========================
Ἀδελφοί! «Τί ὑμᾶς ἐβάσκανε» καὶ δὲν καταλαβαίνετε τὰ αὐτονόητα;
Ἀκόμα κι ἂν οἱ Ἅγιοι Πατέρες δὲν εἶχαν διδάξει τὴν Διακοπὴ
Μνημοσύνου, ἔπρεπε νὰ τὴν ἀνακαλύψουμε!
Γιατί, ὅσες διαμαρτυρίες, ὅσες φιλότιμες ἀναλύσεις τοῦ Οἰκουμενιστικοῦ φαινομένου κι ἂν ἔγιναν ἕως τώρα, δὲν ἔφεραν κανένα ἀποτέλεσμα!
Καταχωνιάζονται στὴν παγκόσμια ἰντερνετικὴ βιβλιοθήκη γιὰ τὶς ἀναδιφήσεις τῶν ἐναπομεινάντων ρομαντικῶν φιλοσοφούντων θεολόγων! Οἱ Οἰκουμενιστὲς τὶς ἐκλαμβάνουν ὡς γραφικὲς πινελιές, φανερὴ ἀδυναμία ἀντίστασης, ποὺ τοὺς ἐπιτρέπει –ἀνέλπιστα– νὰ ἀποτελειώσουν χωρὶς ἐντάσεις τὸ κακορίζικο ἔργο του!
Ἀδελφοί! «Τί ὑμᾶς ἐβάσκανε» μὴ πείθεσθε τοῖς ἁγίοις
πατράσι; Διαπιστώνεται τὸ αἷμα στὰ χέρια τῶν Οἰκουμενιστῶν, ἀπὸ τὶς ἀχνίζουσες πληγὲς τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ σώματος, καὶ ἐπιμένετε νὰ κοινωνεῖτε μαζί τους;
Νὰ κοινωνεῖτε, μετ’ αὐτῶν ποὺ συνθέτουν τὴν «ἐκκλησίαν τῶν
πονηρευομένων»;
Ο ΚΥΒΟΣ ΕΡΡΙΦΘΗ,
ALEA JACTA EST
Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Αποτειχισι: Ο Αρχιαιρεσιαρχης Βαρθολομαιος προσβαλει και βλασφημει την Ορθοδοξη Εκκλησια του Χριστου αποδεχομενος Φραγκολατινικη Μονη και Φραγκολατινικο ναο της Αυστριας.
Οι Ορθοδοξοι χριστιανοι και οι μοναχοι οταν δεν εχουν ναους και μοναστηρια, κατασκηνωνουν και μεσα στα δαση.
ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΠΙΖΗΤΟΥΝ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΕΝΟΙΚΟΝ.
ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΕΠΙΖΗΤΟΥΝ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΟΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΕΝΟΙΚΟΝ.
Δεν αισχυνεται ο Αιρεσιαρχης να εμφανιζεται οτι εκπροσωπει την Εκκλησια την Κωνσταντινουπολεως στην οποια επεβη του θρονου μεθοδευμενα και προγραμματισμενα ως ΚΑΤΑΛΗΨΙΑΣ και την διακατεχει ως ΒΔΕΛΥΓΜΑ ΤΗΣ ΕΡΗΜΩΣΕΩΣ εστως εν τοπω Αγιω;
Φαίνεται πως τα ψέματα τελειώνουν για όσους είχαν ακόμα την ελπίδα ότι θα
αποφεύγονταν το μοιραίο, για όσους ακόμα έλπιζαν πως θα συνεχίσουν να τηρούνται
οι Ιεροί Κανόνες, για όσους ακόμα έτρεφαν την προσδοκία πως η Ορθοδοξία θα
παραμείνει Ορθοδοξία, όπως παρέμεινε επί τόσους αιώνες. Ενώ η χώρα αυτή
υποφέρει τραυματισμένη από τα μαρτύρια της ξένης μνημονικιακής κατοχής, ενώ ο
εκκλησιασμός διώκεται με κάθε μέσο, ο προκαθήμενος της Κωνσταντινούπολης έχει
πάρει την οριστική του απόφαση.
Βαρθολομαίος: «H
επανένωση Ορθόδοξης και Καθολικής Εκκλησίας συνιστά καθήκον της εποχής μας». Χωρίς πλέον
κανένα δισταγμό, χωρίς πλέον κανένα πρόσχημα, χωρίς καμία αμφιβολία, σε μια
σημαντική συνέντευξη σε αυστριακή εφημερίδα ο κ. Βαρθολομαίος σημειώνει πως, «η αποκατάσταση της διάσπασης της και η
επανένωση της Εκκλησίας συνιστά μεγάλο καθήκον της εποχής μας, και παραπέμπει
στα πρώτα βήματα που ξεκίνησαν σε αυτή την κατεύθυνση πριν από 50 χρόνια ο
Πάπας Παύλος ο Έκτος και ο Οικουμενικός Πατριάρχης Αθηναγόρας», ενώ, όπως παρατηρεί, «ο
επίσημος Θεολογικός Διάλογος ανάμεσα στις Εκκλησίες βοήθησε να εξαλειφθούν
παρεξηγήσεις και διαφορές απόψεων» (;;;).
Μετά από
όλα αυτά θα αναρωτηθεί κανείς, θα αναρωτηθεί κάθε καλόπιστος, κάθε ευσεβής,
μέλος της ελληνορθόδοξης εκκλησίας, κάθε σκεπτόμενος, (γιατί υπάρχουν δυστυχώς
και οι μη σκεπτόμενοι), τι δέον γενέσθαι. Πολλοί θα υποστηρίξουν πως μη δέον
γενέσθαι οτιδήποτε. Δηλαδή να μην αντιδρούμε, να μην πούμε τίποτα, να μην αναφερόμαστε
καν σε αυτή τη εξέλιξη, να μην βλέπουμε, και να μην ακούμε. Δηλαδή να είμαστε
πρόβατα ενός ποιμνίου που το καθηγηθούν λύκοι για να το κατασπαράξουν.
Για
όσους όμως ακόμα έχουν συνείδηση και θέλουν να κρατήσουν την Μια, Αγία,
Καθολική, Αποστολική, και Ορθόδοξη Εκκλησία, το πρόβλημα είναι πως θα
αντιδράσουν, πως θα εκκλησιάζονται όταν οι ιερείς θα είναι Οικουμενιστές, πως
θα λάβουν την Θεια Κοινωνία όταν αυτή δεν θα έχει καμία Χάρη γιατί οι Ιερουργοί
θα έχουν αποστατήσει, όταν το μίασμα του Οικουμενισμού θα έχει μολύνει τα Ιερά
και τα Όσια, όταν αυτά που μας κράτησαν επί τόσους αιώνες θα έχουν καταρρεύσει
μετά από μια πολύχρονη προετοιμασία αποδόμησης κάθε ορθόδοξης αγάπης, κάθε
ορθόδοξης θεραπευτικής λειτουργίας.
Κάποιοι πιστοί λίγο-πολύ λέγουν, «μα το τάδε μοναστήρι, ο τάδε μοναχός έχει
αγάπη, έχει ελεημοσύνη, έχει άσκηση, έχει αυταπάρνηση, έχει προσευχή, έχει τόσα
καλά…πως είναι δυνατόν να σφάλλει ; Μήπως από κάποια πλευρά έχει κάποιο δίκαιο
; Μήπως εδώ επιβάλλεται να κάνουμε οικονομία ;». Εδώ θα πρέπει να καταλάβουμε,
να αντιληφτούμε πως οι Νεοεποχίτες δεν επιδιώκουν να κλείσουν οι εκκλησίες αλλά
να συνεχίσουν να υπάρχουν, να λειτουργούν γεμάτες εκκλησίασμα αλλά με
αλιωμένο-κοσμικό και οικουμενιστικό φρόνημα.
Αντίθετα τις όποιες εκκλησίες θα παραμείνουν στην Ορθοδοξία θα τις
απομονώσουν και θα της χαρακτηρίσουν αναχρονιστικές και απομεινάρια ενός
σκοταδιστικού παρελθόντος.
Πριν από
λίγα χρόνια ένας πασίγνωστος γέροντας στο Άγιο Ορός αναφερόμενος στους παπικούς
μου είχε πει : «Δεν μπορούμε να τους αποδεχτούμε γιατί έτσι αλλοιώνουμε την
θεραπευτική χάρη της Ορθοδοξίας και χάνουμε την αγάπη που θα μπορούσαμε να τους
προσφέρουμε για να μετανοήσουν». Σήμερα όχι μόνο τους αποδεχόμαστε αλλά οι
προκαθήμενοι βάσει συνωμοτικού σχεδίου που εξυφαίνονταν εδώ και δεκαετίες,
έφτασαν στο σημείο να επιδιώκουν πλέον ανοιχτά και χωρίς κανένα πρόσχημα την
λεγομένη «ένωση των εκκλησιών», δηλαδή την ένωση με τον «Έξω από εδώ». Αλλά το
πιο τραγικό είναι πως ο ίδιος αυτός ο γέροντας, στον οποίο πηγαίνουν να τον
επισκεφτούν χιλιάδες από όλο τον κόσμο θεωρώντας τον σαν πάτερ Παΐσιο νούμερο 2,
(και ο όποιος καθοδηγεί ένα από τα μεγαλύτερα ιδρύματα Ρωμιοσύνης του οποίου
υπήρξα ιδρυτικό μέλος), μου συνέστησε με αυστηρό τρόπο να σταματήσω να γράφω
για όσα σήμερα γίνονται σε βάρος της Ορθοδοξίας παρά την ευλογία που έχω από
τον πνευματικό μου. Μάλιστα έφτασε στο σημείο να με συστήσει να εξομολογηθώ για
όσα έγραψα τους τελευταίους μήνες. Αλλοίμονο!
Ο πατήρ
Ρωμανιδης είχε προφητέψει από την δεκαετία του ογδόντα ότι θα έρθει η μέρα που
δεν θα υπάρχει πλέον τίποτα στην ορατή εκκλησία που θα μαρτυρά την Ορθοδοξία,
καθώς αυτή θα έχει εγκαταλειφτεί από τους ίδιους τους ιερείς της. Τώρα
διαφαίνεται πως όλα είχαν σχεδιαστεί με τον καλύτερο τρόπο και οι ανύποπτοι
ευλαβείς σύμφωνα με τα σχέδια τους θα έπεφταν σαν «ώριμα φρούτα» στον λάκκο της
καταστροφής. Από την μια η πολιτική προδοσία και από την άλλη η θρησκευτική
αποστασία και στη μέση ένα ζαλισμένο ποίμνιο. Όλα ωραία και άριστα σχεδιασμένα
και καθορισμένα.
Ο προφήτης Ησαΐας ως αυθεντικός κήρυκας του λόγου του Θεού ελέγχει κατά τρόπο
αληθινά προφητικό τους ανάξιους άρχοντες των Ιουδαίων. Η αγανάκτηση του Προφήτη
φτάνει σε τέτοιο βαθμό που καλεί τους βαρβάρους ειδωλολάτρες, οι οποίοι λόγω
της βαρβαρότητας τους μοιάζουν με άγρια θηρία, να έρθουν να κατασπαράξουν τους κακούς
άρχοντες. Είναι χαρακτηριστικός ο λόγος του Προφήτη : «Πάντα τα θηρία τα άγρια,
δεύτε φάγετε, πάντα τα θηρία του δρυμού» (Ης. νστ΄9). Αλλά ο προφητικός λόγος
δεν εξαντλείται στο σημείο αυτό. Συνεχίζει με την ίδια και περισσότερο δριμύτητα
και ελέγχει τώρα, «τους αναιδείς τη ψυχή», λέγοντας, «Και οι κύνες αναιδείς τη
ψυχή, ουκ ειδότες πλησμονήν, και εισί πονηροί ουκ ειδότες σύνεσιν, πάντες εν ταις οδοίς αυτών
εξηκολούθησαν, έκαστος κατά το εαυτού» (Ης. νστ΄10).
Τι μας
λέγει η Αγία Γραφή : «Μέγα εστί το της ευσεβείας μυστήριον!», αναφωνεί ο Απόστολος
Παύλος, (Α΄Τιμόθ. γ΄16). Και πιο κάτω τι λέγει ; Να είμαστε απλώς καλοί άνθρωποι
; Όχι! Αλλά, : «Θεός εφανερώθη εν σαρκί, εδικαιώθη εν Πνεύματι, ώφθη αγγέλοις
εκηρύχθη εν ένθεσι, επιστεύθη εν κόσμω, ανελλήφθη εν δόξη». Και η προσωπική Θεία
αποκάλυψις γίνεται μόνο εν Πνεύματι Αγίω. « Ούτως ο άνθρωπος αυτοπροαιρέτως,
είτε γίνεται σκώληξ και δεν διαμαρτύρεται επειδή τον πατούν, είτε γίνεται
υψιπέτης αετός της Χάριτος και ίπταται εις τους Ουρανούς».
Στην εποχή
που ζούμε όλα τα προσωπεία έχουν πέσει και έχουν αποκαλυφθεί τα πάντα. Στη
συνείδηση του κάθε πιστού επαφίεται αν θα αγωνιστεί, ή αν θα παραδοθεί στα
επερχόμενα. Στην συνειδητή ευθύνη του κάθε ιεράρχη είναι να πάψει να κρύβεται
πίσω από την «σκιά» του και να πάρει ξεκάθαρη θέση στα τελούμενα.
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
Μπράβο στον κ. Χειλαδάκη. Τον ευχαριστούμε από καρδιάς για τον αφυπνιστικό κι αγωνιστικό του λόγο. Έπιασε τον σφυγμό του προβλήματος που ταλανίζει την Εκκλησία μας. Εξέλθετε εκ μέσου αυτών και αφορίσθητε και ακαθάρτου μη άπτεσθε.....ΚΑΓΩ ΕΙΣΔΕΞΟΜΑΙ ΥΜΑΣ.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδηλοι και κρυφιοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπογοητευση!π
ΑπάντησηΔιαγραφήAφού στην πράξη έχουμε φραγκέψει, ποιος ο λόγος να μην είμαστε και επίσημα με τον πάπα; Κρυφτό να παίζουμε; Έτσι όσοι εκφράζονται από αυτήν την θρησκευτικότητα, ας την ακολουθήσουν και προπαντός να μην έρχονται σε οποιαδήποτε επαφή με ανθρώπους αιρετικούς ως προς τον πάπα...τζιιιιζζζζζ.
Έχουν γίνει και άλλες ενώσεις με τον πάπα στο παρελθόν, αν και ο λαός δεν το γνωρίζει. Κάποια πράγματα που γίνονται και μας ξυνίζουν είναι απολύτως νόμιμα κατόπιν υπογραφών που έχουν μπει στο παρελθόν. Αλάνθαστος κριτής είναι ο Θεός και όχι ο λαός.
Ο λαός αυτή τη στιγμή που παρευρίσκεται στις εκκλησίες είναι το 95% άνω των 65-70. Αυτοί και να τους πάρεις τις εικόνες από το τέμπλο δεν θα χαμπαριάσουν τίποτα. Δεν έχουν διδάξει στα παιδιά τους αποτελεσματικά να έχουν σχέση με τα μυστήρια. Η σημερινή νεοημερολογίτικη ορθοδοξία δεν έχει σκοπό να γλιτώσει ψυχές από την κόλαση (οι παπάδες κατόπιν εγκυκλίου δεν μιλούν για μέλλουσα κρίση στα κηρύγματά τους).
Η νηστεία αποτελεί αυτή τη στιγμή για το ποίμνιο ως επί το πλείστον απλά την αλλαγή στις διατροφικές συνήθειες, με την έννοια ότι σήμερα δεν θα φάμε κρέας αλλά θα φάμε κάτι εξίσου ωραίο και χορταστικό.
Ενώ νηστεία είναι η στέρηση. Η άσκηση κατά τις δυνάμεις που έχει ο καθένας....που μαζί με την προσευχή και τις άλλες ασκήσεις βοηθιέσαι στο να καθαρίσεις από τα πάθη.
Ο λαός έχει συνηθίσει να μην στερείται, να μην ασκείται, θεωρεί υπερβολές αυτά που οι άγιοι πατέρες μας έχουν δώσει ως κληρονομιά (για να μπορέσουμε να αξιωθούμε, όπως αυτοί, της επουρανίου βασιλείας και να πάψουμε να βασανιζόμαστε τόσο από τα κακώς κείμενα του κόσμου τούτου που σύντομα θα είναι παρελθόν).
Ο λαός δε θέλει να πεινάσει προπαντός υλικά, και δεν αντιλαμβάνεται την πνευματική του ανέχεια στην οποία οι πνευματικοί, ακολουθώντας την πολιτική ορθότητα ως νέο ευαγγέλιο, δεν φροντίζουν να δώσουν ελεημοσύνη, με τα ιατρικά μέσα που το ίδιος ο Κύριος μας έχει δώσει.
Ο λαός λοιπόν στο σύνολό του δεν έχει καθόλου αντανακλαστικά (του τα έχουν ναρκώσει τα κοσμικά και τα πνευματικά του αποκούμπια.) Επομένως δεν υπάρχει κάτι να αναχαιτίσει αυτήν την πορεία που ανοίγει ο πατριάρχης, όπως γινόταν στο παρελθόν που οι προσπάθειες για ένωση έπεφταν στο κενό, ας πούμε.
Γι αυτό και γράφω ότι σωστά θα ενωθούμε υπό τον πάπα, αφού έχουμε γίνει στη ζωή μας, στον τρόπο που ενεργούμε και σκεφτόμαστε σαν τους παπικούς. Αυτό που είναι να το λέμε με το όνομά του στο κάτω κάτω.