Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Καιρος ηταν...τωρα που αλωθηκαν τα παντα...

konitsis1


Ὑμνολογῶ καὶ δοξάζω τὸν Τριαδικό μας Θεό, ἀγαπητοί ἀδελφοί, τὸν  Πατέρα, τὸν Υἱὸν καὶ τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον, γιατὶ μᾶς ἀξιώνει καὶ ἐφέτος νὰ τελέσουμε τὶς ἑόρτιες ἐκδηλώσεις στὴ μνήμη τοῦ Ἁγ. Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ.

Ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλὸς  σὲ πολλὰ σημεῖα τῶν διδαχῶν  του, ἐφιστᾶ τὴν προσοχὴ τῶν  Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν ἀπὸ τὶς  μεθοδεῖες τῶν ποικιλονύμων αἱρετικῶν.

Λέει χαρακτηριστικά :  «Νὰ εὐφραίνεσθε ὅπου εἶστε Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί καὶ νὰ κλαίετε διὰ τοὺς ἀσεβεῖς καὶ αἱρετικοὺς ποὺ περιπατοῦν εἰς τὸ σκότος».

Διότι εἶχαν μὲν τότε τὸν Τοῦρκο πάνω ἀπὸ τὸ κεφάλι τους οἱ Ἕλληνες, ὅμως μεγάλο κίνδυνο συναντοῦσαν ἀπὸ τὴν προπαγάνδα τῶν Προτεσταντῶν καὶ τῶν Παπικῶν ποὺ μὲ ἄφθονα χρήματα, μὲ σχολεῖα ποὺ ἵδρυαν, ἐξαγόραζαν ἤ προσπαθοῦσαν νὰ ἐξαγοράσουν τὶς συνειδήσεις τῶν ὑποδούλων Ἑλλήνων. 
Αὐτὸ τὸ αὐτόχρημα σατανικὸ καὶ ὀλέθριο ἔργο τους συνεχίζουν καὶ σήμερα οἱ Παπικοὶ καὶ οἱ Προτεστάντες.

Καὶ τὸ συνεχίζουν κυρίως διὰ μέσου τοῦ περιβόητου Οἰκουμενισμοῦ, ὁ ὁποῖος δικαίως ἔχει χαρακτηρισθεῖ ὡς ΠΑΝΑΙΡΕΣΙΣ. 

Μὲ συνέδρια, μὲ συνεχεῖς ἐπισκέψεις καὶ δυστυχῶς καὶ μὲ συμπροσευχὲς ποὺ ἔχουν ἐνταθεῖ ἰδιαίτερα τὰ τελευταία χρόνια, προσπαθοῦν νὰ δώσουν τὴν ἐντύπωση πὼς οὐσιαστικὰ ἔχουν ἐξαλειφθεῖ οἱ διαφορὲς ἀνάμεσα στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία καὶ στὶς διάφορες αἱρετικὲς παραφυάδες τῶν Παπικῶν καὶ τῶν Προτεσταντῶν καὶ ὅτι «ὅπου νά ’ναι» ἔρχεται ἡ περιβόητη Ἕνωση τῶν Ὀρθοδόξων μὲ τοὺς αἱρετικοὺς χριστιανοὺς τῆς Δύσεως.

Ἀτυχῶς ὁ Οἰκουμενισμὸς ἔχει καταφέρει νὰ δημιουργήσει ἕνα ρῆγμα στὸ Ὀρθόδοξο πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας. 
Καὶ ἐνῷ ὑποτίθεται ὅτι ἐργάζεται γιὰ τὴν ἑνότητα τοῦ χριστιανικοῦ κόσμου, ἐν τούτοις διαγράφεται ἔντονος ὁ κίνδυνος νὰ γίνουν σχίσματα μέσα στὸ χῶρο τῆς Ὀρθοδοξίας.

Βέβαια, δόξα τῷ Θεῷ, σ’ αὐτὴν τὴν  ὀλέθρια κίνηση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὑπάρχει μεγάλη ἀντίδραση. 
Καὶ ἀπὸ τὸ Ἅγιον Ὄρος, καὶ ἀπὸ ἱερὲς Μονὲς μέσα στὸν κόσμο, καὶ ἀπὸ ἱεραποστολικὲς ἀδελφότητες, καὶ ἀπὸ πολλοὺς κληρικοὺς καὶ λαϊκοὺς ποὺ ἀρνοῦνται τὴν ὑποταγὴ καὶ τὴν ἀφομοίωση τῆς Ὀρθοδοξίας μέσα στὴ χοάνη τῆς αἱρέσεως τοῦ Δυτικοῦ κόσμου.

Ὅμως, χρειάζεται, ὅλοι οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ νὰ μένουμε ἄγρυπνοι καὶ ἑτοιμοπόλεμοι στὶς ἐπάλξεις τοῦ χρέους ποὺ ἔχουμε γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία μας.

Τὴν Ὀρθοδοξία μας, τὴν ὁποίαν καθηγίασαν μὲ τὸ Ἅγιο αἷμα τους πλήθη μαρτύρων, μεταξὺ τῶν ὁποίων πρωτεύουσα θέση γιὰ ἐμᾶς ἐδῶ στὴν ἀκριτικὴ ἐπαρχία ἔχει ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, ὁ Ἱερομάρτυς καὶ Ἐθναπόστολος, ὁ ὁποῖος παρ΄ ὅτι ἔζησε σὲ πάρα πολὺ δύσκολους καιρούς συνιστοῦσε στοὺς Ὀρθοδόξους Ἕλληνες νὰ προσέχουν ἀπὸ τὴν αἵρεση.

Σήμερα ἐμεῖς, ποὺ ζοῦμε σὲ ἐλεύθερο κράτος, δὲν θὰ ἔχουμε, ἀγαπητοὶ ἀδελφοί, καμμιὰ δικαιολογία ἄν βάλουν «πόδι», τυχὸν, στὴν Ἑλληνική μας Πατρίδα ὁ Παπισμὸς καὶ ὁ Προτεσταντισμὸς, ὁ ὁποῖος ἐπ’ ἐσχάτων εὐνοεῖ, προσέξτε το αὐτό, τὴν δῆθεν χειροτονία γυναικῶν σὲ ἱερεῖς καὶ ἐπισκόπους, ὅπως, καὶ ἐδῶ φοβερὸ εἶναι καὶ νὰ τὸ πεῖ κανείς, τὸν λεγόμενο γάμο τῶν ὁμοφυλοφίλων.

Αὐτοί, λοιπόν, δὲν πρέπει νὰ βάλουν «πόδι» στὴν Ὀρθόδοξη Ἑλλάδα. 
Τελεία καὶ παῦλα.

Ὅπως ἐπίσης, δὲν πρέπει νὰ βάλει ἡ Μασωνία, ὁ Πνευματισμὸς καὶ ὁ Σατανισμός, καὶ ὅλες ἐκεῖνες οἱ δυνάμεις τοῦ κακοῦ ποὺ ὑπονομεύουν τὴν Παιδεία τὴν οἰκογένεια καὶ τὴν κοινωνία μας. 
Ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς μᾶς δείχνει τὸν δρόμο.

Εἴθε μὲ τὶς εὐχές του νὰ μένουμε ἀληθινοὶ Ἕλληνες καὶ γνήσιοι Ὀρθόδοξοι χριστιανοί.

9 σχόλια:

  1. Oρμα Νούση και εναντίον του ΑΝΔΡΕΑ τώρα γιά να του πής ότι δεν υπάρχει ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ αλλά είναι στη φαντασία των Αποτειχισμένων.
    Αλλωστε αυτούς Νούση θάπρεπε να κατηγορείς και όχι τον Σωτηρόπουλο αφού από αυτά τα κλίματα μπολιάστηκες, τους Σωτηρικούς, αυτοί σε εθρεψαν από το μάνα τους και ας είσαι αχάριστος απέναντί τους. Είσαι ενας από τους αχάριστους εκείνους που είπε ο Χριστός....Οι δε εννέα, πού; Ο δε Νούσης πού;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο σεβ. Κονίτσης, στείλε το μήνυμά σου από την ακριτική μητρόπολή σου, μήπως και σε μιμηθούν και οι νοτιότεροι κι αρχίσουν και ξυπνάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δε φθάνουν μόνο τα λόγια άγιε Κονίτσης. Χρειάζονται και έργα. Με πρώτο και καλύτερο τη διακοπή του μνημοσύνου του αρχιπροδότη Βαρθολομαίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Κονίτσης πάντα μιλούσε. Και μη τολμήσετε να πείτε τίποτε για αυτόν.

    Όσο τα περί αποτείχισης και την αστεία "αναίρεση" στην κριτική περί του 15ου Κανόνος της Ι. Μητροπόλεως Πειραιώς του π. Τροικαμηνά σε τεύχος του περιοδικού «Κοσμάς Φαλμιάτος», αφήστε το.

    Εσείς κάνετε χαρτοπόλεμο ή μάλλον έχουμε κι εσάς στο κεφάλι μας στον πόλεμο ενάντια στον οικουμενισμό.

    Ούτε που σας υπολογίζουν, μόνο όταν γίνεσθε ενοχλητικοί. Ενώ ας πούμε τον Πειραιώς, τον Αγρινίου, τον Κονίτσης, των Γόρτυνος, τον Κυθήρων και πλείστους άλλους όχι μόνο Ιεράρχας, τους παραυπολογίζουν διότι δημιουργούν πρόβλημα στος οικουμενιστές και τους κυνηγούν με τον τρόπο τους.

    Εσείς πλέον είστε "χαλαροί". Αποτειχιστήκατε και οι οικουμενιστές δεν έχουν καμία θρησκευτική διακαιοδοσία επάνω σας. Οι άλλοι ειδικά οι ομογενείς της Αμερικής ελέγχουν μέσα σε όλους του Δεσποτάδες και κυνινεύουν για πολλούς διωγμούς.

    Και μη τολμήσετε να μου πείτε γιατί είμαι ανώνυμος δεν ξέρω θα γίνουν πολλά ύστερα δεν θα μείνει έτσι. Είστε πονηροί σαν τους αιρετικούς για να μην απαντήσουν αλλάζουν θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανοηταινεις επικινδυνα εξυπνακια.
    Ποια ειναι αστεια κουφιοκεφαλε;
    Την διαβασες ή περασες απ΄εξω.
    Ειναι ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ απαντησι και εξευτελισθηκαν ολοι οι αντορθοδοξοι ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ.
    Τους πηγε καλουπι ο απονεμηθεις εις αυτους τιτλος.
    Γαντι τους ηρθε.
    Ειναι για το τιποτα.
    Η Εκκλησια του Χριστου ειναι εγκαταλελειμενη απο τους ρασοφορους της.
    Οτι ειναι οι Οικουμενιστες ειναι και οι Σιγονταροοικουμενιστες.
    Δειλοι και ανανδροι και υποστηρικτες της καθε ανομιας εκκλησιαστικης.
    Τους γνωρισαμε τους ξερουμε.
    Εμας ξερεις πως μας παρακολουθει το Φαναρι, η αυλη του Αρχιαιρεσιαρχου;
    Σαν αστακοι. Για να δης πως μας υπολογιζουν.
    Δεν μας ενδιαφερουν οι ανθρωποι βαδιζουν τον δρομο της καλοπερασης τους.
    Ευτυχως που υπαρχουν οι ΑΓΙΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ της Ορθοδοξιας που ξεπουπουλιαζουν ολων τα φρονηματα και τους βγαζουν φαλτσους και μειονεκτικους και τους Ζησηδε κ αι τους Μεταλληνους και τους Σαραντηδες και τους Φωτοπουλους.
    Δεν μιλαμε βεβαια για τον μοναχο παυλο Δημητρακοπουλο γιατι αυτος βαραει για καποιο .....ψυχιατρειο.Δυστυχως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είσαι άξιος να μιλήσεις για π. Ζήση και π. Μεταλληνό και π. Σαράντη και π. Φωτόπουλο.
      Γιατί τον ονομάζεις μοναχό τον π. Παύλο Δημητρακόπουλο;Αρχιμανδρίτης είναι ο άνθρωπος και είχες το βιβλίο του στο δεξι μέρος πριν λίγους μήνες.
      Γιατί γράφεις για ψυχιατρείο; Τί έκανε και τον συκοφαντείς έτσι;

      Διαγραφή
  6. Ευχαριστώ πολύ αδελφέ για τα καλά σου λόγια.

    Δεν είναι τρόπος αυτός να μιλάς έτσι. Τι λέξεις είναι αυτές;
    Εγώ είπα αστεία τα γραφόμενα όχι το πρόσωπο του π. Ευθυμίου. Όσο για εσάς είπα δεν σας υπολογίζουν.

    Δεν σιγοντάρουμε τίποτε, δεν ξέρεις τι μάχες δύνονται.


    Για το θέμα της αστείας αναίρεσης ιδού ο λόγο. Όλα όσα γράφει δεν μου λένε τίποτε -τουλάχιστον εμένα προσωπικά- δεν είμαι κανένας μεγάλος θεολόγος, μη γένοιτο να εννοηθεί πως λέω κάτι τέτοιο, ούτε ότι έχω πολλές γνώσεις. Αυτά τα λίγα που ξέρω και κυρίως από εκκλησιολογία και κανονιολογία μου αρκούν για να μη με πείθουν, έχω και άλλα επιχειρήματα. Όπως επίσης και το «Αντίδωτον» στα «Δύο Άκρα».

    Θα μπορούσα να καθίσω και να γράφω όλη μέρα ή μάλλον για αρκετές μέρες, όποτε βρω χρόνο να αναιρώ. Αλλά υπάρχει λόγος; Μήπως εσείς όλοι θα άρετε την αποτείχισή σας;

    Πάντως εγώ προσωπικά δεν δέχομαι να αποκαλείτε όλους του κοινωνούντες με το Πατριαρχίο ως σιγονταροοικουμενιστές κλπ. Αυτά να τα πείτε σε άλλους. Δεν το δέχομαι. Δεν ξέρετε τι αγώνα κάνουν όλοι οι πολέμιοι του οικουμενισμού.

    Και πρέπει να ξέρετε καθώς λέγουν οι Πατέρες και δη ο Άγιος Συμεών ο Θεσσαλονίκης από υπερηφάνεια πέφτουν οι άνθρωποι στις αιρέσεις και από έπαρση και καθώς διδάσκει η Εκκλησία μας οι αιρέσεις ξεκινούν από την κατάπτωση των ηθών. Και ήθος δεν είναι μόνο ότι αναφορά τα σαρκικά.

    Φτάσε εσύ τα πνευματικά στάδια του π. Ευθυμίου στο Άγιον Όρος,του π. Εφραίμ του Αριζονίτη, του π. Χριστοδούλου Κογιώνη και τόσον άλλων και ύστερα μίλα μου για αποτείχιση. Δεν έχεις ιδέα για το τι θαύματα συμβαίνουν στον χώρο των εν κοινωνία όντων με το Πατριαρχεἰο, δηλαδή στην Ορθοδοξία η οποία βάλλεται έσωθεν.


    Αλλά που προκοπή οι πολέμιοι της Εκκλησίας; Και το ένα και το άλλο άκρο θα κατατροπωθεί και η Εκκλησία του Χριστού θα λάμψει για άλλη μια φορά νικήτρια.

    Μόνο αδελφέ μία χάτη, θα ήθελα να είσαι και εσύ μαζί Της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οδυσσέα, από πού συνάγεις ότι η αποτείχιση είναι ένα ΄΄ ιδιαίτερο χάρισμα του Θεού΄΄ προς εσάς ;Αυτό δεν νομίζεις , ότι καλλιεργεί μία υπεροψία των αποτειχισθέντων να νομίζουν, ότι είναι κάτοχοι ενός σπανίου χαρίσματος ; Οι ιεροί κανόνες δικαιολογούν την αποτείχιση ως μια θεραπεία του σκανδαλισμού και τίποτα περισσότερο. Δεν διαβασα την θέση του π. Ευθυμίου για το θέμα , ούτε την αναίρεση του Πειραιώς , ούτε την αναίρεση της αναίρεσης του π. Ευθυμίου , αλλά μού αρκεί ετούτο , ότι εάν η αποτείχιση ήταν επιβεβλημένη , θα έπρεπε οι ιεροί κανόνες να επιβάλλουν ποινές στους μη αποτειχισμένους αφορείσθω και καθαιρείσθω κ.τ.λ. Μη μοιάζετε με παιδιά , που επειδή δεν μπορούν να κάνουν τίποτα άλλο , απλώς κλωτσάνε προς πάσα κατεύθυνση και εν πάση περιπτώσει , εάν νομίζετε , ότι είστε ΄΄χαρισματούχοι΄΄, ανεχθείτε και εμάς καθώς τους Ζήσηδες, Μεταλληνούς ,Σαράντηδες κ.τ.λ. που δεν είμαστε χαρισματούχοι. Δεχθείτε μας με αγάπη , όπως εμείς δεχόμεθα εσάς με αγάπη και μην μας απαξιώνετε , γιατί με αυτό τον τρόπο ζημιώνεστε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου