Κυριακή, 25 Δεκεμβρίου 2016

Η ΕΥΤΥΧΕΣΤΕΡΗ και η ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟΤΕΡΗ ΕΙΔΗΣΙ των κραιπαλουντων ανθρωπων.

         Η ΕΥΤΥΧΕΣΤΕΡΗ 

και η ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΟΤΕΡΗ ΕΙΔΗΣΙ 

των κραιπαλουντων ανθρωπων.



ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΤΕΧΘΗ.

ΑΛΗΘΩΣ ΕΤΕΧΘΗ.


ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ 
ΤΗΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΓΕΝΝΗΣΕΩΣ

και την Σοδομιτικη εποχη μας.



http://www.alopsis.gr/alopsis/omofilof.jpg

"Τρίτον δε και τελευταίον θαύμα ηκολούθησεν εν τη Χριστού Γεννήσει· λέγει γαρ ένας Διδάσκαλος, ότι την νύχτα εκείνην, κατά την οποία εγεννήθη ο Δεσπότης Χριστός, έστειλε πρώτον ένα Άγγελον και εθανάτωσεν όλους τους αρσενοκοίτας, όπου ήσαν εις τον Κόσμον, και έπειτα εγεννήθη, διά να μη ευρεθή τότε εις την γην μία τοιαύτη Θεομίσητος αμαρτία (παρά Ιερονύμω)".

14 σχόλια:

  1. https://apotixisi.blogspot.gr/2013/08/blog-post_24.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άγιος Ιερώνυμος :Όταν η ομοφυλοφιλία που υπήρχε στα Σόδομα πληθυνθεί καθ’ υπερβολήν και ξεχυθεί εις τους δρόμους, χωρίς ντροπή, όπως τότε εις τα Σόδομα…, τότε θα γίνει η Δευτέρα του Χριστού Παρουσία…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο άγιος Ιερώνυμος (μνήμη 30 Σεπτεμβρίου), φίλος και συνομώτης μετά του Θεοφίλου, αλλά και ο άγιος Αυγουστίνος (μνήμη 15 Ιουνίου) (π. Γ. Φλωρόφσκυ), όπου οι δυο τελευταίοι άγιοι ζήτησαν μετ’ επιτάσεως, από τον Ρώμης Ιννοκέντιο Α΄, τη διαγραφή του Ιωάννη Χρυσόστομου, από τα δίπτυχα της Εκκλησίας.

    Ν.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαβάζω : από το βιβλίο: Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου Συναξαριστής των δώδεκα μηνών του ενιαυτού. Τόμος Γ´. Εκδόσεις Δόμος,15/06 - Ιερωνύμου Οσίου.


      Διαγραφή
  4. Και γιατι μας το λες αυτο;Για να κακολογησουμε τον αγιο Ιερωνυμο;και τι σαν πολεμησε τον αγιο Χρυσοστομο;
    Τον γνωριζαν ποιος ηταν και πως εγιναν τα πραγματα. Ειχαν την ιδια επικοινωνια με την επικοινωνια που εχει η εποχη μας;
    Αγαπητε Ν.Κ. οι αγιοι στην Ορθοδοξια ηταν αγιοι παρα τα λαθη τους, οπως λεω εγω και για τον πατερα Παισιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Ν.Κ. μοιάζει με τον φιλοκαζαντζικό ΙΚ που είχε πολλά αγιομαχικά σχόλια γράψει. ΠΡΟΣΟΧΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι θα πει αγιομαχικά σχόλια; Ο Ν.Κ. έγραψε κάποια ιστορικά στοιχεία. Φασισμό έχουμε και δεν το ξέρουμε αδελφέ 25-Δεκ-2:39 ώστε και ο Ι.Κ. και όλοι μας να μην εκφραζόμεθα ελεύθερα μήπως και μας χαρακτηρίσεις "αγιομάχους;". Και γιατί να έχεις δίκαιο εσύ κι όχι εγώ ή ο Ν.Κ. ή ο Ι.Κ. ή ο Οδυσσεύς που εντιμότατα και ευγενικότατα, εκφράζει με τόλμη τις απόψεις του αλλά επιτρέπει τον ελεύθερο διάλογο!

      Ρὠτησε κανένας τον Κύριο και Κριτή αν ο Ιερώνυμος είναι άγιος και σεσωσμένος; Ἒπειδή κάποιοι ελεεινοί διώκτες του Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου, τον μεν Χρυσόστομο καθήρεσαν, εξόρισαν, δολοφόνησαν και λυμαίνονταν την Εκκλησιαστική εξουσία αγιοποιώντας ο ένας τον άλλο, πρέπει εμείς να συμφωνήσουμε;

      Καλά Χριστούγεννα και χρόνια σου πολλά κι ευλογημένα.

      Διαγραφή
    2. Αγιομαχικά ανώνυμε 25 Δεκ. 7:49 είναι τα σχόλια που τα βάζουν και προσπαθούν να αμαυρώσουν τους αγίους.
      Μπορεί ο ΙΚ και ο κάθε ΙΚ να εκφράζεται αγιομαχικά σε άλλα μπλογκ και όχι σε μπλογκ όπως αυτό που φαίνεται χριστιανικό. Αλλά και εμείς είμαστε ελεύθεροι να κρίνουμε τα αγιομαχικά του σχόλια. Είναι λάθος του μπλογκ, ένα από τα μεγάλα λάθη, να αφήνει σχόλια αγιομαχικά. Θα το βρεί μπροστά του την ημέρα της Κρίσεως.

      Αμαρτωλός αλλά όχι αγιομάχος

      Διαγραφή
    3. Αυτες τις αποψεις τις εχει καποιος ....Βρωμο-βητης που εχει καποιο ιστολογιο, αλλα μπαινει βιαια και στο ιδικο μας εμειλ, ενω τον ζητησαμε να παψη να μας τα στελνει (κανει και αυτος ο αρρωστος ...ομολογια ταχα, εχουμε και αλλους σαν αυτον και γυρω μας) και βριζει χυδαια οποιον βρει μπροστα του σαν αλητης.
      Μηπως εισαι ο ιδιος;

      Και σε ποιο ιστολογιο, πες μας, ο Ι.Κ. γραφει αγιομαχικα σχολια, για να τα δουμε...

      Διαγραφή
    4. Δεν είμαι κανένας αυτός που φαντάζεσαι.
      Με απογοήτευσες που δεν καταλαβαίνεις τα αγιομαχικά σχόλια του ΙΚ που έγραφε παλιά. Τα ξέχασες; Ή νομίζεις ότι δεν είναι αγιομαχικά;
      Αυτή η στάση σου και ο τρόπος που εκφράζεσαι έτσι με κάνει αποτινάσσω την σκόνη από τα παπούτσια μου, παύω να συμμετέχω μέχρι να ζητήσεις συγγνώμη και να καταλάβεις τί είναι αγιομαχία.
      Θα τα βρεις μπροστά σου την ημέρα της Κρίσεως και τότε θα καταλάβεις τί είναι και τί δεν είναι αγιομαχικά σχόλια.

      Αμαρτωλός αλλά όχι αγιομάχος

      Διαγραφή
  6. Χρὀνια Πολλά αγαπητοί κε Οδυσσέα, κε Ν.Κ. και σε όλους τους αναγνώστες. Ασφαλώς ο καθένας έχει τις απόψεις του και αυτό είναι η ευλογία της Ορθοδοξίας.

