Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου 2016

MIA ΑΠΑΝΤΗΣΗ του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΣΑΚΚΑ στον π. ΕΠΙΦΑΝΙΟ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟ


MIA  ΑΠΑΝΤΗΣΗ 
του ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΣΑΚΚΑ 
στον π. ΕΠΙΦΑΝΙΟ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟ



Ποιος ειναι ο Βασιλειος Σακκας τον γνωριζει πολυ καλα ο εκκλησιαστικος μας χωρος.
Θα γραψουμε περι αυτου του εξοχου Εκκλησιαστικου  ανδρος πολλα στη συνεχεια και μαλιστα για το πολυσυζητουμενο ζητημα των ΕΣΧΑΤΩΝ και της ετι και ετι πυρεσσουσας πληγης του 666.
Ο Βασιλειος Σακκας  δουλευε στο CERN στην Ελβετια.
Εκανε μεγαλη ερευνα για τα ζητηματα αυτα και εβγαλε συμπερασματα σπουδαια και πολυ αξιοπροσεκτα που απαντουν ορθοδοξοτατα και στους σημερινους 3εξαρηδες και Συνωμοσιολογους, μοναχους ή μη, που τελευταια - περιμενουμε και περισσοτερους λιαν συντομως - εχουν αυξηθη υπερβαλλοντως και παρασυρουν ακομα και τους ...εκλεκτους, τοσο μεγαλη ειναι η δυναμι της Δαιμονικης Συνωμοσιολογιας.
Δοξα τω Θεω στην ....αγια Μαιρη Ρελφ που ζει και βασιλευει και τους νοσηρους κυριευει. 
Ο ελευθεροστομος Βασιλειος Σακκας μιλαει ανοιχτα και ελευθερα για προσωπα και για πραγματα, σαν χριστιανος και καθολου ευσεβουλιστικα και ευγενικιστικα.
Ελπιζουμε να μην σκανδαλιστουν καποιοι ευσκανδαλιστοι που και σε μας προκαλουν αποστροφη και απεχθεια απο τον ευσκανδαλισμο τους.  
Πραγματικα, μας  σκανδαλιζουν οι ευσκανδαλιστοι και μας προκαλουν πραγματικην οργην. 
Με τον Βασιλειο Σακκα συνδεονταν ο ιστολογος μας τα τελευταια χρονια πριν απο την κοιμησι του και τον αφησε ως ιερα κειμηλια αγωνιστικες επιστολες του απευθυνομενες και στον ιδιο αλλα και σε αλλους αποδεκτες.
Ετσι, λοιπον, σαν μια πρωτη γευσι της αγωνιστικοτητας του ανδρος δημοσιευουμε μια πρωτη επιστολη του προς τον π. Επιφανιο Θεοδωροπουλο, που και εμεις μολις σημερα λαβαμε γνωσι που μας την εστειλε καλος φιλος και που λεει πολλα.
Δειτε το ταπεινον και προφητικον του ανδρος και το ευφυες του πνευματος του.
Μαθαμε σημερα μονο να ...αγιοποιουμε ρασοφορους και ποτε λαϊκους, σαν τον Ομολογητη Θεολογο Νικολαο Σωτηροπουλο τον αφιερωμενο ψυχη τε και σωματι στον Θεο δουλο Του, εχοντα αγιοτητα βιου και ζηλον Πατερικον μεγαλον και δυνατον, ως ο ζηλος και εκεινων.
Και ο Βασιλειος Σακκας ηταν ενας αγιος ανδρας και ζηλωτης εν Κυριω.
Οποιοι εχουν καποια ικανοτητα, να μπορουν να διακρινουν και να ...διαχωρισουν σαν πνευματικοι ανθρωποι ακομα και διαισθητικα τον καλο, αλλα και τον αγιο, θα το καταλαβουν.
Οι αλλοι θα περιορισθουν στις κρισεις και στις  κατακρισεις για τον αλφα  και για τον βητα λογον και θα τον απορριψουν.
(Προσοχη προσοχη, αν πατησετε τα 4 βελακια δεξια, το κειμενο μεγαλωνει σε ολοκληρη την σελιδα και διαβαζεται πολυ καλυτερα. Αντε θα σας μαθω και πως δουλευει το κομπιουτερ, αφου μας τα βελτιωνει ο εξ Αμερικης φιλος μας).

18 σχόλια:

  1. To scribe δεν μπορουμε να το εγκαταστησουμε,γιατι δε βαζετε τα βασικα της επιστολης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο επιφανειος λεει οτι δε διακοπτετε το μνημοσυνο σε ολους τους επισκοπους,μονο σε αυτον που κυρητει αιρεση,αυτο λεει ο 15 της πρωτοδευτερας,δεν απευθηνετε ο κανονας και σε οποιον μιλαει με τον αιρετικο η τον μνημονευει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι, αλλαυπαρχουν αλλοι Ιεροι Κανονες που ομιλουν για μη κοινωνια με ακοινωνητον και καμμια σχεσι με αιρετικον, οπως και παρα πολλα Πατερικα κειμενα.
      Λοιπον, γιατι το γραφεις αυτο για να αμνηστευσης καποιον δεσποτη ή παπα δικο σου;
      ΟΥΔΕΙΣ αμνηστευεται φιλε κ. Μυλωνα.
      Ουτε εσυ, ουτε και εγω και κανενας που θελει να ανηκη στην Μια Αγια του Χριστου Εκκλησια.

      Διαγραφή
    2. Ποιοί είναι αυτοί οι Κανόνες; Μπορούμε να τους μάθουμε ή θα μας τους πείτε εσείς που τους γνωρίζετε;

      Ν.Κ.

      Διαγραφή
    3. Πρωτη φορα μπαινεις εδω μεσα και ρωτας;
      Συνεχεια τους δημοσιευουμε αλλα καποιοι εριστικοι σαν εσενα δεν καταλαβαινουν και λενε για να βρισκονται σε δουλεια.
      Κοιτα δεξια στο ιστολογιο μας τι λεει για την σκουφια σου:

      Ακούων δε του Κανόνος του λέγοντος ακοινωνήτους είναι τους επισκόπους και λοιπούς ιερωμένους τους συνευχομένους τοις ακοινωνήτοις, ΜΗ ΕΙΠΗΣ εξ αντιδιαστολής ανευθύνους είναι (τάχα) τους λαϊκούς παρά τον κανόνα ποιούντας.
      ΚΑΙ ΟΥΤΟΙ ΓΑΡ ΑΦΟΡΙΣΘΗΣΟΝΤΑΙ κατά τον Ι΄ Αποστολικόν Κανόνα τον μη διαστέλλοντα κληρικούς και λαϊκούς». (Ερμηνεία στον Β΄ Κανόνα της εν Αντιοχεία, PG 137, 1281Β).

      Διαγραφή
    4. Να ψάξης μόνος σου να τους βρής, μάτια εχεις και ας ελπίζω και μυαλό να εχης.
      Εσένα ποιά ειναι η δουλειά σου να στα δίνουν ολα ετοιμα;

      Διαγραφή
  3. ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νομιζω οτι τωρα εγινε πολυ καλυτερη η εμφανισι και διαβαζεται πολυ καλα τι λετε;
    Μας τοκανε φιλος απο την Αμερικη.
    Εδω στην Ελλαδα μονο στουρναρια υπαρχουν που δεν μπορουν να κανουν τετοιες βελτιωσεις.
    Ολοι μονο τον εξυπνο κανουν οτι τα ξερουν ολα και δεν ξερουν τιποτα.
    Αλλωστε και η επιστολη ειναι γραμμενη σε παληα γραφομηχανη μην περιμενετε τελειοτητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πατήστε κάτω δεξιά (τα 4 βελάκια -fullscreen).
    Το έγγραφο θα καταλάβει όλη την Οθόνη και θα διαβάζεται ευκρινέστατα.
    Ο Βασίλειος Σακκάς ήταν άνθρωπος σπάνιας θεολογικής καταρτίσεως και ταπεινοφροσύνης. Και αναζητητής της Αληθείας, τόσο ειλικρινής όσο δεν διαστάζει να αποστασιοποιηθεί όχι μόνον από την εμπορευματοποιημένη εκκλησία του Ν.Η., όχι μόνον από τους τριεξάρηδες και την ἁγία τους, την Relfe αλλά και από τις πολυδιασπάσεις και του Π.Η. παρά το ότι εκ παραδόσεως ανήκει σε αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστούμε γι'αυτό το σπάνιο κείμενο.

    Κυριάκος Βαρβέρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αφου ειναι μολυσμενοι πως ο θεος αφηνει και εχουν μυστηρια;Γιατι και εγω που ειμαι γεννηθεις του 1970 αλλα και ολοι εσεις που ειστε γεννημενοι μετα το 1920 που αρχισαν τα παρατραγουδα βαπτισθηκαμε απο ανθρωπους που δεχθηκαν τα παγκοσμια συμβουλια εκκλησιων η απο αλλους που δεν τους ελεγξαν.Αλλα η χαρης παρεμεινε στην εκκλησια αλλιως θελει να παμε να ξαναβαπτισθουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε μεταγενέστερα κείμενά του που ελπίζουμε να αναρτηθούν στο ιστολόγιο "ὁμολογία" ο Β.Σακκάς, ιδίως μετά τον αυτοαποσχηματισμό του δεν είναι απόλυτος, αλλάζει κάποιες απόψεις όχι αφοριστικά και δογματικά αλλά με ερωτήματα και συγκαταβατικότητα, ταπεινότητα και θεολογικό στοχασμό, με πνεύμα ενότητος και αγάπης και προς τους Ν.Η. των οποίων τα μυστήρια καταλαβαίνω πως δεν αμφισβητεί και προς τους Π.Η. με τις πολυδιασπάσεις (παραμένοντας εκ παραδόσεως ΓΟΧ) και πάντως με αληθινή ταπεινοφροσύνη, με θεολογική κατάρτιση βασισμένη στην Αγία Γραφή και με ενδιαφέρον για τη σωτηρία του και των άλλων. Οι μεταγενέστερες επιστολές του είναι πιστεύω ωριμότερες.

      Διαγραφή
    2. Για τον νηπιοβαπτισμό δεν έχουμε να πούμε τίποτε; Εκεί ούτε το "πιστεύω" είπαμε μόνοι μας, ἀλλοι απεφάσισαν ότι ... είμαστε χριστιανοί, περίπου ένας εμπαιγμός του ιερού μυστηρίου! Αυτά δίδαξε ο Κύριος ή "οστις θέλει"; Πόσα δεινά ξεκινούν από αυτό το έθιμο, όλοι είναι νηπιοβαπτισμένοι στην κρατική εκκλησία ή στους ΓΟΧ αλλά πόσοι είναι συνειδητά;

      Διαγραφή
    3. Στον ανώνυμο 19 Νοε 2016 9:57 μ.μ.

      Ο Σακκάς παρά το ότι είναι διαλλακτικός, λέει: "εμείς οι ΓΟΧ είμαστε η γνησία Εκκλησία, τους Νεοημερολογίτες τους θεωρούμε σχισματικούς, δεν πρέπει να τους μεταδίδουμε μυστήρια και δεν ασχολούμαστε μαζί τους διότι είναι εκτός Εκκλησίας. Αν τους σώσει ο Θεός δεν ξέρουμε".

      Δηλαδή ... αφήνει κι ένα παραθυράκι ελπίδας και σε εμάς τους Ν.Η. οι οποίοι θεωρούμε σχισματικούς χωρίς λόγο (*για 13 μέρες) τους Π.Η.

      Διαγραφή
  8. Εχω κινητο και δε μπορω να διαβασω με τιποτα το κειμενο,εχω διαβασει ομως το κειμενο του πατρος επιφανειου θεοδωροπουλου και θα ηθελα να ξερω πως ο κυριος σακκας αντικρουει την ουσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην επιστολή δεν είναι κύριος, είναι πατήρ Βασίλειος Σακκάς. Της Ρώσικης Εκκλησίας της διασποράς. Επειδή δεν μπορείς να διαβάσεις το κείμενο, να σου αναφέρω ότι αποκαλεί τον π. Επιφάνειο "αιδεσιμολογιώτατο". Αν αυτό σημαίνει κάτι, δεν ξέρω, για μένα σημαίνει πολλά και πάντως ότι ο πατήρ Βασίλειος Σακκάς αναγνωρίζει τόσο την ιεροσύνη όσο και τα μυστήρια των νεοημερολογιτών, σε αντίθεση με αρκετούς εκ των Γ.Ο.Χ.

      Διαγραφή
    2. Ὀταν επέστρεψε στους ΓΟΧ δεν τα αναγνωρίζει τα μυστήρια των Ν.Η. ούτε της εκκλησίας της οποίας έγινε κληρικός. Διατυπώνει το θέμα ως εξής: Εμείς οι ΓΟΧ οφείλουμε να μην μεταδίδουμε τα μυστήρια στους Ν.Η. Διότι, όπως τινές εξ εκείνων πλανεμένοι μας θεωρούν σχίσμα, έτσι εμείς θεωρούμε σχἰσμα εκείνους, τους ... Ν.Η. !!! Παρόλα αυτά, εφόσον εμείς οι ΓΟΧ είμαστε η γνησία Εκκλησία, δεν ασχολούμαστε με τους "μη ανήκοντας εις την Εκκλησίαν" (τουτέστιν τους Ν.Η.) πλήν όμως δεν μπορούμε να ξέρουμε πώς θα αντιμετωπίση ο Κύριος λόγω της αγάπης και μακροθυμίας του τους Ν.Η.

      Αυτά πρεσβεύει ο Β.Σακκάς για τους νεοημερολογίτες και τα μυστήριά τους, πιστεύω με αγάπη και καλοπροαίρετα. Αν και ως Ν.Η. διαφωνώ στο θέμα αυτό μαζί του, συμφωνώ πως είναι ευγενής ψυχή και έτσι κατηχήθηκε, ενώ ο ίδιος διατυπώνει πως, όταν κάποιος πάρει μια απόφαση, στη συνέχεια, κάθε τι που θα μελετήσει ή ακούσει, το φέρνει προς υπεράσπιση της αρχικής του ιδέας. Ο Θεός να αναπαύση την ψυχή του, το δε ερώτημα και προς τους ΝΗ και προς τους ΠΗ και προς όλους είναι, αν μας ρωτήσει κάποιος άθεος ή αιρετικός "που να πάω, συστήστε μου μια ορθόδοξη εκκλησία" δεν έχουμε που να τον παραπέμψουμε, εφόσον όλοι Ν.Η. και Π.Η. κατατρωγόμαστε και διαχωριζόμαστε εντός και εκτός, η κρατική εκκλησία παπίζει και κολυμπαρίζει, οι αδικώντας την πίστη επιδεικνύοντας πλούτη, χρυσές μίτρες και στολές στο όνομα του λιτού Αναστάντος.

      Διαγραφή
  9. Εγω ειπα τι λεει ο 15 κανονας γιατι αυτων ακουω συνεχεια, ο πατηρ θεοδωρος ζησης τον αναφερει

    ΑπάντησηΔιαγραφή