Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2014

ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΝΣΤΡΟΥΧΤΩΡΕΣ 

ΤΟΥ KONIOΡΤΟΠΟΙΗΘΕΝΤΟΣ 

ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ




Εν Πειραιεί τη 16η Σεπτεμβρίου 2014
Προς Τον
Ελλογιμώτατον Κύριον
Νίκον Βουλέλην
Διευθυντήν
Εφημερίδος των Συντακτών
Κολοκοτρώνη 8
10561 ΑΘΗΝΑ


Ελλογιμώτατε κ. Διευθυντά,


Στην Εφημερίδα Σας της 15/9/2014, σελ. 46, δημοσιεύετε ανακοίνωση της Συνδικαλιστικής Οργάνωσης «Ενότητα αντίστασης ανατροπής ΕΛΜΕ Πειραιά» της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς όπου καταγγέλομαι ότι δήθεν «...επετέθηκα με χυδαίο αντικομμουνιστικό υβρεολόγιο σε θορυβούντας μαθητές του Ζαννείου Γυμνασίου και Λυκείου ... ότι προχώρησα σε πολιτικές κρίσεις γύρω από τα καθεστώτα στην πρώην Σοβιετική Ένωση και την Ανατολική Ευρώπη... ξεθάβωντας τις χειρότερες μνήμες του Ελληνικού λαού ... και ότι άφησα τον αγιασμό στην μέση και έφυγα...» χωρίς να αισθανθήτε την ανάγκη ως δημοκρατική (;) Εφημερίδα να πληροφορηθήτε και από την πλευρά του καταγγελομένου ποιά ήταν τα κατ’ αυτόν γεγονότα. Αντιλαμβάνεσθε ότι με την ευθέως αντιδεοντολογική δημοσιογραφικά συμπεριφορά Σας παραβιάσατε έναν αρχαιότατο κανόνα στοιχειώδους δικαίου που επιτάσσει «μηδενί δίκην δικάσεις, πριν αμφοίν μύθον ακούσεις» (Φωκυλίδης, Γνώμαι).



Επί της ουσίας λοιπόν κατά την τέλεση του Αγιασμού ενάρξεως της νέας σχολικής χρονιάς στο Πρότυπο Ζάννειο Γυμνάσιο-Λύκειο επικράτησε οχλαγωγία που κάλυπτε την τελετή του Αγιασμού με την απαθεστάτη και αδιάφορη στάση των παρισταμένων Διευθυντών και υπευθύνων Καθηγητών. Υπέμεινα την απαξίωση της ιεροτελεστίας και όταν επεραιώθη ο Αγιασμός απηύθυνα μία επισήμανση στους παρισταμένους Καθηγητές, Γονείς και μαθητές λέγοντάς τους επί λέξει ότι «την προηγουμένη ημέρα επέστρεψα από εκκλησιαστική επίσκεψη στην Ι. Αρχιεπισκοπή Τόμιδος (Κωνστάντζα) της ομοδόξου χώρας της Ρουμανίας όπου επί τριήμερο προσκεκλημένος του Αρχιεπισκόπου κ. Θεοδοσίου ετέλεσα εκκλησιαστικές πράξεις, Θ. Λειτουργίες, εγκαίνια Καθολικού Ι. Μονής και ομίλησα διά την παναίρεση του Οικουμενισμού, τον σχεδιασμό της Νέας Τάξεως και της Νέας Εποχής και την φθοροποιό δράση της Μασωνίας σε χιλιάδες Ορθοδόξου Ρουμανικού λαού και εκεί διεπίστωσα ότι μετά 70 ολόκληρα χρόνια στυγμού αθειστικού ολοκληρωτισμού, με χιλιάδες θύματα νεομάρτυρες Κληρικούς και λαικούς, η ευσέβεια του Ορθοδόξου Ρουμανικού λαού είναι υπέρμετρη και εκπληκτική και αποτελεί την πιο κραυγαλέα απάντηση στην 70χρονη ματωμένη αθειστική προπαγάνδα.
Συνεπώς θα συνεβούλευα εκείνους που ευαγγελίζονται στη χώρα μας τον αθεισμό και την ασέβεια και την απομείωση των αξιών του βίου, να επισκεφθούν τις χώρες του πρώην Ανατολικού κόσμου για να διακριβώσουν ότι το πρόταγμα του Ντοστογιέφσκυ «χωρίς Θεό όλα επιτρέπονται», δεν είναι μία απλή ρήση αλλά ένα ουσιώδες βίωμα».



Αυτά είπα στην ολιγόλεπτη προσφώνησή μου. Αν τώρα ενοχλήθησαν οι αγαπητοί Εκπαιδευτικοί της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς από την πραγματικότητα που απλώς μετέφερα εύχομαι να συνειδητοποιήσουν το πνευματικό τους έλλειμα και εν πάσει περιπτώσει να ευαισθητοποιήσουν καλύτερα τα δημοκρατικά τους αισθητήρια διότι αποδεικνύεται ότι από την πολλή δημοκρατία που εμφορούνται δεν δέχονται αντίθετη προς το πιστεύω τους άποψη!



Όσον αφορά στις ύβρεις περί παραληρήματος και στην συκοφαντία ότι έφυγα στην μέση του Αγιασμού αντιλαμβάνεται κανείς το έωλο του θέματος και εάν ήταν δυνατόν και λογικό να συμβεί από έναν Επίσκοπο της Εκκλησίας.  
Όσον δε αφορά στο αναφερόμενο ισχυρισμό των αγαπητών εκπαιδευτικών ότι δήθεν με την παραπάνω προσφώνησή μου «ξέθαψα τις χειρότερες μνήμες του Ελληνικού λαού...» ταπεινώς υπενθυμίζω, ότι εξ ιστορικών πηγών που φαίνεται να αγνοούν οι συντάκτες της Ανακοινώσεως, από το έτος 1944-1949 εσφαγιάσθησαν με οικτρούς βασανισμούς, ετυφλώθησαν και κατακρεουργήθησαν 260 και πλέον Κληρικοί με πρωτιστεύοντα τον μακαριστό πρεσβύτερο Γεώργιο Σκρέκα 37 ετών, Εφημέριο Μεγάρχης Τρικάλων, τον οποίο οι αντάρτες του ΕΛΑΣ εσταύρωσαν τη Μεγάλη Παρασκευή, 11 Απριλίου 1947. Τέλος η πρόταση της Εφημερίδος Σας που υπογράφεται διά χειρός κ. Γεωργίου Κάτσικα για διαχωρισμό της Εκκλησίας από το Κράτος φαίνεται ότι Σας διαφεύγει ότι έχει επισυμβεί με τους διακριτούς ρόλους του Συντάγματος του 1975 και επειδή ασφαλώς εννοείτε τον διαχωρισμό Εκκλησίας και Έθνους, τον οποίο επιδιώκουν ετεροκίνητες «δυνάμεις» της Νέας Τάξεως, έχει και άλλη παράμετρο που δεν προσμετράτε.
 


Διότι δεν θα είναι νομικά ασύμβατη η ιδιότητα του θρησκευτικού λειτουργού με το εκλέγεσθαι και θα διακριβώσετε τότε ασφαλώς με έκπληξη να μετέχει στο Κοινοβούλιο η πλειονότης των Ιεραρχών της Χώρας και να δούμε τότε πως θα ψηφίζονται τα νομοθετικά εκτρώματα της Νέας Εποχής για την καταδολίευση της ανθρώπινης προσωπικότητος, την ανατροπή της ανθρώπινης οντολογίας και φυσιολογίας, την αποιεροποίηση της Κυριακής αργίας, την θεσμοθέτηση των ψυχοπαθολογικών εκτροπών που χωρίς ούσιώδη αντίσταση προώθησε η συγκυβέρνηση των κ.κ. Σαμαρά και Βενιζέλου και τότε θα δούμε εάν παγανιστικά μορφώματα θα αρθρώνουν λόγο και θα βρίσκουν στον Ελληνικό λαό ευήκοο ούς.

Μετά τιμής
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ο Πειραιώς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

8 σχόλια:

  1. "Διότι δεν θα είναι νομικά ασύμβατη η ιδιότητα του θρησκευτικού λειτουργού με το εκλέγεσθαι και θα διακριβώσετε τότε ασφαλώς με έκπληξη να μετέχει στο Κοινοβούλιο ..."λέει ο Πειραιώς
    Επειδή οι οικουμενικές σύνοδοι έχουν συνταγματική ισχύ και ενσωματώνονται στο δίκαιο της χώρας και απαγορεύουν στούς επισκόπους κοσμικά αξιώματα πως δεν θα υπάρχει ασυμβίβαστο ?
    Αλλά και αυτό το άρθρο του συντάγματος να απαλειφεί πάλι ναι με δεν θα υπάρχει ασυμβίβαστο με τον νόμο του κράτους αλλά θα συνεχίσει να υπάρχει με τον νόμο του Θεού .
    Ο συνδιασμός κοσμικής και εκκλησιαστικής εξουσίας είναι παπικά πράματα ...
    Όθεν ? Μετανόησε Σεραφείμ ! Και σταμάτα να κοινωνάς τον παπικό Βαρθολομαίο τον παν αιρεσιάρχη της πανθρησκείας της Νέας Τάξεως και της Νέας Εποχής γιατί η κοινωνία αυτή σου σκοτίζει τον νουν .....
    Οπως τα πάς με την κοινωνία των ακοινωνήτων για γιρλάντα τέτοια παπικά και ακόμα χειρότερα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, ο συνδυασμός κοσμικής και εκκλησιαστικής εξουσίας είναι παπικά πράγματα, αλλά δυστυχώς έγιναν δεκτά από την Εκκλησία, σε δυο τουλάχιστον περιπτώσεις:
      α/ Με την αποδοχή της κοσμικής εξουσίας από τον πάπα Στέφανο Γ΄, το 754, με την ίδρυση του παπικού κράτους και την αποδοχή των παπών Αδριανού Α΄ και Ιωάννη Η΄, στις Ζ΄ και Η΄ Οικουμενικές Συνόδους και ως αρχηγούς κράτους.
      β/ Με την αποδοχή της κοσμικής εξουσίας του Αρχιεπισκόπου Κύπρου, σύμφωνα με το διάταγμα του Ζήνωνα του 488, και εξάσκηση και της πολιτικής εξουσίας στην Κύπρο, ως αντιπροσώπου του αυτοκράτορα. Την διπλή αυτή ιδιότητα δέχτηκε η Ε΄, ΣΤ, Ζ΄ και Η΄ Οικουμενικές Σύνοδοι, οι οποίες δέχτηκαν τον Κύπρου και ως φορέα της κοσμικής εξουσίας.

      ΙΚ

      Διαγραφή
  2. συγχαρητηρια διοτι ειναι ασυδοτοι μερικοι εκπαιδευτικοι και ισως επιδιωκουν να χλευαζονται τα ιερα και τα οσια και εν προκειμενω πως να τελσει αγιασμον σε φωνασκουντες νεους τη ανοχη η και προτροπη των καθηγητων χαρας στην υπομονην σου δεσποτα μου ΑΞΙΟΣ Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εσχάτως με τις ορκωμοσίες των τοπικών αρχόντων δόθηκε το έναυσμα σε όσους δεν
    θέλουν να μετέχουν σε θρησκευτικές τελετές να μπορούν να το κάνουν χωρίς καμία επίπτωση!Ακολούθησαν οι αγιασμοί,που-κυρίως μετά τη μεταπολλίτευση-ΔΕΝ αποτελούν θρησκευτική τελετή,αλλά ρουτινιάρικο έθιμο!Στην α΄περίπτωση διορθώ-
    θηκε η κατάσταση,ΜΗΠΩΣ και στη β΄περίπτωση ΠΡΕΠΕΙ να γίνει το ίδιο δηλαδή να μετέχουν μόνο όσοι πραγματικά πιστεύουν το αρχαίο ρητό"Από Θεού άρξασθε" και μόνο ΑΥΤΟΙ -είτε εκπ/κοί είτε ακόμη και μαθητές"και να μην γίνεται μπάχαλο μια αγιαστική πράξη;!!Δε συνέβη μόνο στον Πειεραιά και όχι μόνο τώρα!!Ως εκπ/κός θυμάμαι από το 1977 μέχρι το 2003,που υπηρέτησα και σε ΟΛΑ τα σχολεία υπήρχε έφεση για μπάχαλο,αλλά τουλάχιστον ΓΙΝΟΤΑΝ μια προσπάθεια από μας, ώστε αυτό να μετριάζεται!!ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ότι τα παιδία προέρχονται από μια οικογένεια-κοινωνία-ακατήχητη και-κυρίως-ΑΔΙΑΦΟΡΗ!Άλλωστε βλέπουμε και τη συμμετοχή της κοινωνίας στα εκκλησιαστικά δρώμενα,όπου και στην εκκλησία επικρατεί ΜΠΑΧΑ
    ΛΟ από τη λειτουργία έως και ΟΛΑ τα μυστήρια.Μόνο στις κηδείες υπάρχει κάπως σιωπή μέσα στο ναό,αλλά έξω απ'αυτόν επικρατεί πάλι το ΧΑΟΣ!!
    Δουλειά της εκκλησίας είναι να κατηχεί σε κάθε περίπτωση το λαό για το ΤΙ συμβαί-
    νει και γιατί!!Επίσης πρέπει να προβεί σε κάποιες αποφάσεις,που θα ΙΣΧΥΟΥΝ για
    ΟΛΟΥΣ!!π.χ.Έρχονται τα αποτεφρωτήρια,εάν απόφασίσει ότι δε θα προπέμπεται από την εκκλησία ο ορθόδοξος χριστιανός,πρέπει και να εφαρμοστεί!!Εγώ θέλω να
    ΚΑΩ θα πρέπει να ξέρω ότι δε θα περάσω από την εκκλησία για να λάβω την ευχή και την ευλογία της!!Με αυτά θέλω να υπογραμμίσω τόσο στον άγιο Πειραιώς,όσο και σε ΟΛΟΥΣ τους κληρικούς ότι χρειάζεται ΠΟΛΛΉ δουλειά κι όχι μηχανική τέλε-
    ση των οιωνδήποτε θρησκευτικών ακολουθιών!!! ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο πειραιως διακρινεται δια την αυστηραν και οχι μηχανικην τελεσιν των ακολουθιων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μην το λες!Κάποια Μ.Παρασκευή παρακολούθησα την ακολουθία του Επιταφίου και
    είδα ΤΙ κάνει και-κυρίως-ΠΩΣ το κάνει!!!!Να μην αναφερθώ καλύτερα σε λεπτομέρειες
    γιατί θα σε στενοχωρήσω φίλε!Πάντως μου θύμισε ΠΟΛΥ το μακαρίτη το Χρυσοφά-
    κη.....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην βγάζης συμπέρασμα από την Μ. Παρασκευή, που επικρατεί αταξία στους περισσότερους ναούς. Να πας μία Κυριακή στην Θεία Λειτουργία, και θα ευχαριστηθής.

      Διαγραφή
  6. Φαίνεται ότι ΔΕΝ ήξερες το Χρυσοφάκη!!Κατά τα άλλα θα προσπαθήσω,γιατί δεν ανή
    κω στο ποίμνιό του,να ακολουθήσω την καλή συμβουλή σου!!Όσο για την αταξία της
    Μ.Παρασκευής εγώ ΔΕΝ μίλησα για τον ΌΧΛΟ,γιατί τέτοιοι είμαστε,αλλά για τον επίσκοπο!Συγκρινόμενος με τον πρώην Πειραιώς"δεν πιάνει μία"!Δεν ξέρω τι ήταν ο Καλλίνικος,αλλά τόσο η λειτουργία,όσο και οι ακολουθίες του ήσαν ΙΕΡΟΠΡΕΠΕΣΤΑ
    ΤΕΣ!!Ας τον έχει ο Θεός καλά κι ας του δώσει και καλό τέλος,όποτε ΕΚΕΙΝΟΣ κρίνει!
    Τον μιμείται ΑΡΙΣΤΑ ο Πειραιώτης Δημητριάδος Ιγνάτιος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου