Σάββατο, 24 Δεκεμβρίου 2016

Σημερινη ομιλια του αρχιμ. Ευθυμιου Τρικαμηνα στον αγιο Μαρκο Σουρωτης Θεσσαλονικης.Οι 10 πατριαρχες αλλαξαν τα Ορια της Εκκλησιας και εβαλαν τους εαυτους τους μεσα στα ορια και με κεντρο τους εαυτους τους και εκει χαραξαν τα νεα ορια της ..."εκκλησιας τους".

Οι 10 πατριαρχες αλλαξαν τα Ορια της Εκκλησιας και εβαλαν τους εαυτους τους μεσα στα ορια και με κεντρο τους εαυτους τους εκει χαραξαν τα νεα ορια της ..."εκκλησιας τους".

Σημερινη ομιλια του αρχιμ. Ευθυμιου Τρικαμηνα στον αγιο Μαρκο Σουρωτης Θεσσαλονικης.




"Εἰσί τινες ἀλόγως φιλοῦντες, ἁπλῶς καί ὡς ἔτυχεν…. 
Δέος γάρ μή τις παραφθαρῇ ὑπό τῆς τῶν αἱρετικῶν ἀγάπης. 
Ταῦτα λέγω, ἵνα μηδέν νόθον δόγμα τῷ τῆς ἀγάπης προσχήματι παραδέχησθε.
Ἡμεῖς δέ διά τοῦτο τήν πίστιν παρελάβομεν ἁπλῶς, ἵνα μή ἀναγκαζώμεθα μυρίαις ἐπιέναι αἱρέσεσι καί πράγματα ἔχειν, ἀλλ’ ὅπερ ἄν ἤ προσθεῖναι ἤ ἀφελεῖν τις ἐπιχειρήσειεν ἐκείνης, τοῦτο νόθον εἶναι νομίσωμεν. 
Ἐπειδή σήμερον οἱ λύκοι ἁπάντων χαλεπώτεροι περιίστασθαι ὑμῶν τά πρόβατα μέλλουσιν, ἀνάγκη πυκτεύειν καί μάχεσθαι, ὅπως μηδέν θηριάλωτον γένηται.

ιερος Χρυσοστομος

18 σχόλια:

  1. θαυμάσια η ομιλία του π. Ευθυμίου. Μας γέμισε την ψυχή. Αυτό; ο Αμέθυστος τί είναι αυτά τα γελοία πού γράφει τα είδατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πως να μην έχει χαρά και ο αμέθυστος και κάθε οικουμενιστής ? Με όλο τον σεβασμό την θέση " Ο Χριστός υπάρχει στα μυστήρια "κατ οικονομία", για όσους έχουν άγνοια, για τα παιδιά, για τους απλοϊκούς ανθρώπους στο χωριό που δεν ξέρουν τίποτε, για να σώζεται ο κόσμος " που την βρήκε ?
    Και αυτό ισχύει και για την όστια των άλλων αιρετικών πχ Παπικών ? Και αυτή για τα παιδιά, για τους απλοϊκούς ανθρώπους στο χωριό κτλ είναι σώμα Ιησού και όχι αντίχριστου ? Και ισχύει και για τα παιδιά που εκζητούν τον Θεό και στα τζαμιά και τις συναγωγές ? Και τι βγαίνει αν το συνδυάσουμε πρός χαρά των οικουμενιστών και με το λόγο του Κυρίου ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὃς ἂν μὴ δέξηται τὴν βασιλείαν τοῦ θεοῦ ὡς παιδίον, οὐ μὴ εἰσέλθῃ εἰς αὐτήν ? Αντε πές που την βρήκες την στους Παίδες εν τη Καμίνω , στους άγιους επτά Παίδες, στους 9 παιδομάρτυρες της Γεωργίας ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενίκευσέ το λίγο ακόμα και έφτασες στην Σελήνη....Φαρισαίε...αντί να πεις δύο καλές κουβέντες μέρα που είναι...

      Διαγραφή
    2. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ σε όλους, εχθρούς και φἰλους. Πρέπει να κάνουμε υπομονή και πάλι υπομονή, διότι αν αρχίσουμε τους διαξιφισμούς, κι εγώ βρήκα δυο λέξεις στην πολύ καλή, εξαίρετη, κατά τα άλλα ομιλία του π. Ευθυμίου, (ἐσχατες, σπήλαιο) που δεν συμφωνώ. Για όλα υπάρχει οικονομία, για όλα πρέπει να υπάρχει κατανόηση και να μην ισχυρίζεται κανένας ότι έχει το αλάθητο. Στον Σωτήριο θα θέσω ένα ερώτημα. Όταν ο αρχιερέας, ο ανάξιος ως σταυρωτής του Κυρίου προφήτευσε ότι συμφέρει να εξολοθρευτεί ένας παρά όλο το έθνος, τότε, προφήτευσε ως έγκυρος αρχιερέας; Μα ήταν ο δολοφόνος του θεανθρώπου.

      Διαγραφή
    3. Την αντίχριστη ιεροσύνη του σατανικού Άννα και Καϊάφα έχει και ο Βαρθολομαίος Και εκεί όπου αυτοί οι αντίχριστοι αναπαύονται είναι το μέρος που όλοι όσοι μνημονεύουν τον παν αιρεσιάρχη στρώνουν το κρεβατάκι τους.

      Διαγραφή
  3. Κ ΟΔΥΣΣΕΑ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
    ΠΩΣ ΑΝΑΠΑΕΤΕΣΑΙ ΝΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΕΣΑΙ ΣΑΥΤΟ ΤΟ ΝΑΙΔΡΙΟ ΟΤΑΝ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΑΟΙ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΣ ΙΕΡΑΙ ΜΟΝΑΙ ΗΣΥΧΑΣΤΗΡΙΑ
    ΙΕΡΟΨΑΛΤΑΙ ΙΕΡΕΙΣ
    ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟΡΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aκουσε φιλε.

      Και εγω ερωτω σε.

      Τι δουλεια εχεις εσυ ενας ...ορθοδοξος με την Ζηζιουλικη "εκκλησια" του Βαρθολομαιου, του Ιερωνυμου και των ακολουθουντων αυτοις;
      Ο Θεος δεν κατοικει και δεν επισκεπτεται τους μεγαλοπρεπεις ναους αλλα τα ναϊδρια.
      Ο Αγιος Γρηγοριος οταν πηγε στην Βασιλευουσα Πολι βρηκε ορθοδοξο μονο ενα ναϊσκο.
      Εκει μονο κατοικουσς ο Θεος.
      Ολοι οι αλλοι ναοι παραδοθηκαν στους Αιρετικους.
      Δηλαδη στον Διαβολο.
      Οπως ακριβως και σημερα.
      Λοιπον;
      Μακρυα απο τους Αιρετικους, δεν υπαρχει ασφαλεια κοντα τους, αλλα ΜΟΛΥΣΜΟΣ και ΚΟΛΑΣΙΣ.
      Φευγε αυτους ως απο ΟΦΕΩΣ.
      Αυτη ειναι η φωνη των Αγιων.
      Εσυ γιατι κλεινεις τα αυτια σου εις αυτους;

      Διαγραφή
  4. Ο Θεός είναι πανταχού παρών και δεν κατοικοεδρεύει μόνο σε ναϊσκους.

    Ν.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπήρξε άραγε ναός σαν εκείνος της Αγίας του Θεού Σοφίας ?

    Πως τον αποκαλούν οι άγιοι αυτόν το ναό ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ σε αυτόν όταν τον η Θεία Χάρις τον άφησε ?

    Χορεύουν γύρω απο τον βωμό ημίονοι στην εκκλησία στο όραμα του Αγιου Αντωνίου Χορεύουν ιερείς γύρω απο τους βωμούς του Βαρθολομαίου σαν τον ιερέα Heikki Huttunen και αν δεν ξέρεις δες εδώ https://apotixisi.blogspot.gr/2013/08/blog-post_24.html . Ο Άγιος Ιερώνυμος έλεγε : Όταν η ομοφυλοφιλία που υπήρχε στα Σόδομα πληθυνθεί καθ’ υπερβολήν και ξεχυθεί εις τους δρόμους, χωρίς ντροπή, όπως τότε εις τα Σόδομα…, τότε θα γίνει η Δευτέρα του Χριστού Παρουσία…"
    Ομως όχι μόνο με περηφάνια κάνουν παρελάσεις αλλά και είναι και ΙΕΡΕΙΣ .
    Απο παλιά είναι γνωστό οτι ο σατανάς και όχι ο Θεός είχε και έχει τοιούτους ιερείς στη συνοδεία του μαζί με λεσβίες και παιδεραστές σάτυρους . Ο σατανάς και όχι ο Θεός .

    Στα μεν κοινά πορνεία το σώμα , στα δε των αιρετικών το πνεύμα εκπορνεύει προσκυνώντας τον σατανά .

    Στον Αγιο Μαρκο Σουρωτης Θεσσαλονικης λειτουργεί ένας αποτειχισμένος ιερέας δεδιωγμένος ένεκα δικαιοσύνης αλλά αυτός είναι δευτερεύων λόγος . Ο κύριος είναι οτι μνημονεύεται ΠΑΣΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ορθοδόξων ομολογείται δηλαδή η ορθόδοξη πίστη . Η μνημόνευση και όχι το τι και πώς και ποιος είναι ο ιερέας καθορίζει τον λατρευόμενο στον ναό ΘΕΟ
    Και εδώ είναι ο ΘΕΟΣ και όχι ο σατανάς .
    Αυτό που λένε τα γαζετάκια ή τα αιρετικο σχησματικά παλαιοημερολογητάκια ότι δεν έχει σημασία το τι μνημονεύεται αναζητήστε αντι οικουμενιστη ιερέα , ευσεβή ιερέα κτλ είναι λάθος.
    Δεν καθορίζει τον ΘΕΟ ούτε η ευσέβεια ή ασέβεια του ιερέα ούτε το φρόνημα του αλλά η μνημόνευση .
    Σε πολλά δεν συμφωνώ με τον π Τρικαμηνά πχ ότι κάνει μνημόσυνο σε κοιμηθέντας με την κοινωνία των ασεβών . Στο ότι μιλά για Θεία Χάρι υπό συνθήκες " για όσους έχουν άγνοια, για τα παιδιά, για τους απλοϊκούς ανθρώπους " κτλ Ομως ομολογεί τον θεό και την ορθόδοξη πίστη ΠΑΣΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ και όχι την "πίστη Τρικαμηνά" και αυτό το λοιπόν καθιστά αγιο Μαρκο Σουρωτης Θεσσαλονικης ναό του ΘΕΟΥ . Και όταν λειτουργούν εκεί λειτουργούν για τους όπου γης και ακόμα και εγώ στην Κρήτη έχω μια παρηγοριά ότι λένε και ένα "Κύριε Ελέησον" και για μένα τον τρισάθλιο , τον πάσης αρετής ξένο και πάσης αμαρτίας μέτοχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι βλακειες λες και παλι Ν.Κ.;
    Και ο θεος θελει τα επιγεια σπιτια Του.
    Αυτο ομως που λες, θα μπορουν να το πουν και να το τονιζουν οι Αποτειχισμενοι απο την Αιρεσι, εσυ ομως που εισαι παθητικος Οικουμενιστης να πας στους ναους των Οικουμενιστων που ειναι οι πατερες σου και οι ποιμενες σου.
    Εσεις εχετε τους ναους με τους χρυσους τρουλους εμεις ομως οι Αποτειχισμενι απο τους Αιρετικους θελουμε να ζουμε στους ταπεινους ναισκους, αλλα που εχουν μεσα τον ΕΝΟΙΚΟ ΧΡΙΣΤΟ.
    Τον Χριστο της Αγιας Γραφης, τον δικο μας Χριστο, τον ορθοδοξο Χριστο και οχι τον Ζηζιουλικο ....χριστουλη της Παναιρεσεως στην οποια ανηκεις και περιπαθως κοινωνεις με αυτην.
    Αντε και μετα θανατον μαζι τους οπου θα πανε και αυτοι, αφου τοσο τους αγαπατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναός του ανθρώπου είναι το σώμα του.Το Σώμα και Αίμα Χριστού Κοινωνεί με το σώμα και αίμα του Αγίου.Στο ναό- σώμα του ανθρώπου μένει ο Πατέρας, ο Υιός και το Πνεύμα το Άγιο( όταν Κοινωνεί ).Θεία Λειτουργία στο δάσος δεν έκαναν οι Ιωαννίτες;Θα έρθω μέσα σου λέει ο Θεός,στο σώμα σου .
      Θαυμάσια τα λέει ο Ιερομόναχος.Όπου η Αλήθεια εκεί και η Εκκλησία.Οι Επίσκοποι έπεσαν σε αιρέσεις και έχουν χάσει και την εξουσία να δένουν και να λύνουν( λέει ο Άγιος Συμεών ).Βέβαια,ο Χρυσόστομος μας λέει κάτι διαφορετικό από τον Θεολογο Συμεών.Τελικά ποίος έχει δίκιο κ.Καραγιαννόπουλε;

      Χριστός γεννάται!

      Διαγραφή
    2. Δηλαδή ο Θεός δεν είναι πανταχού παρών, αλλά βρίσκεται μόνο σε ναϊσκους και μάλιστα σε ναϊσκους αποτειχισμένων; Κάποτε με ρώτησε ένα παιδί: ο Θεός βρίσκεται και στο βόθρο; του απάντησα: αφού είναι πανταχού παρών, βρίσκεται και στο βόθρο. Ακόμη και στην Κόλαση βρίσκεται ο Θεός, ως πυρ φλέγον ή είναι ψέμα;

      Ν.Κ.

      Διαγραφή
    3. Koιταξε Ν.Κ.
      σε ναισκους Αποτειχισμενων οχι πο την Εκκλησια αλλα απο τους Αιρετικους και τις Αιρεσεις, ειναι βεβαιο οτι κατοικοεδρευει ο Χριστος γιατι αυτοι αγωνιζονται για την καθαροτητα της Πιστεως Του.
      Της δικης Του Πιστεως.
      Στους αλλους ναους των μη Αποτειχισμενων απλα τους επισκεπτεται για τον αμοιρο και ακατηχητο λαο και μετα αναχωρει απο εκει, δεν μενει εις τον αιωνα.
      Οχι ομως, δεν βρισκεται και στον βοθρο ειναι λαθος η εκφρασι σου, υπερβαινεις τα ορια, στις ακαθαρσιες δεν βρισκεται ο Χριστος;
      Εκεινος, ειναι ο Καθαροτατος Ναος του Σωτηρος.
      Εκεινος ειναι πανταχου παρων και αν πηγαινει και στην Κολασι για καποια ψυχη Εκεινος κανει οτι θελει αυτος ειναι το Αφεντικο του Συμπαντος.
      Ετσι απλα σου απαντω.
      Δεν φοβασαι ομως, αν εσυ εκει που πας, δεν υπαρχει ο Χριστος;
      Παντως οπου ειναι οι Αιρετικοι εκει ο Χριστος δεν παει ΠΟΤΕ, ,εστω και στους ναους τους και αν πηγαινεις και εσυ σε αυτους εκει ο Χριστος δεν ερχεται, σιχαινεται την Αιρεσι και τους Αιρετικους.

      Διαγραφή
    4. Η Κόλαση είναι χειρότερη από τον βόθρο ή ο βόθρος από την Κόλαση; Πάντως, από τον βόθρο μπορεί να βγει ένας άνθρωπος, αλλά από την Κόλαση δεν μπορεί.

      Ν.Κ.

      Διαγραφή
    5. Αδέρφια, δεν υπάρχει σωματίδιο το οποίο δεν περιλαμβάνεται από την υπαρξιακή Αγάπη/Ενέργεια/Δύναμη τού Πανάγιου Πνεύματος, αλλιώς απλά δεν θα υπήρχε.
      Ο Θεός μέσα στην υπερτελεια Αγάπη του δημιούργησε τα πάντα από το μηδέν και συγκρατεί την Κτήση μέσα στην γλυκύτατη Αγκαλιά του.
      Το Σώμα του Ανθρώπου δεν του ανήκει, οποίος σκέπτεται έτσι, απλούστατα αδικεί των εαυτών του, γιατί διώχνει τον Θεό.
      Όταν μεταλαμβανουμε τον αχραντων Μυστήριον, δεν επι-κοινω(νού)με με τον Θεό,ούτε έρχεται ο Θεός μέσα μας, μακάρι να ήταν τόσο απλό, ο κόσμος θα ηταν γεμάτο Αγίους.
      Ο Θεός είναι Πυρ,Άγιος είναι Και Πανάγιος, ο οποίος σε τόπο μολυσμένο δεν μπορεί να εισέλθει, αυτή είναι και η Αιτία που προσέρχομασται είς Κρίμα ή Κατακριμα.
      Πέστε μου, ποιός δίνει σημασία στο (μετά Φόβου,Αγάπη, και Πίστεως προσέρχεσται).
      Η ολίγοι, αυτή ειναι η σημερινή Αποτειχισμενοι.
      Όταν απλά συμμετέχουμε σε Λειτουργία Αιρετικών,έχουμε Κοινωνία με αυτούς, ίδιο/κοινο(νου), αν είναι εν Γνώσει μάς, σκότος και μόλυνση το αποτέλεσμα.

      Απλούστατα Αδέρφια, ο Καθένας ας αναλάβει την Ευθύνη του, ενώπιον Κυρίου και όχι Επισκόπου και Πατριαρχών, μη γένοιτο.

      Δεν έχω την Πρόθεσή να στεναχωρήσω κανέναν, άλλα όπως μου είπε κάποτε ένας ευσεβής Χριστιανός, ο Καιρός του τζάμπα Χριστιανισμού πέρασε.
      Με Θλίψη στην Καρδιά Αδέρφια, η Ειρήνη του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, ή υπερεχουσα παντα νουν, να μας σκεπάσει.






      Διαγραφή
  7. Προτιμώτερος ο ταπεινός και λιτός ναϊσκος, παρά ἐνας ναός πολυτελής και προκλητικά διακοσμημένος με χρυσάφια. Τι δουλειά έχει ο ταπεινός Χριστός με τις πολυτέλειες εφ'όσον ο Ίδιος μας έδωσε κάποια μηνύματα, επιλέγοντας να γεννηθή στη φάτνη του ταπεινού σταύλου και έζησε πάντοτε λιτοδίαιτα (καταδικάζοντας τον πλούτο και τις πολυτέλειες) ή σε ταπεινές οικίες ή κάποτε "ουκ έχων που την κεφαλήν κλίναι";

    Ό,τι και να πούμε εμείς, υπερισχύει η Καινή Διαθήκη που μας βεβαιώνει πως "ὁ Θεὸς ὁ ποιήσας τὸν κόσμον καὶ πάντα τὰ ἐν αὐτῷ, οὗτος οὐρανοῦ καὶ γῆς Κύριος ὑπάρχων οὐκ ἐν χειροποιήτοις ναοῖς κατοικεῖ, οὐδὲ ὑπὸ χειρῶν ἀνθρώπων θεραπεύεται προσδεόμενός τινος, αὐτὸς διδοὺς πᾶσι ζωὴν καὶ πνοὴν κατὰ πάντα".(Πρξ.17,24). Μετάφραση κατά νόημα: Ο Θεός που έκανε τον κόσμο και όλα όσα είναι μέσα σ’ αυτόν, και είναι ο Κύριος του ουρανού και της γης, αυτός δεν κατοικεί μέσα σε χειροποίητους ναούς ούτε υπηρετείται από χέρια ανθρώπινα, σαν να έχει ανάγκη από κάτι επιπλέον, αφού αυτός είναι που δίνει σε όλους ζωή και πνοή και τα πάντα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ναι .
    Και είμαι σίγουρος ότι όπως ξέρεις και λες το "

    γνωρίζεις και το γιατί είναι αναγκαία η συμμετοχή των πιστών στα Μυστήρια της Εκκλησίας και το ππροσταγή: εν Εκκλησίαις ευλογείτε τον Θεόν . Επίσης ξέρεις ότι ο Κύριος πήγε μεν στον Ναό του Θεού ώς ο νόμος έλεγε αλλά δεν πήγε μήτε στους ναούς των ειδωλολατρών αλλά ούτε στο όρος Γαριζίν των αιρετικών Εβραίων . Οπως γνωρίζεις ότι εδω και 2000 χρόνια και όσοι είναι του Χριστού κάνουν το ίδιο . Πάνε στον Ναό του Θεού , και δεν πάνε στους αιρετικούς .Και είναι κάτι τέτοιο παράβαση της 2 εντολής και άρνηση Θεού .
    Γράφεις πολύ όμορφα και είναι φανερό ότι έχεις μόρφωση ευσέβειας .Αυτά που σου γράφω όχι μόνο δεν τα αγνοείς αλλά θα μπορούσες με πολλά και ωραία λόγια να τα αναλύσεις γιατί τα ξέρεις ποιό καλά απο μένα . Οπως ξέρεις οτι δεν σώζεται όποιος ξέρει αλλά δεν πράττει αλλά όποιος πράττει .
    Γράφεις και τι θέλεις να μας πείς ? Η γράφεις για να γράφεις ? Να πηγαίνουμε στους ναούς του Βαρθολομαίου ? Εδώ όλες τις αιρέσεις ο Βαρθολομαίος αμνήστευσε και δημόσια κοινωνοί με αυτές ... Ο μεν πάπας Αντίχριστος αιρετικός ο δε Βαρθολομαίος Παν αιρετικός του σατανά σατανικότερος .

    ΑπάντησηΔιαγραφή