Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Mέχρι πότε θα φωνάζη μόνον 
η "ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ"; 

Ξυπνείστε επιτέλους, Χριστιανοί. 

Πλησιάζει ο καιρός να μας ....αποκεφαλίσουν οι ...χασάπηδες.

Η εικαζόμενη συναίνεσι, ισχύει...

Ο Ιερώνυμος και οι λοιποί ...μακάριοι, μακαρίως υπνούν ύπνον βαρούχιον....

  
«Μορφή απάτης» 

ο εγκεφαλικός θάνατος, 

κατά το 'Nature'!


Στην Ελλάδα (όπως και στην Αγγλία) ο «θάνατος του εγκεφαλικού στελέχους» θεωρείται αναγκαία και ικανή συνθήκη, ώστε να τεκμηριωθεί η διάγνωση του «εγκεφαλικού θανάτου»· περαιτέρω, ο ούτως οριζόμενος «εγκεφαλικός θάνατος» ταυτίζεται με τον βιολογικό θάνατο του ανθρώπου (Απόφαση 9/20-3-1985, 21η ολομέλεια ΚΕ.Σ.Υ., για τη διάγνωση του «εγκεφαλικού θανάτου»).


Προσφάτως, το Συμβούλιο επί της Βιοηθικής τού Προέδρου των Η.Π.Α., στην «Λευκή Βίβλο» (“White Paper”), την οποίαν υπέβαλε προς τον τ. Πρόεδρο των Η.Π.Α., τον Δεκέμβριο του έτους 2008, εχαρακτήρισε την ταύτιση του «θανάτου του εγκε­φαλικού στελέχους» με τον θάνατο του «εγκεφαλικώς νεκρού» ασθενούς ως «εννοιολογικώς ύποπτη και κλινικώς επικίνδυνη» (Controversies in the Determination of Death, A. White Paper by the President’s Council on Bioethics, December 2008, Washington, DC, p. 66).

Περαιτέρω, στο παγκοσμίως γνωστό Επιστημονικό Περιοδικό Nature, δημοσιεύθηκε άρθρο τής Συντάξεως (Editorial) με τίτλο «Η οριοθέτηση του θανάτου» (“Delimiting Death”). 
Στο προαναφερθέν άρθρο γράφεται ότι στην πράξη δυστυχώς οι ιατροί γνωρίζουν ότι, όταν δηλώνουν ότι κάποιος που ευρίσκεται σε υποστηρικτικά μέτρα τής ζωής είναι νεκρός... «δεν είναι δυνατόν να εγγυηθούν» ότι ευρίσκονται σε πλήρη συμφωνία με το γράμμα τού νόμου- ότι, δηλαδή, «η κατάσταση του ασθενούς είναι μη αναστρέψιμη και ότι έχουν απολεσθεί όλες οι λειτουργίες ολοκλήρου του εγκεφάλου».

 Ακόμη, ενώ παρέχεται η γνωστή πληροφορία ότι η ζήτηση των οργάνων υπερβαίνει κατά πολύ τα διαθέσιμα προς μεταμόσχευση όργανα και ότι είναι δυνατόν ο αποδέκτης τής μεταμοσχεύσεως να ζήσει μια πλήρη και υγιεινή ζωή, προστίθεται το πολύ εντυπωσιακό σχόλιο: 
«Έχει έλθει ο καιρός για μία σοβαρή συζήτηση για την επανασχεδίαση [αλλαγή, εννοεί] των νόμων, οι οποίοι ωθούν τους ιατρούς σε μία μορφή απάτης» (Nature, Editorial, Vol. 461, 1 October 2009.).
(Η αναφορά στο δημοσίευμα του Nature έγινε από τους ιατρούς στην ημερίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Γλυφάδας για τον "εγκεφαλικό θάνατο")


«Εικαζόμενη Συναίνεση» για τις Μεταμοσχεύσεις οργάνων

Εκδόσεις Όσιος Γρηγόριος, Ι. Μ. Γρηγορίου Αγ. Όρους


Ὁ νόμος περί μεταμοσχεύσεως ὀργάνων ἀπό ἐγκεφαλικῶς νεκρό δότη ψηφίσθηκε στις  16-6-2011 ἀπό τήν Βουλή τῶν Ἑλλήνων.
Ἡ ἐφαρμογή τοῦ ἄρθρου 8 τοῦ ἐν λόγω νόμου, τό ὁποῖο συνιστᾶ νομοθετική ρήτρα ὑπέρ τῆς «εἰκαζόμενης συναίνεσης», ἀναστέλλεται ἐπί μία διετία (μέχρι τήν 1-6-2013), ὥστε νά προηγηθῆ «συγκεκριμένη ἐνημερωτική ἐκστρατεία».
Τό πρόβλημα πού δημιουργεῖ ἡ συγκεκριμένη ρήτρα εἶναι πολύ σοβαρό.



Ὁ κάθε ἕνας μας εἶναι ὑποχρεωτικά δότης ὀργάνων, ἐφ’ ὅσον δέν ἔχει δηλώσει διαφορετικά. 

Στήν περίπτωσι πού εὑρεθῆ στήν κατάστασι τοῦ ἐγκεφαλικῶς νεκροῦ, μετά ἀπό ἕνα ἀτύχημα π.χ., θά τοῦ πάρουν τά ὄργανα, χωρίς νά δώσουν τό δικαίωμα στούς συγγενεῖς νά διεκδικήσουν γιά τόν ἄρρωστό τους νά μή ἀφαιρεθοῦν τά ζωτικά του ὄργανα.
 

Ὁ πολυσυζητημένος «ἐγκεφαλικός θάνατος» δέν εἶναι ὁ ὁριστικός θάνατος τοῦ ἀνθρώπου. 

Τά ὄργανα λαμβάνονται ἀπό ἕνα βαρειά ἄρρωστο, πού ἐνδέχεται νά ἀνανήψη, καί ὄχι ἀπό νεκρό. 
Ἐπιστήμονες πολλῶν εἰδικοτήτων ἔχουν ἀποφανθῆ ὅτι ὁ «ἐγκεφαλικός θάνατος» δέν εἶναι ὁ θάνατος τοῦ ἀνθρώπου, ἀλλά συμβατικά τόν ὀνομάζουν ἔτσι πρός διευκόλυνσι τῆς διαδικασίας ἀνευρέσεως μοσχευμάτων γιά τίς μεταμοσχεύσεις.

 

Ἡ Ἐκκλησία δέν μπορεῖ νά συγκατατεθῆ στήν ἔννοια τῆς «εἰκαζόμενης συναίνεσης». 

Ὀρθά ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ἀνεκάλεσε τόν ἐκπρόσωπό της ἀπό τόν Ἐθνικό Ὀργανισμό Μεταμοσχεύσεων.


Πρέπει νά πραγματοποιηθῆ εὐρεία ἐνημέρωσις τοῦ λαοῦ μας γιά τούς ἠθικούς καί πνευματικούς κινδύνους πού ἐγκυμονεῖ ἡ εἰκαζόμενη συναίνεσις.



 Ἡ ζωή μας δέν ἀνήκει οὔτε σέ ἐμᾶς τούς ἴδιους οὔτε στό κράτος.
 Ἀνήκει στόν Θεό, πού τήν χάρισε στόν καθένα μας καί πού θά τήν λάβη, ὅταν Ἐκεῖνος ἀποφασίση. 


Οἱ ἀνθρώπινοι σχεδιασμοί γιά δεύρυνσι τῆς δεξαμενῆς ὀργάνων δέν μπορεῖ νά ἐξασφαλίση ἀπό παραχαράξεις τήν ὑπογραφή τοῦ ἁπλοῦ πολίτη, ὅτι δέν θέλει νά εἶναι δότης, ὅταν στίς προδιαγραφές τῆς ἀναγγελλομένης Κάρτας τοῦ Πολίτη ἔχει περιληφθῆ ἡ προσθαφαίρεσις στοιχείων, ἑπομένως καί τῆς δηλώσεως ὅτι δέν εἴμαστε δότες ὀργάνων;



Ὁ Ὅσιος Γρηγόριος
Ἐτήσια ἔκδοσις τῆς ἱερᾶς κοινοβιακῆς
Μονῆς Ὁσίου Γρηγορίου Ἁγίου Ὅρους
Ἔτος 2011 ἀριθμ. 36
σελ. 125-126 

ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ

Από το Αγιον Ορος θέλουμε να ακούμε όχι κακοδοξίες, ούτε ημιαλήθειες, ούτε αναλήθειες, ούτε μισές αλήθειες.
Θέλουμε να ακούμε και να μεταφέρουμε αφτιασίδωτη, ολόκληρη και ακέραια την αλήθεια.
Αρκετά μέχρι σήμερα οι Αγιορείτες σε άλλα ζητήματα αναστάτωσαν και έβλαψαν τους πιστούς με τις ...επιστημονικές αναλήθειές τους.
Λυπούμεθα που η Αγιορείτικη μονή Γρηγορίου δεν λεει και εν προκειμένω ολόκληρη την αλήθεια.
Απορούμε και εξιστάμεθα πως είναι δυνατον να δίδουν ελαφρά τη καρδία το δικαίωμα στους συγγενείς να έχουν τον τελευταίο λόγο της ζωής ή του θανάτου των άλλων;
Πιστεύουν ή δεν πιστεύουν αυτό που λίγο νωρίτερα γράφουν ότι, "η ζωή μας δεν ανήκει ούτε σε μάς τους ίδιους, ούτε στο Κράτος. Ανήκει στο Θεό που την χάρισε στον καθένα μας και που θα την λάβη, όταν Εκείνος αποφασίση";
Οντως, αλλοπρόσαλλος και κακοδοξότατος ο λόγος τους.
Δηλαδή οι συγγενείς μας πότε και από ποιόν εξουσιοδοτήθηκαν γιά να εχουν τον τελευταίο λόγο;
Μήπως από τον Θεό; 
Και πού αναφέρεται;
Στην Γραφή, στους Πατέρες, πού;
Ποιός δίνει στους συγγενείς την δκαιοδοσία να μπορούν αυτοδικαίως να διεκδικήσουν τον άρρωστό τους γιά να αφαιρεθούν ή να μην αφαιρεθούν τα όργανα τους;
Και οι Αγιορείτες τοιουτοτρόπως δεν καθίστανται αυτομάτως ηθικοί αυτουργοί του θανατου των συγγενών τους;
Και δεν καθίστανται ηθικοί αυτουργοί και αλλων πολλαπλών θανάτων, αλλα παρασύρουν και τους αλλους να δέχονται και να υποστηρίζουν τις αντιευαγγελικές και αντορθόδοξες αυτές απόψεις και θεωρίες;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου