ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΣΕΩΣ
Μὲ ἀφορμὴ τὴν ἀποτείχιση τοῦ Ἱερομόναχου π. Εὐθυμίου Χαραλαμπίδη, ὁ ὁποῖος διέκοψε τὸ Μνημόσυνο τοῦ αἱρετίζοντος Μητροπολίτη Σύρου κ. Δωρόθεου Πολυκανδριώτη, πολλὰ ἱστολόγια δημοσίευσαν τὴν εἴδηση καὶ ἐπαίνεσαν τὴν ἐνέργεια αὐτή, ὡς συμφωνοῦσα μὲ τὴν διαχρονικὴ ἁγιοπατερικὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας.
Ἀπ’ ὅ,τι μάθαμε καὶ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς Πατέρες ὑπὸ τὸν π. Θεόδωρο Ζήση καὶ π. Γεώργιο Μεταλληνό, ἐπαίνεσαν τὴν ἐνέργεια τοῦ π. Εὐθυμίου, ὁ ὁποῖος ἔκανε ἀπὸ μόνος του, αὐτὸ ποὺ ἐκεῖνοι δὲν ἔκαναν τὸ 2006: εἶχαν τότε ἀποφασίσει (στὸ Μοναστήρι τοῦ Μελισσοχωρίου) διὰ στόματος τοῦ ἡγουμένου π. Κυρίλλου, ὅτι τὴν Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας τοῦ 2006 θὰ διέκοπταν τὸ Μνημόσυνο τοῦ ἀρχηγέτη τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ Πατριάρχη Βαρθολομαίου.
Ἡ Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας ὅμως τοῦ 2006 παρῆλθε! Παρῆλθαν κι ἄλλες Κυριακὲς Ὀρθοδοξίας, ἀλλὰ γι’ αὐτοὺς ὅμως, ἡ «Κυριακὴ» τῆς Ὀρθοδοξίας ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ δὲν ἦρθε ἀκόμα! Συνεχῶς μετατίθεται!
Θέλουν, λένε, νὰ ἐνημερώσουν πρῶτα τὸ λαὸ καὶ νὰ προσεταιρισθοῦν Ἐπισκόπους...! Ἀποφάσισαν νὰ ἐκδώσουν πρῶτα καὶ τὰ «Πραχθέντα καὶ Λεχθέντα» τῶν Οἰκουμενιστῶν. Ἀλλὰ ἀκόμα τὰ ἑτοιμάζουν!
Πέρασαν ἄλλα 8 χρόνια «ἐνημέρωσης» τοῦ λαοῦ· τοὺς στήριξαν καὶ μερικοὶ Ἐπίσκοποι. Καὶ τὸ ἀποτέλεσμα εἶναι, ἡ μὲν ἐνημέρωση νὰ καρκινοβατεῖ, ἡ δὲ ἀντι-Οἰκουμενιστικὴ ὁμάδα τους νὰ φθίνει, ἀφοῦ κατάφεραν νὰ παγώσουν τὸν ἐνθουσιασμὸ τῶν ἑκατοντάδων ἱερέων καὶ μοναχῶν ποὺ ἀρχικὰ συμμετεῖχαν καὶ τοὺς συμπαρίσταντο.
Αὐτὰ τὰ βλέπουν οἱ Οἰκουμενιστές, καὶ συνεχίζουν ἀπτόητοι καὶ μὲ θρασύτητα τὸ φθοροποιὸ ἔργο τους.
Μήπως εἶναι καιρός, πλέον, ἐν μετανοίᾳ καὶ ταπεινώσει νὰ ἀκολουθήσουμε ὅλοι τὸ παράδειγμα τοῦ π. Εὐθύμιου Χαραλαμπίδη; Μήπως εἶναι ἐκ Θεοῦ ἡ ἀποτείχισή του, γιὰ νὰ μᾶς ξαναζεστάνει τὸ ζῆλο; Μήπως τὰ περιθώρια στένεψαν ἀπελπιστικά, καὶ πλέον, πρέπει νὰ ἑνώσουμε ὅλοι οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς τὶς δυνάμεις μας καὶ κάτω ἀπὸ τὴν καθοδήγηση Καθηγουμένων καὶ ἱερέων, ἀποφασισμένων νὰ ἐκδιωχθοῦν ἀπὸ τὰ μοναστήρια καὶ τὶς θέσεις τους, νὰ ἐπαναλάβουμε τὰ λόγια τοῦ ἁγίου Μάρκου, μαζὶ μὲ τὸν π. Εὐθύμιο, ὁ ὁποῖος γράφει στὴν Ἐπιστολή του πρὸς τὸν μητρ. Σύρου Δωρόθεο:
«Ἡ προτροπὴ τοῦ Ἁγίου Μάρκου τοῦ Εὐγενικοῦ νὰ φεύγουμε μακριὰ ἀπὸ τοὺς προδότες τῆς Πίστεως, ὅπως φεύγουμε μακριὰ ἀπὸ τὰ φίδια, εἶναι περισσότερο ἀπὸ ὁποτεδήποτε ἄλλοτε ἐπίκαιρη: «Φευκτέον αὐτοὺς ὡς φεύγει τις ἀπὸ ὄφεως» καὶ «Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι αἱ σύνοδοι καὶ πᾶσαι αἱ θεῖαι γραφαὶ φεύγειν τοὺς ἑτερόφρονας παραινοῦσι καὶ τῆς αὐτῶν κοινωνίας διΐστασθαι».
Π.Σ.

Προς ενημέρωση όλων όσων πιστών ετοιμάζονται ... .
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://kyprianoscy.blogspot.gr/2014/08/blog-post_13.html
Χριστοδουλίδη εσύ δεν είσαι σχισματικός παλαιοημερολογίτης; Τι θέλεις εδώ;
ΔιαγραφήΩστε μας τσουρουφλιζει ο π. Ευθύμιος,Κυπριανε,και τσουρουφλιζεται και αυτός;Εγκυρα τα Μυστήρια των Ν. Η. και του Νεοημερολογιτη π. Ευθυμιου, όμως φωτιά η Κοινωνία για εμάς και τον π. Ευθύμιο;;Ειναι ετσι Κυπριανε;;;Βαριές κουβέντες,Κυπριανε,βαριές κουβέντες!Σκληρον προς κέντρα λακτίζειν,Κυπριανε!!Ο μεταπατερικος ρασιοναλισμος του Κυπριανού καλα κρατεί!!!
ΔιαγραφήΟ χρόνος θα δείξη άν ο αρχιμανδρίτης έκανε καλά ή ενήργησε βεβιασμένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ πιστός λαός σκέφτεται καλά πριν πάρη τέτοιες αποφάσεις, και αυτό κάνουν και οι πατέρες Ζήσης, Μεταλληνός, κλπ.
Τά θέματα αυτά είναι σοβαρά και δεν χωρούν βιασύνες και ελαφρομυαλιές.
Προβακάτορας φαίνεται ο 12:50 μ.μ.
ΔιαγραφήΚανένας αποτειχισμένος προβοκάτορας είναι.
Έτσι μου φαίνεται. Μπορεί να κάνω λάθος.
Βιάστηκες ανώνυμε, δειλώνυμε να εκδηλωθείς. Μόνο που αποκαλείς τον αξιοσέβαστο Αποτειχισμένο Αρχιμανδρίτη π. Ευθύμιο Χαραλαμπίδη, ως "ελαφρόμυαλο", ώ πουπουλόμυαλε και πωρωμένε, αυτό καταδεικνύει πως δεν έχεις κουκούτσι μυαλό και δεν διαθέτεις την απαιτούμενη αξιοπρέπεια να κατηγορείς ΕΠΩΝΥΜΑ, έναν Αληθινό, Υποστατό, ΕΠΩΝΥΜΟ Ιερέα.
ΔιαγραφήΘα είσαι και συ από αυτούς τους χρονίζοντες μοχθηρούς και αθεράπευτα νοσηρούς τύπους, Αχρικαιρίτες της κακιάς ώρας και υπερπαρατεταμένης εις τον Οικουμενιστικό αιώνα τον απατεώνα.
Άντε στους ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ "Πατέρες" σου για αναμασημένη τροφή παραβρασμένου κουτόχορτου. Και τους αποκαλώ ΥΠΕΥΘΥΝΑ "Απατεώνες", αναλαμβάνοντας ΚΑΘΕ Νομική Ευθύνη!
Όντως αποτελεί ΑΠΑΤΗ τρομερή να δηλώνεις ΑΜΕΣΗ και ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ και ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ για Αποτείχιση και να ΜΗΝ το κάνεις...
Είναι ΑΠΑΤΗ ανεπίτρεπτη και εξωφρενική να καταδικάζεις τον Οικουμενισμό ως ΠΑΝαίρεση και να συμπορεύεσαι και να συγκοινωμείς μαζί του και με τους φορείς του.
Είναι ΑΠΑΤΗ να μιλάτε ανώνυμα για "Σοβαρά θέματα" και "αποφάσεις βεβιασμένες" όταν εσείς ως Μεταπατέρες Ιερείς βιάζετε την αξιοπρέπεια των πιστών που σας εκτιμούν και παραβιάζετε τη συνείδησή τους συνυπάρχοντες με συνενούμενοι με παραβιαστές των Ιερών Κανόνων.
Είναι ΑΠΑΤΗ φοβερή να μιλάτε ως ανήμποροι Προστάτες και αυτόκλητοι Νονοί της Οικουμενιστικής Νύχτας για αποφυγή σχίσματος όταν σεις ξεσκίσατε επαίσχυντα τον Άραφο Χιτώνα του Χριστού σε Παλαιό Χιτώνα και Νέο Λευκό Παπικό Χιτώνα.
Είναι ΑΠΑΤΗ να μας ρίχνετε παμπόνηρα "εκτός της Κιβωτού" όταν εσείς εμπαίζατε, ειρωνευόσασταν και κοροϊδεύατε τον Νωε την ώρα που την έχτιζε.
Είναι μεγίστη ανωριμότητα και "ελαφρομυαλιά" να κοκορεύεστε πως θα καταρρίψετε το Προεδρικό, Πατριαρχικό Τζάμπο του Οικουμενισμού, φυσώντας στη χαση και στη φέξη μέσα από κούφιο στυλό bic, σαλιαριστές, σαλταριστές χαρτομπαλίτσες.
Είναι ΑΠΑΤΗ να υποδύεστε το μπουζουκικό ρόλο του "ΑγιεμουΣώστη" ενώ οι ίδιοι ΠΝΙΓΕΣΤΕ με εκκωφαντικές μπουρμπουλίθρες στον ΩΚΕΑΝΟ παραβάσεων, βεβηλώσεων, βδελυγμιών αιρέσεων και βλασφημιών.
Κι' έχετε το ΘΡΑΣΟΣ να μας πετάτε τώρα και το ΤΡΥΠΙΟ σωσίβιο "αναμονής άχρι καιρού" και φτου που σας χάπτουν τα Οικουμενιστικά σας Σκυλόψαρα και φτύνουν και τα κουκούτσια...
Tι λες εξυπνοβλακα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκομα θα κοιμαστε;
Και μεχρι ποτε;
Οταν το Παμφαγο τερας του Οικουμενισμου Πανθρησκειασμου καταπιει τους παντες και τα παντα;
Δεν το ακους που ωρυεται ως Λεων Ωρυωμενος;
Ποιοι κανουν καλα, οι Σιγονταροοικουμενιστες;
Ετσι εκαμαν οι Αγιοι Πατερες ασχετοι και ανιστορητοι;
Γραμματα εκκλησιαστικα δεν ξερετε, ουτε γραμματα κοινα δεν ξερετε για να διαβασετε τα ΑΤΡΑΝΤΑΧΤΑ σοφα ρηματα του ιερομοναχου Ευθυμιου Τρικαμηνα;
Που μεταφερει την θελησι του Θεου και των Αγιων;
Ο Ζησης και ο Μεταλληνος ποιους αγιους μιμουνται, μπορουν να μας πουν ή και εσυ να μας πης;
Τι να πητε τα εχουν πει σε μας πρωτυτερα οταν ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ μας παρωτρυναν να Αποτειχιστουμε.
Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2014 - 1:01 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστοδουλίδη εσύ δεν είσαι σχισματικός παλαιοημερολογίτης; Τι θέλεις εδώ;
κχ 31 Ιουλίου 2014 π.η
Ανώνυμος 13 Αυγούστου 2014 - 1:01 μ.μ.
Χριστοδουλίδη εσύ δεν είσαι σχισματικός παλαιοημερολογίτης; Τι θέλεις εδώ;
κχ 31 Ιουλίου 2014
Τα παλιά μας ρούχα, εννόησε Παράδοση, Οικουμενικές Σύνοδοι, ιεροί Κανόνες, πατέρες της Εκκλησίας, δεν ήταν και δεν είναι ποτέ παλιά. Κάποιοι, όμως, ειδικοί στα υφάσματα και εξειδικευμένοι στα μανταρίσματα και στα μονταρίσματα - οι Αισθητικοί είναι τεχνίτες σ΄ αυτά - μας είπαν ότι τα είχε φάει ο σκόρος. 'Έπρεπε να τα μπαλώσουμε και τους τα δώσαμε. Τα έκαναν καινούργια.
Δεν άργησε να φανεί η απάτη, έγιναν κομμάτια, ξεσκίστηκαν.
Τα "σκουτιά" που φορούσαμε δεν ήταν δικά μας, δικά τους ήταν και από αυτούς τα είχαμε αγοράσει. Βάλαμε λοιπόν τα φυλαγμένα δικά μας, ήταν τα βαφτιστικά μας, τα γαμπριάτικα, τα ευλογημένα και τα αγιασμένα. Τα φορέσαμε και τους τα δείξαμε. Οι ειδικοί χαμογέλασαν, και δείχνοντας κατανόηση είπαν : Η διαφορά μας είναι ως προς την Αισθητική του πράγματος.
16 οὐδεὶς δὲ ἐπιβάλλει ἐπίβλημα ῥάκους ἀγνάφου ἐπὶ ἱματίῳ παλαιῷ· αἴρει γὰρ τὸ πλήρωμα αὐτοῦ ἀπὸ τοῦ ἱματίου, καὶ χεῖρον σχίσμα γίνεται.
Οι ημερολάτρες τι σχέση έχουν με την Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπάντηση στο ερώτημα ποια η σχέση του ψεύδους (ημερολάτρες) με την αλήθεια :
ΔιαγραφήΑκριβώς την ίδια (σχέση) που έχει το αλάθητο δόγμα του πάπα με την επιστήμη, ή το δημοκρατικά αλάθητο δόγμα της στατιστικής με τον πολυκέφαλο προτεσταντισμό.
Όταν το ερώτημα σχέσεως το θέτει ένας ψεύτης, ψεύδεται, όταν επικαλείται την Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού (αλήθεια). Έχει "μαύρα μεσάνυχτα", όπως λένε. Και τούτο, επειδή ο ίδιος αν και δεν είναι ημερολάτρης, είναι όμως απερίφραστα επιστημονολάτρης, δηλαδή χρονολάτρης. Οι παπικοί χρονομέτρες επιστήμονες προσδιόρισαν την ακριβή περιστροφή των ουρανίων σωμάτων και μας έβγαλαν σκάρτους. Έτσι δεν είναι ;Οπότε, γιατί να μη βγουν άχρηστα όλα όσα δεν συμφωνούν με την επιστήμη ; Τι λογής είναι αυτή η "μπακαλίστικη" λογική, που θέλει, ό,τι δεν συμφωνεί με το εργαστήριο, αυτά να ανάγονται στη μεταφυσική και όσα συμφωνούν με το ένα κι ένα κάνουν δύο, τότε να διορθώνουμε τα μεταφυσικά ;
Ποιος λοιπόν είναι ο ημερολάτρης και ποιος δεν είναι ; Εδώ "μας" θέλω.
Η Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού σώζει την αθάνατη ψυχή μας και όχι τα ημερολόγια, νέο διορθωμένο ή παλαιό. Μπορεί οι ημερολάτρες να μην μνημονεύουν τον "αλάθητο" αιρετικό "Πάπα" άμεσα αλλά αναγάγουν σε Δογματικό ζήτημα το "άψυχο ημερολόγιο" το οποίο "σκόπιμα μπερδεύουν" με το ορθόδοξο εορτολόγιο και οι αμέτρητες παρασυναγωγές τους δεν έχουν σχέση με την Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού αλλά με την Παναίρεση του Οικουμενισμού των αιρετικών, δήθεν ορθοδόξων από τους οποίους ποτέ δεν απομακρυνθήκαν, ούτε αποτειχίστηκαν με την εντείχισή τους σε παράνομες παράλληλες ψευδοσυνόδους με Οικουμενιστικό πνευμα!
ΔιαγραφήΝεκτάριος Τόμπρος είπε ... (μεταξύ άλλων, που αφορούν σε άλλα)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ μεταπατερικος ρασιοναλισμος του Κυπριανού καλα κρατεί !!!
κχ
Ο κ. Νεκτάριος Τόμπρος πολλά είπε. Ένας όμως δεν είπε : Είναι σχισματικοί και αιρετικοί οι - συλλήβδην λεγόμενοι - παλαιοημερολογίτες ; Και αν ναι, γιατί ; Επειδή δεν δέχτηκαν την έξωθεν επιβεβλημένη, και υπό τοπικών Συνόδων καταδικασμένη, Γρηγοριανή μεταρρύθμιση ; Την οποία εξακολουθεί να εγκρίνει ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνάς ! Είναι ημερολάτρης (sic) όποιος διαφωνεί ;
Ο πάπας ήξερε καλά τη δουλειά του. Μπάλωσε το Εορτολόγιο - είχε κάνει ήδη την υπέρβαση με την εκπόρευση του Αγίου Πνεύματος - και μας έδωσε το ἐπίβλημα ῥάκους ἀγνάφου ἐπὶ ἱματίῳ παλαιῷ.
Ω, ναι ! Παλαιό το Εορτολόγιο. Μάλιστα, είπαν, το είχε φτιάξει - το ημερολόγιο, για να μην παρεξηγηθώ - ένας ειδωλολάτρης. Δεν μας είπαν όμως, ότι μέσα στο καζάνι της ειδωλολατρείας ἐτέχθη ὑμῖν σήμερον Σωτήρ. Τί το ήθελε αυτό το "σήμερον" ο Ευαγγελιστής Λουκάς; Και τί τον ήθελαν τον καθορισμό του Πάσχα (21 Μαρτίου - 23 Απριλίου) οι Θεοφώτιστοι πατέρες, αφού δεν είχαν τις γνώσεις της αστρονομίας, όπως εκείνες των παπικών μελετητών των άστρων ;
Να το προχωρήσουμε λίγο ακόμη ; Και τι θέλουμε την Γένεση, όταν η επιστήμη μας βεβαιώνει ότι είμαστε είδος θηλαστικών εν εξελίξει ; Τι να την κάνουμε τη Δημιουργία, όταν όλα είναι αποτέλεσμα ενός μεγάλου εκρηκτικού γεγονότος ; Σε Θεό θα πιστεύουμε ή στις αποδείξεις τις Επιστήμης ; Στα παραμυθάκια των θαυμάτων ή στις μεταμοσχεύσεις ;
Λοιπόν, ξεκάθαρα πράγματα. Ή δεχόμαστε εν Χριστώ το "1 ἔστι δὲ πίστις ἐλπιζομένων ὑπόστασις, πραγμάτων ἔλεγχος οὐ βλεπομένων", ή δεν το δεχόμαστε. Ή πιστεύουμε "24 τῇ γὰρ ἐλπίδι ἐσώθημεν· ἐλπὶς δὲ βλεπομένη οὐκ ἔστιν ἐλπίς· ὃ γὰρ βλέπει τις, τί καὶ ἐλπίζει; 25 εἰ δὲ ὃ οὐ βλέπομεν ἐλπίζομεν, δι' ὑπομονῆς ἀπεκδεχόμεθα", ή δεν το πιστεύουμε. Παρ' εκτός και συνδράμει σε τούτο η επιστήμη, οπότε δεν έχουμε την εν Χριστώ Ιησού πίστη. Έχουμε την επί αποδείξει πίστη της επιστήμης με την όχι πάντοτε απαραίτητη θεία (εν πίστει) παρέμβαση . Ή δεχόμαστε το λάθος της εαρινής ισημερίας, ή δεν το δεχόμαστε και πορευόμαστε όλοι στο δρόμο που χάραξε ο πάπας : Ένας θεός για όλους, όλες οι θρησκείες και όλες οι εκκλησίες είναι δρόμοι για τον ένα θεό, θείο δώρο οι δογματικές διαφορές, δηλαδή οι αιρέσεις, και ...
Με το καλό, θα μας πουν, ήρθε καιρός όλοι μαζί να γιορτάσουμε την παγκόσμια ημέρα του γιαχβέ, του αλλάχ, του θεού, ή τέλος πάντων μιας ανώτερης δύναμης. Τι τα θέλουμε τα πολλά ονόματα ; Μας μπερδεύουν και μας κάνουν κακό. Όποιος δεν συμμορφώνεται - θρησκευτική ορθότης - ερρέτω, κοινώς στα τσακίδια.
Η μπακαλίστικη λογική των πιστών της Καινοτομίας
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαράδειγμα
Ο μπακάλης χρεώνει το ένα κιλό αλεύρι 10 δραχμές και το ένα κιλό πινέζες, πάλι 10 δραχμές. Αξιολογεί την αριθμητική μονάδα μέτρησης βάρους, όσο και το προς πώληση εμπόρευμα.
Ελπίζω, ο αναγνώστης αντιλαμβάνεται ότι η αριθμητική αξία στην, με απόλυτη ακρίβεια, μέτρηση των διαδρομών, που έχουν τα ουράνια σώματα, δεν μπορεί ποτέ να είναι η ίδια με την περιεχόμενη αξία σε κάτι " ὃ οὐκ ἐνδέχεται γίγνεσθαι" (ανένδεκτον) αριθμητικά μετρητό.
Παρά ταύτα, εφόσον ζούμε, υπάρχουμε εντός του θαύματος της Δημιουργίας - Ὁ Θεὸς ὁ ἅγιος ... ἐκ τοῦ μὴ ὄντος εἰς τὸ εἶναι παραγαγὼν τὰ σύμπαντα· ὁ κτίσας τὸν ἄνθρωπο - καθόλου δεν μας υποβιβάζει, αν μένουμε συνεπείς, αλλά αστρονομικά ασυνεπείς, στα χρονικά περιθώρια τα οποία όρισε η Εκκλησία με το Εορτολόγιο. Θα μας πουν οπισθοδρομικούς ή αναχρονιστικούς ; Ας μας πουν, άλλωστε, οπισθοδρομικό και αναχρονιστικό είναι και το :
Ὁ πάλαι μέν, ἐκ μὴ ὄντων πλάσας με, καὶ εἰκόνι σου θείᾳ τιμήσας, παραβάσει ἐντολῆς δὲ πάλιν με ἐπιστρέψας εἰς γῆν ἐξ ἧς ἐλήφθην, εἰς τὸ καθ' ὁμοίωσιν ἐπανάγαγε, τὸ ἀρχαῖον κάλλος ἀναμορφώσασθαι.
Εμεις,γιατρε,γιατι να μην εχουμε το δικαιωμα να λέμε οτι η γη ειναι σφερικη;Γιατι να μην έχουμε το δικαίωμα να λέμε οτι σήμερα ειναι 14 κσι οχι 1,2 ή 22 Αυγούστου;Γιατι να μην έχουμε το δικαίωμα να έχουμε ενα ημερολόγιο που δεν θα δημιουργεί προβληματα στην Εκκλησια μας,σχισματα και διαιρέσεις;Ειναι δυνατόν ο Θεός να ασχολείται με ημερολόγια και τρίχες;Γιατί δεν απαντάς στον Π. Ευθύμιο;Εσυ εισαι γιατρός και αυτός ΘΕΟΛΟΓΟΣ,εσυ έχεις ορθολογικά επιχειρήματα και αυτός Αγιογραφικα, Πατερικα και Ιεροκανονικα επιχειρήματα.Απο αυτα που διαβάζω,στο διαλογο με τον Π. Η. μοναχο Ιωσηφ, βλέπω οτι ο Ιερομόναχος Ευθύμιος ο εκ. Κρήτης ειναι όντως Θεοπνευστος!
ΔιαγραφήΠρος τον κ. Τάκη
ΑπάντησηΔιαγραφή- Εμεις,γιατρε,γιατι να μην εχουμε το δικαιωμα να λέμε οτι η γη ειναι σφερικη
κχ. Κανείς δεν σου το στερεί αυτό το δικαίωμα. Η πίστη σου όμως δεν θα κριθεί από το αν πιστεύεις, ή δεν πιστεύεις, στη σφαιρικότητα της γης. Δεν σου ζητά η πίστη αυτό το πράγμα. Σου ζητά να πιστεύεις " Ὁ Θεὸς ὁ ἅγιος ... ἐκ τοῦ μὴ ὄντος εἰς τὸ εἶναι παραγαγὼν τὰ σύμπαντα· ὁ κτίσας τὸν ἄνθρωπο" και τα εξής. Όχι για το αν η Γη είναι σφαιρική ή όχι.
- Γιατι να μην έχουμε το δικαίωμα να λέμε οτι σήμερα ειναι 14 κσι οχι 1,2 ή 22 Αυγούστου;
κχ. Ούτε κι αυτό το δικαίωμα σου το στερεί κανείς. Φτιάξε όσα ημερολόγια θέλεις και όπως τα θέλεις, άσε όμως στην άκρη τον άγιο Θεό. Αν όμως θέλεις κι αυτόν να τον βάλεις μέσα, τότε καλό είναι να λάβεις υπόψη δύο τινά : Ότι, πρώτον, μέσα σε ένα άκρως ειδωλολατρικό περίγυρο "ἐτέχθη ὑμῖν σήμερον Σωτήρ" και δεύτερον, αυτό το "σήμερον" ξεκαθάρισε με την Α΄ Οικουμενική Σύνοδο.
Οι υποστηρικτές της Καινοτομίας λένε ότι αυτό το "σήμερον" είναι το αδιάστατο παρόν, δέχονται όμως το διαστατό αυτού, αφού συμφωνούν με τη Γρηγοριανή διόρθωση. Διορθώνουν λοιπόν το αδιάστατο παρόν, επειδή λάθος διαστάσεις προσδιόρισαν οι ειδωλολάτρες αστρονόμοι. Καλύτεροι αυτοί, οι παπικοί, αφού έμαθαν τα σχετικά με την εκπόρευση του Αγίου Πνεύματος, μας έδωσαν το καθαρό και πάμφωτο ημερολόγιο, αλλά και το πλέον αδιάστατο !
Αυτά εμείς οι Ορθόδοξοι δεν τα δεχτήκαμε, τα απορρίψαμε, μείναμε στα παλιά, τα ειδωλολατρικά, τα άθλια με μοναδική παρηγοριά το "μὴ εἰσέλθῃς εἰς κρίσιν μετὰ τοῦ δούλου σου ὅτι οὐ δικαιωθήσεται ἐνώπιόν σου πᾶς ζῶν". Οι Δυτικοί φωστήρες δεδικαίωνται ! Από τους ανθρώπους, μάλλον, ναι. Από τον άγιο Θεό ; Κύριος οίδεν.
- Γιατι να μην έχουμε το δικαίωμα να έχουμε ενα ημερολόγιο που δεν θα δημιουργεί προβληματα στην Εκκλησια μας,σχισματα και διαιρέσεις
κχ. Το είχες και το είχαμε. Έβαλαν όμως το δακτυλάκι τους οι σιωνιστές - μασόνοι και οικουμενιστές είναι το ίδιο, όπως και οι παπικοί, εδώ όμως έχουμε τον χριστιανικό, αν μπορεί αυτό να το γράψουμε, σιωνισμό - κι έγιναν όλα άνω κάτω. Αυτό που ζητάς θα το έχεις σε λίγο, το απεύχομαι, όταν θα κληθείς να συνεορτάσεις την Παγκόσμια Ημέρα των Πιστών. Θα είναι μέσα και οι άθεοι, αφού πιστεύουν στην εμπειρία της Επιστήμης. Είναι τα UFO.
- Ειναι δυνατόν ο Θεός να ασχολείται με ημερολόγια και τρίχες
κχ. Καλώς ή κακώς ασχολείται, αφού αποφάσισε να γίνει άνθρωπος : Θεός και Άνθρωπος, για να εξηγηθούμε καλύτερα.
- Γιατί δεν απαντάς στον Π. Ευθύμιο;
κχ. Δεν τον ρωτάς καλύτερα εσύ, ή τον κύριο Π. Σημάτη ; Οι άνθρωποι έχουν σπουδαιότερα πράγματα να ασχοληθούν, παρά με αυτά που γράφω. Σημειώνεις, άλλωστε, "εσύ είσαι γιατρός και αυτοί ΘΕΟΛΟΓΟΙ, Εσύ έχεις ορθολογικά επιχειρήματα και αυτοί Αγιογραφικα, Πατερικα και Ιεροκανονικα επιχειρήματα". Άστο, λοιπόν, μη το ψάχνεις. Με κουβέντες του καφενείου δεν ασχολούνται οι σοβαροί άνθρωποι.
- βλέπω οτι ο Ιερομόναχος Ευθύμιος ο εκ. Κρήτης ειναι όντως Θεοπνευστος!
κχ. Αυτόν δεν τον γνωρίζω. Ούτε και έχω υπόψη μου κανέναν διάλογο.
Αφήσαμε τελευταίο τον κ. ΌΧΙ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΙΑ και μάλλον θα έχει παράπονο. Και τί γράφει ; Ιδού :
ΑπάντησηΔιαγραφή"Η Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού σώζει την αθάνατη ψυχή μας και όχι τα ημερολόγια, νέο διορθωμένο ή παλαιό. Μπορεί οι ημερολάτρες να μην μνημονεύουν τον "αλάθητο" αιρετικό "Πάπα" άμεσα αλλά αναγάγουν σε Δογματικό ζήτημα το "άψυχο ημερολόγιο" το οποίο "σκόπιμα μπερδεύουν" με το ορθόδοξο εορτολόγιο και οι αμέτρητες παρασυναγωγές τους δεν έχουν σχέση με την Μία Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού αλλά με την Παναίρεση του Οικουμενισμού των αιρετικών, δήθεν ορθοδόξων από τους οποίους ποτέ δεν απομακρυνθήκαν, ούτε αποτειχίστηκαν με την εντείχισή τους σε παράνομες παράλληλες ψευδοσυνόδους με Οικουμενιστικό πνευμα!"
Θα τον συμβούλευα να δει το έργο από την αρχή. Όχι κομματιαστά, διότι χάνει επεισόδια. Αν πάλι κάνω λάθος, ε, τότε θα του βάλω κανόνα. Να λέει εκατό φορές την ημέρα το "12 καρδίαν καθαρὰν κτίσον ἐν ἐμοί, ὁ Θεός, καὶ πνεῦμα εὐθὲς ἐγκαίνισον ἐν τοῖς ἐγκάτοις μου" και να κάνει άλλες τόσες μετάνοιες. Για να μη τον κουράζω, δεν του γράφω να λέει εκατό φορές την ημέρα τον Ν΄ Ψαλμό.
Μετά από κανένα μήνα τα ξαναλέμε κύριε ΌΧΙ ΣΤΗΝ ΗΜΕΡΟΛΑΤΡΙΑ
Υστερόγραφο
Άψυχα ημερολόγια δεν υπάρχουν, εκτός και αν ήταν άψυχος (ήμαρτον, Κύριε) εκείνος που είπε : "3 καὶ εἶπεν ὁ Θεός... 5 καὶ ἐκάλεσεν ὁ Θεὸς τὸ φῶς ἡμέραν καὶ τὸ σκότος ἐκάλεσε νύκτα. καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα μία ... καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα δευτέρα ... καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα τρίτη ... καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα τετάρτη ... καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα πέμπτη ... καὶ ἐγένετο ἑσπέρα καὶ ἐγένετο πρωΐ, ἡμέρα ἕκτη "
Το "είπε", δηλαδή ο Λόγος, είναι το άχρονο, είναι το άναρχο, είναι το αΐδιο, ενώ το "εγένετο" το υπάρχον εν χρόνω και ημέρα, όπου ως άνθρωποι έμψυχοι ζούμε. Δεν λατρεύουμε τις ημέρες, κύριε όχι στην ημερολατρία, όπως δεν λατρεύουμε τα ξύλα και τις μπογιές των αγίων Εικόνων. Τον άγιο Θεό λατρεύουμε, τον Παλαιό και Ποιητή των ημερών με την προσδοκία του ανεσπέρου φωτός : Δεῦτε λάβετε φῶς ἐκ τοῦ ἀνεσπέρου φωτός, καὶ δοξάσατε Χριστόν, τὸν ἀναστάντα ἐκ νεκρῶν.
5 καὶ νὺξ οὐκ ἔσται ἔτι, καὶ οὐ χρεία λύχνου καὶ φωτὸς ἡλίου, ὅτι Κύριος ὁ Θεὸς φωτιεῖ αὐτούς, καὶ βασιλεύσουσιν εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων.
Δεν μας παρέδωσαν "πάτρια ημερολόγια" ο Χριστός και η Μία Αγία Εκκλησία του και το Εορτολόγιο των ορθόδοξων αγίων μας ακόμη "συμπληρώνεται" μέχρι την Συντέλεια των Αιώνων από τους Μάρτυρες και Ομολογητές της ορθόδοξης Πίστεώς μας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ημερολόγια μεταβάλλονται στο πέρασμα του χρόνου, οι άγιοι Απόστολοι χρησιμοποίησαν και το "Μακεδονικό Ημερολόγιο".
Αμετάβλητο διαχρονικά είναι το Ορθόδοξο Δόγμα μας, που περιγράφεται συνοπτικά στο Σύμβολο της Πίστεώς μας, δηλαδή η αληθινή Ορθόδοξη Πίστη που μας παρέδωσε ο Θεάνθρωπος Χριστός και η ΜΙΑ αγία Εκκλησία Του για την Σωτηρία της αθάνατης ψυχής μας.
῾Υπεραγία Θεοτόκε, σῶσον ἡμᾶς
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ σχολιαστής ΥΠΕΡΑΓΙΑ ΘΕΟΤΟΚΕ ΠΡΕΣΒΕΥΕ γράφει : "Δεν μας παρέδωσαν "πάτρια ημερολόγια" ο Χριστός και η Μία Αγία Εκκλησία του και το Εορτολόγιο των ορθόδοξων αγίων μας ακόμη "συμπληρώνεται" μέχρι την Συντέλεια των Αιώνων από τους Μάρτυρες και Ομολογητές της ορθόδοξης Πίστεώς μας ... Τα ημερολόγια μεταβάλλονται στο πέρασμα του χρόνου, οι άγιοι Απόστολοι χρησιμοποίησαν και το "Μακεδονικό Ημερολόγιο". Αμετάβλητο διαχρονικά είναι το Ορθόδοξο Δόγμα μας, που περιγράφεται συνοπτικά στο Σύμβολο της Πίστεώς μας, δηλαδή η αληθινή Ορθόδοξη Πίστη που μας παρέδωσε ο Θεάνθρωπος Χριστός και η ΜΙΑ αγία Εκκλησία Του για την Σωτηρία της αθάνατης ψυχής μας.
κχ
Για τα κρίματά μας, δεν βρισκόμαστε σήμερα στο "Υπεραγία Θεοτόκε πρέσβευε". Είμαστε στο "Υπεραγία Θεοτόκε σώσον", αν μάλιστα λάβουμε υπόψη κι αυτά που γράφει ο ... "πρέσβευε". Τι γράφει ; Ότι το Εορτολόγιο των ορθοδόξων συμπληρώνεται και ότι τα ημερολόγια μεταβάλλονται.
Η συμπλήρωση, απαντάμε, έγινε. Ο πάπας μνημονεύεται στα Δίπτυχα με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Δεν είναι άλλο από του να αναγνωρίζουμε αγίους, τους αγίους της παπικής εκκλησίας. Ένας εξ αυτών είναι και ο πρόσφατα ανακηρυχθείς (Κροάτης) "άγιος" Στέπινατς. Ιδού λοιπόν η συμπλήρωση. Αν κάνω λάθος να με διορθώσουν οι θεολόγοι.
Αλλά έχουμε κι αυτό : Τα ημερολόγια μεταβάλλονται στο πέρασμα του χρόνου. Θαυμάσια! Αυτό θα μας το πουν σε λίγο, όταν θα πρέπει όλοι μαζί να δοξάζουμε τον ένα θεό για όλους, αφού όλες οι θρησκείες και όλες οι εκκλησίες είναι δρόμοι που οδηγούν στον ένα θεό. Ιδού λοιπόν πεδίον δόξης λαμπρόν ! Τα ημερολόγια μεταβάλλονται και πλέον, τίποτα δεν μας σταματά. Η Παγκόσμια Ημέρα των Πιστών, η Παγκόσμια Ημέρα Πίστεως της Οικουμένης, είναι προ των πυλών και ίσως, μάταιο θα ήταν να επαναλάβω "Τὰς θύρας, τὰς θύρας ! Ἐν σοφίᾳ πρόσχωμεν"
Είτε με το νέο ημερολόγιο ή με το παλαιό ημερολόγιο έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία με αιρετικούς τότε είμαστε αιρετικοί αν όμως δεν έχουμε εκκλησιαστική κοινωνία με αιρετικούς τότε δεν είμαστε αιρετικοί όποιο ημερολόγιο και αν δεχόμαστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΊσως εκτός θέματος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποσπασματική κριτική (σχόλιο) σε εδάφιο του βιβλίου "Ἡ Διαχρονικὴ Συμφωνία τῶν Ἁγίων Πατέρων γιὰ τὸ Ὑποχρεωτικὸ τοῦ 15ου Κανόνος τῆς Πρωτοδευτέρας Συνόδου περὶ Διακοπῆς Μνημονεύσεως Ἐπισκόπου Κηρύσσοντος ἐπ’ Ἐκκλησίας Αἵρεσιν",σελ. 241- 242, Ιερομόναχου Ευθυμίου Τρικαμηνά, εκδόσεις Degiorgio, Τρίκαλα 2012.
Κάποιος ἀπό τούς ζηλωτές Πατέρες τοῦ ἁγ. Ὄρους, σέ συζήτησι πού εἴχαμε μοῦ ἀνέφερε ὅτι τά δύο πτερά μέ τά ὁποῖα πετάει κάποιος εἶναι τό ἕνα ἡ πίστις καί τό ἄλλο τό ἡμερολόγιο. Προφανῶς ὁ συνομιλητής ἔκανε σύμπτηξι, καί στό ἕνα πτερό τῆς πίστεως ἐτοποθέτησε καί τά ἔργα, ὥστε νά μείνη ἐλεύθερο τό δεύτερο, γιά νά τοποθετήση ἐκεῖ τό ἡμερολόγιο.
κχ
Προφανώς, ο π. Ευθύμιος έχει το δικό του πουλί, στο ένα φτερό έχει την πίστη και στο άλλο έχει ... πάλι την πίστη. Δηλαδή, τα έργα της. Το πουλί αυτό, και η πίστη του π. Ευθυμίου, είναι όπως το αεροπλάνο, που μπορεί να πετάξει και με το ένα φτερό. Δεν είναι όμως έμψυχο, είναι φτιαγμένο από σίδερα, κατασκευασμένο με την τετράγωνη λογική των φυσικών επιστημών. Δεν έχει ζωή, τί κι αν πετά ;
Δεν ήταν όπως αυτό, που προσπάθησε περιγραφικά να του πει ο Ζηλωτής πατέρας και συνομιλητής του. Αν καλώς εννοώ, το μεν ένα φτερό αφορά στην άχρονη θεωρία πίστεως των άνω, το άλλο στην εν τω χρόνω έμπρακτη πίστη, η οποία φέρει την πιστεύουσα έμψυχη ανθρώπινη ύπαρξη από τόπο σε τόπο, ημέρα την ημέρα, χρόνο με το χρόνο. Πίστεως θεωρία το ένα φτερό, πίστεως πράξη το άλλο. Με το ένα γεννιόμαστε, με το άλλο πορευόμαστε. Με ένα από αυτά να πετάξουμε δεν γίνεται και δύσκολη η επί γης πορεία, και μάλιστα "χωλαίνοντας επ΄ αμφοτέρας τας ιγνύς" : στο επέκεινα και στο ενθάδε.
Μπορεί να κερδίσαμε το χρόνο με τις δεκατρείς μέρες, που είχαμε χάσει, καλύτεροι όμως στην πίστη δεν γίναμε. Ούτε πρόκειται να γίνουμε, όσο ο σιωνισμός κατατρώει τα σωθικά μας.
Με τίτλο και μικρές διορθώσεις http://kyprianoscy.blogspot.gr/2014/08/blog-post_82.html
ΔιαγραφήΕυχαριστώ για την φιλοξενία
κχ
Ευχαριστώ εκείνον, ο οποίος κάνοντας χρήση του ονόματός μου, κατέθεσε το πλήρες απόσπασμα, όπου και το εδάφιο, επί του οποίο αντιστοιχεί το ύπερθεν σχόλιο. Έχει τίτλο "Με τα φτερά της πίστης" και ο δεσμός είναι ο υπάρχων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα, προκύπτει ένα ακόμη στοιχείο, το οποίο καλείται να λάβει υπόψη όποιος αποδίδει σε μένα !!! το εκτενές απόσπασμα από το βιβλίο του π. Ευθυμίου, και αυτό είναι :
" ... διά νά δικαιολογηθῆ ἡ ἀποτείχισις τῶν Παλαιοημερολογιτῶν πρέπει νά ἐντάξωμε τό ἡμερολόγιο στά θέματα τῆς πίστεως. Αὐτό ὅμως ὄχι μόνο εἶναι δογματικό λάθος, ἀλλά ὁδηγεῖ τήν Ἐκκλησία σέ μια ἰδιότυπη εἰδωλολατρεία, διότι πράγματα τά ὁποῖα χρησιμοποιεῖ ὁ κόσμος διά τίς καθημερινές συναλλαγές καί ἐργασίες του, ἐμεῖς τά ἐξυψώνομε στήν θέσι τοῦ δόγματος, τούς ἀποδίδομε σωτηριολογικό χαρακτῆρα καί τά θέτομε ὡς κριτήριο σωτηρίας,"
κχ
Το ημερολόγιο εντάσσεται σε θέματα πίστεως, εφόσον αυτό συναρτάται με τον ενιαύσιο κύκλο των Εορτών της Εκκλησίας. Το γράφω περιφραστικά, διότι απεχθάνομαι λέξεις με την -λογία κατάληξη (εκκλησιολογία). Αποκτήσαμε πολλές εκκλησίες και όποιος έχει νουν το καταλαβαίνει.
Επομένως, λάθος δογματικό δεν είναι, εκτός αν η φαυλοποιός και εγκληματική διπλωματία, θέλοντας να λαμβάνει άφεση των διαπραττόμενων εγκλημάτων της και έχοντας πλήρη άγνοια του Δόγματος, επιθυμεί να συνεορτάζει μετά της Εκκλησίας, όταν, παράδειγμα, "τα κάτω της άνω συνομιλεί". Πράγμα εντελώς σπάνιο, αν μη ανύπαρκτο. Όταν, σήμερον, "τα άνω συνεορτάζει", τα κάτω αγκομαχούν να φτάσουν άλλους συνομιλητές.
Και ακόμη, διότι τα "πράγματα τά ὁποῖα χρησιμοποιεῖ ὁ κόσμος διά τίς καθημερινές συναλλαγές καί ἐργασίες του" αποβλέπουν πώς ο ένας θα ξεγελάσει τον άλλο και τρόπος ζωής έγινε "με το Σταυρό δεν πάει κανείς μπροστά", ας μην απορεί ο συγγραφέας του βιβλίου της διαχρονικής συμφωνίας των πατέρων κλπ. γιατί ο λαός του Θεού εκκοσμικεύθηκε, η Εκκλησία στέγνωσε από όντως πιστούς και η, όπως την ονομάζει, ἰδιότυπη εἰδωλολατρεία, μας κατέκτησε. Υπεύθυνοι και υπόλογοι, νομίζω, δεν είναι οι Παλιοημερολογίτες.
Ο εκκλησιασμός γίνεται, αν γίνεται, για τις Κυριακές και πέραν αυτών δίνεται η μάχη προς επιβίωση με κάθε μέσο. Τις Κυριακές δεν τις κουβαλάμε μέσα μας τις άλλες ημέρες, όπως δεν κουβαλάμε μέσα μας, αν και θα έπρεπε, έναν μοναχό. Τον αφήνουμε, όταν εγκαταλείπουμε το άγιον Όρος ή κάποιο άλλο Μοναστήρι.
Για να μη γράφω άλλα, συμπληρωματικά των ως άνω δανείζομαι, με μικρή τροποποίηση, κάτι από αυτά που αναφέρει το απόσπασμα. Ο συγγραφεύς, κινούμενος προφανώς σε εκσυγχρονιστικά πλαίσια και όχι στα παλιά και σκουριασμένα παλαιοημερολογίτικα, το χρησιμοποιεί διαφορετικά, Θα τον παρακαλούσα να μη με κατηγορήσει για αλλοίωση των γραφομένων του :
"Κατ’ αὐτόν τόν τρόπο τό ἡμερολόγιο δέν τίθεται ἀπό αὐτούς, του νέου ημερολογίου, στό ὕψος καί στήν ἀξία τῶν σωστικῶν Μυστηρίων τῆς Ἐκκλησίας καί γενικότερα τῆς πίστεως".
Δεν λέω βέβαια ότι "μυστήριο" της Εκκλησίας είναι το ημερολόγιο. Η αποσύνδεση όμως του ημερολογίου από τον εκκλησιαστικό χρόνο, όπως αυτός επικράτησε στο λαό του Θεού μέχρι την επιβολή της Καινοτομίας, είχε αυτό το αποτέλεσμα : Οι εν ελαχίστῳ πιστοί των παλαιών ημερών να αντιμετωπίζονται σήμερα ως οι εν πολλώ άπιστοι, σχισματικοί και αιρετικοί ! Πλήρης η στρέβλωση
«10 ὁ πιστὸς ἐν ἐλαχίστῳ καὶ ἐν πολλῷ πιστός ἐστι, καὶ ὁ ἐν ἐλαχίστῳ ἄδικος καὶ ἐν πολλῷ ἄδικός ἐστιν ...14 Ἤκουον δὲ ταῦτα πάντα οἱ Φαρισαῖοι φιλάργυροι ὑπάρχοντες, καὶ ἐξεμυκτήριζον αὐτόν. » (Λκ. ις΄).
Εχεισ δίκιο ότι το ημερολόγιο δεν είναι μυστήριο της Εκκλησίας.
ΔιαγραφήΜυστήριο όμως είναι η στενοκεφαλιά και η διανοητική αγκύλωση, που ενυπάρχει σε μερικούς "μορφωμένους" (υποτίθεται) ανθρώπους.
Κι εσύ έχεις δίκιο, μόνο που δεν μπορείς να καταλάβεις ότι σε υποχρέωσαν να βάζεις τους αγίους να τσακώνονται μεταξύ τους. Να λέει ο ένας : ΄Ααα, σήμερα έχουμε 19, γιορτάζω, να έρχεται και ο άλλος να του λέει, όχι, έχουμε 6, δεν είναι η σειρά σου. Θα μου πεις, αυτά τα λέει το φτωχό μου το μυαλό. Το πλούσιο διδάσκει ότι στον αδιάστατο χρόνο, αδιάστατη γιορτή υπάρχει. Μόνο που το αδιάστατο, έγινε προσωρινά διαστατό, μετρήθηκε, ζυγίστηκε, κρίθηκε, βρέθηκε λειψό. Μπήκαν μέσα οι 13 μέρες και έγινε πάλι αδιάστατο. Αυτούς τους μορφωμένους προτιμάς, κράτησέ τους.
Διαγραφήο αδιάστατος χρόνος παρέμεινε αδιάστατος. Οι 13 ημέρες μπήκαν στον δικό μας κτιστό χρόνο. Μήν κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Αδικείς τον εαυτό σου.
ΔιαγραφήΣωστά, οι 13 ημέρες μπήκαν στον δικό μας κτιστό χρόνο για να τον κάνουν άκτιστο. Το άκτιστο είναι ακριβές, δεν έχει ατέλειες. Πρέπει να είναι όλα τέλεια επί αποδείξει, ακόμη κι εμείς, όταν αγοράζουμε ένα κουτί σπίρτα πρέπει να ζητάμε απόδειξη.
ΔιαγραφήΕξακολουθώ να αδικώ τον εαυτό μου.
Πράγματι αυτό κάνεις, και επί πλέον το ρίχνεις στο καλαμπούρι, διότι βλέπεις το εσφαλμένο των απόψεων σου, και θίγεται ο εγωισμός σου.
ΔιαγραφήΕγώ πάντως δεν θέλω να δικαιώσω τον εαυτό μου απέναντι σου. Μιλάω με καλή προαίρεση, για να σε βοηθήσω να αντιληφθής την πραγματικότητα.
Και φυσικά, οι 13 ημέρες δεν μπήκαν για να κάνουν άκτιστο τον δικό μας χρόνο, αλλά για να συμπληρώσουν αυτές που χάθηκαν κατά την διάρκεια των 1600 ετών.
Ο Κ. Χ. είπε πριν απο δυο χρόνια:Αν δεν πάτε με το παλαιό ημερολογιο,πρόσωπο Θεού δεν πρόκειται να δείτε! Αυτο,υστέρα απο αυτά που λεει ο π. Ευθύμιος,ισχύει για τονΚυπριανο η οχι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο παλαιό δεν είναι παλαιό. Είναι αυτό με το οποίο σε γέννησαν οι γονείς σου, οι παππούδες και οι γιαγιάδες σου και πολλοί, δικοί σου και δικοί μας, πριν δούμε εμείς το φως του ήλιου, του κόσμου, της ζωής.
ΔιαγραφήΑν εσύ και οι άλλοι προτιμάτε το διορθωμένο του πάπα, να ζητήσετε συγγνώμη για την πλάνη των προγόνων σας από τον άγιο Θεό. Σε λάθος χρόνο τον τιμούσαν, γιόρταζαν και τιμούσαν του αγίους της Εκκλησίας. Εκτός αν νομίζετε ότι ο Θεός δεν ασχολείται με "ημερολόγια και τρίχες". Περί αυτών έγραψα.
Όι τρίχες των κληρικών άλλαξαν με τον καιρο,παλαια ειχαν κοντά και τώρα μακριά.Ετσι και το ημερολόγιο,παλαιά ηταν το Μακεδονικο και τώρα το δικο σας.Εμείς τη 13 τη 26.Εσείς για τις 13 φασαρία και κακό,και μάλιστα μεγάλο κακο,ΣΧΙΣΜΑ!Καλά ο Χρυσόστομος και ο Νικόδημος για ποιον τα είπαν αυτα που είπαν;Και για αυτο που ρωτάμε θα πάρουμε απάντηση;Ο Αγιος Φιλοθεος Ζερβακος(που σας λεει Γνήσιους Κακοδοξους και άλλα πολλά) θα πάει στην κόλαση που ηταν με το νέο;Ο Αυγουστίνος ο Καντιωτης,που δεν κοιμήθηκε με αγόρια και πορτοφόλη δεν κράτησε,θα πάει στην κόλαση για 13 τρίχες και ημέρες;Με ενα ναι η ενα οχι,Κυπριανε(όπως το είπες πριν δυο χρόνια),ο π. Ευθύμιος Τρικαμηνας και ο Π. Σηματης θα παν στην κόλαση αν εχουν το νέο ημερολόγιο;
ΔιαγραφήΔεν είμαι εγώ εκείνος που θα πει ποιος θα πάει στην Κόλαση και ποιος στον Παράδεισο. Επιχειρήματα καταθέτω και επιμέμω να ζητώ, ανάλογα με τα δικά μου, ό,τι έχει να μου πει αυτός ή αυτοί με τους οποίους συνομιλώ. Το να μην απαντάτε και να μου ζητάτε να σας πω τι γίνεται με τον π. Φιλόθεο, τον μακαριστό Αυγουστίνο και ενδεχομένως άλλους, φανερώνει αδυναμία στοιχειοθέτησης επιχειρημάτων, ανεπάρκεια διατύπωσης λόγου, και τίποτα άλλο.
ΔιαγραφήΌσο για το σχίσμα και αυτά που γράφει ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, έχω τη γνώμη ότι δεν τα διαβάζετε σωστά. Κάπου χάνετε - είσαστε υποχρεωμένος άλλωστε - το νόημα. Το σχίσμα και κάθε σχίσμα είναι η έμπρακτη εφαρμογή κάθε ανεξέταστης θεωρίας, θεολογικής ή μη θεολογικής, που άπτεται όμως της σωτηρίας, ευρύτερα της Εκκλησίας, εν κατακλείδι δε του Δόγματος.
Διαβάστε αυτά που ακολουθούν - ακόμη δεν τα είδα δημοσιευμένα - απαντήστε μου και τα ξαναλέμε.
Συμπλήρωση ατελούς απάντησης Προς τον κ. Τάκη
ΑπάντησηΔιαγραφή- Ειναι δυνατόν ο Θεός να ασχολείται με ημερολόγια και τρίχες ;
- κχ. Καλώς ή κακώς ασχολείται, αφού αποφάσισε να γίνει άνθρωπος : Θεός και Άνθρωπος, για να εξηγηθούμε καλύτερα. Όσο για τις τρίχες, παράδοξα, ασχολείται και με αυτές : "30 ... ὑμῶν δὲ καὶ αἱ τρίχες τῆς κεφαλῆς πᾶσαι ἠριθμημέναι εἰσίν".
Πολλοί, όμως, επειδή οι τρίχες, και το εδάφιο, τους βαραίνουν την κεφαλή, προτιμούν να την ξυρίζουν.
Νεκτάριος Τόμπρος :
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κ. Χ. είπε πριν απο δυο χρόνια:Αν δεν πάτε με το παλαιό ημερολογιο,πρόσωπο Θεού δεν πρόκειται να δείτε! Αυτο,υστέρα απο αυτά που λεει ο π. Ευθύμιος,ισχύει για τον Κυπριανο η οχι?
κχ :
Αν ο π. Ευθύμιος ήταν συνεπής με όλα όσα γράφει περί πατέρων και Κανόνων, όφειλε να είχε αντιληφθεί τη ζημιά που όλοι υποστήκαμε - γίναμε ουνίτες χωρίς να το πάρουμε είδηση - από την Καινοτομία. Επιπόλαια εξεταζόμενο το ζήτημα αυτό (ημερολόγιο) είναι ακριβώς όπως επιπόλαια δεν δίνουμε σημασία στο φιλιόκβε. Ποιος κάθισε ποτέ να εξηγήσει στους πιστούς ποια η σημασία του. Οι άμβωνες τις Κυριακές ασχολούνται με την "Φωνή του Κυρίου", αν και θα έπρεπε κάθε Κυριακή να αναλύουν λέξη προς λέξη, παράγραφο προς παράγραφο, άρθρο προς άρθρο, το Σύμβολο της Πίστεως. Το οποίο όχι μόνο δεν γνωρίζουν από στήθους οι πιστοί, αλλά δεν είναι σε θέση να καταλάβουν και τις συνέπειες του φιλιόκβε. Αποτέλεσμα, είμαστε όλοι σήμερα ουνίτες, άλλοι παπικού και έτεροι αγγλικανικού στιλ, και είδηση δεν έχουμε πάρει.
Πώς να μην θεριέψει, μετά από όλα αυτά, ο σιωνισμός - είναι και ο δήθεν χριστιανικός - όταν μας πήραν φαλάγγι αυτά που ακούει ο πάπας από το κίβδηλο και εκ πλαστογραφίας πνεύμα. Πνεύμα που ακούει όχι όσα εκπορεύονται από τον Πατέρα, αλλά από τον Υιό και τον Πατέρα. Λέγει ο Κύριος και Θεός ημών :
α) ὅτι πάντα ἃ ἤκουσα παρὰ τοῦ πατρός μου ἐγνώρισα ὑμῖν.
15 οὐκέτι ὑμᾶς λέγω δούλους, ὅτι ὁ δοῦλος οὐκ οἶδε τί ποιεῖ αὐτοῦ ὁ κύριος· ὑμᾶς δὲ εἴρηκα φίλους, ὅτι πάντα ἃ ἤκουσα παρὰ τοῦ πατρός μου ἐγνώρισα ὑμῖν.
β) οὐ γὰρ λαλήσει ἀφ' ἑαυτοῦ, ἀλλ' ὅσα ἂν ἀκούσῃ λαλήσει 13 ὅταν δὲ ἔλθῃ ἐκεῖνος, τὸ Πνεῦμα τῆς ἀληθείας, ὁδηγήσει ὑμᾶς εἰς πᾶσαν τὴν ἀλήθειαν· οὐ γὰρ λαλήσει ἀφ' ἑαυτοῦ, ἀλλ' ὅσα ἂν ἀκούσῃ λαλήσει, καὶ τὰ ἐρχόμενα ἀναγγελεῖ ὑμῖν.
Και πόθεν ακούσει ; Όθεν ήκουσε και ο Υιός, διότι λέγει, ἃ ἤκουσα παρὰ τοῦ πατρός μου ἐγνώρισα ὑμῖν. Το φιλιόκβε όμως λέει άλλα. Ότι το εκ πλαστογραφίας πνεύμα ακούει τα εκ του πατρός και (τα) εκ του υιού. Ακούει δύο φωνές, ο πάπας κάνει τη σύνθεση, ο κόσμος βρίσκεται σε αποσύνθεση και πάντως, ο χρόνος είναι εντάξει. Τον διόρθωσε και μας διόρθωσε.
Μετά από αυτά, κύριε Νεκτάριε, μπορούμε να δούμε "θεού πρόσωπο" ή δεν μπορούμε ;
5 ἐὰν δὲ καὶ ἀθλῇ τις, οὐ στεφανοῦται, ἐὰν μὴ νομίμως ἀθλήσῃ
Οι ορθόδοξοι αθλητές δεν έχουν ανάγκη τους χρονομέτρες του πάπα. Με άλλο χρονόμετρο μας μετρά ο "χρονομέτρης" άγιος Θεός και αυτό πρέπει να το καταλάβουμε, να το χωνέψουμε. Αν ο Θεός μετράει λάθος το χρόνο - με λάθος χρόνο καταποντίστηκαν οι αιρέσεις - δικαίωμά του, εμείς δεν θα τον διορθώσουμε. Άλλωστε, γεμάτη λάθη είναι η ζωή όλων μας, εκτός από τη ζωή του πάπα. Η οποία έχει συντονιστεί με την ακρίβεια της περιφοράς του ηλίου και κατ΄ επέκταση, της εκπόρευσης (εκπομπής) του φωτός, Ή Φωτός, κατά τους παπικούς.
Τί θέλω και τα γράφω αυτά ;
Εχει σχέση το αλάθητο του Πάπα και το Φιλιοκβε με το ημερολόγιο;Δηλαδη το ημερολόγιο ειναι ΔΟΓΜΑ;Για να μην ήμαστε σχισματικοι,πρέπει να δογματοποιησουμε το ημερολόγιο. Αντε και το δογματοποιησαμε(με το να αλλάξουμε το Πασχαλιο),γιατρε,τον Στρατηγό των Αγιων Πατερων Ιωάννη τον Χρυσοστομο,που λεει ΟΧΙ ΣΧΙΣΜΑ για το Πασχαλιο,αν δεν ακούσουμε αυτον ποιόν θα ακούσουμε,τον καθε μεταπατερικο ορθολογιστη;
ΔιαγραφήΠερί κτιστού και άκτιστου χρόνου
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμος
ο αδιάστατος χρόνος παρέμεινε αδιάστατος. Οι 13 ημέρες μπήκαν στον δικό μας κτιστό χρόνο. Μήν κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις. Αδικείς τον εαυτό σου.
κχ
Πέραν αυτών που έγραψα (*), επειδή δεν θέλω να αδικώ τον εαυτό μου, επειδή προτιμώ να με αδικούν παρά να αδικώ, τέλος, επειδή αυτός που είναι στα λίγα άδικος είναι και στα πολλά, θα παρακαλούσα τον Ανώνυμο, που έγραψε να μην αδικώ τον εαυτό μου και να μην κάνω ότι δεν καταλαβαίνω, να μας δώσει την απάντηση, αφού διαβάσει τα παρακάτω.
"ἀλλ᾿ οὐ διὰ τὸν τόπον τὸ ἔθνος, ἀλλὰ διὰ τὸ ἔθνος τὸν τόπον ὁ Κύριος ἐξελέξατο" (2Μκ. ε΄ 19)
Αν ισχύει το παραπάνω, και ο τόπος δεν αγιάζει τον άνθρωπο, αλλά ο άνθρωπος αγιάζει τον τόπο, τότε έχουμε ότι : δεν αγιάζει ο χρόνος τον άνθρωπο, αλλά ο άνθρωπος αγιάζει τον χρόνο. Με τον χρόνο (ημερολόγιο) που είχαμε προ Καινοτομίας, νέφος μαρτύρων, αγίων και οσίων πατέρων αγίασαν και τον άγιασαν, αφού ζώντες έγιναν δοχείο και φωνή του Αγίου Πνεύματος ( Σύμβολο Πίστεως ). Είναι έτσι, ή δεν είναι ;
Ήρθαν όμως κάποιοι αιρετικοί, βρήκαν και μερικούς φυγόμυαλους δικούς μας ιεράρχες και μας είπαν ότι όλα αυτά, είχαν γίνει σε λάθος χρόνο. Μας είπαν δηλαδή, αφού σε λάθος χρόνο άγιασαν, δεν είναι όπως εμείς νομίζουμε. Ο σωστός χρόνος βγάζει και σωστούς αγίους, μάλιστα δε, επί αποδείξη. Η αστρονομία δεν επιδέχεται αμφισβήτηση, άρα δικαίως, "οι πατέρες ημών υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου ΄Όφεως". Ο Βαρθολομαίος με τον Φραγκίσκο τους κάνουν, και οι προκάτοχοι αυτών τους έκαναν, Μνημόσυνα αιτούμενοι προς τον Κύριο να τους συγχωρέσει.
Πάντως, σύμφωνα με τα άγια Γράμματα - όχι με τις μετρήσεις των άστρων - ο κτιστός άνθρωπος και ο κτιστός χρόνος καθίστανταιι μέτοχοι του αδιάστατου παρόντος (σήμερον, χρόνος), όταν ο εν χρόνω άνθρωπος γίνεται κατά Χάριν φωτοφόρος. Τότε και ο χρόνος γίνεται αδιάστατο παρών και όχι όταν εμείς βάζουμε 13 ημέρες στο χρόνο.
Τον είχαμε αυτό το χρόνο, τον ζούσαμε, αλλά οι φυγόμυαλοι Ποιμένες τον κατάργησαν. Όποιος τον ακολουθεί είναι σχισματικός και αιρετικός ! Προς επιβεβαίωση, έχουμε τους εντελώς πρώιμα καταξιωθέντες της αγιότητας, τραβηγμένης όμως "από τα μαλλιά", όπως συνηθίζουμε να λέμε.
Έγραφε ένας Παλαιοημερολογίτης
(*) Σωστά, οι 13 ημέρες μπήκαν στον δικό μας κτιστό χρόνο για να τον κάνουν άκτιστο. Το άκτιστο είναι ακριβές, δεν έχει ατέλειες. Πρέπει να είναι όλα τέλεια επί αποδείξει, ακόμη κι εμείς, όταν αγοράζουμε ένα κουτί σπίρτα πρέπει να ζητάμε απόδειξη. Εξακολουθώ να αδικώ τον εαυτό μου.
Πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως ερριμμένοι.
ΔιαγραφήΟύτε ο χρόνος αγιάζει τον άνθρωπο, ούτε ο άνθρωπος αγιάζει τον χρόνο.
(Αυτό είναι δικό σου συμπέρασμα, με την προσωπική σου "λογική", λαμβάνοντας σαν αφετηρία άλλο, άσχετο χωρίον)
Το Αγιον Πνεύμα αγιάζει τους ανθρώπους, τον χρόνο, την κτίση, τα πάντα.
Αγίους είχαμε πριν απο την "καινοτομία", έχουμε σήμερα, και θα έχουμε πάντοτε, όσο υπάρχει Αγιον Πνεύμα, δηλαδή εις τους αιώνας των αιώνων.
Τα υπόλοιπα για Βαρθολομαίους, Φραγκίσκους, κλπ, είναι λόγια του αέρος.
Ο κτιστός άνθρωπος φθάνει , με την Χάριν του Θεού στην Θέωση, τότε λαμβάνει από την παρούσα ζωή τον αρραβώνα της μελλούσης ζωής και Βασιλείας, αν και ζεί σε συγκεκριμένο χρόνο, και αποθνήσκει σε συγκεκριμένη ημερομηνία.
Καλόν είναι να μην σε προσδιορίζη ο όρος "παλαιοημερολογίτης", αλλά ο όρος "Χριστιανός Ορθόδοξος".
Αλλο πράγμα η ομαδούλα, άλλο πράγμα η Εκκλησία.
Πολύ ωραία , εσείς γράφετε αυτά που γράφετε, εγώ γράφω ατάκτως, ωσεί πλίνθους και κεράμους εριμμένους. Αναγνώστες υπάρχουν και πέραν ημών, οι οποίοι δεν ξέρουν μόνο να γράφουν. Ξέρουν και να διαβάζουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥστερόγραφο
Αλλο πράγμα η ομαδούλα, άλλο πράγμα η Εκκλησία. Σύμφωνοι, ποιοι όμως ήταν εκείνοι, που έκαναν την Εκκλησία "εθνική ομάδα νέων" και μάλιστα, με ξένο προπονητή ;
Τρεις ειναι οι εθνικές ομάδες:Η ''εθνική ομάδα παλαιών''με έξι προπονητές,η ''εθνική ομάδα ανδρών'' με προπονητή τον Πατερα Ευθύμιο,και η ''εθνική ομάδα νέων με προπονητές τους Οικουμενιστες Ψευδεπισκοπους.Η πρωτη ομάδα του Αντιχριστου Παλαιοημερολογιτισμου(το ενα άκρο)ειναι άρρηκτα συνδεδεμενη με τα σχίσματα,τους έξι Αρχιεπισκοπους Αθηνών,τις αλληλοκαθαιρεσεις μεταξύ των παραταξεων, τον παραταξιακό Χριστιανισμό και της ομοσπονδιακής Ορθοδοξίας,με την διαστροφή της Παραδοσεως εν καιρό αιρέσεως,με την καταπάτησι πολλών Ιερων Κανόνων, και βεβαιως βεβαίως με την δημιουργία των προσωπικών εκαστου εκκλησίολογικων φρονημάτων, τα οποία ειναι οσα και τα ατομα,και με την νεοφανη και καινοτόμο αντιληψι της ημερολογιακής ενότητος μη υπαρχούσης της εκκλησιαστικής.Η τρίτη ομάδα,το Θηρίο του Οικουμενισμου,ειναι το δεύτερο άκρο που ετοιμάζει το έδαφος για τον Αντίχριστο.Η''εθνική ομάδα ανδρών'' ειναι η Εκκλησια της ερήμου.
ΔιαγραφήΟ κτιστός άνθρωπος φθάνει , με την Χάριν του Θεού στην Θέωση, τότε λαμβάνει από την παρούσα ζωή τον αρραβώνα της μελλούσης ζωής και Βασιλείας, αν και ζεί σε συγκεκριμένο χρόνο
ΑπάντησηΔιαγραφήκχ
Ο συγκεκριμένος χρόνος εφαγε μια κλωτσιά και πήγε 13 μέρες μπροστά. Παρένθεση, την εποχή της κλωτσιάς δεν είχαμε υπερηχητικές ταχύτητες και δεν μπορούμε να προσδιορίσουμε σε μέτρα πόσο μακριά πήγε. Και ακόμη, για να κλείσουμε την παρένθεση, δεν ξέρουμε πόσο δυνατοί "σουτέρ" ήταν αυτοί που έδωσαν την κλωτσιά.
Και η χάρις, επειδή κι αυτή καθυστερούσε, έφαγε άλλη μια, επειδή είμαστε βιαστικοί στη θέωση. Δεν μπορούμε να περιμένουμε πότε εκείνη θα αποφασίσει να μας .. θεώσει, εμείς θέλουμε εδώ και τώρα θέωση. Το άγιο πνεύμα αγιάζει τους ανθρώπους, το χρόνο, την κτίση, τα πάντα, και τα υπόλοιπα για Βαρθολομαίους, Φραγκίσκους κλπ., είναι λόγια του αέρα. Αγίους είχαμε πριν την καινοτομία, έχουμε σήμερα και θα έχουμε πάντα ανεξάρτητα του τι "έκαστος κατά διάνοιαν έχει".
Και πάντων και πασών
Αλληλούϊα
"Ού με πείσης, καν με πείσης".
ΔιαγραφήΑυτους που εχουν το ''ειδωλολατρικο''ημερολογιο, κ. Καρδαση,ένας μονο μπορει να τους πεισει,ο Πατέρας Ευθύμιος με την Πατερικη Θεολογία του.
ΔιαγραφήΕγκυκλοπαιδικό
ΔιαγραφήΣτην κυπριακή διάλεκτο "ππίσσης" λέγεται ο βρωμιάρης - ο μουτζούρης από το πίσσα.
Δεν γράφω για να πείσω κανένα. Εκφράζω την άποψή μου, με εγνωσμένης αξίας απορρυπαντικό σαν εκείνο της διαφήμισης : "τα κάνει αόρατα"
Οι Γ.Ο.Χ. ειναι υπέρμετρα πεισμονες και ισχυρογνωμονες,δεν μεταβάλλουν την αποψη τους,ακόμη και οταν καταλαβαίνουν οτι εχουν άδικο.Και να έγραφες για να πείσεις,στα Θεολογικά θέματα η αποψη μας πρέπει να ειναι Αγιογραφική και Αγιοπατερικη.Οι Πατέρες της Εκκλησίας του Χριστού τα κάνουν αόρατα με το απορρυπαντικό της Αγιοπνευματικης διάκρισης,και οι Γ.Ο.Χ τα ''ππισσιαζουν''για να μας κολάζουν.
ΔιαγραφήΔεκτό. Πατέρας της εκκλησίας δεν είμαι, εκείνοι μας έκαναν ορατά τα αόρατα, αλλά οι μουτζούρηδες επιμένουν. Αν είμαι κι εγώ ένας από αυτούς άλλοι θα το πουν και πάντως, επειδή καταλαβαίνω τη μουτζούρα μου, κάτι προσπαθώ.
ΔιαγραφήΔεν συμμερίζομαι "τον αράπη κι αν τον πλένεις ..." κλπ. Με μύρωσαν και με βάφτισαν οι εκ των παλαιών ημερών προερχόμενοι, πλην νέων ημερών γενόμενοι. Θα πέθαιναν αν δεν το έκαναν, όπως τώρα αφήνονται στο έλεος του Θεού όσοι δεν έχουν ΑΜΚΑ. Τίποτα δεν άλλαξε από τότε.
μπλα μπλα ο ενας μπλα μπλα ο αλλος και στο τελοσ κανεται κακο ο ενας στον αλλον.καθε μερα μαλωνετε και μαλωνετε και αποτελεσμα 0.οταν εχουμε μια μεγαλη και βαθια πληγη και θελουμε (αν θελουμε) να την θεραπευσουμε τελειος τοτε πρεπει να την ραψουμε απο την αρχη εως το τελος.αν την ραψεις απο τη μεση τοτε ποτε δεν θα καταφερουμε να την κλεισουμε.ποτε ανοιξε η πληγη?με την ενωση του παπα και τον χρυσοστομο παπαδοπουλο.τι εκανε ο διαβολος?καλη δουλεια.(ενεκεν τον αμαρτιων μας) το σωστο ειναι το πατριο ημερολογιο(η συνεχεια απο εκει που σταματησε.)και παύση, ή διακοπή της «κοινωνίας» με τον επίσκοπο, λέγεται και «αποτείχιση». (Η «αποτείχιση» έχει την έννοια ότι, όσοι διακόπτουν την «κοινωνία» με τον επίσκοπό τους, είναι σαν να ανεγείρουν γύρω από τον αιρετικό επίσκοπο κάποιο φραγμό για να τον αποκλείσουν εντελώς από τον εαυτό τους)Αλλα ακομα και να το κανουμεπαλι δεν σωζόμαστε αν δεν εχουμε τον Βιον και την Πολιτειαν.
ΑπάντησηΔιαγραφή