Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

40-ημερο μνημόσυνο 

του Ομολογητου και Δεδικαιωμενου 

Θεολογου Νικολάου Σωτηροπούλου.

 

  Σημερα Σάββατο 4 Οκτωβριου  στήν ἱερά μονή Εἰσοδίων τῆς Θεοτόκου Μυρτιᾶς (ὅπου καί ὁ τάφος του) θά τελεσθεῖ τό 40-ημερο μνημόσυνο τοῦ Πρυτανη των Ελληνων Θεολογων, μακαριστοῦ Ομολογητου Θεολόγου-φιλολόγου Νικολάου Σωτηροπούλου.    
Θά ὑπάρχει λογικά καί ραδιοφωνική μετάδοση μέσῳ www.radioimaa.gr.
Οι πολλαπλοι φιλοι του και φιλοι του Θεου, ας παραστουν οσοι απο αυτους μπορουν. Οσοι δεν μπορουν ας ευχηθουν για την αναπαυσι της δεδικαιωμενης ψυχης του.
Οι ασπονδοι εχθροι του και εχθροι του Θεου, οι αναισχυντοι Φαναριωτες και οι λοιποι λυσσαλεοι κυνες, αισχυνθητωσαν και εντραπητωσαν...    

Μνήμη δικαίων μετ' εγκωμίων, όνομα δε ασεβούς σβέννυται (Παροιμ. 10:7).




   
Συμπληρώνονται την 6-10-2014, 40 ημέρες από την ημέρα που εκοιμήθη εν Κυρίω1, ο ομολογητής μέχρι θανάτου2 της Ορθοδόξου Πίστεως3, θεολόγος, δεινός αντιαιρετικός συγγραφέας και διδάσκαλός μου της Ορθόδοξης ερμηνείας της Αγίας Γραφής, αγαπητός εν Χριστώ αδελφός Νικόλαος Σωτηρόπουλος. Την 4-10-2014 θα τελεστεί το 40ήμερο μνημόσυνό του στην Ι.Μ. Εισοδίων της Θεοτόκου Μυρτιάς Τριχωνίδος, στο κοιμητήριο της οποίας ενταφιάστηκε το σκήνωμά του. Σαν μία ελάχιστη εκδήλωση τιμής και σεβασμού μου στο πρόσωπό του καταθέτω και την προσωπική μου μαρτυρία.




 Μετά την ειρηνική κοιμησή του εγράφησαν πολλοί εγκωμιαστικοί λόγοι. Όσοι εγκωμιαστικοί λόγοι εγράφησαν για το πρόσωπό του και το ιεραποστολικό του έργο είναι αληθείς, και δεν υπάρχει ούτε στο ελάχιστο το στοιχείο της υπερβολής, όπως συνηθίζεται σε παρόμοιες περιπτώσεις κατά τις οποίες  εξαίρονται υπαρκτές ή ανύπαρκτες αρετές του κοιμηθέντος.

Δεν θα επαναλάβω λοιπόν τα ανωτέρω γραφέντα. Θα παρουσιάσω μερικές ακόμη πτυχές της ιεραποστολικής δράσεώς του και της συνεργασίας μας σε θέματα καταπολεμήσεως αιρέσεων και παροχής πνευματικής βοήθειας σε πλανεμένες ψυχές, που είναι άγνωστες στο ευρύ χριστεπώνυμο πλήρωμα, αλλά είναι γνωστές σε λίγα πρόσωπα.

Είχα την μεγάλη ευλογία από τον άγιο Τριαδικό Θεό να τον γνωρίσω το έτος 1977 στο Βιβλιοπωλείο ''ΣΤΑΥΡΟΣ'', επί της οδού Ζωοδ. Πηγής 44, έδρα της ομώνυμης Ιεραποστολικής Αδελφότητας, όταν πήγα να αγοράσω το βιβλίο του ''ΑΝΤΙΧΙΛΙΑΣΤΙΚΟΝ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΝ'' που μόλις είχε κυκλοφορήσει. Επειδή δεν είχε Ι. Χ. αυτοκίνητο, μου ζήτησε εάν ήθελα, να τον μεταφέρω σε διάφορες οικίες στην περιοχή της Αττικής στις οποίες θα έκανε διάλογο με αιρετικούς. Ανταποκρίθηκα με χαρά για την τιμή που μου έκανε και ανταμοίφθηκα πλουσιοπάροχα από πνευματική άποψη.

 ΄Εκανε 100άδες διαλόγους με ποικιλώνυμους αιρετικούς, κυρίως με <<Μάρτυρες του Ιεχωβά>>. Θαύμασα για την άριστη  Ορθόδοξη γνώση της Αγίας Γραφής και τον αριστοτεχνικό και θεόπνευστο τρόπο που χρησιμοποιούσε τα κατάλληλα εδάφια της Γραφής για την αναίρεση των διαφόρων πλανών-κακοδοξιών των συνομιλητών του, αλλά και την παράθεση Γραφικών εδαφίων για την κατοχύρωση των Ορθοδόξων δογμάτων.

 Πολλοί οι αιρετικοί που επέστρεψαν στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Ωφελήθηκα και εγώ σε μέγιστο βαθμό γιατί γνώρισα την Ορθόδοξη Πίστη μέσα από την Αγία Γραφή. Μου έκανε μάλιστα την τιμή να τον αντικαθιστώ σε περιπτώσεις που για λόγους ανωτέρας βίας δεν μπορούσε να δώσει προσωπικά την Ορθόδοξη μαρτυρία.

Η μεγαλύτερη τιμή που μού έκανε ήταν να γίνω συνεργάτης του επί 7 έτη στην εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού ''ΤΗΛΕΤΩΡΑ'' με τον τίτλο ''ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ''. Η εκπομπή ήταν μία ώρα την εβδομάδα.  Οι εκπομπές που έγιναν ανέρχονται σε 100άδες.

Ο αδελφός Νικόλαος στις εκπομπές αυτές κάλυψε όλο το θεολογικό εύρος. Ερμήνευσε ορθά 10άδες δυσνόητα έδάφια που αποτελούσαν σταυρό για τους ερμηνευτές της Αγίας Γραφής. Αναίρεσε πλήθος πλανών και κακοδοξιών  ποικιλώνυμων αιρέσεων. 'Εκανε και εκπομπές απολογητικού περιεχομένου. Η εκπομπή ουσιαστικά στόχευε να γνωρίσει κάθε καλοπροαίρετος τηλεθεατής  Γραφικά την Ορθόδοξη Πίστη και διδασκαλία. Από τις ανωτέρω εκπομπές  υπάρχουν 10άδες στο διαδίκτυο μέσω των οποίων ο μακαριστός Νικόλαος και μετά την κοίμησή του ωφελεί ψυχές για τις οποίες ο Κύριος Ιησούς έχυσε το πανάγιο αίμα Του.

Επί της οδού Ζωοδ. Πηγής 44, έδρα της Ορθόδοξης Αδελφότητας ''Ο ΣΤΑΥΡΟΣ'', στο υπόγειο, επί 10ετίες κάθε Δευτέρα είχε κύκλο Ορθόδοξης ερμηνείας της Καινής Διαθήκης, κυρίως για πρόσωπα που όχι μόνον διψούσαν να γνωρίσουν την Ορθόδοξη Πίστη μέσα από την Αγία Γραφή, αλλά και να βοηθήσουν στη συνέχεια καλοπροαίρετες ψυχές που από άγνοια είχαν πλανηθεί σε διάφορες αιρέσεις απωλείας4. Για τα ανωτέρω που αφορούν το πρόσωπό μου  τον ευχαριστώ και μετά την κοίμησή του.

Συνέγραψε πλήθος βιβλίων. ΄Οταν του έλεγα ότι το σπουδαιότερο βιβλίο του ήταν το βιβλίο ''Ο ΙΗΣΟΥΣ ΓΙΑΧΒΕ'', έτος εκδ. 1976, εκείνος μου έλεγε ότι το σπουδαιότερο έργο του ήταν οι 4 τόμοι ''ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΧΩΡΙΩΝ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ'', και ήθελε μετά το θάνατό του να βρεθεί τρόπος γα γίνει ευρύτερα γνωστό αυτό το έργο και να μη μείνει στην αφάνεια.

Για τον άδικο από κάθε άποψη καί ανυπόστατο αφορισμό του από τη λεγόμενη (ψευδο)''Μείζονα  και Υπερτελή Σύνοδο'', έλεγε ότι δεν του είχε περάσει ποτέ από το νου του ότι ο λόγος του Ιησού στο Λουκ. 6:22-23 <<Μακάριοι εστε όταν μισήσωσιν υμάς οι άνθρωποι, και όταν αφορίσωσιν υμάς και ονειδίσωσι και εκβάλωσι το όνομα υμών ως πονηρόν ένεκα του Υιού του ανθρώπου. Χάρητε εν εκείνη τη ημέρα και σκιρτήσατε' ιδού  γαρ ο μισθός υμών πολύς εν τω ουρανώ. Κατά τα αυτά γαρ εποίουν τοις προφήταις οι πατέρες αυτών>>, θα είχε εφαρμογή και στο πρόσωπό του.

Ο άδικος, ο χωρίς κλήση σε απολογία, ο κατά παράβαση Ιερών Κανόνων της Εκκλησίας μας και κατά συνέπεια ανυπόστατος αφορισμός του, έγινε τον Δεκέμβριο του 1993. Το έτος 1998, με τη χάρη του Θεού, με μερικούς αδελφούς ιδρύσαμε τον Σύλλογο Ορθοδόξων Χριστιανών'' Ο ΠΡΟΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ''. Από τότε μέχρι σήμερα έχω την τιμή είμαι Πρόεδρος του Συλλόγου. Μία από τις πρώτες αποφάσεις του Δ/κού Συμβουλίου ήταν να εισηγηθεί στην πρώτη ετήσια Γενική Συνέλευση την ανακήρυξη του μακαριστού Νικολάου ως επιτίμου μέλους του Συλλόγου. Το καταστατικό του Συλλόγου μόνο αυτή την τιμητική ανακήρυξη προβλέπει. Η Γενική Συνέλευση την 26-1-1999 ομόφωνα έκανε αποδεκτή την πρόταση του Δ. Σ. και τον ανακήρυξε επίτιμο μέλος για το μεγάλο συγγραφικό του έργο, την πλούσια αντιαιρετική του δράση και τις εξαιρετικές υπηρεσίες του στην Ορθόδοξη Εκκλησία.

Πολλοί κληρικοί του ζητούσαν να ζητήσει συγγνώμη για να γίνει άρση του αφορισμού του. Το έτος 1996 έδωσε την απάντηση στους ανωτέρω με το μικρό τεύχος με τον τίτλο ''Ζητώ συγγνώμην!...''. ΕΚΔΟΣΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ <<ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ>> ΑΘΗΝΑΙ 1996 (Copyright Αδελφότης <<Ο Σταυρός, Ζωοδ. Πηγής 44 Αθήναι). Το τεύχος αποτελείται από 32 σελίδες. Παραθέτω  στη συνέχεια αποσπάσματα.
Σύντομον χρονικόν περί του γενομένου αφορισμού..., σελ. 7 Τι συνιστούν ωρισμένοι Αλλά μερικοί αρχιερείς, ιερείς, μοναχοί και λαικοί με κατηγορούν ως εγωιστήν, και  μου συνιστούν να ταπεινωθώ  και να ζητήσω συγγνώμην από την Εκκλησίαν, η οποία με αφώρισε, δια να αρθή ο αφορισμός μου. Δεν με αφώρισεν η Εκκλησία... από τη σελ. 16 μέχρι τη σελ. 19 απευθύνει δριμύ κατηγορώ εναντίον των ανωτέρω προσώπων. Σελ. 16.<<Ω αγράμματοι εις τα ιερά γράμματα, ω αθεολόγητοι...Ω νοσηροί τύποι,<<ευλαβείς βλαμμένοι κατ' αείμνηστον Παίσιον...Σελ. 17...Ω καιροσκόποι, οι οποίοι δια λόγους ιδιοτελείας λαμβάνετε το μέρος των ισχυρών, έστω και αν διαπράττουν κραυγαλέας αδικίας...Ω δειλοί και άνανδροι, οι οποίοι δεν έχετε το σθένος να υποστηρίξετε το δίκαιον...Ω δειλοί και άνανδροι! Δεν ανεγνώσατε τι λέγει ο απόστολος περί δειλίας και ανδρείας;...Σελ. 18 Ω διαστροφείς των εννοιών της Εκκλησίας;. Σημ. Η υπογράμμιση είναι του μακαριστού Νικολάου.


Ο ελεγκτικός του λόγος αποδείχθηκε απολύτως αληθής για τα ανωτέρω πρόσωπα, αφού μέχρι το τέλος της επίγειας ζωής του δεν είχαν το θάρρος να ζητήσουν την άρση του άδικου και ανυπόστατου αφορισμού του. Ακόμη και στην κηδεία του οι 4 μητροπολίτες που παρευρέθησαν δεν είχαν την τόλμη να συμμμετάσχουν στην εξόδιο ακολουθία.

 Είχε επί πολλά έτη 3-4 κουστούμια που αδελφοί εν Χριστώ του τα είχαν δωρίσει. Τα εισοδήματά του ήταν ελάχιστα ή και ανύπαρκτα. Θεωρούσε αμαρτία να ξοδέψει χρήματα για την ενδυμασία του. ΄Οταν γύριζε από την Αυστραλία ή τον Καναδά, διάφορα είδη ιματισμού που του είχαν δώσει εν Χριστώ αδελφοί, τα δώριζε σε πτωχούς αδελφούς. Σε μία μάλιστα περίπτωση που η σύζυγός μου έγινε ανάδοχος σε μία 20χρονη κοπέλα που ανήκε σε οικογένεια Προτεσταντών, και κατόπιν κατηχήσεώς μου, ζήτησε να βαπτιστεί Ορθόδοξη, (Βαπτίστηκε και στη συνέχεια χρίστηκε), τα έξοδα για τον χρυσό σταυρό και την ενδυμασία τα κάλυψε ο μακαριστός Νικόλαος από τα πενιχρά εισοδήματά του.

Μέχρι το τέλος της ζωής του έδινε την Ορθόδοξη μαρτυρία του. Να προσεύχεσαι Θόδωρε μου έλεγε με τη Σοφία και τα παιδιά, να μου δώσει ο Θεός λίγα χρόνια ακόμη για να πολεμήσω τη φοβερότερη αίρεση όλων των αιώνων την παναίρεση του Οικουμενισμού. Τα τελευταία άρθρα που έγραψε και αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο αφορούσαν τον Οικουμενισμό.

Την 28η Αυγούστου παρέδωσε την αγία του ψυχή στον Κύριο Ιησού Χριστό, τον οποίο αγάπησε από την παιδική του ηλικία και  στον οποίο αφιέρωσε τη ζωή του. Για την αγάπη του αυτή στον Ιησού και την υπεράσπιση της άπαξ παραδοθείσας στους αγίους(πιστούς) Πίστη, διώχθηκε και αφορίστηκε από σύγχρονους ΄Αννες και Καιάφες αρχιερείς, που με τα έργα τους και τις κακοδοξίες αποδεικνύουν εαυτούς ότι είναι <<κατ' εικόνα και ομοίωση>> εκείνων των Ιουδαίων αρχιερέων.

Διώχθηκε και αφορίστηκε ο αγνός και ανιδιοτελής εργάτης του αμπελώνος του Κυρίου. Οι άγιοι που τον αφόρισαν δεν είχαν τα κότσια να αφορίσουν μεγάλους βλασφήμους του Ιησού Χριστού. Ο εκ των μεγαλυτέρων αντιχρίστων και βλάσφημος του Ιησού Νικ. Καζαντζάκης, ο  φερόμενος και τιμηθείς ως Μασόνος από τις τρεις παρατάξεις των Τεκτόνων, δεν αφορίστηκε!


Εκοιμήθη εν Κυρίω την ίδια ημέρα που κοιμήθηκε και ο πνευματικός του πατέρας μακαριστός Αυγ. Καντιώτης! Επειδή αποδείχθηκε το γνησιότερο πνευματικό τέκνο του μακαριστού Αυγουστίνου, ο άγιος Τριαδικός Θεός τους αξίωσε να κοιμηθούν την 15η Αυγούστου με το παλαιό ημερολόγιο, ημέρα κατά την οποία η μεγάλη πλεοψηφία των Ορθοδόξων Χριστιανών τιμά και εορτάζει την κοίμηση του σεπτού σκηνώματος της Θεοτόκου. Τίποτε το τυχαίο!

Στη συνέχεια θα κάνω δύο συγκρίσεις σχετικά με την ταφή του σκηνώματος του μακαριστού Νικολάου. Στις αρχές Ιουλίου τρ. έτους, μετά από ισχαιμικό επεισόδιο που υπέστη, πνίγηκε στην περιοχή Κθέγι της Κερατέας, ο καθηρημένος  στην τάξη του μοναχού, πρ. Μητρ. Αττικής Παντελεήμων. Ο αποθανών είχε κατασκανδαλίσει το πανελλήνιο με άγιους λόγους και άγιες πράξεις του. Αν και καθηρημένος η προηγούμενη ΔΙΣ της Διοικούσας Εκκλησίας αποφάσισε-κατ' άκραν οικονομίαν!!!- να ταφεί ως αρχιερεύς!

Την 4-7-2014, όπως διάβασα στο ιστολόγιο ΡΟΜΦΑΙΑ, την εξόδιο ακολουθία τέλεσε ο Σεβ. Μητρ. Κηφισίας κ. Κύριλλος. Επίσης στο ιερό παρέστησαν οι Μητροπολίτες Περιστερίου κ. Χρυσόστομος, Δωδώνης Χρυσόστομος, Καρθαγένης Αλέξιος και Μυθήμνης Χρυσόστομος! Ο Θεός να τον ελεήσει.

Στο σύγχρονο μεγάλο Ορθόδοξο Ιεραπόστολο και κορυφαίο αντιαιρετικό θεολόγο του 20ου αιώνος Νικόλαο Σωτηρόπουλο, ο Παναγιώτατος και κατά τον μακαριστό Νικόλαο, ο ηγέτης του Διαχριστιανικού και πανθρησκειακου΄Οικουμενισμού στο χώρο της Ορθοδοξίας  Βαρθολομαίος,  έδωσε εντολή να του κάνει την εξόδιο ακολουθία μόνο ένας πρεσβύτερος. Επίσης μόνο ένας θα εκφωνούσε επικήδειο λογο, χωρίς να κάνει την παραμικρή μνεία για τον άδικο και ανυπόστατο  αφορισμό του. ΄Ετσι και έγινε! Παρέστησαν βέβαια 4 Μητροπολίτες, αλλά δυστυχώς γι' αυτούς, δεν τόλμησαν να αψηφίσουν την εντολή του Παναγιωτάτου!
Μάλιστα, όπως εγράφη στον ''ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ'' της 12-9-2014, σελ. 5, από τον εν Χριστώ αδελφό Χρήστο Λιβανό, και δεν διαψεύσθηκε, ο Παναγιώτατος έδωσε εντολή να ταφεί εκτός του κοιμητηρίου της Ι.Μ. Εισοδίων της Θεοτόκου της Μυρτιάς Τριχωνίδος!!! Ευτυχώς για την τιμή των 4 Μητροπολιτών δεν υπάκουσαν στην ανωτέρω εμπαθή εντολή του αιρεσιάρχη. Τα συμπεράσματα για την τακτική των αρχιερέων της Διοικούσας Εκκλησίας στις ανωτέρω δύο περιπτώσεις, είναι άκρως καταδικαστικά γι΄αυτούς από τη συνείδηση του ευσεβούς και κατ' επίγνωση Χριστεπώνυμου πληρώματος.

Ο Παναγιώτατος την 24-10-2013 μετέβη στη Θεσσαλονίκη στην πατρική οικία-μουσείο του σφαγέα 2.000.000 Ορθοδόξων Ελλήνων Χριστιανών και Μονοφυσιτών Αρμενίων, Κεμάλ Ατατούρκ, και στο βιβλίο επισκεπτών έγραψε'' Νιώθουμε χαρά που επισκεπτόμαστε την ανακαινισμένη οικία στη Θεσσαλονίκη του ιδρυτή της Τουρκικής Δημοκρατίας Ατατούρκ. Ευχόμενοι ο Θεός (ποιος Θεός άραγε;) να αναπαύει την ψυχή του, ικετεύουμε τον Μεγαλοδύναμο...''!Ιστολόγια 24-10-2013.    Σημ. Η υπογράμμιση είναι δική μου. Μεγαλόψυχος και εύσπλαχνος προς τον διαπράξαντα την Γενοκτονία των Χριστιανών της Ανατολής και αλλόθρησκο Ατατούρκ!


Για τον Νικόλαο Σωτηρόπουλο τον οποίο αυτός και τα μέλη της (ψευδο) ''Μείζονος και Υπερτελούς Συνόδου'', άδικα, αναπολόγητα και με κακότητα τον εξαπέστειλαν στα βάθη της αιώνιας κόλασης, δεν βρήκε τη δύναμη, έστω και τυπικά, να πει τη φράση ''Ο Θεός να τον ελεήσει'', αλλά έδωσε την εντολή να ταφεί εκτός του κοιμητηρίου της Ι. Μονής Εισοδίων της Θεοτόκου Μυρτιάς! Βέβαια, με την ανωτέρω αποτροπιαστική πράξη του(ψευδο)αφορισμού τους, το μόνο που κατάφεραν ήταν ο Κύριος της δόξης5 να έχει ετοιμάσει στον μακαριστό Νικόλαο μία Μονή6 κοντά στους Προφήτες της Π. Δ/κης, στους αγίους Αποστόλους και στους μεγάλους Διδασκάλους της Εκκλησίας Του.

Κλείνοντας το άρθρο θα απευθυνθώ σε πρώτο πρόσωπο σε εσένα Παναγιώτατε και θα χρησιμοποιήσω γλώσσα  Τιμίου Προδρόμου, καυστική και ελεγκτική λόγω των αντορθόδοξων  διδασκαλιών  και ανίερων συμπροσευχών σου, γλώσσα που δείχνει την αληθινή αγάπη μου στο πρόσωπό σου, γλώσσα που αρμόζει στον μεγαλύτερο αιρεσιάρχη όλων των αιώνων στην ιστορία του Χριστιανισμού, στον Αρχιστράτηγο της προδοσίας της Πίστεως κατά τον ''ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ'' της 30-10-2009, σελ. 6, με σκοπό την μετάνοιά σου. ΄Εχω  όμως ασύγκριτα μεγαλύτερη αγάπη στο Πρόσωπο του Ιησού που είναι η αλήθεια7 και ο μοναδικός Σωτήρας και Λυτρωτής του ανθρωπίνου γένους8. Εφαρμόζω τον Γραφικό λόγο του 2 Ιωάν. 1,3 ...ους εγώ αγαπώ εν αληθεία...εν αληθεία και αγάπη;.
Παναγιώτατε, μέχρι σήμερα έδειξες πολύ μεγάλη αγάπη σε ποικιλώνυμους αιρετικούς τους οποίους ονόμασες αδελφούς σου εν Χριστώ, στον Αντίχριστο κατά τον άγιο Κοσμά τον Αιτωλό Πάπα, τον οποίο δέχθηκες με λαμπρές τιμές στον Ναό του Αγίου Γεωργίου, τον ονόμασες Αγιώτατο και συμπροσευχήθηκες μαζί του. Επίσης σε αλλόθρησκους με τους οποίους συμπροσευχήθηκες. Ενδεικτά σου υπενθυμίζω ότι την 28-10- 2009 που μετέβης στην μεγαλύτερη Συναγωγή της Νέας Υόρκης, την Συναγωγή που βρίσκεται στο Park East, ονόμασες τον Ραβίνο της Συναγωγής ΄Αρθουρ Σνάιερ πολυαγαπημένο φίλο σου και την Συναγωγή ευλογημένη Συναγωγή! Δέχθηκες Μασόνους στο Πατριαρχείο...

Δεν έδειξες όμως την παραμικρή αγάπη στους ταπεινούς μοναχούς της Ι. Μ. Εσφιγμένου τους οποίους με μανία διώκεις, στους ζηλωτές που για λόγους συνειδήσεως διέκοψαν τη μνημόνευση του ονόματός σου με σκοπό να έρθεις σε μετάνοια, στους αυτοπροσδιοριζόμενους ως Γνησίους Ορθοδόξους Χριστιανούς (Παλαιοημερολογίτες), σε όσους αποτειχίσθηκαν από Οικουμενιστές επισκόπους, στους αντιοικουμενιστές και στον μακαριστό Νικόλαο Σωτηρόπουλο. Στους παραπάνω έτριξες τα δόντια σου9 .
Σου τα γράφω χωρίς την παραμικρή εμπάθεια, στο απαθές λόγω πωρώσεως πρόσωπό σου. Νιώθω λύπη και οργή για την πνευματική σου πώρωση10. Για το σκήνωμα του μακαριστού αδελφού Νικολάου, έγραψε σε ανακοινωθέν την 1-9-2014 ο Σεβ. Μητρ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ Το ιλαρόν του σκηνώματος του μακαριστού Νικολάου Σωτηροπούλου και το χαρίεν του προσώπου του ως και η ευλογία της μοναχικής ευκαμψίας που είχε καταδεικνύουν και στον πλέον δύσπιστο ότι ο μακάριος δούλος του Θεού ήδη προγεύεται της αιωνίου δόξης;. Οι ανωτέρω λόγοι του Σεβ. Πειραιώς ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Επιβεβαιώνω την αλήθεια των ανωτέρω λόγων για το σκήνωμα του μακαριστού Νικολάου, ως αυτόπτης μάρτυρας.
Στο δικό σου πρόσωπο, ενώ είσαι ακόμη ζωντανός, δεν αντικρύζω γλυκύτητα και ειρήνη, χάρη και χαρά, αλλά παγερότητα! Η αιτία; Eνώ σωματικά είσαι ζωντανός πνευματικά είσαι νεκρός!11.
Μετανόησε δύστυχε αδελφέ, πριν ο Κύριος Ιησούς ο ερευνών νεφρούς και καρδίας               12, σε καλέσει για απολογία  ενώπιον του φοβερου βήματός του13. Δεν γνωρίζεις ότι οι κηρύσσοντες αιρετικές διδασκαλίες και δη οι αιρεσιάρχες οδηγούνται στην αιώνια απώλεια;14 . Δεν γνωρίζεις ότι άδικοι βασιλεία του Θεού δεν κληρονομούν15. Εσύ συνειδητά αδίκησες τον αδελφό σου Νικόλαο. Σου υπενθυμίζω ότι ενώπιον του Τριαδικού Θεού είσαι ήδη καθηρημένος και αναθεματισμένος.
 ΣτηνΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ Κατά του Οικουμενισμού Ιούλιος 2009, Σελ. 25, την οποία υπέγραψα κι' εγώ, διαβάζουμε Αυτήν την παναίρεση(του Οικουμενισμού) έχουν αποδεχθή εκ των Ορθοδόξων πολλοί πατριάρχες...Την διδάσκουν γυμνή τη κεφαλή, την εφαρμόζουν και την επιβάλλουν στην πράξη κοινωνούντες παντοιοτρόπως με τους αιρετικούς, με συμπροσευχές, ανταλλαγές επισκέψεων, ποιμαντικές συνεργασίες, θέτοντας ουσιαστικώς εαυτούς εκτός Εκκλησίας. Σημ. Η υπογράμμιση είναι δική μου.
Ο αδελφός Νικόλαος ήδη προγεύεται της αιώνιας δόξας και μακαριότητας του Κυρίου Ιησού Χριστού16
 Το αγνό σώμα του που κοιμάται στο κοιμητήριο της Ι. Μ. Εισοδίων Θεοτόκου Μυρτιάς Τριχωνίδος, την εσχάτη ημέρα θα λάβει μέρος στην ένδοξη ανάσταση17. Θα λάμψει όχι μόνο σαν τον ήλιο18 , αλλά σαν την λαμπρότητα των αστέρων του ουρανού19 και θα γίνει όμοιο με το ένδοξο αναστημένο σώμα  του Ιησού!20
Μετανόησε λοιπόν ταλαίπωρε αδελφέ Βαρθολομαίε, γιατί εγγύτατα είναι ο θάνατός σου και η ατομική σου κρίση21 και εάν αληθινά μετανοήσεις, όχι μόνο θα αποφύγεις  το σκότος το εξώτερο και την λίμνη η οποία καίεται με φωτιά και θειάφι, τον δεύτερο θάνατο22, αλλά θα λάβεις μέρος και εσύ στην ένδοξη ανάσταση με τον αδελφό Νικόλαο, ο οποίος με παρρησία πρεσβεύει πλέον στη θριαμβεύουσα Εκκλησία στον άγιο Τριαδικό Θεό ως πνεύμα τετελειωμένο23, όχι μόνο για όλους τους πιστούς της στρατευομένης Εκκλησίας, αλλά πρεσβεύει και για τη δική σου μετάνοια και σωτηρία. Αμήν.
                                                    
                                                
ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ          
·Αποκ. 14: 13
· Ματθ. 10: 32, 24: 13,  Αποκ. 2: 10  
· Ιούδ. 3   
·2 Πέτρ. 2: 1-3        4α. Πράξ. 7: 59        4β. Ιουδ. 3
·1 Κορ. 2: 8           
·Iωάν. 14: 2
·Ιωάν. 14: 6 
·Ησ. 59: 20 σε συνδ. με το Ρωμ. 11: 25-26, Ματθ. 1: 21, Πράξ. 4:12
·Πράξ. 7: 54
·Μάρκ. 3: 5  
·Αποκ. 3: 1   
·Αποκ. 2:  23 
·Πράξ. 17: 31, Ρωμ.  14: 9-10
·2 Πέτρ. 2:  1-3
·1 Κορ. 6: 9   
· Λουκ. 6: 22-23, 1 Κορ. 2: 8,   Εβρ. 11: 39-40, 2 Πέτρ. 1: 4,  Αποκ. 14: 13    
· Iωάν. 6: 39-40, 44, 54, 1 Τιμ. 6: 13-16   
· Ματθ. 13:  43   
· Δαν. 12: 3   
· Φιλ. 3: 21  
· Μάρκ. 13: 35-37, Ματθ. 3: 7-10, Εβρ. 9: 27    
· Mατθ. 8: 12, Αποκ. 21: 8    


 Εβρ. 12:  22-23, Αποκ. 5: 8,  6: 9-10, 7: 15, 8: 3-4 

18 σχόλια:

  1. Και στην Καντζα στην Κοιμηση της Θεοτοκου θα τελεσθη μνημοσυνο για τον αειμνηστο Δασκαλο του Ευαγγελιου Νικολαο Σωτηροπουλο την Κυριακη 5 Οκτωβριου και κατοπιν θα προβληθη (στην αιθουσα της ΄΄Βηθεσδα΄΄ διπλα στον Ι.Ναο) σχετικο αφιερωμα.[Στην Καντζα εζησε αρκετο χρονο ο αειμνηστος στο ιδρυμα ΄΄ΑγιοςΣαββας΄΄της αδελφότητος ΄΄Σταυρος΄΄].

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οδυσσέα, ο γνωστος της Πάτρας δημοσίευσε την πράξη αφορισμού του αδελφού μας Νικολάου ! Μήπως πρέπει και εσύ να την καταχωρήσεις για να δει ο λαός του Θεού για ποιούς λόγους τελικα αφορίστηκε ! Καλό είναι να ενημερώνονται οι αδελφοί !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στο σημερινό Ορθόδοξο Τύπο ο π.Ευστάθιος Κολλάς με ένα πολύ "δυνατό" του άρθρο κονιορτοποιεί τις ανοησίες κάποιων περί έγκυρου αφορισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο εμπαθέσυατος βοθρατζής της πάυρας τυμβωρηχεί ο ελεινός αμευανόητος κολασμένος!!!!!!!!!!!!!!
    Βόθρος βόθρος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ποιός στη χάρι μας!

    Διαβάζοντας την διάτρητη και κατάπτυστη "Πράξη Αφορισμού" του αγαπητού μου δασκάλου, Νικολάου Σωτηροπούλου, παρατήρησα μια μικρή λεπτομέρεια μεγάλης σημαίας, η οποία μου διέφυγε, αν και την είχα αναγνώσει προ εικοσαετίας.

    Οι "αφεντιές και στραβομουτσουνάδες" των μειζόνων και υπερτελείων-σούπερ-ντούπερ-τελείων σούπερμαν και ντόπερμαν συνοδικών, προδρεύοντος του Αρχιαιρετικού Παποφίλου και Εωσφοροφίλου αυτών προέδρου Αρχοντώνη-Κατσαντώνη, με αρρωστιάρικο και χτικιάρικο γαύγισμα βραχνό, αραδιάζοντες τη χιονοστιβάδα των αποκαλύψεων, (μάλλον δε τύψεων που τους καταπλακώνει το τάφο μετά θάνατον) επισυνάπτουν a priori και εξαπολύουν καταδικασμόν και "μικρόν αφορισμόν" οι σμικρότατοι και παμμιαρότατοι αυτοί νάνοι, (το "μικρόν αφορισμόν" λέγω κατά το "μικρόν αγιασμόν" το οποίον αποτελεί σχήμα λόγου Λειτουργικό σχετικό με τις "μικρές ή μεγάλες" Ακολουθίες και τα "μικρά η μεγάλα" γεγονότα και όχι αναφορά μεγέθους ποιότητος επί της ουσίας του καθαγιασμένου ύδατος, όπως δεν μπορεί να υπάρξει "Μικρή και Μεγάλη" Θεία Κοινωνία, η οποία είναι μια!) τα μικροσκοπικά αυτά και απεχθέστατα δεσποτοκρατικά στρουμφάκια, τη επαράτω εποπτεία του παντεπόπτη "Δε-με-κόφτη" Δρακουμέλ, εις ημάς τους "συγχρωτήσαντας και συνεργήσαντας" αυτώ: (ωχ, ωχ, ωχ, πω-πώ, πω-πώ!)

    "Ει δε τις των Ορθοδόξων χριστιανών συγχρωτίζεται και συνεργεί αυτώ, και ούτος έσται ΚΑΤΑΚΡΙΤΟΣ από της Εκκλησίας."

    Κοίτα που είμαστε όλοι αφορισμένοι και δεν τό'ξερα! Και σύ, π. Νικόλαε Μανώλη, τι ποθείς και λαχταρείς αφορισμόν, (τόσον καιρόν) αφού τον έχεις!

    Και συ, "Λεοντόκαρδε" Πειραιώς που θα πρωτοστατήσεις και θα "χοροστατήσεις" νοερώς τον χορό της βρεγμένης πάπιας στα σαράντα του μακαριστού, που θα'ρθούν (που να μη μας βασκαθούν) όχι τέσσερα αλλά σαράντα παλικάρια, πρωτοπαλίκαρα του επάρατου συμβιβασμού, που ΔΕΙΛΙΑΖΟΥΝ Διακοπήν Μνημονεύσεως ΟΥΔΑΜΟΥ, υπό απαγορευτικών νεφών καταχθονίως συρόμενοι, καταλαβόντες ακαταλαβίστικον επιμνημόσυνον Λόγον, βαλόντες τα τριάκοντα αργύρια την τιμήν του "αφορισμένου", τιμήν την οποίαν ΑΠΕΤΥΧΟΝ παταγωδώς να αποκαταστήσουν, οι "προξενήτρες" του κουτοπόνηρου καραγκιοζέικου κουμπαριού στα αρραβωνιάσματα-βολέματα του ανθόσπαρτου Σιγονταρο-Οικουμενισμού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάποιος ευλαβέστατος και διακριτικός αφανής πνευματικός είπε επί λέξει "αυτό το παιδί δεν πηγαίνει καθόλου καλά πνευματικά, έχει ανάγκη από πολλή προσευχή". Αναφερόταν στον γνωστό πατρινό ιστολόγο. Σας το λέω όπως ακριβώς ειπώθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ιάκωβος μοναχός Αγιορείτης4 Οκτωβρίου 2014 στις 3:21 π.μ.

    Αδελφοί μου ΕΛΕΟΣ ! Διάβασα την πράξη αφορισμού και πόνεσ η καρδιλα μου αναλογιζόμενος τον αγώνα και την δοκιμασία που πέρασε επί γης ο αφορισμένος αδελφός μας και μέγιστος διδάσκαλος ! Πρέπει όμως όλοι να είμαστε προσεκτικοί και να μη παρασυρόμαστε από ακραίες φωνές, όπως αυτή του αδελφού αποτειχισμένου Πανταζή ! Θ αδελφός Νικόλαος έχει ανάγκη την προσευχή μας και μόνο ο Θεός γνωρίζει πόσα εν βίω ήμαρτε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάτερ Ιάκωβε την ευχή σας
      Η αγάπη και η συμπόνια που έχετε, φαίνεται πολύ καθαρά.
      Οι ακραίες φωνές μόνο ζημιά κάνουν γιατί δίνουν το "άλλοθι" που χρειάζονται οι οικουμενιστές για να συνεχίσουν ακάθεκτοι, είναι δηλ. βασικό συστατικό του έργου τους .
      Όμως θέλω να σας ρωτήσω, αφού είσαστε στο Αγιο Ορος, πως τα βλέπετε εσείς όλα αυτά που συμβαίνουν?
      Είμαστε πάνω στην κρίσιμη καμπή, στο σημείο μηδέν για την ολοκληρωτική ανατροπή , για την "αλλοίωση καιρών και νόμων" όπως λέει ο πρ. Δανιήλ.
      Στήνεται η πανθρησκεία, στέφεται το έργο του Εωσφόρου με επιτυχία.
      Πως πρέπει να αντιδράσουμε?
      Ευχαριστώ

      Διαγραφή
  8. Ο "υψινουστατος" των θεολογων (παντα με θ μικρο ) φαινεται οτι απο την πολυ παρεα που κανει εκει στο μακρινο Ωστραλια με τους aborigines μπερδευει τα πραγματα.Το "συγχρωτιζεται "και το "συνεργει αυτω" προφανως αναφερεται σε συγκεκριμενες δραστηριοτητες του Νικολαου που δεν θα μπορουσαν να εχουν σχεση με τον Πειραιως.Περαν τουτου ο καθεις μπορει να ριξει μια ματια σε οτι αναφερει ο αγιος Μαξιμος και ο αγιος Διονυσιος ο Αρεοπαγιτης στο σχετικο θεμα. Το θεμα βεβαια τωρα ειναι,εσυ τι δουλεια μπορει να εχεις με τον Πειραιως.Εφ'οσον δεν εχεις κοινωνια μαζι του ουτε καν σαν μαρτυρα σε δεχονται σε εκκλησιαστικο δικαστηριο καν τους ελεγες οτι εχεις να τους πεις πολλα και μεγαλα.Αλλο δεν παει,θα ελθω στην Μελβουρνη να καθαρισουμε και να σε βαλω στην θεσι σου (παντα Θεολογικως....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε ευχαριστώ π. Ιάκωβε "μοναχέ αγιορείτη" που βρήκες χρόνο και κατέβηκες από το σταυρό σου και ασχολείσαι με τις εν βίω αμαρτίες αλλοτρίων ικετών ενώ θα έπρεπε να είναι "ο κόσμος σταυρωμένος για σένα και συ για τον κόσμο" (Γαλατ.6, 14).

