Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012
ΕΙΣΤΕ ΤΟ ΟΠΙΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
Ω ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ
Βλέπω τα λεγόμενα "χριστιανικά" ιστολόγια να μην λαμβάνουν καμμία θέσι απέναντι στην εξόντωσι του λαού και της Πατρίδος μας.
Εκτός από ελάχιστα από αυτά, που μετρώνται στα δάχτυλα, τα άλλα, τα περισσότερα ανώνυμα και θρασύδειλλα, δεν παίρνουν καμμία θέσι ασχολούμενα με τα ευσεβίστικά τους που οι ίδιοι κατασκεύασαν μέσα τους σαν "Ευαγγέλιο" κατά τα μέτρα τους, και κατά τα γούστα τους και κατά τα καπρίτσια τους.
Είναι να εξοργίζεται κανείς με την αρρωστημένη και βλαμμένη νοοτροπία τους που αποδεικνύει την αλήθεια του σλόγκαν, ΤΟ ΟΠΙΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ είναι οι ευλαβείς βλαμμένοι χριστιανοί.
Δεν ντρέπεστε , μωρέ;
Δεν αισχύνεσθε μωρέ;
Τόσο μωροί και ηλίθιοι είστε και αποδεικνύεσθε;
Πάλι πίσω από τις πλάτες των άλλων κρύπτεσθε;
Πάλι οι άλλοι θα αγωνίζονται γιά σας;
Για τους μισθούς σας και γιά τα τρόφιμά σας;
Αλλοι θα αγωνίζονται και εσείς θα τα βρίσκετε ετοιμα;
Εσείς δεν φέρετε ανθρώπινες σάρκες, αϋλα και ασαρκα όντα είστε;
Εσείς τί είστε, σκιές και φαντάσματα;
Κουκουλοφόροι, ώ κουκουλοφόροι!!!
Εσάς δεν σας πιάνουν αυτά τα μέτρα;
Δεν λυπάστε τα παιδιά σας, που οι ΧΙΤΛΕΡΙΚΟΙ και οι ΓΚΕΣΤΑΜΠΙΤΕΣ εξόντωσαν κυριολεκτικά το μέλλον τους, και θα πρέπει να φύγουν από την Ελλάδα γιά τα ξένα;
Να πάτε να χαθήτε, δειλοί και άνανδροι, που μάθατε μόνο να κρύπτεσθε κάτω απο τα ράσα των νοσηρών γεροντάδων σας ή των κακόδοξων διδασκάλων σας.
Και μαζί με εσάς και εκείνοι.
Δι' υμάς βλασφημείται το όνομα του Κυρίου εν τοις Εθνεσι.
Το Ευαγγέλιο του Ιησού Χριστού, κατ' αρχάς είναι ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΙ κατά της ΤΥΡΑΝΝΙΑΣ και κατά των ΤΥΡΑΝΝΩΝ.
Που πίνουν το αίμα μας και λεηλατούν την Πατρίδα μας.
Τι δουλειά έχετε εσείς με το Επανασταστικό μήνυμά του;
Το δικό σας "Ευαγγέλιο" είναι ένα αλλο Ευαγγέλιο, ένα χαμομηλάκι θανατηφόρο.
ΕΚΑΣ ΟΙ ΒΕΒΗΛΟΙ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟ “ΒΟΙΩΤΟ”. Αγαπητοί κύριοι της ‘ ’ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ’’ . Όπως γνωρίζετε εσείς και πάρα πολλά άλλα ιστολόγια ότι δεν απαν...
-
Εισαγωγικά Επειδή το κείμενο που ασκεί κριτική ο κ.Σαρρής δημοσιεύτηκε και στο ιστολόγιο ΟΜΟΛΟΓΙΑ δημοσιεύουμε την οφειλόμενη απάντηση : -...
-
- Παναγιώτης Ασημακόπουλος Σημειώσεις περί ομοφυλοφιλίας και πατερικών τοποθετήσεων με αφορμή τη διανομή φυλλαδίου σε μαθητές 1. Οι κ...
-
ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ!!!! Ο ΛΑΦΤΣΗΣ ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΧΑΤΗΡΙ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΣΙΠΟΥΡΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΨΗΤΑ, ας ειναι και Τεσσαρακοστη. Υπουργοί και 21 ...
-
ΜΙΑ ΕΞΑΜΒΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ «ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ “12”» και ο Κος Ανδρεοπουλος, στο καταρρυπωμένο από ψεύδη βιβλίο (ΣΥΝΕΧΕΙΑ, αρ. φ. 321/Μάρτιος 202...
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
ΣΠΟΡΟΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΕΣ “Αλήθειες & ψέµατα” Τι έλεγαν (δήθεν) ένθεν κακείθεν, οι νέοι όσιοι, Παΐσιος, Ιάκωβος, Πορφύριος… για τους “1...
-
Ρωμανίδης: Ἄν φορᾶς τό ἐγκόλπιο γιά νά λιτανεύεις μιά Κολωνακιώτικη ἐκκλησιαστική ἀριστοκρατία ὡς ὑπεροχή, εἶσαι ἕνας μασκαρεμένος ἀπατεων...
-
ΑΝΘΡΑΚΕΣ Ο ...ΘΗΣΑΥΡΟΣ, ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΩΤΕΣ ΑΔΕΛΦΟΙ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΕΧΕΙ ΔΙΚΗΟ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ, Ο ΟΝΤΩΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΣΑΣ. Η Π...
-
πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Συνεχίζονται οι δημοσιεύσεις στον ηλεκτρονικό τύπο που έχουν σχέση με το θέμα της θέσης του Εσταυρω...
Και όμως, κάποιοι, ξεσήκωναν τον κόσμο για barcode και κάρτες, (με τρόμον ανύπαρκτων 666ρίων, αλλά ελέγχου περιουσιών) διότι κατά τη φαντασία τους οδηγούσαν σε υποθετικές παγκοσμιοποιησεις. Τώρα που η παγκοσμιοποίηση έπεσε στο κεφάλι μας, ως χειροπιαστή πραγματικότητα πλέον, (ξένοι διατάζουν, ξένοι ορίζουν, ξένοι διορίζουν, ξένοι ελέγχουν και ξένοι θα απομυζούν τον πλούτο μας) οι τότε αντιρρησίες δεν έχουν αντίρρηση;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑδελφέ Οδυσσέα, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω 100% με το πνεύμα των γραφομένων σου. Το Ευαγγέλιο του Χριστού είναι επανάσταση κατά των παθών, όχι κατά των τυράννων, όπως περιμέναν οι Εβραίοι να τους οδηγήσει ο Μεσσίας κατά των τυράννων τότε Ρωμαίων. Η βασιλεία του Χριστού δεν είναι από τον κόσμο αυτόν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ήμασταν και μεις πιστός λαός βέβαια, δεν θα φτάναν ως εδώ τα πράγματα. Τοιούτος λαός, τοιούτοι άρχοντες.
Kάποιο αλλο Ευαγγελιο διαβαζεις δασκαλε διαφορετικο απο το δικο μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛεει πουθενα το Ευαγγελιο να δεχομεθα και να ανεχομεθα την σαπιλα και τους σαπιους ηγετες, που σαπιζουν γυρω μας τα ΠΑΝΤΑ;
Και εσυ τι κανεις γι αυτο;
Και σαν δασκαλος που εισαι τι διδασκεις στους μαθητες σου;
Οτι κακως εδιωξαν οι προγονοι μας τους Τουρκους πανω απο το κεφαλι μας;
Μαλλον λαχταρας τις μερες που συμβιουσαν Ελληνες και Τουρκοι στα 400 χρονια της δουλειας του Εθνους, οπως τα λαχταραει και ο ομοφρονας σου Βαρθολομαιος.
Το αν ο Χριστος δεχονταν τους Τυραννους του λαου του Ισραηλ και δεν τους πολεμουσε και αυτο ειναι μια μεγαλη πλανη σου.
Διαβασε τα ΟΥΑΙ ΤΟΥ και πες μου σε ποιους τα απηυθυνε;
Γιατι ηλεγξε ο καλογηρος Ιωανννης τον διεφθαρμενο βασιλια;
Τι τον ενδιεφερε αυτον;
Καλογηρος ηταν και ζουσε στην ερημο.
Φιλε δασκαλε διαβασε το Ευαγγελιο με ανοιχτες τις σελιδες του και διαβαζε το καλα.
Ο Χρυσοστομος αν διφωνουσε με την αντιστασι των χριστιανων του στην αδικη διωξι του δεν θα τους αποκαλουσε αγιους και μαρτυυρες.
Εσυ και εγω τι κανουμε για τους αδικως διωκομενους;
Σίγουρα διαφορετικό Ευαγγέλιο διαβάζουμε.Δεν θα προσπαθήσω να κάνω διάλογο, εφόσον πρεσβεύεις το "ου με πείσης καν με πείσης". Εκτός αυτού με λαϊκισμούς και προσωπικές επιθέσεις κανείς δεν οφελείται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαπιστευτήρια πατριωτισμού δεν δίνω σε κανένα. Όσο για το ποιος είναι ομόφρονας του Βαρθολομαίου, φαίνεται από το εορτολόγιο.
Καλή φώτιση αδερφέ Οδυσσέα. Δεν θα σε ξαναενοχλήσω. Εγώ τη συνείδησή μου την έχω ήσυχη απέναντί σου.Εσύ απλά σκέψου αν αδικείς κάποιους με τα "πύρινα" άρθρα σου, κάποιους που αν τους ήξερες θα ντρεπόσουν για την συμπεριφορά σου.
1/1 Αξιότιμε Δάσκαλε
ΑπάντησηΔιαγραφήα) Διαμαρτύρομαι, διότι με τόσο ευαγγελικές απόψεις απέχετε από τον σχολιασμό στην κοινότητα του ιστολογίου. Σας παρακαλώ να σχολιάζετε πιο τακτικά, για να ωφελούμεθα με τους διαλόγους, πνευματικά όλοι.
β) Το Ευαγγέλιο, ορίζει "Σεῖς ὅμως μὴ ὀνομασθῆτε Ραββί (ΔΑΣΚΑΛΟΙ)· διότι ἕνας εἶναι ὁ διδάσκαλός σας, ὁ Χριστός" (Ματθ. κγ΄23).
Εσείς όμως, αναμάρτητα, ονομάζεστε ΔΑΣΚΑΛΟΣ. Είδατε λοιπόν, ότι δεν είναι όλα "άσπρο - μαύρο" στο ευαγγέλιο και ότι εκτός από το γράμμα υπάρχει το πνεύμα και η σωστή ερμηνεία, εκτός από τον νόμον και η οικονομία;
γ) Το θέμα έχει ξανατεθεί από μένα, εδώ, αν βρω το παλιό σχόλιο θα το παραθέσω.
δ) Γράφετε "Το Ευαγγέλιο του Χριστού είναι επανάσταση κατά των παθών, όχι κατά των τυράννων". Δε συμφωνώ. Το Ευαγγέλιο είναι η μεγαλύτερη Επανάσταση και κατά των τυράννων, και κατά των δουλεμπόρων, και κατά των εκμεταλλευτών. Αλλά ειρηνική Επανάσταση. "Πυρ ήλθον βαλείν επί την γην". Δεν διδάσκει αιματοχυσίες και φόνους, καυτηριάζει την τυρρανία, τη δουλεία, την αδικία, την εκμετάλλευση, διδάσκει "μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης", "εφόσον εποιήσατε ενί τούτων των αδελφών μου των ελαχίστων Εμοί εποιήσατε" κ.λπ. Γιατί τα αγνούμε αυτά; Αν στο δρόμο δούμε έναν αλήτη να έχει απαγάγει μια κοπέλα δεν πρέπει να του επιτεθούμε ή να ειδοποιήσουμε την Αστυνομία για να τη σώσουμε; Θα τον αφήσουμε να τη βιάσει; Η κοπέλα αν είναι χριστιανή πρέπει να μην αντισταθεί, να μην επαναστατήσει; Αν δούμε έναν κλέφτη να προσπαθεί να κλέψει την τσάντα ενός μαθητή, δεν πρέπει να υπερασπισθούμε το παιδί; Το παιδί αν είναι χριστιανόπουλο οφείλει να δώσει την σάκκα του στον καθένα; Μα θα μου πείτε, εδώ μιλάμε για βιασμό και κλοπή από το κράτος. Άλλο το Κράτος του Καίσαρα και άλλο το Κράτος του Συντάγματος εν έτει 2012.
Στο β
ΔιαγραφήΑλίμονό μου αν πιστέψω ότι είμαι δάσκαλος κανενός. Υπογράφω έτσι λόγω επαγγέλματος και μόνο.
Στο δ
Συμφωνώ με αυτά που γράφετε. Ίσως με το να υπερτονίσω αυτά που θεωρώ σημαντικά, φάνηκε ότ είμαι αδιάφορος προς τα προβλήματα της κοινωνίας που ζούμε. Αντιθέτως. Απλά ρίχνω αλλού τις ευθύνες. Οι πολιτικοί και οι άλλοι υπηρέτες του άρχοντος του κόσμου τούτου, κάνουν την διαβολική δουλειά τους. Εμείς είμαστε εντάξει; Μας φταίνε οι 300 προδότες, αλλά μήπως ο λαός δεν τους ψήφισε; Μήπως αν ξυπνούσαμε αύριο και δεν υπήρχαν οι τοκογλύφοι και οι δυνάστες μας, αυτός ο λαός θα ήταν καλύτερος; Ή μήπως θα συνέχιζε να βρίζει τα θεία, να πορνεύει, να ζητά το εύκολο χρήμα, να μισεί, να αδικεί;
Δάσκαλε,
Διαγραφήπρωτη φορα σε βλεπω σε αυτο το ιστολογιο.
Συμφωνω με αυτα που γραφεις.
Καταλαβαινω το πνευμα της σκεψης σου.
------------------
Εχεις δικαιο οταν αναρωτιεσαι: εμεις τι κανουμε;
Λενε π.χ. να βρουμε πετρελαιο.
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΒΡΗΚΑΜΕ!
μετα δηλ τι;
Θα ταπεινωθουμε; Σιγα μην επιστρεψουμε στην Εκκλησια!
Αν τωρα ζουμε μεσα στην Πορνεία και στην Ανωμαλια και στην Απιστια και στην ΑΗΔΙΑ και ΑΝΟΗΣΙΑ -
αν βρουμε πετρέλαιο ή χρυσό - ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ που θα γυρισουμε για καλα την πλατη μας απο την Μανα Εκκλησια!
Θα σκεφτομαστε πως να παμε Μυκονο !!!
Συνέχισε Δάσκαλε να γραφεις στο Ιστολογιο!
Μυρμιδόνας
Μάλλον έχουμε πάρει τη συνήθεια από τον ΙΚ και τελευταία από τον Μυρμιδόνα να κάνουμε "λογοπαίγνια". Με εντυπωσίασε η κατ' αρχή σωστή Ευαγγελική τοποθέτησή σας -όπως την εννοούσατε-. Αν έχετε χρόνο, ας λέτε την άποψή σας, την έχουμε ανάγκη, με ανθρώπους που διαφωνήσαμε βρεθήκαμε συναγωνιστές και άνθρωποι που συμφωνούσαμε μας πούλησαν. Το πρόβλημα δημιουργείται, [το κάνω και εγώ], όταν δεν παραθέτουμε επιχειρήματα για διάλογο, αλλά θέλουμε να τα επιβάλουμε σαν την απόλυτη αλήθεια. Μήπως και όσοι υποστηρίζετε είναι "άκαμπτοι" στις απόψεις τους (πάει κάπου η νοσηρά φαντασία μου);
ΔιαγραφήΜαθητής
Μεγάλη αλήθεια αυτό που γράφετε: "με ανθρώπους που διαφωνήσαμε βρεθήκαμε συναγωνιστές και άνθρωποι που συμφωνούσαμε μας πούλησαν".
ΔιαγραφήΕπειδή λοιπόν είμαστε εν δυνάμει συνοδοιπόροι και επειδή η ηλεκτρονική επικοινωνία είναι ψυχρή και υπόκειται πολλές φορές κάτω από την φανταστική θεώρηση που έχουμε για τον άγνωστο συνομιλητή μας, πρέπει να διαλεγόμαστε διαδικτυακά με ακόμη μεγαλύτερη ευγένεια.
2/2
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι άλλο λέει ο κ.Οδυσσέας στο πολύ ωραίο και θεολογικότατο άρθρο του, παρά το ότι στα πλαίσια των χριστιανικών και πολιτικών νομίμων ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΜΑΣ (και όχι δικαιωμάτων μας) οφείλουμε να υπερασπισθούμε τα παιδιά μας, τους ηλικιωμένους γονείς μας, και τους άνεργους και υποψήφιους άνεργους, από τα κοφτερά νύχια και δόντια αδίστακτων κρατικών, που ενώ άλλοι (λαμόγια) πήραν τα δανεικά και τα έφαγαν (χρηματιστήριο, Ολυμπιακά έργα, δημόσια έργα, γέφυρες, λαμογιές, Ζήμενς, εξοπλισμοί κ.λπ) ζητάν να τα ξεπληρώσει ο φτωχός λαός.
Η όλη παρεξήγηση γίνεται από το εξής: Ο Χριστός, οι Απόστολοι, το Ευαγγέλιο, διδάσκουν να υπακούμε στους κοσμικούς νόμους, στους άρχοντες, εκτός αν αυτοί μας λένε να απαρνηθούμε το Θεό. Απόδοτε ουν τα του Καίσαρος Καίσαρι. Δότε κήνσον τω Καίσαρι. πείθεσθε τοις ηγουμένοις κ.λπ., προσεύχεσθε υπέρ Βασιλέων και εν υπεροχή όντων, εξουσίαις υπερεχούσαις υποτασσέσθω. Εδώ είναι το κρίσιμο σημείο: Στην εποχή του Χριστού, των Αποστόλων, των Πατέρων, κυριαρχούσε ως πολίτευμα η Απολυταρχία, μονοκρατορία, αυτοκρατορία, δικτατορία κ.λπ. Κράτος ήταν ο Αυτοκράτορας! Ταύτιση. Μέχρι και τη Βυζαντινή και Οθωμανική Αυτοκρατορία. Στην εποχή μας, και συγκεκριμένα στην Ελλάδα, το Κράτος δεν είναι απολυταρχικό. Ο Χριστιανός υποχρεούται να υπακούει στους Νόμους, αλλά στους Νόμους της Εποχής του, και στον ανώτατο Νόμο, το Σύνταγμα. και μάλιστα στο ακροτελεύτιο άρθρο 120
"Ο σεβασμός στο Σύνταγμα και τους νόμους που συμφωνούν με αυτό και η αφοσίωση στην Πατρίδα και τη Δημοκρατία αποτελούν θεμελιώδη υποχρέωση όλων των Ελλήνων. Ο σφετερισμός, με οποιονδήποτε τρόπο, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξουσιών που απορρέουν από αυτή διώκεται μόλις αποκατασταθεί η νόμιμη εξουσία, οπότε αρχίζει και η παραγραφή του εγκλήματος. Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, που δικαιούνται και υποχρεούνται να αντιστέκονται με κάθε μέσο εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία".
Αν ζούσε ο Χριστός, νομίζω, ότι θα έλεγε "απόδοτε τα του Συντάγματος τω Συντάγματι, τα του Κράτους τω Κράτει και τα του Θεού τω Θεώ". Δεν ασχολήθηκε με επίγειες εξουσίες, ναι, αλλά είπε να υπακούμε στην όποια επίγεια εξουσία έχουμε στην εποχή μας. Αυτή την υποχρέωση δεν τήρησε ο κ.Οδυσσέας στο Δυνατό Άρθρο του; Δεν είναι δικαίωμα προαιρετικό, πλέον, το ενδιαφέρον για τη ζωή μας, τα παιδιά μας, το έθνος μας, την εργασία μας, είναι Υποχρέωση που απορρέει από το Σύνταγμα αλλά και από τους λόγους Του Ευαγγελίου. Αν κάνω λάθος διορθωστε με.
Εις μνήμην αιωνίαν Νικ.Ψαρουδάκη, πρωτοπρ. Γεωργ.Πυρουνάκη
Πιστών Χριστιανών Κοινωνικών Αγωνιστών
Οφείλουμε να λαμβάνουμε υπόψη τις διαφορές των εποχών. Στην εποχή των χρόνων του Ευαγγελίου ο Αυτοκράτορας ανέβαινε στο θρόνο με διαδοχή, ή συνήθως με το σπαθί και ήταν απόλυτος μονάρχης, αυθέντης και "Δεσπότης" (το όνομα κακώς το πήραν και οι επίσκοποι, μαζί με τη στολή του). Έτσι ήταν το κοσμικό σύστημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα, άρχων, εξουσία, είναι ο Λαός. Ευλογημένη δημοκρατία έχουμε. Επειδή δε γίνεται να συνέρχονται 8 εκατομμύρια Έλληνες και να αποφασίζουν, κάθε Νομός εξουσιοδοτεί με ψήφο βουλευτές, για να τον εκπροσωπούν στην Βουλή και στην Κυβέρνηση. Είναι ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ του χριστιανού, στα πλαίσια της Ευαγγελικής εντολής, να εκλέξει άξιο Βουλευτή, Υπουργό, Πρωθυπουργό, Κυβέρνηση. Όλοι τους είναι υπηρέτες του λαού, υπ-ουργοί (υπό+έργον, υπό το έργο που τους ανέθεσε ο Λαός), ο δε πρώτος υπουργός, πρωθ-υπουργός. Ο χριστιανός, ο λαός, είναι ο Άρχων στη Δημοκρατία και έχει και υποχρέωση ΕΛΕΓΧΟΥ, αυτών που εξουσιοδότησε να τον εκπροσωπούν. Δε σημαίνει ότι επειδή τους έβγαλε βουλευτές θα τους αφήσει για 4 χρόνια να κάνουν ότι θέλουν. Δεν είναι μόνο για ρουσφέτια ο ψηφοφόρος αλλά και για έλεγχο. Και όταν μπορεί στα πλαίσια του Νόμου, να συμμετέχει σε κάποια αποκατάσταση αδικίας, οφείλει να το κάνει.
Δε λέμε για αιματοχυσίες.
Εκτός από χριστιανοί είμαστε και πολίτες. Έχουμε ως Έλληνες πετρέλαια και φυσικό αέριο, χρυσό και όσμιο και αντί να ζούμε αξιοπρεπώς επιτρέπουμε να μας εμπαίζουν αυτοί που στην Κατοχή έκαψαν, δολοφόνησαν, κατέστεψαν, λεηλάτησαν, πήραν δάνειο και χρυσό και δεν το επέσρεψαν, ούτε πλήρωσαν αποζημιώσεις; Και θέλουν να μας πάρουν τα πετρέλαια, με δικαιολογία τα δάνεια; Και αντί στα πλαίσια των Υποχρεώσεών μας από το Νόμο και το Σύνταγμα να απαιτούμε ΕΚΛΟΓΕΣ, δεχόμαστε να παίρνουν αποφάσεις βουλές που δεν εκπροσωπούν τη Λαϊκή Βούληση;
Το άρθρο του κ.Οδυσσέα είναι βαρύ θεολογικό, Χριστιανικό, ανθρώπινο.
Περιπτώσεις όπως το 1821 και το 1940 είναι από αυτές όπου πραγματικά συγκρούεται το χριστιανικό "ου φονεύσεις" με τον εθνοπατριωτικό αγώνα για την ελευθερία από βασανιστές και τυρράνους. Είναι μεγάλο θέμα. Αν θέλουμε να είμαστε με το Ευαγγέλιο, το "ου φονεύσεις" υπερισχύει. Αλλά και θεολόγοι που στηρίζουν ρητά τη χριστιανική αλήθεια, όταν η Πατρίδα τους κάλεσε, ανταποκρίθηκαν, ως αξιωματικοί μάλιστα ηγέτες μεγάλης δύναμης πυρός. Έχω ένα σκεπτικό επ' αυτού. Τους "ιεχωβάδες" που κατηγορούν τους χριστιανούς ότι παίρνουν όπλα, (τα κορόϊδα ας σκοτωθούν, και αυτοί ας απολαμβάνουν την ελευθερία από το αίμα των ορθοδόξων) τους ρωτώ: Εσύ οδηγάς αυτοκίνητο: Λένε ναι. Λέω: Όχι μόνο με όπλο αλλά και με ΙΧ υπάρχει περίπτωση να σκοτώσεις κάποιον (δυστύχημα). Γιατί ενώ οδηγάς ΙΧ δεν παίρνεις όπλο; Λέει: Μα όταν οδηγώ, προσέχω! Απαντώ: Και άν κάποιος θέλει να αυτοκτονήσει και πέσει στις ρόδες του ΙΧ σου; Λέει: Ε τότε δε θα φταίω εγώ, αυτός θα φταίει. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ !!! του λέω, το επιχείρημά μου! Η ένοπλη υποχρέωση προς την Πατρίδα του Χριστιανού, είναι όπως η οδήγηση αυτοκινήτου. Δεν θέλει να σκοτώσει. "Ου φονεύσεις" . Αν όμως ένας παράφρων εχθρός θέλει να αυτοκτονήσει, αυτός ο ίδιος θα έχει την ευθύνη!!! Κανείς δεν υποχρεώνει τον κατακτητή να έρθει στην πατρίδα σου, στο σπίτι σου, ΣΤΗΝ ΚΑΝΗ ΤΟΥ ΟΠΛΟΥ ΣΟΥ!. Αν θέλει να αυτοκτονήσει, και ιδίως με τις νέες τεχνολογίες, πυραύλους και διασταυρούμενα πυρά... εξαϋλωθεί, αυτός φταίει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά στην περίπτωση της αγανάκτησης κατά όσων θέλουν να μας κάνουν κουρελήδες με μισθούς 250 Ευρώ, δε μιλάμε για ... αιματοχυσία!.
Μιλάμε για ηθική υποχρέωση και Χριστιανικό καθήκον, πείνασα και ουκ εδώκατε μοι φαγείν, εδίψησα, γυμνός ήμην, και Εθνικό Συναγερμό γιατί θάβουν το έθνος.
Τι να λέμε
Το ευαγγέλιο λέει αποδώσατε τα του Καίσαρος αλλά και εάν ουκ αν λάβεις παρά του μη έχοντος πως θα αποδώσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΛΑ, ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ.
ΔιαγραφήΑΥΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ! ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ!
(Κι εγώ αναγκάστηκα να δανειστώ από πιστωτικές κάρτες, με επιτόκιο 17% για να αποδώσω "τα του καίσαρος καίσαρι" - τα χαράτσια.
Την επόμενη φορά, όμως, γιατί να μην εφαρμοστεί το επίσης Ευαγγελικό "εί τινός τι εσυκοφάντησα αποδίδωμι τετραπλούν"; (Όποιον το κράτος ξετίναξε οικονομικά κλέβοντάς τον με υπερβολικούς φόρους, να του τα επιστρέψει τετραπλάσια);;;
ΕΔΩ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΦΟΡΩΝ, ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΕΤΡΑΠΛΑΣΙΑ;
ΔιαγραφήΤΑ ΕΦΑΓΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΒΓΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ
ΠΕΤΑΞΕ ΤΟ ΠΟΥΛΑΚΙ
ΠΛΗΡΩΣΕ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΕ, ΠΕΘΑΝΕ ΑΝΕΡΓΕ
Aγαπητε Δασκαλε επιχειρηματα σου εφερα γιατι διαμαρτυρεσαι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαφωνεις λες.
Πες μας τις διαφωνιες σου.
Συζητουμε, διαλεγομεθα.
Ποιος σε διδαξε να εξαπτεσαι με το παραμικρό;
Ειναι φερσιμο χριστιανικο αυτο;
΄Η φονταμενταλιστικο;
Αγαπητέ Οδυσσέα τα επιχειρήματα δεν τα δέχομαι, όταν δεν προβάλλονται σε ήρεμο κλίμα. Δεν έχω να χωρίσω κάτι μαζί σου και τα μηνύματά μου, όπως μπορεί να κρίνει ο καθένας είναι ηπίων τόνων. Σε ήρεμες συζητήσεις συμμετέχω.
ΔιαγραφήΌσο για το φέρσιμο μου σίγουρα δεν είναι χριστιανικό, γι' αυτό περιμένω από σένα και άλλους αδερφούς να με διδάξετε, έτσι ώστε να ωφεληθώ και να γίνω καλύτερος.
Κάποιες παρατηρήσεις:
ΑπάντησηΔιαγραφή1/ Ο χριστιανός πρέπει να είναι πράος, όχι βλάκας.
2/ Το "πυρ ήλθον βαλείν επί την γην" (Λουκ. 12. 49) δεν σημαίνει "φωτιά ήρθα να βάλω πάνω στη γη" και ειδικά στα< καταστήματα της Κοραή! Σημαίνει "φωτιά ήρθα να βάλω στις καρδιές σας" με τα λόγια μου.
3/ Αυτό το "Πιστών Χριστινών", ας έλειπε.
ΙΚ
"Πιστών Χριστιανών", όχι ...Χριστινών, κύριε ΙΚ. Θεωρούνται πρότυπα Πιστών Αγωνιστών Χριστιανών, μαζί με τον π.Αυγουστίνο, τον Αμβρόσιο Ελευθερουπόλεως, τον ιστολόγο μας κ. Οδ. Τσολογιάννη, έχετε κάτι αρνητικό υπόψη;
ΔιαγραφήΤο πυρ στα καταστήματα δεν το έβαλαν οι εκατοντάδες χιλιάδες Πατριώτες αλλά μερικές δεκάδες κουκουλοφόροι, καταγγελθέντες στη βουλή και ως όργανα παρακρατικά. Για άλλο πυρ μιλάει όμως το σχόλιο.
Το «Πῦρ ἦλθον βαλεῖν ἐπὶ τὴν γῆν, καὶ τί θέλω εἰ ἤδη ἀνήφθη» ερμηνεύεταιεται με το «οὐκ ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην ἀλλὰ μάχαιραν» (πνευματικήν).
Μεταξύ Χριστιανών ο Κύριος προσφέρει ειρήνη «τήν εἰρήνην διά παντός» , «εἰρήνην τήν ἐμήν δίδωμι ὑμῖν· οὐ καθώς ὁ κόσμος δίδωσιν ἐγώ δίδωμι ὑμῖν» .
Μεταξύ Χριστιανών και αμαρτίας όμως, Ο Κύριος βάζει πυρ και μάχαιραν (φωτιά και τσεκούρι):
«Πῦρ ἦλθον βαλεῖν ἐπὶ τὴν γῆν, καὶ τί θέλω εἰ ἤδη ἀνήφθη! βάπτισμα δὲ ἔχω βαπτισθῆναι, καὶ πῶς συνέχομαι ἕως οὗ τελεσθῇ! δοκεῖτε ὅτι εἰρήνην παρεγενόμην δοῦναι ἐν τῇ γῇ; οὐχί, λέγω ὑμῖν, ἀλλ' ἢ διαμερισμόν. ἔσονται γὰρ ἀπὸ τοῦ νῦν πέντε ἐν οἴκῳ ἑνὶ διαμεμερισμένοι, τρεῖς ἐπὶ δυσὶ καὶ δύο ἐπὶ τρισί διαμερισθήσονται πατὴρ ἐπὶ υἱῷ καὶ υἱὸς ἐπὶ πατρί, μήτηρ ἐπὶ θυγατρὶ καὶ θυγάτηρ ἐπὶ μητρί, πενθερὰ ἐπὶ τὴν νύμφην αὐτῆς καὶ νύμφη ἐπὶ τὴν πενθεράν αὐτῆς »
«Δοκεῖτε ὅτι εἰρήνην παρεγενόμην δοῦναι ἐν τῇ γῇ; Οὐχί λέγω ὑμῖν ἀλλ' ἤ διαμερισμόν» «μὴ νομίσητε ὅτι ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην ἐπὶ τὴν γῆν• οὐκ ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην ἀλλὰ μάχαιραν. ἦλθον γὰρ διχάσαι ἄνθρωπον κατὰ τοῦ πατρὸς αὐτοῦ καὶ θυγατέρα κατὰ τῆς μητρὸς αὐτῆς καὶ νύμφην κατὰ τῆς πενθερᾶς αὐτῆς».
Μπορεί να είναι πρότυπο οι τεθνεώτες, αλλά οι ζώντες καλύτερα να μην αυτοχαρακτηρίζονται, ως πιστοί χριστιανοί (και όχι χριστινοί, από παραδρομή και όχι εξ επίτηδες).
ΔιαγραφήΤο ότι το πυρ δηλώνει την καρδιά, το αποφεύγουμε.
ΙΚ
Τι σχέση έχει το εορτολόγιο με τους ομόφρονες του Βαρθολομαίου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι οι αγιορείτες (και πολλοί άλλοι) έχουν άλλο εορτολόγιο, είναι όμως ομόφρονες με το Βαρθολομαίο.
ΙΚ
Ακριβώς αυτό εννοώ. Όσο ομόφρονας με το Βαρθολομαίο μπορεί να είναι κάποιος που κακώς και αδίκως χαρακτηρίστηκε τουρκόφιλος, τόσο μπορεί να είναι και κάποιος που επιτελεί τις εορτές την ίδια ημερομηνία μαζί του.
ΔιαγραφήΕάν ο Βαρθολομαίος χαρακτηρίστηκε τουρκόφιλος, τότε θα πρέπει αντίστοιχα να χαρακτηριστεί:
ΔιαγραφήΟ Θεόδωρος αιγυπτιόφιλος,
Ο Ιγνάτιος συριόφιλος
Ο Θεόφιλος ιορδανόφιλος.
ΙΚ
Αυτα που εγραψα στον δασκαλο για τον Βαρθολομαιο εννοουσα αυτα που ο ιδιος δηλωσε για την αγαστη συμπνοια Τουρκων και Ελληνων κατα την Τουρκικη δουλεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρωτοφανεις εξοργιστικες δηλωσεις.
Τωρα το εορτολογιο τι σχεσι εχει με εμας δεν το καταλαβα.
Μηπως ο Δασκαλος ειναι με τους παλαιοημερολογιτες, ενω εμεις ειμαστε με τον Βαρθολομαιο;
Κατι τετοιο καταλαβα.
Μηπως μπορει να μας εξηγησει;
Ναι, γιατί δεν υπήρχε αγαστή σύμπνοια στα πρώτα 200 χρόνια της δουλείας; Ακόμη και σε κοινά νεκροταφεία εθάβοντο. Αργότερα, μετά το 1650 άρχισαν οι διωγμοί και οι δηώσεις, οι καταστροφές και το παιδομάζωμα.
ΔιαγραφήΙΚ
Αγαπητέ Οδυσσέα έγραψες αυτολεξί:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Και σαν δασκαλος που εισαι τι διδασκεις στους μαθητες σου;
Οτι κακως εδιωξαν οι προγονοι μας τους Τουρκους πανω απο το κεφαλι μας;
Μαλλον λαχταρας τις μερες που συμβιουσαν Ελληνες και Τουρκοι στα 400 χρονια της δουλειας του Εθνους, οπως τα λαχταραει και ο ομοφρονας σου Βαρθολομαιος".
Ο Βαρθολομαίος τα δήλωσε αυτά. Από που όμως συμπέρανες ότι συμφωνώ μαζί του; Φαίνεται κάτι τέτοιο από τα γραφόμενά μου; Ή μήπως επειδή δεν συμφωνώ με τα γραφόμενά σου είμαι "τουρκόφιλος", τακτική προσφιλή σε άλλους χώρους, όπου αντίστοιχα όταν κάποιος διαφωνεί τον στιγματίζουν ως "φασίστα";
Γι' αυτό λέω μήπως, με την ίδια λογική κι εσύ που συνεορτάζεις με το Βαρθολομαίο (λόγω κοινού εορτολογίου), μήπως σημαίνει ότι είσαι ομόφρονάς του;
Εν πάση περιπτώση δεν στέκομαι παραπάνω σε αυτό, θεωρώ ότι ο σκοπός σου δεν ήταν να με προσβάλλεις, απλά επειδή είμαι νήπιο στα πνευματικά και δεν έχω αποκτήσει ταπείνωση, θέλω να μου μιλάνε με ευγένεια και να μη με αδικούν.
Όσο για το αν είμαι με τους παλαιοημερολογίτες (που είμαι, πάππου προς πάππου, χωρίς να έχω αυταπάτες βέβαια ότι μόνο το εορτολόγιο θα με σώσει), τις απόψεις μου θα τις βρείτε εδώ:
krufo-sxoleio.blogspot.com
Υ.Γ.Οφείλω να ευχαριστήσω τον Οδυσσέα για την άψογη φιλοξενία, που σε λίγα ιστολόγια βρίσκεις (στα περισσότερα πέφτει μάχαιρα λογοκρισίας).
Φιλε δασκαλε ειδες που με παρεξηγησες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Βαρθολομαιος μιλησε παλαιοτερα για συμπνοια Τουρκων και Ελληνων την περοδο της Τουρκοκρατιας.
Και ξεσηκωθηκαν καποιοι ξεβρακωτοι και εκαμαν την Επαναστασι.
Μηπως λοιπον και εσυ θεωρεις την Επαναστασι κατα των Τυραννων Τουρκων αντιχριστιανικη;
Αυτο εννοουσα.
Γι αυτο μιλησα για ταυτισι σου με τον Βαρθολομαιο.
Το Ευαγγελιο αγαπητε μου δασκαλε συμβαδίζει με τις ανθρωπινες καταβολες του και τις βαθυτατες επιθυμιες του.
Και με την ελευθερια του.
Αναστεναζε η Εκκλησια του Χριστου τους πρωτους αιωνες απο τους φοβερους διωγμούς των Τυραννων Αυτοκρατορων.
Με τον Μεγα Κωνσταντινο απελευθερωθηκε.
Και η Εκκλησια ανεπνευσε.
Και αντι για το μαρτυριο του αιματος, εχουμε τωρα το μαρτυριο της συνειδησεως.
Και εναν νεο Πολιτισμο σε ολους τους κοινωνικους τομεις.
Και μια Χιλιοχρονη Βυζαντινη Αυτοκρατορια Δοξας και Πολιτισμου.
Αγαπητέ Οδυσσέα, είναι λίγο άσπρο-μαύρο, αυτό το δίλημμα χριστιανικού-αντιχριστιανικού για κάτι τόσο γενικό και το οποίο συνίσταται σε πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες.
ΔιαγραφήΓενικά δεν θεωρώ αντιχριστιανική την επανάσταση του 1821, αφού ήταν πόλεμος απελευθερωτικός και αμυντικός που σκόπευε στην απελευθέρωση των χριστιανών, από την δουλεία, τον εξισλαμισμό,τον θάνατο.
Υπάρχει όμως κι ένα ωραίο άρθρο εδώ:
http://o-nekros.blogspot.com/2011/04/blog-post_30.html
που βλέπει το ζήτημα πιο σφαιρικά και μπορώ να πω ότι με καλύπτει σε μεγάλο ποσοστό.
Αυτά είναι μεγάλα θέματα φυσικά και δεν μπορούν να εξαντληθούν με μερικά σχόλια.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία και πάλι