, την ιερα Μυσταγωγια και το κηρυγμα και για να κλεισουν ραντεβου με τον π. Ευθυμιο για το μυστηριο της εξομολογησεως στην Λαρισα.
   
Τηλεφ. συννενοησης 6972-896024
 
ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. 
Ο π. Ευθύμιος δεν κοινωνεί όσους κοινωνούν εκεί που μνημονεύονται οι αιρετικοί Οικουμενιστές Επίσκοποι, και κυριως εκει που μνημονευεται ο Αρχιοικουμενιστης Αιρετικος πατριαρχης Βαρθολομαιος, ο χειροτερος και Λυσσωδεστερος ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑΣΤΗΣ της Ιστοριας του Πλανητη.
Και αυτο αποδειχθηκε περιτρανα και δικαιωθηκαμε απολυτα απο την προσφατη ΛΗΣΤΡΙΚΗ συνοδο του Κολυμπαριου, οπου οι Αιρεσεις ανακηρυχθηκαν ως ...εκκλησιες και ταυτιστηκαν με την Μια  Αγια Καθολικη και Αποστολικη Εκκλησια του Χριστου.
Οσοι, λοιπον, αισθανονται οτι δεν ειναι ΕΤΕΡΟΔΟΞΟΙ ή οσοι ειναι προδομενοι ορθοδοξοι, μπορουν να προσελθουν για να ζησουν μεσα στην Χαρι της Εκκλησιας του Χριστου.
Οι ετεροδοξοι εχουν τους Οικους, ημεις εχουμε τον ΕΝΟΙΚΟΝ.

ΩΣΤΕ Η ΠΑΝΑΙΡΕΣΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΝΥΧΙΔΑ; Και δεν ντρεπεσαι να το γραφεις; ( ο τιτλος της Ομολογιας) του Αγωνιστου ιατρου Λυκούργου Νάνη

ΩΣΤΕ Η ΠΑΝΑΙΡΕΣΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΩΝΥΧΙΔΑ;
Και δεν ντρεπεσαι να το γραφεις;

 
  ( ο τιτλος της Ομολογιας)


του Αγωνιστου ιατρου Λυκούργου Νάνη


 
 
 
Άνετα δύναται να διερωτηθεί κανείς εάν το συγκεκριμένο κείμενο αποτελεί προιόν της γραφίδας Ορθοδόξου επισκόπου!
Και τούτο γιατί αν δεν αποτελεί ο συγκρητιστικός οικουμενισμός πρώτης και αμέσου προτεραιότητας, ΕΠΕΙΓΟΝ ΚΑΙ ΦΛΕΓΟΝ ΚΑΙ ΖΕΟΝ ΚΑΙ ΤΣΟΥΡΟΥΦΛΙΖΟΝ τις ορθόδοξες χριστιανικές συνειδήσεις ποιμαντικό ζήτημα, ειδικά στη σημερινή εποχή τότε, προφανώς, οι λέξεις έχουν απωλέσει το πραγματικό τους νόημα.
Λησμονεί ο μητροπολίτης Νεκτάριος το consensus των νεωτέρων αγίων και καταξιωμένων στη συνείδηση του πιστού λαού γερόντων και πνευματικών πατέρων σχετικά με την καταδίκη, από Ορθοδόξου χριστιανικής σκοπιάς, του Οικουμενισμού και την επικινδυνότητά του για το εκκλησιαστικό σώμα και τον εκκλησιαστικό βίο εν γένει;
Να του "υπενθυμίσουμε" κάποια ονόματα;
Αγιοι Νικόλαος Βελιμίροβιτς, Ιουστίνος Πόποβιτς, Ιωάννης Μαξίμοβιτς, Παίσιος Εζνεπίδης, Πορφύριος Μπαιρακτάρης (επισήμως αναγνωρισμένοι) αλλά και οι εγνωσμένου ορθοδόξου ήθους και οσίας βιοτής πνευματικοί πατέρες π.Σεραφείμ Ρόουζ, π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, π.Γαβριήλ Διονυσιάτης, π.Χαραλάμπης Βασιλόπουλος, π.Φιλόθεος Ζερβάκος, π.Γερβάσιος Παρασκευόπουλος, π.Ιάκωβος Τσαλίκης, π.Αυγουστίνος Καντιώτης και άλλοι καυτηρίασαν τον επάρατο οικουμενιστικό συγκρητισμό.

ΤΥΧΑΙΟ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ;;;ΠΩΣ, ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΤΕ ΕΛΑΦΡΑ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ, ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ;;;
Η υπογραφή, από την πλευρά Ορθοδόξων αντιπροσωπειών, των επαισχύντων και προδοτικών κειμένων του Μπάλαμαντ, του Σαμπεζύ, του Πόρτο Αλέγκρε, του Πουσάν κ.τ.ο. δεν συνιστούν κορυφαίες εκφράσεις, παρενέργειες και συνέπειες του Οικουμενιστικού "ιδεώδους";
Το ίδιο και οι δαιμονικής εμπνεύσεως και προελεύσεως συμπροσευχές με αιρετικούς και αλλοθρήσκους από τη μεριά κορυφαίων εκκλησιαστικών αξιωματούχων;
 Τι δε να πούμε και για το "άγιο Κοράνιο", τις "θρονικές εορτές", τα δώρα σε ουνίτες ψευδεπισκόπους και τα συναφή;
Δεν αμβλύνεται, κατ αυτόν τον τρόπο, η Ορθόδοξη αυτοσυνειδησία των πιστών μελών της Εκκλησίας σεβασμιώτατε, με κατάδηλες σωτηριολογικές συνέπειες;
Δεν αθετείται, παραθεωρείται και καταπατείται η αγιογραφική, αγιοπατερική και ιεροκανονική παρακαταθήκη και διδαχή;
Δεν διακυβεύεται η περιλάλητη Πανορθόδοξη ενότητα, δεν πυροδοτούνται διαιρέσεις, δεν προκαλούνται σχίσματα;
Δεν αποξενώνονται οι εκκλησιαστικοί ταγοί από το υγιώς φρονούν ποίμνιο;
Παρωνυχίδα αποτελεί, λοιπόν, ο Οικουμενισμός ...άγιε Αργολίδος;
Μήπως θυμάστε την καταλυτική κριτική που σας ασκήθηκε από το Γραφείο επί των αιρέσεων και παραθρησκειών της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς με αιτία και αφορμή την ενεργό συμμετοχή σας στην παρουσίαση βιβλίου του πάπα Φραγκίσκου;
Δεν προκαλέσατε, τότε, δεινό σκανδαλισμό των πιστών όπως και τώρα με τις προκείμενες δηλώσεις σας;
"Ου μη φάγω κρέα εις τον αιώνα ίνα μη τον αδελφόν μου σκανδαλίσω" μας παραγγέλει ο Θείος Παύλος.
Και ο σκανδαλισμός καθίσταται ακόμη μεγαλύτερος όταν αναλογισθεί κανείς ότι χειρότερη πραγματικότητα  και από αυτόν καθ εαυτόν τον οικουμενισμό τυγχάνει η υπό επισήμων εκκλησιαστικών χειλέων διακηρυσσόμενη  απαξίωση της επικινδυνότητός του για τον καθόλου εκκλησιαστικό βίο.
Κάποιοι ποιμένες που διάκεινται εχθρικώς προς το δαιμονικό Οικουμενισμό ίσως για λόγους εφαμάρτου δειλίας και επαράτου σκοπιμότητος, σιωπούν αιδημόνως προ των οικουμενιστικών εγκλημάτων ενίων υπεροχικών εκκλησιαστικών προσώπων. Κατακριτέοι μεν, τουλάχιστον, όμως, θεωρούν υπαρκτό και σημαντικό τον κίνδυνο του Οικουμενισμού αλλά δεν προβαίνουν σε κριτική προσώπων και πραγμάτων για τους προαναφερθέντες λόγους.
Εδώ, όμως, πρόκειται για απόβλητη και επικίνδυνη ενδοεκκλησιαστική υποβάθμιση του όλου θέματος και προβλήματος με ό,τι κάτι τέτοιο συνεπάγεται για την ποιότητα της Ορθοδόξου εκκλησιαστικής αυτοσυνειδησίας.

Σεβασμιώτατε, ανακρούσατε πρύμνα! Προβληματισθείτε βαθυτερα, εγκύψτε με περισσότερη προσοχή στα μνημειώδη αντιοικουμενιστικά κείμενα κορυφαίων εκκλησιαστικών προσωπικοτήτων με αγιότητα βίου όπως π.χ. σε εκείνα του οσίου Ιουστίνου Πόποβιτς που περισσότερο από κάθε άλλον σύγχρονό του ανέταμε, ανέλυσε και μελέτησε επιτυχώς το καρκίνωμα του Οικουμενισμού καταλείποντας υψίστη υπηρεσία στην Εκκλησία του Χριστού και του οποίου η αγιασμένη ψυχή βαρυαλγεί επί την θέα τέτοιου είδους αντλήψεων που πειρώνται να μειώσουν τη σημασία του Οικουμενισμού ως ουσιώδους ποιμαντικού προβλήματος.
Και μην απαξιώνετε τις αντιδράσεις των απλών πιστών (εννοείται ότι οι υβριστικές αναφορές προς το πρόσωπό σας τυγχάνουν απολύτως καταδικαστέες) που βλέπουν την πεφιλημένη μας Ορθοδοξία να προδίδεται, έστω και ανεπιγνώστως, από την πλευρά των Θεόθεν τεταγμένων την περιφρούρησή της από τα εισβαλόντα,οθνεία και δαιμονιώδη ρεύματα του συγκρητισμού και της εκκοσμικεύσεως. 
Μη λησμονείτε ότι και ο μέγας Μωυσής συμβουλεύθηκε τον πενθερό του Ιοθόρ, πρόσωπο χωρίς καμία θεση και κανένα αξίωμα και δεν απαξίωσε τη γνώμη του. 
Και σύμφωνα με τον άγιο Γρηγόριο το Ναζιανζηνό "δεδόσθω και τοις μικροίς παρρησία",(Ε.Π. Migne, 37,84). 
Δεν είναι όλοι οι ενιστάμενοι υβριστές σας!
Εν κατακλείδι ας παρατεθεί ένα απόσπασμα από το βιβλίο του μακαριστού π.Αυγουστίνου Καντιώτη, σφοδροτάτου πολεμίου του οικουμενισμού, του οποίου τη βλαπτική επίδραση είχε διείδει από  δεκαετιών και το οποίο έχει ως εξής:
"πλην των αξιωματούχων εν τω εκκλησιαστικώ οργανισμώ υπάρχει, δόξα τω Θεώ, και ένας λαός ολόκληρος, ο ευσεβής λαός, όστις συγκινείται και δη βαθύτερον πολλών αξιωματούχων, διά τα ζητήματα της Εκκλησίας. Κοινοί οπλίται υπεστήριξαν πολλάκις την πατρίδα κινδυνεύουσαν και έχυσαν υπέρ αυτής το αίμα των, ενώ αξιωματούχοι ουχί σπανίως εδειλίασαν και εγκατέλειψαν τας θέσεις των. Ούτω και εν τη στρατευομένη Εκκλησία του Χριστού, ως αναφέρει η Ιστορία, απλοί χριστιανοί, άνδρες και γυναίκες και μειράκια ακόμη, υπερήσπισαν την πολεμουμένην Πίστιν και γενναίαν έρρηξαν φωνήν  εκεί όπου δειλία των εκκλησιαστικών ταγών και σιγή νεκροταφείου επεκράτει. Μεγάλα τα μυστήρια της Εκκλησίας. Ανεξιχνίαστοι αι οδοί και αι βουλαί του Κυρίου. Μία ευαγγελική, μία Ορθόδοξος ιδέα, η οποία αφήνει ψυχρόν και αδιάφορον ένα Αρχιεπίσκοπον ή ένα Πατριάρχην, συγκινή βαθύτατα ένα ευσεβή βοσκόν και κάτω από το κράτος των ιερών δονήσεων της καρδίας τον κάνη να αναμέλπη το "Αλληλούια".
 
 
(όρα επισκόπου Αυγουστίνου Ν.Καντιώτου, μητροπολίτου Φλωρίνης, ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΑ,ΑΘΗΝΑΙ 1969, ΕΚΔΟΣΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ "Ο ΣΤΑΥΡΟΣ", σελ.8). 

Αλήθειες που καίνε! Οι νέες "συμπληγάδες" για την Ορθοδοξία;

 Φίλης & Οικουμενικός:

Οι νέες
"συμπληγάδες"
για την
Ορθοδοξία


Κοσμίδης Ελευθέριος, φυσικός - contributor columnist

Το τεράστιο πρόβλημα που σηματοδοτεί η αλλαγή του μαθήματος των θρησκευτικών και η ευθύνη των Αρχιερέων σε 150 λέξεις: 

    Η επίσημη Εκκλησία δεν μπορεί να υπερασπίσει τη μόνη Ορθόδοξη θέση πως δηλαδή: “Δεν αποδεχόμαστε την αλλαγή των Θρησκευτικών από κατηχητικό σε θρησκειολογικό, γιατί έτσι θα νομιμοποιούσαμε τη διδασκαλία μιας αιρέσεως στους μαθητές και μάλιστα της παναιρέσεως του θρησκευτικού συγκρητισμού της νέας εποχής, που ονομάζεται ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ”. 
     Γιατί δεν μπορεί να το πράξει αυτό; Γιατί η υψηλότερη κεφαλή της, ο ίδιος ο οικουμενικός πατριάρχης, είναι ο πρώτος που ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΩΣ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΣ. Σαν να μην έφτανε αυτό, προσπαθεί και συνοδικώς να τον νομιμοποιήσει, όπως καταγγέλλεται από πάρα πολλούς καθηγητές, θεολόγους, ιερείς, μοναχούς και λαϊκούς. 
    Θα αποκαλυφθεί λίαν συντόμως πως η σιωπή της επίσημης Εκκλησίας στην ψήφιση του αντιρατσιστικού νόμου, θα είναι η ταφόπλακα των μητροπολιτικών αντιαιρετικών γραφείων. Κάθε κήρυγμα για αιρέσεις, πόσο μάλλον για την παναίρεση του οικουμενισμού, μπορεί κάλλιστα να θεωρηθεί “ρητορική μίσους” να διώκεται ποινικώς και τότε θα γίνουμε μάρτυρες του χειρότερου διωγμού κατά της Ορθοδοξίας.







ierarxia2016-8  Την έκτακτη Σύγκληση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος στα τέλη Νοεμβρίου φέρεται, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της Romfea.gr, να ανακοίνωσε σήμερα στα Μέλη αυτής, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος.
   Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι λόγω της διεξοδικής συζήτησης για το μάθημα των θρησκευτικών στις Συνεδρίες της Ιεραρχίας, ο Μητροπολίτης Σερρών κ. Θεολόγος δεν πρόλαβε να αναγνώσει την εισήγησή του σχετικά με την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο.
 Ο Μητροπολίτης Γερμανός κ. Ηλείας φέρεται να είπε στον Μακαριώτατο να αναβληθεί αύριο η εκλογή για την πλήρωση της Ι.Μ. Άρτης, και να συνεχιστεί κανονικά το πρόγραμμα με την εισήγηση του Μητροπολίτη Σερρών.
   Τον λόγο έλαβε ο Αρχιγραμματέας της Ιεράς Συνόδου, Επίσκοπος Μεθώνης κ. Κλήμης ο οποίος ανέφερε ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει αφού σύμφωνα με τον Καταστατικό Χάρτη της Εκκλησίας της Ελλάδος όταν στην ημερησία διάταξη υπάρχει εκλογή για χηρεύουσα Μητρόπολη δεν μπορεί να αναβληθεί.
  Στην έκτακτη Ιεραρχία του Νοεμβρίου εκτός από την εισήγηση του Μητροπολίτη Σερρών για την Αγία Σύνοδο, τα Μέλη της Ιεραρχίας θα συζητήσουν και για τις εξελίξεις στο θέμα των Θρησκευτικών.

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Εμεις γνωριζουμε απο ΕΓΚΥΡΟΤΑΤΕΣ πηγες, οτι ο πατριαρχης Γεωργιας Ηλιας ειναι μεγας ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ, ενω ο κληρος(και οι αρχιερεις) και ο λαος της Γεωργιας ειναι ανθρωποι συντηρητικοι και καταρτισμενοι και ευαισθητοι στα ζητηματα της Πιστεως και οχι σαν εμας τους Ελληνες τραλαλαδες. Και ολοι ευχονται και περιμενουν ποτε θα κοιμηθη ο πατριαρχης για να ελευθερωΘη Η Εκκλησια της Γεωργιας απο την καταρα του Οικουμενισμου και των ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ.. Τωρα αυτα που .....αραδιαζουν οι Σιγονταροοικουμενιστες π. ΧΙΡΣ και π. Γκοτσοπουλος και π. Αγγελακοπουλος, ειναι λογια για αγριους και ημιαγριους σαν εμας τους Ελληνες, την ξεπεσμενη και φελαχα ρατσα.. Εκει καταντησαν και αυτοι οι ταλαιπωροι, αφου αρνουνται να βαδισουν στην γραμμη και να εφαρμοσουν τα θεσφατα των ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ. Λει ο Αγιος Μαξιμος ο Ομολογητης:ΟΥΑΙ ΗΜΙΝ ΤΟΙΣ ΑΘΛΙΟΙΣ, ΟΤΙ ΚΑΤΕΛΙΠΟΜΕΝ ΤΗΝ ΟΔΟΝ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΟΥΤΟ ΕΡΗΜΟΙ ΕΣΜΕΝ ΠΑΝΤΟΣ ΕΡΓΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ . Τους κατανοουμε απολυτα επειδη ειναι εγγαμοι και εχουν προβλημα μεγαλο. Αλλα τουλαχιστον ας μην προσπαθουν να δικαιολογησουν τους δειλους και λιποψυχους στα ζητηματα της Πιστεως, γιατι αρχιζουν να δικαιολογουν πλεον και τους ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ, πατριαρχες και αρχιεπισκοπους τους και αυτο ειναι και το μεγαλυτερο κακο.

Η ΤΡΑΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ! (Αναφορά σε άρθρα των π. Χίρς, Γκοτσόπουλου και Αγγελακόπουλου)

  "Σώνει καὶ καλὰ" θέλουν νὰ δικαιολογήσουν τὴν συμπόρευσή τους μὲ τοὺς Παναιρετικούς Οἰκουμενιστές!
    Οἱ λεγόμενοι ἀντι-Οἰκουμενιστὲς Πατέρες, περιπίπτουν ἀπὸ «γκάφα» σὲ γκάφα καὶ ἐνσπείρουν τὴν σύγχυση στοὺς πιστούς! Τοῦτο κατάφεραν νὰ ἐπιτύχουν καὶ πάλι τὶς τελευταῖες μέρες!
     Α.  Προχθὲς δημοσίευσαν ἕνα κείμενο (ποὺ ὑπογράφουν ἀπὸ κοινοῦ) ὁ π. Πέτρος Χίρς καὶ ὁ π. Ἀναστάσιος Γκοτσόπουλος. Στὸ κείμενο αὐτὸ δικαιολογοῦν τὴν στάση τοῦ Πατριάρχη Ἠλία, ὁ ὁποῖος ὑποδέχτηκε τὸν Πάπα στὴν Γεωργία καὶ τίμησε ἕναν αἱρετικό! «Δόξα και ευχαριστία οφείλουμε στον Τριαδικό Θεό» γράφουν, γιατὶ φανερώνει «προσωπικότητες» (ὅπως ὁ Πατριάρχης Γεωργίας Ἠλίας) «που λειτουργούν ως σημεία αναφοράς και αξιομνημόνευτα παραδείγματα Ορθοδόξου αυτοσυνειδησίας και αξιοπρέπειας»!!!
   Ἀναρτώντας τὸ ἄρθρο τους αὐτό (ἐδῶ) προτάξαμε τὸν ἑξῆς ὑπέρτιτλο: «Κρίμα! Κρίνουν τα πράγματα με βάση τις προδοτικές ενέργειες των αιρετικών Οικουμενιστών, κι όχι με τα παραδείγματα των Αγίων!». Καὶ πράγματι, οἱ ὡς ἄνω πατέρες συνέκριναν τὴν ἐνέργεια τοῦ Πατριάρχη Γεωργίας μὲ ἐκεῖνες τὶς προχωρημένες αἱρετικὲς ἐνέργειες τοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου καί, ὡς ἐκ τούτου ἀθώωσαν τὸν κ. Ἠλία! Ἴσως καὶ γιατὶ εἶχαν κάποιο «συμφέρον»!
   Εἶναι δηλαδὴ γνωστὸ ὅτι οἱ ἀρχηγοὶ τῶν «ἀντι-Οἰκουμενιστικῶν» ἐπισκέφτηκαν τὴν Ἐκκλησία τῆς Γεωργίας (ἐδῶ)  καὶ μᾶς διαβεβαίωσαν ὅτι τὸ κλίμα ἐκεῖ εἶναι ὀρθόδοξο, στήριξαν δὲ τὶς ἐλπίδες τους καὶ στὴν Ἐκκλησία τῆς Γεωργίας γιὰ νὰ ἀποφύγουν τὴν Διακοπὴ Μνημοσύνου τῶν Οἰκουμενιστῶν· ἐλπίδες πού, δυστυχῶς, ἕως τώρα δὲν καρποφόρησαν. 
   Μᾶς ἐξέπληξε δέ, αὐτὸ τὸ κοινὸ ἄρθρο τῶν πατέρων Χίρς-Γκοτσόπουλου, καὶ διότι σὲ αὐτὸ ἐγκωμιάζοντας τὸν Πατριάρχη ποὺ δέχτηκε τὸν Πάπα, ἀποδοκίμασαν οὐσιαστικὰ τοὺς κληρικοὺς καὶ μοναχοὺς ποὺ διαμαρτυρήθηκαν (ἐδῶ) καὶ ἡ ἐπίσημη Ἐκκλησία τῆς Γεωργίας …τοὺς ἀποδοκίμασε!!! Ἀποδοκίμασαν, δηλαδή, ἑτεροχρονισμένα οἱ «ἀντι-Οἰκουμενιστὲς» τοὺς …ἑαυτούς τους, ἀφοῦ τὸ 2001 τὴν ἴδια τακτικὴ τῆς διαμαρτυρίας στὴν ἐπίσκεψη τοῦ Πάπα στὴν Ἑλλάδαἐπέδειξαν οἱ Ἕλληνες ἀντι-Οἰκουμενιστὲς Πατέρες!
   Δὲν χρειάζεται νὰ ἐπιχειρηματολογήσουμε γιὰ νὰ ἀποδείξουμε ὅτι κανένας Ἅγιος δὲν θὰ ὑποδεχόταν μὲ τιμὲς ἕνα αἱρεσιάρχη. Φτάνει νὰ προστρέξουμε σ’ αὐτὰ ποὺ ἔλεγαν τὸ 2001 οἱ συνάδελφοί τους ἀντι-Οἰκουμενιστές, γιὰ τὴν ἐπίσκεψη τοῦ Πάπα Παύλου στὴν Ἀθήνα. Ἄραγε ὁ ἀείμνηστος π. Γεώργιος Καψάνης καὶ οἱ ἄλλοι Ἁγιορεῖτες, ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης καὶ ὅλοι οἱ ἄλλοι ποὺ τότε ἀντέδρασαν, ἦσαν κατακριτέοι; Συγκεκριμένα ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης (ποὺ τότε πράγματι ἐξέφρασε ἀγωνιστικὰ τὸ Ὀρθόδοξο φρόνημα καὶ μάλιστα παρότρυνε σὲ Ἀποτείχιση τῶν πιστῶν, γι’ αὐτὸ συμπαραταχτήκαμε μαζί του) ἔγραψε:
    «Ἤμασταν ἡ μόνη Ὀρθόδοξη χώρα ἀπὸ ὅσες ἐπισκέφθηκε ὁ πάπας, ποὺ δὲν ἔγινε δημόσια ἐμφάνιση τοῦ ποντίφηκα, καὶ παντοῦ ὅπου χρειάσθηκε νὰ κινηθεῖ, αὐτὸ ἔγινε μὲ τὴν συνοδεία ἰσχυρῆς ἀστυνομικῆς δύναμης. Γράψαμε τότε ὅτι ἡ Ἐκκλησία ἀπουσίαζε ἀπὸ τὴν ὑποδοχὴ τοῦ πάπα, γιατὶ ὅσοι ἐπισκοποι τὸν δέχθηκαν δὲν ἐκπροσωποῦσαν τὴν Ἐκκλησία· δὲν ἦσαν μὲ τὸ Ἀρνίο τῆς Ἀποκαλύψεως, ἀλλὰ μὲ τὸ Θηρίο, δὲν ἦσαν μὲ τὸν Χριστό, ἀλλὰ μὲ τὸν Ἀντίχριστο. …Σὰν νὰ ἔφυγε ἡ εὐλογία τοῦ Θεοῦ πάνω ἀπὸ τὴν Ἑλλάδα μετὰ ἀπὸ τὴν πρώτη ἐκείνη ἐπίσκεψη τοῦ πάπα στὴν Ἀθήνα στὶς 4 Μαΐου τοῦ 2001, καὶ τὰ κακὰ ἔρχονται τὸ ἕνα μετὰ τὸ ἄλλο»!
  Β. Μετὰ ἀπ’ αὐτό, προχθὲς πάλι, εἴδαμε κι ἄλλο ἕνα ἄρθρο «ἀντι-Οἰκουμενιστῆ» ἱερωμένου τῆς Μητροπόλεως Πειραιῶς, τοῦ π. Ἄγγελου Ἀγγελακόπουλου. Σ’ ἕνα ἄρθρο του γιὰ τὸν ἅγιο Κυπριανὸ καὶ τὴν ἐκκλησιολογία του, ἐπισημαίνει καὶ καταγγέλλει τὴν Παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τὴν «ἀντιπατερικότητα τῶν συγχρόνων οἰκουμενιστῶν καί τῆς λεγομένης “Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου” τῆς Κρήτης», σημειώνει δέ, πὼς «ὅ,τι βρίσκεται ἐκτός τῆς Ἐκκλησίας εἶναι παρασυναγωγή, αἵρεση, σχίσμα καί παραθρησκεία» καὶ αὐτάρεσκα δηλώνει ὅτι ἐμεῖς «παραμένουμε ἑπόμενοι τοῖς ἁγίοις πατράσι»!
    Γράφει μεταξὺ ἄλλων ὁ π. Ἄγγελος:
   «Ὁ Οἰκουμενισμός, προβάλλει τίς αἱρετικές θεωρίες τῆς “βαπτισματικῆς θεολογίας” καί τῆς “διευρημένης ἐκκλησίας”, σύμφωνα μέ τίς ὁποῖες ἡ Ἐκκλησία εἶναι μία καί περιλαμβάνει τούς χριστιανούς κάθε αἱρέσεως καί ὁμολογίας, ἀπό τή στιγμή πού δέχθηκαν τό βάπτισμα. Ἔτσι, ὅλες οἱ χριστιανικές αἱρέσεις καί ὁμολογίες εἶναι μεταξύ τους “ἀδελφές ἐκκλησίες”.
  Μέ ὅσα παραπάνω ἀναφέραμε καταδείχθηκε ἀντιπατερικότητα τῶν συγχρόνων οἰκουμενιστῶν καί τῆς λεγομένης “Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου” τῆς Κρήτης. Ἐμεῖς, ὅμως, παραμένοντας ἑπόμενοι τοῖς ἁγίοις πατράσι καί τῷ ἁγίῳ Κυπριανῷ, διακηρύσσουμε καί ὁμολογοῦμε ὅτι Μία καί Μοναδική εἶναι ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ. Ὅποιος καί ὅ,τι βρίσκεται ἐκτός Αὐτῆς εἶναι παρασυναγωγή, αἵρεση, σχίσμα καί παραθρησκεία».

  λλὰ πῶς, π. Ἄγγελε, «παραμένετε ἑπόμενοι τοῖς ἁγίοις πατράσι» κοινωνώντας μὲ αἱρετικοὺς ποὺ ὄχι μεμονωμένα κηρύττουν τὴν αἵρεση «γυμνῇ τῇ κεφαλῇ», ἀλλὰ τὴν κηρύττουν ἐπίσημα καὶ ἐν Συνόδῳ καί, παρὰ τὶς διαμαρτυρίες τῶν πιστῶν, συνεχίζουν νὰ τὴν ἐπιβάλλουν, ξεκινώντας μάλιστα καὶ διωγμοὺς ἐναντίον τῶν πιστῶν ποὺ διαμαρτύρονται ἐμπράκτως; Γιατί δημιουργεῖτε σύγχυση στὴν σύγχυση; Καλύτερο ἦταν καὶ συμφερότερο γιὰ τὴν ψυχή σας νὰ μὴν γράφατε τίποτα, παρὰ νὰ καθοδηγεῖτε μὲ ἀντιπατερικὸ τρόπο τοὺς πιστούς, νὰ τοὺς ἀποπροσανατολίζετε καὶ νὰ τοὺς δημιουργεῖτε τὴν ὀλέθρια ψευδαίσθηση ὅτι ἀρκεῖ κανεὶς νὰ διαμαρτύρετε κι ἂς κοινωνεῖ μὲ αἱρετικοὺς Ποιμένες! 

____________________________________________________________________________

Ἐν Πειραιεῖ 3-10-2016
Ο άγιος Κυπριανός Επίσκοπος Καρχηδόνος απαντά στη «Σύνοδο» της Κρήτης

πρωτοπρεσβ. π. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος
ἐφημ. Ἱ. Ν. Ἁγίας Παρασκευῆς Νέας Καλλιπόλεως
    Μία, Ἁγία, Καθολική καί Ἀποστολική, Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία στίς 2 Ὀκτωβρίου ἑόρτασε τήν μνήμη τοῦ ἐν ἁγίοις πατρός ἡμῶν Κυπριανοῦ ἐπισκόπου Καρχηδόνος τοῦ ἱερομάρτυρος καί τῆς ἁγίας ἐνδόξου παρθενομάρτυρος Ἰουστίνης. Ὁ ἅγιος Κυπριανός ἦταν γνωστός γιά τήν μαγική του τέχνη, ἀφοῦ ὑπῆρξε πρώην μάγος. Ἐξαιτίας, ὅμως, τῆς παρθένου Ἰουστίνης, μεταστράφηκε, μετενόησε, ἔκαψε τά μαγικά του βιβλία, πίστεψε στόν Χριστό, βαπτίστηκε, καί στό τέλος ἀποκεφαλίστηκε ἀπό τούς εἰδωλολάτρες γι' αὐτή του τήν πίστη.

Πέμπτη, 6 Οκτωβρίου 2016

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Εαν - κατα την κρισι μας - χαρακτηρισουμε τον εικονιζομενο κυριο, εξεταζοντας το φρικτοτατο Φιλοοικουμενιστικοτατο και Αντιορθοδοξοτατο κειμενο του, απευθυνομενο σε καποια ....αποπαιδια του, που του ζητησαν ευγενικοτατα καποιες θεσεις του και διευκρινισεις των πεποιθησεων του, ως ΒΑΡΥ ΠΡΟΒΑΤΟΣΧΗΜΟ, θα τον αδικουσα; Ετσι δεν φρυαξαν και δεν αντεδρασαν και οι ετεροι ομοιοι συναδελφοι του "δικαστες", οταν και ο πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας τολμησε να τους ζητησει να ομολογησουν την ορθοδοξια τους; Τον καταδικασαν εις ΘΑΝΑΤΟΝ δια πελεκεως.Τι σχεσι εχει ο εν λογω κυριος με την Αγια του Χριστου Ορθοδοξη Εκκκλησια; Τι σχεσι εχει ο κυριος αυτος με τους ευσεβεις χριστιανους, ενω χρεωκοπησε παταγωδως με τους αχριστιανους, οπως και ολοι σχεδον οι ...απεσταλμενοι του Θεου ρασοφοροι μας; Εσεις, εαν εχετε θειο κριτικο πνευμα, απαντησατε.



Ἀνοιχτὴ ἀπάντηση 

στὸν Δεσπότη Ἀργολίδας κ. Νεκτάριο
του κ. Αδαμ. Τσακιρογλου, 
ιστορικου, φιλολογου


ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Εαν - κατα την κρισι μας - χαρακτηρισουμε τον εικονιζομενο κυριο, εξεταζοντας το φρικτοτατο Φιλοοικουμενιστικοτατο και Αντιορθοδοξοτατο κειμενο του, απευθυνομενο σε καποια ....αποπαιδια του, που του ζητησαν ευγενικοτατα καποιες θεσεις του και διευκρινισεις των πεποιθησεων του, ως ΒΑΡΥ ΠΡΟΒΑΤΟΣΧΗΜΟ, θα τον αδικουσα;
Ετσι δεν φρυαξαν και δεν αντεδρασαν και οι ετεροι ομοιοι συναδελφοι του "δικαστες", οταν και ο πατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας τολμησε να τους ζητησει να ομολογησουν την ορθοδοξια τους
Τον καταδικασαν εις ΘΑΝΑΤΟΝ δια πελεκεως.
Τι σχεσι εχει ο εν λογω κυριος με την Αγια του Χριστου Ορθοδοξη Εκκκλησια;
Τι σχεσι εχει ο κυριος αυτος με τους ευσεβεις χριστιανους, ενω χρεωκοπησε παταγωδως με τους αχριστιανους, οπως και ολοι σχεδον οι ...απεσταλμενοι του Θεου ρασοφοροι μας; 
Εσεις, εαν εχετε θειο κριτικο πνευμα, απαντησατε.


 του κ. Αδαμ. Τσακιρογλου, ιστορικου, φιλολογου

Κύριε Νεκτάριε,

οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μᾶς δίδαξαν, ὅτι τὰ δημοσίως πραχθέντα καὶ λεχθέντα δημοσίως πρέπει καὶ νὰ ἐλέγχονται. Σύμφωνα μὲ αὐτὴν τὴν πατερικὴ διδαχὴ ἔχω τὴν ὑποχρέωση νὰ ἀπαντήσω ἐπωνύμως στὸ κείμενο, ποὺ δημοσιεύσατε ἐχθὲς στὴν ἰστοσελίδα http://www.romfea.gr/katigories/10-apopseis/10723-pros-tous-eponumous-kai anonumous-libelografous.

Θὰ ἀρχίσω παραδόξως ἀπὸ τὸ τέλος τοῦ κειμένου σας μὲ μία θετικὴ παρατήρηση. Λέτε λλωστε μέ τήν πιστολή μου ατή σς δωσα τόσο πλούσιο λικό γιά νά τό πεξεργασθετε, νά νακαλύψετε σέ κάθε λέξη τίς ντορθόδοξες φιλοπαπικές μου θέσεις κλπ. Ἐπικροτῶ τὴν δημόσια παραδοχή σας, ὅτι δὲν χρειάζεται νὰ ἀποδείξουμε τὴν ἀντιορθόδοξη καὶ ἀντιπατερικὴ στάση σας, ἀφοῦ τὸ παραδέχεσθε ὁ ἴδιος. Διότι ἀκόμα καὶ ἂν εἰρωνεύεστε μὲ αὐτή σας τὴν ρήση, τὸ ἴδιο ἀποδεικνύετε, μιᾶς καὶ ἡ εἰρωνεία δὲν ἁρμόζει σὲ ὀρθόδοξο ποιμενάρχη. Ἀντιθέτως, ὅπως ἐσεῖς παραδέχεσθε, εἶναι χαρακτηριστικὸ αἱρετικοῦ. Τὰ χαρακτηριστικὰ τῆς αἵρεσης, ὅπως εἶναι γνωστὸ, εἶναι τὸ ψέμα, ἡ διαστροφὴ τῶν λόγων τοῦ Θεοῦ, ὁ χλευασμὸς καὶ ἡ ἀδιαφορία γιὰ τὸ ποίμνιο Του, ἡ ἔπαρση, ἡ ἀσέβεια καὶ ὁ διωγμὸς τῶν πιστῶν. Ἔτσι καὶ ἐσεῖς - πάντα σύμφωνα καὶ μὲ τὴν δική σας ὁμολογία – Δέσποτα:

Ψεύδεσθε καὶ μάλιστα συνειδητά, ὅταν λέτε, ὅτι ὁ γέρων Σάββας ἔχει ἐκδιωχθεῖ ἀπὸ τὴν μονὴ τῆς μετανοίας του, ὅταν ἐδῶ καὶ μέρες ὁ γέρων Σάββας βρίσκεται στὴν ἱερὰ Μονὴ Μεγίστης Λαύρας. Ψεύδεσθε καὶ μάλιστα συνειδητά, ὅταν λέτε, Πετε μου ναν πο κινδυνεύει πό τν παπικό προσηλυτισμό. Δὲν γνωρίζετε Δέσποτα, ὅτι ὅλη ἡ ἀνατολικὴ Εὐρώπη στενάζει κάτω ἀπὸ τὸν βίαιο καὶ ὑπόγειο προσηλυτισμό, ποὺ ἀσκεῖ ἡ Ουνία; Δὲν γνωρίζετε, ὅτι καὶ στὴν Ἑλλάδα ὑπάρχουν Οὐνίτες, οἱ ὁποῖοι ἀσκοῦν προσηλυτισμό; Δὲν γνωρίζετε, ὅτι ὁ Παπισμὸς ἔχυσε ποταμοὺς αἵματος μαρτύρων, στὴν προσπάθεια του νὰ ὑποτάξει τὴν Ὀρθοδοξία; Σὲ ἕνα πράγμα τουλάχιστον λέτε τὴν ἀλήθεια. Ὅτι ὁ γέρων Σάββας πάσχει πό τ «σύνδρομο» το γίου Μάρκου το Εγενικο. Ὄχι μόνο ἀπὸ τοῦ Ἁγίου Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ ἀλλὰ καὶ ἀπὸ τοῦ Ἁγίου Μάξιμου τοῦ Ὁμολογητοῦ, τοῦ Ἁγίου Θεόδωρου τοῦ Στουδίτου καὶ τόσων ἄλλων Ἁγίων πάσχει ὁ γέροντας. Καταλαβαίνω μάλιστα γιατὶ φοβᾶσθε, διότι γνωρίζετε ὅτι αὐτὸ τὸ «σύνδρομο» εἶναι μεταδοτικό.

Διαστρέφετε τὸν λόγο τοῦ Θεοῦ, ὅταν λέτε, ὅτι ὁ Οἰκουμενισμὸς ἀποτελεῖ φαντασίωση, θέμα ἀδιάφορο γιὰ τὸν πιστὸ καὶ ἀπασχόληση μόνο τῆς Συνόδου, ἀνύπαρκτο κίνδυνο. Δηλαδὴ οἱ Ἅγιοι τοῦ Θεοῦ ἔπασχαν ἀπὸ φαντασίωση, ὅταν μᾶς προειδοποιοῦσαν ἐν ἁγίῳ Πνεύματι γιὰ τὸν χαρακτῆρα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ; Ὁ Ἅγιος Ἰουστίνος Πόποβιτς τόν ὀνόμασε Παναίρεση, ὁ Ἅγιος Παΐσιος ἕνα ἀπὸ τὰ τρία πλοκάμια τοῦ Διαβόλου, ὁ Ἅγιος Πορφύριος ἔργο τοῦ Διαβόλου, ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Μαξίμοβιτς ἐσχατολογικὸ σημάδι γιὰ τὸν ἐρχομὸ τοῦ Ἀντιχρίστου. Κι ἐσεῖς; Ἀνώτερος ἀπὸ τοὺς Ἁγίους, ἀποφαίνεσθε ὅτι ὁ Οἰκουμενισμὸς δὲν ὑπάρχει! Τὸν θεωρεῖτε «φαντασίωση»!!! Ἀλλὰ μὴν ξεχνᾶτε: Ὅλοι οἱ αἱρετικοὶ θεωροῦσαν φαντασίωση τῶν Ὀρθοδόξων Ἁγίων τὴν Ἀλήθεια τῆς Πίστεως καὶ τὰ Δόγματα καὶ ὅτι αὐτοὶ εἶχαν τὴν ἀλήθεια! Γιατὶ ὄχι κι ἐσεῖς;

Διαστρέφετε τὸν λόγο τοῦ Θεοῦ, ὅταν ὀνομάζετε τὴν ἀποτείχιση σχίσμα. Δὲν ξέρετε το λεξιλόγιο, ποὺ χρησιμοποιοῦν οἱ Ἅγιοι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας γιὰ νὰ προφυλάξουν τὸ ποίμνιο ἀπὸ τοὺς ψευδοποιμένες καὶ προβατόσχημους λύκους; ποσχίσθητε κ μέσου ατν προστάζουν οἱ Ἅγιοι Ἀπόστολοι, μηδόλως ποκεσθαι κατ μηδένα τρόπον ὁ 3ος Κανὼν τῆς 3ης Οἰκουμενικῆς Συνόδου, κκλίνατε π ατν κα ποπηδτε... κρεττον γρ π μηδενός γεσθαι π κακο γεσθαι ὁ Ἅγιος Χρυσόστομος, λλ ν ποφεύγωμεν λαις μν τας δυνάμεις ὁ Ἅγιος Ἰωάννης τῆς Κλίμακος φυγεν ξ ατο κα ποπηδν ὁ Ἅγιος Φώτιος, φύγωμεν μλλον φεύγει τις π φεως ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Παλαμάς. Ἂν ἐσεῖς ἀποφασίσατε νὰ μὴν ἀκολουθεῖτε τὶς ἐντολὲς τῶν Ἁγίων, ἐπιτρέψατέ μας νὰ τὸ κάνουμε ἐμεῖς.

Χλευάζετε καὶ ἀδιαφορεῖτε γιὰ τὸ ποίμνιο, ποὺ σᾶς ἐμπιστεύθηκε ὁ Θεός. Τὸ ὀνομάζετε ἀκατήχητο καὶ λέτε τὰ ἑξῆς τρομερά: Ο περισσότεροι νθρωποι δυστυχς δν ξέρουν ν κάνουν καλά καλά τ σταυρό τους. Δν γνωρίζουν τί εναι κκλησία, θεία κοινωνία, ξομολόγηση. Κατατρέχονται πό δεισιδαιμονίες κα προλήψεις. λάχιστοι χουν ζωντανή σχέση μ τ Χριστό, μ τν κκλησία. Ἂν ρωτήσετε τὸ ποίμνιό σας, ἂν ἀληθεύουν αὐτὰ ποὺ λέτε, θὰ χρειασθεῖτε ἀστυνομικὴ συνοδεία γιὰ νὰ γλυτώσετε ἀπὸ τὴν δικαιολογημένη ὀργή του. Μὰ καὶ ἂν ὑποθέσουμε ὅτι ἀληθεύει, αὐτὸς ποὺ εὐθύνεται γιὰ αὐτὸ εἴστε ἐσεῖς. Δική σας καὶ μέγιστη εὐθύνη εἶναι ἡ κατήχηση τοῦ λαοῦ τοῦ Θεοῦ. Ἀντὶ νὰ τρέχετε νὰ προλογίζετε βιβλία τοῦ Πάπα, ἀσχοληθεῖτε μὲ τὴν κατήχηση τοῦ ποιμνίου σας. Καὶ μὴν ἐφησυχάζεσθε μὲ τὴν διανομὴ τῆς Ἁγίας Γραφῆς, τὸ ὁποῖο εἶναι καλὸ ἀλλὰ δὲν ἀρκεῖ. Δὲν εἶναι ἡ κατήχηση ἔργο ἐκδοτικοῦ οἴκου, ἀλλὰ θυσίας, αὐταπάρνησης καὶ ἀγάπης. Ἀφῆστε λοιπὸν τὸν γέροντα Σάββα καὶ τὸν γέροντα Κύριλλο, καὶ τὸν Ἀξιωματικὸ Κ. καὶ τὸν κάθε πιστό νὰ κάνουν αὐτὸ ποὺ δὲν κάνετε ἐσεῖς.

Ἐπαίρεσθε, ὅταν ἰσχυρίζεσθε, ὅτι δὲν μπορεῖ νὰ σᾶς ἐλέγχει ὁ καθένας. Ὁ μέγας Ἀπόστολος Πέτρος δέχθηκε ἀδιαμαρτύρητα τὶς διαμαρτυρίες καὶ τὸν ἔλεγχο τῶν πιστῶν, ὅταν βάπτισε τοὺς ἐθνικοὺς καὶ ὁ Μέγας Ἀθανάσιος συμβουλεύει τοὺς πιστοὺς νὰ ἐξετάζουν καὶ νὰ ἐλέγχουν αὐστηρὰ τοὺς ἐπισκόπους τους. Εἶσθε ἐσεῖς ἀνώτερος αὐτῶν; Ἀντὶ νά χαίρεσθε, ποὺ τὸ ποίμνιο σας, τὸ ὁποῖο κατηγορεῖτε ὡς ἀκατήχητο, δείχνει δογματικὰ ἀντανακλαστικά, ἐσεῖς ἐπαιρόμενος τὸ κατηγορεῖτε καὶ ἀπὸ πάνω χρησιμοποιώντας χαρακτηρισμούς, ὅπως ἄσχετοι κλπ.; Ἐπαίρεσθε, ὅταν ἰσχυρίζεσθε: Εναι τόσο μεγάλη μαρτία, τόσο μεγάλος κίνδυνος ν συναντηθον πί τ ατό ο πανταχο τς γς ρθόδοξοι ποιμένες κα ν κουβεντιάσουν μερικά θέματα; Μὰ γιὰ τόσο ἀφελεῖς πιὰ μᾶς ἔχετε, ποὺ δὲν μποροῦμε νὰ φθάσουμε τὴν “ὑψηλὴ” θεολογία σας; Μερικὰ θέματα εἶναι ἡ ἀναγνώριση τῶν αἱρέσεων ὡς Ἐκκλησίες, ἡ ἀναγνώριση τοῦ ψευδοβαπτίσματος τῶν αἱρετικῶν, ἡ ἐξαφάνιση τῆς λέξης αἵρεση, ἡ κατοχύρωση τῆς ἀντικανονικῆς συμπροσευχῆς μὲ τοὺς αἱρετικούς; Κατεβεῖτε, σᾶς παρακαλῶ, ἀπὸ τὸν θρόνο σας καὶ ἀφουγκρασθεῖτε τῆν φωνὴ τῆς ποίμνης σας. Καὶ ἂν δὲν τὸ ἐπιθυμεῖτε πηγαίνετε σὲ μία παπικὴ ψευδοεπισκοπή, γιὰ νὰ βρεῖτε πιὸ κατάλληλο ποίμνιο γιὰ τὴν ἀθεολογία σας.

Εἶσθε ἀσεβῆς, ὅταν μιλᾶτε γιὰ τὸ «σύνδρομο» τοῦ ἀγίου Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ. Ξεχάσατε τὸ «τιμὴ ἁγίου, μίμησις ἁγίου». Φυσικὰ δὲν σᾶς συμφέρει νὰ κατηχῆτε γιὰ αὐτὰ τὸ ποίμνιο σας, γιατὶ ὁ Ἅγιος σᾶς ἐλέγχει. Ἂν νομίζετε ὅμως, ὅτι μπορεῖτε νὰ λέτε, ὅ,τι θέλετε, ἐλέγχοντας  καὶ χλευάζοντας ἀκόμα καὶ τοὺς Ἁγίους, τότε ἔχουμε καὶ ἐμεῖς τὸ δικαίωμα νὰ σᾶς ἐλέγχουμε. Ἡ θέση τοῦ Ἐπισκόπου δὲν ἔχει ἐνσωματωμένη λειτουργία ἀπυροβλήτου. Ὁ δεσποτισμός φυσικὰ ἔχει.

Λέτε ναρωτηθετε μόνο μήπως “τ φς τ ν σοί, σκότος στί. Αὐτὸ ἰσχύει καὶ γιὰ ἐσᾶς, Δέσποτα. Παρόλο τὸν Δεσποτισμό σας καὶ τὸν Παπισμό σας δὲν καταφέρατε νὰ ἀποτινάξετε τὴν ἀδυναμία τῆς ἀνθρώπινης φύσης. Διὰ τοῦτον τὸν λόγο δὲν ἔχω δυστυχῶς τὴν ἐλπίδα, ὅτι ἡ ἀπάντηση μου θὰ φέρει κάτι θετικὸ, ἴσως τὸν διωγμό μου. Τελειώνω τὴν ἀπάντησή μου μὲ τὸν γνωστὸ σὲ ἐσᾶς ἐπίλογο τῆς ἐπιστολῆς τοῦ μακαριστοῦ καὶ αὐτοῦ “φουνταμεταλιστὴ καὶ μουτζαχεντίν” Φώτη Κόντογλου στὸν Πατριάρχη Ἀθηναγόρα:

«Σπαράξατε τοὺς ἀθώους, τοὺς ἁγίους ὁμολογητάς, ἀφοῦ ἐγίνατε λύκοι σεῖς οἱ ἴδιοι οἱ ποιμένες. Σπαράξατε τὴν Ὀρθοδοξίαν μέσα εἰς τὸ Κολοσσαῖον εἰς τὸ ὁποῖον παρίστανται οἱ Καίσαρες τῆς σημερινῆς κακούργου ἀθεΐας. Εἶναι καιρὸς ὅμως ν’ ἀποβάλετε τὴν δορὰν τοῦ προβάτου, καθ’ ὅσον αὐτὴ δὲν ἀπατᾶ πλέον κανένα.

«Ὅ ποιεῖτε, ποιήσατε τάχιον!».

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Μηπως ο παμπονηρος και πολυπροσωπος ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ, δουλευει τους παντες; Οσο διαστημα κυβερναει το ΣΥΡΙΖΑ επικοινωνουσε μονος του με τον κ. Τσιπρα και με κανεναν αλλο και μαλιστα λες και ειχε εξουσιοδοτησι της Ιεραρχιας.. Οταν τον διαμαρτυρονταν οι αρχιερεις (η πληροφορια μας ειναι απο πρωτο χερι), τους ελεγε οτι αυτος συζηταει μονος του, τους εκπροσωπει ολους, καιι τα βρισκει πολυ καλα με τον πρωθυπουργο. Τωρα, ισως ειναι η καποια δευτερη φορα που παιρνει μαζι του αρχιερεις συνομιλητες του. Προκειται μαλλον για μεγαλη ...σουπια και για πονηροτατο ανθρωπο, καποιας μικρας ικανοτητας και αξιας, αναξιο των απαιτησεων της εποχης μας και της Καταταλαιπωρουμενης και Αιμασσουσας Εκκλησιας μας. Αλλωστε ετσι ηταν παντοτε και σε ολοκληρη τη ζωη του, αρεστος σε ολες τις καταστασεις και με ολους τους προηγουμενους διεφθαρμενους αρχιεπισκοπους. Και μας κανει και τον θυμοσοφο και τον συνετο και τον ολιγολογο, ενω πισω απο ολες αυτες τις ταπεινολογιες ...κρυβεται μια απυθμενη πονηρια, υποκρισια και δολιοτητα. Εμεις τον γνωριζουμε πολυ καλα και μαλιστα εχει και την καποια ....θλιβερα ιστορια του.....



Τί εἴδους καταλλαγή μπορεῖ νά ὑπάρξει

χωρίς εἰλικρίνεια καί ἀλήθεια;


πό Δημητρίου Κ. ναγνώστου, θεολόγου

Τίς τελευταῖες ἡμέρες γίναμε μάρτυρες μιᾶς συγκρούσεως Πολιτείας καί Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία προβλημάτισε τόσο τούς ἀνυποψίαστους, ὅσο καί τούς γνωρίζοντες τά στοιχειώδη περί αὐτήν.

Ἡ χθεσινοβραδυνή, ὅμως, ἐξέλιξη τῆς συναντήσεως Ἀρχιεπισκόπου καί Πρωθυπουργοῦ καί κυρίως ἡ κατάληξή της προβλημάτισε ἀκόμη περισσότερο τούς πάντες.

Νομίζω ὅτι ἡ Εἰσήγηση τοῦ Ἀρχιεπισκόπου στήν Ἱεραρχία, ὅπου "ἔμπλεξε" πολλά ζητήματα μαζί, ὅσον ἀφορᾶ στίς σχέσεις Κράτους καί Ἐκκλησίας ἦταν ὁ πρῶτος κακός οἰωνός.

Ἡ σαφήνεια καί ἀποφασιστικότητα τῆς προηγουμένης ἐπιστολῆς τοῦ προκαθημένου τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας εἶχε θέσει τό σωστό πλαίσιο, γιά τήν ἀντιμετώπιση τοῦ συγκεκριμένου προβλήματος πού δημιούργησε ὁ Ὑπουργός Παιδείας, περί τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν.

Φαίνεται, ὅμως, ὅτι ἡ παρέμβαση κάποιων συμβούλων ἔστρεψε τήν κατεύθυνση τόσο τοῦ Ἀρχιεπισκόπου, ὅσο καί τῆς Ἱεραρχίας, σέ μία εὐκαιριακή ἀναμέτρηση ἐφ' ὅλης τῆς ὕλης μέ τήν Πολιτεία, μέ ὅρους ὅμως ψευδολεονταρισμῶν καί ταυτοχρόνως ἐπιδείξεως πνεύματος καταλλαγῆς γιά τό καλό τοῦ τόπου.

Ἔτσι, εἴδαμε τόν Ἀρχιεπίσκοπο μαζί μέ τήν συνοδεία του (τριῶν Ἱεραρχῶν, τοῦ Ἀρχιγραμματέως καί τοῦ Νομικοῦ Συμβούλου) νά δρασκελίζει τά σκαλιά τοῦ Μεγάρου Μαξίμου, γιά νά συζητήσουν μαζί μέ τούς δύο κυβερνητικούς ἑταίρους, ἀλλά καί μέ τόν κ. Φίλη (!), τί δέον γενέσθαι.

Ἐξερχόμενος ὁ Ἀρχιεπίσκοπος καί ἀφοῦ εἶχαν βγεῖ καί παρουσιάσθηκαν στίς τηλεοράσεις φωτογραφίες μέ ἀνάρμοστα χαμόγελα τῶν συνδαιτημόνων (πού εἶναι ὅμως ἐν προκειμένῳ γιά γέλια καί γιά κλάματα) ἔκανε σχετικές δηλώσεις, πού ἄφησαν ἄφωνους αὐτή τή φορά καί ἀκόμη περισσότερο προβληματισμένους πιστούς καί ἀπίστους.

Μίλησε γιά παρεξηγήσεις(!) πού λύθηκαν, γιά διάλογο πού θά γίνει καί γιά τά διανεμηθέντα βιβλία πού θά χρησιμοποιηθοῦν γιά τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν, κατά τό τρέχον σχολικό ἔτος.

Λίγο ἀργότερα, δηλώσεις ἔκανε καί ὁ Ὑπουργός Παιδείας, οἱ ὁποῖες προσβάλλουν, σέ συνδυασμό μέ ἐκεῖνες τοῦ Ἀρχιεπισκόπου, τή νοημοσύνη καί τήν ἀξιοπρέπεια κάθε τηλεθεατοῦ-πολίτου.

Ὁ τελευταῖος ἐδήλωσε ρητῶς ὅτι θά συνεχισθεῖ ἡ διδασκαλία τῶν Θρησκευτικῶν σύμφωνα μέ τό νέο πρόγραμμα σπουδῶν καί ὅτι διάλογος, ὅπως γινόταν πάντα (δηλαδή ποτέ), θά συνεχισθεῖ μέ τήν Ἐκκλησία γιά τυχόν παρατηρήσεις ἐπί τοῦ νέου Προγράμματος, προκειμένου νά γραφεῖ τό νέο βιβλίο τῶν θρησκευτικῶν.

Τώρα τό ὅτι κάτι ψέλλισε καί γιά τά ὑπάρχοντα βιβλία, δέ νομίζω ὅτι μπορεῖ κάποιος νοήμων καί σοβαρός ἄνθρωπος νά τό ἐκλάβει ὡς ἀλλαγή στή στάση του, ὅσον ἀφορᾶ στό περιεχόμενο τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν γιά τήν τρέχουσα σχολική χρονιά.

Περί τῶν δηλώσεων τοῦ κ. Καμμένου δέν χρειάζεται νά γίνει λόγος, διότι ἐκθέτουν καί διασύρουν αὐτό πού λέμε δημόσιος λόγος, σοβαρότητα καί ἐν γένει πολιτική (ἔστω καί ὡς τέχνη τοῦ ἐφικτοῦ).

Ποῦ βρισκόμαστε λοιπόν;

Γιατί ὁ πλέον κατάλληλος (ἐκ τῆς συνοδείας) νά ὁμιλήσει καί νά ἐνημερώσει τό κοινό Σεβ. Μεσογαίας κ. Νικόλαος ἐξαφανίσθηκε καί δέν παρουσιάσθηκε μπροστά στίς κάμερες, σήμερα δέ ἐδήλωσε ὅτι τό μόνο συμπέρασμά του εἶναι ὅτι δέν βγαίνει κανένα συμπέρασμα;

Γιατί ὁ Ὑπουργός σχετικῶς ἐρωτηθείς σήμερα στή Βουλή ἐπανέλαβε ὅτι ἰσχύουν ὅλα ὅσα εἶπε καί ὑποστηρίζει ( γιά τό νέο πρόγραμμα σπουδῶν στό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν μέ τήν ἀποκλειστική εὐθύνη τῆς Πολιτείας)  καί τά ὁποῖα ὁ Ἀρχιεπίσκοπος πρό ἡμερῶν ἐχαρακτήρισε "ἀπαράδεκτα" καί "ἐπικίνδυνα";

Γιατί καταδέχθηκε ὁ Ἀρχιεπίσκοπος καί ἡ συνοδεία του, ἐνῶ εἶχε ἔλθει σέ δεινή θέση ἡ Κυβέρνηση, νά τήν διευκολύνει, μάλιστα χωρίς καμμία ἐπί τῆς οὐσίας ἀλλαγή στή στάση της;

Δέν κατανοεῖται ἀπό κανέναν Ἱεράρχη ὅτι τέτοιες ἐξελίξεις, ὄχι μόνο δέν τιμοῦν, ἀλλά, ἀπαξιώνουν τή στάση τῆς Ἐκκλησίας καί τόν ρόλο της;

Ὁ κ. Φίλης, ἐάν Πολιτεία καί Ἐκκλησία σέβονταν τόν ρόλο τους, ἔπρεπε νά συμφωνήσουν νά ἀποπεμφθεῖ. Δέν ἔγινε, οὔτε ἐπιχειρήθηκε κάτι τέτοιο.

Μά, οὔτε τήν πρόταση νά γίνει τό μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν μέ βάση τά διανεμηθέντα βιβλία, μέχρι νά συγγραφοῦν νέα (μέσα ἀπό συνεργασία Πολιτείας, Θεολόγων ἐκπαιδευτικῶν - ἐπιστημόνων καί Ἐκκλησίας), δέν εἶχε τό σθένος νά διεκδικήσει ἡ ἐκκλησιαστική ἡγεσία; Ὄχι μέ μισόλογα καί προκλητικές ἀντιφάσεις. Ὄχι μέ ὑποκρισίες καί πολιτικαντισμούς. Ἀλλά μέ εὐθύτητα καί εἰλικρίνεια, ὅπως ἁρμόζει σέ Χριστιανούς καί ὑπεύθυνους Ποιμένες!

Φοβᾶμαι ὅτι Ἐκκλησία κατάφερε τό ἀπίστευτο: Νά καλέσει σέ πνευματική ἐπανάσταση καί στή συνέχεια ἴδια νά λιποτακτίσει!

Ὅσο γιά τήν Ἱεραρχία ἡ ὥρα τῆς οὐσιαστικῆς κρίσεώς της φθάνει. Εἶναι ἡ συζήτηση γιά τή Σύνοδο τῆς Κρήτης καί τίς ἀποφάσεις της, πού, κατά κοινή ὁμολογία, ἀποτελοῦν ἀ-συνέχεια στήν Ἁγιοσυνοδική καί Ἁγιοπατερική Παράδοση τῆς Ὀρθοδοξίας.

Αὐτό τό "νέο πρόγραμμα πίστεως" τοῦ «Ὑπουργείου» τοῦ παναιρετικοῦ Οἰκουμενισμοῦ, πού εἶναι ἐξ ὁλοκλήρου τῆς ἁρμοδιότητός τους γιά νά τό ἀπορρίψουν ἤ νά τό ἀποδεχθοῦν, γιά νά δοῦμε πῶς θά τό χειρισθοῦν.

Ἀπό αὐτό κρίνεται ἡ εἰλικρίνειά τους καί ἡ ἀλήθεια πού ὀρθοτομοῦν. Γιά νά ἔλθει ἡ κατά Θεόν καταλλαγή καί ὄχι ἡ ὁριστική ρήξη Ἱεραρχίας καί λαοῦ τοῦ Θεοῦ!

Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΙΕΡΕΜΙΑ Β΄, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΛΟΥΘΗΡΑΝΟΥΣ

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου
=====

Οι Προτεστάντες επιζητούν την παρουσία Ορθοδόξων στους εορτασμούς για τα 500 χρόνια από τη Μεταρρύθμιση του Λούθηρου. Σαφώς και δεν πρέπει να  συμμετάσχουμε ως Ορθόδοξοι στους εορτασμούς αυτούς, γιατί πρώτον αποτελεί έμμεση συνηγορία στις κακοδοξίες τους και δεύτερο ανασταλτικό παράγοντα στην επιστροφή όσων προτεσταντών επιθυμούν στην Μία Αγία Εκκλησία.
Είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα του Πατριάρχη της Κωνσταντινούπολης Ιερεμία Β΄(1536-1595), στον οποίον απέστειλαν οι Λουθηρανοί θεολόγοι της Τυβίγγης, τρεις επιστολές στις οποίες κατέθεταν τις δοξασίες τους εκζητώντας απάντηση από την Ορθόδοξη Εκκλησία, στους ο οποίους απάντησε με  αγάπη, αλλά και ομολογιακό θάρρος. 
Όσο αφορά την αιρετική προσθήκη του Filioque, ο Πατριάρχης Ιερεμίας Β΄ αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής στην  απάντησή του: «Αλλά και η Έβδομη Σύνοδος, συμπληρώνοντας τη χρυσή αλυσίδα και ακολουθώντας το ένα Άγιο Πνεύμα, στον Όρο αποφαίνεται: Εμείς ακολουθούμε πιστά τα αρχαία νομοθετήματα της Καθολικής (Ορθόδοξης) Εκκλησίας· εμείς τηρούμε τους θεσμούς των Πατέρων· εμείς αναθεματίζουμε εκείνους που προσθέτουν κάτι ή αφαιρούν από την Πίστη της Εκκλησίας».
Αλλού ανέφερε με πόνο: «Προς Θεού λοιπόν αφήστε, αφήστε τη διατύπωση λόγων που βρίσκονται μακριά από την αλήθεια για το θέμα τούτο, και υιοθετήστε την ευσεβή πίστη, όπως εξηγήσαμε, γνωρίζοντας ότι το Πνεύμα εκπορεύεται εκ του Πατρός».
Αναφερόμενος στο θέμα της δικαίωσης από μόνη τη πίστη, μίλησε και για τα αγαθά έργα και μεταξύ άλλων ανέφερε το εξής: «Όπου απουσιάζει η ευλάβεια προς τα θεία και η υπακοή στα λόγια των Αγίων Πατέρων, επίσης και η γνήσια πίστη που φανερώνεται με αγαθά έργα, εκεί τίποτα καλό δεν είναι δυνατό να ευδοκιμήσει».
Σε κάποιο σημείο μετά τις εξηγήσεις που δίνει, λέγει τα εξής: «Αφού λοιπόν γνωρίσατε καλά από τις θείες γραφές την Ορθοδοξία, ελάτε σ’ αυτήν με όλη σας την ψυχή. Κάθε άτοπη καινοτομία, την οποίαν η χορεία των οικουμενικών διδασκάλων και η Εκκλησία δεν παραδέχθηκε, διώξτε την πολύ μακριά από σας».
Δεν παραλείπει να αναφερθεί και στα επιτίμια από την εκτροπή από τις διδασκαλίες των Αγίων Πατέρων, λέγοντας χαρακτηριστικά τα εξής: «Γιατί όπως προείπαμε, δεν πρέπει να μετακινούμε όρια αιώνια που έθεσαν οι Πατέρες μας, ώστε να μη υποστούμε τα επιτίμια, παραβαίνοντας το όρο που έθεσε στην αρχή η Στ΄ Οικουμενική Σύνοδος».
Ομίλησε για την τιμή στους Αγίους, την προσκύνηση των Αγίων Λειψάνων, την προσκύνηση των Αγίων Εικόνων, τον Μοναχισμό, τα Άγια Μυστήρια, τις νηστείες τις προσευχές κλπ. δεν άρχισε με τα ελάσσονα και να μείνει σ’ αυτά προς χάρη του δήθεν ‘’καλού’’ κλίματος, αλλά ομολογώντας την αλήθεια προέτρεπε αυτούς να εγκαταλείψουν τις πλάνες τους και να επιστρέψουν στην Εκκλησία. Κι όταν είδε ότι δεν επείθοντο με λύπη τους λέγει: «Αξιούμεν δε υμάς του λοιπού μη κόπους παρέχειν ημίν, μηδέ περί των αυτών γράφειν και επιστέλλειν». 
Στις μέρες μας οι Λουθηρανικές αιρετικές κοινότητες στη Βαυαρία, στο Όλτερπουρκ, της Σαξονίας, στο Ανόβερο, στην Αμερική, στον Καναδά, στην Χιλή, στο Κονγκό, στη Δανία, στην Ιορδανία και στους Αγίους Τόπους, στη Ναμίμπια, στη Νότια Αφρική, στη Ζιμπάμπουε, στη Φιλλανδία κλπ, που είναι και μέλη του Π.Σ.Ε. πως αντιμετωπίζονται;
Τα λόγια του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιερεμία Β΄, στην πρώτη απάντηση, στην Αυγουσταία Ομολογία, που εστάλη στην Τυβίγγη το 1576, «όσοι ανήκουν στην Εκκλησία του Χριστού  όλοι είναι με την αλήθεια˙ και όσοι γενικά δεν είναι με την αλήθεια, ούτε και με την Εκκλησία του Χριστού είναι», ας είναι κανόνας Oρθόδοξης ακρίβειας, στο πως αντιμετωπίζουμε τις αιρετικές κοινότητες.

*Οι επιστολιμαίες απαντήσεις του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Ιερεμία Β΄, είναι παρμένες από το βιβλίο ‘’Β΄ και Γ΄ Απόκρισις προς Λουθηρανούς θεολόγους’’ , Εκδόσες Λύχνος, σε νεοελληνική απόδοση Ευάγγελου Π. Λέκκου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου