Τετάρτη 22 Αυγούστου 2012

Λιάνα Κανέλλη: Ρατσιστική φρενοβλάβεια εναντίον του ελληνικού λαού


 

Διαβάσαμε, στον Κυριακάτικο «Ριζοσπάστη», το φρενοβλαβές λιβελλογράφημα της Λιάνας Κανέλλη εναντίον του ελληνικού λαού. 
  Η ικανότητα αντίστασης του νευρικού μας συστήματος κατέρρευσε μπροστά σ’ αυτή τη σκανδαλώδη αυθάδεια της «κομμουνίστριας» των αστικών σαλονιών, των «νταβατζίδικων» τηλεοπτικών σώου και των πολυπλόκαμων διαπλοκών…

Όταν καταρρέει η «ψυχραιμία» μας δεν γράφουμε, διότι δεν μπορούμε να ελέγξουμε τη γλώσσα μας…


Όταν η Λιάνα Κανέλλη, αυτό το «κομμουνιστικό» όνειδος που σιτίζεται και συναγελάζεται στα τραπέζια των κεφαλαιοκρατών και σκηνοθετεί τα καραγκιοζιλίκια της στις τηλεοπτικές κάμερες των «νταβάδων», έχει το αβυσσαλέο θράσος να αποκαλεί τον ελληνικό λαό «ρατσιστή», «μαλάκα», «φασίστα» κ.λπ, ΤΟΤΕ δεν μπορούμε να σταθούμε ψύχραιμοι…

Μπροστά στις χωρίς όρια
σκανδαλώδεις προκλήσεις αυτής της «κομμουνίστριας» των μεγαλοκαρχαριών γκρεμίζονται και τα όρια του νευρικού μας συστήματος και η ΟΡΓΗ πολλαπλασιάζεται από την αηδία…

Διαβάζοντας το άρθρο της,
«Τοις ποίων ρήμασι πειθόμενοι μωρέ;», νιώθεις ότι βρίσκεσαι στο χώρο του Indymedia: «Αντιρατσιστικές», ηθικολογικές μπούρδες και ένα δηλητηριώδες, ΕΜΠΑΘΕΣ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ μίσος εναντίον του ελληνικού λαού…

Αυτό το βροντώδες σάλπισμα «αντιρατσισμού» της Κανέλλη (ρατσιστική φρενοβλάβεια εναντίον του ελληνικού λαού) σηματοδοτεί τούτο:
Ότι η ηγεσία του ΚΚΕ μπαίνει ΑΝΟΙΚΤΑ, πλέον, στην πρωτοπορία της Νέας Τάξης, παίρνοντας τη σκυτάλη και από αυτούς ακόμα τους ακραιφνής επαγγελματίες του «αντιρατσισμού», ξεπερνώντας ακόμα και την εστία του Σόρος: Το Indymedia

Όσοι έχουν γερά νεύρα μπορεί να διαβάζουν το ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΟ λιβελογράφημα της Κανέλλη εναντίον του ελληνικού λαού, εδώ:

http://www1.rizospastis.gr/story.do?id=6994876&publDate=19/8/2012


Εμείς δεν θα πούμε περισσότερα γι’ αυτές τις «αντιρατσιστικές» στριγκές της θεατρίνας.
Θα ασχοληθούμε πιο συστηματικά με την ηγεσία του ΚΚΕ που πλέον εφορμά, ακόμα πιο ξετσίπωτα και δουλικά, στην πρωτοπορία της Νέας Τάξης

Εδώ, θα αναδημοσιεύσουμε απλώς ένα παλιότερο άρθρο μας για την Κανέλλη:


Λιάνα Κανέλλη: Ο ήχος της παρακμής του ΚΚΕ
Από τη Σκύλλα της μικρολογίας στη Χάρυβδη του γελοίου


Η ικανότητα αντίστασης του νευρικού συστήματος του ανθρώπου έχει τα όριά της. Τα δικά μας όρια αποδείχτηκαν πολύ ανθεκτικά μπροστά στις, χωρίς όρια, σκανδαλώδεις προκλήσεις της Λιάνας Κανέλλη. Δεν μιλούσαμε, μέχρι σήμερα γιατί δεν θέλαμε να συμβάλουμε στην περαιτέρω γελοιοποίηση του ΚΚΕ.

Αν ήταν, απλώς μια προσωπική περίπτωση, δεν θα μας απασχολούσε καθόλου. Τέτοια εξαμβλώματα ναρκισσιστικής αυθάδειας, αυτοϊκανοποιημένου αισθητισμού και νοσηρού θεατρινισμού θα τα αφήναμε στην ψυχανάλυση.

Εδώ όμως
πρόκειται για μια βουλευτίνα ενός κομμουνιστικού κόμματος που εξευτελίζει και γελοιοποιεί κάθε έννοια κομμουνιστικής θεωρίας και πράξης, κάθε έννοια αγωνιστικής συμπεριφοράς και ηθικής.

Εδώ πρόκειται για ένα πολιτικό πρόσωπο που μιλάει στο όνομα του κομμουνισμού και περιφέρεται σαν ο χειρότερος αστός πολιτικάντης από τη Σκύλλα της μικρολογίας στη Χάρυβδη του γελοίου.

Φυσικά η ευθύνη για τα σώου και τους παρακμασμένους, μικροαστικούς θεατρινισμούς της δεν βαρύνουν την ίδια. Αλλά το ΚΚΕ που την αποδέχεται και την ανέχεται. Και εδώ, ακριβώς, το «πρόσωπο» της Λιάνας Κανέλλη αποκτάει την άλλη διάσταση, την πολιτική διάσταση.


Είναι το «πρόσωπο» που αποτυπώνει την πολιτική τραγωδία και παρακμή του ΚΚΕ. Όπως ο ήχος είναι η ακουστική συνοδεία της έννοιας, έτσι και η Κανέλλη είναι ο ήχος της έννοιας του σημερινού ΚΚΕ.


Η Κανέλλη συμβολίζει το αχυροκάλαμο της δράσης του ΚΚΕ. Αποτυπώνει την ολοκληρωτική κατάπτωση του ΚΚΕ σε μια κατάσταση στυμμένου λεμονιού, σε μια κατάσταση ροκανισμένη από τα αστικά τρικ και τεχνάσματα του εντυπωσιασμού και ενσωματωμένη στο αστικό θέατρο, στο νοσηρό καθεστωτικό θέαμα.

Μια και το περιεχόμενο των επαναστατικών ιδεών και της ηθικής έχει δολοφονηθεί εντελώς, έχει εξοριστεί κυριολεκτικά, καλύπτεται αυτό το κενό με φόρμες γυαλιστερές, με ταχυδακτυλουργικά τρικ, με πλαστικές τέχνες και χρώματα.


Η Λιάνα Κανέλλη το κάνει αυτό τέλεια:
Με πλουσιότατο αστικό οπλοστάσιο (μέσα σε αυτό διαμορφώθηκε και απέκτησε το πολιτικό προφίλ τής σταρ), με ποικίλες γκάμες και ασκήσεις λεκτικής δεξιοτεχνίας, δημοσιογραφικής ευρυμάθειας, πολιτικού αυτοσχεδιασμού και με όλα τα σύνεργα του φωνακλά σαλτιμπάγκου του παζαριού.

Αποτυπώνει, με τον πλέον ζωντανό τρόπο, όλη την παρακμιακή τραγωδία της σταλινογενούς αριστεράς.


Τέτοια που να περιφέρεται στις τηλεοπτικές πασαρέλες, να σκούζει και να καθυβρίζει τους πάντες και να εξωραΐζει τη φίλη-αφεντικό της Γιάννα Αγγελοπούλου.


Αυτή η κομουνίστρια
να συμμετέχει σε σκυλοκαβγάδες αποπροσανατολισμού, να στηρίζει την καπιταλιστική δομή των «κολλητών» τής βιομηχανίας τής «Ενημέρωσης» και να μην αρθρώνει ούτε λέξη για τις καπιταλιστικές δομές των ΜΜΕ και τη λειτουργία τους.

Αν αυτή η κυρία έχει οποιαδήποτε σχέση με την αριστερή θεωρία και πράξη, άλλο τόσο έχουμε και εμείς με τον Πάπα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου