Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2016

Μεσα στο κλιμα της νεας Συνωμοσιολογιας των ημερων μας, ηρθε στην ωρα του ενα ΝΕΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΑΝΤΙΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΚΟ βιβλιο. του πατρος Ιωαννη Κοστωφ.

Μεσα στο κλιμα της νεας Συνωμοσιολογιας των ημερων μας, ηρθε στην ωρα του ενα

ΝΕΟ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ 

ΑΝΤΙΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΚΟ βιβλιο,
του πατρος Ιωαννη Κοστωφ.


 Μεσα σε ενα νεο Συνωμοσιολογικο περιβαλλον που και παλι διερχομαστε στις μερες μας, ευτυχως που κυκλοφορησε ενα νεο ΑΝΤΙΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΚΟ βιβλιο του αρχιμ. Ιωαννη Κωστοφ που αναπαυει τις ψυχες περιδεων χριστιανων, προκαλει την καλη ανησυχια για να ειμαστε σταθερα ενωμενοι με τον Χριστο και για να μη γινουμε παιγνιο του αντιπαλου Του, του Αντιχριστου. Μπορειτε να το προμηθευθητε στην αναφερομενη διευθυνσι.  
Κατα διαστηματα θα καταχωρουμε διαφορα αποσπασματα που παρηγορουν και ενθαρρυνουν τον πιστο ορθοδοξο χριστιανο για να χαιρεται την δημιουργια του Θεου.
Ρωτουμε και περιμενουμε απαντησεις: Γιατι μεχρι το 1979-1980 ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ δεν ειδε το 666 σαν κατι αλλο; Γιατι ολα αρχισαν το 1970-1980; Ολα ξεκινησαν απο την Αμερικη  αρχικα απο κυκλους Σατανιστικους, κι επειτα απο κυκλους Περιθωριακους απο την Πανσπερμια των Προτεσταντικων παραφυαδων (σεκτες), εγινε λογος  για το 666 σαν "χαραγμα του Αντιχριστου". Ξεκινησε απο την Δαιμονοποιησι του bar-code (γραμμωτος κωδικας) που χρησιμοποιηθηκε για την διακινησι των ειδων εμποριου.Τις ιδεες αυτες, αντιγραφοντας απο βιβλια της Αμερικανιδας Προτεσταντισας Μαιρης Ρελφ, τις μετεφεραν δε στον χωρο της Εκκλησιας μας ιερομοναχοι και μοναχοι Αγιορειτες ζηλωτες. Ετσι οι ιδεες αυτες κατεκτησαν τους συντηρητικους κυκλους της Εκκλησιας μας και επηλθε μια ΣΟΒΑΡΗ ΑΛΛΟΙΩΣΙ του Ορθοδοξου φρονηματος.
  

  

21 σχόλια:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=6IzqC-Ywax4

    Γελάστε, ή κλάψτε με κάποια από όσα ακούγονται στο βιντεάκι.

    Στο όνομα δήθεν της Ορθοδοξίας και δήθεν της Καινής Διαθήκης (βλ.βίντεο) δηλώνεται από κληρικό ότι "ο Αντίχριστος γεννήθηκε το 1983, "ήλθεν" το 2013, το 2015 θα ενθρονιστεί Παγκόσμιος Βασιλεύς ενώ "προφητεύεται" και η ημερομηνία της Δευτέρας Παρουσίας του Χριστού!
    Εις μάτην προσπαθεί να ανασκευάσει ο κ. Σωτηρόπουλος.

    Αποδεικνύεται, πικρή αλήθεια αυτό που ακούγεται στο βίντεο από τρίτον συνομιλητή, ότι σήμερα : "Την Ορθοδοξία ο καθένας την ερμηνεύει κατά το δοκούν. Πρέπει κάποια στιγμή η ερμηνεία να είναι μία και κοινή. Γι αυτό ο κόσμος φεύγει".

    Ετσι είναι! Η Εκκλησία της Ελλάδος δεν τολμά να διατυπώσει τη σωστή ερμηνεία, και να επιπλήξει εκείνους που διαδίδουν τις προτεσταντικές φαντασιώσεις της Ρέλφ, μάλλον τους επιβραβεύει. Τό Κράτος που δεν προστατεύει, έστω με μια ανακοίνωση, τον λαό από διασπορά ψευδών διαδόσεων περί επικειμένης συντελείας του κόσμου. Ο καθένας λέει ό,τι μπαρούφα του καπνίσει, ως "άποψη της Εκκλησίας". Αν και ως εγράφη, υπάρχει κάποια θέση της Εκκλησίας της Κρήτης που καλεί τους πιστούς "να μην τρομοκρατούνται από διαδόσεις ανευθύνων".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θελετε καποια οψιμη αποκαλυψι;

      Οταν καναμε προσπαθεια ενημερωσης του λαου του Θεου για τα εσχατολογικα του παρελθοντος θορυβου του 1990, αδελφος γνωστης του ζητηματος επισκεφτηκε τον πατερα Ζηση και συνομιλησε μαζι του αναλυτικοτατα.
      Ο πατηρ Ζησης συμφωνησε απολυτα μαζι του και του εξεφρασε τις ευχαριστιες του για την ενημερωσι.
      Οταν του ειπε ο επισκεπτης να εισηγηθη να αλλαξη η εγκυκλιος της Συνοδου που προκαλουσε συγχυσι στο λαο, ξερετε τι απαντησε;
      Μα θα εξευτελισθη η Εκκλησια, χθες να λεει αλλα και σημερα τα αντιθετα.
      Και ετσι παρεμεινε η ιδια η επαμφοτεριζουσα "φιλοσοφια" της εγκυκλιου της Ιερας Συνοδου και την επικαλουνται οι Αντιχριστολογοι.
      ΠΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ;
      Δεν λεμε παραμυθια, για πασιγνωστο κληρικο μιλαμε και οχι για καποιο...φαντασμα.

      Διαγραφή
  2. Την βεβαιότητα οτι ο γραμμωτός κώδικας (bar code) φέρει το 666
    αναμασάνε οι ΨΕΥΤΟΘΕΟΛΟΓΟΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΣΑΝ ΜΕ ΥΠΟΤΡΟΦΙΕΣ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ προσπαθόντας να αντιπαλέψουν την ΑΛΗΘΕΙΑ οτι ο παπισμός είναι ο αντίχριστος Ο ιησουίτης Francisco Ribera είναι ο πρώτος που λέει οτι δεν ζούμε τώρα τα έσχατα και ο αντίχριστο δεν είναι ο πάπας αλλά άλλος που θα εμφανισθεί " στους έσχατους καιρούς."
    Το 1820 ο Δρ. Samuel Maitland συμφώνησε με τις θεωρίες του Ribera και άρχισε να γράφει και να διδάσκει ευρέως τις ιδέες αυτές.
    Το 1830 ο Edward Irving,και ο J.N.Darby
    Το 1909 ο C.I.Scofield
    Το 1970 ο Hal Lindsay Πλέον φτάνουμε στο 1990 όπου εμφανίστηκαν νέα βιβλία με το όνομα «Left behind» από τους Tim LaHaye και Jerry Jenkins τα οποία και αυτά έγιναν μεγάλα best sellers καθώς και ταινίες και στα οποία προβάλλεται η θεωρία αυτή.

    Η υπόθεση οτι ο γραμμωτός κώδικας (bar code) φέρει το 666 και κατά συνέπεια, όποιος δέχεται και χρησιμοποιεί τον γραμμωτό κώδικα, όποιος μετέχει στο νέο οικονομικό σύστημα συναλλαγών συνεργεί στην εισαγωγή του «σφραγίσματος του αντίχριστου» ξεκίνησε από ένα βιβλίο γραμμένο το 1981 . Πρόκειται για το βιβλίο που έγινε μπεστ σέλερ στην Αμερική. !
    της Mary Stewart Relfe “When your money fails” (και τη συνέχειά του “The new money system”) οπου παρουσιάζει τον εαυτό της ως νέο Ευαγγελιστή Ιωάννη και δηλώνει ότι έλαβε «εξ αποκαλύψεως» και «κατά θέλημα Χριστού» το μήνυμα ότι ο γραμμωτός κώδικας (bar code) φέρει το 666. και οτι η Δευτέρα Παρουσία αναμένεται στα τέλη του 1997 ή αρχές του 1998....
    Κάποιοι οικουμενιστές λένε : Πρώτα θα έλθει ο αντίχριστος. Μετά θα ζητήσει να τον λατρεύσει ο κόσμος σαν Θεό. Μετά θα δώσει το χάραγμά του. Οσο ο αντίχριστος δεν έχει έλθει, "χάραγμα" δεν υπάρχει. Και συνεπώς, το 666 όπου και αν είναι, σε ό,τι και αν χρησιμοποιείται, είναι πάντοτε ένας απλός αριθμός όπως όλοι ...

    Τι λέω σε αυτούς ? Μα οτι Αγιος Κοσμας ο Αιτολος έλεγε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Αγιος Κοσμας ο Αιτολος έλεγε : « Διαβάζοντας, αδελφοί μου, την θείαν και Ιεράν Γραφήν ευρίσκω ότι ο προφήτης Ηλίας είνε ζωντανός και τον έχει ο Θεός χιλιάδες χρόνους και μέλλει να τον στείλη και τότε θέλει να χαλάση ο κόσμος. Και πάλιν ερευνώντας την ιεράν Γραφήν το ευρίσκαω ότι ο προφήτης Ηλίας ήλθεν, ήλθεν και ο αντίχριστος, τον οποίον έχομεν και εις το κεφάλι μας, και δεν πρέπει να σας το ειπώ, ότι τον ηξεύρετε Και τώρα δεν καρτερούμεν ούτε προφήτην Ηλίαν ούτε αντίχριστον. Λυπηρόν είνε να σας το ειπώ, αδέλφια μου, μα η Ιερά και Αγία Γραφή με προστάζει να σας το ειπώ: Σημερον αύριον καρτερούμεν πείνες, δίψες, πανούκλες, λοιμούς, θανατικά μεγάλα, να μη προφθάνουν τούς αποθαμένους. Σημερον αύριον καρτερούμεν να γίνη μέγας σεισμός, να πέσουν όλα τα βουνά, ο ήλιος και το φεγγάρι να σκοτίζωνται, τα άστρα να πέσουν και ο ουρανός να τυλιχθή ωσάν ένα χαρτίον και όλοι οι άνθρωποι να αποθάνουν..... ....»
    Και ξανα : «...Και εξετάζοντας, αδελφοί μου, και ερευνώντας τας Γραφάς και το άγιον Ευαγγέλιον ευρίσκομεν πως ο προφήτης Ηλίας ήλθεν, και ο αντίχριστος ήλθεν και εθανάτωσε τον προφήτην Ηλίαν, και τώρα δεν καρτερούμεν μήτε προφήτην Ηλίαν μήτε αντίχριστον. Ο αντίχριστος είνε ο ένας είνε ο Παπας και ο έτερος είνε αυτός οπού είνε εις το κεφάλι μας, χωρίς να ειπώ το όνομά του το καταλαμβάνετε, μα λυπηρόν είνε να σας το ειπώ, διότι αυτοί οι αντίχριστοπι είνε εις την απώλειαν, καθώς το έχουν. Ημείς εγκράτεια, αυτοί απώλεια ημείς νηστεία, αυτοί πολυφαγία ημείς παρθενία, αυτοί πορνεία ημείς δικαιοσύνη, αυτοί αδικωσύνη »

    Και πάλι έλεγε: "Και θα στείλη ο Θεός τον προφήτην Ηλίαν να διδάξη τούς χριστιανούς να φυλάγουν την πίστιν των. Ο αντίχριστος, αδελφοί μου, είνε άνθρωπος οπού έχει κακήν γνώμην, κακήν προαίρεσιν, και κατοικεί ο διάβολος εις την καρδίαν του, και λέγει πως είνε Θεός και ο αντίχριστος θα θανατώση τον προφήτην Ηλίαν. Εγώ, αδελφοί μου, εξετάζοντας έμαθα και εκατάλαβα, πως ο προφήτης Ηλίας και ο αντίχτιστος ήλθε και εθανάτωσε τον προφήτην Ηλίαν. Ο προφήτης Ηλίας, χτριστιανοί μου, είνε ζωντανός τόσους χρόνους και ηξεύρει ο Θεός που τον έχει φυλαγμένον έως την σήμερον. Ανίσως και θέλετε να μάθετε που ευρίσκεται, εδώ κοντά είνε και αυτός τα λόγια οπού σας λέγω εκείνου είνε. Ο προφήτης Ηλίας, όταν έλθη να διδάξη, δεν θα φενερωθή εις τον κόσμον, καθώς λέγει το Άγιον Πνεύμα, ίνα μη ελθών πατάξή την γην άρδην, ήτοι, λέγει το Άγιον Πνεύμα, δια να μη φοβίση και ταράξη τον κίσμον και την γην, δεν θέλω τον φανερώσει εις σας τούς χριστιανούς. Αμή τι έχει, παιδιά μου, να φανερωθή; Ο ζήλός του και η διδασκαλία του. Αυτά τα δύο με ηξίωσεν ο πανάγαθος Θεός δια την ευσπλαχνίαν του και μου εχάρισε, και μη καρτερήτε άλλον Ηλίαν να σας διδάξη......
    ......καλότυχος και τρισμακάριος όποιος υπομείνη και δεν βουλωθει, εκείνος βέβαια θέλει στεγανωθει και θέλει σταθει εις τον χορόν των μαρτύρων.
    Και πάλιν άθλιος και ταλαίπωρος όποιος πλανεθεί και τον πιστεύσει και βουλωθεί, εκείνος έχει να καίεται πάντοτε εις την αιώνιον κόλασιν μαζί με τον πλάνον Αντίχριστον.

    Αυτά λογιάζω, αδελφοί μου, σας ετρόμαξαν την καρδίαν και αληθινά φοβερά πράγματα είναι και εγώ όπου τα λέγω τρέμω και δειλιώ, μα τί να κάμω όπου έχω χρέος να σας τα φανερώσω. Λοιπόν ύστερα από αυτά τα κακά του κατηραμένου Αντιχρίστου θέλει λάμψει ο Πανάγιος σταυρός επάνω εις τον ουρανόν...

    «... Καθώς εις τον καιρόν του Νώε οι άνθρωποι δεν επίστευον αλλά τον επεριγελούσαν, έως όπου ήλθεν εξάφνως η οργή του Θεού και ο κατακλυσμός και έπνιξεν όλον τον κόσμον, ομοίως και τώρα χριστιανοί μου εις την Δευτέραν Παρουσίαν του Χριστού μας δεν έχουν να πιστεύσουν οι άνθρωποι καθώς και τότε δεν επίστευσαν.

    Το ηξεύρω και εγώ χριστιανοί μου πως με περιγελούν και λέγουν: Τώρα ήλθες εσύ παλαιοκαλόγερε, να μας ειπείς λόγια εδικά σου. Τα λόγια οπού σας λέγω δεν είναι εδικά μου, είναι λόγια του Παναγίου Πνεύματος, οι αμαρτίες είναι εδικές μου, και όποιος θέλει να πιστεύσρι, πλην είναι ο καθένας ελεύθερος και όπως θέλει να κάμει. Εγώ το χρέος μου κάμνω, την πραγματεία μου»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Παιδία, εσχάτη ώρα εστί, και καθώς ηκούσατε ότι ο αντίχριστος έρχεται, και νυν αντίχριστοι πολλοί γεγόνασιν· όθεν γινώσκομεν ότι εσχάτη ώρα εστίν» (Α Ιω. β , 18,)

    ΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΣΧΑΤΗ ΩΡΑ ?

    «εξ ημών εξήλθον, αλλ ουκ ήσαν εξ ημών· ει γαρ ήσαν εξ ημών, μεμενήκεισαν αν μεθ ημων· αλλ ινα φανερωθώσιν ότι ουκ εισί πάντες εξ ημών» (Α Ιω. β , 19).

    ΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΠΑΣ δεν εξήλθε απο μας ?

    «ο δε βεβαιών ημάς συν υμίν εις Χριστόν και χρίσας ημάς Θεός, ο και σφραγισάμενος ημάς και δους τον αρραβώνα του Πνεύματος εν ταις καρδίαις ημών» (Β Κορ. α, 21-22)
    Εδώ σαφέστατα φαίνεται ότι ο Θεός είναι εκείνος, ο οποίος δίδει την βεβαίωση στους Χριστιανούς, Αυτός είναι εκείνος που μας χρίει.
    Η χρίση ταυτίζεται με την σφράγιση και αυτό γίνεται από τον Θεό, ο οποίος δίδει στις καρδιές μας τον αρραβώνα του Πνεύματος. «και υμείς χρίσμα έχετε από του αγίου, και οίδατε πάντα» (Α Ιω. β , 20)


    ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΓΙΟ ΧΡΙΣΜΑ,σφραγίς δωρεάς Πνεύματος Αγίου, ειναι ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΣΑΤΑΝΟΠΑΙΔΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ?

    Χμ! ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ... οτι μεσω του μυστηριου ενουνται με τον σατανα ...

    ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΥΚ ΕΣΤΙ ΣΩΤΗΡΙΑ !

    ΤΑ ΠΑΠΑΚΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ

    ΤΑ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΑΚΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΟΥ ΣΑΤΑΝΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. «Υποκριταί, το μεν πρόσωπον του ουρανού γινώσκετε διακρίνειν, τα δε σημεία των καιρών ου δύνασθε γνώναι;»
    (Ματθ. ις’, 3)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. «Υποκριταί, το μεν πρόσωπον του ουρανού γινώσκετε διακρίνειν, τα δε σημεία των καιρών ου δύνασθε γνώναι;» (Ματθ. ις’, 3).

      Τό ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ (Ματθ. ις’,3) χωρίο ετέθη ατυχώς στην παρούσα ακολουθία των σχολίων, αφού δεν έχει καμμιά σχέση με τη Δευτέρα Παρουσία και τους έσχατους καιρούς. Το απηύθυνε ο Κύριος προς τους υποκριτάς της εποχής του, όταν του ζήτησαν να τους "επιδείξει κάποιο σημείο εξ ουρανών". Εκείνος τότε, τους είπε (σε ελεύθερη ερμηνεία):
      "-Υποκριτές, τα μετεωρολογικά σημάδια του ουρανού ξέρετε να τα βλέπετε και να τα ερμηνεύετε, αλλά το ότι είμαι ο Υιός του Θεού και Θεός, δεν το καταλαβαίνετε και δεν θέλετε να το αποδεχθείτε; Τυφλοί βλέπουν, κουτσοί περπατάνε, παράλυτοι τρέχουν με το κρεββάτι στον ώμο, ασθενείς και πυρέσσοντες ιώνται, αιμορροούσες γυναίκες ιώνται, άνεμοι κοπάζουν, δαιμόνια αποβάλλονται εκ των δαιμονισμένων, άρτοι και οψάρια πολλαπλασιάζονται, αμαρτωλοί, καταχραστές, μοιχοί, πόρνες και τελώνες μετανοούν, λεπροί ιώνται και επανέρχονται στην κοινωνία, προφητείες εκπληρώνονται, νεκροί ανασταίνονται, η Βασιλεία των Ουρανών εξαγγέλλεται. Δεν μπορείτε να τα καταλάβετε αυτά τα σημεία των καιρών; Ώ γενεά πονηρή και μοιχαλίδα (που μοιχεύεις και πνευματικώς -διότι απαρνείσαι τον Θεό και τη Διαθήκη του, και υποκριτικά τελείς τα θρησκευτικά σου καθήκοντα , τηρώντας παραδόσεις ανθρώπων-) αυτά τα σημεία δεν τα βλέπετε! Σημείο ζητάει η γενεά αυτή και σημείο δεν θα της δοθεί (επιπλέον) παρά μόνο το σημείο του Ιωνά του Προφήτου. Δηλαδή η Ανάστασή Του. Και τους παράτησε κι έφυγε, δίνοντάς στους μαθητάς του, υπόδειγμα του "μετά πρώτην και δευτέραν νουθεσίαν"... παραιτού!

      Διαγραφή
    2. Μπραβο σου αδελφε,
      το επιασες το θεμα πολυ καλα.
      Αυτο συμβαινει και σημερα.
      Μας μιλουν οι Συνωμοσιολογοι για τα σημεια των καιρων.
      δεν μπορουμε εμεις, μας λενε, να τα ξεχωρισουμε.
      Ποια σημεια, ΔΥΣΤΥΧΕΙΣ.
      Γινατε και ακριβεστατοι ερμηνευτες των ΣΗΜΕΙΩΝ;

      ΧΡΕΙΑ ΠΟΛΛΩΝ ΔΑΚΡΥΩΝ και ΣΥΝΕΧΩΝ ΕΥΧΩΝ.

      Διαγραφή
    3. Αγαπητέ κύριε Οδυσσέα, ότι τα "σημεία των καιρών" του χωρίου Μθ.16,3 δεν έχουν καμμία σημασία με την Β΄ Παρουσία, είναι εύκολο να το καταλάβει κάποιος από τα συμφραζόμενα, αρκεί να αναγνώσει όλη την περικοπή, και να μην παρερμηνεύει τας Γραφάς.

      Φυσικά σε άλλα σημεία της Αγίας Γραφής αναφέρονται ακόμα και από τον ίδιο τον Κύριο "σημεία" (που δεν υπάρχουν όλα σήμερα) για τη Δευτέρα Παρουσία. Τονίζεται όμως επίσης και πρωταρχικά, από τον Κύριο και τους Αποστόλους ότι μόνο ο Πατήρ γνωρίζει το πότε θα συμβούν τα έσχατα. Οι σημερινοί αντιχριστολόγοι δεν λαμβάνουν υπόψη όλο το σχετικό/ά κείμενο/α, αλλά επιλέγουν ή αρκούνται σε ερμηνείες άλλων. Όποιος τόλμησε να προσδιορίσει χρόνους και καιρούς της Δευτέρας Παρουσίας, ως προς αυτό το θέμα ήλθε σε αντίθεση με το λόγο του Κυρίου και πλανήθηκε οικτρά. Με βεβαιότητα δικαιούται να ομιλήσει Χριστιανός, μόνο μετά την εκπλήρωση της Προφητείας. Και υπήρξαν αρκετές περιπτώσεις που όπως αναφέρει η Εκκλησιαστική και κοσμική Ιστορία ο λαός πλανηθείς από αντιχριστολόγους της εποχής του, θεωρούσε ότι ήλθε η εσχάτη ώρα, (έλευση Κομήτη του Χάλλευ, Β' Παγκ. Πόλεμος, Άλωση Κων/λης, πολιορκία Βιέννης, millenium λόγω Νοστράδαμου και Ρέλφ κ.α.). Ακόμα και στην πρώτη Εκκλησία κάποιοι παρερμηνεύοντας τους λόγους του Κυρίου, νόμισαν ότι στις μέρες τους θα έρθει ξανά ο Κύριος και παράτησαν τις εργασίες τους, μη εργαζόμενοι αλλά περιεργαζόμενοι. Τους επέπληξε ο Απ. Παύλος λέγοντάς τους ότι, όποιος δεν θέλει να δουλεύει να μην τρώει και να σταματήσουν να "περιεργάζονται", δηλ. να παύσουν να έχουν περιέργεια.

      Διαγραφή
    4. Ανησύχησε ο Κύριος, ο Παντογνώστης, μόλις οι μαθηταί Του τον ρώτησαν "ποια θα είναι τα σημεία της Δευτέρας Παρουσίας Του και της συντέλειας του Κόσμου". Πριν να τους απαντήσει επί του ερωτήματος, τους προειδοποίησε -κι εμάς-: Προσέξτε να μη σας πλανήσει κανείς! (ήξερε τι θα επακολουθήσει).

      "τον πλησίασαν οι μαθητές ιδιαιτέρως, λέγοντας: «Πες μας, πότε θα γίνουν αυτά και ποιο το σημείο της δικής σου παρουσίας και της συντέλειας του αιώνα; Τότε αποκρίθηκε ο Ιησούς και τους είπε: «Προσέχετε μη σας πλανήσει κανείς. Γιατί πολλοί θα έρθουν με το όνομά μου, λέγοντας: “Εγώ είμαι ο Χριστός”, και πολλούς θα πλανήσουν.(Ματθ.24,3-5)

      "Αν λοιπόν σας πουν: “Ιδού, στην έρημο είναι”, μην εξέλθετε. “Ιδού, στα απόμερα δωμάτια”, μην το πιστέψετε. Γιατί όπως ακριβώς η αστραπή εξέρχεται από τα ανατολικά και φαίνεται ως τα δυτικά, έτσι θα είναι η παρουσία του Υιού του ανθρώπου. (Ματθ.24,26-27) (αστραπιαία και αναμφισβήτητα φανερή σε όλους).

      "Έτσι κι εσείς, όταν τα δείτε όλα αυτά, να γνωρίζετε ότι είναι κοντά, "έφτασαν στην πόρτα μας". Αλήθεια σας λέω ότι δε θα παρέλθει η γενιά αυτή, ωσότου γίνουν όλα αυτά". (<- Για τη γενεά που ζούσε επί χρόνων Χριστού! Σωστή ερμηνεία των έσχατων ημερών, είναι πως: όλη η Κ.Δ. είναι τα έσχατα χρόνια, όπως 'εσχατη μέρα για τον καθένα μας είναι η μέρα του θανάτου μας). Ο ουρανός οι η γη θα παρέλθουν, οι λόγοι μου όμως δε θα παρέλθουν. Όσον αφορά όμως εκείνη την ημέρα και την ώρα κανείς δεν τις ξέρει, ούτε οι άγγελοι των ουρανών ούτε ο Υιός παρά ο Πατέρας μόνος (Ματθ.24,33-35΄)
      "οι δυνάμεις των ουρανών θα σαλευτούν...Και τότε θα δουν τον Υιό του ανθρώπου ερχόμενο μέσα σε νεφέλη με δύναμη και δόξα πολλή. Έτσι κι εσείς, όταν δείτε αυτά να γίνονται, να γνωρίζετε ότι κοντά είναι η βασιλεία του Θεού. Αλήθεια σας λέω ότι δε θα παρέλθει η γενιά αυτή, ωσότου όλα γίνουν. Ο ουρανός και η γη θα παρέλθουν, οι λόγοι μου όμως δε θα παρέλθουν».(Λκ. 21΄26,27,31-33)

      "Αγρυπνείτε, λοιπόν, γιατί δεν ξέρετε ποια ημέρα ο Κύριός σας έρχεται. ,,, Γι’ αυτό κι εσείς να είστε έτοιμοι, γιατί την ώρα που δε νομίζετε έρχεται ο Υιός του ανθρώπου.(Ματθ.24΄42,44).

      "Αλήθεια σας λέω ότι δε θα παρέλθει η γενιά αυτή, μέχρις ότου γίνουν όλα αυτά. Ο ουρανός και η γη θα παρέλθουν, οι λόγοι μου όμως δε θα παρέλθουν. Όσον αφορά όμως την ημέρα εκείνη ή την ώρα κανείς δεν τις ξέρει, ούτε οι άγγελοι στον ουρανό ούτε ο Υιός παρά μόνο ο Πατέρας. (Μρκ.13,30-32).

      Διαγραφή
    5. "σχετικά με τους χρόνους και τους καιρούς... η ημέρα του Κυρίου έτσι έρχεται, όπως ο κλέφτης μέσα στη νύχτα. Όταν λένε, «ειρήνη και ασφάλεια», τότε αιφνίδιος όλεθρος πέφτει πάνω τους..." " ας αγρυπνούμε και ας είμαστε νηφάλιοι".

      "Παρακαλούμε λοιπόν εσάς, αδελφοί, όσον αφορά την παρουσία του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και τη συναγωγή μας στο ίδιο μέρος κοντά του, να μη σαλευτείτε γρήγορα από την ψυχραιμία του νου σας ούτε να θορυβείστε, μήτε με πνεύμα μήτε με λόγο μήτε με επιστολή σαν να ήταν από εμάς, πως δήθεν έχει έρθει η ημέρα του Κυρίου. Κανείς ας μη σας εξαπατήσει κατά κανέναν τρόπο. Γιατί δε θα έρθει η ημέρα εκείνη αν δεν έρθει η αποστασία πρώτα, και δεν αποκαλυφτεί ο άνθρωπος της ανομίας, ο γιος της απώλειας..."

      "αυτό σας λέμε βασισμένοι στο λόγο του Κυρίου, ότι εμείς οι ζωντανοί που θα απομένουμε στην παρουσία του Κυρίου δε θα προλάβουμε να φτάσουμε αυτούς που κοιμήθηκαν. Γιατί ο ίδιος ο Κύριος θα κατεβεί από τον ουρανό με πρόσταγμα, με φωνή αρχαγγέλου και με σάλπιγγα Θεού, και οι νεκροί στο Χριστό θα αναστηθούν πρώτα. Έπειτα εμείς οι ζωντανοί, που θα απομένουμε, συγχρόνως μαζί με αυτούς θα αρπαχτούμε μέσα σε νεφέλες για συνάντηση του Κυρίου στον αέρα. Και έτσι πάντοτε θα είμαστε μαζί με τον Κύριο".

      Αυτά και άλλα λέει ο Απ. Παύλος στις Α και Β προς Θεσσαλονικείς επιστολές. Φυσικά, κι εκείνος όπως και ο Κύριος, ομιλεί με την έννοια ότι όλοι οι χρόνοι της Καινής Διαθήκης είναι "έσχατοι χρόνοι", εφόσον για τον Θεό ένας ανθρώπινος αιώνας είναι ένα δευτερόλεπτο, εφόσον στη Βασιλεία του Θεού ο χρόνος χάνει τις φυσικές κι αποκτά τις υπερφυσικές διαστάσεις της αιωνιότητος, εφόσον "έσχατα" κι εσχάτη ώρα για τον καθένα πιστό, και της εποχής των αποστόλων και της δικής μας είναι η ώρα της κοιμήσεώς του. Με την έννοια αυτή και μόνο ζούμε στους εσχάτους χρόνους, και οφείλουμε να είμαστε πανέτοιμοι. Διαφορετικά, η Δευτέρα παρουσία μπορεί να συμβή και σε 45.000 χρόνια, κανείς δεν γνωρίζει πότε. Χρειάζεται συνεπώς σωστή κατανόηση κι όχι παρερμηνεία. Επειδή όμως ήδη κάποιοι στην πρώτη Εκκλησία παρερμήνευσαν τους λόγους του Κυρίου και των Αποστόλων, πλανώμενοι ότι η συντέλεια του κόσμου θα συμβεί στη γενεά τους, σταμάτησαν να εργάζονται κι άρχισαν να ...περιεργάζονται, να έχουν περιέργεια για τους χρόνους, μέρες, ώρες, της Ελεύσεως του Κυρίου! ΑΛΤ! είπε ο Απ. Παύλος, τους επέπληξε πνευματικώς, έδωσε εντολή απομακρύνσεως από όσους επιμένουν να μην υπακούν στα όσα τους παρέδωσε και για εκείνους είπε το γνωστό "όποιος δεν θέλει να εργάζεται να μην τρώει".

      "προσεύχεσθε, ἀδελφοί, περὶ ἡμῶν, ἵνα ὁ λόγος τοῦ Κυρίου τρέχῃ καὶ δοξάζηται, καθὼς καὶ πρὸς ὑμᾶς, καὶ ἵνα ρυσθῶμεν ἀπὸ τῶν ἀτόπων καὶ πονηρῶν ἀνθρώπων· οὐ γὰρ πάντων ἡ πίστις. πιστὸς δέ ἐστιν ὁ Κύριος, ὃς στηρίξει ὑμᾶς καὶ φυλάξει ἀπὸ τοῦ πονηροῦ.
      Πεποίθαμεν δὲ ἐν Κυρίῳ ἐφ' ὑμᾶς ὅτι ἃ παραγγέλλομεν ὑμῖν καὶ ποιεῖτε καὶ ποιήσετε. ῾Ο δὲ Κύριος κατευθύναι ὑμῶν τὰς καρδίας εἰς τὴν ἀγάπην τοῦ Θεοῦ καὶ εἰς τὴν ὑπομονὴν τοῦ Χριστοῦ.
      Παραγγέλλομεν δὲ ὑμῖν, ἀδελφοί, ἐν ὀνόματι τοῦ Κυρίου ἡμῶν ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ, στέλλεσθαι ὑμᾶς ἀπὸ παντὸς ἀδελφοῦ ἀτάκτως περιπατοῦντος καὶ μὴ κατὰ τὴν παράδοσιν ἣν παρέλαβον παρ' ἡμῶν. αὐτοὶ γὰρ οἴδατε πῶς δεῖ μιμεῖσθαι ἡμᾶς, ὅτι οὐκ ἠτακτήσαμεν ἐν ὑμῖν, οὐδὲ δωρεὰν ἄρτον ἐφάγομεν παρά τινος, ἀλλ' ἐν κόπῳ καὶ μόχθῳ, νύκτα καὶ ἡμέραν ἐργαζόμενοι, πρὸς τὸ μὴ ἐπιβαρῆσαί τινα ὑμῶν· οὐχ ὅτι οὐκ ἔχομεν ἐξουσίαν, ἀλλ' ἵνα ἑαυτοὺς τύπον δῶμεν ὑμῖν εἰς τὸ μιμεῖσθαι ἡμᾶς. καὶ γὰρ ὅτε ἦμεν πρὸς ὑμᾶς, τοῦτο παρηγγέλλομεν ὑμῖν, ὅτι εἴ τις οὐ θέλει ἐργάζεσθαι, μηδὲ ἐσθιέτω.

      ἀκούομεν γάρ τινας περιπατοῦντας ἐν ὑμῖν ἀτάκτως, μηδὲν ἐργαζομένους, ἀλλὰ περιεργαζομένους·

      τοῖς δὲ τοιούτοις παραγγέλλομεν καὶ παρακαλοῦμεν διὰ τοῦ Κυρίου ἡμῶν ᾿Ιησοῦ Χριστοῦ, ἵνα μετὰ ἡσυχίας ἐργαζόμενοι τὸν ἑαυτῶν ἄρτον ἐσθίωσιν.
      ῾Υμεῖς δέ, ἀδελφοί, μὴ ἐκκακήσητε καλοποιοῦντες.
      εἰ δέ τις οὐχ ὑπακούει τῷ λόγῳ ἡμῶν διὰ τῆς ἐπιστολῆς, τοῦτον σημειοῦσθε, καὶ μὴ συναναμίγνυσθε αὐτῷ, ἵνα ἐντραπῇ· καὶ μὴ ὡς ἐχθρὸν ἡγεῖσθε, ἀλλὰ νουθετεῖτε ὡς ἀδελφόν.

      Διαγραφή
  6. Σφράγισμα σημαίνει το "ανήκειν" στον συμβολιζόμενο στην σφραγίδα. Οι αρχαίοι σφράγιζαν με πυρωμένο σίδερο ή με διάστιξι (τατουάζ) τους αιχμαλώτους - σκλάβους στα μέτωπα και στα χέρια, οι Ρωμαίοι επίσης σφράγιζαν τους αιχμαλώτους, ο Μ.Κωνσταντίνος απαγόρεψε να σφραγίζουν τα μέτωπα των αιχμαλώτων, οι δουλέμποροι σφράγιζαν με πυροσφραγίδα με τα αρχικά του ιδιοκτήτη τους σκλάβους κ.λπ. κ.λπ. (κάποτε πρέπει να γραφτεί ένα σχετικό άρθρο στην "ομολογία"). Οι αρχαίοι επιφανείς είχαν έκαστος το σήμα του, τα αρχικά του ή το σύμβολό του σε μεταλλική σφραγίδα, ενίοτε δακτυλίδι, και με αυτή σφράγιζαν και το βουλοκέρι, σε έγγραφά τους. Οι ιδιοκτήτες σφράγιζαν με την αντίστοιχη πυροσφραγίδα τα κεφάλια ή τα καπούλια των ζώων, όπως των αλόγων, με τα αρχικά τους, ως σήμα ιδιοκτησίας. Στο χρίσμα, μετά το Βάπτισμα, σφραγίζεται ο νεοφώτιστος με την σφραγίδα του Θεού, σφραγίς δωρεάς του αγίου Πνεύματος που τον συνοδεύει διά βίου, ως δούλον Χριστού, εκτός εάν Τον απαρνηθεί.

    Εμείς έχουμε τη σφραγίδα του Θεού, αόρατη και συμβολική, διότι ανήκουμε στον Θεό που μας εξαγόρασε εκ της κατάρας του Νόμου διά του τιμίου Του αίματος.
    Όποιος είναι του Διαβόλου, έχει τη σφραγίδα του διαβόλου, αόρατη και συμβολική. Στις μέρες της Αποκαλύψεως τα σφραγίσματα και του θεού και του ονόματος του ανθρώπου αντιχρίστου θα είναι επικαιροποιημένα, αλλά πάλι πιθανώς αόρατα και συμβολικά, όπως συμβολικοί είναι όλοι οι αριθμοί της Αποκαλύψεως.
    Πάντως με την παραπάνω έννοια, τα σφραγίσματα είναι στο σώμα και στη διάνοια και όχι σε τσιπάκια και συσκευασίες. Σφραγίσματα, "στίγματα του Χριστού" νοούνται και τα σημάδια των σωματικών ή ψυχικών μαρτυρίων, συκοφαντιών, διωγμών, που υφίστανται οι άγιοι (πιστοί) διά την Πίστι του Κυρίου.

    Ο πατρο Κοσμάς κατονόμασε δυο αντιχρίστους, αλλά δεν ήταν οι τελικοί, της Αποκαλύψεως (άσχετα αν δεν υπάρχει η λέξη αυτή στην Αποκάλυψη). Ήταν εκ των πολλών που γεγόνασιν και γενήσονται μέχρι συντελείας του αιώνος. Αν ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός το εννοούσε με την έννοια του τελικού, θα κατονόμαζε έναν. Κι αν είχε την υποψία ότι ζούσε στις τελικές έσχατες μέρες, δεν θα μοχθούσε να χτίσει σχολειά, ούτε θα συζητούσε για γεγονότα μετά από δεκαετίες.

    Τί γίνεται σήμερα; Όποιος υποστηρίζει ότι τώρα είναι η εσχάτη ώρα πώς ισχυρίζεται ότι το γνωρίζει, όταν περί της ώρας εκείνης δεν γνωρίζουν "ούτε οι άγγελοι ούτε ο Υιός ει μη ο Πατήρ"; Το "εσχάτη ώρα εστί", ελέχθη πολλές φορές, ελέχθη ήδη από τους Αποστόλους, διότι η Δευτέρα έλευσις του Χριστού, εν "ριπή οφθαλμού" θα μπορούσε να έρθει αιφνιδίως "ως κλέπτης εν νυκτί" ή, διότι η εσχάτη ώρα για τον καθένα μας είναι η άδηλη ώρα που θα μας καλέσει διά του θανάτου, ο Κύριος. Η προσωπική εσχάτη ώρα για τον καθένα μας είναι η ώρα του θανάτου, και όχι η Δευτέρα Παρουσία. Ο άφρων πλούσιος, σχεδίαζε "καθελώ μου τας αποθήκας και μείζονας κληρονομήσω, και συνάξω τα γεννήματά μου - και- ψυχή μου έχεις πολλά αγαθά κείμενα εις έτη πολλά. Αναπαύου, φάγε, πίε και ευφραίνου". Αλλά εκεί που δεν το περίμενε, ξαφνικά, άκουσε μια φωνή : "'Αμυαλε, αυτή τη νύχτα ζητούν την ψυχή σου. Αυτά που ετοίμασες τίνος θα είναι πλέον;" !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι δικαίωμά σας να δημοσιεύετε ό,τι πλάνη και κακοδοξία θέλετε, για ποιό λόγο όμως έχετε ταυτόχρονα φωτογραφίες του γέροντος Ευθυμίου στο ιστολόγιό σας; Γνωρίζω καλά ότι ο γέροντας δεν έχει τις ίδιες απόψεις με εσάς σχετικά με τους έσχατους καιρούς στους οποίους ζούμε. Με το να χρησιμοποιείτε τις φωτογραφίες του δίνετε την εντύπωση ότι είστε ορθόδοξοι. Σχετικά με τα Σημεία των καιρών έχουν μιλήσει Πατέρες και Άγιοι και η Αγία Γραφή η ίδια. Αυτούς πιστεύουμε και ακολουθούμε εμείς οι Ορθόδοξοι και όχι εσάς. Και η Εκκλησία μας όταν ψάλλει για τον άγιο Νεκτάριο αναφέρεται σε αυτόν ως τον άγιο των εσχάτων χρόνων. Είστε εσείς πιό σοφοί απο την Εκκλησία μας; Σας εύχομαι ταπείνωση και ντροπή, να μάθετε να ντρέπεστε και να σιωπάτε, για να μην πάρετε κόσμο στον λαιμό σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή μόνο εσείς εκφράζετε την Εκκλησία!
      Ώ, της οιήσεως!

      Διαγραφή

    2. ;Σε ποιες ερμηνειες αναφερεσαι ανωνυμε εσχατολογε;
      Εμεις πρεπει να ντρεπομαστε ή εσυ και οι ομοφρονες σου;;
      Οταν συγκεκριμμενοποιειτε ως βεβαιη εποχη σαν εποχη του Αντιχριστου δεν νομιζετε, ω αφελεις και ανοητοι φιλοπροτεσταντες, οτι συγκεκριμμενοποιειτε και την ελευσι τιου Χριστου;.

      Τι λεει ομως η Γραφη για την ελευσι του Χριστου;
      ΩΣ ΚΛΕΠΤΗΣ ΕΝ ΝΥΚΤΙ, ΟΥΤΩΣ ΕΡΧΕΤΑΙ.
      Εμενα τον Ορθοδοξο αυτο με φτανει και με συγκρατει να προφητευω και να εσχατολογω.
      Η ελευσι των ΕΣΧΑΤΩΝ αρχισε απο τον Α΄μετα Χριστον και συενεχιζεται σε διαστημα ΑΓΝΩΣΤΟ και ΑΠΟΡΡΗΤΟ για μας τους ανθρωπους.
      Τους Αγιους μαλλον τους παρερμηνευετε
      /..
      .Εσυ πως μιλας με τετοια βεβαιοτητα γι αυτα τα τεχνικα ζητηματ;
      Εμεις ρωτησαμε ειδικους και συνεχιζουμε να τους ρωταμε.
      Εσυ ποιους ρωτας;
      Τους καλογηρους;
      Και αυτοι ποιοι ειναι για να αποφανθουν κατηγορηματικα;
      Λαμβανουν τις πληροφοριες απο το Αγιο Πνευμα ή απο το πνευμα της πλανης

      ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΥΓΚΡΑΤΗΤΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΝΕΜΕΝΟΙ ΣΙΓΟΥΡΑ
      Ελεγχετε οσα λενε και διαδιδουν και φυγετε μακρυα τους.
      ΔΕΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΝ.
      Οπατηρ Ευθυμιος Τρικαμηνας δεν ομιλει για συγκεκριμμενα εσχατα χρονια.
      Δεν οριζει αυτα τα χρονια αλλα λεει οτι μπορει να διαρκεσουν ακομα και 500 χρονια που αυτο σημαινει ΑΓΝΩΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.
      Εαν δεν καταλαβαινεις τι λεει ο πατηρ Ευθυμιος εισαι για κλαμματα..
      ;

      Διαγραφή
  8. Ω ταλαιπωροι και αξιοθρηνητοι χριστιανουληδες των ημερων μας.
    Αγεσθε και φερεσθε υπο πνευματων πλανης εδω και εκει ως μαζα και ως συρφετος.
    Εαν λοιπον δεν πειθαρχειτε στην Εκκλησια του Χριστου που ΣΙΩΠΑ ολους αυτους τους αιωνες για τα εσχατολογικα, εσεις ή εμεις πλανωμεθα που εφαρμοζουμε τα ιδια;
    Σε χαρακτηριζω χριστιανουλη γιατι εισαι τετοιος αφου ερνεισαι την ΠΡΑΚΤΙΚΗ της Εκκλησιας και βαδιζεις δικους σου δρομους παρασυρομενος απο τους Σατανιστικους κυκλους ή την Δαιμονισμενη ΡΕΛΦ.
    Εαν λοιπον σε χαρακτηρισω ΒΛΑΚΑ θαχω αδικο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα σας.
    Ο κος Οδυσσέας ασχολείται με το θέμα, διότι προκαλείται. Αμύνεται υπερασπιζόμενος την Αλήθεια του Ευαγγελίου και της Επιστήμης. Υπερασπίζεται την Εκκλησία του Χριστού, υπερασπίζεται την Πίστι. Δεν έχει καμιά άλλη πρόθεση.

    Εκτός από τον σχολιαστή ή σχολιάστρια 19 Σεπτεμβρίου 2016 - 4:08 μ.μ. υπάρχουμε ασφαλώς κι οι άλλοι επισκέπτες και σχολιαστές. Κάποιοι εξ αυτών συμφωνούμε με τον ιστολόγο και μάλιστα από δεκαετίες παρακολουθούμε τους αγώνες, τις διώξεις, τα έντυπα, τώρα το ιστολόγιο "αποτείχιση" του κου Οδυσσέα Τσολογιάννη. Δεν είναι νέος στον εκκλησιαστικό στίβο. Να τα λέμε όλα. Είναι παλαιός και καταξιωμένος αγωνιστής της Ορθοδοξίας. Φέρει μάλιστα πλην του σφραγίσματος του Χρίσματος, επιπλέον ΣΦΡΑΓΙΣΜΑΤΑ του Χριστού, αόρατα μεν υλικώς και στους κοσμικούς, αλλά ορατά πνευματικώς στους έχοντας νουν, λ.χ. το ότι είναι πολύτεκνος για ομολογία Χριστού, άρα δεν προέβη σε αποφυγή τεκνογονίας και συνεπώς τυχόν μη πολύτεκνοι οφείλουμε να σιωπούμε. Ενώ θα μπορούσε να είναι κοσμικώς κι εκκλησιαστικώς ένδοξος, και πάμπλουτος, διευθυντής Κρατικού ή Ιδιωτικού Κοσμικού ραδιοτηλεοπτικού καναλιού ή μεγαλοδημοσιογράφος εφημερίδων κι εντύπων, κοσμικών ή εκκλησιαστικών, με παχυλές απολαβές, ή σε επίζηλη εκκλησιαστική θέση π.χ. εκροσώπου τύπου, λόγω της απόλυτα Ορθόδοξης Εκκλησιαστικής στάσης του δεν υπέκυψε, δεν συμβιβάστηκε, δεν εξαγοράστηκε με ανταλλάγματα. Είναι δεδιωγμένος ένεκεν δικαιοσύνης, λιτοδίαιτος στον βίο, ταπεινός στο φρόνημα. Επί δεκαετίες έβαζε το κεφάλι του στο στόμα λιονταριών, προέβη έτι πλέον σε αποτείχιση κ.α. Επί πλέον εκ νεότητος, κατηχήθηκε από τους πλέον επιφανείς ερμηνευτάς των θείων Γραφών, μελέτησε και μελετά, είναι σοφός, καταρτισμένος, ήταν δε (ως άξιος) εκ των εκλεκτών κι εμπίστων Εκκλησιαστικών αναστημάτων του αιώνα μας. Είναι ελεύθερα σκεπτόμενος Χριστιανός, πρωτοστάτησε στην αποκάλυψη της αλήθειας κατά της τρομοκρατίας των αντιχριστολόγων.
    Μας προξένησε αλγεινή εντύπωση το ότι, του κουνάει κάποιος ή κάποια, το δάκτυλο, με τόση απολυτότητα, ως να ήταν υποτακτικός του/της ο Οδυσσεύς, με επιχειρήματα του τύπου "το λέω εγώ άρα το λέει η Εκκλησία"!!! Μόνο εάν ο ανώνυμος σχολιαστής, βάσει των ανωτέρω, είναι Ιμαλάϊα, μόνον τότε καλώς νουθετεί τον Όλυμπο. Κακώς όμως, σε κάθε περίπτωση, εισάγει από την πίσω πόρτα το "αλάθητο του πάπα" στην Ορθοδοξία. Εισάγει γεροντισμό. Ισχυρίζεται ότι και ο ίδιος/α είναι απλανής και αλάθητος, ισχυρίζεται έμμεσα ότι ο π. Ευθύμιος είναι απλανής και αλάθητος δίκην Πάπα, ότι κάθε λόγος του είναι δόγμα της Ορθοδοξίας και ότι δεν μπορεί να σφάλλει επί του συγκεκριμένου θέματος της ελεύσεως του αντιχρίστου στην εποχή μας και άρα της Δευτέρας ενδόξου Παρουσίας του Κυρίου και άρα της Συντελείας του Αιώνος, ο π. Ευθύμιος (αν ο π. Ευθύμιος υποστηρίζει, ΑΝ επαλαλαμβάνω (διότι ο κος Οδυσσέας έδωσε αρνητική διευκρίνιση) ότι ζούμε στα ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ έσχατα χρόνια, ότι δεν θα προλάβει να γίνει Οικουμενική Σύνοδος, ότι στα χρόνια μας θα έρθει ο Αντίχριστος και θα συμβεί η Δευτέρα Παρουσία). Και, γιατί για ένα τέτοιο δευτερεύον θέμα δεν θα μπορούσε να έχει το ιστολόγιο διαφορετική αντίληψη από τον π. Ευθύμιο και να τη διατυπώνει ελεύθερα, διατηρώντας όμως την πλήρη ταύτιση στα σοβαρά αντιοικουμενιστικά ζητήματα; Είδαμε στη συγκέντρωση της Λάρισας και τον π.Π.Παπαδόπουλο. Αν τυχόν εκείνος διαφωνεί εν μέρει ή εν όλω τις αντιχριστολογίες για τα μπαρκόουντς, τα τσιπάκια, τα 666άρια κ.λπ. θα έπρεπε να διασπαστεί ο αντιοικουμειστική ενότητα της ομήγυρης και να τον πετάξουν έξω με τις κλωτσές; Στο κάτω της γραφής ας σταματήσουν πρώτοι κάποιοι αντιχριστολογούντες να μας ζαλίζουν καθημερινά διαστρεβλώνοντας την Αγία Γραφή. Διότι εκείνοι ανακινούν συνεχώς το θέμα και προκαλούν άμυνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "η Εκκλησία μας όταν ψάλλει για τον άγιο Νεκτάριο αναφέρεται σε αυτόν ως τον άγιο των εσχάτων χρόνων".

    γράφεται στο σχόλιο που επιπλήττει τον Οδυσσέα επειδή έχει Ορθόδοξες απόψεις.

    1) Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια.

    2) Μάθετε επιτέλους ότι ολη η περίοδος της Καινής Διαθήκης είναι έσχατοι καιροί, από τα χρόνια του Κυρίου μέχρι τη συντέλεια του αιώνος.

    3) Και το κυριότερο: Μάθετε επιτέλους ότι ακόμα και στην υμνολογία της Εκκλησίας, και στο εορτολόγιο, που δεν είναι Ευαγγέλιο αλάνθαστο και θεόπνευστο, αλλά έργα ανθρώπων υπάρχουν και λάθη, και παρανοήσεις, και αναφορές σε πληροφορίες που δεν ισχύουν. Όπως δεν είναι "Ευαγγέλιο" αλάνθαστο κάθε φράση αγίου, πατρός, γέροντος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 4) Κάποιος υπερήλικας δημοσιογράφος - χρονογράφος με το ένα πόδι στον τάφο, επετίθετο στην Εκκλησία και ειδικά στον π. Αυγουστίνο. Οι αναγνώστες, διαβάζαμε σε φιλικά προς τον π. Αυγουστίνο έντυπα, και σε επιστολές υποστηρικτών του, να χαρακτηρίζεται ο αντι-Καντιωτικός, ως "εσχατόγερος". Συνειρμικά, ο νους μας πήγαινε στη λέξη "σκατόγερος". Κατωνομαζόταν ως "ΕΣΧΑΤΟγερος" διότι ήταν γέρος και ζούσε στα τελευταία χρόνια της ζωής του. Κανένας δεν υπέθεσε ότι Εσχατόγηρος σημαίνει γέρος της Δευτέρας παρουσίας.

    5) Όπως σημαίνει και στο 4 η κυριολεξία του "έσχατος" είναι "ο τελευταίος". "Και έσονται οι έσχατοι πρώτοι και οι πρώτοι έσχατοι".
    5-α) Λέγεται και κυριολεκτικά και μεταφορικά. Μέχρις εσχατιών της γης (στα άκρα της γης, αλλά η γη δεν έχει άκρα και τέλος ως σφαιρική), "και στο έσχατο χωριό", (στο πιο απομακρυσμένο ή και στο πιο μικρό) αγώνας μέχρις εσχάτων (μέχρι τέλους, μέχρι θανάτου, μέχρι να τελειώσουν τα πολεμοφόδια), είναι ο έσχατος μαθητής (ο χειρότερος, ο τελευταίος) και άλλες έννοιες ανάλογα με τα συμφραζόμενα.

    6) Χρονικά, "έσχατοι χρόνοι, έσχατες μέρες, έσχατοι καιροί" έχουν έννοιες όπως λ.χ. μερικές:

    6-α) Όλη η εποχή της Καινής Διαθήκης από το 1 μ.Χ. μέχρι τη συντέλεια του αιώνος.
    6-β) Κάθε μέρα, ώρα, στιγμή της ζωής του ανθρώπου εκκλησιαστικώς θεωρείται ως "εσχάτη ώρα" και όλα τα χρόνια της επιγείου ζωής, ως "έσχατα χρόνια". Με την έννοια "να είμαστε έτοιμοι" πάντοτε.
    6-γ) Έσχατοι χρόνοι για τον καθένα λέγονται και τα τελευταία χρόνια των γερατιών του.
    6-δ) "έσχατοι καιροί, έσχατα χρόνια, έσχατες μέρες και ώρες" σημαίνει ασφαλώς και τις τελευταίες προ της Δευτέρας Παρουσίας. Όμως:
    6-ε) "Έσχατοι χρόνοι" στην διαδοχική ακολουθία των ετών σημαίνει τα τελευταία, τα πρόσφατα, χρόνια πριν από τη στιγμή που μιλάμε τώρα, "τα σύγχρονα έτη" η εποχή μας. Δηλαδή, ένας άνθρωπος που μιλάει το 2016, λέει "εσχάτως η κοινωνία άλλαξε ριζικά" κ.λπ. και οι "έσχατοι χρόνοι" για έναν άνθρωπο του 21ου αιώνα, μπορεί να είναι, ίσως και ο 20ός αιώνας και ο 19ος. Με αυτή την έννοια, αποκαλείται άγιος των εσχάτων χρόνων ο Νεκτάριος Πενταπόλεως. Απορώ πώς κατόρθωσε κάποιος ή κάποια να κατανοήσει ότι αναφέρεται ως "άγιος των χρόνων της Δευτέρας Παρουσίας" αν και όπως εγράφη, δεν είναι αλάνθαστα τα τροπάρια. Άνθρωποι τα δημιούργησαν.

    Ο Απ. Ιάκωβος στην επιστολή του αναφέρει: "Μακροθυμήσατε οὖν, ἀδελφοί, ἕως τῆς παρουσίας τοῦ Κυρίου. ... ὅτι ἡ παρουσία τοῦ Κυρίου ἤγγικε". (Ιακώβου 1 - 3). Τι θα έλεγαν στον Απόστολο Ιάκωβο οι σημερινοί αντιχριστολογούντες, οι σίγουροι ότι ζούμε ολίγον προ της Δευτέρας Παρουσίας, αφού το κείμενο εγράφη πριν από 2000 χρόνια; Πώς θα ερμήνευαν την "παρουσία Κυρίου" που "ήγγικε" λίγα έτη μ.Χ. και πώς θα ερμήνευαν άραγε και τις "έσχατες ημέρες" που αναφέρει ο Απ. Ιάκωβος στα συμφραζόμενα; Θα του κουνούσαν το δάχτυλο κι εκείνου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδελφε μου εν Χριστω, εισαι ωραιος, αναλυτικος, κατατοπιστικος, ακριβολογος, θεολογικοτατος.
      Γραφε επωνυμα και μη φοβασαι.
      Θελω περισσοτερη συνεργασια μαζι σου.
      Δωσε μου με καποιον τροπο ενα σημαδι σου.

      Σε λιγο θα βαλω κατι το πολυ εξυπνο του Επιφανιου μας για να γελαση και το ...παρδαλο κατσικι!!!

      Εγω ολα τα χρονια την Αληθεια λαλω και γραφω και ομολογω.
      Και διηλθον δια πυρος και υδατος και εξηλθον εις την αναψυχην του Παμφιλανθρωπου Ηγαπημενου Κυριου μας.
      Μονο ...ΓΡΑΤΣΟΥΝΙΣΤΙΚΑ απο ολες τις Συμπληγαδες που περασα και ΤΙΠΟΤΑ περισσοτερο.
      Δοξα τω Θεω και τη Απεραντω Αυτου Φιλανθρωπια.

      Διαγραφή
    2. Σημείον ζητείτε, σημείον δοθήσεται:

      Οι τριεξάρηδες αδελφοί μας άνετα θα μπορούσαν να με κατηγορήσουν ότι στο σχόλιο "21 Σεπτεμβρίου 2016 - 9:49 π.μ." σκόπιμα έβαλα... σφραγίσματα του αντιχρίστου
      Αν δείτε τις παραγράφους, υπάρχουν κατακόρυφα 666 666 δύο "σφραγίσματα" δηλ. με τη σειρά 6, 6-α, 6-β, 6-γ, 6-δ, 6-ε. και μάλιστα, αν τα καταμετρήσουν, όχι ένα, όχι δύο, πολλά σφραγίσματα θα ανακαλύψουν, με τον τρόπο που δήθεν τα ανακάλυψαν στον γραμμικό κώδικα. Διότι κι εκεί, [αν και δεν υπάρχουν, αλλά όπως διαδίδουν ότι υπάρχουν], δεν είναι συνεχόμενα 666 αλλά διάσπαρτα 6 και παρεμβάλλονται άλλοι αριθμοί. Δεν είναι 666 αλλά π.χ. 6346216. Τι σχέση έχει το 6256986 με το 666! Και τι σχέση έχει το 666 που μπορεί να βρίσκεται και σε έναν αριθμό νταλίκας, ή σε έναν ΑΜΚΑ, ή στην ταυτότητα του μακαριστού αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, με το σφράγισμα του αντιχρίστου!

      Τα καλά λόγια, επιστρέφονται σ΄εσάς και σε όλους τους πατέρες και αδελφούς που επιμένοντας στην Εκκλησιαστική Ερμηνεία των Γραφών και στην αλήθεια της τεχνολογίας, μας απάλλαξαν από την τρομοκρατία των μορμολυκείων.

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου