Αὐτὸ κι ἂν εἶναι κατάντημα!
Ὁ εὐφυὴς κ.
Σεραφείμ, ὀνομάζει τὴν αἱρετικὴ πολιτικὴ τοῦ Πατρ. Βαρθολομαίου «εὐφυῆ
διπλωματία»!!!
Ξεσκεπάστηκε γιὰ ἄλλη μιὰ φορὰ ὁ λέων τῆς
Ὀρθοδοξίας, κατὰ τὸν π. Θεόδωρο Ζήση, ποὺ ὅταν γράφαμε ὅτι ὁ Πειραιῶς κάνει
«παιχνίδια» μὲ τὴν πίστη, αὐτὸς καὶ οἱ Συναξιακοὶ μᾶς λοιδοροῦσαν.
Ἐπὶ πλέον, ὁ «ἀφελὴς» κ. Σεραφείμ, καλεῖ τὸν λυκοποιμένα νὰ
ἡγηθεῖ τῶν Ὀρθοδόξων!
(Τί ἄλλο θὰ ἀκούσουμε)! Γράφει: «Ἐὰν ἐπιδιώκετο ἡ ἐνεργοποίησις παγκοσμίως τοῦ
Ὀρθοδόξου πνευματικοῦ δυναμισμοῦ καί ἡ συστράτευσις χωρίς ἐνδοκοσμικές
μεθοδεύσεις καί ἰδεολογικές ἀγκυλώσεις ὅλων τῶν Ὀρθοδόξων δυνάμεων (τὸ
Σεπτὸ κέντρο) θὰ ἐπετύγχανε τῶν προσδοκιῶν του»!!!
(Δηλαδή, κακῶς τὸν παρεξηγοῦμε τὸν καημένο Βαρθολομαῖο, Ζηζιούλα καὶ Σία, γιατὶ
δὲν γνωρίζουμε τὶς προσδοκίες τους! Ἢ μήπως τοῦ ξέφυγε, καὶ ἐννοεῖ κάποιες ἄλλες αἱρετικὲς προσδοκίες;).
Διαβᾶστε γιὰ νὰ δεῖτε ποιὰ «ἀντίσταση» κάνει
κατὰ τῆς αἱρέσεως ὁ Μητροπ. Πειραιῶς, ὁ ὁποῖος γιὰ τὸ “θεαθῆναι τοῖς ἀνθρώποις” ἐξαπέλυσε
δυὸ φορὲς ...ἀναθέματα κατὰ τοῦ Παπισμοῦ καὶ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ(!) κυρίως, γιὰ
νὰ ἐμποδίσει τὶς ἀντιδράσεις τῶν Ὀρθοδόξων, καὶ νὰ τοὺς ἐμποδίσει νὰ προχωρήσουν στὴν Διακοπὴ Μνημοσύνου τοῦ Πατριάρχη
καὶ τῶν ὁμοίων του!
Κι ἂν ὁ κ. Σεραφείμ, ὁ ἕνας καὶ μοναδικὸς
κάνει αὐτὸ τὸν ἀγώνα, φανταστεῖτε τί ἀγώνα κάνουν οἱ ἄλλοι σιωπηλοὶ καὶ
ἐξαφανισμένοι Ἐπίσκοποι!
Ἄρα, ὅσοι Ποιμένες περιμένουν καὶ ἀνέχονται κατ' οἰκονομία τὰ γενόμενα, θὰ συνεχίσουν νὰ ἀνέχονται;
Ο Μητροπoλίτης Πειραιώς Σεραφείμ, για τη συνάντηση Πατριάρχη -
Πάπα στα Ιεροσόλυμα
Πειραιεύς, 28 Μαΐου 2014
Στά πλαίσια τῆς «εὐφυοῦς διπλωματίας»,
πού ἐφαρμόζει τό Σεπτόν Κέντρον τοῦ Φαναρίου ἐντάσσεται ἀσφαλῶς καί ἡ ἐπετειακή
ἐκδήλωσι στόν Πανίερο Ναό τῆς Ἀναστάσεως διότι ὅπως προέκυψε ἀπό τήν
ὑπογραφεῖσα διακήρυξι μετά τήν πάροδο 50 χρόνων ἀπό τήν «ἔναρξη τῆς
διαδικασίας» καί 30 χρόνων ἀπό τόν περιώνυμο θεολογικό διάλογο μεταξύ τῆς
Ἐκκλησίας καί τῆς Ρωμαιοκαθολικῆς παρασυναγωγῆς πού διεξάγεται ἀπό τήν μεικτή
διεθνῆ ἐπιτροπή, δέν ὑφίσταται οὔτε κἄν τό πρῶτο βῆμα διά τήν πραγμάτωση τῆς
διακήρυξης ὅτι «δέν ἐπιδιώκεται ἕνας θεολογικός ἐλάχιστος κοινός παρονομαστής
γιά νά πλησιάσουμε σέ ἕναν συμβιβασμό ἀλλά μᾶλλον ἡ ἐμβάθυνσι στήν κατανόηση
τῆς ἀληθείας πού ὁ Χριστός ἔχει δώσει στήν Ἐκκλησία Του, μιά ἀλήθεια πού δέν θά
πάψουμε νά κατανοοῦμε καλύτερα ὅσο ἀκολουθοῦμε τίς παροτρύνσεις τοῦ Ἁγ. Πνεύματος»
(Παραγρ. 4 Κοινῆς Διακήρυξης).
Ἡ ἐμφάνισις μάλιστα τοῦ ἀντικανονικῶς κατέχοντος
τόν Πρεσβυγενῆ Θρόνο τῆς παλαιᾶς Ρώμης καί τοῦ Πατριαρχείου τῆς Δύσεως μετά
κουστωδίας ἑτεροκλήτων Οὐνιτῶν, ἀποδεικνύει πασίδηλα τά ἀνωτέρω καί κονιορτοποιεῖ
τίς ὅποιες ἀφελεῖς προσδοκίες τῶν γνωστῶν «χρησίμων ἠλιθίων», ὅπως τούς
ἀποκαλοῦν ἀπρεπῶς μέν, ἀλλά ἀληθῶς δέ, οἱ ἐντολεῖς των!!!
Ἡ «εὐφυής διπλωματία» τοῦ Φαναρίου πού
δέν χωρεῖ βέβαια στά τῆς πίστεως, δέν κρίνεται ὡστόσο ἐκ τῶν ὅποιων προθέσεων
ἀλλά ἐκ τοῦ ἀποτελέσματος, τό ὁποῖον εἶναι ἐξόχως ἀπογοητευτικόν καί
ἐνδεικτικόν τῆς πλήρους ἀποτυχίας, διότι ἄλλως τό Πάνσεπτον Οἰκουμενικόν
Πατριαρχεῖον καί τό διεθνές status θά εἶχε καί τήν Θεολογική Σχολή τῆς Χάλκης
ἀνοικτή καί τούς περιπύστους καί παλαιφάτους καί πανιέρους Ναούς Του ἐν
Ὀρθοδόξῳ λατρευτικῇ λειτουργία θά εἶχε.
Ἀντ’ αὐτῶν τό βαθύ φασιστικό Τουρκικό
κράτος δέν ἀναγνωρίζει τήν οἰκουμενικότητα τοῦ Πανσέπτου Πατριαρχείου
Κωνσταντινουπόλεως, οὔτε τόν διεθνῆ του πνευματικό χαρακτήρα, ἔχει κλειδώσει
ἀπό τό 1971 τήν Θεολογική Σχολή τῆς Χάλκης καί μετατρέπει μεθοδικά καί μέ
καταχθόνιο πρόγραμμα σέ τεμένη τοῦ ἐπιβιώσαντος φρικώδους Ἀρειανισμοῦ-Ἰσλάμ τά
τιμαλφέστατα σεβάσματα τῆς Χριστιανοσύνης, ὅπως οἱ περίπυστοι Ναοί τῆς τοῦ Θεοῦ
Σοφίας Τραπεζούντος καί Νικαίας καί τό τρομερότερον ἀπεργάζεται τήν μετατροπή
σέ τζαμί τοῦ μεγαλειωδεστέρου μνημείου τῆς παγκόσμιας πολιτιστικῆς κληρονομιᾶς
καί τῆς χριστιανοσύνης, τῆς Ἁγίας Σοφίας Κωνσταντινουπόλεως, τοῦ καυχήματος τῆς
Ὀρθοδοξίας, ἀλλά καί τῆς ἱστορικῆς Ἱερᾶς Μονῆς Στουδίου.
Ἑπομένως ἡ «εὐφυής διπλωματία» τοῦ Σεπτοῦ
Κέντρου, πού ἀπευθύνεται στήν Εὐρωπαϊκή Ἕνωση, στήν μεγάλη ὑπερατλαντική χώρα
τῶν Η.Π.Α., στόν Ἀρχηγό τοῦ κράτους τοῦ Βατικανοῦ, στό Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν
λεγομένων Ἐκκλησιῶν (διάβαζε αἱρέσεων) ταπεινῶς νομίζομεν ὅτι θά ἔπρεπε νά
ἐπανεκτιμηθεῖ, διότι ἐκ τοῦ ἀποτελέσματος ἀποδεικνύεται ἀλυσιτελής καί
ἀτελέσφορος. Ἐάν ἀντί αὐτῆς τῆς ἐξόχως ἀποτυχημένης προσεγγίσεως τῶν ζητημάτων,
ἐπιδιώκετο ἡ ἀξιοποίησις τοῦ Ρωσικοῦ παράγοντος παρά τόν ὅποιο ἀσφαλῶς ἀπαράδεκτο
ἐθνοφυλετισμόν Του καί ἡ ἐνεργοποίησις παγκοσμίως τοῦ Ὀρθοδόξου πνευματικοῦ
δυναμισμοῦ καί ἡ συστράτευσις χωρίς ἐνδοκοσμικές μεθοδεύσεις καί ἰδεολογικές ἀγκυλώσεις
ὅλων τῶν Ὀρθοδόξων δυνάμεων, φρονοῦμεν εὐλόγως ὅτι τό Πάνσεπτον Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον
θά ἐπετύγχανε τῶν προσδοκιῶν Του καί θά ἐξεπλήρωνε οὐσιωδῶς τόν ὑπό τοῦ Θεοῦ
ταχθέντα προορισμόν Του ὡς ἄλλωστε στήν πρώτη χιλιετία συνέβη διά τῶν
ἁγίων Οἰκουμενικῶν Συνόδων.
Μόνον ἡ παρουσία στόν Βόσπορο Ρωσικῶν
πολεμικῶν πλοίων θά ἐξηνάγκαζε τήν ὑπερφίαλη ἰσλαμοκεντρική Τουρκία νά
ἀπελευθερώση τό Σεπτό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο ἐκ τῶν γαμψῶν ὀνύχων τῆς διιστορικῶς
συνεχιζομένης Τουρκικῆς θηριωδίας. Ἐάν τό οἰκτρό λάθος τῆς Τσαρικῆς Ρωσίας πού
δέν κατέλυσε τήν Ὀθωμανική Αὐτοκρατορία μέ τόν γνωστό Ρωσοτουρκικό πόλεμο καί
δέν ἀπελευθέρωσε τήν Βασιλίδα τῶν πόλεων, δέν θεραπευθεῖ σήμερον μέ τήν
τουλάχιστον ἀπελευθέρωση τοῦ Πανσέπτου Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, ἡ ὅποια
«εὐφυής» διπλωματία καί ἐκζήτηση βοηθείας ἀπό τούς διαχρονικούς ἐχθρούς τῆς
ἀληθείας Παπικούς καί Προτεστάντες, Σιωνιστές καί διεθνιστές θά ἀποβαίνει ἐσαεί
ἀλυσιτελεῖς καί ἀτελέσφορες.
Δέν ὑπάρχει νοήμων ἄνθρωπος πού νά
πιστεύει ὅτι οἱ ἄσπονδοι φίλοι τοῦ Σεπτοῦ Κέντρου, Πρόεδρος τῶν ΗΠΑ, Ἀρχηγός
τοῦ Βατικανοῦ, Καγκελάριος Μέρκελ, Πρόεδρος τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἐπιτροπῆς καί ἄλλοι
ὁμοϊδεάται καί ὁμόφρονες δέν ἔχουν τήν δύναμη μέ ἕνα καί μόνο τηλεφώνημα στό
θρασύδειλο Τουρκικό κράτος νά ἐπιβάλλουν τά αὐτονόητα καί τά ποδοπατούμενα ἀπό
τήν Ἄγκυρα ἀνθρώπινα δικαιώματα. Ἑπομένως χρειάζεται ἀμέσως ἀλλαγή πλεύσεως καί
ἐπανεκτίμησις καί ἐπανατοποθέτησις τῶν πραγμάτων, ὅπως οἱ Θεοφόροι Πατέρες μᾶς
παρέδωσαν καί ὅπως ὁ ἀποκαλυφθείς Θεός διά τῶν Ἁγίων Του ἐντέλλεται.
+ ὁ Πειραιῶς
ΣΕΡΑΦΕΙΜ
http://kyprianoscy.blogspot.gr/2014/05/blog-post_28.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατατέθηκε σε θρησκευτικό (εκκλησιαστικό, μάλλον) ιστολόγιο, αλλά δεν δημοσιεύθηκε. Η εκκλησιαστική (ή μήπως θρησκευτική ;) ορθότητα δεν το ενέκρινε. Το πιθανότερο, διότι οφείλουμε να αποδίδουμε τα σχετικά εύσημα τιμής (Σεπτό Κέντρο, Πάνσεπτον Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον κλπ.) στον περίπυστο χώρο, ένθα το οικοδόμημα, όπου στεγάζονται οι θεσμικοί του φορείς, άλλως πρόσωπα.
Και το αναπόφευκτο ερώτημα : Τα πρόσωπα αυτά αναδεικνύουν το θεσμό, τον οποίο καλούνται να φανερώσουν, ή μήπως είναι μόνο τα ντουβάρια και οι άλλες λοιπές υλικές κατασκευές, που τον καθιστούν εμφανή, τον κάνουν "πρόσωπο", δηλαδή, τον υποστασιάζουν ; Ποιος μπορεί να μας απαντήσει ;
Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΓΛΩΣΣΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΔΟΥΛΟΙ ΑΥΤΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΚ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΗΓΑΖΕΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ, Η ΑΙΩΝΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήοταν ο αειμνηστος νικοδημος τον αποκαλουσε σιμωνιακο εσεις τον προβαλατε ως αγωνιστην και ομολογητην ο οποιος αλλα λεει και αλλα πραττει πως ενας ομολογιτης ενδυεται πορφυραν και βυσσον ολα τα κανει προς το θεαθηναι τοις ανθρωποις και πετα ορισμενες φωτοβολιδες και οι αφελεις τον πιστευουν π νικολαος πατρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ θεωρία του αιχμάλωτου Φαναρίου που πράττει, ότι πράττει, από διπλωματία για να έχει ισχυρούς προστάτες έναντι των Τούρκων, καλλιεργήθηκε έντονα από το Φανάρι σαν δικαιολογία σε πολλούς ανησυχούντες Κληρικούς, μοναχούς και θεολόγους στο παρελθόν. Τα γεγονότα όμως διαχρονικά απέδειξαν την θεωρία αυτή μία τέχνη αποκοίμισης των ευσεβών, αλλά συγχρόνως " αγαθών " ανθρώπων. Τελευταία απόδειξη τα γεγονότα στην Ιερουσαλήμ. Εάν αντιπαραβάλετε την συνάντηση αυτή με εκείνη του 1964 θα διαπιστώσετε, ότι ο Βαρθολομαίος ξεπέρασε κατά πολύ τον Αθηναγόρα. Ας μην αναφέρεται λοιπόν ο Πειραιώς σε " έξυπνη πολιτική " που πρέπει δήθεν να αλλάξει, γιατί έξυπνη πολιτική δεν υπάρχει, απλώς έχουμε έξυπνη κοροϊδία, όσων αποδέχονται να τους κοροϊδεύουν όχι μία αλλά πολλές φορές
ΑπάντησηΔιαγραφήΦωνάζατε γιατί δεν μιλάει ο Πειραιώς . Να λοιπόν που μίλησε μόνο που μας τα είπε, κατά την γνώμη μου, κάπως περίεργα. Μίλησε για " έξυπνη διπλωματία " χωρίς να ξεκαθαρίζει τί εννοεί με τον όρο αυτό. Κάνει όμως ουσιαστικά μία πρόταση να στηριχθεί ο Βαρθολομαίος στην Ρωσία αφήνοντας κατά μέρος την Αμερική και τον Πάπα. Μα η Μόσχα είναι γνωστό, ότι δεν αναγνωρίζει Πρωτείο στον Βαρθολομαίο έναντι των Ορθοδόξων, παρά μόνο τιμής, ενώ ο Πάπας και οι Αμερικάνοι του αναγνωρίζουν το Πρωτείο στην Παγκόσμια Ορθοδοξία και την ουσιαστικά δεύτερη μετά τον Πάπα θέση παγκόσμια, στην εκκολαπτόμενη Οικουμενιστική Εκκλησία. Επίσης το Πατριαρχείο εδρεύει σε χώρα που ελέγχεται από τους Δυτικούς. Άρα η πρόταση μάλλον ατυχής φαίνεται. 'Έπειτα ποιός μας αποδεικνύει αυτή την δήθεν " έξυπνη διπλωματία " ως υπαρκτή; Πριν λίγες ημέρες Πάπας και Πατριάρχης ξεκάθαρα δήλωναν, ότι είναι και οι δύο αμετανόητοι στην Οικουμενιστική πορεία που χάραξαν οι προκάτοχοί τους και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να την ολοκληρώσουν με πλήρη μυστηριακή κοινωνία. Όλα τα άλλα περί " έξυπνης διπλωματίας " είναι απλά υποθέσεις για να μην θεωρηθούν πιθανόν " έξυπνες " υπεκφυγές
ΑπάντησηΔιαγραφή