Δευτέρα, 3 Οκτωβρίου 2016

......ΜΑΧΑΙΡΑ, ΜΑΧΑΙΡΑ, ΜΑΧΑΙΡΑ ΗΜΑΣ ΚΑΤΕΔΕΤΑΙ. .....





ΟΠΟΥ ΝΑΝΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ.
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΗ;

ΟΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΦΤΥΝΟΥΝ ΣΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ;
ΤΟΥΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΔΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΑΜΑΡΑΔΕΣ, ΤΟΥΣ ΤΣΙΠΡΑΔΕΣ;
ΜΗΠΩΣ ΟΙ ...ΜΠΟΥΛΗΔΕΣ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΜΑΣ;
ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ;
ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟΙ ΑΛΛΑΧΟΘΕΝ ΣΤΗΝ ΜΑΝΤΡΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΙ, ΠΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΤΟΥΣ ΦΑΡΔΙΑ ΠΛΑΤΙΑ, ΤΑΥΤΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΑΠΑΘΕΣΤΑΤΟΙ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ;
ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ...ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΕΝΩ ΕΝΤΑΧΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ;
ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΤΗΡΟΥΜΕ, ΤΟΥΣ ΠΡΟΦΗΤΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΜΕ, ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΜΕ, ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΒΛΕΠΟΥΜΕ.
ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ;
ΣΑΡΚΕΣ, ΣΑΡΚΕΣ, ΣΑΡΚΕΣ, λεει η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ και ΚΟΜΜΑΤΙΑ ...ΚΡΕΑΤΑ, ΚΡΕΑΤΑ, ΚΡΕΑΤΑ....

ΕΡΧΟΝΤΑΙ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΙΛΙΣΤΑΙΟΙ, ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΘΑΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΡΓΑ.

......ΜΑΧΑΙΡΑ, ΜΑΧΑΙΡΑ, ΜΑΧΑΙΡΑ ΗΜΑΣ ΚΑΤΕΔΕΤΑΙ. .....

6 σχόλια:

  1. φρονω οτι ακολουθειτε λαθος τακτικη διοτι αυτη την περιοδο αυτη που το φλεγον θεμα ειναι της παιδειας με τα καμωματα του φιλη και εν οψει της συγκλησεως αυριο της ιεραρχιας και ολοι μας να εχωμε κοινο αγωνιστικο φρονημα ασχολεισθε με την μασονια αγιοποιηση αδελφης τερεζας κλπ εχομε καιρο και γιαυτα τα θεματα
    ο εχθρος ειναι μεσα στα σπιτια και τις καρδιες των νεων
    και εμεις μεριμνουμε και τυρβαζομε περι πολλων
    π. αντωνιος χρηστου καβαλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σεβαστε πατέρα Αντωνιε, μάλλον μπερδευτηκατε λιγάκι και πιθανόν να μιλάτε για άλλο ιστολογιο. Αυτά που γράφετε δεν ισχύουν για τους αγωνιστές αδελφούς του ιστολογιου αυτού, που με τον αγώνα τους κάνουν τη δουλειά που έπρεπε να κάνετε εσείς οι ποιμένες.
      Τα αφωνα ψάρια πατέρα Αντωνιε ομιλούν περισσότερο από τους ποιμένες της Εκκλησίας για την παναιρεση του οικουμενισμου και τα ψηφισθεντα στην Κρήτη. Αν δεν ξυπνήσετε σε λιγάκι το κεράκι σας θα το αναβετε σε οικουμενιστικο μανουαλι τύπου Ασίζης, μαζί με άλλους αιρετικούς "αδελφούς" σας.

      Όσον αφορά τον Φίλη, σας ερωτώ: Ποιος κάνει μεγαλύτερη ζημιά στην Εκκλησία? Ο Φίλης ή ο Βαρθολομαίος και η τραγική άφωνη και αιρετική μαριονέτα του ο Ιερώνυμος ? Μην ξεχνάτε πατέρα Αντωνιε ότι η ορθόδοξη κατήχηση είναι δουλειά της ορθοδοξου εκκλησίας και όχι του Φίλη και της κρατικής υπηρεσίας που λέγεται σχολείο.

      Κυριάκος Βαρβέρης

      Διαγραφή
  2. οταν χασκογελουν οι μητροπολιτες πατρων και κηφισιας που τελουν το μυστηριον της βαπτισις και αναδοχος ειναι ποιος ακουσατε αδελφοι Ο ΦΙΛΗΣ Ο ΦΙΛΗΣ αναδοχος παρακαλω και θα ανεγνωσε και το συμβολο της πιστεως και αυτοι αντι η παρουσια τους να ειναι σοβαρη και ανδρεια εναντι του πολεμουντος την ορθ, διδασκαλια γελου αναισθητως,
    ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ Η ΒΑΠΤΙΣΙΣ προ ολιγων ημερων εις τινα εκκλησια του λυκαβητου που το εγραψαν το περιστατικο στα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΤΘΗΚΕ στην ιδιοτικη οδο
    κακως επηγαν οι δυο επισκοποι η μαλλον δεσποταδες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να υπαρχει δικιο σε ενα σχολιο,πρεπει να εχει πολλα στοιχεια και παλι θα βρεθουμε εκτεθημενοι.
      Ακριβεις ως προς την ουσια δεν μπορει να ειμαστε ,αφου το να γελα κανεις η να χαμογελα υπαρχουν πολλοι παραγοντες .
      Εχουμε παραδειγματα γεροντων οι οποιοι χαμογελουν εχοντας την χαρμολυπη.Εχετε δει τον γερ.Εφραιμ Δικαιο,της Σκητης του αγ.Ανδρεα Του Αγ.Ορους;Οταν μιλα γελα ,μαλλον περι χαρμολυπης πρεπει να ειναι η υπερβαση.....!
      Αλλα εχω δει και κοσμικους να γελουν-χαρμογελουν, η και να γελουν εκ του φυσικου καπως ετσι.
      ...ποσο ομως δικαιοι μπορει να ειμαστε,οταν παρατηρουμε μιαν απλη εκφραση που μπορει να ενεχει πολλα συναισθηματα καλης προθεσεως,θελω να πιστευω;
      Δεν θα συμφωνησω παντα με τις πραξεις των ιεραρχων,αλλα εδω ειναι αλλα τα ζητουμενα.
      Εχω την εντυπωση,πως και οι απιστοι αρχοντες εχουν μεριδιο,στη Δοξα Του Πατρος και αυτη τη θεραπεια την δινει απλοχερα η Εκκλησια,επειδη και ειναι ευαγγελικη αλλα κ οι ιδιοι οι της ιεραρχιας πρεπει να δινουν το παραδειγμα.
      Τι παραδειγμα;
      Δεν πηγαν να παραβρεθουν σε μια ουνιτικη εκκλησια,ουτε σε μια παπικη.
      Αλλα,πιστοποιησαν πως εδω ειναι τα αγια κ αυθεντικα Μυστηρια,καθως και ο ιδιος ο αναδοχος .[.....][????????}]ειδομεν!].....
      Γι'αυτο,επειδη θελω να βαλω καλο λογισμο,μη σπερνετε την αμφιβολια γιατι ολοι οι ιεραρχες δεν φρονουν οικουμενιστικα.

      Τωρα εαν δημοσιευθηκε στην ιδιωτικη οδο,το καθε ιστιολογιο για τους δικους του λογους αναρτα υποθεσεις ,κειμενα κ αρθρα.
      Τι παει να πει πως επειδη δημοσιευει κατι ειναι το ιστιολογιο σωστο η δε σφαλλει ποτε γι'αυτα που ανεβαζει η αναρτα και δεχεται αρθρα απο πολλους που θεωρητικα ειναι ορθοδοξοι,με την πρωτη ευκαιρια ομως αποδεικνυουν το αντιθετο;Μπορουν να βρουν δυο-τρια δεκανικια για να χαρακτηρισθουν ορθοδοξα ,πλην ομως επιτρεπουν στα δαιμονια να ταιζουν το λαο απο την αλλη με το βεβηλο η κ λογω της συγχυσης την αναμειξη της πλανης με την αληθεια;;;; Δεν γινεται το ιδιο κ σε ιστιολογια των γοχ;;;;Ετσι δεν μας παρασυρουν σε ταραχοποιους ελεγχους;;;
      ??????
      Βεβαιως οι προθεσεις ειναι τοσες, στα ζωντανα ιστιολογια ,,,,,,,οσα κ τα θεληματα....
      Και αναλογα δεχονται η δε δεχονται σχολια αναγνωστων!
      Δικαιωμα τους!
      Ποιο ειναι το ζητουμενο τωρα πια ????
      Εαν ,....υπαρχει βαθυτερη νεκρωση απο την
      ...... εκουσια παραδωση σε ''εξουσια ετερα ......
      Αφου ομως πιστευεις ετσι,ειναι δεκτη η αποψη!
      Απλως για την ανταλλακτικοτητα εγραψα κ οχι για να πληξω!
      Ο αντιρατσιστικος νομος ας ειναι καλα.που ειναι κ προφαση για τους κατεχοντες υψηλα αξιωματα,οτι δλδ
      ''Δεν μπορουμε να κανουμε διαφορετικα...''...!

      Διαγραφή
  3. ῎Ακουε οὐρανὲ καὶ ἐνωτίζου γῆ, ὅτι Κύριος ἐλάλησεν· υἱοὺς ἐγέννησα καὶ ὕψωσα, αὐτοὶ δέ με ἠθέτησαν. 3 ἔγνω βοῦς τὸν κτησάμενον καὶ ὄνος τὴν φάτνην τοῦ κυρίου αὐτοῦ· ᾿Ισραὴλ δέ με οὐκ ἔγνω καὶ ὁ λαός με οὐ συνῆκεν. 4 οὐαὶ ἔθνος ἁμαρτωλόν, λαὸς πλήρης ἁμαρτιῶν, σπέρμα πονηρόν, υἱοὶ ἄνομοι· ἐγκατελίπατε τὸν Κύριον καὶ παρωργίσατε τὸν ἅγιον τοῦ ᾿Ισραήλ. 5 τί ἔτι πληγῆτε προστιθέντες ἀνομίαν; πᾶσα κεφαλὴ εἰς πόνον καὶ πᾶσα καρδία εἰς λύπην. 6 ἀπὸ ποδῶν ἕως κεφαλῆς οὐκ ἔστιν ἐν αὐτῷ ὁλοκληρία, οὔτε τραῦμα οὔτε μώλωψ οὔτε πληγὴ φλεγμαίνουσα· οὐκ ἔστιν μάλαγμα ἐπιθῆναι οὔτε ἔλαιον οὔτε καταδέσμους. 7 ἡ γῆ ὑμῶν ἔρημος, αἱ πόλεις ὑμῶν πυρίκαυστοι· τὴν χώραν ὑμῶν ἐνώπιον ὑμῶν ἀλλότριοι κατεσθίουσι αὐτήν, καὶ ἠρήμωται κατεστραμμένη ὑπὸ λαῶν ἀλλοτρίων. 8 ἐγκαταλειφθήσεται ἡ θυγάτηρ Σιὼν ὡς σκηνὴ ἐν ἀμπελῶνι καὶ ὡς ὀπωροφυλάκιον ἐν σικυηράτῳ, ὡς πόλις πολιορκουμένη· 9 καὶ εἰ μὴ Κύριος σαβαὼθ ἐγκατέλιπεν ἡμῖν σπέρμα, ὡς Σόδομα ἂν ἐγενήθημεν καὶ ὡς Γόμορρα ἂν ὡμοιώθημεν. - 10 ᾿Ακούσατε λόγον Κυρίου, ἄρχοντες Σοδόμων· προσέχετε νόμον Θεοῦ λαὸς Γομόρρας. 11 τί μοι πλῆθος τῶν θυσιῶν ὑμῶν; λέγει Κύριος· πλήρης εἰμὶ ὁλοκαυτωμάτων κριῶν, καὶ στέαρ ἀρνῶν καὶ αἷμα ταύρων καὶ τράγων οὐ βούλομαι, 12 οὐδὲ ἂν ἔρχησθε ὀφθῆναι μοι. τίς γὰρ ἐξεζήτησε ταῦτα ἐκ τῶν χειρῶν ὑμῶν; πατεῖν τὴν αὐλήν μου 13 οὐ προσθήσεσθαι· ἐὰν φέρητε σεμίδαλιν, μάταιον· θυμίαμα, βδέλυγμά μοί ἐστι· τὰς νουμηνίας ὑμῶν καὶ τὰ σάββατα καὶ ἡμέραν μεγάλην οὐκ ἀνέχομαι· νηστείαν καὶ ἀργίαν 14 καὶ τὰς νουμηνίας ὑμῶν καὶ τὰς ἑορτὰς ὑμῶν μισεῖ ἡ ψυχή μου· ἐγενήθητέ μοι εἰς πλησμονήν, οὐκέτι ἀνήσω τὰς ἁμαρτίας ὑμῶν. 15 ὅταν ἐκτείνητε τὰς χεῖρας ὑμῶν πρός με, ἀποστρέψω τοὺς ὀφθαλμούς μου ἀφ᾿ ὑμῶν, καὶ ἐὰν πληθύνητε τὴν δέησιν, οὐκ εἰσακούσομαι ὑμῶν· αἱ γὰρ χεῖρες ὑμῶν αἵματος πλήρεις. 16 λούσασθε καὶ καθαροὶ γίνεσθε, ἀφέλετε τὰς πονηρίας ἀπὸ τῶν ψυχῶν ὑμῶν ἀπέναντι τῶν ὀφθαλμῶν μου, παύσασθε ἀπὸ τῶν πονηριῶν ὑμῶν, 17 μάθετε καλὸν ποιεῖν, ἐκζητήσατε κρίσιν, ρύσασθε ἀδικούμενον, κρίνατε ὀρφανῷ καὶ δικαιώσατε χήραν· 18 καὶ δεῦτε διαλεχθῶμεν, λέγει Κύριος· καὶ ἐὰν ὦσιν αἱ ἁμαρτίαι ὑμῶν ὡς φοινικοῦν, ὡς χιόνα λευκανῶ, ἐὰν δὲ ὦσιν ὡς κόκκινον, ὡς ἔριον λευκανῶ. 19 καὶ ἐὰν θέλητε καὶ εἰσακούσητέ μου, τὰ ἀγαθὰ τῆς γῆς φάγεσθε· 20 ἐὰν δὲ μὴ θέλητε, μηδὲ εἰσακούσητέ μου, μάχαιρα ὑμᾶς κατέδεται· τὸ γὰρ στόμα Κυρίου ἐλάλησε ταῦτα. 21 Πῶς ἐγένετο πόρνη πόλις πιστὴ Σιών, πλήρης κρίσεως, ἐν ᾗ δικαιοσύνη ἐκοιμήθη ἐν αὐτῇ, νῦν δὲ φονευταί. 22 τὸ ἀργύριον ὑμῶν ἀδόκιμον· οἱ κάπηλοί σου μίσγουσι τὸν οἶνον ὕδατι· 23 οἱ ἄρχοντές σου ἀπειθοῦσι, κοινωνοὶ κλεπτῶν ἀγαπῶντες δῶρα, διώκοντες ἀνταπόδομα, ὀρφανοῖς οὐ κρίνοντες καὶ κρίσιν χηρῶν οὐ προσέχοντες. 24 διὰ τοῦτο τάδε λέγει Κύριος ὁ δεσπότης σαβαώθ, ὁ δυνάστης τοῦ ᾿Ισραήλ· οὐαὶ τοῖς ἰσχύουσιν ἐν ῾Ιερουσαλήμ· οὐ παύσεται γάρ μου ὁ θυμὸς ἐν τοῖς ὑπεναντίοις, καὶ κρίσιν ἐκ τῶν ἐχθρῶν μου ποιήσω. 25 καὶ ἐπάξω τὴν χεῖρά μου ἐπὶ σὲ καὶ πυρώσω σε εἰς καθαρόν, τοὺς δὲ ἀπειθοῦντας ἀπολέσω καὶ ἀφελῶ πάντας ἀνόμους ἀπὸ σοῦ καὶ πάντας ὑπηφάνους ταπεινώσω. 26 καὶ ἐπιστήσω τοὺς κριτάς σου ὡς τὸ πρότερον καὶ τοὺς συμβούλους σου ὡς τὸ ἀπ᾿ ἀρχῆς· καὶ μετὰ ταῦτα κληθήσῃ πόλις δικαιοσύνης, μητρόπολις πιστὴ Σιών. 27 μετὰ γὰρ κρίματος σωθήσεται ἡ αἰχμαλωσία αὐτῆς καὶ μετὰ ἐλεημοσύνης. 28 καὶ συντριβήσονται οἱ ἄνομοι καὶ οἱ ἁμαρτωλοὶ ἅμα, καὶ οἱ ἐγκαταλιπόντες τὸν Κύριον συντελεσθήσονται. 29 διότι αἰσχυνθήσονται ἐν τοῖς εἰδώλοις αὐτῶν, ἃ αὐτοὶ ἠβούλοντο, καὶ ἐπαισχυνθήσονται ἐπὶ τοῖς κήποις αὐτῶν, ἃ ἐπεθύμησαν. 30 ἔσονται γὰρ ὡς τερέβινθος ἀποβεβληκυῖα τὰ φύλλα καὶ ὡς παράδεισος ὕδωρ μὴ ἔχων· 31 καὶ ἔσται ἡ ἰσχὺς αὐτῶν ὡς καλάμη στιππύου καὶ αἱ ἐργασίαι αὐτῶν ὡς σπινθῆρες πυρός, καὶ κατακαυθήσονται οἱ ἄνομοι καὶ οἱ ἁμαρτωλοὶ ἅμα, καὶ οὐκ ἔσται ὁ σβέσων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κυριε οδυσσεα επειδη εχετε μεγαλη επισκεψιμοτητα αναρτησατε
    το πρωτοσελιδο των παραπολιτικων το οποιον υπαρχει ετοιμο στην ιδιοτικη οδο για να δουν οι αναγνωστες την καταντια των πατρων και των ομοιων του

    ΑπάντησηΔιαγραφή