|
Τότε,
Τρίτη 29 Μαΐου 1453, σήμερα πάλι Τρίτη 2012. Εκεί, στα γλαυκά παράλια
της Μικράς Ασίας άστραψε η χαραυγή του Ελληνικού πνεύματος και καταύγασε
την αιωνιότητα.
Εκεί, το πρώτο φως της ποίησης το εκήβολο.
Εκεί, των φιλοσόφων Ελλήνων ο λαμπρός αστερισμός που οι λαμπηδόνες του
εξακολουθούνε να λάμπουνε στη φωτοβόλο και άχρονη τροχιά του πνεύματος.
Πανάρχαια, βαθύρριζη και αδιάφθορη η ρωμιοσύνη από την εποχή των
προελλήνων μέχρι σήμερα.
Εκεί, στην κορυφή, στην αγκαλιά του Βοσπόρου στέκει περήφανη η Κωνσταντινούπολη, η Πόλη των πόλεων
,
η πόλη των δύο κόσμων. Η Πόλη του Βυζαντίου, η Πόλη μας, που ξυπνά και
ικανοποιεί τις αισθήσεις μας, η Πόλη που πάντοτε μας σαγηνεύει.
Η Αυτοκρατόρισσα Κωνσταντινούπολη που γεννήθηκε επί Μεγάλου Κωνσταντίνου
στο πλαίσιο των σχεδίων του για την ανανέωση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας
και έμελλε να γίνει η Βασιλεύουσα των Ελλήνων. Η δικιά μας Πόλη, με τις
γειτονιές του Πέρα, που ακόμα ακούς Ελληνικά, το Ζάππειο Παρθεναγωγείο,
το Ζωγράφειο Γυμνάσιο, τους επτά λόφους, τις ακτές του Βοσπόρου, την
Αγιά Σοφιά. Στην Πόλη, όπου και εάν σταθείς, νιώθεις ένα συναίσθημα, το
ίδιο πάντα, να διαπερνά την ραχοκοκαλιά σου, το συναίσθημα της
μεγαλοπρέπειας του Βυζαντίου. Εκεί όμως που σταματά ο νους σου, είναι
όταν στέκεσαι μπροστά στην Αγιά Σοφιά και θαυμάζεις το μεγαλείο της.
Εκεί, τελειώνουν τα λόγια και πλημμυρίζεις όμορφα συναισθήματα.
Εκεί, η μηχανή του χρόνου σαν ανεμοστρόβιλος παίρνει το μυαλό σου και το γυρίζει πολύ πίσω, τότε στις
6 Ιανουαρίου του 1449.
Αυτή την ημέρα, στον Ιερό Ναό του Αγίου Δημητρίου στο κάστρο του
Μιστρά, γίνεται η στέψη του τελευταίου Αυτοκράτορα της πόλεως, του
Κωνσταντίνου ΙΑ Δραγάση. Αυτός έμελλε να είναι ο Αυτοκράτορας που θα
σήκωνε όλη την ευθύνη και το βάρος των περιστάσεων μιας ήδη
κατακρεουργημένης Κωνσταντινούπολης, από τους Φράγκους κατά την πρώτη
Άλωση του 1204.
Μετά τα ολέθρια αποτελέσματα λοιπόν της 4ης Σταυροφορίας, ο προκάτοχος
του Κωνσταντίνου, Ιωάννης Παλαιολόγος, στην προσπάθειά του να
εξασφαλίσει κάποια ουσιαστική βοήθεια από την Δύση, με βάση την ένωση
των εκκλησιών, δημιούργησε μεγάλο διχασμό στο λαό και οι άγριες διαμάχες
αποδυνάμωσαν το φρόνημα και την αγωνιστική του ετοιμότητα, παραμελώντας
την συντήρηση των τειχών. Αυτά τα απομεινάρια μιας άλλοτε κραταιάς
Αυτοκρατορίας θα παραλάμβανε ο Παλαιολόγος γνωρίζοντας πόσο δύσκολο έως
αδύνατο ήταν να ξαναζωντανέψει τη Βασιλεύουσα και να σωθεί η
Αυτοκρατορία. Όμως, ο Παλαιολόγος είχε αξιοθαύμαστη αποφασιστικότητα,
πίστη και συναίσθηση του χρέους του προς την πατρίδα και αποφάσισε να
εκτελέσει το θέλημα του Θεού, όποιο και εάν ήταν αυτό.
Θέλημα που οδήγησε στη Δευτέρα 28 Μαΐου 1453. Μέσα στην κατάμεστη Αγιά
Σοφία ο Κωνσταντίνος περιμένει καρτερικά να αφουγκραστούν οι συμμαχητές
του την δική του ακλόνητη απόφαση για τον υπέρ πάντων αγώνα. Προσεύχεται
στη Μεγαλόχαρη Παναγιά, την Υπέρμαχο Στρατηγό για συναπόφαση
«Αποθάνωμεν υπέρ Χριστού Πίστεως και της Πατρίδος ημών». Και αφού η
απόφαση επάρθη και αγαλλιάζει η καρδιά του, με αγέρωχο ύφος αγκαλιάζει
έναν-έναν τους στρατιώτες του, ζητώντας ταυτόχρονα συγγνώμη και
μεταλαμβάνει των Αχράντων Μυστηρίων. Είναι έτοιμος πλέον απέναντι Θεού
και ανθρώπων για την τελειωτική μάχη.
Τρίτη 29 Μαΐου 1453
.
Οι υπερασπιστές της Πόλεως είναι 9.000 Έλληνες Βυζαντινοί και μερικοί
ξένοι μισθοφόροι, με 26 πλοία, ενώ οι άπιστοι απαριθμούν 258.000 με 400
πλοία. Η μάχη είναι άνιση και η πολύμηνη τιτανομαχία μιας πολιορκίας
λαμβάνει τέλος. Ο Κωνσταντίνος μάχεται γενναία, άλλοτε φροντίζοντας τους
λαβωμένους συντρόφους του, άλλοτε επιβλέποντας την επιδιόρθωση των
τειχών και άλλοτε κοιτώντας προς την θάλασσα, προσμένοντας την βοήθεια
που του είχε υποσχεθεί ο Πάπας. Το τέλος πλησιάζει, αλλά ο Κωνσταντίνος
μένει αγέρωχος και αναφωνεί προς τους συντρόφους του:
«
Εάν η Πόλις μου απωλεσθεί, θα απωλεσθώ μαζί της».
Λίγες ώρες αργότερα, πριν την τελική επίθεση, όταν ο πολιορκητής Μεχμέτ
του μηνύει να παραδώσει την Πόλη, με αντάλλαγμα να φύγει ελεύθερος με
όλα του τα υπάρχοντα και να γίνει αφέντης του Μοριά, εκείνος ως μεγάλος
Έλληνας σηκώνει το ανάστημά του, ανάστημα ιερό και θεϊκό και λέει:
«το δε την Πόλιν σοι δούναι, ουκ εμόν εστίν ούτ΄ άλλου των κατοικούντων
εν ταύτη. Κοινή γαρ γνώμη, πάντες αυτοπροαιρέτως αποθανούμεν και ου
φεισόμεθα της ζωής ημών».
Η κερκόπορτα ανοίγει. Η άμυνα καταρρέει και ο εχθρός ξεχύνεται ως
πεινασμένο θηρίο και αρχίζει να καταστρέφει και να λεηλατεί. Ορμάει σε
παλάτια και αρχοντικά, σε μοναστήρια και εκκλησιές. Σφαγιάζει και
κακοποιεί άνδρες και γυναικόπαιδα. Αποκαθηλώνει κάθε σύμβολο της
Χριστιανικής πίστεως μέχρι και τον Σταυρό που επί χίλια χρόνια δέσποζε
στο ψηλότερο σημείο του κάστρου. Ο θόρυβος της πτώσης του Σταυρού
αντηχεί παντού και κάνει όλη τη Δύση να ριγήσει. Μια Δύση που ποτέ δεν
ανταποκρίθηκε στην υποσχεθείσα βοήθεια προς την Βασιλεύουσα. Η
κερκόπορτα άνοιξε και έκρινε την τύχη του κόσμου και την Ιστορία της
Βασιλεύουσας.
29 Μαΐου 1453, μια αποφράδα ημέρα για την Ρωμιοσύνη. Η άλωση της
Κωνσταντινουπόλεως είναι ιστορικό γεγονός με κοσμοϊστορική σημασία.
Είναι ίσως από τις δραματικότερες στιγμές της ανθρώπινης ιστορίας. Είναι
το τέλος μιας ιστορίας που οδήγησε την ανθρωπότητα, μέσα σε λίγες
στιγμές από το φως στο σκοτάδι. Αμέσως μετά την άλωση, ο σκλάβος δεν
μπορεί να πιστέψει, ότι αυτός ο γίγαντας, ο πρωτοφανής στρατιώτης της
ελευθερίας, σκοτώθηκε. Δεν σκοτώθηκε, αλλά υπάρχει, λέει, μαρμαρωμένος
και μια μέρα θα αναστηθεί. Έτσι, γεμάτος θαυμασμό για τον αγώνα και την
θυσία του Μεγάλου Αυτοκράτορα και προσπαθώντας να αναπτερώσει τις
ελπίδες του πολύπαθου Έθνους μας, ο λαός συνθέτει το τραγούδι της Αγιά
Σοφιάς.
Ένα τραγούδι που αποτελεί σύνθημα ψυχής, ένα τραγούδι που επέζησε σε όλη
τη Βαλκανική Χερσόνησο και τη Μ. Ασία και θεωρήθηκε βάση και ξεκίνημα
πολλών απελευθερωτικών αγώνων και επαναστάσεων εναντίον του κατακτητή σ`
ολόκληρη αυτή την περιοχή. Αυτό το δημοτικό τραγούδι συγκινεί ακόμη και
μέχρι σήμερα τις γενεές Ελλήνων.
«Σημαίνει ο Θιος, σημαίνει η γης, σημαίνουν τα επουράνια,
σημαίνει κι η Αγιά Σοφιά, το μέγα μοναστήρι,
με τετρακόσια σήμαντρα κι εξήντα δύο καμπάνες, κάθε καμπάνα
και παπάς, κάθε παπάς και διάκος.
Ψάλλει ζερβά ο βασιλιάς, δεξιά ο πατριάρχης
κι απ’ την πολλή την ψαλμουδιά εσειόντανε οι κολόνες.
Να μπούνε στο χερουβικό και να ‘βγει ο βασιλέας.
φωνή τους ήρθε εξ ουρανού κι απ’ αρχαγγέλου στόμα:
Πάψετε το χερουβικό κι ας χαμηλώσουν τα’ άγια,
παπάδες πάρτε τα γιερά και σεις κεριά σβηστείτε,
γιατί είναι θέλημα Θεού η Πόλη να τουρκέψει.
Μον’ στείλτε λόγο στη φραγκιά, να ‘ρωτούνε τρία καράβια
το να πάρει το σταυρό και τα’ άλλο το βαγγέλιο,
το τρίτο, το καλύτερο, την άγια τράπεζά μας,
μη μας την πάρουν τα σκυλιά και μας τη μαγαρίσουν.
Η Δέσποινα ταράχθηκε κι εδάκρυσαν οι εικόνες.
«Σώπασε, κυρά Δέσποινα, και μη πολύ δακρύζεις,
Πάλι με χρόνους με καιρούς, πάλι δικά μας είναι».
Ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος, που έχει πλέον, εξέχουσα θέση στο Πάνθεο των
Αθανάτων, υπήρξε ο απόγονος του Λεωνίδα και ο πρόγονος του Αθανάσιου
Διάκου, του Παπαφλέσσα και του Κολοκοτρώνη. Του γέρου του Μωριά, που
όταν «πατήθηκε» το Ναύπλιο και του ζητήθηκε από τον ναύαρχο Χάμιλτον, να
ζητήσει από τους Τούρκους συμβιβασμό και η Αγγλία να μεσιτεύσει,
απάντησε αγέρωχα και υπερήφανα, όπως πρέπει σε έναν Έλληνα:
«Αυτό δεν γίνεται ποτέ, Ελευθερία ή θάνατος. Εμείς καπετάν Άμιλτον, ποτέ
συμβιβασμόν δεν ακάμαμεν με τον Τούρκον. Άλλους έκοψε, άλλους σκλάβωσε
με το σπαθί και άλλοι, καθώς εμείς, εζούσαμεν ελεύθεροι από γενεάς εις
γενεά. Ο βασιλεύς μας εσκοτώθη, καμία συνθήκη δεν έκαμε».
Σήμερα, η πατρίδα μας βιώνει την Τρίτη Άλωση και έχουμε όλοι μερίδιο
ευθύνης. Γιατί, δώσαμε την ευκαιρία να μας κυβερνούν γυμνοσάλιαγκες και
χαμαιλέοντες πολιτικοί, άθλια ερπετά της γης, οι οποίοι ξέρουν μόνο, με
τον γείτονα, να κάνουν κουμπαριές και να χορεύουν ζεϊμπέκικο. Αυτοί οι
χαμηλουψείς ηγέτες, που έχουν κάνει κανόνα της ζωής τους το «μια ζωή την
έχουμε εάν δεν την γλεντήσουμε τι θα καταλάβουμε τι θα καζαντίσουμε»,
του Δημήτρη Χορν!
Όμως, ο Ελληνισμός είναι η κιβωτός της ψυχής μας με διαχρονικές και
αδιαπραγμάτευτες αξίες την Ιστορία μας και την Εθνική μας ταυτότητα. Η
υπεράσπιση της πατρίδας και της θρησκείας μας είναι το χρέος μας με τη
θυσία μας.
Μένοντας λοιπόν, πιστοί στην θυσία του Μαρμαρωμένου Βασιλιά, βροντοφωνάζουμε με μια φωνή:« ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΔΩΣΩ ΠΟΤΕ»!!!
Παναγιώτης Αποστόλου
www.apostoloupanos.gr
|
|
Ίσως από παραδρομή, αλλά το άρθρο αυτό ξαναγράφτηκε την Τρίτη 29 Μαϊου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ
"η επανάληψις είναι μήτηρ πάσης μαθήσεως".
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Άλωση αποτέλεσε την θεία τιµωρία για την εγκατάλειψη της ορθής πίστης,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤιµωρία για το προδοτικό συλείτουργο υποταγής στον ΠΑΠΑ µε αντίτιµο την στρατιωτική βοήθεια της ∆ύσης κατά των Οθωµανών.
Τιμωρία για τουςι νεομάρτυρες του Αγ. Όρους, που θανατώθηκαν το 1274 από τον αυτοκράτορα Μιχ. Παλαιολόγο, γιατί αντέδρασαν στην ψευτο-ένωση των Εκκλησιών (κατ' ουσίαν υποταγή στον πάπα).
1443 μ.Χ. Σύνοδος των Ορθοδόξων Πατριαρχών Αλεξανδρείας, Αντιοχείας και Ιεροσολύμων στα Ιεροσόλυμα, που καταδικάζει την Ψευδοένωση και τη σύνοδο της Φλωρεντίας, καθώς και όλους τους Λατινόφρονες (Γκραικολατίνους) συμπεριλαμβανομένου του Αυτοκράτορα Ιωάννη και του νεοορισθέντος Λατινόφρονα τότε Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Μητροφάνη τον οποίο καθαίρεσε.
Επίσης και η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ρωσίας αναθεμάτισε την εν Φλωρεντία Σύνοδο, τον δε Ρώσο Μητροπολίτη Ισίδωρο που συνυπέγραψε τη Ψευδοένωση έκλεισε στη φυλακή. Εκείνος όμως δραπέτευσε και έτρεξε στον Πάπα που τον έκανε Καρδινάλιο Πολωνίας.
1452 μ.Χ. 12 Δεκεμβρίου. Γίνεται στην Αγία Σοφία το απαράδεκτο “ενωτικό συλλείτουργο” με τον Καρδινάλιο Ισίδωρο ως απεσταλμένο του Πάπα, όπου και ακούγεται το αιρετικό “Φιλιόκβε”, εξοργίζοντας και αναστατώνοντας ολόκληρη τη Βασιλεύουσα!
Αρνείται όμως να παραστεί στο φρικτό “συλλείτουργο” ο πιστός λαός και ο Μέγας Δούκας του Στόλου, ο Λουκάς Νοταράς που προφητικά σχεδόν φωνάζει “καλύτερα το τουρκικό σαρίκι, παρά η καλύπτρα του Καρδιναλίου” και η Ιστορία τον δικαιώνει, αφού κάτω από το βάρβαρο τουρκικό σαρίκι, με τη βοήθεια του Θεού, πιστοί στην Ορθοδοξία, κρατηθήκαμε, σταθήκαμε, ισχύσαμε και είμαστε σήμερα ελεύθεροι, όνειρο απλησίαστο για τα χρόνια εκείνα τα τρομερά και λάμπει σήμερα η Ορθοδοξία μας σαν ατόφιο ολοκάθαρο χρυσάφι στα μάτια του διψασμένου κόσμου.
Είναι όμως και κάποιος άλλος που αρνείται να παραστεί εκείνη τη θλιβερή ημέρα στο “ενωτικό συλλείτουργο”. Ο Πρωτοσύγκελος του Πατριαρχείου, ο ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ!!! Αν και προσωπικός φίλος του Αυτοκράτορα, λέει το ΜΕΓΑΛΟ “ΟΧΙ” και δεν παρίσταται, εξοργίζοντας τον Κωνσταντίνο που διατάσει την εξορία του, μαζί με τον Διάκονό του Άγιο Νικόλαο
Δεν αληθευει ο αναθεµατισµός από τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως τον Γεννάδιο Σχολάριο του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου και ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΑΤΙΝΟΦΡΟΝΩΝ από τα Ορθόδοξα Πατριαρχεία της Ανατολής σε δύο Συνόδους Ιεροσολύμων το 1443 και Κων/πόλεως το 1482 ?
Ο αιρετικός αναθεματίζεται με επίσημη διακήρυξη στα έγγραφα των εκκλησιαστικών συνόδων, για να γνωρίζουν οι άνθρωποι την ύπαρξη των αιρετικών διδασκαλιών και να μην εξαπατηθούν, νομίζοντάς τις για ορθόδοξες.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΑΘΕΜΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΠΑΠΙΚΩΝ ΤΟΥ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΚΑΙ ΟΣΩΝ ΤΟΝ ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ ?
To ίδιο ανάθεμα ...των «άλυτων και τυμπανιαίων» σωμάτων αγιορειτών ιερομόναχων της Μεγ. Λαύρας, που συλλειτούργησαν με τους Ρωμαιοκαθολικούς μετά την υποταγή της Ορθοδοξίας στον Πάπα επί Μιχαήλ Παλαιολόγου ?
Ιερού Γενναδίου Σχολαρίου
ΑπάντησηΔιαγραφή.... Η γνώμη μου είναι η εξής: Όποιος θα μνημονεύση τον Πάπα ή θα έχη κοινωνία με αυτούς που τον μνημονεύουν ή θα συμβουλεύση ή θα παραινέση κάποιον να μνημονεύση, θα τον θεωρήσω όπως ακριβώς και η αγία και μεγάλη σύνοδος της Κωνσταντινουπόλεως, η οποία εξήτασε το λατινικό δόγμα και κατεδίκασε όσους το πίστεψαν, τον Βέκκο δηλαδή και τους ομόφρονάς του. Έπειτα δεν θεωρώ μικρό πράγμα το μνημόσυνο του Πάπα ή οποιουδήποτε επισκόπου. Άλλωστε η πνευματική κοινωνία των ομοδόξων και η τελεία υποταγή προς τους γνησίους ποιμένας εκφράζεται με το μνημόσυνο. Οι σύνοδοι και οι άλλοι Πατέρες ορίζουν ότι: αυτών που αποστρεφόμεθα το φρόνημα πρέπει να αποφεύγωμε και την κοινωνία. και όλα τα σχετικά που γνωρίζετε ότι ορίζουν. Πάνω απ' όλα όμως ο Κύριός μας λέγει: «Αλλοτρίω δε ου μη ακολουθήσωσιν, αλλά φεύξονται απ' αυτού, ότι ουκ οίδασι των αλλοτρίων την φωνήν» (Ιω. ι', 5).
Μη γένοιτο να κάνω αιρετική την εκκλησία μου, την αγία μητέρα των Ορθοδόξων, δεχόμενος το μνημόσυνο του Πάπα, εφ' όσον ο Πάπας ομολογεί και πιστεύει εκείνα, για τα οποία δεν τον δέχεται η Εκκλησία μας. Όποιος, λοιπόν, ομολογήσει ότι εκείνος (ο Πάπας) ορθοτομεί τώρα τον λόγο της αληθείας, ομολογεί ότι οι δικοί μας πρόγονοι είναι αιρετικοί. Η γνώμη μου λοιπόν ήταν και θα είναι αυτή. Και θα είμαι οπωσδήποτε πάντοτε ακοινώνητος προς τον Πάπα και όσους έχουν κοινωνία μ' αυτόν, όπως οι Πατέρες μας. Διότι πρέπει να μιμούμεθα την ευσέβειά τους, αφού δεν έχομε την αγιωσύνη και την σοφία τους.
Γιατί τραβάμε όσα τραβάμε ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί την αποστασία ,για την προδοσία ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ
Η ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΩΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2006 είναι η αιτία του μνημονίου
Δεν στο αναλύσω παραπέρα το θέμα . Απλά πρόσεχε τι σερβίρεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει δικαιο ο γεροντας οταν λεει : " ...τι κοιμάσαι; Σήκω να κάνης προσευχή, γιατί η πατρίδα κινδυνεύει ..."
Πολλοι οπως και ο Πηραιώς βλεπουν και λένε οτι "Η ΣΑΤΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΛΕΣΧΗ ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ, ΟΠΙΣΘΕΝ ΤΗΣ ΛΕΗΛΑΣΙΑΣ…"
Πολοι καταφευγουν στην προσευχή
Πολλοι την λένε την προσευχή :Ἔτι δεόμεθα ὑπὲρ τοῦ διαφυλαχθῆναι τὴν ἁγίαν Ἐκκλησίαν καὶ τὴν πόλιν ταύτην, καὶ πᾶσαν πόλιν καὶ χώραν ἀπὸ ὀργῆς, λοιμοῦ, λιμοῦ, σεισμοῦ, καταποντισμοῦ, πυρός, μαχαίρας, ἐπιδρομῆς ἀλλοφύλων, ἐμφυλίου πολέμου, καὶ αἰφνιδίου θανάτου, ὑπὲρ τὸν ἵλεων, εὐμενῆ καὶ εὐδιάλακτον, γενέσθαι τὸν ἀγαθὸν καὶ φιλάνθρωπον Θεὸν ἡμῶν, τοῦ ἀποστρέψαι καί, διασκεδάσαι πᾶσαν ὀργὴν καὶ νόσον, τὴν καθ' ἡμῶν κινουμένην, καὶ ῥύσασθαι ἡμᾶς ἐκ τῆς ἐπικειμένης δικαίας αὐτοῦ ἀπειλῆς, καὶ ἐλεῆσαι ἡμᾶς.
Ἔτι δεόμεθα καὶ ὑπὲρ τοῦ εἰσακοῦσαι Κύριον τὸν Θεὸν φωνῆς τῆς δεήσεως ἡμῶν τῶν ἁμαρτωλῶν, καὶ ἐλεῆσαι ἡμᾶς.
Ἐπάκουσον ἡμῶν, ὁ Θεός, ὁ Σωτὴρ ἡμῶν, ἡ ἐλπὶς πάντων τῶν περάτων τῆς γῆς καὶ τῶν ἐν θαλάσσῃ μακράν, καὶ ἵλεως, ἵλεως γενοῦ ἡμῖν, Δέσποτα ἐπὶ ταῖς ἁμαρτίαις ἡμῶν, καὶ ἐλέησον ἡμᾶς.
Πολλοι ...
Χαιρω πολύ δεσποτα . Ετσι είναι !
Πλήν όμως τι μνημονεύεις ?
Τι όμως ωφελεί η προσευχή αυτή αν όσοι την λένε στην μια μασχάλη έχουν τον οικουμενισμό και στην άλλη τον Πάπα ?
Βλασφημία είναι η προσευχή των αιρετικών του Βαρθολομαίου και των σχισματικών παλαιοημερολογιτών
Βλασφημία
Πως να την ακούσει ο Θεός ?
Ας μετανοήσουμε αδελφοί
Ας μετανοήσουμε
Τα εξ Εσπερίας νέφη μαύρα κι άραχνα, οι καιροί ου μενετοί, αν δεν βρούμε ξανά τον ίσιο δρόμο , αν δεν μετανοήσουμε αν δεν αναθεματίσουμε τον Πάπα και όποιον τον μνημονεύει και η κυβέρνηση του μνημονίου να φύγει ... άλλος χειρότερος θα έρθει ....
Ορθοδοξία χρειαζόμαστε .
ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ !
Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια η ψέματα ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΛΗΝ ΟΜΩΣ θέλει " ψάξιμο " του κατά πόσο η πολιτική γεννά αλήθειες , μήθους και προφητείες .... ή η αλήθεια και οι προφητείες πολιτική ..
Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣΔΥΝΑΣΤΕΙΑΣ http://kotsarikos.com/2012/01/02/75298420/
"
Η χαρά του βασιλέως για το κατόρθωμα αυτό του Ιωάννηυπήρξε τόσο μεγάλη, ώστε έβγαλε την βασιλική του σπάθη,την περίζωσε γύρω από την μέση του Ιωάννη και τονονόμασε στρατηγό του Ηνωμένου Βασιλείου.Είναι πια αντικείμενο καθολικής εκτίμησης και θαυμασμού,ενώ η μοναχοκόρη του βασιλιά, Μαρία, τον ερωτεύεταιπαράφορα, χωρίς ωστόσο να τολμήσει να το αποκαλύψειστους γονείς της. Η πριγκίπισσα Μαρία ήταν ωραία, σωστήξανθή καλλονή του βορρά. Ο Ιωάννης δεν άργησε να τηνερωτευτεί και το αμοιβαίο αίσθημα ακολούθησε γρήγορα τοειδύλλιο. Κάποιος μικρόψυχος αυλικός σπεύδει νακαταγγείλει το ειδύλλιο στον πατέρα της πριγκίπισσας κιαυτός αποφασίζει να απομακρύνει για λίγο τον προσφιλήτου στρατηγό από τα ανάκτορα, αφού προηγουμένωςενημερωθεί για την καταγωγή του.Μολονότι ελάχιστοι μήνες είχαν απομείνει για τησυμπλήρωση του τριακοστού έτους της ηλικίας του, οΙωάννης δε θέλησε να αθετήσει το λόγο του και δήλωσεστον πατέρα της αγαπημένης του ότι δεσμευόταν από όρκοιερό και αδυνατούσε να του αποκαλύψει ποίου ήταν γιος.Ο βασιλιάς απόρησε και, παρερμηνεύοντας όσα άκουσε,ζήτησε να μάθει αν η σιωπή σήμαινε ότι ο στρατηγός τουείχε λόγους να ντρέπεται για την καταγωγή του.Στενοχωρημένος ο Ιωάννης απάντησε πως, αντίθετα,μπορούσε και όφειλε να αισθάνεται περηφάνια για τουςπρογόνους του.Με οξυμένη στο έπακρο την περιέργειά του ο Δανόςηγεμόνας ορκίστηκε στο ξίφος του ότι δε θα αποκάλυπτε σεκανένα το μυστικό του στρατηγού, που έβγαλε,συγκινημένος, από το λαιμό το εγκόλπιο του κι έδωσε στοβασιλιά να διαβάσει τον πάπυρο που βρισκόταν μέσα σεαυτό.Ο παλιός χρονογράφος γράφει σχετικά:«Ο βασιλεύς, κατεχόμενος υπό περιεργείας αλλά και υπόαορίστου συγκινήσεως, ήρξατο της αναγνώσεως και ότανεπληροφορήθη, από το ιδιόχειρον σημείωμα τηςαυτοκράτειρας Σοφίας, ότι ο Ιωάννης ΚωνσταντίνουΠαλαιολόγος μετωνομάσθη εις Ιωάννην Χριστιανόν, έμεινενέκπληκτος και έρωτα εν αρχή τον Ιωάννην:«Συ, λοιπόν, είσαι ο υιός του ενδόξου εκείνουΑυτοκράτορος; Συ είσαι ο Πρίγκηψ διάδοχος τουπεπτωκότος βυζαντινού κράτους; Δια τίνα λόγον ηρνείσοτην ομολογίαν και απέκρυψες επί τόσον μακρόν χρονικόνδιάστημα την ένδοξον Βασιλικήν καταγωγήν σου;
Τότε ο Ιωάννης ηναγκάσθη να διηγηθή πάντα και δια τοτραγικόν τέλος της δηλητηριασθείσης μητρός του, δια ναμη γίνη σύζυγος του κατακτητού Μωάμεθ Β'.Η συγκίνησις και η ταραχή του βασιλέως ήσαν τόσοέντονοι, ώστε, εναγκαλισθείς τον Ιωάννην, έκλαιε καικατεφίλει αυτόν. Εν τέλει εδέησε να παρέλθη αρκετή ώρα,όπως συνέλθη.Ακολούθως, υπείκων εις την επιμονήν της συζύγου αυτού,κατέστησε γνωστήν την καταγωγήν του Ιωάννου, λέγωνπρος αυτήν:"Εις αυτόν, φίλτατη, ανήκει το στέμμα τούτο και το Βασίλειον της Δανίας και της Νορβηγίας ολόκληρον. Ειςαυτόν ανήκει η απέραντος αγάπη ημών και του λαού μας".Και ούτω πριν παρέλθη πολύς χρόνος ο βασιλεύςπεριχαρής ανήγγειλεν εις τον λαόν του τους γάμουςΙωάννου του Χριστιανού - Παλαιολόγου μετά της θυγατρόςαυτού Μαρίας και την εις τον δανικόν θρόνον ανάρρησιναυτού.. . »Από εκείνον τον Ιωάννη Χριστιανό το μοναχογιό και διάδοχοτου Μαρμαρωμένου Βασιλιά - καταγόταν ο Δανός πρίγκιπας,που ανήλθε το 1863 στον ελληνικό θρόνο ως Γεώργιος Α'....."