    Βεβαίως πρέπει να παραδεχόμαστε πως και οι άγιοι ως άτομα έχουν λάθη, διότι όπως εννοούμε τους αγίους στην εποχή μας τους κάποιοι τους θεωρούν περίπου ημιθέους ή και θεούς῎

    θα συμφωνήσω περισσότερο με τις επιφυλάξεις του Α.Κ. προς την εγκυρότητα και σοβαρότητα του Ιερωνύμου, και διότι αφού κυνήγησε, συκοφάντησε, πίκρανε, τον άγιο Χρυσόστομο "δεν θέλω να τον βλέπω" αλλά και διότι δεν ήταν μάλλον και τόσο ... άγιος! Ο Κ.Σιαμάκης που τον μελέτησε πολύ, (μάλιστα σε κάποιο έργο του ἐκανε ολόκληρη Διδακτορική Διατριβή), κάπου τον χαρακτηρίζει ότι βρίσκεται μακρυά από τη Χριστιανική Πίστη και είναι εχθρός της.

    Διά του λόγου το αληθές, σελ. 206 εδώ
    http://philologus.gr/files/MELET13.PDF

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός έδρασε στην Ιουδαία και Γαλιλαία, σε ένα περιβάλλον που δεν υπήρχε ομοφυλοφιλία διότι διαχρονικώς την απαγόρευε με ποινή θανάτου η Παλαιά Διαθήκη, που επίσης απαγόρευε και την «ἱερή πορνεία» ανδρών παθητικών και γυναικών, ιερόδουλων σε ειδωλολατρικούς ναούς και γενικά συμμετοχή σε ειδωλολατρεία. Είναι γνωστή η ιστορία των Σοδόμων και Γομόρρων που τα κατέστρεψε ο ίδιος ο Θεός για την περί την ομοφυλοφιλία κ.α. ανηθικότητα των κατοίκων τους και άλλες πολλές περιπτώσεις. Ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός, επικύρωσε τον ηθικό Νόμο της Π.Δ. επεκτείνοντάς τον προς το ηθικότερο, τελειότερο και υπό ελεύθερη αποδοχή. Στην Καινή Διαθήκη δεν υπάρχουν σωματικές τιμωρίες και ποινές, αλλά ελευθερία: Όποιος θέλει ελεύθερα να είναι χριστιανός, τηρεί την Χριστιανική ηθική, όποιος δεν θέλει και επιμένει αμετανόητα π.χ. να είναι ομοφυλόφιλος, αυτομάτως εκβάλλεται από την Εκκλησία διότι δεν είναι χριστιανός, εφ’όσον περιφρονεί τα Δόγματα του Χριστιανισμού, μεταξύ των οποίων, Δόγμα κατοχυρωμένο και αναλλοίωτο είναι και οι Εντολές της Χριστιανικής Ηθικής. Αν τώρα κάποιος θέλει και να είναι αρσενοκοίτης και παιδεραστής και να είναι μέλος της Εκκλησίας και μάλιστα επίλεκτο, κληρικός και επίσκοπος, τότε, επιζητώντας την ασυλία της ακολασίας ασφαλώς θα συνευρίσκεται πνευματικά με τους παπικούς, των οποίων τις αποζημιώσεις για τις ποινές που επιβάλλουν τα δικαστήρια στους κληρικούς που διαφθείρουν τα παιδάκια, τα πληρώνει η «εκκλησία» τους. Είχε δημοσιευτεί στην «Αποτείχιση» σχετικό άρθρο με τίτλο «Η ασυλία της ακολασίας ως ύψιστο Δόγμα της θρησκείας του Βατικανού».

    Παλαιά Διαθήκη
    Λευ. 18,22 Λευ. 20,13 Δεν θα κοιμηθής με άρρενα, όπως κοιμάσαι με γυναίκα, διότι η πράξις αυτή είναι μυσαρά. - Και εκείνος που εκοιμήθη με άρρενα, σαν με γυναίκα, και οι δύο διέπραξαν μυσαράν αμαρτίαν. Είναι ένοχοι και πρέπει να τιμωρηθούν με θάνατον.

    Καινή Διαθήκη
    Ρωμ. 23-32 και άλλαξαν τη δόξα του άφθαρτου Θεού με ομοίωμα εικόνας φθαρτού ανθρώπου και πτηνών και τετραπόδων και ερπετών. Γι’ αυτό τους παράδωσε ο Θεός στις επιθυμίες των καρδιών τους σε ακαθαρσία, ώστε να ατιμάζουν τα σώματά τους μεταξύ τους, αυτοί που μετάλλαξαν την αλήθεια του Θεού με το ψέμα, και σεβάστηκαν και λάτρεψαν την κτίση παρά τον Κτίστη, που είναι ευλογητός στους αιώνες. Αμήν. Γι’ αυτό τους παράδωσε ο Θεός σε ατιμωτικά πάθη: γιατί και τα θηλυκά τους μετάλλαξαν τη φυσική χρήση του σώματός τους στην αφύσικη, κι όμοια και οι αρσενικοί, αφού άφησαν τη φυσική χρήση του θηλυκού, κατακάηκαν από την όρεξή τους ο ένας προς τον άλλο, αρσενικοί με αρσενικούς, ενώ κατεργάζονταν άσχημες πράξεις και λάβαιναν στους εαυτούς τους το μισθό που τους έπρεπε της πλάνης τους… … Οι οποίοι, μολονότι γνώρισαν καλά τη δίκαιη απόφαση του Θεού, ότι όσοι πράττουν τέτοιου είδους πράγματα είναι άξιοι θανάτου, όχι μόνο κάνουν αυτά, αλλά και ευαρεστούνται συμφωνώντας με όσους τα πράττουν.

    Α΄ Κορ. 6, 9-11 Ή δεν ξέρετε ότι οι άδικοι τη βασιλεία του Θεού δε θα την κληρονομήσουν; Μην πλανάστε. ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτρες ούτε μοιχοί ούτε θηλυπρεπείς ομοφυλόφιλοι ούτε ενεργητικοί αρσενοκοίτες ομοφυλόφιλοι, ούτε κλέφτες ούτε πλεονέκτες, ούτε μέθυσοι ούτε υβριστές ούτε άρπαγες δε θα κληρονομήσουν τη βασιλεία του Θεού. Και αυτά ήσασταν μερικοί. αλλά απολουστήκατε, αλλά αγιαστήκατε, αλλά δικαιωθήκατε με το όνομα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και με το Πνεύμα του Θεού μας.
    Γαλ. 19-21: … τα έργα της σάρκας …ακαθαρσία, ασέλγεια, ειδωλολατρεία… και τα παρόμοια. Αυτοί που τα κάνουν αυτά, δεν πρόκειται να σωθούν (οἱ τὰ τοιαῦτα πράσσοντες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσιν).

    Ιούδα, 7: όπως τα Σόδομα και τα Γόμορρα και οι γύρω τους πόλεις, που καταπόρνευσαν με τρόπο όμοιο με αυτούς και πήγαν «ὀπίσω σαρκὸς ἑτέρας» (αρσενοκοίτες), είναι μπροστά μας παράδειγμα, αφού τιμωρήθηκαν με καταδίκη αιώνιας φωτιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σε κείμενο που δημοσιεύτηκε στην "Ομολογία"

    https://apotixisi.blogspot.gr/2016/05/blog-post_5.html

    περιγράφεται ένα άλλο μεγάλο κακό που διέπραξε αυτός ο Ιερώνυμος: "ὁ πρῶτος «πάπας Ῥώμης» Δάμασος πέταξε καὶ τὴν ἀρχαία λατινικὴ μετάφρασι τῆς Κ. Διαθήκης, ποὺ εἶχαν κάνει τὸ Β’ αἰῶνα ἑλληνόγλωσσοι καὶ λατινομαθεῖς Ἕλληνες κάτοικοι τῆς Ἰταλίας, τὴ λεγόμενη Ἰταλικὴ (Itala), κι ἔβαλε τὸν Ἱερώνυμο, τὸν καὶ πρὶν καὶ μετὰ τὸ βάπτισμά του ὡμολογημένο πόρνο, νὰ κάνῃ μιὰ ἄλλη λατινικὴ μετάφρασι∙ κι ἐκεῖνος ἔκανε αὐτὴ ποὺ ἔμεινε ἀπὸ τότε μέχρι σήμερα στὸ παπικὸ θρήσκευμα τοῦ Βατικανοῦ, τὴ λεγομένη Λαϊκὴ (Vulgata), ἡ ὁποία, ὅπως διαπίστωσα σὲ εἰδικὴ ἔρευνά μου, εἶναι ἕνα μεταφραστικὸ ἐξάμβλωμα. ὁ Ἱερώνυμος δὲν ἤξερε καλὰ ἑλληνικά. κι ἐξαφάνισαν οἱ παπικοὶ τὴν Ἰτάλα, καταστρέφοντας ὅλα τὰ χειρόγραφά της. λίγα ἀποσπάσματά της διασῴζονται σήμερα".

    Αντιγράφω την κατάληξη του ανωτέρω άρθρου.

    "ἡ ἀκολασία καὶ ἡ διαστροφὴ ὡς κρούσματα μποροῦν βέβαια νὰ ἐμφανιστοῦν ὁπουδήποτε κι ὁποτεδήποτε. ἄλλο ὅμως εἶναι αὐτό, κι ἄλλο νὰ γίνουν θεσμοί, καὶ ἡ ἀσυλία τους νὰ γίνῃ ὕψιστο δόγμα καὶ ὁμολογία πίστεως. τὸ δεύτερο εἶναι ἡ χειρότερη βλασφημία κατὰ τοῦ θεοῦ. κι ὅσοι «δικοί μας» λατρεύουν αὐτὴ τὴν πόρνην Βαβυλῶνα, ἐπειδὴ νοσταλγοῦν τὴν ἀσυλία τῆς ἀκολασίας τὴν ὁποία τοὺς «ἐξασφαλίζει», καὶ κάνουν κάθε ἑνωτικὴ προσπάθεια, δὲν κάνουν τίποτε ἄλλο, παρὰ πέφτουν στὴν ἴδια παγίδα κι αὐτοκτονοῦν. τοὺς πρέπει βέβαια. γιὰ ν᾽ ἀπαλλαγῇ ἡ ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ἀπ᾽ αὐτοὺς τοὺς ἀντιχρίστους. καιρὸς ν᾽ ἀνασάνῃ λίγο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στην Π. Διαθήκη (Λευϊτικόν 18. 1-23) αναφέρονται απαγορεύσεις συνευρέσεων με ανθρώπους και ζώα. Έτσι:

    Απαγορεύεται η συνεύρεση 1/ με εξ αίματος συγγενή, 2/ του γιού με την μητέρα του, 3/ με άλλη γυναίκα του πατέρα σου, 4/ με την αδελφή σου, 5/ με θυγατέρα του γιού σου ή της κόρης σου, 6/ με κόρη γυναίκας του πατέρα σου, 7/ με αδελφή του πατέρα ή της μητέρας σου, 8/ με την γυναίκα του αδελφού του πατέρα σου, 9/ με τη νύφη σου, 10/ με την γυναίκα του αδελφού σου, 11/ με γυναίκα και την κόρη της ή την εγγονή της από το γιό ή την κόρη της, 12/ με την αδελφή της γυναίκας σου, 13/ με γυναίκα σε έμμηνο ρύση, 14/ με τη γυναίκα ενός άλλου, 15/ με άνδρα, 16/ με ζώο.

    Είναι χαρακτηριστικό, ότι από τον μακρύ κατάλογο των απαγορεύσεων λείπει μία απαγόρευση, αυτή της συνεύρεσης πατέρα με την κόρη του. Γιατί άραγε; Αφού δεν απαγορεύεται, άρα αυτή η συνεύρεση είναι ευλογημένη; Μήπως εκεί ανήκει και η περίπτωση της συνεύρεσης του Λωτ με τις κόρες του;

    ΑπάντησηΔιαγραφή