    Όπως λέγει σαφέστατα και σε ελέγχει ακριβέστατα ο Άγιος Συμεών ο Νέος Θεολόγος (με "Θ" Κεφαλαίο): "Εκείνος, που βρίσκεται έξω από τον κόσμο και ζει μέσα στο θείο Πνεύμα και μαζί με τον Θεό, δεν μπορεί να έχει αίσθηση προς τον κόσμο ή τα πράγματα του κόσμου." (ΚΗ' Κατηχητικός Λόγος Αγίου Συμεών του Νέου Θεολόγου, «Περί της ζωοποιού νεκρώσεως», Τ. Φ 19Δ, σελ. 363-365).

    Εφ' όσον όμως παρακολουθείς τις Αγιοπατερικές μας θέσεις, θα έπρεπε να γνωρίζεις καλά αυτό με το οποίο σε επιπλήττει ο Μέγας Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: "ΟΥ ΠΕΡΙ ΒΙΟΥ αλλά περί ΠΙΣΤΕΩΣ εστί τούτο!"

    Αλλά μιας και ομιλείς παρρησία τω κόσμω και το μοναχικό σου σχήμα έχει ντυθεί περισσότερο την Ενυπόστατη Αλήθεια απ' οτι εμείς οι λαϊκοί κατά την Ακολουθία του Αγίου μας Βαπτίσματος, σε ρωτώ εν ονόματι αυτής της Αληθείας που υπηρετείς:

    1) Σε ποιά Μόνη/Σκήτη του Άθω βρίσκεσαι;

    2) ΠΟΙΟΝ μνημονεύει ο Ηγούμενός σου και ΠΟΙΑ η δική σου στάση έναντι της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού;

    3) Για ποιές ακριβώς ακραίες δήθεν θέσεις με λοιδορείς και με συκοφαντείς, χωρίς μάλιστα να τεκμηριώνεις την επίθεσή σου Αγιοπατερικώς; Δεν γνωρίζεις πως αυτό αποτελεί μέγιστο μοναστικό αμάρτημα το οποίο επιστρέφει στας κεφαλάς των συκοφαντούντων;

    Σου εύχομαι ολοψύχως:
    α) ευλογημένη ασκητική πολιτεία,
    β) βίον εν ειλικιρινή μετανοία και
    γ) Καλή ΟΜΟΛΟΓΙΑ!

    Με αγάπη Χριστού
    Νικόλαος Πανταζής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ευχαριστώ και εσένα ανώνυμε και κρυπτώνυμε των 10:30π.μ. "Οι ανώνυμες φωνές που κατηγορούν επωνύμους για υποτιθέμενες "ακραιότητες" μόνο ζημιά κάνουν γιατί δίνουν το "άλλοθι" που χρειάζονται οι οικουμενιστές για να συνεχίσουν ακάθεκτοι, η ανωνυμία είναι δηλ. βασικό συστατικό του έργου τους και βολικό οχυρό της κατηγορίας και συκοφαντίας τους.

    Και έπειτα οδύρεσαι πως "είμαστε πάνω στην κρίσιμη καμπή, στο σημείο μηδέν για την ολοκληρωτική ανατροπή , για την "αλλοίωση καιρών και νόμων"

    Μόνο που αυτήν την αλλοίωση καιρών και νόμων την επιφέρουν και όσοι πολεμούν ανώνυμα και συμπολεμούν στο πλευρό μοντέρνων αγιορειτών που βολεύονται και συμορεύονται με την παναίρεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. o ανωνυμος 10.30
      1)δεν αναφέρθηκα σε εσάς ως πρόσωπο, έτσι λοιπόν δεν υπάρχει συκοφαντία
      2)ακραίες φωνές χαρακτηρίζω όχι επιχειρήματα και απόψεις αλλά ακραίους χαρακτηρισμούς, προς ανθρώπους και όχι πράξεις, γιατί αυτό είναι το βούτυρο στο ψωμί των οικουμενιστών...δηλ. τους δίνει ένα ωραίο όπλο να το παίζουν θύματα.
      3)η ανωνυμία δεν νομίζω ότι παίζει κάποιο ρόλο, θα μπορούσα να πω κάποιο όνομα , αυτό τι σημαίνει, ότι θα υπήρχε επωνυμία?
      4)το να χαρακτηρίζουμε τον αγιορείτη προτού απαντήσει πως βλέπει την κατάσταση, και τι σκοπεύει να κάνει ,το θεωρείτε θετικό?

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμε 10:30,

      Το θεωρώ κατάντεια και ντροπή να αλληλο-απευθυνόμαστε με αριθμούς, εμείς οι "όσοι εις Χριστόν εβαπτίσθητε, Χριστόν ενεδύσασθε" και να ντυνόμαστε αριθμούς στο τσιπάκι της μηχανής του Αντιχρίστου, ο οποίος και αυτός μισεί την επωνυμία και προτιμά το χξστ' διότι τον βολεύει προς το παρόν να μη φανερωθεί ποιός είναι, και τον βολεύει οι βεβαπτισμένοι να μην τιμούν το όνομα του Αγίου ή της εορτής που έχουν αλλά να τιμούν αριθμοσοφίες και εργαλεία μετρήσεως χρόνου, που είναι και ώρες.

      Σου απαντώ στα αριθμοποιημένα σου σχόλια, αριθμοποιημένε μου ορθόδοξε.

      1) Μπορεί να μην αναφέρθηκες εσύ σε μένα ως πρόσωπο, αλλά αναφέρθηκες στην επώνυμη κατηγορία του αγιορείτη, εγκρίνοντας και επαυξάνοντάς την. Η συκοφαντία υπάρχει, άγνωστε ανώνυμε και συνάμα γνωστέ, διότι οι αναμασημένες, υποτιμητικές εκφράσεις του τύπου "ο ακραίος Πανταζής", σκοπό έχουν να πλήξουν όχι μόνο το πρόσωπο του αδελφού αλλά και την αγώνα τον οποίο αυτός επιτελεί, καθώς και τον πνευματικό που έχει αλλά και τους αδελφούς με τους οποίους συνδέεται ως μία εν Χριστώ οικογένεια.

      Επιχειρούν να μας πουν "ακραίους" και συνεπώς απορριπτέους και αποφευκτέους! Αυτό ακριβώς δηλώνει η φράση "να μη παρασυρόμαστε από ακραίες φωνές, όπως αυτή του αδελφού αποτειχισμένου Πανταζή! Χρησιμοποιεί το ρήμα "παρασέρνω" το οποίο εμπεριέχει δολιότητα και πονηριά λες και "παρασέρνω" ψυχές στη πλάνη, και δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ "μικρή" η φοβερή κατηγορία αυτή, όθεν δικαιολογημένα ενοχλούμαι και αντιδρώ. Τοποθετεί μάλιστα και θαυμαστικό "!" για να δείξει έντονη προτροπή και παραίνεση γεροντική, εφ' όσον και "αγιορείτης". Για αυτό και γω τοποθετώ το "αγιορείτης" εντός εισαγωγικών, μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου. Έχουν πολλοί κακοπροαίρετοι σε αυτό το ευλογημένο σάιτ, προσποιηθεί τον "ιερέα και τον μοναχό" και ο αγαπητός αδελφός Οδυσσέας τους έχει καυτηριάσει αγρίως και περιποιηθεί καταλλήλως.

      Αυτή και μόνο η προσποίηση ψευδούς προσώπου που εξυπηρετεί αστήρικτες κατηγορίες και συκοφαντίες εναντίων επωνύμων προσώπων, είναι αμαρτία και δικαιολογεί την απέχθειά μου προς αυτή τη απόκρυφη και άτιμη μεθοδολογία.

      Εάν σκοπός της παρουσίας σου εδώ είναι να κατοχυρώσεις το δικαίωμά σου για ανωνυμία, το οποίο δεν αφαιρώ αλλά και εγώ δικαιωματικά τοποθετούμαι υπέρ ή κατά μιάς συγκεκριμένης κεκριμένης τακτικής, τότε μην ασχολείσαι μαζί μου και μην με χαρακτηρίζεις "ακραίο" (έστω και εκ του πλαγίου) χωρίς να το κάνεις υπεύθυνα, έντιμα και επώνυμα με συγκεκριμένα επιχειρήματα και με το ΦΩΣ της Αληθείας.

      2) Διατείνεσαι πως χαρακτηρίζεις ως "ακραίες φωνές" όχι επιχειρήματα και απόψεις αλλά ακραίους χαρακτηρισμούς. Μα αυτό κάνεις και εσύ. Και το παραδέχεσαι. Ποιείς ακραίους χαρακτηρισμούς . Λες, "χαρακτηρίζω" και με χαρακτηρίζεις ως "ακραία φωνή" χωρίς να προσκομίζεις επιχειρήματα επί τούτου.

      Όσο για τους οικουμενιστές, αυτοί πάντοτε θα το παίζουν θύματα, ασχέτως των χαρακτηρισμών μας. Οι χαρακτηρισμοί πάντοτε θα υπάρχουν και υπάρχουν πλουσίως στη Γραφή και τους Πατέρες: Λύκος βαρύς, τάφος κεκονιαμένος, διάβολος, ραδιούργος και πανούργος υιός διαβόλου και υιός πόρνης (son of a bitch) φίδια φαρμακερά κλπ. Κι' έρχεσαι εσύ, ανώτερος όλων τούτων, και δια-φημίζεσαι ευγενικότερος, εγκαλούμενος μάλιστα τους αποδίδοντες χαρακτηρισμούς ως "παροχείς όπλων" λέγοντας "δηλ. τους δίνει (παρέχει) ένα ωραίο όπλο". Δηλαδή είμαστε "οπλοδότες" αντί για Φωτοδότες. "Οπλοδότης" ο Κύριος, "οπλοδότες" και οι Πατέρες, "οπλοδότες" και μεις με τους χαρακτηρισμούς μας.

      (συνεχίζεται...)

      Διαγραφή
    3. 3) Η επωνυμία παίζει πάρα πολύ σπουδαίο ρόλο, όχι σε γενικεύσεις και αφηρημένες αερολογίες-βατολογίες, αλλά ειδικά σε επιθέσεις και κατηγορίες, σε χαρακτηρισμούς και συκοφνατίες, τις δίδει βαρύτητα, υπόσταση και υποδηλώνει υπευθυνότητα.

      Ναι, θα μπορούσες να βάλλεις κάποιο άλλο όνομα έστω και ψευδώνυμο, αλλά πάλι οι κατηγορίες και συκοφαντίες, εάν φυσικά υφίστανται, δεν θα έχουν αντίκρυσμα, μέχρι τη στιγμή που βρεις το θάρρος και δημοσίως αποκαλύψεις το πραγματικό σου όνομα για να έχει τη δυνατότητα ο αδικημένος να βρει το δίκαιό του, έστω και διά της νομικής οδού.

      Δεν μπορώ δηλαδή να καταλάβω την τόσο σοβαρή ανάγκη αποκρύψεως του ευλογημένου σου προσώπου (εάν θέλεις, μου την εξηγείς) και την λυπηρή αποφυγή της θαρραλέας αυτοσυνειδησίας: "Ναι, αυτός είμαι, ως Νίκος ομιλώ, τον εαυτό μου εκπροσωπώ, και δεν έχω τίποτε να κρύψω και τίποτε να φοβηθώ".

      Η επωνυμία αδελφέ μου, προάγει ομορφιά της ψυχής. Είναι "ωραίο" αυτό, να λέμε "ο ακραίος Πανταζής;" Είναι ωραίο να λέμε 3:11, 3:12 , 3 15 κι 11, κι΄ 7 κι 8 και 18 και 5 κι 6 και μισό; Δεν είναι πιο όμορφο να λέω, "αδελφέ μου Παναγιώτη, Γιάννη, Χρήστο, Νίκο;"

      Και θα του άρεζε του αγιορείτου μοναχού εάν το επίθετό του ήταν για παράδειγμα "Βρακάκης" να του λέω "αυτός ο ακραίος ο παπα-βρακάκης" που παραπέμπει αλλού; Και δεν γνωρίζει, εάν είναι μοναχός, ότι το μοναχικό το σχήμα καταργεί το κοσμικό επίθετο και προσλαμβάνει ως επίθετο το όνομα της Μονής της Μετανοίας του; πχ. Όσιος Εφραίμ Κατουνακιώτης; Εφραίμ "Βατοπαιδινός", ο οποίος δικαιολογεί και διπλωματεί για τις συμπροσευχές; Όνομα που διάλεξα! Και μου'ρχετε στο νου, ο Εφραίμ Αριζόνας αλλά εκεί προσέλαβε επίθετο από το όνομα της πόλης "και τα "φώτα" της Πόλης ζητώ" και δειλιώ να διακόψω τη Μνημόνευση. Κάποτε ο ίδιος απειλούσε με Διακοπή, και τώρα έχει και αυτός ΣΥΜΒΙΒΑΣΤΕΙ.

      4) Δηλαδή, εάν τον χαρακτηρίσουμε έπειτα, αφού μας "πει πως βλέπει την κατάσταση και τι σκοπεύει να κάνει", αλλάζει τίποτα; Άκουσε κάτι, ανώνυμε. Κακό αυτό καθεαυτό δεν είναι ο κάθε γενικός, φυσιολογικός και ανθρώπινος χαρακτηρισμός, είτε αυτός γίνεται πριν ή μετά την εκδήλωση κάποιας θέσεως, αλλά εάν είναι δίκαιος ή άδικος, δικαιολογημένος ή αποδιδόμενος δίχως επιχειρήματα και αποδείξεις.

      Και συ τον χαρακτήρισες ως "πάτερ". Του απέδωσες πατερικότητα και ιερωσύνη, ενώ υπάρχει η λογική δυνατότητα να μην είναι. Δεν λέγω πως έκανες κακό, διότι ίσως και αληθώς να είναι "αγιορείτης". Ο χαρακτηρισμός λοιπόν, δίδει χαρακτήρα, υπόσταση, ζωγραφίζει την εικόνα που εμείς αποκομίζουμε, εσχέτως εάν είναι αληθινή η εσφαλμένη. Για αυτό πρέπει να είμαστε απολύτως ειλικρινείς, σεβαστοί και επώνυμοι. Να στεκόμαστε υπεράνω χαρακτηρισμών και να προχωρούμε στην ουσία.

      Εάν έχεις αδελφέ μου, επιχειρήματα και θέλεις να με κατηγορήσεις πως παρασέρνω ψυχές στη πλάνη, τότε σε παρακαλώ να το κάνεις επώνυμα για να σε τιμήσουν ιδίως οι σοβαροί και σεβαστοί αναγνώστες μας. Εάν δηλαδή "παρασέρνω" ανθρώπους στη πλάνη, και μάλιστα συνειδητά, τότε προκύπτουν και άλλα πολλά ζητήματα σοβαρά, στα οποία δεν επεκτείνομαι επί του παρόντος.

      Η ουσία είναι, και σε συγχαίρω για αυτό, το πως βλέπει κάποιος την κακάσχημη αυτή οικουμενιστική κατάσταση, ασχέτως το τί κάνει ο κάθε Νίκος. Σημασία έχει η στάση η προσωπική του καθενός μας έναντι της φρικτής παναιρέσεως και ποιόν επιτρέπουμε να μας εκπροσωπεί ενώπιον της Αγίας Τραπέζης και σε ποιόν δίδουμε εξουσία επί της ψυχής μας και της σωτηρίας μας, τασσόμενοι κάτω από κάποια εκκλησιαστική διακιοδοσία.

      Αυτά έχουν αξία, αδελφέ μου.

      Σας ευχαριστώ για την υπομονή σας που με διαβάζετε, και τον Οδυσσέα που με φιλοξενεί.

      Νίκος Πανταζής

      Διαγραφή
    4. Μα που είδατε τις κατηγορίες και τις συκοφαντίες όπως λέτε? Δεν υπήρξε τέτοια πρόθεση.Θα το πω αλλιώς. Οταν οι χαρακτηρισμοί είναι "ακραίοι" ακόμα κι αν ισχύουν χάνουμε το δίκιο μας, γιατί θα μας πουν ακραίους.Αυτό θέλουν οι οικουμενιστές, οπότε πρέπει να πέσουν οι τόνοι. Οσο για τον μοναχό, έχετε δίκιο ότι δεν μπορύμε να ξέρουμε αν είναι όντως αγιορείτης κτλ...

      Διαγραφή
  11. Όσο για σένα, 11:01, εκτός του ότι είσαι υποβιβαστικά ανώνυμος, είσαι και αρρωστημένα γελοίος!

    Πρώτον, ο Πληθυντικός των αυτόχθονων ιθαγενών δεν καταλήγει με "es" αλλά με "ies", aboriginies, οπότε εσύ μπερδεύεις τα πράγματα. Τώρα από το που και κατά πόσον "φαίνεται" ότι "κάνω πολύ παρέα με αυτόχθονες" αυτό καταδεικνύει την ψυχοπαθολογική μαλάκυνση=ασθενίζουσα και χρονίζουσα ανεγκεγαλοσύνη που σε χαρακτηρίζει.

    Κι' αν τόσο πολύ σε ερεθίζει η παρέα των aboriginies, έλα προσκύνα τα ΛΕΡΩΜΕΝΑ και δογματικώς διεφθαρμένα ράσα του Αυστραλίας Στυλιανού που αρέσκεται να χορεύει - γυμνή τη κεφαλή - και η διαφθορά πίστεως είν' ακριβώς αυτή - το χορό του Οικουμενιστικού Ησαϊα στις αισχρότητες και βλασφημότητες της Κανμπέρας, με γυμνούς, θεοπάλαβους και μαινόμενους αυτόχθονες που χωρεύουν καταβαμμένοι και κατατρυπημένοι με τεράστια νικελωμένα τσιγγέλια στα ρουθούνια της αγελάδας και σα δαιμονισμένοι και εκστατικοί, εκλιπαρούν να "κατέλθει το Πνεύμα το Άγιον" να τους σώσει και να τους ενώσει.

    Πριν με ρωτήσεις "τί δουλειά έχω γω με τον Πειραιώς", ρώτησε πρώτα τον εαυτό σου - εάν ποτέ λάβεις απάντηση! - τί δουλειά έχει δειλοόσπορη ανωνυμία σου με τους ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ, Άγιο Μάξιμο και Άγιο Διονύσιο Αρεοπαγίτη, που τόσο ξεδιάντροπα, ύπουλα και μασκαρεμένα επικαλείσαι..

    Γνώριζε, ρηχέ και πεζέ κουκουλοφόρε τραγικέ, πως ευθύς εξ' αρχής θα αρνιόμουν ρητά να παραστώ σε παρωδία "εκκλησιαστικού δικαστηρίου" και εάν πήγαινα τελικά, ΔΕΝ θα πήγαινα ποτέ ως μάρτυρας αλλ' ως κυρίαρχος, αυτεξούσιος και αυτεπάγγελτος Εισαγγελέας που θα κάθιζα στο σκαμνί κάθε ψωρο-οικουμενιστή δεσποτοκράτη, απαρνούμενος κάθε εξουσία τους επί της ψυχής και σωτηρίας μου και αρνούμενος οποιαδήποτε αυθαίρετη αναρμοδιότητά τους να με "δικάσουν!"

    Σχετικά με την κατάληξή σου, την κωμικοτραγικά γελοία και νοσηρώς πάσχουσα, "άλλο δεν πάει, θα έλθω στην Μελβούρνη να καθαρίσουμε και να σε βάλω στην θέσι σου (πάντα Θεολογικώς....)" (κι' άλλο λάθος: δεν στέκει το (πάντα Θεολογικώς....) αλλά το (θεολογικώς πάντα....), έκανες και γέλασε εκκοφαντικά κι' υστερικά μαζί σου όχι μόνο "το παρδαλό κατσίκι" κι οι παρδαλοί aboriginies, αλλά ξεκαρδίστηκαν και όλες οι μαρσιποφόρες καγκουρώ και τα χαζοχαρούμενα Κοάλα έφτυσαν από τη μύτι τους τον ευκάληπτο που μασούσαν, μη μπορώντας να αναμασίσουν τα δικά σου καραγκιοζιλίκια!

    Έλα λοιπόν, καλώς όρισες, ξένε μου, ανώνυμε και ΔΕΙΛΩΝΥΜΕ! Ιδού η Μελβούρνη, ιδού και το διαπλανητικό το βήμα. Βάλε Ντούτσε τη στολή σου, ξετρύπωσε ανώριμε αρουραίε απ' τη φωλιά τη σκοτεινή σου και ΝΤΥΣΟΥ επώνυμα, έντιμα και υπεύθυνα την Χριστιανική Ορθόδοξη Επωνυμία!

    Κι' αν τόσο πολύ βαυκαλίζεσαι, - ΒΡΕ το μασκαρά!- να με βάλεις στη θέση μου, όταν προσγειωθείς στο αεροδρόμιο, ειδοποιήσέ με εκ των προτέρων, θα σου έχω έτοιμο τηλεοπτικό συνεργείο που θα απαθανατίσει σε παγκόσμια ζωντανή μετάδοση, το "καθάρισμά" σου. Φρόντισε μόνο, πριν με "καθαρίσεις" με μάγκνουμ με ησυχαστήρα, καθάρισον ώ προικοθήρα, το ξεπεσμένο σου παπιόνι, που έχεις γίνει πιόνι της επάρατης ανωνυμοκρατικής διαδυκτιακής εποχής σου!
    Χάχα, έ χάχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πρωτο και κυριο γνωρισμα των χριστιανων είναι η αγαπη που θα πρεπει να εχουν μεταξυ τους ,αγαπη και οσα απορεουν απ΄αυτην,σεβασμος στο προσωπο του αλλου αλληλοεκτιμηση επιεικια κλπ Αλλα αλοιμονο αυτή η αγαπη στις μερες μας κατηντησε ζητουμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό που λέει ο κ. Πανταζής για τον Αυστραλίας, ότι συμμετείχε σε γιορτή με αυτόχθονες, δεν φαίνεται τόσο επιλήψιμο, εκ πρώτης όψεως.
    Πάντως, μην ξεχνάμε ότι ο Αυστραλίας έχει διαφωνήσει με τον Πατριάρχη για τον διάλογο με τους παπικούς, και έχει αποχωρήσει από την επιτροπή.
    Το σωστό να το λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου