O ....αναρχισμος του Σταυρου !!!
ΣΤΑΥΡΟ-ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗ
ή
ΔΙΑΒΟΛΟ-ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗ;
Κατά
τον δεύτερο πειρασμό στην έρημο, αφού δείχνει ο Διάβολος στον Χριστό
πανοραμικά όλα τα βασίλεια του κόσμου, τα πλούτη, τα μεγαλεία και την
άλλην δόξαν τους,
λέει του Χριστού :
“όλα αυτά είναι ιδικά μου και θα σου τα δώσω, εάν με αναγνωρίσης ως κύριόν σου και πέσης κατά γης και με προσκυνήσης”.
(Ματθ.δ΄8-9)
Άραγε
εμείς ως Χριστιανοί τι προσκυνάμε; το πάθος και την ταλαιπωρία του
Χριστού ή τον Διάβολο για να μας δώσει προσωρινές δόξες, χρήματα και
βολέματα ;
Εορτάζουμε την ΣΤΑΥΡΟΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗ
ή την ΔΙΑΒΟΛΟΠΡΟΣΚΥΝΗΣΗ;
Θα
συνταχθούμε με τους παναιρετικούς Οικουμενιστές Δεσποτάδες που οδηγούν
ντουγρού στην πανθρησκεία και διαβολοθρησκεία προκειμένου να έχουμε
εγκόσμιες απολαβές; ή με τους απλούς και κατατρεγμένους Ιερείς και
Μοναχούς που μένουν σταθεροί στην Ορθόδοξη συνέχεια και παράδοση;

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου