Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016

ΟΜΟΛΟΓΙΑ: Βλεπουμε να προχωραει καλα στα λογια μεχρι τωρα, ο πατηρ Ζησης.... αλλα τελικα που θα φταση...αραγε, σε κατι ....βολικο και ακινδυνο; Για να δουμε....Μηπως βρη και παλι, καποια ....φορμουλα συγκαταθεσεως και συγκοινωνιας του με τους Οικουμενιστας !!!! Αφου ειναι βαρεια η ...καλογηρικη της Ορθοδοξου βιοτης και της εμπρακτου βιωσης της γραμμης και της Πρακτικης των Αγιων Πατερων μας; Εμεις οι δυσπιστοι, συνεχιζουμε να ειμαστε επιφυλακτικοι...μαζι του. Ξερετε οτι οι Οικουμενιστες επικαλουνται τον ΡΙΨΑΣΠΙ Τσελεγγιδη και τον θεωρουν σωστο; Πως να εμπιστευθης τετοιους ευολισθους ανθρωπους υπο ....ανεμων αντορθοδοξων περιφερομενους; Ας ελπισουμε οτι ο πατηρ Ζησης επιτελους να λαληση ολοκληρον και οχι συνεσκιασμενον, ως μεχρι τουδε εποιησατο, τον Λογον της Αληθειας, αλλα αφου διδαξη, να εφαρμοση και ο ιδιος, οσα Μαρκος ο της Ορθοδοξιας ΑΤΛΑΝΤΑΣ εφη και επιτασσει στους κληρικους, αλλα και στους χριστιανους ολων των εποχων: "Oυκ έστιν γαρ ο λόγος εν λόγοις ο αγών, αλλ’ εν πράγμασιν. Ουδέ ρητών και αποδείξεων ο καιρός, αλλά δεί τους αγαπώντας τον Θεόν έργοις αυτοίς γενναίως παρατετάχθαι και πάντα κίνδυνον ετοίμους είναι παθείν υπέρ της ευσεβείας και του μη τη κοινωνία χρανθήναι των ασεβών".

Διακοπή Μνημοσύνου Επισκόπων

ΙΕ΄ Κανών Α΄ καὶ Β΄ Συνόδου

(2η Ομιλία)

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης



21 σχόλια:

  1. επιστολη του οικ. πατριαρχη προς την συνερχομενη εκτακτως
    ιεραρχιαν προς συζητηση της συνοδου της κρητης
    να τηρηθουντα αποφασισθεντα και να απομονωθουν οι ακραιεςφωνες καλαβρυτων και πειραιως δια τους οποιους θα ληφθουν κανονικα μετρα ROMFEA GR ποιο το σχολιο σας κ τσολογιαννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διερωτόμαι τί νόημα έχει άραγε η ενημέρωση του πληρώματος της Εκκλησίας για το θέμα της διακοπής του μνημοσύνου των Αιρετικών ή φιλαιρετικών όταν συγχρόνως σημαντικά πρόσωπα του Αντιοικουμενιστικού Αγώνα χαρακτηρίζουν ευκαίρως- ακαίρως δημόσια ή ιδιωτικά ως Σχισματικούς όσους ήδη στο παρελθόν και πρόσφατα στην Πατρίδα μας ή το εξωτερικό έκαναν χρήση των σχετικών Ιερών Κανόνων για την προάσπιση της Πίστεώς μας και με αυτό τον τρόπο δημιουργείται σύγχυση στους Πιστούς και αναιρούνται ουσιαστικά όσα διδάσκονται από την ενημέρωση θεωρητικά; Όταν ενεργούν οι άλλοι είναι δήθεν πλανεμένοι και Σχισματικοί, εάν κάποτε στο μέλλον το πράξουμε εμείς θα είμαστε οι σωστοί; Αληθινά ποιός δίνει το δικαίωμα να κρίνουμε τους άλλους τόσο επιπόλαια ή ποιός έχρισε τους Αρχηγούς ή Στρατηγούς του Αγώνα; Όποιος θέλει να είναι ηγέτης ή όποιοι θέλουν να γίνουν ηγέτες ας το αποδείξουν στην πράξη θυσιάζοντας εάν χρειασθεί και τον εαυτό τους ακόμη κατά το πρότυπο του Αρχηγού της Πίστεώς μας. Σε λίγες ημέρες, εάν η Σύνοδος της Ιεραρχίας της επισήμου Εκκλησίας της Ελλάδος επικυρώσει ουσιαστικά, πέρα από τις οποιεσδήποτε διατυπώσεις στις λεπτομέρειες, την Σύνοδο της Κρήτης, θα είναι μία ευκαιρία να δούμε το παράδειγμα ομολογίας που θα δώσει και σε εμάς παράδειγμα προς μίμηση. Τα περιθώρια της Οικονομίας τελειώνουν, μετά από το τέλος των ορίων, τα λόγια μόνα τους χωρίς έργα αντίστοιχα, δεν έχουν απολύτως κανένα νόημα ή αξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλάνε όλοι, μιλάνε και οι διορθωτές του σύμπαντος κόσμου.

      Ν.Κ.

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ Ν.Κ. το να προσπαθούμε να απαξιώσουμε τον οποιοδήποτε συνομιλητή μας με χαρακτηρισμούς δεν δείχνει δύναμη αλλά αδυναμία. Κάνε λίγο υπομονή τα γεγονότα πλέον τρέχουν, οι μάσκες σταδιακά πέφτουν η μία πίσω από την άλλη, γενικά ομιλώ, πολύ σύντομα όλοι μας θα καταννοήσουμε την νέα πραγματικότητα που ήδη εισήλθαμε και θα αναγκασθούν πολλοί να απαναξιολογήσουν το ορθό από το μη ορθό που μέχρι σήμερα πίστευαν ως δεδομένο και σίγουρο

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ Ο.Π.

      Κατ΄ αρχήν, εγώ θα ντρεπόμουνα να είμαι κάτω από αυτήν την ταμπέλα, δηλ. να θεωρώ τον εαυτό μου, ως ορθόδοξο πιστό. Μετρηθήκατε με το πιστόμετρο και σας έβαλε άριστα;

      Κατά δεύτερον, μη μου πείτε, ότι δεν είστε διορθωτές του Δημιουργού, αφού τον διορθώνετε κατά 13 ημέρες.

      Ν.Κ.

      Διαγραφή
    4. Αγαπητέ Ν.Κ. πρώτη φορά ακούω Ορθόδοξο, δηλαδή εσάς να λέτε ότι το να προβάλει κάποιος την ιδιότητά του Ορθοδόξου είναι δήθεν θέμα πιεσόμετρου ή βαθμολογίας. Η ιδιότητά μας ως Ορθόδοξοι, με καλή πάντα πρόθεση όταν ομιλούμε για τα θέματα της Πίστεως, χωρίς να σημαίνει ότι ως άνθρωποι είμαστε άσφαλτοι, είναι τιμή μας και σταυρός μας και προσπαθούμε να είναι το πρώτο χαρακτηριστικό της ζωής μας. Πώς θέλετε να προσδιοριστούμε ως ολίγον Ορθόδοξοι και δεν ξέρω και εγώ τί άλλο ακόμη; Αυτά θα τα βρείτε στους φιλιοικουμενιστές, καθώς αυτοί είναι λίγο από όλα. Όσο για το άλλο θέμα που θίγετε αφήστε να δούμε τί θα γίνει με το θέμα που τώρα μας καίει του Οικουμενισμού και φιλοοικουμενισμού και μετά με ηρεμία μπορούμε να δούμε και το θέμα του Εκκλησιαστικού Εορτολογίου, το οποίο δεν είναι απλά θέμα 13 ημερών, όπως πιθανόν νομίζετε ή σας είπαν, αλλά πολύ περισσότερο σύνθετο και ακανθώδες( τελευταίο σχόλιο)

      Διαγραφή
    5. Εσύ κ.Καραγιαννόπουκε γιατί ανήκεις στο Π.Σ.Ε;Γιατί κοινωνάς με τους Επισκόπους της Κολυμβαρίου Συνόδου;;Γιατί κάνεις τον έξυπνο σε χρονολάτρες και γνησίους κακοδόξους;;;
      Ο γνήσιος αυτός Ορθόδοξος και πιστός,κάνει παρατήρηση στον Ιερομόναχο Ευθύμιο Τρικαμηνά και του ζητάει να ζητήσει συγγνώμη από τους Αγίους Χρυσόστομο και Νικόδημο,από τον Ιωάννη.Ν.Παπαρρήγα,από τον Νικ.Μάννη,από τους Γνήσιους Ορθοδόξους Ημερολάτρες και φυσικά απο τον Θεό.
      Θεωρεί τον εαυτό του αποτειχισμένο από τους σχισματικούς νεοημερολογίτες και από τους αιρετικούς νεοημερολογίτες.Όταν γνώρισε ότι υπάρχει η αίρεση του Οικουμενισμού,τότε αποτειχίστηκε και από αυτούς που έχουν κοινωνία με τούτη την αίρεση.Έχει την εκκλησία του σε ηρεμία και πολεμάει την αίρεση από τον αέρα( με αεροπλάνα σαν τους Αμερικανούς).Θέλει να μας παράρει την εκκλησία του( τα λημανάκια )για να μας βοηθήσει.
      Τώρα που ο π.Θ.Ζήσης θα αποτειχιστή( και θα κατηγορεί τους γνησίους για σχίσμα ),αυτός δεν θα έχει κοινωνία μαζί του γιατί θα τον θεωρεί σχοισματικό.
      Τους ονομάζει σχισματικούς,ο π.Θ.Ζ.,γιαυτό και τον κακολογούν στα σχόλιά τους( θα δημοσιεύσει το μάθημα τούτο ο Νικ.Μάννης;)!

      Διαγραφή
    6. Το "Ορθόδοξος Πιστός"δεν είναι κακό κ. Νικόλαε .Κακό είναι το "γνήσιος Ορθόδοξος ".
      Ο γνήσιος Ορθόδοξος Πιστός θέλει να ζητήσει συγγνώμη ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς από τους Αγίους Χρυσόστομο και Νικόδημο .

      Διαγραφή
    7. Προσωπικά δεν ανήκω σε κανένα ΠΣΕ και δεν κοινωνώ με τους Επισκόπους της Κολυμβαρίου Συνόδου. Ο δικός μου Επίσκοπος αρνήθηκε να συμμετάσχει και ήταν εξ αρχής αντίθετος με τη Σύνοδο αυτή. Δεν κάνω τον έξυπνο σε κανέναν και ειδικά στους χρονολάτρες, που διορθώνουν τον Δημιουργό, κατά 13 ημέρες.

      Ν.Κ.

      Διαγραφή
    8. Φίλε Ανώνυμε 19/11 10:35 μ.μ. δικαίωμά σου να ομιλείς με ειρωνία απέναντι στους άλλους, αλλά αυτός ο τρόπος, κατά την γνώμη μου, δεν χαρακτηρίζει ένα Χριστιανό που θέλει να οικοδομήσει κάτι καλό. Μας συγχωρείς που σε ενοχλήσαμε, όσο για τις ενέργειές μας θα μας κρίνει ο Θεός μας, που γνωρίζει καλύτερα και από εμάς τους ίδιους τα βαθύτερα κίνητρά μας. Όσο για όλους εμάς, όπου και αν ανήκει ο καθένας μας, οι επόμενες ημέρες και μήνες και χρόνοι, εάν ζήσουμε σε αυτό τον Κόσμο, θα είναι μάλλον Εκκλησιαστικά δυσκολότεροι και είναι ίσως καιρός να αφήσουμε κατά μέρος τις ειρωνίες ή τις πεποιθήσεις μας ότι τα ξέρουμε όλα και έχουμε έκαστος δίκιο σε όλα και να ψάξουμε αληθινά να βρούμε εκείνες τις υγιείς βάσεις που θα πραγματώσουν κάποια στιγμή στο μέλλον μία ειλικρινή Ενότητα των Αληθινών Ορθοδόξων, μακριά από τους Οικουμενιστές και φιλοοικουμενιστές, βάζοντας στην άκρη τα όσα μας κληροδότησαν σε κάθε πλευρά εκείνοι που έζησαν παλαιότερα, νομίζοντας και εκείνοι με τη σειρά τους, ότι είχαν δίκιο, με τα δεδομένα της εποχής τους και βλέποντας κατάματα την πραγματικότητα χωρίς μάσκες, που παρουσιάζεται και μέλει να παρουσιασθεί ακόμη περισσότερο ξεκάθαρα ενώπιόν μας τα επόμενα χρόνια( Τελευταίο σχόλιο)

      Διαγραφή
    9. Ο δικός σου Επίσκοπος ανήκει στο Π.Σ.Ε.,όπως και εσύ κ.Νίκο.Η τοπική ''Εκκλησία'' που ανήκεις είναι μέσα στο μπουρδέλο του Π.Σ.Ε.
      Για να μην ανήκεις στο Π.Σ.Ε.( Μ.Α.) πρέπει να μην έχεις εκκλησιαστική κοινωνία με την Σύνοδο των Αθηνών και τον Επίσκοπό σου κ.λπ.
      Ο Επίσκοπός σου είναι αιρετικός γιατί κοινωνεί με το Π.Σ.Ε.
      Μετά μία και δευτέρα λέει ο Παύλος.
      Ούτε καλησπέρα λέει ο Ιωάννης.
      Η Σύνοδος που ανήκεις έχει υπογράψει,κ.Καραγιαννόπουλε,ή όχι;

      Διαγραφή
    10. Δεν τα ξέρεις καλά τα πράγματα. Ο άγιος Ιωάννης της Κλίμακος όμως, άλλα λέει. Το του Παύλου αφορά τους αδύνατους στη Πίστη. Για τους δυνατούς, όχι μόνον καλησπέρα να λένε, αλλά και να συντρώγουν με τους αιρετικούς, γιατί μπορεί να προκύψει κάτι καλό και όλα αυτά προς δόξαν Κυρίου (Λόγος προς Ποιμένα, παρ. 65)
      Η Εκκλησία μου πράγματι ανήκει στο ΠΣΕ, αλλά ο Επίσκοπός μου ποτέ δεν πάει στο ΠΣΕ. Σύμφωνα με τα ανωτέρω μπορεί να πάει στο ΠΣΕ, γιατί μπορεί να προκύψει κάτι καλό, αν είναι δυνατός στην Πίστη.

      Ν.Κ.

      Διαγραφή
    11. Λέω για τους του Παλαιού, ότι είναι διορθωτές του Δημιοργού, για τους εξής τρεις λόγους:

      1/ Ο Δημιουργός έχει θέσει μια ορισμένη ημέρα, ότι γίνεται η εαρινή ισημερία, δηλ. η εκλειπτική του Ήλιου τέμνει τον ουράνιο ισημερινό σε ένα σημείο, που λέγεται εαρινό ισημερινό σημείο, οπότε έχουμε εαρινή ισημερία. Οι διορθωτές του Δημιουργού λένε, ότι αυτό γίνεται 13 ημέρες αργότερα!

      2/ Ο Δημιουργός έχει θέσει μια ορισμένη ημέρα, ότι έχουμε Πανσέληνο, δηλ. ότι η Σελήνη φαίνεται 100%. Οι διορθωτές λένε, ότι έχουμε Πανσέληνο μετά από 5 ημέρες!

      3/ Ο Δημιουργός έχει θέσει τον Ήλιο να δύει μια ορισμένη στιγμή. Οι διορθωτές λένε, ότι αυτό θα συμβεί μετά 18 λεπτά!

      Σημ: Τα δυο τελευταία ίσως να μην τα γνωρίζουν και καλό είναι να τα μάθουν, αφού επιμένουν να παραδέχονται ακόμη τις μετρήσεις των αρχαίων αστρονόμων Σωσιγένη, Μέτωνα και Κάλλιπο και δεν παραδέχονται τους σύγχρονους αστρονόμους.

      Γνωρίζουν οι διορθωτές, ότι το 10452 το Πάσχα θα εορτάζεται μετά την μεγαλύτερη ημέρα του έτους; Θα σπεύσουν να πουν, ότι μέχρι τότε θα έχει γίνει η β΄παρουσία!

      Επιμένουν να ακολουθούν κάτι που οι Πατέρες της Α΄ δεν θέσπισαν. Αντίθετα 6 Πατέρες (Μ. Αθανάσιος, Μ. Βασίλειος, Γρηγόριος Νύσσης, Ι. Δαμασκηνός, Γρηγόριος Παλαμάς, Συμεών Θεσ/νίκης) θέσπισαν, ότι η γη είναι ένας ακίνητος δίσκος (τα γραπτά τους υπάρχουν). Ποιά Σύνοδος απεφάνθη, ότι η γη είναι στρογγυλή; Καμία. Μη μου πείτε, ότι ΝΑΙ η γη είναι στρογγυλή και περιστρέφεται γύρω από τον Ήλιο, γιατί οι ανωτέρω Πατέρες γνωμάτευσαν, ότι η γη είναι ένας ακίνητος δίσκος! Γιατί δεν τους ακολουθείτε, αφού η Εκκλησία τους ακολούθησε επί 15 αιώνες. Από αυτά και άλλα φαίνεται το πόσο δογματικοί είσαστε και τολμώ να πω, ότι πολλές φορές δεν ξέρετε τι σας γίνεται.

      Ν.Κ.

      Διαγραφή
    12. Και σεις κύριε Ν.Κ. που τα ξέρετε όλα, για πείτε μας, γιατί οι Ρώσοι, οι Σέρβοι, οι Πολωνοί, οι Γεωργιανοί, Η Αντιόχεια, Τα Ιεροσόλυμα, Το Άγιο Όρος και το μεγαλύτερο μέρος της Ορθόδοξης διασποράς, από όλες μαζί τις εθνικότητες, περίπου τα δύο τρίτα και περισσότερο των Ορθοδόξων Παγκόσμια, εξακολουθούν και σήμερα και ακολουθούν το Πάτριο Ημερολόγιο, ανεξαρτήτως της Κοινωνίας τους με τους Νεοημερολογίτες; Μήπως και αυτοί που επιμένουν στο Πάτριο στην Εκκλησιαστική Λατρεία έχουν και αυτοί κατά την γνώμη σας κάποιο πρόβλημα να καταννοήσουν τα Επιχειρήματα που αναπτύσσετε ή αντίθετα κάποια πράγματα που έχουν σχέση με την Θεολογία κυρίως και όχι μόνο με την Αστρονομία σας διαφεύγουν;

      Διαγραφή
    13. Δηλαδή, ο αδύναμος στην πίστη μπορεί να κάνει διάλογο με το Ζηζούρλα και τις πόρνες του Π. Σ. Ε. ;
      Όταν κάποιοι στην Κόρινθο συζούσαν και πόρνευαν με την γυναίκα του πατέρα τους,τους είπε ο "Πρώτος μετά τον Ένα":"Τώρα δε σας έγραψα να μη συναναστρέφεστε κάποιον που ενώ ονομάζεται χριστιανός,είναι πόρνος η πλεονέκτης ή ειδωλολάτρης ή υβριστής,ή μέθυσος,ή άρπαγας.Με έναν τέτοιο δεν θα πρέπει ούτε να τρώτε μαζί".
      Δηλαδή, αυτοί που συντρώγουν με τους αιρετικούς δεν θα κάνουν προσευχή μαζί τους στο τραπέζι;
      Αυτή η οικονομία του Αγίου είναι λάθος.
      Ούτε στο σπίτι μας πρέπει να μπούν οι αιρετικοί.

      Διαγραφή
    14. Εγώ ανέφερα, για τους διορθωτές του Δημιουργού και τις διορθώσεις, που επιφέρουν στο έργο του και εσείς μου λέτε πόσοι πάνε με το Παλαιό. Μα, όλοι αυτοί διορθωτές είναι. Καταλαβαίνω, ότι έχετε άγνοια των παρατιθεμένων, γι' αυτό απαντάτε τελείως ξεκάρφωτα.

      Ν.Κ.

      Διαγραφή
    15. Μα αυτό λέγει και ο άγιος: Ότι οι αδύναμοι στη πίστη δεν μπορούν να κάνουν διάλογο με τον Ζηζιούλα και τις πόρνες του ΠΣΕ. Οι δυνατοί όμως μπορούν, αλλά πόσοι είναι οι δυνατοί;
      Ο Παύλος στους Κορίνθιους δεν μιλάει για αιρετικούς, αλλά για εκείνους που κάνουν αμαρτήματα της σάρκας.
      Ο άγιος Ιωάννης ο Σιναϊτης, ποιητής της Κλίμακος, δεν μιλάει για συμπροσευχή. Αν είναι λάθος η οικονομία του αγίου δεν το ξέρω, αλλά ξέρω, ότι όταν έρθει ένας αιρετικός στο σπίτι, θα πρέπει να προσπαθήσουμε να τον μεταπείσουμε. Φαίνεται, ότι εσείς τους φοβάστε, γιατί είσαστε ασθενής στην Πίστη.

      Ν.Κ.

      Διαγραφή
  3. βαρθολομαιος προς ιερωνυμο
    περιφρουρησατε τις αποφασεις της κρητης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. προβλεπεται επιτιμιον ακοινωνησιας στους καλαβρυτων και πειραιως οποτε δεν μπορουν να συλλειτουργουν μαζι τους οι των νεων χωρων μητροπολιτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. γιατι δεν σχολιαζετε κ οδυσσεα φ ο β α σ θ ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διαβάζω το κείμενο του Stan Silver και θυμάμαι και προβληματίζομαι αν τελικά είναι μόνο λόγια ...

    π. Θεόδωρος Ζήσης:
    «Δέν είμαι βέβαιος ότι, αν απόψε με καλέσει ο Θεός καί εκδημήσω ἀπ’ αυτή τή ζωή, δέν ξέρω αν θά βρώ δικαιολογία μπροστά στούς Αγίους, στούς Ομολογητάς, τους μάρτυρας, γι’ αυτήν τήν στάση τήν οποία κρατούμε όλοι τώρα. Η αίρεση ξεχειλίζει, οι λατινόφρονες και οι φιλο-Οικουμενιστές είναι όλοι ανάμεσά μας προβατόσχημοι λύκοι, κι εμείς κάνουμε διακρίσεις καί οικονομούμε. Προσπαθώ νά βρώ μιά δικαιολογία γιά τόν εαυτό μου...
    Αφού οι Επίσκοποι μνημονεύουν τόν Πατριάρχη καί επομένως υπόκεινται καί αυτοί στόν κανόνα: “ο κοινωνών ακοινωνήτω, ακοινώνητος έσται”· καί εγώ μνημονεύω τόν Επίσκοπό μου, ο οποίος μνημονεύει τόν Πατριάρχη, ο οποίος κοινωνεί μέ τόν Πάπα· καί εσείς οι λαϊκοί έρχεστε από μένα, ο οποίος μνημονεύω τόν Επίσκοπο καί κοινωνάτε καί μέ αποδέχεστε. Επομένως, μία σειρά –αυτή η σειρά τού παραπτώματος πού αρχίζει από τόν Πατριάρχη, αρχίζει σιγά-σιγά σάν συγκοινωνούν δοχείον, νά φθάνει σάν ευθύνη μέχρις εμάς!
    Αλλά ποιός από τόν κόσμο τά ξέρει αυτά; Οι περισσότεροι από τούς λαϊκούς, θά πούν: “Μά, αφού τό κάνει ο Πατριάρχης, αφού τό κάνει ο Πάπας, τί φταίω εγώ;”. Φταίς κι εσύ! Δέν δικαιολογείται η άγνοια...
    Είμαστε όλοι υπεύθυνοι. Δέν είναι μόνον υπεύθυνος ο Πατριάρχης. Δέν είναι μόνον υπεύθυνος ο Επίσκοπος ο οποίος σιωπά καί η οποία σιωπή είναι τρίτο είδος αθεϊας. Είμαστε υπεύθυνοι καί εμείς οι Πρεσβύτεροι καί μαζί μέ εμάς, είστε καί σείς οι λαϊκοί, πού έρχεστε μαζί μέ μάς καί δέν μάς λέτε: “Φεύγουμε εμείς”.
    http://orthodox-voice.blogspot.ca/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου