Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου 2013

Αλαλα τα χειλη των ασεβων υβριστων και συκοφαντων των ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ.


Παραμένω στην Αληθινή, 

Διαχρονική Εκκλησία του Χριστού.






Παρακαλώ τους αγαπητούς αδελφούς Ιστολόγους να μην δημοσιεύουν κανένα ανώνυμο σχόλιο στα δικά μου μόνο Κείμενα.  
Ας γνωρίζουν οι δειλοί ανώνυμοι πως είναι νομικό δικαίωμα του Αρθρογράφου.
Εάν έχουν την αλήθεια Χριστού οι διάφοροι διαδυκτιακοί κουκουλοφόροι, ας κάνουν διάλογο συνεπή, υπεύθυνο, έντιμο, ανυπόκριτο, χωρίς καν ψευδώνυμα, δίχως μασκαραλίκια.
 

Ανώνυμε του 10:50 τι κρίμα, κι' είσαι και βαπτισμένος/μένη και σκιάζεις τον Άγιο του οποίου το όνομα φέρεις, (πόσο μάλλον του Χριστού) παραδίδεσαι στο σκοταδισμό του Ονοματοκρυπτισμού, απαρνούμενος την ιεροτελεστία της Ονοματοδοσίας σου.
Είναι κατάντια ν' αναγκαζόμαστε ν' αναφερόμαστε στους 11 και 12 τρεις 15 κι' έντεκα, αντί σε έντιμα πρόσωπα.
Πριν λοιπόν επιχειρήσεις να μου επικολλήσεις τόσο άδικα κι' ανήθικα τη λάσπη και τη ρετσινιά ότι "αρνήθηκα την εκκλησία" θα πρέπει να προσδιορίσουμε ποιά ακριβώς εκκλησία.
 


Ο Πατριάρχης σου έχει πλήρως αποκοπεί και οριστικά διαμελιστεί από την Διαχρονική Εκκλησία του Χριστού. 
Έχει θεμελιώσει δική του. 
Επί τω θεμελίω του Οικουμενισμού.
 


Ο Πατριάρχης σου δεν παραδέχεται την ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ που δογμάτισαν οι 318 Θεοφόροι Πατέρες της Α' Οικουμ. Συνόδου, αλλά διακηρύττει κάποια άλλη, νεωτεριστική, πολλαπλή, διηρημένη "εκκλησία" σε πολλές ενωμένες αδελφές, βαπτισματικές "εκκλησίες."
 


Ο Πατριάρχης σου ακυρώνει το Σύμβολο της Πίστεως, προσβάλει τους Αγίους Θεοφόρους Πατέρες και καταπατεί τους Ιερούς Κανόνες. 



Εισήγαγε τον Πάπα στον Πάνσεπτο Πατριαρχικό Ναό και συλλειτούργησε μαζί του εν πλήρη καταστολή, επιτελώντας γυμνή τη κεφαλή επίσημη Μνημόνευση του ονόματός του, αποδεχόμενος έτσι και συνταυτιζόμενος με όλες τις αιρέσεις και πλάνες του Πάπα και δη το "Πρωτείον".
 

Εφ' όσον συγχωνεύεται και αφομοιώνεται μες στις πολλές μοιχαλίδες, ετερόδοξες και αιρετικές ομάδες, εφ' όσον χάνεται στο χαώδες Διαθρησκειακό, το πανσπερμιακό, το πανβλάσφημο και πανβέβηλο πλήθος, δεν συνιστά την Εκκλησία του Χριστού.
 


Δεν αποτελεί το Οντολογικό Σώμα Χριστού, δεν συναποτελεί τα μέλη εκ μέρους και δεν συγκροτεί πλέον το Θεσμό της Ορθοδόξου Εκκλησίας, δεν είναι πλέον η ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ αλλ' η Νέα, Παναιρετική, Οικουμενιστική Βαρθολομαική "εκκλησία".
 


Εάν λοιπόν εννοείς αυτή την Οικουμενιστική, Νεοεποχίτικη Ψευδοεκκλησία, ΝΑΙ την έχω προς το παρόν απαρνηθεί, κατ' εντολήν Κυρίου Παντοκράτορος, μέχρις ότου συγκροτηθεί Σύνοδος που να καταδικάσει την Παναίρεση του Οικουμενισμού καθώς και τους ενόχους φορείς της.
Μέχρι τότε, μείνε 'κει που είσαι και κλαύσε εσύ πικρώς για το Σχίσμα, το κατάντημα και την κατάπτωση του Πατριάρχου σου.
 

Κλαύσε συ πικρώς την μεγάλη προδοσία όσων τον  μνημονεύουν και όσων κοινωνούν μαζί του στην Παπική Παρασυναγωγή του.
 


Κλαύσε συ πικρώς που δειλιάζεις να ομολογήσεις την Αληθινή μας Πίστη και τη θυσιάζεις στο δαιμονικό βωμό των συμφερόντων, των φιλοφρονήσεων, των φοβιών, των συνεπειών και των επάρατων συνειδησιακών συμβιβασμών.
 


Κλαύσε συ πικρώς που δέχεσαι τη νοθεία της πλάνης και αποδέχεσαι το μολυσμό της αιρέσεως. 


Ο Αλέκτωρ φωνεί για τους Προδότες της Πίστεως. 
Για τους καταφρονητές των Κανόνων. 
Για τους περιφρονητές των Πατέρων. 
Για τους μετακινητές των Ορίων και Δογματικών Συνόρων που έθεσαν οι Πατέρες.
 


Εγώ θα κλαύσω πικρώς μόνο για τις αμαρτίες μου, τα πάθη μου και τα λάθη μου. 
Αλλά έχω τη συνείδησή μου καθαρή ότι τήρησα την Πίστη ανόθευτη και συνεχίζω να την τηρώ αδιάφθορη. 
Δεν την ξεπουλώ στον Οικουμενισμό, δεν προσκυνώ τον Πάπα. 
Παραμένω στην Αληθινή, Διαχρονική Εκκλησία του Χριστού. 
Παραμένω πιστά στο Σώμα του Χριστού, έστω κι' αν είναι δύο ή τρεις οι συνηγμένοι-Αποτειχισμένοι εις το Αυτού Όνομα.


Νικόλαος Πανταζής, θεολόγος
Αυστραλία

2 σχόλια:

  1. αδελφε ειμαστε πολλοι ισως και παρα πολοι οι αποτειχισθεντες λυπουμαστε για την προδοσιαν των αιρετικων μητροπολιτων και των σφογκοκαλαριων τους αλλα πιστευω οτι ποτε δεν ειχαν πιστη ορθοδοξη αλλα σαν καιροσκοποι πουληθηκαν στα σχεδια των αιρετικων παπικων και της μασονιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΔΩ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ
    Στο σχόλιό σου κάνεις δύο λάθη και δύο αδικίες.

    Το πρώτο λάθος είναι η αισχρή, δειλή σου ανωνυμία. Πες ότι σε βρίζω, πες ότι σε αδικώ, λέγε ότι θέλεις, αλλά δικαίωμά μου να το θεωρώ δειλία, έτσι το αισθάνομαι και απεχθάνομαι την ανωνυμία σε θέματα πίστεως. Το έχω παρακαλέσει και το έχω απαιτήσει σαν Αρθρογράφος πάρα πολλές φορές και εσύ δεν το σέβεσαι και μου μιλάς για σεβασμούς και αδικίες.

    Δεύτερο λάθος σου, μου μιλάς με το "σας". Είμαι ένας, όχι πολλοί. Δεν μου αρέσουν οι πληθυντικοί. Είμαι εναντίον και έχω πάλι παρακαλέσει όσοι επιθυμούν διάλογο μαζί μου να το κάνουν στον ενικό ο οποίος δύναται απλά και όμορφα να περιέχει το σεβασμό.

    Πρώτη σου αδικία, τολμάς και διαστρέφεις την πραγματικότητα, επιχειρείς πονηρή διαβολή και με εγκαλείς ότι "προσάπτω κατά του Πατριάρχη δικές μου γνώμες". Μακάρι να ήταν γνώμες κι όχι πράξεις που βοούν τις προδοτικές ενέργειες και διατυμπανίζουν τις δημόσιες παραβάσεις. Μακάρι να είχα λάθος και να ήταν απλή αδικία.

    Γελιέσαι όμως και αυταπατάσαι πλάνην οικτράν, σιχαμεράν. Διατείνεσαι ότι "αυτά δεν συμβαίνουν στη πραγματικότητα" δηλαδή αποτελούν αποκυήματα της φαντασίας μου. Ντροπή σου συκοφάντη, να μιλάς έτσι και έπειτα να με "συμουλεύεις" να διαβάσω τα "πιστεύματα" και επιτηδεύματά του.

    Η δεύτερή σου αδικία είναι ότι προτρέχεις σε δικά σου προκατηλειμένα, λαθεμένα συμπεράσματα. Δεν μου είπε κανείς να αποτειχιστώ. Δεν γίνομαι υποχείριο όργανο κανενός και δεν είμαι άβουλο ον να κάνω αυτό που μου λένε οι άλλοι. Διαθέτω Εκκλησιαστικό νου και κρίση υγιή βασισμένη στη διαχρονική διδασκαλία των Αγίων Πατέρων, όχι στη διεφθαρμένη λογική της Δεσποτοκρατίας.

    Αλλά εάν θέλεις να το επεκτείνουμε το θέμα, ο Μόνος που μου είπε και με διέταξε να Αποτειχιστώ και να αφοριστώ εκ μέσου αυτών είναι ο Κύριος Παντοκράτωρ. "Αυτού ακούετε." Πρόσεξε μη γίνεσαι άθελα Θεομάχος.

    Έχω πολύ σοβαρούς λόγους και θεϊκές αποκαλύψεις ακόμη (όσο σκανδαλώδες ή πλανεμένο κι' αν αυτό ακούγεται) και δε θα κάτσω στο κάθε ψωροανώνυμο να απολογηθώ παρά μόνο στο Κριτή μου Θεό.

    Εσύ που είσαι αναπαυμένος στον Οικουμενισμό και στους γελοτοποιούς και θεατρινίστικους πράκτορές του, μείνε εκεί που είσαι, ομόφρονας του συμβιβασμού και λιβανιστής της αθέου και παρανόμου Ετεροζυγίας.

    Παρακαλώ για άλλη μια φορά τους διαχειριστές να μην δημοσιεύουν ΚΑΝΕΝΑ ανώνυμο στα δικά μου άρθρα. Δεν θέλω να τους παράσχω την διαβολική τέρψη για ανήθικη επίθεση των θέσεων και προθέσεών μου ούτε να τους δίδουμε την αισχρή ευκαιρία για διαδυκτιακή εκκλησιαστική Κουκουλοφορία. Οι γνωστοί-άγνωστοι ανώνυμοι αναρχικοί, στα παρεκκλησιαστικά Εξάρχεια, όχι εδώ. ΕΔΩ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ.

    Νικόλαος Πανταζής

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου