Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

Αναίρεση κατηγορίας Κυπριανού Χριστοδουλίδη για «αποτείχιση εντός των τειχών της καινοτόμου νεωτερικής εκκλησίας»



Αναίρεση κατηγορίας Κυπριανού Χριστοδουλίδη για «αποτείχιση εντός των τειχών της καινοτόμου νεωτερικής εκκλησίας»


Από το Ιστολόγιο «Ομολογία»
http://apotixisi.blogspot.com.au/2015/06/blog-post_86.html#comment-form
Kyprianos Christodoulides5 Ιουνίου 2015 – 2:16 π.μ.

“Φίλε, αυτός είναι ο δρόμος της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ. Μας τον δείχνουν οι Άγιοι Πατέρες. Η Ορθοδοξία είναι η Πίστι των Πατέρων. Αλλοιώς δεν διαφέρουμε από τους Προτεστάντες”
 

κχ
Αν είναι όπως τα γράφει ο κ. Οδυσσέας, δηλαδή, μένουμε αποτειχισμένοι εκτός εκκλησίας οικουμενιστών και εντός εκκλησίας αποτειχισμένων, για να μη το κάνουμε σαν τους προτεστάντες, τότε υπάρχει ένα ερώτημα : 

Ποιον μνημονεύουν οι ιερείς σε περίπτωση εκλιπόντος και μη υπάρχοντος επισκόπου ; 
Εν προκειμένω, ποιον θα μνημονεύει τώρα ο Ιερομόναχος Ευθ. Τρικαμηνάς ; 
Αν αρκεί το “πάσα επισκοπή ορθοδόξων”, είναι ποτέ δυνατόν ο λαός να καταργεί την μνημόνευση επισκόπου και να μπαίνει αυτός στη θέση του ; 
Διότι τί σημαίνει το “πάσα επισκοπή ορθοδόξων” ; 
Η γνώμη μου είναι ότι κάτι δεν πάει καλά, εκτός αν κάνω λάθος, οπότε παρακαλώ να με διορθώσουν όσοι γνωρίζουν καλύτερα.
Βεβαίως, μη νομιστεί ότι συντάσσομαι με το τραγελαφικό : αποτείχιση εντός των τειχών της καινοτόμου νεωτερικής εκκλησίας. Κάθε άλλο. 
Αν κατηγορούνται οι παλαιοημερολογίτες ότι έγιναν σαν τους προτεστάντες, οι εντός καινοτομίας παραμένοντες, αλλά αποτειχισμένοι στα λόγια, έγιναν σαν τους παπικούς που κανείς δεν τολμά να φύγει.
Με δεδομένο, λοιπόν, ότι οι εντός καινοτομίας και ήδη εκτός εκκλησίας αποτειχισμένοι θα βρεθούν σύντομα ορφανοί, αφού τους παλαιοημερολογίτες τους έχουν διαγράψει, πείτε μας, πώς προβλέπεται να συνεχιστεί ο αγώνας της πληγωμένης από τον οικουμενισμό, όχι όμως και από τον νεωτερισμό του 1924, Εκκλησίας της Ελλάδος ;
Τέλος, μη νομισθεί ότι δεν θα γράψουμε, αυτά που δεν σας λένε οι εντός καινοτομίας αντιοικουμενιστές και ίσως, δεν υποψιάζονται οι ορφανοί (σε λίγο) από νεωτερικούς επισκόπους αποτειχισμένοι. 
Η συμμαχία μεταξύ Βατικανού και Φαναρίου έγινε προκειμένου να αντιμετωπισθεί ο επελαύνων Προτεσταντισμός, κυρίως δε ο Αγγλικανισμός, ο οποίος δρα ως Δούρειος Ίππος κατά της Ορθοδοξίας. Οι Αγγλικανοί έχουν ξεπεράσει κατά πολύ την παπική Ουνία.
Αυτός ο ακήρυκτος πόλεμος δεν είναι καθόλου νέος, έχει πολύ βαθιές ρίζες. Τώρα όμως που οι Προτεστάντες έχουν σύμμαχο τους Σιωνιστές, τα πράγματα δεν πάνε καθόλου καλά για το Βατικανό και την οικουμενιστική Διπλωματία του. Όσο για εμάς εδώ, άλλο δεν θα γράψουμε από κάτι λίγους στίχους

 «Στη γη των Bησιγότθων αρμενίζεις
και σε κερδίζουν κήποι κρεμαστοί
μα τα φτερά σου σιγοπριονίζεις»
(‘Αλκης Αλκαίος)

 


Απάντηση Νικολάου Πανταζή:
Φίλε Κυπριανέ
Θα αφήσω τον Οδυσσέα να σου απαντήσει καταλλήλως για το ανεπιτυχή και ανεπίτρεπτο συσχετισμό σου του Οδυσσέα με τους προτεστάντες «για να μη το κάνουμε σαν τους προτεστάντες». 
Θα αφήσω και τον π. Ευθύμιο να σου απαντήσει, εάν τελικά ευκαιρισει και ενημερωθεί για την άρνηση και αμφισβήτησή σου ότι «κάτι δεν πάει καλά» με την εκκλησιολογία του, ως προς την μνημόνευσή του «υπέρ πάσης επισκοπής ορθοδόξων».



Είναι βεβαίως προς τιμήν σου το ότι αναγνωρίζεις και ταπεινά δηλώνεις το «εκτός αν κάνω λάθος, οπότε παρακαλώ να με διορθώσουν όσοι γνωρίζουν καλύτερα.» Εάν το πραγματικά το εννοείς αυτό και είσαι ευπρόσδεκτος για καλόπιστη διόρθωση, τότε αυτό αποκαλύπτει το ευγενές ήθος σου πως δεν κάνεις τον πολύξερο και πολυμαθή, τον Δογματικό και Ερμηνευτή των Κανόνων και της Θεολογίας. Ούτε πάλι και εγώ θα τολμούσα να κάνω το δάσκαλο στο χώρο σου, στην επιστήμη σου, διότι θα αποδεικνυόμουν μωρός και αδιάβαστος.
Ένα το κρατούμενο.


Δεύτερον: Η πεπαλαιωμένη και ξεπερασμένη πια δήλωσή σου «αποτείχιση εντός των τειχών της καινοτόμου νεωτερικής εκκλησίας» δεν ισχύει και ειλικρινά νόμιζα, αδελφέ μου, πως είχε αυτό οριστικά μέσα σου ξεκαθαριστεί. Το ότι επανέρχεσαι στο «ίδιον εξέραμα» τούτο, «ουκ ανδρος σοφού»…
Αλλά για να το ξεκαθαρίσουμε μία και καλή, το ότι προτιμούμε (για λόγους που εσύ δεν σέβεσαι και δεν θέλεις να κατανοείς) να ακολουθούμε, να δανειζόμαστε το ΧΡΟΝΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΕΤΡΗΣΕΩΣ ΧΡΟΝΟΥ της όντως «καινοτόμου νεωτερικής εκκλησίας», αυτό ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ πως ταυτιζόμαστε με αυτήν και διατηρούμε Δογματική, Μυστηριακή ΚΟΙΝΩΝΙΑ με αυτήν!



ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΣΥ, το ότι προτιμας να ακολουθείς, να δανείζεσαι το χρονικό εργαλείο μετρήσεως χρόνου ενός ΠΑΓΑΝΙΣΤΗ, Ειδωλολάτρη, Ιούλιο Καίσαρα, αυτό δεν σημαίνει (ούτε ποτέ επιτρέπεται να το συμπεραίνουμε) ότι αυτομάτως ταυτίζεσαι με αυτόν τον ειδωλολάτρη και ασπάζεσαι το αιρετικό του πιστεύω. Είσαι επιστήμων. Δείξε, σε παρακαλώ, την απαιτούμενη κατανόηση και λογική.
«Αποτείχιση εντός των τειχών της καινοτόμου νεωτερικής εκκλησίας»
Και εδώ, κάτι δεν πάει καλά με τη φράση σου και την ατέρμονη εμμονή σου. Δεν υφίσταται ΚΑΜΜΙΑ «Αποτείχιση εντός των τειχών». 
Το Ημερολόγιο ΔΕΝ μας τοποθετεί «εντός των τειχών» αλλά το Δόγμα. 
«Τείχη νοητά καθορώμεν τα της πίστεως ημών δόγματα» και όχι τα Εορτολόγια. Βέβαια, το ένα συσχετίζεται με το άλλο. Εμείς οι Αποτειχισθέντες, 
ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ, ΔΕΝ καταπατούμε ΚΑΝΕΝΑ Δόγμα ούτε αυτό το Πασχάλιο που επικαλείσαι. Εάν συνεχίζεις να μας εγκαλείς για καταπάτηση Δόγματος, να το υποστηρίξεις σε παρακαλώ κανονικά, με Κείμενα Πατερικά και Παραπομπές, με Κανόνες και αναφορές, όχι με «λαϊκά τραγούδια»…



Όσο για την προφητική σου πρόβλεψη πως «οι αποτειχισμένοι θα βρεθούν σύντομα ορφανοί», είναι μάλλον ανέκδοτο Κυπριακό… Μας «διαφωτίζετε το σκότος» εφ’ όσον τολμάτε να γράφετε αυτά που «δεν υποψιάζονται οι ορφανοί (σε λίγο) από νεωτερικούς επισκόπους αποτειχισμένοι.» (να ‘το πάλι το ανέκδοτο για να το καταλάβουν αυτοί που δεν κατάλαβαν, κατάλαβες;)




Κυπριανέ, ορφανοί ΔΕΝ είμαστε, ούτε είμασταν, ούτε πρόκειται ποτέ να καταστούμε. Έχουμε τον Πατέρα, και τον Υιό και το Άγιο Πνεύμα. Έχουμε την ΜΗΤΕΡΑ του Θεού και την Μητέρα Εκκλησία αποτελούμε εμείς οι «δύο και τρεις συνηγμένοι» εις του Αυτού Όνομα. Το ότι δεν έχουμε ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ επίσκοπο, αυτό δεν σημαίνει στη Θεολογία, αναγκαστική ορφάνια. Κέντρο της Εκκλησίας ΔΕΝ είναι ο επίσκοπος αλλά ο Χριστός Ο ΙΔΙΟΣ, η ΑυτοΑλήθεια και Πηγή πάσης επισκοπής Ορθοδόξων.

Επειδή όμως τα Ελληνικά σου είναι άριστα (και επειδή όλως εξαιρέτως υπεραγαπώ τα Κυπριακά και σε παρακαλώ να τα χρησιμοποιείς πολύ πιο συχνά καθότι μαζί με τα Ποντιακά και Κρητικά, συγγενεύουν περισσότερο από κάθε άλλη διάλεκτο, στην Ιεροτάτη Ευαγγελική μας Γλώσσα), θα σου υπενθυμίσω πως άλλο πράγμα το «υπέρ πάσης επισκοπής ορθοδόξων» και άλλο πράγμα το «υπέρ πάσης επισκοπής (ποίμνης) ορθοδόξων» (έστω και ανεπίσκοπης) και ΆΛΛΟ πράγμα το «υπέρ πάντων επισκόπων ορθοδόξων», διότι όταν δεν υπάρχουν Επίσκοποι που να Ορθοδοξούν, τότε τι;;; 
Όπως σου εξήγησα, βάση της ενότητας και επισκοπής (διαποιμάνσεως των πιστών) η ΑΛΗΘΕΙΑ και όχι ο άνθρωπος τρεπτός επίσκοπος, ο οποίος δύναται να είναι και αιρετικός.
Σίγουρα θα έχεις ακούσει την Ελλαδική φράση «προσέχουμε για να έχουμε» Και μεις, διά του π. Ευθυμίου, προσέχουμε ΠΟΙΟΝ Μνημονεύουμε για να έχουμε, να κατέχουμε και να διατηρούμε ΑΝΟΘΕΥΤΗ την Κοινωνία μας με τον ΑΡΧΙΠΟΙΜΕΝΑ και Δεσπότη Χριστό. 
Ο Δεσπότης Πάντων θα μας χαρίσει και δεσπότη – επίσκοπο επίγειο, Ορθόδοξο και «Ορθοτομούντα τον Λόγον της Αληθείας Αυτού!» Μέχρι τότε, θα παρακαλούμε για αυτό το «κρέας», το «ύδωρ» και «ψωμία» και έσω σίγουρος, Αυτός, ο Δεσπότης Χριστός, δεν θα μας πετάξει πέτρες κατά πρόσωπον, ούτε λάσπη στα μούτρα…

Μέχρι τότε όμως, δεν θα τολμήσουμε να δημιουργήσουμε δικές μας Νέες Συνόδους ούτε θα προβούμε ανέλπιστα σε ανεξέλγκτες χειροτονίες. Ξέρεις πόσοι ιερείς υπάρχουν εδώ στην Αυστραλία, που ΟΥΤΕ χειροτονία έλαβαν, ούτε επίσκοπο έχουν αλλά φόρεσαν απλά ένα ράσο και κάνουν το παπά. «Τα ράσα δεν κάνουν το παπά» αλλά ούτε και οι πολλές αντιμαχόμενες Σύνοδοι την «Εκκλησία»!
 
Θα σε ρωτήσω κάτι απλό, η μάλλον ΔΥΟ ερωτήσεις θα σου κάνω, αλλά θέλω να είσαι ειλικρινής, πρώτα με τον εαυτό σου και έπειτα με όλους εμάς και όσους σε διαβάζουν, διότι δεν θα ήθελα να βγει άλλος του Παλαιού να σε διορθώσει και να αποδείξει κάποια παραποίηση της αληθείας:
 

1) Πόσους «Αρχιεπισκόπους Αθηνών και Πάσης Ελλάδος» και πόσες έχουμε διαφορετικές Συνόδους Ενισταμένων του Παλαιού, του Πατρίου, ιδίως εδώ στην Ελλάδα;
 
2) Εάν υποθετικώς πάντα, το τονίζω αυτό, εάν υποθέσουμε πως ΣΗΜΕΡΑ κιόλας αποφασίσω να υπαχθώ σε μία από αυτές τις Συνόδους, σε παρακαλώ ταπεινά και αντικειμενικά να μου εξηγήσεις εν πάση αληθεία, με το χέρι στη καρδιά, σε ΠΟΙΑ από όλες να προσχωρήσω και γιατί;


Τέλος, όσον αφορά το πολύ ωραίο τραγούδι που αφιερώνεις, το μόνο που έχω να σου πω, πρόσεχε, διότι και γω με τη σειρά μου θα σου αφιερώσω τον ΑΜΕΣΩΣ επόμενο στίχο του ΙΔΙΟΥ τραγουδιού που αποκαλύπτει την πλάνη σας και ξεγυμνώνει τη λαθεμένη σας Εκκλησιολογία των πολλών, αντιμαχομένων, μισουμένων και αλληλο-αφοριζομένων σας Συνόδων…
 
Σκέπασε αρμύρα (Πολυσυνοδική) το γυμνό (από χάρι Εκκλησιολογικό) κορμί σου
σου ’φερα απ’ τους Δελφούς γλυκό νερό (και επισκόπους από το εξωτερικό)
Στα δύο είπες πως θα κοπεί η ζωή σου, (η λατρεία σου η Ημερολογιακή σου)
και πριν προλάβω τρις να σ’ αρνηθώ (άρνηση να προσχωρήσω στο Παλαιό)
σκούριασε το κλειδί του παραδείσου! (όπως σκούριασε και η Εκκλησιολογία σας!)




ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΝΙΚΟΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ

6 σχόλια:

  1. Για την απάντηση στον κύριο Νικόλαο Πανταζή, βλέπε σχόλια στην ιστοσελίδα : http://apotixisi.blogspot.gr/2015/06/blog-post_86.html , με ημερομηνία σχολίων 6 Ιουνίου 2015 - 5: 31 π.μ.

    Για να μην κουράζω τον αναγνώστη ή τον κ. Νικόλαο Πανταζή, πληροφορώ ότι από μέρους μου δεν θα συνεχίσω άλλο τον διάλογο μεταξύ του. Η Εκκλησία όρισε την εαρινή Ισημερία με το Πασχάλιον, που καθιέρωσε η Α' Οικουμενική Σύνοδος, όπου η Ισημερία προσδιορίστηκε ημερολογιακά και όχι αστρονομικά. Την Εκκλησία δεν την ενδιαφέρει η επιστημονική - αστρονομική ακρίβεια. Αν ήταν έτσι, τότε πώς θα εξηγούσε επιστημονικά - άρα νομοτελειακά - την θεία Ενανθρώπηση και πλείστα όσα άλλα. Και ακόμη, βάσει των επιστημονικών δεδομένων, οφείλει να δώσει τη συγκατάθεσή της ως προς τον νεοεισαχθέντα θάνατο των φερομένων και ως "κλινικά νεκρών".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Ενότητα της Εκκλησίας μας δεν καθορίζεται από τα ημερολόγια γιατί ορίζεται μόνο από την αληθινή Πίστη στην Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία μας που σώζει την Αθάνατη ψυχή μας.
      Γιατί δεν απαντάτε ποτέ και επιμένετε να λέτε τα ίδια ημερολογιακά άσχετα με την Ορθόδοξη Πίστη μας υπερασπιζόμενος το παλαιό ημερολόγιο του ειδωλολάτρη Ιουλιανού και γνωρίζοντας ότι η Α΄ Οικουμενική Σύνοδος δεν όρισε κανένα άγιο και πάτριο ημερολόγιο παρά μόνο τον Πασχάλιο Κανόνα που καθορίζει τον εορτασμό του Πάσχα την ίδια ημερομηνία είτε το εορτάζουμε με το νέο διορθωμένο Ιουλιανό ημερολόγιο στην Ελλάδα είτε με το παλαιό ημερολόγιο στα Ιεροσόλυμα.

      Κακώς ασχολούμαστε με χριστέμπορους ημερολάτρες ψευδοπισκόπους που επειδή λατρεύουν τον "Θρόνο" δογματοποιούν τα ανθρώπινα ημερολόγια παρασύροντας αθώες αθάνατες ψυχές στην αιώνια κόλαση και είναι εντειχισμένοι σε αμέτρητες αλληλοαφορισμένες παρασυναγωγές έχοντας το ίδιο οικουμενιστικό σιωνιστικό μασονικό αντίχριστο πνεύμα με του Οικουμενιστές που χρησιμοποιούν το νέο ημερολόγιο…

      Διαγραφή
    2. Γιατί δεν απαντάτε ποτέ και επιμένετε υπερασπιζόμενος το παλαιό ημερολόγιο του ειδωλολάτρη Ιουλιανού

      κχ
      Επειδή επί ειδωλολατρείας και επί εποχής Ρωμαίων αυτοκρατόρων, ο άγιος Θεός " ὁρᾶται τοῖς ἀνθρώποις". Κι εσείς κι εγώ είμαστε ειδωλολάτρες, μόνο που δεν το ξέρετε :

      5 Νεκρώσατε οὖν τὰ μέλη ὑμῶν τὰ ἐπὶ τῆς γῆς, πορνείαν, ἀκαθαρσίαν, πάθος, ἐπιθυμίαν κακήν, καὶ τὴν πλεονεξίαν, ἥτις ἐστὶν εἰδωλολατρία,

      Μπορεί να είμαστε νεκροί ως προς την πορνεία, την ακαθαρσία, τα πάθη και τις κακές επιθυμίες, αλλά ως προς την πλεονεξία δεν ξέρω τι κάνουμε . Γενικά μιλώ και όχι ειδικά. Ότι ο ειδωλολάτρης Ιούλιος Καίσαρ έφτιαξε ένα ειδωλολατρικό ημερολόγιο δεν σημαίνει ότι είναι το ημερολόγιο - χρονικό εργαλείο του χρόνου, γράφει ο κ. Πανταζής - σαν αυτόν που τόφτιαξε, καθώς και οι πιστοί που τον (και το) ακολουθούν. Να με συγχωρέσει ο κοιμηθείς Γέροντας, που επικαλέσθηκε ένα τέτοιο επιχείρημα για να δείξει την πλάνη των παλαιοημερολογιτών, αλλά είναι εντελώς ευπρόσβλητο και αθεολόγητο.

      Βεβαίως, και ότι οι παπικοί έφτιαξαν άλλο, δεν σημαίνει ότι όποιος το ακολουθεί γίνεται ένα με αυτούς. Όμως ο στόχος των παπικών - είναι σημειωτέον αιρετικοί - ήταν διττός. Το ένα σκέλος ήταν πολιτικό ( : να συνεορτάζει η πολιτική με την εκκλησία) το δε άλλο θρησκευτικό ( : να συνεορτάζουν όλοι οι όπου γης Χριστιανοί, όταν εόρταζαν οι παπικοί) .

      Όλοι λοιπόν μαζί να εορτάζουμε σύμφωνα με τους προστεθέντες αριθμούς ουσιαστικά ανύπαρκτων ημερών. Δεν έπαψε ποτέ να ανατέλλει και να δύει ο Ήλιος. Οι αριθμοί έσφαλαν και ο πάπας τους έκανε ημέρες : Ούτε μια, ούτε δυο, ούτε τρεις, αλλά δεκατρείς ημέρες δημιούργησε (εκ του μη όντος) ο πάπας. Τι ήταν θεέ μου ; Θεός ;

      Αυτά έχοντας υπόψη - υπόθεση κάνω - οι Πατέρες της Εκκλησίας δεν έδωσαν σημασία στην αστρονομική Ισημερία, προκρίνοντας την ημερολογιακή στις 21 Μαρτίου. Αν νέα Ορθόδοξη Οικουμενική Σύνοδος θέλει αυτό να το αλλάξει μετά λόγου γνώσεως και αληθείας, δεν θα διαφωνούσα καθόλου.

      Διαγραφή
  2. Γιώργος Βασιλείου8 Ιουνίου 2015 στις 4:01 π.μ.

    Τα ημερολόγια μεταβάλλονται στο πέρασμα του χρόνου, οι άγιοι Απόστολοι χρησιμοποίησαν και το "Μακεδονικό Ημερολόγιο". Η Διορθόδοξη Συνέλευση του 1923 στην Κωνσταντινούπολη εξουσιοδότησε τις "Τοπικές Εκκλησίες" να χρησιμοποιούν εφόσον το επιθυμούν το διορθωμένο Ιουλιανό Ημερολόγιο με την προϋπόθεση να διατηρήσουν τον "Πασχάλιο Κανόνα" σε ισχύ, τον οποίο δεν σεβάστηκε η αίρεση του αντίχριστου παπισμού, η οποία καταπάτησε και όλα τα Ορθόδοξα Δόγματα και τις Ορθόδοξες Άγιες Οικουμενικές Συνόδους.

    "Είτε με το νέο ημερολόγιο ή με το παλαιό ημερολόγιο έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία με αιρετικούς ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ τότε είμαστε αιρετικοί αν όμως δεν έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία με αιρετικούς ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ τότε δεν είμαστε αιρετικοί όποιο ημερολόγιο και αν δεχόμαστε".

    Εορτάζουν με τους αιρετικούς μόνο όσοι συμπροσεύχονται μαζί τους, συλλειτουργούν ή τους μνημονεύουν. Ωστόσο με την "ημερολατρική λογική" περί Ενότητας της Πίστεως και οι σατανιστές επειδή "την ίδια μέρα" των Χριστουγέννων τελούν τις δικές τους "σατανικές εορτές" στις μασονικές στοές αυτό σημαίνει ότι συμπροσεύχονται με τους αποτειχισμένους απο την παναίρεση-πανθρησκεία του Οικουμενισμού τα Χριστούγεννα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι "Θεού τα λόγια" ή λόγια του υποδυομένου θεόν ;

      "Εορτάζουν με τους αιρετικούς μόνο όσοι συμπροσεύχονται μαζί τους, συλλειτουργούν ή τους μνημονεύουν. Ωστόσο με την "ημερολατρική λογική" περί Ενότητας της Πίστεως και οι σατανιστές επειδή "την ίδια μέρα" των Χριστουγέννων τελούν τις δικές τους "σατανικές εορτές" στις μασονικές στοές αυτό σημαίνει ότι συμπροσεύχονται με τους αποτειχισμένους απο την παναίρεση-πανθρησκεία του Οικουμενισμού τα Χριστούγεννα;"

      κχ
      Και η παρατήρηση αυτή, ερωτηματικού τύπου, είναι εντελώς λάθος. Επειδή δεν έχει σημασία η ημερολογιακή σύμπτωση του εορτασμού μεταξύ Χριστιανών (ορθόδοξων) και σατανιστών (αιρετικών, σιωνιστών, μασόνων, σατανιστών κλπ.), αλλά, σημασία έχει, με ποια λόγια αναπέμπουν τη λατρεία τους οι πιστοί προς το θείο και θεϊκό. Δηλαδή προς Εκείνον προς τον Οποίον προφέρεται και προσφέρεται το "«Ὅτι πρέπει σοι πᾶσα δόξα, τιμή καί προσκύνησις, τῷ Πατρί καί τῷ Ὑιῷ καί τῷ Ἁγίῳ Πνεύματι, νῦν καί ἀεί καί εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων»". Τι λόγια είναι αυτά ; Είναι "Θεού τα λόγια" ή λόγια του υποδυομένου θεόν ;

      Η ημερολογιακή λογική είναι για σας "ημερολατρική", στην πραγματικότητα όμως εσείς είσαστε οι ημερολάτρες - μάλλον,θα έλεγα επιστημονολάτρες . Σε τι σας εμποδίζει, παρά το όποιο αριθμητικό ή αστροφυσικό λάθος, να τοποθετείται η εαρινή ισημερία ημερολογιακά (το λάθος) και όχι αστρονομικά ; Επειδή το επιβεβαιώνει η ακριβής μέτρηση του κύκλου των ουρανίων σωμάτων ;

      Μα αν ήταν έτσι, τότε πλείστες άλλες επιστημονικές βεβαιότητες, αντικειμενικότητες, πραγματικότητες κλπ., θα έπρεπε να σας κάνουν να αναθεωρήσετε πολλά πράγματα, που έχουν σχέση με την πίστη και στο κάτω της γραφής, μου φαίνεται, αυτά τα παράδοξα θα μας κρίνουν ως προς την πίστη και όχι αν η Ισημερία θέλει κι άλλες 13 ημέρες.

      Ως προς την πίστη, δεν θα κριθούμε επ΄ αυτών των 13 ημερών, ούτε αν πιστεύουμε ότι η γη είναι στρογγυλή ή επίπεδη. Δεν είναι αυτό το ζητούμενο, είναι άλλο, είναι η συνέπεια πίστεως που δείχνουμε στο Πασχάλιο, όπως αυτό μας παραδόθηκε από τις Οικουμενικές Συνόδους και τους αγίους Πατέρες της Εκκλησίας. Δεν δέχθηκαν επ΄ ουδενί την Γρηγοριανή καινοτομία των αιρετικών εισηγητών. Δεν μας ενδιαφέρει τι θα κάνουν οι άλλοι, που δεν αποκλείεται να τα φτιάξουν κατά τέτοιο τρόπο, ώστε να συνεορτάζουν συγχρόνως όχι μόνο οι τρεις μονοθεϊστικές, αλλά όλες οι θρησκείες. Δεν έχει σημασία αυτό. Σημασία έχει, το γράφω πάλι, με ποια λόγια προφέρεται και προσφέρεται το «Ὅτι πρέπει σοι πᾶσα δόξα, τιμή καί προσκύνησις, τῷ Πατρί καί τῷ Ὑιῷ καί τῷ Ἁγίῳ Πνεύματι, νῦν καί ἀεί καί εἰς τούς αἰῶνας τῶν αἰώνων»". Είναι Θεού τα λόγια (Θεολογία) ή λόγια του υποδυομένου θεόν (ψευδοθεολογία) ;

      Διαγραφή
    2. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΙΑ10 Ιουνίου 2015 στις 2:50 π.μ.

      Δεν θέλετε να κατανοήσετε την Αλήθεια του Αγίου Θεού και των αγίων Θεοφόρων Πατέρων μας: "ΜΟΝΟ Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΩΖΕΙ ΤΗΝ ΑΘΑΝΑΤΗ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ, νέο ή παλαιο".

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου