Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Τελικες απαντήσεις 

στους Συνηγορους του Διαβολου 



του κ. Νικολαου Πανταζη 




ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ:  

Η συζήτησι για τον αδικο και ανεντιμο και αυθαιρετο  ΚΟΥΡΕΛΟΑΦΟΡΙΣΜΟ, του δαιμονιου Αρχιμαχαραγια και Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου, κατα του Ανιδιοτελεστατου Αγωνιστου και Ομολογητου Θεολογου Νικολαου Σωτηροπουλου, συνεχιζεται εντανικα, πραγμα που αποδεικνυει οτι το ζητημα αυτο απασχολει εντονα τους πιστους ανθρωπους. 
Ηδη τα σχολια των επισκεπτων μας υπερεβησαν σημερα πρωι Παρασκευη τα 75. 
Ο κ. Νικολ. Πανταζης θετει τελος στον διαλογο του με τους εν Ελλαδι ...Συνηγορους του Διαβολου.
Εμεις το ζητημα του ΚΟΥΡΕΛΟΑΦΟΡΙΣΜΟΥ δεν θα το αφησουμε. 
Θα επανερχομαστε συνεχεια και θα κακιζουμε την αμετανοησια των γνωστων ΕΝΟΧΩΝ δεσποταδων, που δεν εννοουν με τιποτα να καταλαβουν το λαθος τους.
Ο Διαβολος τους κλεινει τα ματια της ψυχης τους και δεν τους αφηνει να δουν καταματα το φταιξιμο τους, για να αποκαταστασουν τα πραγματα οικοθεν, αλλα ζητουν απο τον δεδιωγμενο ενεκα ομολογιας και δικαιοσυνης Θεολογο Νικολαο Σωτηροπουλο, ταπεινωτικες δηλωσεις μετανοιας, ανατρεποντας την πρακτικη και το ηθος της Εκκλησιας.






 Παρέμβασι ΝΟΥΣΗ

Στην αρχη θεωρησα αναξια αντισχολιασμου το δικα σου παραπανω. ωστοσο θα κανω δυο επισημανσεις, αδελφικα:

εχεις δικιο που με στελνεις στην κολαση, διοτι δε νομιζω πως ειμαι αξιος του παραδεισου. αλλα θα σε παρακαλουσα αντι να με ριχνεις εκει, να προσευχεσαι για μενα.

θα ηθελα επισης να σου τονισω οτι ισως το σχολιο μου για τον ν.σ. δεν εγινε με την πρεπουσα προς αυτον αγαπη, οποτε και προκαλεσε αντιδρασεις.

αναφορικα με την ειδωλοποιηση: θα σε παρακαλουσα να μην προσκολλασαι σε προσωπα, αλλα στον Χριστο. ακομα και αν θαυμαζεις καποιον, ποτε δεν πρεπει να τον υπερεκτιμας.προφανως επισης δε γνωριζεις πως οχι μονο ο σωτηροπουλος, αλλα και ο Στυλιανος ηταν φιλος με τον γεροντα Παισιο.για τον μη τονισμο μου εχω εξηγησει και παλιοτερα. θα ηθελα ομως οταν κρινεις καποιον για κατι, να φροντιζεις στον ιδιο τομεα να εισαι πιο προσεχτικος, οπως για παραδειγμα με την ορθογραφια σου εδω. αλλιως φαινεται εμπαθης και βεβιασμενη η παρεμβαση σου.
δεν καταλαβα επισης πού κολλαει εδω ο π. Αθανασιος Μυτιληναιος και ποτε τον ανεφερα με λαθος τροπο, ωστε να ενοχληθεις. ωστοσο χαιρομαι που τον αγαπας ως μεγαλη εκκλησιαστικη προσωπικοτητα, οπως αλλωστε και εγω. για την ιστορια σου αναφερω οτι τον ειχα γνωρισει εν ζωη, ακουγα συχνα τα κηρυγματα του και ειχαμε μια καλη διαπροσωπικη σχεση.

τελος, να σε συγχαρω για το θαρρος της επωνυμιας σου, εστω και αν διαφωνω με το υφος και τον τροπο σου.

ολοι ειμαστε εξαλλου ενα εν Χριστω.

Κώστας Νούσης





Αγαπητέ Κώστα Νούση,




Δεν σε τιμούν αδερφέ μου, και συμπατριώτη μου, οι τυφλές, πεισματικές σου αντιπαραθέσεις και τα ειρωνικά σου χλευάσματα, ξεσπάσματα του εγωϊσμου σου. 
Λυπάμαι πάρα πολύ που είσαι και Θεολόγος και χρειάζεται να σου εξηγήσω την αναφορά μου στο Αγιογραφικό-χωρίο για τους αδίκους, και το ότι δεν το κατάλαβες (ή κάνεις πως δεν το κατάλαβες για να ξαναπουλήσεις εντυπώσεις και να «γοητέψεις» το κοινό με ταπεινολογίες) αυτό αποδεικνύει μεγάλη πνευματική φτώχεια. 
Η επίκληση του χωρίου δεν σημαίνει καμία παραπομπή σου στην κόλαση, Κωνσταντίνε, διότι ΔΕΝ στέλνω εγώ τους αδίκους αλλά ο Δικαιοκρίτης Χριστός ο Ίδιος που το λέει, όχι αυτός που υπενθυμίζει το χωρίο προς σωφρονισμό.

 

Η σωστή Θεολογική ερμηνεία (δεν σε δασκαλεύω και συγνώμη που κάνω τον Θεολόγο στον Θεολόγο αλλά ανατρέπω την ανεπίτρεπτη παρερμηνεία σου) είναι ότι θα πάνε στην κόλαση οι άδικοι εφ΄ όσον μέχρι θανάτου τους και κατά τον χωρισμό της ψυχής τους από το σώμα, δεν μετανοήσουν. 
Εσύ δεν εκοιμήθης αδερφέ οπότε έχεις περιθώρια μετανοίας, όπως και εγώ που τα γράφω, όμως φοβούμαι και φοβούμαι ότι στην κόλαση θα καταλήξω εκτός εάν αξιωθώ το μέγα έλεος που νυχθημερόν επικαλούμαι. 
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορούμε να αδικούμε και να σπιλώνουμε εργάτες του Ευαγγελίου, δεδιωγμένους ένεκεν δικαιοσύνης.



Δεύτερον, μιλάς για «ειδωλοποίηση» και ότι «προσκολλούμαι και υπερεκτιμώ». 
Και αυτά όλα είναι, τί κρίμα, αισχρές κακοήθειες και ασύστολα ψεύδη που πάλι τον εαυτό σου ντροπιάζουν! 
Γιατί το κάνεις αυτό αδερφέ μου; 
Γιατί σου αρέσει να δίνουμε τόσο εύκολα τόπο στον διαβολο και να τον δοξάζουμε με συκοφαντίες; 
Γνωρίζεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ότι «είδωλο» σε όλα τα Λεξικά σημαίνει «αυτό που θεωρούμε και λατρεύουμε ΣΑΝ ΘΕΟ». 
Τον κ. Σωτηρόπουλο ΔΕΝ τον λατρεύω για Θεό, ΔΕΝ τρελλάθηκα και ΔΕΝ τον εκτιμώ παραπάνω από τον Χριστό, άπαγε της βλσφημίας!
 Να θυμάσαι στην Δευτέρα Παρουσία αυτές σου τις συκοφαντίες και από την κόλαση που θα βρίσκομαι θα παρακαλώ το Θεό να σε συγχωρέσει. 
Ομως εδώ στη γη, δόξα τω Θεώ δεν προσκύνησα «θεώ αλλοτρίω» και συ πας ύπουλα να μου επισυνάψεις την αίρεση της προσωπολατρείας.
 Δεν σου το επιτρέπω. 
Αποκάλεσέ με ότιδήποτε άλλο θέλεις, οποιαδήποτε άλλη αισχρή και ανήθικη ετικέτα αλλά αιρετικό ΠΟΤΕ! Περιμένω τη συγνώμη σου. 




Τρίτον, όποιος δεν έχει επιχειρήματα καταφεύγει στην εντόπιση ορθογραφικών λαθών. 
Και πάλι αδυνατώ να διανοηθώ από ποιό σχιζοφρενικό συμπέρασμα το συνάγεις ότι από τα ορθογραφικά μου λάθη (για τα οποία ειλικρινά ζητώ δημοσίως, παγκοσμίως συγνώμη) λες ότι από αυτά «φαίνεται εμπαθής και βεβιασμένη η παρέμβασή σου»... 
Αυτό πού κολάει;
 Όταν έγραφα την απάντηση, εδώ στην Αυστραλία ήταν περασμένα μεσάνυχτα αφού είμαστε 9 ώρες μπροστά και με την εκτεταμένη αυπνία από τα δίδυμα μωρά μας και το φόρτο εργασίας τεχνικού υπολογιστή και λογισμικών ασφαλείας, μου διέφυγαν. 
Και πάλι ας μου το συχγωρέσουν όλοι. 
Θα δείξω στο μέλλον περισσότερη επιμέλεια. 
Τέτοιο όμως μέλλον χριστιανικής λογομαχίας ας μου λείπει.





Και μία μικρή απάντηση στους υπολοίπους που αναφερθήκαν σε μένα. 
Το ότι ήρθε ο ΑΓΙΟΣ Γέροντας Παϊσιος στην Αυστραλία το γνωρίζω. 
Το ότι όμως οι Άγιοι Γέροντες «υπερ-αγαπούσαν» τον Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας δεν στηρίζεται πουθενά και δεν ευσταθεί καθόλου, και όποιος αμφιβάλλει ας ανατρέξει στα φρικτά και αποκαλυτπικά συμπεράσματα του Αγίου Γέροντα Παϊσίου καταγεγραμμένα στους σχετικούς Τόμους, που ντρέπομαι κιόλας να τα δανειστώ... 



Όσο για τον Άγιο Γέροντα Πορφύριο, που γνώρισα από κοντά και αξιώθηκα ο όντως ανάξιος τρομερές υπερφυσικές αποκαλύψεις, και που θα’πρεπε να ντρεπόμαστε που τον βάζουμε και στο στόμα μας, γνωρίζω όμως από πρώτο χέρι ότι σεβόταν, εκτιμούσε αφάνταστα και αγαπούσε πάρα πολύ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ και αποκάλυψε ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ Θεοσημείες στον κ. Νικόλαο Σωτηρόπουλο, εν όψει των καταγγελιών του για τις βλασφημίες του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας.





Ακόμη και ο ΑΓΙΟΣ, Χαρισματικότατος Πνευματικός μου από τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, (και ΔΕΝ επιχειρώ κοντά στον Θείο Βασιλικό Ηγούμενο να ποτίσω την γλάστρα υπόληψή μου) ο Νέος Θεολόγος και Μέγας Ερμηνευτής της Εκκλησίας μας, Πατήρ (με Κεφαλαίο ‘Π’) Αθανάσιος Μυτιληναίος έτρεφε και εξέφραζε δημοσίως στις Θεοδίδακτες ανεπανάληπτες Ομιλίες του, ιδιαίτερη αγάπη και τιμή στο πρόσωπο του κ. Νικολάου Σωτηροπούλου, αυτό σημαίνει πως ΚΑΤΙ γνώριζαν και διέβλεπαν οι Άγιασμένοι και Όντως Φωτισμένοι αυτοί Νόες). 




Εσείς οι φιλοοικουμενιτές «το χαβά σας!»
 Απαξιώ και δεν θα ξανασχοληθώ μαζί σας. 
Δικαίωμά σας να λέτε ότι θέλετε. 
Η φρικτή εκείνη ημέρα της Αδεκάστου Κρίσεως όλων μας θα δείξει. 
Το μόνο που έχω να πω και να επισφραγίσω είναι πως εάν ο αφορισμός γινόταν σε σένα προσωπικά Κώστα ή σε αυτούς που με εχθρεύονται (και δεν τους κρατώ κακία, ο Θεός να τους συγχωρεί) με τον ίδιο άδικο τρόπο χωρίς κλήση σε απολογία, ΠΑΛΙ θα ήλεγχα με το ίδιο σθένος αυτή τη μεγάλη αδικία, αντικανονικότητα και αντορθόδοξη τακτική. 
Δεν είναι μόνο το πρόσωπο του κ. Σωτηροπούλου, το οποίο σέβομαι, αγαπώ και εκτιμώ (όχι υπερ-εκτιμώ) αλλά η καθεαυτή αδικία (ιδίως όταν προέρχεται από Εκκλησιαστική Αρχή), είναι μεγάλη αμαρτία σε όποιον και εάν γίνεται.





Με ερωτά ο π. Δημήτριος, τον οποίο δεν γνωρίζω προσωπικώς, εάν ο κ. Σωτηρόπουλος κοινώνησε στην Αδελαϊδα από ψευτοπαπά. 
Δεν τον ακολούθησα σε καμία περιοδεία του και δεν γνωρίζω το περιστατικό, ούτε δέχομαι τους σχισματικούς εν Αυστραλία, με τους οποίους δεν έχω καμία σχέση και δεν αναγνωρίζω. 
Παραμένω σταθερά κάτω από την επίσημη Εκκλησιαστική μου αρχή, διακονώ την ενορία μου ως Ιεροψάλτης (κατά δύναμιν) με σεβασμό και αγάπη, ασχέτως εάν με έπαψαν πολύ άδικα να επιτελώ κηρύγματα σε Ναούς χωρίς να μου αποδώσουν (όπως επιβάλλει το Εκκλησιαστικό Δίκαιο) συγκεκριμένη κατηγορία ή να με καλέσουν σε απολογία (συνηθισμένη πρακτική)...

 

Το ότι τους σέβομαι, αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα σιωπήσω ή θα φοβηθώ να ομολογήσω την Αλήθεια και να ελέγξω την οποιαδήποτε αίρεση.



* Και είναι ΑΙΡΕΣΗ να γράφει ο Αυστραλίας κ. Στυλιανός ότι ο Χριστός δεν ήταν αναμάρτητος εξ άκρας συλλήψεως, όπως ακριβώς μας παρέδωσαν οι Αγιοι Πατέρες, ούτε κατέβηκε από τον ουρανό Αναμάρτητος αλλά «κατέκτησε» την αναμαρτησία σταδιακώς, "βήμα προς βήμα, με οδύνη» (υπονοεί την οδύνη της ηδονής) κατόπιν (αδικαιολογήτου, ανυπάρκτου και παντελώς αντιδογματικού) «αγώνος και πάλης» μεταξύ των δύο φύσεων και των δύο θελήσεών του και έπειτα «κατέκτησε» την αναμαρτησία και αναδείχθηκε ηθικώς θριαμβευτής... (ίδε την περιβόητη Εγκύκλιο «ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ» (τεύχος Δεκεμβρίου 1988).



* Είναι ΑΙΡΕΣΗ να υπογράφει στη Συμφωνία του Μπαλαμάντ την αιρετική ψευτοθεωρία των κλάδων, των πολλών Εκκλησιών και όχι ΜΙΑ κατά τους 318 Θεοφόρους Πατέρες της Α Οικουμενικής Συνόδου,



* Είναι ΑΙΡΕΣΗ να αποδέχεται Αποστολική Διαδοχή και κοινά μυστήρια με τα αιρετικά δόγματα (ίδε ολόκληρο το αισχρό και ντροπιαστικό Κείμενο της Συμφωνίας του Μπαλαμάντ),



* Είναι ΑΙΡΕΣΗ να υπερασπίζει, να διαφημίζει και να θαυμάζει έντονα από επισήμου κρατικής τηλεοράσεως SBS την απολύτως ΒΛΑΣΦΗΜΗ ΠΟΡΝΟΤΑΙΝΙΑ που δείχνει το Χριστό να επιθυμεί σεξουαλικούς έρωτες από πάνω στο σταυρό, να κάθεται στην ουρά έξω από οίκο ανοχής μεθυσμένος μαζί με τον Ιούδα και άλλα αισχρά (ας μη βρωμίζω περισσότερο τα χείλη μου και τα αυτιά των αναγνωστών μας) και ο Αυστραλίας να εξυψώνει τον ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ Καζαντζάκη ότι του έκανε μάλιστα «έντονη εντύπωση και ότι ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ..». 
Οχι κύριοι συνευδοκούντες με αιρετικούς και οικουμενιστές Αρχιερείς. 
Η Βλασφημία του Αναμαρτήτου Προσώπου του Χριστού και Θεού που λατρεύουμε ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ «ποιητική αδεία». 
Είναι δειλεία και υποκρισία να κατηγορεί ο Αυστραλίας τον Πατριάρχη για δειλό και άλλα επίθετα σε τοπικές εφημερίδες για προσωπικά θέματα και να ΣΙΩΠΑ όταν τον βλέπει να συμπροσεύχεται με τον Πάπα και να τον αποκαλεί ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΤΟ και να τον αναγνωρίζει σαν ΕΚΚΛΗΣΙΑ με Αποστολική Διαδοχή.



Και έρχεται τώρα ο π. Χρήστος Θεοδωρίδης να μας λέει πως λυπάται που επηρεάστηκε από τον κ. Σωτηρόπουλο και να επαινεί την διακονία του Αρχιεπισκόπου. 
ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ π. Χρήστο που πιάνεις στα χέρια σου το Δισκοπότηρο και φοβάσαι να ομολογήσεις Τον Αναμάρτητο Κύριό σου και να με τόση αχαριστία κατηγορείς τον κ. Νικόλαο Σωτηρόπουλο που ΑΔΙΚΑ, ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ και με γελοίο, αντικανονικό και αντορθόδοξο τρόπο "αφορίστηκε" και συ φοβάσαι να μιλήσεις για αυτήν την μεγίστη αδικία. 
Όταν όμως η αδικία γίνεται στα πρόσωπά μας, τότε γινόμαστε έξω φρενών. 
Όταν αδικείται ένας μεγάλος πνευματικός ευεργέτης μας που μας πότισε με αγάπη Χριστού, αγάπη Ευαγγελίου και αγάπη Ορθοδοξίας, τότε σιωπούμε μήπως τεθούμε σε αργία και χάσουμε τη βολευτική μας θέση.



ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Νικόλαος Πανταζής

Μελβούρνη, Αυστραλία.






Αν και απαξιώ να ασχοληθώ με «Ανωνύμους», συμφωνώ απολύτως με τον «Φίλο» που παρακαλεί να σταματήσουμε τις εχθροπραξίες και να μην κάνουμε το χατίρι του καταστροφέα Εωσφόρου. 
Αν διαβάσουν τη διχόνια μας οι αιρετικοί, θα ψυχρανθούν και θα αποτραβηχτούν άλλο τόσο... 
Αμήν, ότι ειπώθηκε, φτάνει πια η λασπολογία. 
Υπάρχουν απανωτές αθωωτικές αποφάσεις. 
Οι συκοφάντες του κ. Σωτηροπούλου εξευτελίστηκαν στα κοσμικά Δικαστήρια. 
Ας μην εξευτελιστούν και στα επουράνια, όταν Βίβλοι ανοίγονται και λόγια και πράξεις ελέγχονται...




ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Νικόλαος Πανταζής

Μελβούρνη, Αυστραλία.



7 σχόλια:

  1. κ πανταζη πρεπει να μαθεις οτι ο σωτηροπουλος πηγε στην αδελαιδα και στο σχισματικο κτηριο μαζι με τον καθηρημενο απο το οικουμενικο πατριαρχειο τεως επισκοπν παυλον και τωρα λαικον αποστολο που τον εδιωξε η σχισματικη κοινοτητα ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΑΜΑΡΤΗΜΑ ΑΠΟ ΘΕΟΛΟΓΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΑΝ ΚΡΙΝΕΙ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΡΙΝΗΣ ΓΙΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΜΑΡΤΙΑ ΤΟΝ ΥΠΕΡΥΨΩΝΕΙΣ Π ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΛΑΥΤΟΝ ΜΕΛΒΟΥΡΝΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η εγωπάθεια του Νούση δεν έχει όριο! ΝΤΡΟΠΗ του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όποιος νομίζει ότι η ανθρωπίνη φύση του Χριστού έπεσε από τον ουρανό τέλεια και αναμάρτητη σαν μετέωρο μαγικού αιφνιδιασμού, δηλαδή μηχανικά και ανώδυνα – όπως περίπου παρουσιαζόταν ο από μηχανής Θεός των Aρχαίων – αυτός δεν θα καταλάβει ποτέ τον βαθμό της κενώσεως που καταδέχθηκε ο Θεός Λόγος»....«Η αναμαρτησία του Κυρίου έπρεπε να βιωθεί κατά τον πιο υπαρξιακό τρόπο από τους πιστούς, ως ηθική νίκη του Θεανθρώπου που κατακτήθηκε βήμα προς βήμα μέσα από τον αγώνα και την πάλη των δύο φύσεων και δύο θελήσεων».
    Η αιρετική διδασκαλία του Αυστραλίας Στυλιανού που κατασκανδάλισε τους πιστούς κάι προκάλεσε τον έλεγχο απ την πλευρά του κ.Σωτηρόπουλου. Τα παραπάνω δυστυχώς δημοσιεύθηκαν στο επίσημο έντυπο της αρχιεπισκοπής Αυστραλίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν είναι αιρετικός ο αρχιεπίσκοπος δεν θα μας το πει ούτε ο σωτηρόπουλος ,ούτε και ο πανταζης >α Απαιτείται απόφαση της εκκλησίας .Μέχρι τότε να βγάλετε όλοι σας τον σκασμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εκκλησια κυριε ειμαι και εγω, εισαι και εσυ, ειναι και ολοι οι Χριστιανοι.
    Μαλιστα συνειδησι της Εκκλησιας δεν αποκαλουνται οι Επισκοποι αλλα ο λαος του Θεου.
    Ενταξει σκοτισμενε Αυστραλε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Nαι, εισαι και εσυ εκκλησια, αλλα διεστραμενος αχριστιανος.
    Ουτε το ηθος του Ευαγγελιου εκφραζεις, αφου υποστηριζεις τους Αιρετικους αρχιερεις Στυλιανους, Ιεζεκιηλ, Βαρθολομαιους και καθε αλλα διεστραμενο αιρετικο.
    Ενταξει πιθηκανθρωπε της Μελβουρνης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου