Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Η ΣΙΓΟΝΤΑΡΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ «αρχή» των «Ακτίνων» : Αφήστε το σχόλιό σας και να είστε σίγουρος, πως αν εκφράζει την Παράδοση της Εκκλησίας,...
-
Πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Κατά την διάρκεια της Θείας Λειτουργίας στον ιερό ναό του Αγίου Γεωργίου στο Φανάρι την Κυριακή 30 Ν...
-
Δένδιας: “Ναι” στον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών 14 Ιαν 2024 Υπέρ της διάταξης που αφορά τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών, δηλώνει ο υπο...
-
Επιμέλεια: πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ Α.Θ.Π. ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟ Α΄ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ Δ...
-
Ανοιχτή Επιστολή πρός: Δημήτρη Νατσιό – Κυριάκο Βελόπουλο – Αφροδίτη Λατινοπούλου – Νίκο ΠαπαδόπουλοDec Το Φανάρι συναντά τον Πάπα — κι εσείς; Κυρίες και κύριοι πρόεδροι, Γράφω με σεβασμό προς τους θεσμούς, αλλά και με την ευγενική εκείν...
-
Το ''ΠΙΣΤΕΥΩ'' που εκφωνήθηκε στη Νίκαια της Βιθυνίας ---------------------------------------------------------- Παρέμ...
-
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ κ.Ν.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Επειδή το τελευταίο διάστημα βλέπω να κυκλοφορούν άρθρα και σχολιασμοί που «ανακαλύπτουν» ότι πρέπει ν...
-
Έρευνα: Πρωτοπρεσβύτερος Δημήτριος Αθανασίου. Εισαγωγικά Η επίσκεψη του Πάπα Λέοντος ΙΔ στο Φανάρι στις 30 Νοεμβρίου 2025, μας δίνει...
-
Εικόνες με ""Ορθοδόξους "" και Αιρετικούς πού τίς βλέπει ό Διάβολος και γελάει! Γελάει, για τον προδοτικό τους χαρακτ...
-
Παρέμβασις ε ἰ ς τ ὴ ν ε ἰ σήγησιν το ῦ π. Σεραφε ὶ μ Ζήση Το ῦ ἱ ερομονάχου Ε ὐ θυμίου Τρικαμην ᾶ (παλιότερο κείμ...
Όλα ωραία και καλά στη σύντομη ιστορία της Ελλάδας, αλλά οι Δημιουργιστές θα σας πάρουν με τις πέτρες:
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ατελής αρχάνθρωπος ή ο τέλειος Χόμο Σάπιενς είναι ο Αδάμ; Ο πρώτος δεν μπορεί να είναι, γιατί είναι ατελής, ο δεύτερος μπορεί να είναι, γιατί είναι τέλειος, αλλά τότε τι είναι ο πρώτος, προ-αδαμιαίος;
Τώρα, ως προς τους Κρητικούς, αυτοί δεν χαίρουν καλής φήμης και οι απόγονοί τους οι Παλαιστίνιοι είναι καταδικασμένεοι θεόθεν:
«Έρχεται η μέρα της καταστροφής όλων των Φιλισταίων. Κανένας δεν θα μείνει για να βοηθήσει την Τύρο και τη Σιδώνα, γιατί ο Κύριος θα καταστρέψει τους Φιλισταίους, θα εξολοθρέψει από της Κρήτης το νησί όσους θα έχουν επιζήσει» (Ιερ. 47. 4). «Θα βάλει ο Κύριος τέλος στην εθνική κυριαρχία των Φιλισταίων, που γι’ αυτήν τόσο πολύ καμάρωναν. Θα πάρει μέσα απ’ το στόμα τους το κρέας που ακόμη στάζει αίμα, κι από τα δόντια τους τις βδελυρές τροφές. Τότε, όσοι Φιλισταίοι απομείνουν θα ανήκουν στο Θεό μας και θ’ αποτελούν αναπόσπαστο τμήμα του λαού του Ιούδα» (Ζαχ. 9. 6-7).
Αλλά μία και μοναδική φωνή ακούγεται: Αυτή του Κ. Καραμανλή!
ΙΚ
Αποκατάσταση Βιβλικής Αλήθειας, Κειμένου Π.Δ. και διαφωνία περί χαρακτηρισμού των Κρητών.
ΑπάντησηΔιαγραφήα) Οι Παλαιστίνιοι και οι Φιλισταίοι καμμία μα καμμία απολύτως σχέση δεν έχουν με τους Κρήτες.
Πρόκειται για πλάνη εκ παρανοήσεως, που πολλαπλασιάζεται για πολιτικούς και διπλωματικους λόγους, επαναλαμβανόμενη στα κείμενα αρκετών άσχετων "ειδικών" βιβλικών και πολιτικών. Συνεπώς στο κείμενο της Π.Δ. που παρατίθεται, όπου αναφέρεται "Φιλισταίος" εννόησε "όχι Κρητικός" αλλά "Φιλισταίος".
Αν κάποια στιγμή οι Φιλισταίοι είχαν καταλάβει μέρος της Κρήτης, και ο Κύριος αποφάσισε να τους εξολοθρέψει από της Κρήτης το νησί, οι "Φιλισταίοι" ήσαν "Φιλισταίοι κατακτητές" και οι "Κρήτες" ήσαν "εντόπιοι Κρήτες". Οι Φιλισταίοι δεν ήσαν Κρήτες. Καμμία σχέση. Αν έχει έτσι η ιστορία διότι επιφυλασσόμαστε για το παρατεθέν μεταφρασμένο κείμενο, την Κρήτη ή τμήμα της κατέκτησαν κατά καιρούς Άραβες, Τούρκοι, Ενετοί, Σαρακηνοί πειρατές, αυτοί δεν ήσαν ούτε ονομάστηκαν Κρήτες, και όταν ήρθε η ώρα τους, έφυγαν σαν Άραβες, Τούρκοι, Ενετοί κ.λπ., όπως δηλ. ήρθαν.
β) Κατά την προσωπική μου άποψη, και της πλειοψηφίας άλλων, μετά Χριστόν οι Κρήτες έχουν καλή φήμη. Η φράση "Οι Κρήτες δεν χαίρουν καλής φήμης", απηχεί προσωπικές απόψεις του ΙΚ ή και μειοψηφίας άλλων. Συνεπώς έπρεπε να συμπληρωθεί η φράση "κατά τη γνώμη μου", ενώ ακούγεται ότι κακή φήμη έχουν κάτοικοι άλλων περιοχών της Ελλάδας αλλά εν Χριστώ Ιησού που μας σώζει εν δυνάμει όλους, προς τί να τους κατονομάσουμε;
Μας εκπλήσσει όμως, ο αντικρητικός σχολιασμός του ΙΚ, όταν στο παρόν ιστολόγιο μόλις αναρτήθηκε άρθρο του εκλεκτού Κρητός κληρικού π.Βασιλείου Βολουδάκη και μόλις δημοσιεύθηκε σχόλιο που αναφέρεται στην Κρητική καταγωγή του π.Αυγουστίνου Καντιώτη (Κάντια = Ηράκλειο Κρήτης). Δεν έχουν "καλή φήμη";
Με αφορμή άλλη ανάρτηση, γενικευμένα αντικρητική επίσης, σχολιάστηκε τότε επαρκώς το "Κρήτες αεί ψεύσται", και απαντήθηκε ικανοποιητικά, και αφού το σχόλιο υφίσταται στο αρχείο του ιστολογίου, ας μην το επαναλάβουμε, όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να το αναγνώσει.
Σημειωτέον, αλλά αυτό είναι θέμα για άλλη ανάπτυξη ,ότι πολλοί, ίσως η πλειονότητα από τους σημερινούς Κρήτες είναι απόγονοι των "Βορείων Ελλήνων", μετά την κάθοδο των Δωριέων στην αρχαιότητα, Βυζαντινών αποίκων, και Μικρασιατών προσφύγων, που επί Νικηφόρου Φωκά το 961 μ.Χ, οι ναύτες των 3.300 πλοίων παρέμειναν στην Κρήτη, αργότερα τα 12 Αρχοντόπουλα και οι Βυζαντινές οικογένειες περ. 1100 μ.Χ. μετανάστευσαν μόνιμα στην Κρήτη και πολύ πρόσφατα στην ανταλλαγή των πληθυσμών, πρόσφυγες από τη Μ.Ασία ήρθαν στην Κρήτη. Επίσης και πολλές αποικίες των Ελλήνων του Πόντου και Μ.Ασίας ξεκίνησαν από τη Μίλητο, αποικία Κρητών της Μιλάτου της Κρήτης.
Απόσπασμα απο το εκτεταμένο κείμενο μελέτης του Κων/νου Σιαμάκη, περί ερμηνείας της λέξεως "δεξιολάβοι" (Πράξ.23,23) Περιοδικό Μελέτες τ.7
ΑπάντησηΔιαγραφή"Οἱ κερτί, ποὺ ἑβραϊστὶ γράφονται στὸ μασοριτικὸ συντομογραφικῶς κρτι, στὰ χειρόγραφα τῶν Ο' ἀνευρίσκονται ὡς χερτὶ χεττὶ χερεθθὶ χερεθὶ χελεθθὶ χελεθί, στὸν Ἀκύλα χερηθί, καὶ στὸ Σύμμαχο χερηθαῖοι, ἦταν κομμάντος ποὺ δροῦσαν μόνο μὲ μικρὸ ξίφος (στιλέτο), τὸ ὁποῖο χειρίζονταν μὲ πολλὴ τέχνη ‒ ἡ ὀνομασία σημαίνει “σφαγεῖς” ‒ καὶ ἀσφαλῶς πρέπει νὰ ἦταν κοντὰ στὸ βασιλέα. τὴν πολεμικὴ αὐτὴ τέχνη πρέπει πρὶν ἀπὸ τοὺς Ἰσραηλῖτες νὰ τὴν εἶχαν οἱ Φιλισταῖοι (Πλστιμ = Παλαιστινοὶ γραφόμενοι στὸ ἑβραϊκό, καὶ Φιλιστιὶμ μεταγραφόμενοι στοὺς Ο' ), γι̉ αὐτὸ καὶ μιὰ ἀπὸ τὶς ὀνομασίες των, ἀπὸ τὸν παλιὸ καιρὸ ποὺ ἦταν δυνάστες τῶν Ἰσραηλιτῶν ἔχοντάς τους σὰν Εἵλωτες, εἶναι στὸ ἑβραϊκὸ τῆς Π. Διαθήκης κρτιμ, ἤτοι “σφαγεῖς”, ἡ ὁποία μερικὲς φορὲς στοὺς Ο' μεταφράζεται ἀλλόφυλοι (Ἠσ 2,6˙ 61,5), ὅπως ἔλεγαν οἱ Ἰσραηλῖτες μόνο τοὺς Φιλισταίους, καὶ οὐδέποτε ἄλλον ξένο λαό. ὅταν πρόκηται γι̉ αὐτούς, τὸ μασοριτικὸ ἔχει μιὰ δεύτερη συντομογραφία τοῦ ὀνόματος, κρτιμ, μὲ ὡλοκληρωμένη δηλαδὴ τὴν κατάληξί του, μὲ τὴν ὁποία ὁ πληθυντικὸς φαίνεται σαφῶς, ἐνῷ ὅταν πρόκηται γιὰ τοὺς Ἰσραηλῖτες κομμάντος, οἱ μασορῖτες, ἐπηρεασμένοι ἀπὸ τὰ χειρόγραφα τῶν Ο', τοὺς ὁποίους ἐπαναμεταφράζουν, γράφουν μόνο κρτι, ἐπειδὴ δὲν κατάλαβαν ὅτι πρόκειται γιὰ τὴν ἴδια λέξι˙ ἢ ἴσως ἐκεῖνοι μὲν κατάλαβαν, ἀλλ̉ ἔκαναν ἔτσι συμβατικὴ διάκρισι μεταξὺ Ἰσραηλιτῶν κομμάντος καὶ Φιλισταίων, ἐκεῖνοι δὲ ποὺ δὲν κατάλαβαν εἶναι οἱ σημερινοὶ “βιβλικοὶ ἐπιστήμονες”, ποὺ δὲν διακρίνονται μόνο γιὰ τὶς χοντρὲς μπαροῦφες των τὶς ὁποῖες φλυαροῦν ὡς “ἀπόψεις”˙ ὅλο “ἀπόψεις” εἶναι, καὶ ἀπὸ γράμματα τελείως φτωχοί. σὲ τέσσερα χωρία δυὸ προφητῶν (Σφν 2,5˙ 2,6˙ Ἰζ 25,16˙ 30,5) κάποιοι ἀρχαῖοι ἀναγνῶστες, μᾶλλον Ἰουδαῖοι, ξέροντας ὅτι τὸ ἑβραϊκὸ ἔχει κρτιμ, διάβασαν κι ἔγραψαν στὸ περιθώριο χειρογράφων τῶν Ο' ὡς ἀνάγνωσί τους Κρῆτες ἢ Κρήτη, γραφὲς ποὺ σὲ δεύτερο χρόνο παρεισέφρησαν σὰ γλωσσήματα, σὰ διορθώσεις δηλαδὴ παροραμάτων ἀντιγραφῆς ποὺ “ἀποκαταστάθηκαν στὴ θέσι τους”, μέσα στὸ κείμενο, καὶ ἀντικατέστησαν τὶς αὐθεντικὲς ἀλλόφυλοι ἢ γῆ ἀλλοφύλων. ἔτσι σήμερα δημιουργήθηκαν ἀπὸ μερικοὺς οἱ πεπλανημένες ἀντιλήψεις ὅτι οἱ ἀναφερόμενοι εἶναι οἱ Κρῆτες ἢ ὅτι οἱ Φιλισταῖοι ἦταν Κρῆτες. ἡ γελοία αὐτὴ ὑπόθεσι ἔχει κι ἄλλα εὐτράπελα, ποὺ δὲν εἶναι τώρα τῆς ὥρας. στὶς περιπτώσεις αὐτὲς ὁ Ἀκύλας ἔχει ἄλλοτε χερεθιὶν (= -ὶμ ) κι ἄλλοτε ἔθνος ὀλέθριον (= ἐξολοθρευταί, σφαγεῖς), ὁ Θεοδοτίων ἄλλοτε καριθὶμ κι ἄλλοτε ἔθνος ὀλεθρίας, ὁ Σύμμαχος ἄλλοτε ὀλέθριοι κι ἄλλοτε ἔθνος ὀλοθρευόμενον, κι ὁ Ἱερώνυμος στὸ Σοφονία perditores (=ἐξολοθρευταί), καὶ στὸν Ἰεζεκιὴλ interfectores (= δολοφόνοι, σφαγεῖς, φονιᾶδες)".
Εκκλησία της Κρήτης, Δανιήλ Αεράκης, Βασίλειος Βολουδάκης, ...Κρήτες Ιεράρχες και Κρητικής καταγωγής κληρικοί, είχαν πάρει θέσεις ταυτόσημες με του ΙΚ στα περί 666 και κάρτας του πολίτη. !!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην επίσημη μετάφραση της Π.Δ. την εγκεκριμένη από την Εκκλησία της ΚΠολης και την Εκκλησία της Ελλάδος αναφέρεται, ότι οι Φιλισταίοι, αγνώστου προέλευσης, είχαν καταλάβει πολλούς πολιτισμούς της ανατολικής λεκάνης της Μεσογείου, μεταξύ των οποίων και την Κρήτη, τον 13ο αι. π.Χ. (Δτ. 2. 23, Αμ. 9. 7, Ιερ. 47. 4). Οι Φιλισταίοι εγκαταστάθηκαν, τον 12ο αι. στη νότια παραλιακή λωρίδα της Χαναάν, όπου ίδρυσαν ομοσπονδία πέντε πόλεων (Γάζα, Γαθ, Άζωτος, Ασκαλών και Εκρών: Ιησ. 13. 3). Από το όνομά τους (Πελιστίμ) ονομάστηκε κατά τη ρωμαϊκή περίοδο ολόκληρη η περιοχή της Χαναάν "Παλαιστίνη".
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπομένως, οι Φιλισταίοι οι προερχόμενοι από την Κρήτη, κατέλαβαν την Παλαιστίνη και είναι οι σημερινοί Παλαιστίνιοι, καταδικασμένοι από τον ίδιο το Θεό.
ΙΚ
Άρα, ο ΙΚ είναι Φιλισταίος, όπως και ο μακαριστός Αυγουστίνος, ως Κρητικός;
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ
Εν Χριστώ είμαστε πολίτες της Βασιλειας των Ουρανών, ουρανοπολίτες, "ουκ ένι Έλλην και Ιουδαίος,περιτομή και ακροβυστία, βάρβαρος, Σκύθης, δούλος,ελεύθερος, αλλά τα πάντα και εν πάσι Χριστός", "ουκ έχομεν ώδε μένουσαν πόλιν αλλά την μέλλουσαν επιζητούμεν", αλλά προσωπικά δέχομαι το ότι
ΑπάντησηΔιαγραφή"οι Φιλισταίοι δεν ήταν Κρητικοί".
Αν ο ΙΚ, (που σε άλλα θέματα μας διαφώτισε και μας έβγαλε από τις πλάνες), ήταν Κρητικός, δεν θα ήταν Φιλισταίος, αλλά ισως να λεγόταν Καρδασάκης.
Με πολλή αγάπη και εκτίμηση, ο καλόπιστος διάλογος πάντοτε είναι απολαυστικός.
Δεν αποκλείεται να ήταν Καρδασάκης, δηλ. "αδελφάκης".
ΑπάντησηΔιαγραφήΙΚ