Κυριακή 19 Αυγούστου 2012





ΤΑ ΨΕΥΔΗ ΝΟΥΣΗ 

"

Οπου εισι δυο ή τρεις συνηγμενοι εις το Εμον Ονομα, 
ΕΚΕΙ ΕΙΜΙ εν τω μεσω αυτων"


 To νέο Γιανναρόπαιδο που ακούει στο ονομα Κ. Νούσης θέλησε να απαντήση στον Γενναιο Ομολογητή Θεολόγο Νικόλαο Σωτηρόπουλο στο διαβοητο μπλογκ της Πατρας. Το αν θα του απαντήση ο κ. Σωτηρόπουλος, είναι δικό του ζήτημα οταν λαβη γνωσι του ...ψυχασθενικου κειμενου Νουση. Εμεις θελουμε να επισημάνουμε κατι απο τα ...εντυπωσιακά φανταστικά φληναφήματα Νούση. Γράφει για τον π. Πορφύριο να είπε μάλιστα χαρακτηριστικά: «αν τα χαλάσω με τον Επίσκοπο, τότε η προσευχή μου δεν ανεβαίνει ψηλά»"· Παραμύθι της χαλιμάς ο ψεύτικος αυτός ταχα λογος του π. Πορφυρίου. Ποιά εντύπωσι ειχε για τους επισκοπους ο π. Πορφυριος; Ο κ. Σωτηροπουλος πριν απο λιγο καιρο μου ειπε τα εξης: Μετα απο καποια επισκεψι του στον π. Πορφυριο και ενω αναχωρουσε και ειχε καπως απομακρυνθη τον ειδοποιησε να επιστρεψη και ζητησε την αποψι του για τους επισκοπους. "Ερχονται πολλοι επισκοποι εδω και συζηταμε, παπαδακια ειναι τα περισσοτερα, ανθρωπακια, συμφωνείς; Συμφωνω απολυτα, γεροντα. Να αγιαση το στομα σου, παιδι μου. Αυτη ηταν η αποψι για τους επισκοπους του π. Πορφυριου. Ειναι δυνατον αυτα τα φτηνοπαπαδακια να θεωρουσε ο π. Πορφυριος ως ...προωθητας της προσευχης μας στο Θεο;΄Η τους βετερανους οικουμενιστας επισκοπους που υπερπληθυνθηκαν μεσα στην Εκκλησια και κινδυνευει τα εσχατα η Ορθοδοξη Πιστι;

44 σχόλια:

  1. Ευχαριστούμε τον κο Οδυσσέα για τη δημοσίευση όσων του αποκάλυψε ο κος Σωτηρόπουλος αναφορικά με τη ρήση του αειμνήστου γέροντα π.Πορφυρίου σχετικά με τους επισκόπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οδυσσέα,το πωγωνίσιο κλαρίνο φοβερό!Το κείμενο του Νούση απλά...θλιβερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο Νουσης δειχνει το επιπεδο του απο το μπλογκ που στέλνει τα αρθρα του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό θα ήταν ο Νούσης να είναι πιο μετρημένος όταν αντιπαρατίθεται με το γίγαντα της Θεολογίας Σωτηρόπουλο.Ο Σωτηρόπουλος κάθε άλλο παρά τυχαίος θεολόγος είναι.Μόνο και μόνο οι γνώσεις του πάνω στις αιρέσεις και οι αντιχιλιαστικοί του αγώνες που κανείς απροκατάληπτος δεν μπορεί να αμφισβητήσει μαρτυρούν του λόγου το αληθές.Ό Σωτηρόπουλος μετέστρεψε αιρετικούς στην Ορθοδοξία και οδήγησε με τα κηρύγματά του ψυχές στο Χριστό.Γι αυτό και πολλοί επίσκοποι έγραψαν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους τον ανυπόστατο από πλευράς κανονικού δικαίου αφορισμό και τον καλούν στις μητροπόλεις τους με σκοπό να μιλήσει προκαλούντες κατ αυτόν τον τρόπο την αντίδραση του γνωστού πατρινού βοθρομπλόγκερ.Αμετροεπέστατε Νούση μαζέψου λιγάκι.Ο Σωτηρόπουλος έχει επιτελέσει έργο τεραστίων διαστάσων.Συ,τι έχεις να επιδείξεις πέρα από νεοορθόδοξες-γιανναρικές αρλούμπες και αμπελοφιλοσοφίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ο κ. Κων. Νούσης είναι παιδί του εκκλησιατικού κατεστημένου του Ιγνάτιου Λάπα του μοιχεπιβάτη της Λαρίσης τι περιμένετε;;;; Εχει γράψει ότι εμπνέεται απο τον Χάρη Ανδρεόπουλου του Καιρού τον δορυφόρου του Ιγνατίου και των Οικουμενιστών ;;;
    Τι περιμένετε;;;
    Απο ευσεβή Σωτηρική οικογένεια αλλά το παιδί ΕΧΑΣΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ....
    ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε ..."Ασκληπιάδη", οι άνδρες επειδή "φοράνε παντελόνια" υπογράφουν μ' τ΄ όνομά τους... Ειδ' άλλως τι άλλον παρά να σας θεωρήσωμεν ουχί "Αρχιτέκτονα", αλλ΄ αρχιτεκτόνισσα..

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ με ειδοποίησαν ότι με αναφέρεις και το διάβασα μόλις τώρα. Σ όλα μου τα σχόλια, τα δικά μου πάντα τα υπογράφω,δεν φοβούμαι γιά τις απόψεις μου,ούτε βρίζω...Αν θέλεις να τα πούμε και κατ ιδίαν και να συζητήσουμε,δεν έχω πρόβλημα Δεν σε γνωρίζω προσωπικά-φατσικά.Πάντως πρεπει να ξέρεις και συ και όποιος άλλος ότι είναι το μοναδικόμου σχόλιο εδώ και βδομαδες και φυσικά το υπογράφω.... Και όταν κάνω λάθος ζητάω συγνώμην.

      Ασκληπιάδης

      Διαγραφή
  6. Αν είναι έτσι όπως τα λες ανωνυμε 6,14, τότε Ο Νούσης με τους οικουμενιστές Ανδρεοπουλο της Λάρισας και Ανδριοπουλο της Πάτρας είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Νούσης ανορθόγραφα (χωρίς τόνους) απάντησε στο βοθρομπλογκ για εσας με τρόπο που ειναι για τα μπαζα.



    Ο/Η Ανώνυμος είπε...
    απλα ενα μικρο σχολιο για μια αναρτηση σε ιστολογιο αναξιο ονομαστικης αναφορας απο μερους μου. και λεω αναξιο και βοθροειδες, διοτι ο συγκεκριμενος μπλογκερ προ διετιας περιπου αναρτησε κειμενο ενος φαιδρου υποκειμενου και γελοιου συκοφαντη που ελεγε πως μια οργανωση μου πληρωνε τις σπουδες μου. φυσικα ποτε δεν αναιρεσε αυτην την αναρτηση ουτε βγηκε να ζητησει δημοσια συγγνωμη, οπως θα εκανε καθε αντρας που απλα τιμα τα παντελονια του. κατα τα αλλα ομως ειναι μαχητες της πιστεως!
    ο βοθροστομος αυτος μπλογκερ τολμησε ως νεος ταλεβαντος να με αποκαλεσει γιανναρικο και αμετροεπη. λεει λοιπον οτι ψευδομαι για οσα λεει ο π. Πορφυριος. εννοειται πως συμβαινει το αντιθετο. αυτο που λεω ειναι καταγεγραμμενο στα περισσοτερα βιβλια που εξεδοθησαν για τον γεροντα. περαν τουτου, μας 'αποκαλυπτει' μια αγνωστη εως τωρα συζητηση του σωτηροπουλου με τον γεροντα. αν θελουμε την πιστευουμε βεβαια, ειδικα με την αφθονη σαλτσα και παραποιηση της αληθινης συζητησης που μας σερβιρει στο ακαθαρτο αυτο ιστολογιο. αν σκεφτει δε κανεις την προς εμε συκοφαντικη του αναρτηση, καταλαβαινει το μεγεθος της εν γενει αξιοπιστιας του. και για να επανελθω στο θεμα: ακομα και ετσι να ειπωθηκαν απο το γεροντα μερικα καπως 'υποτιμητικα' λογια για μερικους επισκοπους, αυτο δε σημαινει πως ηταν υπερ των σχισματων και των αποτειχισεων ουτε προωθουσε τετοιο πνευμα ουτε και ειχε την ιδια γνωμη για καθε επισκοπο. σε καθε περιπτωση καλειται ο ιδιος ο σωτηροπουλος να μας επιβεβαιωσει τον ακριβη διαλογο με το γεροντα (αν εγινε ποτε). να του θυμησω απλα πως ο λογος του Θεου απαγορευει ρητα το ψευδος. ετσι, φιλτατε κ. σωτηροπουλε; οποτε να μας τα πειτε ολα, τι, πώς και για ποιο λογο και σε ποια περισταση μιλησε σχετικα ο γεροντας.
    Κ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο Νούσης συλλαμβάνεται αχάριστος απέναντι στις οργανώσεις χάρη στις οποίες γνώρισε το Χριστό.Δυστυχώς έμπλεξε με τον Ανδρεόπουλο της Λάρισας που σχετίζεται με ψευτοπροοδευτικούς και θολοκουλτουριάρικους θεολογικούς κύκλους και με τον Ανδριόπουλο της Πάτρας, το γνωστό ασχημονούντα ιστολόγο.Ανακάλυψε και τον έτερο ασχημονούντα συναξιακό παπα-Θερμό που αν είχαμε σοβαρή εκκλησιαστική διοίκηση θα τον είχε ανακαλέσει στην τάξη και τον πρύτανι των νεοορθοδόξων και θιασώτη της βδελυράς ερωτικής θεολογίας Γιανναρά.Πρόσφατα υποστήριξε απαράδεκτες απόψεις για την αποφυγή της τεκνογονίας αλλά τον σιγυρίσανε κάποιοι δεόντως.Ελπίζω ότι κάποτε θα συνέλθει και θα απομακρυνθεί απ τους γνωστούς νεοορθόδοξους κύκλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατρέ μου (σχολιαστή,11.30 π.μ), αφήστε κατά μέρους τους Νούση, Ανδρεόπουλο και Ανδριόπουλο και ασχοληθείτε με τον εαυτό σας. θαρρώ ότι έχετε επειγόντως ανάγκη την βοήθεια ενός εμπείρου πνευματικού.

      Ο ΛΑΡΙΣΑΙΟΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ

      Διαγραφή
    2. Αγαπητέ κάνεις πολλά λάθη ,με μπερδεύεις με άλλον. Πάντα υπογράφω τα σχόλιά μου.Αφού ξέρεις πολλά, πάρε με τηλέφωνο να μου ζητήσεις συγνώμην.

      Ασκληπιάδης

      Διαγραφή
  9. Ο Κ.Ν. έλαβε γνώση ακόμα και του σχολιαστού σας 10:46π.μ. και τον έβρισε!!! Ντροπή του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατι τετοιος φασισμος; υπαρχει μονοπωλιο στο σχολιασμο;

      Διαγραφή
  10. Μεγάλη πληγή στο σώμα της Εκκλησίας είναι κάποια ιστολόγια που προβάλλουν νεοορθόδοξες ετεροδιδασκαλίες,που έχουν αναμείξει τη θεολογία με τη φιλοσοφία,που απαξιώνουν τη χριστιανική ηθική ονομάζοντάς την ηθικισμό,που διαβλέπουν παντού δικανικό πνεύμα και νομικισμό,που διαβάλλουν την επαινετή ευαισθησία επί θεμάτων πίστεως σαν φανατισμό,επαρχιωτισμό και φονταμενταλισμό.Έχουν φθάσει στο σημείο να αμνηστεύουν κραυγαλέες παραβάσεις του ευαγγελικού νόμου,να προβάλλουν και εκθειάζουν αντίχριστα πρόσωπα όπως για παράδειγμα τον πρύτανη των αντιχρίστων Καζαντζάκη,άλλους κατασκανδαλίσαντες το ορθόδοξο πλήρωμα με την αισχρή βιοτή τους και το χειρότερο με τις στρεβλές τους ιδέες.Παρελαύνουν απ τις ιστοσελίδες τους άνθρωποι που κάθε άλλο παρά οργανική σχέση είχαν και έχουν με την Εκκλησία.Δημοσιεύουν κείμενα ιεραρχών του Φαναρίου που εκθειάζουν γυμνούς ζωγραφικούς πίνακες.Βρωμερά ποιήματα που θα έκαναν και τον ηλεκτρονικό χάρτη να ερυθριά από ντροπή.Κυριολεκτικά έχουν ξεσαλώσει.Κατά τρόπο ψυχαναγκαστικό σπεύδουν να διαφοροποιηθούν απ τα παραδεδεγμένα.Στην άθλια από κάθε άποψη εποχή μας έχουν αντιστραφεί οι όροι.Το άσπρο έγινε μαύρο και το μαύρο άσπρο.Τα πάθη μας τα μετατρέψαμε σε θεολογία και τις πτώσεις μας σε ιδεολογία.Κύριε,εις ποίους καιρούς τετήρηκας ημάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πλάκα έχουν κάποιοι εδώ μέσα!Θυμίζουν κυνήγι μαγισσών ψάχνοντας να βρουν ποιος έγραψε τι και πως!Για την ταμπακιέρα βέβαια κανείς λόγος!Μάλλον τους έτσουξαν οι αλήθειες που προβάλλονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μην χρεώνεται στο κ. Ασκληπιάδη ή όποιον άλλον το σχολειό μου γιστί τους αδικείτε και με την Ιατρική δεν έχω σχέση.
    Οκ. Κώστας Νούσης χρήζει της συμπαθείας μας. Οι θεολογικές του εκτροπές θα πρέπει να αναζητηθούν και αλλού και ένας υπαίτιος χώρος είναι η εκοσμικευμένη Εκκλησίας μας εις την οποία παρεισφρήουν αριβίστες όπως ο αδαείς τεχνολόγος μηχανολόγος με προσόν το πτυχίο της Θεολογίας για διορισμό του ως εκπαιδευτικός μηχανολόγος Χάρης Ανδρεόπουλος της Λαρίσης και ο έτερος φωστήρας Ανδριόπουλος της Πάτρας .
    Πώς ξεχνάμε ότι τα πρόσωπα αυτά ευδοκιμούν μέσα σε θολά νερά;
    Ο Χάρης Ανδρεόπουλος (ο εμπνευστής του κ. Νούση), Ως δημοσιογράφος σε Λαρισαϊκή φυλλάδα πολεμούσε με λύσσα τον μαρτυρικό μητροπολίτη Λαρίσης κ. ΘΕΟΛΟΓΟ και τους Αγωνιζόμενους Χριστιανούς που αγωνιζόταν για την δικαίωση του ΘΕΟΛΟΓΟΥ
    Εν γνώσει ή αγνοία του υπηρετώντας αλλότρια σχέδια παραπληροφορούσε και για να παραπλάνηση, έγραψε και ένα κολακευτικό σχόλιο για να πουλήσουν φύλλα. Τελικά έ γινε συνεργάτης του μοιχεπιβάτη Ιγνατίου Λάππα ο οποίος επιβλήθηκε δια της κρατικής βίας αιματοκυλίζοντας τους χριστιανούς στη Μητρόπολη Λαρίσης και δεν αισχύνονται για όλα αυτά . Και όμως αυτοί λέγοντε ποιμένες και Θεολόγοι …
    Η εκκλησιαστική μας ζωή είναι δέσμια των τερατουργημάτων που δημιούργησε ο Σεραφείμ Τίκκας και οι συνεχιστές του .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ου ζητητέον τις ο λέγων αλλά τι το λεγόμενον.
    Αρχαίο γνωμικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό θα είναι κάποιοι να στοχαστούν πάνω στα γραφέντα κι όχι να εκτρέπουν αλλού τη συζήτηση ψάχνοντας ποιος έγραψε το ένα και ποιος το άλλο σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Aγαπητέ κ. Τσολογιάννη, χαίρετε!

    Δεν διεκδικώ το αλάθητο για τις πράξεις μου, παρακαλώ, όμως, οι όποιες αναφορές στο ιστολόγιό σας για το πρόσωπό μου να γίνονται επωνύμως. Δέχομαι τη κριτική - ακόμη και τη κακοπροαίρετη - όταν είναι επώνυμη και διαλέγομαι με οποιονδήποτε. Διαφωνούμε σε πολλά, αλλά αυτό δεν μας εμπόδισε στο παρελθόν να διαλεχθούμε εντίμως. Εν προκειμένω με ποιόν να διαλεχθώ; το κ. Ανώνυμο;

    Xάρης Ανδρεόπουλος

    Εκπαιδευτικός θεολόγος ΠΕ01

    http://gym-galax.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχεις επιχειρήματα να τα πεις διαφορετικά άφησε τις προφάσεις περι επωνυμου και ανωνυμου. Αρνήσαι ότι είσαι οικουμενιστής; Αρνήσαι ότι τα έβαλες με τον Λαρισης Θεολόγο;

      Διαγραφή
  19. Aγαπητε κ. Ανδρεοπουλε

    χαιρω που μας παρακολουθεις και εισαι παντοτε ταπεινος και ευαισθητος, σαφης και καθαρος στις απαντησεις σου.
    Πιστευω οτι δεν ειναι αληθεια οτι επαιζες ρολον υποκριτικο απεναντι στον αειμνηστο ΘΕΟΛΟΓΟ και τον πολεμησες.
    Εμενα παντως ομολογω δημοσια οτι καποτε με συμπαρασταθηκες και δημοσιευες τα κειμενα μου ακεραια και αλογοκριτα και ολα ηταν ακρως Φιλοθεολογικα.
    Και ισως ημουνα ο μοναδικος "ξενος" μη Λαρισαιος που δημοσιογραφουσα τοτε εκει στις εφημεριδες που εσυ διηυθυνες.
    Η αγαπη μου προς τον αγιο κανονικο μητροπολιτη Θεολογο και την αποκαταστασι της κανονικης ταξεως της Εκκλησιας με ωθουσε να συμπαρισταμαι στον ιερο εκεινο αγωνα και μεχρι του θανατου μου.
    Την αποκαταστασι της Κανονικης Ταξεως, αγαπητε μου κ. Ανδρεοπουλε, απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου και μεχρι σημερα δεν την θελουν οχι οι δικαστες ή οι κοσμικοι ανθρωποι, ή οι χριστιανοι, αλλα αυτοι ουτοι οι αρχιερεις της Εκκλησιας που αποδεικνυονται αυτοι οι ιδιοι οτι ειναι οι μεγαλυτεροι ΕΧΘΡΟΙ της Εκκλησιας.
    Φθασαμε στο 2012 και ουτε εναν Νικοδημο δεν ειχαν το θαρρος και την στοιχειωδη αγαπη οι αρχιερεις και ιδαιτερα ο Ιερωνυμος Λιαπης να αποκαταστησουν.
    Με πονηριες και δολιχοδρομιες το εθαψαν οριστικα το ζητημα και δεν μενει αλλο απο την κρισι του Θεου απεναντι σε αυτα τα οντα.
    Τοσο μεγαλο ειναι το μενος και η λυσσα τους εναντιον του αδελφου τους, που προτιμουν να φυγουν απο αυτην την ζωη ικανοποιουντες οχι τον Θεο και τους πιστους ανθρωπους και την διδασκαλια της Εκκλησιας αλλα τον μανικο ...εραστη τους τον Διαβολο.

    Φιλε κ. Ανδρεοπουλε, αισθανομαι μεσα μου εστω και γι αυτην την προσφορα σου απεναντι μου και ταυτοχρονα στον αγιο αγωνα του αγνου Λαρισαϊκου λαου, ευγνωμοσυνη.
    Δεν το ξεχναω ποτε.
    Γι αυτο και οταν ακουω οτι ο Ανδρεοπουλος ειναι οικουμενιστης που αποτελει φοβεραν αιρεσιν ή φιλολατινος, ή οτι συμμετειχε στις αναισχυντες πραξεις των πραξικοπηματιων του ΚΑΙΡΟΥ, εκπληττομαι και γι αυτο χαιρω που μας παρακολουθεις και θα μας δωσης εσυ ο ιδιος τις διευκρινισεις σου και θα ξεκαθαρισης τα πραγματα.
    Θα σου δωσω μαλιστα και το πρωτο βημα για να εκθεσης τις διευκρινισεις σου και να ακουσης και τον αντιλογο και να απαντησης στους αντιλεγοντας για αν ξεκαθαρισουν πληρως τα πραγματα.
    Οι ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ, αγαπητε μου κ. Ανδρεοπουλε, δεν ειναι καποια αλλα οντα αλλου πλανητη αλλα ο ιδιος ο Πατριαρχης Βαρθολομαιος και πληθος αρχιερεων.
    Και μαλιστα ο Βαρθολομαιος ειναι μεγας Αρχιαιρεσιαρχης αφου γκρεμιζει ολοκληρο το οικοδομημα της Εκκλησιας και χαρακτηριζει και ανακηρυττει γυμνη τη κεφαλη και στεντορεια τη φωνη, τις Αιρεσεις ως Εκκλησιες.
    Ειναι η νεα αιρεσι της εποχης μας, του Αρχιαιρεσιαρχου Βαρθολομαιου και των ομοιων του αιρετικων.

    Ο ΚΑΙΡΟΣ που απο οτι γνωριζω αποτελειται απο πολλους ...παρδαλους θεολογους, εκλεκτους της προβληματικιας και κομπλεξικιας τεως υπουργου Παιδειας Διαμαντοπουλου επαιξαν εναν ρολον Δουρειου Ιππου και δημιουργησαν μεγαλα προβληματα μεσα στην Εκκλησια και στα παιδια μας.
    Και φερουν ακεραια την ευθυνη για το κακο που αυριο θα προκαλεσουν.
    Δεν γνωριζω αν και εσυ εχεις συμμετοχη.
    Εδω εμφανιζονται καποιοι ανωνυμοι και τα λεγουν αυτα.
    Εγω θελω να ακουσω εσενα τον ιδιο και ετσι ας γινη καποιος διαλογος.
    Βεβαια γνωριζεις οτι στα ιστολογια γραφουν πολλοι ανωνυμα.
    Εγω το δηλωσα και παληοτερα οτι δεν συμφωνω με τις ανωνυμιες και δεν αισθανομαι καθολου ανετα με αυτες, και γι αυτο και πολλα σχολια τα βγαζω διοτι ή ειναι υβριστικα ΄ειναι τελειως ψευτικα και εμπαθη.
    Ειναι φοβερη η ψυχολογια του ανευθυνου ανωνυμου.
    Γραφει αθεοφοβα ο ανωνυμος.
    Νομιζει οτι δεν ελεγχεται απο κανενα.
    Ενω ενας που εχει φοβο Θεου φοβαται να γραψη ακομα και ανωνυμα ανευθυνα ή ψευδη πραγματα.
    Δεν εγκρινω τους ανωνυμους με τιποτα.
    Ουτε και αυτα τα ανωνυμα ιστολογια, που ειμαι απο τους λιγους επωνυμους, μην το ξεχνας.
    Ολα σχεδον τα ιστολογια ειναι ανωνυμα.
    Απαραδεκτον απο πασης αποψεως.
    Και αντιχριστιανικον απο πασης αποψεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Κύριε Τσολογιάννη, σας ευχαριστώ για τη τοποθέτηση, όπως, επίσης, για την ευγένεια και τη καλοσύνη σας να μου παραχωρήσετε βήμα διαλόγου στο ιστολόγιό σας. Θα γίνει κάποτε κι αυτό - αυτό το καιρό, όμως, με τη "θύελλα" των κυβερνητικών μέτρων φτωχοποίησης που σαρώνει τις οικογένειές μας, εξαθλιώνοντάς μας οικονομικά, το μόνο που μπορώ να σας στείλω είναι η ευχή μου:

      Καλή δύναμη! Ερχεται για όλους μας (και για μένα που είμαι τρίτεκνος, πολλώ δε μάλλον για εσάς που είσθε υπερπολύτεκνος) δύσκολος χειμώνας.

      Ευχή και προσευχή - να δώσει ο παντοδύναμος Κύριος, ο Θεός μας, να σωθεί η Ελλάδα (για όλα τ΄ άλλα θα έχουμε τον καιρό να συζητάμε).

      Ερρωσθε!

      Χάρης Ανδρεόπουλος

      Θεολόγος καθηγητής (ΠΕ01)




      Διαγραφή
  20. Με την ευκαιρια λιγα για τα Λαρισαϊκα.
    Εγω πολυ θα χαιρομουνα αγαπητε μου κ. Ανδρεοπουλε αν στην Λαρισα αποκαθιστουνταν τα εκκλησιαστικα πραγματα, αλλα πιστευω οτι θα επρεπε αυτο να ξεκινουσε απο τον ιδιο τον κ. Ιγνατιο.
    Του τα ειπα του ιδιου μεσα στο ιερο βημα του αγιου Γρηγοριου Παλαμα Θεσσαλονικης προ δυο ετων.
    Αλλα μονο με ακουγε και μου ειπε τι φταιω εγω;
    Δεν πιστευε οτι φταιει σε τιποτα.
    Και μονον ο τροπος της εγκαταστασης του αγαπητε μου κ. Ανδρεοπουλε που εγινε κεκλεισμενων των θυρων και ημουνα παρον ΜΕΣΑ στον ναο ΣΜΠΡΩΓΜΕΝΟΣ εκει βιαια, αυτο και μονο τον ξεχωριζει απο τους καλους ποιμενες που δεν εισερχονται στην αυλη των προβατων δια της θυρας αλλα αλλαχοθεν.
    Αυτα που λεει αυτος, οτι τον εστειλε η Εκκλησια (δηλαδη ο φρικτος Σεραφειμ και οι αλλοι), ειναι παραμυθι της χαλιμας.
    Προ μηνων του εστειλα μια εκκλησι συμφιλιωσης και απειληθηκα παρασκηνιακα ακομα και με μηνυσι.
    Στην εκκλησι συμφιλιωσης, παρακαλω.
    Αν φυγει ο Θεος μεσα απο τον ανθρωπο, ο ανθρωπος αυτος γινεται θηριο ανημερο.
    Πως λοιπον θα επανελθη ετσι η ειρηνη και η αγαπη;
    Τους εχει τρελλανει τους αδελφους Λαρισαιους στα δικαστηρια.
    Μα που στηριζεται γραφικα και ιστορικα και προβαινει σε αυτες τις πραξεις;
    Και αν αυτα δεν ειναι κακια και εμπαθεια, τοτε τι ειναι ολα αυτα;
    Εαν λοιπον του αποδωση καποιος τους χαρακτηρισμους που δινει ο ιερος Χρυσοστομος στους μοιχεπιβατες του θα εχει αδικο;

    Νομιζω οτι και εσεις εκει στην Λαρισα θα επρεπε να συμβαλετε σε καποια συμφιλιωσι αλλα πιστευω οτι αυτο εξαρταται οχι απο τους Λαρισαιους αλλα απο τον ιδιο τον Ιγνατιο.
    Να ταπεινωθη ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ απο του αμβωνος.
    Θα εσπαγε μια ειλικρινης δημοσια εξομολογησι του και αυτες τις πετρες και οχι μονον τις καρδιες των χριστιανων.
    Αλλα νομιζω οτι αυτο που ζηταω ανηκει στην σφαιρα του ...θρυλου και της φαντασιας.
    Εν τω μεταξυ ο θανατος ερχεται ανηλεης και καταδικαστικος και εν τω Αδη ουκ εστι μετανοια.
    Αυτο αυτοι το ξεχνουν.

    Οσον αφορα τον ΝΟΥΣΗ.
    Νομιζω οτι ειναι ενας θρασυς και προκλητικος νεανισκος.
    Απευθυνομενος στον Σωτηροπουλο οπως απευθυνθηκε, δειχνει οτι δεν σεβεται τον πολιο Ομολογητη Θεολογο και δικαιωνει τοθυς Οικουμενιστες αλλα και τις ...αρλουμπες του Αλεξανδρουπολεως.
    Και σαν θεολογος θαπρεπε να αναφερεται κυριως στους Πατερες και οχι στους κακοποιημενους γερονταδες.
    Φτανει πια με τους γερονταδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πήγαινε να δεις τί έγραψε ο Νούσης σήμερα στα σχόλια
    http://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2012/08/blog-post_19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Για το θεμα της ανωνυμιας . Ενας blogger μπορει να βαλει ονοματεπωνυμο σε σχολιο γιατι στο σχολιο επανω πατας link καιι βλεπεις οτι αυτος το εγραψε . Ενας μη εχων blog που θα βαλει απλως στο τελος η στην αρχη υ ονοματεπωνυμο του εχει τον φοβο στην Ελλαδα ζουμε οτι καποιος αλλος κρυφος η φανερος εχθρος του και ολοι οι ανθρωποι εχουν εχθρους οτι καποιος αλλος λοιπον θα δημοσιευσει ενα υβριστικο η γελειο σχολιο κλεβοντας το ονοματεπωνυμο και μεχρι να ληξει η παρεξηγηση τρεχα γυρευε . Για αυτο οι περισοτεροι δημοσιευουν ειτε ανωνυμα σχολια ειτε με αρχικα ειτε με ψευδωνυμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δήτε τις απρέπειες του Νούση εναντίον σας.

    Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...

    προς δ.τ. επιλογικως
    πολλες φορες και στις ακαθαρσιες μπορει να βρεις θησαυρο. ετσι βρηκα πριν απο λιγο στου βοθροστομου (ευχομαι οχι και βοθροψυχου, αλλα πολυ φοβαμαι πως δεν ειναι ετσι)το μπλογκ το παρακατω σχολιο - φαρμακο στην ασθενεια σου και οσων θεοποιουν και ηρωοποιουν σωτηροπουλο και οποιον ετερο μαχητη της πιστεως.

    Ου ζητητέον τις ο λέγων αλλά τι το λεγόμενον.
    Αρχαίο γνωμικό

    και για να επιστρεψω στον αθυροστομο και μελανοψυχο υβριστη του Πατριαρχη, θαυμασα το θρασος του και τη μεγιστη υποκρισια του. σε ενα παραληρημα αυτοδικαιωσης ξεχασε να μας αιτιολογησει τις παλιοτερες προς εμε συκοφαντικες αναρτησεις του. αντ' αυτου και την εκδηλωση μετανοιας, τολμα να μου κανει και κηρυγμα γιαα την ασεβεια μου σε σωτηροπουλο, χαρακτηριζοντας μπουρδες τα λογια του ανθιμου, κατα την προσφιλη του παντα πεζοδρομιακη συνηθεια. επισης μας δειχνει για μια ακομα φορα την πλανη του με την απαξιωση των συγχρονων αγιων γεροντων τους οποιους επικαλουμαι.
    πραγματικα, φιλε μου δ.τ., αν αποδειχθει οτι ο σωτηροπουλος, ον θαυμαζεις υπερμετρα, εχει επαφες με τετοιους παλανεμενους και τετοια θλιβερα υποκειμενα, δε θα αποφυγω τον πειρασμο να ρχισω να τον καθαιρω στα ματια σου και συλληβδην, ουχι δε μονον εν τοις γραπτοις του, ως επραξα αχρι τουδε.
    Κ.Ν.




    στον αγαπητο 11.54
    δεν αναφερθηκα σε εδω σχολιαστη, αλλα σε -αισχρον εστι και λεγειν - μπλογκερ που χωρις να με ξερει λεει περι εμου αισχιστες ανοησιες. δε δισταζω να τον καταταξω στα αθλια υποκειμενα, εκτος και αν εμπρακτως μετανοησει δια δημοσιας συγγνωμης και αναρτησης αναιρετικης των παλαι ποτε συκοφαντιων του προς εμε (περι χρηματισμου μου απο συγκεκριμενη χρ. αδελφοτητα).
    τελικα η σιωπη σωτηροπουλου ειναι πολυ ηχηρη...
    Κ.Ν.

    22 Αυγούστου 2012 4:24 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο Νουσης εχεις σχεση με τους καιροσκοπους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ευχαριστω τον επισκεπτη μας που μας ενημερωσε για τα νεα σχολια = ΧΥΔΑΙΕΣ ΥΒΡΕΙΣ του Νουση.

    Τι να του απαντησω του ΝΟΥΣΗ;
    Δεν σκεφθηκα να γραψω κατι γι αυτον πλην της ρησης του π. Πορφυριου.
    Για να δικαιολογησουν καποιοι δειλοι και ανανδροι ψευτοχριστιανοι τις τρελλες αποψεις τους, πανε καποιοι να παρουσιασουν τους γερονταδες ως φιλους των Οικουμενιστων και των Λατινοφρονων και προσπαθουν να μας δειξουν οτι η δικη μας στασι απεναντι σε αυτους, δεν εγκρινεται απο τους γερονταδες.
    Εγω ενα γνωριζω για τον π. ΠαΙσιο οταν τον εξεθετα τα περι της Λαρισης και τις πραξεις Σεραφειμ οργιζονταν ο γεροντας και μου ελεγε ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ και τους θεριζει ολους τους ασεβεις και τις ασεβειες τους μεσα στην Εκκλησια.
    Μεχρι και για την θεοηλατον πυρκαϊα του θρονου του αγιου Χρυσοστομου μου ζητουσε τα πρακτικα της εποχης και την μαρτυρια αυτοπτων μαρτυρων οπως του Παλλαδιου.
    Εν τελευταια αναλυσει δεν μας ενδιαφερουν τι λενε οι γερονταδες τι λενε οι Αγιοι Πατερες μας ενδιαφερει, και ποια θα πρεπει να ειναι η στασι μας απεναντι στους Αιρετικους Οικουμενιστας και οχι τι λενε οι γερονταδες που πιστευω οταν ενημερωθουν σωστα για οσα λεγονται και πραττονται σημερα θα συμφωνουσαν μαζι τους, αλλοιως ...καποιον λακο εχει η φαβα.

    Λεει οτι εγω εγραψα ψευδως περι αυτου οτι εχρηματοδοτετο απο τον Σωτηρα.
    Δεν το θυμουμαι αυτο γιατι εγω δεν νομιζω να το εγραψα ως προσωπικη μου γνωμη ισως καποιος αλλος που γνωριζει τον κ. Νουση να το εγραψε.
    Αν δεν εχρηματοδοτετο μηπως εγραψαν οτι διεμενε στα οικοτροφεια του Σωτηρος και ωφεληθηκε απο αυτους και αυτος το αρνειται;

    Εγω θελω να ρωτησω τον θεολογο Νουση να απαντηση ισια και σταρατα σε ενα πραγμα.
    Με χαρακτηριζει υβριστη του Βαρθολομαιου.
    Αυτα ολα που εκστομιζει και αποδεχεται ο Βαρθολομαιος τα θεωρει ορθοδοξα;
    Ειναι ορθοδοξος πατριαρχης ή ενας Αιρεσιαρχης;
    Τα λογια του δεν τα κρινει ο Νουσης ως αιρετικα;
    Πως τα κρινει;
    Πιστευει ο Νουσης οτι οι Αιρεσεις ειναι Εκκλησια του Χριστου;
    Πιστευει οτι το κορανιο ειναι ιερο;
    Πιστευει οτι οι Ιεροι κανονες που δεν τηρουνται απο καποιους σαν τον Βαρθολομαιο περιερχονται σε αχρηστια και θα πρεπει να αποβληθουν απο το Ιερο Πηδαλιο;
    Αυτα λεει ο ...ηρωας του βαρθολομαιος ο μη αιρετικος και συκοφαντημενος.
    Λεγε θεολογε Νουση, παρε θεσι, απαντησε να δουμε ποσο ορθοδοξος εισαι και αφησε τις βρισιες σου ταλαιπωρε.

    Το να πω εγω αρλουμπες τις αρλουμπες δεν υβριζω.
    Εχει πει και εχει κανει πολλα ο Ανθιμος που δεν στεκονται.
    Αρλουμπες που τις χαρακτηρισα ειναι λιγο.
    Οι Αγιοι Πατερες δεν ειναι υπερ της εξελιξεως.
    Ο ανθρωπος πλασθηκε εξ υπαρχης ανθρωπος και παραμενει και σημερα οπως πλασθηκε, ανθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο Οδυσσέα για την άποψη σου για την εξέλιξη απο τον πίθηκο.

      Διαγραφή
  26. Κύριε Οδυσσέα,

    ο Χάρης Ανδρεόπουλος ξέφυγε σαν χέλι και δεν τολμάει να απαντήση αν και του προσέφερες το βήμα της Αποτείχισης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ντροπη στον Νουση
    ντροπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Οχι αγαπητε μου, ο κ. Χαρης Ανδρεοπουλος θα απαντηση εκτενως λιγο αργοτερα.
    Ελπιζω να μην αργηση.
    Παντως υποσχεθηκε απαντηση και εμενα αυτο με ικανοποιει.
    Δεν το αρνειται.


    Ο Νουσης ομως θα απαντηση;
    Με χαρακτηριζει ΨΕΥΔΩΣ ο χριστιανουλης ως ΑΘΥΡΟΣΤΟΜΟ και ΜΕΛΑΝΟΨΥΧΟ ΥΒΡΙΣΤΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ.
    Τον προκαλω να απαντηση σε καποια ερωτηματα που αποδεικνυουν οτι ο πατριαρχης ειναι Αιρεσιαρχης.
    Τα κειμενα του θα παρατεθουν αργοτερα.
    Ειναι γνωστα.
    Απλα ΟΛΟΙ οι ...ΓΕΝΝΑΙΟΙ ....ποιουν την νησσαν.
    Εμεις εχουμε το θαρρος χωρις να τον φοβουμεθα μην μας αφοριση ο ΑΞΙΟΘΡΗΝΗΤΟΣ Αρχοντοχωριατης της ....Ανορθοδοξιας του.
    ΗΜΕΙΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΝ ΟΥΚ ΕΧΟΜΕΝ.

    Οφειελι ο υβριστης Νουσης να αποδειξη τους χαρακτηρισμους του προς εμενα.Τολμαει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού να τολμήσει κυρ Οδυσσέα μου;

      Διαγραφή
    2. Απο οτι καταλαβα μετα τον χειμώνα θα απαντήσει ο Χαρης.

      Διαγραφή
    3. Ο Χάρης δεν έχει 5 λεπτά να γράψει 5 γραμμές σε όσα τον ρωτήσατε και λέει να περάσει ο Χειμώνας για να απαντήσει. Όμως έχει χρόνο άφθονο να γράφει σεντόνια ολόκληρα για να χτυπήσει τον Καλαβρύτων και να υποστηρίξε τον Οικουμενικό Πατριάρχη!!!
      http://www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=10228

      Την ειλικρίνεια του την αφήνουμε να την κρίνουν οι αναγνώστες.

      Διαγραφή
  29. Χάρη Χάρη που είσαι Χάρη; Θα απαντήσεις Χάρη ή είσαι τόσο πολυάσχολος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ο Κ.Ν. δεν βοηθήθηκε χρηματικά απ το Σωτήρα αλλά πνευματικά.Κι αυτό δεν πρέπει να το ξεχνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χάρη γιατί ξανακρύφθηκες; Εσύ ο τολμηρός τύπος γιατί κρύφθηκες; Γιατί δεν απαντάς στα ερωτήματα του Οδυσσέα όταν έχει τον χρόνο να γράφεις κατεβατά για τον Καλαβρ.Αμβρόσιο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ο Χάρης, ο Καλαβρύτων, ο Οδυσσέας γράφουν και ομιλούν με υπογραφή, ανδροπρεπώς. Ο "Ασκληπιάδης" έχει όνομα, επίθετο;... Απ' αυτά που έχουν οι άνδρες;..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου