Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010













Η ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ

ΑΝΩΝΥΜΙΑ

ΤΩΝ "ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ"

ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ



Υποτιθεται ότι είμαστε χριστιανοι.
Ο Θεος ζηταει απο μας τελειοτητα.

Η ανωνυμια εκφραζει τελειοτητα;

Η ανωνυμια ειναι εξευτελισμος.

Η ανωνυμία ειναι εξανδραποδισμός.
Δημιουργει παρταλοσυνειδησι.

Το καλον ου καλον, εαν μη καλως γενηται, λένε οι Αγιοι Πατέρες.

Το ακουτε;


Η ανωνυμια ειναι δειλια, ειναι θρασυδειλια, ειναι απατη, ειναι ψευτοπαλληκαρισμος, ειναι ΑΜΑΡΤΩΛΗ ΠΡΑΞΙ.

Εμεις οι χριστιανοι,οταν πολεμαμε, πρεπει να πολεμαμε με ανοιχτα τα στηθια και στα ...αλωνια.

Φανερα, δημοσια, επωνυμα, παλληκαρισια, λεβεντικα.

Τι ηθικη ειναι αυτη, η ηθικη της ανωνυμιας, εγω δεν την καταλαβαινω.


Αν υπαρχει καποιος πνευματικος ανθρωπος που μπορει να με μεταπειση, ας βγη εδω.
Το μπλογκ ειναι στην διαθεσι του.

Ολες τις ανεντιμες και παραλογες και τρελλες πραξεις τις δικαιολογειτε πλεον.
Επαυσε να υπαρχη και η στοιχειωδης ειλικρινεια.
Και η στοιχειωδης σοβαροτητα.


Γι αυτο και ο π. Σαραντης με τις Συνωμοσιολογικες του θεσεις, φερει μεγαλη ευθυνη εναντι του Θεου και εναντι των ανθρωπων.


Ολοκληρη η αληθεια απουσιαζει, δεν ακους αληθινη και ειλικρινη κουβεντα απο τον πλαϊνο μας.
Ψεμματα, ψεμματα, ψεμματα.

Σωρεια απο ψεμματα.
Και με τα ψεμματα στο στομα παμε και κοινωναμε.

Για να παρουμε τι; Χριστο;
΄Η .......;

Λυπουμαι.


Οχι κυριοι δεν θα σας δικαιωσω με τιποτα.

Εγραφα στις αρχες και εγω σαν ανωνυμος και υπεφερα συνειδησιακα.
Και το σταματησα.

Και ανοιξα ιστοσελιδα με το ονομα μου πλεον, την διευθυνσι μου, το τηλεφωνο μου το ε-μεϊλ μου.

Και ησυχασα και καμαρωσα περισσοτερο.


Για δεστε φαινομενο "χριστιανικο" γυρω μας!!!

Ανωνυμια, ανωνυμια, ανωνυμια, ΑΝΩΝΥΜΙΑ.
Και ψευτοπαλληκαρισμος στο φουλ και στο επαρκο.

ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.


ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.


ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΣΑΣ.


Βγαλτε το ονομα χριστιανος και πατε και γινετε κοσμικοι και οτι αλλο θελετε.

Και γραφετε οτι και οπως θελετε.

Αφου δεν θαχετε ομως καμμια σχεσι με τον Χριστο που καυχωταν οτι "δημοσια ελαλησε και ποτε δεν ελαλησε τιποτα και στα κρυφα".

Ουτε απο τον Διδασκαλο σας δεν παραδειγματιζεσθε, ΔΕΙΛΟΙ και ΑΝΑΝΔΡΟΙ;


Παψτε λοιπον να προσβαλετε το ονομα του Χριστιανού.
Πάψτε να προσβαλετε το Ευαγγελιο.
Πάψτε να προσβαλετε και να εξευτελιζετε τους Αγιους και τους Μαρτυρες.

Ουδεις απο αυτους μαχονταν και παλευε "εν κρυπτω και παραβυστω".

Φερτε μου το ονομα ενος.
Και μονον ενος.
Ενος δειλου, ενος λιποψυχου, ενος κρυπτομενου, ενος Ανωνυμου Αγιου ή Μαρτυρος.
Δεν θα βρητε.

Δεν μπορειτε, λοιπον, να ονομαζεσθε χριστιανοι.
Δεν μπορειτε, λοιπον, να υποκλεψετε αυτο το δικαιωμα, ουτε μπορειτε να παρετε απο πουθενα αυτο το δικαιωμα.

Δεν πρεπει λοιπον να γραφουμε ποτε ανωνυμα.
Ειναι ΝΤΡΟΠΗ.

Οσοι γραφουν ανωνυμα ειναι αδιαντροποι.

Και γυναικανθρωποι.

Οχι κρυμμενοι σαν γυναικουλες, αν και υπαρχουν και γενναιες γυναικες γενναιοτερες των ανδρων.

44 σχόλια:

  1. Έχεις χάσει Οδυσσέα κάθε ψυχραιμία και βρίζεις χωρίς λόγο όλους τους ανώνυμους.
    Κρίμα ... κρίμα... κρίμα...

    Καλλίμαχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτό είναι που έλεγες ότι θα εκπλαγούμε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλύτερο σύμμαχο του, το σύστημα των διαπλεκόμενων και του άρχοντος του κόσμου τούτου, δύσκολα θα μπορούσε να βρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οχι.
    Στη συνεχεια θεσεις κορυφαιου Καθηγητου Δογματικης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άνοιξε Οδυσσέα κανένα Ευαγγέλιο να δεις ότι ο Χριστός διδάσκει να είμαστε ΦΡΟΝΙΜΟΙ ΩΣ ΟΙ ΟΦΕΙΣ και ακέραιοι ως αι περιστεραί. Που σημαίνει να είμαστε φρόνιμοι και συνετοί και να μην εκθέτουμε χωρίς λόγο και χωρίς εξαναγκασμό τον εαυτό μας σε κίνδυνο και ταυτόχρονα να είμαστε καθαροί και αγαθοί σαν τα περιστέρια.

    Τί είναι φρόνιση και σύνεση; Να εκθέτεις χωρίς να σε εξαναγκάζει κανείς τον εαυτό σου σε κίνδυνο; Πού τα βρήκες αυτά; Σε ποιό Ευαγγέλιο τα βρήκες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ας πληροφορηθεί ο π. Σαράντος και επί της ουσίας του θέματος, διότι πιθανότατα θα έχει ανά χείρας τη μελέτη τον Γρηγοριατών πατέρων:



    Στη μελέτη της Ι. Μονής Γρηγορίου διαβάζουμε στο συμπέρασμά της, ότι υπάρχουν τρία ψηφία 6, όχι συνεχόμενα, αλλά διασκορπισμένα μέσα στον αριθμό του κώδικα με τα 13 ψηφία του αριθμού και αυτά αόρατα. Έτσι, δέχεται η μελέτη, ότι υπάρχει ένα ψηφίο 6 μεταξύ του 1ου και 2ου ψηφίου, άλλο ένα 6 μεταξύ 7ου και 8ου ψηφίου και άλλο ένα 6, μετά το 13ο ψηφίο. Στη μελέτη αυτή χρησιμοποιείται πλούσια βιβλιογραφία για την κατασκευή και λειτουργία των γραμμωτών κωδικών.



    Πλην όμως, το συμπέρασμα αυτό της ύπαρξης των τριών 6 στους γραμμωτούς κωδικούς είναι συμπέρασμα των μελετητών μοναχών και ουδαμού αναφέρεται στη διεθνή βιβλιογραφία, είναι δηλαδή συμπέρασμα δικό τους. Καμία επιστημονική μελέτη και κανένα επιστημονικό βιβλίο ανά την υφήλιο δεν αναφέρει το συμπέρασμα αυτό. Αυτό λοιπόν το συμπέρασμα αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία και καλόν είναι να τεθεί τόσο στα ελληνικά, όσο και στα διεθνή επιστημονικά fora, ώστε να τύχει της δέουσας καταξίωσης. Μάλιστα συνεστήθη, από τον κ. Καρδάση, στους δυο μοναχούς, τόσο προφορικά, όσο και γραπτά, να καταθέσουν την «πατέντα» αυτή της ύπαρξης των τριών 6 (προσοχή: όχι 666) υπόψη του κατασκευαστή, υπόψη της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας, αλλά και σε άλλους διεθνείς επιστημονικούς οργανισμούς. Η σχετική απάντηση του κ. Καρδάση προς την ανωτέρω μελέτη βρίσκεται στο φύλλο της εφημερίδας «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ» της 12.2.98.



    Απ’ ότι είναι γνωστό μέχρι σήμερα τέτοια προσφυγή σε αναγνωρισμένα κέντρα δεν έχει γίνει, αλλά μόνον ενημέρωση της Εκκλησίας και χρησιμοποίηση της ανωτέρω μελέτης από διάφορους κληρικούς και λαϊκούς προς υποστήριξη κάποιων θέσεων.



    Αντίθετα, έχουν δημοσιευθεί αντίθετες θέσεις σχετικά με την μελέτη αυτή από αρμόδιους καθηγητές Πανεπιστημίων, καθώς και επικρίσεις από άλλα επιστημονικά πρόσωπα. Ορισμένες από αυτές θα δοθούν περαιτέρω προς ενημέρωση.



    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να βάλουμε εδώ όλα τα σχετικά σχόλια που υπάρχουν σε άλλη ανάρτηση να τα βλέπει ο κόσμος και ας κρίνει.


    Ανώνυμος είπε...
    Αχ Οδυσσέα! Αχ! Αν ήξερες πόσο κακό προξενούν στο σύστημα των ΜΜΕ και στην Νέα Τάξη Πραγματων, οι ανωνυμία των blog's και οι αποκαλύψεις τους και ο ξεσηκωμός του κόσμου, δεν θα τα έλεγες αυτά όλα τα ανοητώδη που είπες. Γι' αυτό έχουν βαλθεί να σταματήσουν την ανωνυμία και να την απαγορεύσουν
    -για να ελέγχουν τα blog's
    -για να φοβηθούν και να κλείσουν
    -για να μην σπάσει το μονωπόλειο των στημένων και δικών του Μ.Μ.ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ
    -για να μην ξεσηκώνουν τον κόσμο
    -για να τους έχουν στοχοποιημένους ως επώνυμους.

    Ψαράς
    22 Σεπτεμβρίου 2010 5:42 μ.μ.



    Ανώνυμος είπε...
    Τότε επειδή έχετε υστερία εσύ και ο Τελεβάντος σου με την Ανωνυμία τότε να τα βάλετε και με όλα τα θαυμάσια και περίφημα ιστολόγια που είναι ανώνυμα.
    Και εσύ μεν δεν γράφεις ποτέ τίποτα αλλά παίρνεις πολλά θέματα.
    Και ο Τελεβάντος σου, ακόμα χειρότερα, και παίρνει θέματα και γράφει συνεχώς, τριγυρίζοντας συνέχεια απο ιστολόγιο σε ιστολόγιο.
    Αν θέλετε να είστε συνεπείς ούτε εσύ ούτε ο Τελεβάντος να μην ξαναπάρετε θέμα απο ανώνυμα ιστολόγια (π.χ.ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΓΚΟΛΠΙΟ, ΑΚΤΙΝΕΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ, αισχροΜισα, κτλ κτλ ) διότι είναι ανώνυμα και τα έχουν ανώνυμοι χριστιανοί οι οποίοι κατα την εσφαλμένη γνώμη σου αμαρτάνουν βαρεια με την ανωνυμια τους.

    Επισταθής
    22 Σεπτεμβρίου 2010 6:50 μ.μ.



    Ανώνυμος είπε...
    Και ένα ακόμα.
    Δηλαδή ο Τελεβάντος σου που σε εξύβρισε τόσο συκοφαντικά και άγρια, δεν έκανε κανένα κακό επειδή είναι επώνυμος και ούτε και του έδωσε καμία απάντηση.
    Σε πείραξε μόνο, το Ορθόδοξο Παρατηρητήριο και τα ανώνυμα blog που διατυπώνουν τις αποψεις και αποκαλύψεις τους , ανώνυμα, και διαφωτίζουν έτσι τον κόσμο.
    Αν αυτό δεν είναι παρανοϊκότητα τότε τί είναι;

    Επισταθής
    22 Σεπτεμβρίου 2010 6:55 μ.μ.



    Ανώνυμος είπε...
    Οδυσσεά λες ΒΛΑΚΙΕΣ.
    Ποίος Πατέρας ή Γραφή, λέει ΟΥ ΑΝΩΝΥΜΕΥΣΕΙΣ;;;;

    Πάψε λοιπόν τις γελοιότητες και μην βγάζεις εντολές καινούργιες.

    Η ανωνυμία όχι μόνο δεν είναι αμαρτία όταν χρησιμοποιείται σωστά αλλά είναι και ΑΡΕΤΗ.
    Διότι είναι πράξη ΣΥΝΕΣΗΣ , να μην εκθέτεις χωρίς λόγο τον εαυτό σου σε κίνδυνο.
    Διότι σήμερα υπάρχει πολύ βρωμιά και σαπίλα και έγινε η κοινωνία μας με τους λαθρομετανάστες ζουγκλα.

    Έπειτα πες όλους αυτούς τους χαρακτηρισμούς "γυναικουλες, αδιαντροποι, ΔΕΙΛΟΙ και ΑΝΑΝΔΡΟΙ, κοσμικοι" κτλ στους γνωστούς σου πρώτα, στον ΙΚ, στον Στουδίτη, στον Αγκαλιά της Παναγίας, στον Μisha, που τους ξέρεις και τους έχεις φίλους.

    Οι εντολές οι δικές σου (ου ανωνυμεύεις) να ξέρεις δεν είναι εντολές του Θεού!

    Επισταθής
    22 Σεπτεμβρίου 2010 7:11 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος είπε...
    Και ο Τελεβάντος παριστάνει τον έξυπνο απο την Αμερική οπότε ούτε αυτός λογίζεται ως Επώνυμος. Επώνυμοι είναι αυτοί που έχουν κινδύνους και συνεχίζουν ως επώνυμοι. Οπότε απο τα Εκκλησιαστικά αντιοικουμενιστικά blog μόνο εσύ είσαι επώνυμος. Τί νομίζεις λοιπόν ότι εσύ μόνο είσαι σωστός και οι άλλοι αμαρτάνουν βαρειά; Και δεν είναι εγωιστικό και δαιμονικό αυτό να το πιστεύεις; Οι άλλοι είναι βλάκες που δεν δρέπουν τις δάφνες του αντιοικουμενιστή ή είναι ταπεινοί, διότι μπορεί και απο ταπείνωση να είναι ανώνυμοι.

    Επισταθής
    22 Σεπτεμβρίου 2010 7:23 μ.μ.




    Ανώνυμος είπε...
    Κύριε Οδυσσέα επειδή κόψατε εσείς την ουρά σας, θέλετε να την κόψουμε και εμείς;
    22 Σεπτεμβρίου 2010 7:32 μ.μ.


    ΟΔΥΣΣΕΑΣ είπε...
    Τι λες μωρε, τρελλαθηκες;
    Ποιο Ευαγγελιο και ποιος Αγιος Πατερας της Ορθοδοξιας μιλαει για την δειλη ανωνυμια;
    Κανενας.
    Ολοι παλευαν σαν παλληκαρια και οι διαβολανθρωποι τους τιμωρουσαν, τους πετσοκοβαν , τους εξοριζαν, τους πριονιζαν, τους θανατωναν.
    Το ιδιο και τους Αγιους Μαρτυρες.
    Μαρτυρες λεγονταν δεν λεγονταν Κρυπτομαρτυρες.
    Εσεις θα μας αλλαξετε τα φωτα ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΙ και ΑΞΙΟΘΡΗΝΗΤΟΙ.
    Εσεις γεννησατε ενα νεο Ψευτοευαγγελιο.
    22 Σεπτεμβρίου 2010 7:35 μ.μ.


    ΟΔΥΣΣΕΑΣ είπε...
    Εγω φιλε δεν την εκοψα την ουρα μου, την εχω σωα και ακεραια.
    Και τας φρενας μου τας διατηρω ΣΩΑΣ και ΑΚΕΡΑΙΑΣ.
    Την δικη σας ισσοροπια να εξετασετε αν την εχετε ή οχι, ή εχετε ΤΡΙΚΥΜΙΑ ΦΡΕΝΩΝ.
    Ενταξει;

    Και μια προειδοποιησι:
    Παρακολουθειτε τηνΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ.

    Περιμενετε στο ακουστικο σας και θα εκπλαγητε.
    22 Σεπτεμβρίου 2010 7:42 μ.μ.



    Ανώνυμος είπε...
    Για δειλή ανωνυμία δεν μιλάει κανένας, για συνετή ή ταπεινή συμπεριφορά μιλάνε πολλοί.
    Οι δικές σου θεωρίες είναι ψευτοΕυαγγέλιο.
    22 Σεπτεμβρίου 2010 7:56 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εννοείται ότι όταν μιλάω για ανωνυμία δεν εννοώ την ανωνυμία που δημιουργείται για να υπηρετήσει σκοτεινούς σκοπούς και να συκοφαντήσει. Ενώ την ανωνυμία που μέσω αυτής υπηρετείται η αλήθεια και η Ορθοδοξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν εχει αναγκη η Ορθοδοξια, ουτε η Αληθεια την ανωνυμια.
    Τι ειναι αυτα που λετε;
    Παλαβωσατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εννοώ και όχι Ενώ στο παραπάνω σχόλιο 9:10μμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γνώμες διακεκριμένων επιστημόνων, που ελπίζουμε να μη θεωρηθούν βλακείες:



    Ο κ. Τσουκαλάς Ι. είναι Καθηγητής Τεχνολογίας υλικών Πληροφορικής στην Σχολή Θετικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και είχε κληθεί να καταθέσει τις απόψεις του στην 5μελή συνοδική επιτροπή επί θεμάτων Σένγκεν-Αντιχρίστου-666. Προηγουμένως είχε συναντηθεί με τους Γρηγοριάτες μοναχούς και τους είχε επισημάνει το σφάλμα τους. Οι απόψεις του κ. Καθηγητή περιέχονται σε επιστολή του της 28.1.98 στα μέλη της επιτροπής αυτής και έχουν ως εξής:



    «1.- Επαναβεβαιώνω την τεχνική μου γνώμη -την κατατεθείσα ενώπιον της αρμοδίας Συνοδικής Επιτροπής την 7η Οκτωβρίου 1997- σχετικά με την πιθανότητα αναγραφής του αριθμού 666 στον γραμμωτό κώδικα (bar code) που χρησιμοποιείται στην χώρα μας για τα εμπορικά προϊόντα. Συγκεκριμένα εμμένω στην άποψη ότι δεν υπάρχει τέτοιος αριθμός στον γραμμικό κώδικα. Τα τρία ζεύγη γραμμών στην αρχή, μέση και τέλος του κώδικα αποτελούν βοηθητικές ή οδηγούς γραμμές (guide lines) οι οποίες προσδιορίζουν την αρχή και το τέλος των δύο υποπεδίων κατασκευαστού και προϊόντος, και δεν αναγνωρίζονται από τον ψηφιακό αναγνώστη (scanner) ως τίποτε άλλο, και πάντως όχι ως ψηφιακές απεικονίσεις του αριθμού έξι.



    Επισημαίνεται ότι δεν υπάρχει δυνατότητα παρερμηνείας των συμβολισμών και ψηφιακών απεικονίσεων του εν λόγω κώδικα.



    2.- Δεν γνωρίζω καμία εμπερίστατο και τεχνικώς επαρκή τεχνική γνωμάτευση συναδέλφου ή εγκύρου τεχνικού ή επιστήμονος υποστηρίζοντος τα εναντία. Αντιθέτως τα εις χείρας μου τεχνικά πονήματα συχνά -ή και πάντοτε- βρίθουν τεχνικών παρανοήσεων ή και ευφαντάστων και πάντως όχι επιστημονικών ερμηνειών, μη χρήζοντα περαιτέρω σχολιασμού.



    3.- Από της 7ης Οκτωβρίου 1997 δεν υπεστήριξα ιδιωτικώς ή δημοσίως άλλην άποψη από την παραπάνω εκτεθείσα, αντιθέτως μάλιστα.



    4.- Έχομαι στερρώς της πεποιθήσεως ότι εμμονή στο παραπάνω θέμα, και μάλιστα με τρόπους που μειώνουν το κύρος της Εκκλησίας, παρέχει κακές υπηρεσίες στο κοινωνικό σύνολο, στην χώρα και στη δυνατότητα της Εκκλησίας να παρεμβαίνει με κύρος, γνώση και αγάπη στην δεινώς και από πολλά δεινά χειμαζομένη ελληνική κοινωνία».



    Ι. ΤΣΟΥΚΑΛΑΣ





    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οδυσσέα δεν είσαι ούτε η Ορθοδοξία ούτε η Αλήθεια. Κάθετι που τις υπηρετεί είναι ευπρόσδεκτος απο τον Κύριο και κανείς και ποτέ Πατέρας της Εκκλησίας δεν τις εμπόδισε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φτιάξε βρε χριστιανέ μου άλλο θέμα για την Κάρτα και άσε αυτή την συζήτηση να γίνει επι του θέματος μόνο της ανωνυμίας. Γιατί μας μπερδεύεις; Δεν ξοδεύεσαι τίποτα, μην φοβάσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ο καθηγητής Φυσικής του Πανεπιστημίου Πατρών κ. Π. Κουτσούκος, μόλις έλαβε γνώση του μικρού πονήματος «Σύνδεση του γραμμωτού κωδικού και του αριθμού του ονόματος του Αντιχρίστου. Υπάρχει σχέση μεταξύ των;» (1995), απέστειλε στις 6.9.95 την κατωτέρω επιστολή:



    «Αγαπητέ Κε Καρδάση,



    προ ολίγων εβδομάδων είχα την ευκαιρία να μελετήσω το πόνημά σας σχετικώς με τον γραμμωτό κώδικα.



    Θέλω να σας συγχαρώ με την σαφήνεια της περιληπτικής μεν, πλην αρκετά ακριβούς μελέτης την οποίαν συντάξατε. Ιδιαιτέρως σημείωσα τις πολύ λογικές σας επιφυλάξεις για τα υπό της Mary Relfe γραφόμενα. Η εν λόγω Κυρία μάλλον γιά σχιζοφρενής μου φαίνεται διαβάζοντας λίγα μόνον από το βιβλίο της. Επειδή αντελήφθην ότι έχετε και ενδιαφέρον για την Πίστη χάρηκα που ακούγεται και μιά φωνή σωφροσύνης μέσα στην προτεσταντικής προελεύσεως ψύχωση μεταξύ των ευσεβών περί 666.



    Προσωπικώς, ανήκων εις τον χώρον του Πατρώου Εορτολογίου βιώνω την παράνοια αυτή ακόμη περισσότερο και προσπαθώ να ενημερώσω τους ψυχραιμότερους. Δεν γνωρίζω εάν θα προλάβουμε πριν μας καύσουν επί της πυράς ως αιρετικούς (επιεικώς...) Μελέτησα μάλιστα και ένα τεχνικό εγχειρίδιο: W. Erdei, Bar Codes (Design, Printing & Quality Control), Mc Graw Hill, Inc. 1993, το οποίον συμφωνεί με αυτά τα οποία γράφετε. Δυστυχώς δεν δίδονται περισσότερες λεπτομέρειες για την λειτουργία των guard bars, που είναι η πέτρα του σκανδάλου.



    Η απάντηση του κ. Κούλουθρου προς σας ήταν εντελώς απαράδεκτη και απογοητευτική γιά άνθρωπο ο οποίος είναι ειδικευμένος σε συστήματα πληροφορικής. Δυστυχώς, η αλματώδης ανάπτυξη της τεχνολογίας φαίνεται ότι στους απλούστερους δημιουργεί σύγχυση και τρόμο και τελικώς οι ευσεβείς χάνονται κυττώντας το δέντρο και αγνοώντας το δάσος.



    Θερμά συγχαρητήρια και πάλι για το θαρραλέο και ακριβές σας πόνημα, ελπίζω να σας μιμηθούν και άλλοι.



    Με εκτίμηση



    Πέτρος Γ. Κουτσούκος».



    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γνώμη κ. Μιχαλολιάκου Ν. Χημικού Μηχανικού και Θεολόγου σε Συνέδριο Φυσικής:



    Α΄ ΜΕΡΟΣ



    Ο κ. Μιχαλολιάκος Ν. είναι Χημικός Μηχανικός και Θεολόγος και έχει διατυπώσει τις απόψεις του σ’ ένα συνέδριο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών, που έγινε τον Μάιο 1995 στην Κρήτη. Το συνέδριο έφερε τον τίτλο: «Ορθοδοξία και Φυσικές Επιστήμες», η δε εισήγηση του ανωτέρω επιστήμονα έφερε τον τίτλο: «Η εντιμότητα των σχέσεων Επιστήμης και Θεολογίας». Το κεντρικό σημείο της παρουσίας ήτανε σκέψεις και επισημάνσεις πάνω στο ακανθώδες και αιώνιο πρόβλημα των σχέσεων της Θείας Αποκάλυψης με την επιστήμη και ειδικότερα προβλήματα που συνδέονται με την εντιμότητα στις μεταξύ τους σχέσεις. Ο επιστημονικός λόγος πρέπει να έχει συνείδηση των ορίων του και ο λόγος της Θεολογίας να μην υπερβαίνει τα δικά του όρια και να μην συντηρεί έστω με την σιωπή του ορισμένες αναλήθειες σε σχέση με την επιστήμη και ορισμένες «επίμαχες» πλευρές της τεχνολογίας (π.χ. σύνδεση συστημάτων bar code με τον αριθμό 666).



    Στο 3ο μέρος της εισήγησης (Περιπτώσεις υπέρβασης των ορίων του θεολογικού λόγου) και στην 3η περίπτωση υπέρβασης καταγράφονται τα εξής:



    «Αναφέρεται στο Σύστημα Bar Code, στο λεγόμενο γραμμωτό κώδικα που ορισμένοι άκριτα αποφαίνονται ότι η ετικέτα του γραμμωτού κώδικα περιέχει το 666, που είναι ο αριθμός του «θηρίου» σύμφωνα με την Αποκάλυψη (13, 18): «Ώδε η σοφία εστίν. Ο έχων νουν ψηφισάτω τον αριθμόν του θηρίου. Αριθμός γαρ ανθρώπου εστί. Και ο αριθμός αυτού χξστ» (χξστ = εξακόσια εξήκοντα έξι). Ας δούμε πως ακριβώς έχει το θέμα:



    Ο Γραμμικός Κώδικας είναι συνδυασμός μαύρων γραμμών και άσπρων «διαστημάτων». Για απλοποίηση ας ονομάσουμε την κάθε μαύρη γραμμή ή το διάστημα «στήλη» (bars). Έχουν διαμορφωθεί τέτοιοι συνδυασμοί γραμμών και διαστημάτων, ώστε ανάλογα με το πάχος των στηλών αυτών και με τον τρόπο διαδοχής άσπρης ή μαύρης στήλης να αντιστοιχούν εύκολα γράμματα ή αριθμοί. Όταν μια ακτίνα laser από μια συσκευή που λέγεται σαρωτής (scanner) διασχίζει τις στήλες αυτές, το φως ανακλάται προφανώς διαφορετικά στην μαύρη στήλη από ό,τι στην άσπρη και επίσης ανάλογα με το πάχος της στήλης. Ο βαθμός ανάκλασης μετατρέπεται σε ηλεκτρικό σήμα και μέσω ενός κυκλώματος μετατρέπεται το σήμα σε ψηφιακό παριστάνοντας τους αριθμούς και τα γράμματα που έχουμε αντιστοιχήσει στον συγκεκριμένο κώδικα.



    Όπως υπάρχουν πολλά είδη αλφαβήτου, με όμοιο τρόπο υπάρχουν και πολλές γλώσσες συμβολισμών για τον γραμμωτό κώδικα.



    Συνεχίζεται



    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συνέχεια

    Β΄ ΜΕΡΟΣ


    Η επίμαχη γλώσσα συμβολισμού που κατηγορείται ότι απεικονίζει το 666 είναι ο UPC (Universal Product Code)



    Η χρήση του κώδικα αυτού είναι ευρέως διαδεδομένη στα καταναλωτικά προϊόντα. Ορισμένοι έχουν συνδέσει την ύπαρξη των τριών διπλών γραμμών, που είναι μεγαλύτερου μήκους από τις υπόλοιπες και ευρίσκονται στα δύο άκρα της ετικέτας και στο μέσον, με τον αριθμό 666.



    Αυτό είναι απόλυτα ψευδές. Η αλήθεια είναι ότι η πρώτη μεγάλη διπλή γραμμή είναι ο χαρακτήρας έναρξης, η δεύτερη ο χαρακτήρας που σημαίνει το κέντρο, αφού η αντιστοιχία γραμμών και ψηφίων είναι διαφορετική για το δεξιό τμήμα από ό,τι για το αριστερό. Η τελευταία γραμμή είναι ο χαρακτήρας λήξης. Η παρεξήγηση προέρχεται από το γεγονός ότι οι τρεις αυτοί οι χαρακτήρες είναι όμοιοι με τον συμβολισμό του 6 στην δεξιά πλευρά. Όμως αφού μιλούμε για αντιστοιχία, θα πρέπει να λάβουμε υπ’ όψη ότι άλλη η αντιστοιχία στην αριστερή πλευρά και άλλη στην δεξιά, κατά συνέπεια στην ακραία περίπτωση που αγνοήσουμε τον λειτουργικό χαρακτήρα των τριών αυτών γραμμών (αρχή, μέση, τέλος), θα μπορούσε να πει κανείς ότι απεικονίζει τον αριθμό 66, αλλά σε καμία περίπτωση τον 666.



    Και με αυτές τις διασαφηνίσεις υπάρχουν ορισμένοι που αντιτείνουν ότι ναι μεν φαινομενικά είναι έτσι, αλλά υπάρχει και μη ορατός αριθμός που έχει χαραχθεί με «μαγνητικό τρόπο» κλπ. Μπορεί κανείς να ισχυρισθεί τα πάντα, αλλά νομίζω ότι αν δεν είναι σε θέση να τα τεκμηριώνει, θα πρέπει τουλάχιστο να παραπέμπει σε μία έγκυρη πηγή τεκμηρίωσης. Άλλωστε και αν ακόμα έτσι είχαν τα πράγματα, δύσκολα θα μπορούσε να φαντασθεί κανείς ότι ο κάθε απλός άνθρωπος θα είχε οποιοδήποτε μερίδιο ευθύνης αν κάποιοι τον παγίδευαν γράφοντας τον αριθμό 666 με τρόπο που να χρειάζεται πολύπλοκες τεχνολογικές γνώσεις, για να τον αποκαλύψει.



    Πιστεύουμε λοιπόν ότι η όλη αυτή φημολογία περί σύνδεσης του γραμμωτού κώδικος (Bar code) με τον αριθμό 666 στερείται σοβαρότητας και εκθέτει την επίσημη εκκλησία που με την σιωπή της ανέχεται τέτοιου είδους πλάνες.



    Υπάρχουν επιστήμονες που δηλώνουν ότι δεν θα έχαναν ούτε ένα δευτερόλεπτο για να ασχοληθούν με το θέμα. Ωστόσο όμως το πρόβλημα είναι υπαρκτό και με το να μην ασχολούνται απλώς αδιαφορούν και δεν διαφωτίζουν, αλλά συντελούν στην διάδοση προλήψεων και λανθασμένων αντιλήψεων.



    Ασφαλώς χρειάζεται πολλή λεπτότητα και αυξημένη διάκριση, όταν συζητά κανείς το θέμα με ευλαβεστάτους πιστούς μοναχούς ή λαϊκούς, οι οποίοι από φόβο μήπως κάτι από όλη αυτή την θορυβώδη φιλολογία αληθεύει και μη έχοντας τις τεχνικές γνώσεις να το διευκρινίσουν, αποδέχονται όλους αυτούς τους ισχυρισμούς συνεπικουρούμενοι από την ημιμάθεια ορισμένων ευλαβών κατά τα άλλα χριστιανών από τον χώρο των θετικών επιστημών».



    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φτιάξε βρε χριστιανέ μου άλλο θέμα για την Κάρτα και άσε αυτή την συζήτηση να γίνει επι του θέματος μόνο της ανωνυμίας. Γιατί μας μπερδεύεις; Δεν ξοδεύεσαι τίποτα, μην φοβάσαι.
    22 Σεπτεμβρίου 2010 9:17 μ.μ.

    Έχει δίκαιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γνώμη του κ. Δημητρακόπουλου Μηχανολόγου Μηχανικού:



    Ο κ. Δημητρακόπουλος Γ. είναι Μηχανολόγος Μηχανικός και Τεχνικός Διευθυντής του Ελληνικού Κέντρου Σημάτων Προϊόντων (ΕΛΚΕΣΗΠ, αντιπρόσωπος του Ευρωπαϊκού οργανισμού ΕΑΝ στην Ελλάδα).



    Προσκληθείς από το κανάλι MEGA στις 20.6.97 να επεξηγήσει τα της λειτουργίας του γραμμωτού κωδικού ΕΑΝ-13 και να διασαφηνίσει εάν υπάρχει ο αριθμός 666 στο σύστημα αυτό δήλωσε τα εξής:



    «Αφ’ ενός μεν σέβομαι τις ανησυχίες όλων μας, αφ’ ετέρου όμως θα πρέπει να επιστήσω την προσοχή στο γεγονός, είναι πάρα πολύ εύκολο να καταλήξουμε σε αυθαίρετα συμπεράσματα αν δεν ήμαστε γνώστες ενός θέματος σε βάθος. Και είναι πάρα πολύ εύκολο να αποδείξωμε, ότι δεν υπάρχει καμία σχέση με την πραγματικότητα και τους ισχυρισμούς αυτούς τους οποίους αναφέρετε.



    Θα μπορούσα να ειπώ, ότι το βασικό επιχείρημα όλων είναι, ότι οι μπάρες αρχής, μέσης και τέλους συμβολίζουν το ψηφίο 6, θα μπορούσε κάποιος να θεωρήσει, ότι αφού πάνω από το 6 ευρίσκονται δυο ίδιες μπάρες, άρα λοιπόν και εδώ έχουμε κρυμμένο το 6.



    Όμως αυτό δεν είναι αλήθεια, διότι όπως αναφέραμε προηγουμένως το ψηφίο 6 είναι αυτές οι μπάρες που βλέπουμε, τις λευκές που βλέπουμε δίπλα, ενώ στην αρχή, στην μέση και στο τέλος δεν έχουμε αυτές τις λευκές.



    Δεν μπορούμε λοιπόν επουδενί να θεωρήσουμε, ότι αυτοί οι ειδικοί χαρακτήρες έχουν καμία σχέση με το ψηφίο 6. Όταν μιλάμε για το ψηφίο 6, δεν μιλάμε μόνο για το μαύρο, άσπρο, μαύρο, μιλάμε και για άλλα 4 άσπρα, τα οποία δεν μπορούμε ποτέ να μην λάβουμε υπόψη μας.



    Οι χαρακτήρες λοιπόν της αρχής, του τέλους και της μέσης του bar-code είναι απλώς κάποιοι ειδικοί χαρακτήρες, που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με το ψηφίο 6 και ο μόνος λόγος ύπαρξής τους είναι για την ενεργοποίηση και την απενεργοποίηση του scanner και για την αλλαγή του σε κάποιον άλλον τρόπο λειτουργίας, όταν χρειαστεί να διαβαστεί το δεύτερο μισό ενός συμβόλου.



    Όταν μιλάμε για τεχνικά θέματα και δεν έχουμε τις αντίστοιχες γνώσεις είναι πάρα πολύ εύκολο να οδηγηθούμε σε λανθασμένα συμπεράσματα με απρόβλεπτες συνέπειες».



    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Οδυσσέα μας τρέλλανες με τα κατεβατα σου. ΦΤΙΑΞΕ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γνώμη της Ι. Μονής Μεταμόρφωσης Βοστώνης (ΓΟΧ Αυξεντιανών):



    Η Ι. Μ. Μεταμόρφωσης Βοστώνης (του πατρίου εορτολογίου) σε επιστολή της στις 18/31 Ιουλίου 1995 κάνει κριτική στο σύντομο πόνημά του κ. Καρδάση με τις εξής επισημάνσεις:



    «Αγαπητέ Αντώνιε



    Ευχαριστούμε για την καλοσύνη που είχες να μας αποστείλεις την μελέτη του κ. Ιω. Καρδάση, Σύνδεση του Γραμμωτού Κώδικα και του Αριθμού του Αντιχρίστου (1995). Περιττεύει να υπογραμμίσουμε ότι συμφωνούμε καθόλα με το περιεχόμενό της.



    Αν υπάρχει ίσως κατά νου μιά μελλοντική επανακυκλοφορία της, θα προτείναμε να εκτεθεί με περισσότερες λεπτομέρειες ο τρόπος που λειτουργεί το εξειδικευμένο αυτό γραμμωτό σύστημα, που έδωσε αφορμή σε τόσο σοβαρές παρερμηνείες. Με την τωρινή, περιληπτική διατύπωσή της η μελέτη, έστω και με τα πολύ χρήσιμα και κατατοπιστικά σχεδιαγράμματα που την συνοδεύουν, μόνο ρόλο εισαγωγικής γνωριμίας μπορεί να παίξει. Και η προσφορά της είναι μάλλον αντιρρητική (εκθέτοντας και επισημαίνοντας τα λάθη των αντιθέτων απόψεων) παρά θετική. Φυσικά, ακόμη και στη συνοπτική αυτή μορφή της, είναι ικανοποιητική για όσους ήταν προδιατεθειμένοι να την δεχτούν, όπως συνέβη με μας. Τα στοιχεία πάντως που έχει στη διάθεσή του από αυθεντικές πηγές ο συγγραφέας, για τις προδιαγραφές σχηματισμού του γραμμωτού κώδικα, θα είναι καλό νομίζουμε να γίνουν γνωστά με μιά όσο γίνεται πιό απλοποιημένη αλλά αναλυτική μορφή. Scripta manent».



    Τα δημοσιευθέντα δείγματα γνωμών καθηγητών, επιστημόνων και Ι. Μονών (υπάρχουν και άλλες) αποδεικνύουν, ότι υπάρχει σεβαστή μερίδα του επιστημονικού προσωπικού, αλλά και κληρικών, οι οποίοι διαφωνούν καθέτως με την επιχειρηματολογία του σεβαστού π. Σαράντου.



    Σαν κατακλείδα, προτείνεται στον αγαπητό σχολιαστή, που ανέφερε στη δήλωσή του, ότι τον Καρδάση «δεν τον ξέρει ούτε η μάνα του», να την διορθώσει στο αληθές: «δεν ξέρει τη μελέτη του η μάνα του».



    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Επειδη ο Διαβολος δεν αφηνει να δημοσιευθουν τα σχολια του κ. Ιωαννη Καρδαση μου τα στελνει με εμειλ γιαυτο δημοσιευονται μεσω εμου.
    Μην απορειτε που ειναι επανω το ονομα μου.


    Τις θεσεις του Καθηγητου θα τις δημοσιευσω την νυχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πώς δεν αφήνει ο Διάβολος; Τί εννοείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Παιδάκι μου Οδυσσέα, το θέμα μας είναι ανωνυμία και θρασύτατη απορριψή της απο εσένα.
    Δεν είναι το θέμα μας οι χαζομάρες του Καρδάση και οι επιστολές των σχισματικών ΓΟΧ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεν τα πιανει το συστημα.
    Ενω τα δικα σου τα πιανει ευκολα.
    Σημαινει τιποτα αυτο;
    ΔΕν γνωριζω.
    Ισως ναι, ισως οχι.
    Θα ελεγα κατι παρακινδυνευμενο.
    Δεν αφηνει ο Διαβολος να μαθετε την ΑΛΗΘΕΙΑ.
    Θελει να σας κραταει στο ΣΚΟΤΑΔΙ, στις Πλανεμενες αποψεις σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτό μπορεί να είναι απο μπλόφα του Καρδάση, μέχρι ενέργεια του Θεού για να μην πλανεθεί ο κόσμος απο τις χαζομάρες του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η ανωνυμία είναι χριστιανικότατη και παράτησε τις σαχλαμάρες διότι δεν μας πείθουν. Μήπως έπαθες υστερική Τελεβαντίτιδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. "και ει τις ουχ ευρέθη εν τη βίβλω της ζωής γεγραμμένος, εβλήθη εις την λίμνην του πυρός" (Απκ. 20. 15).

    Στη βίβλο της ζωής υπάρχουν όσοι έχουν όνομα (π.χ. Λάζαρος). Οι άλλοι, οι ανώνυμοι, βρίσκονται στη λίμνη του πυρός (π.χ. πλούσιος).

    ΙΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Οδυσσέα μου έρχεσαι δεύτερος και καταϊδρωμένος!!! Τα 'χει γράψει πριν από σένα και καλύτερα από σένα ο Ανδριόπουλος στο κείμενό του Η ΑΜΑΡΤΙΑ ΤΗΣ ΑΝΩΝΥΜΙΑΣ
    http://www.amen.gr/index.php?mod=news&op=article&aid=2968

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΤΟ ΒΑR CODE ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ OXFORD ΕΧΕΙ ΤΡΙΑ 6 ΑΝΑΜΕΣΕ ΣΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ. ΘΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΣΤΕΙΛΩ ΜΕ Ε ΜΑΙΛ. ΣΠΟΥΔΑΣΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ (ΜΑΣΤΕΡ) ΕΚΕΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος είπε...

    Κύριε Οδυσσέα λένε ψέμματα εκεί στο Ορθόδοξο Παρατηρητήριο, σας λέω αλήθεια ότι πριν γράψω το σχόλιο που σας ανέφερα, είχα γράψει σχόλιο που ανέφερε την σελίδα σας και τους την έδωσα. Ψεύδονται λοιπόν παριστάνοντας τον ανήξερο για το ποιος είναι ο Οδυσσέας και ποια η σελίδα του. Ψεύδονται χωρίς ντροπή. Ας έχουν το θάρρος να απαντήσουν και τότε θα κερδίσουν την εμπιστοσύνη μας άλλωστε το δίκαιο το έχουν αυτοί στην ουσια του θεματος περι ΚΑΡΤΑΣ.
    22 Σεπτεμβρίου 2010 4:06 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Mπράβο τα παιδιά του π. Σαράντη, λένε ψέμματα;
    Αρα είναι εντεταγμένοι στον Αντίχριστο;
    Ομως οι δειλοί και οι ψεύτες θα πάνε στην Κόλασι.
    Ντροπή σας παιδιά του π. Σαράντη που λέτε ψέμματα.
    Κατά τα άλλα Ορθόδοξο Παρατηρητήριο!!!
    Και Αναβάσσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αλέξιε, και πόσες φορές εθεσες στη ζωη σου τον εαυτο σου σε κινδυνο;
    Υπαρχει και μια, εστω και μια;
    Τι λεγει το Ευαγγελιο του Ιησου Χριστου;

    ΠΑΝΤΕΣ, και ο Αλεξιος, οι θελοντες ευσεβως ζην, διωχθησονται.

    Το δικο μου Ευαγγελιο, Αλεξις, αυτο λεει.
    Το δικο σου λεει να εισαι φρονιμος και συνετος και να κρυβεσαι.

    Και καπου για τα έσχατα λεει το ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ:
    Ουαι τοις δειλοις...
    Και οι δειλοι θα πεταχτουν στο πυρ το εξωτερον...

    Αυτα λεει το δικο μου ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΟ βιβλιο της Αγιας Διαχρονικης Εκκλησιας Αλεξιε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Aνωνυμε 10.35 ποτε θα μας στειλης την μελετη σου που εχει τα 36αρια;
    Θα την περιμενουμε πολυ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμοι μην πτοήσθε, βαδίζετε καλά.
    Σας μισεί το σύστημα στο οποίο δίνετε γροθιά στο στομάχι με την κριτική και την ενημέρωση σας.
    Μην αποκαλύψετε την ανωνυμία σας επειδή το θέλουν καποιοι παλαβοί ή αφελοί ή βαλτοί.
    Και μόνο το ότι το τσιράκι των Νεοεποχιτών και των Οικουμενιστών, ο Βόθρος της Πάτρας όπως είδαμε στο παραπάνω σχόλιο 10:26μμ, πολεμάει την ανωνυμία, σημαίνει ότι τους ΚΟΣΤΙΖΕΙ.
    Ο Οδυσσέας απλά είναι παραπλανημένο πρόβατο.
    Για να μας πολεμούν λοιπόν οι ΒΟΘΡΟΙ και οι αυτοί οι άθλιοι όπως έλεγε ένας αρχαίος σοφός, σημαίνει ότι κάτι καλό κάνουμε.
    Συνεχίστε απτόητοι.

    Παρατηρητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πρόσφερες ως θυσία στον Τελεβάντο σου που βλέπει φαντάσματα συνέχεια, την ανάρτηση αυτή που αυτόν τον στόχο είχε να εξευμενίσει τον Τελεβάντο σου που είχε χωλωθεί, και τώρα έγινε δεκτή η θυσία σου προς αυτόν και αυτός γεμάτος χαρά, αναίρεσε τον εαυτό του, με γελοιότητες και πρόσθεσε στο σχόλιο που δημοσιεύει στην σελίδα του, την ιδιότητα του κληρικού δηθεν. Με λίγα λόγια ενώ το σχόλιο του φανερά καταφερόνταν εναντίον σου διότι για εσένα μιλούσαν στο Ορθόδοξο Παρατηρητηριο, το άλλαξε στην σελίδα του, προσθέτωντας ότι το συκοφαντούμενο πρόσωπο απο αυτόν, είναι κληρικός. Με λίγα λόγια απο Οδυσσεάτιδα όπως έξυπνα έγραψε κάποιος ανώνυμος, έγινε η αρρώστια του σε μια μερα κληρικίτιδα. Συκοφάντει συνέχεια ανθρώπους ανώνυμους και επώνυμους. Αυτό ανέλαβε ως εργόχειρο σατανικό αντί να ασχοληθεί με σοβαρά θέματα.

    Ο Μη τρώγων κουτόχορτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Συντριπτικός ο Αλέξιος, απέδειξε ότι όλα αυτά που λες είναι αντιπατερικά και αντιχριστιανικά και έχεις το θράσος να μας τα επιβάλεις και άκουσον άκουσον ως χριστιανικά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δεν διαβάζεις καλά Οδυσσέα όσα σχόλια σου στέλνουνε. Αν τα διάβαζες θα έβλεπες ότι ο Αλέξιος δεν είπε ότι οι δίκαιοι δεν θα διωχθούν αλλά ότι οι δίκαιοι και οι ορθόδοξοι δεν πρέπει να υποβάλλουν τους εαυτούς τους σε πρόσθετους, περιττούς κινδύνους χωρίς να τους εξαναγκάζει κανείς προς τούτο, διότι αυτό είναι δείγμα ασύνετου ανθρώπου.

    Θα επανέλθω όμως για να δείξω πόσο αστεία πράγματα υποστηρίζεις και εσύ και ο Τελεβάντος.

    Φιλόλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δεν ζουμε ευσεβως φιλε γι αυτο και δεν υφισταμεθα καμμια ταλαιπωρια.
    Η Γραφη δεν εξαιρει κανενα,
    ΠΑΝΤΕΣ οι θελοντες ευσεβως ζην, λεγει.
    Να μελετατε καλα καλα την Γραφη.
    Αιτια ολων των κακων ειναι η Αγνοια των Γραφων, λεγει ο λατρευτος μου Χρυσοστομος.
    Εκει θα διαβαζαμε ακομα το Γνωσεσθε την Αληθεια και η Αληθεια ελευθερωσει υμας.
    Αν μαθαινετε στραβα πραγματα περι του μπαρκοουντ ολα μετα θα ατ βλεπετε στραβα.
    Εχει και αυτην την εννοια το υπεροχο χωριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ναι σωστά Οδυσσέα αν μαθαίνεις στραβά περι του barcode παρασυρόμενος απο ασεβείς Καρδάσηδες μετά όλα θα τα βλέπεις στραβά και ΑΝΑΠΟΔΑ. Αυτή την έννοια έχει το υπέροχο χωρίο, δλδ την ανάποδη απο ότι νομίζεις περι barcode
    Και θα πάσχεις απο τύφλωση όταν βλέπεις το σχετικό χωρίο της Αγίας Γραφής που ανέφερε ο Αλέξιος.
    Nα μελετάς λοιπόν καλά τη Γραφή και όχι τσαπατσούλικα και πασαλίματα.
    Εντάξει Οδυσσέα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ο Καρδασης που σπουδασε το μπαρκοουντ αγαπητε και τον συγχαιρουν οι ειδικοι για το διαφωτιστικοτατο βιβλιο του ειναι ενας.
    Εβαλα χθες και τις γνωμες πολλων αλλων καθηγητων.
    Αυτοι δεν λεγονται Καρδασης, αλλα καθηγητης Τσουκαλας, και αλλοι.
    Εσυ εκτος απο τους γρηγοριατες που στηριζεσαι;
    Και πως δινεις τοση εμπιστοσυνη στους Αγιορειτες που βρισκονται και αυτοι σημερα στην αποστασια;
    Για ολα τα πραγματα ρωταμε τους ειδικους και οχι τις ...κυρα Μαριες. Ενταξει;
    Μολις προχθες η "ιερα" επιστασια καλεσε τον μοιχεπιβατη στις γιορτες τους.
    Τελειως αδιαντροπα.
    Αυτοι ειναι σκοτος και οχι φως.
    Πως τους εμπιστευεσθε;
    Στο ζητημα του μπαρκοουντ θα μιλησουν οι ειδικοι και κανενας αλλος.
    Εχετε καποιον αλλον;
    Μηπως τον ...Παγκαλο που καλως καλιστα σας ειρωνευθηκε με τις βλακειες που κουβαλατε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ23 Σεπτεμβρίου 2010 στις 4:55 μ.μ.

    Κύριε Οδυσσέα διάβασα το άρθρο σου για την ανωνυμία των σχολιαστών ,καθώς και τα μέχρι τώρα σχόλια και θέλω να σημειώσω τις παρακάτω σκέψεις μου: Καταρχάς έχεις δίκιο στην άποψή σου, ότι οι Χριστιανοί πρέπει να γράφουν επώνυμα,αλλά για να κρίνουμε την ύπαρξη ή όχι Χριστιανικού ήθους στην παράλειψη αυτής της βασικής υποχρέωσης ,καλό θα ήταν να αναζητήσουμε την αιτία αυτής της πράξης. Εάν ο σχολιογράφος ,κάτω από την ανωνυμία ,προσπαθεί να συκοφαντήσει,να σπιλώσει ή με ψεύτικα στοιχεία και ύβρεις να μειώσει τον άλλον,τότε σαφώς απώλεσε κάθε έννοια Χριστιανοσύνης και έγινε όμοιος με τον κύριο που υπηρετεί, σύμφωνα με τα έργα του ,δηλαδή τον διάβολο. Εάν όμως κάτω από την ανωνυμία,για λόγους που δεν είναι πάντα εύκολο εμείς να κρίνουμε, δοθεί μία αληθινή και χρήσιμη είδηση ή κριτική με τρόπο ευγενικό και Χριστιανικό,τότε καλό είναι να προσέξουμε την ουσία του πράγματος και δευτερευόντως τον τύπο. Ναι, υπάρχουν λόγοι που μερικές φορές καθιστούν συνετότερη την ανωνυμία. Δεν ξεχνούμε ,ότι τα μπλόκς παρακολουθούν και οι εχθροί της Πίστεώς μας που καταγράφουν όλους όσους θεωρούν επικίνδυνους για τα σχέδιά τους.Επίσης πολλές φορές πιστοί επώνυμοι υφίστανται επιθέσεις άδικες και συκοφαντικές για την διατύπωση των απόψεών τους από άλλους επώνυμους ή ανώνυμους ,δήθεν αδελφούς,αυτές δε οι επιθέσεις γίνονται είτε γιατί θίγονται τα συμφέροντα των δευτέρων,είτε γιατί προκαλούνται τα πάθη τους και δή ο άκρατος εγωϊσμός τους,είτε από πλανεμένη αντίληψη των πραγμάτων,είτε κάποιες φορές από λόγους ψυχολογικούς των επιτιθεμένων, που συνήθως δεν γνωρίζουν οι αναγνώστες. Επίσης είναι δυνατόν κάποιος ή κάποιοι,ως κρυφοί μαθητές του Κυρίου,από τη θέση τους να γνωρίζουν κάποια πράγματα που δεν τα γνωρίζουμε εμείς οι πολλοί και θέλουν να τα γνωστοποιήσουν κάτω από την ανωνυμία,δεν νομίζω ότι πράττουν άσχημα. Το ζητούμενο λοιπόν δεν είναι κυρίως η ανωνυμία ή μή του σχολιογράφου, αλλά η ύπαρξη ή όχι του Χριστιανικού ήθους που πρέπει να χαρακτηρίζει πάντα τις πράξεις και τα λόγια μας χωρίς ακρότητες,φανατισμούς,ύβρεις και εμπάθεια είτε γράφουμε επώνυμα είτε εξ ανάγκης ανώνυμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Το θέμα είναι σοβαρό. Όσοι εισπηδούσαν στο μαρτύριο εθελοντικά δεν κατατάσσονταν στη χορεία των Μαρτύρων της Πίστεως από την αρχαία Εκκλησία. Η φιλοσοφία και οι προϋποθέσεις των blogs είναι η ανωνυμία τόσο του ιδιοκτήτη όσο και όσων σχολιαστών το επιθυμούν. Διαφορετικά, όποιος επιθυμεί επωνυμία μπορεί να έχει τη δική του ιστοσελίδα. Εξάλλου έχω δει άπειρα blogs που δεν επιτρέπουν σχολιασμό από ανώνυμους ενώ κάποια άλλα δεν επιτρέπουν καθόλου σχόλια, συνεπώς πως ένας ιδιοκτήτης blog που επιτρέπει την ανωνυμία των σχολιαστών διαμαρτύρεται έπειτα. Απενεργοποιήστε την δυνατότητα ανωνύμων σχολιαστών εαν το θεωρείτε εφάμαρτο. Εγώ όχι, διότι γνωρίζω ότι στο internet μπορεί να εμφανιστεί κάποιος που λέγεται Κώστας και να χρησιμοποιήσει το όνομα Νίκος. Διατελών με βαθύτατο σεβασμό προς τον κ.Οδυσσέα. Ανώνυμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Οδυσσέα έχει δίκαιο ο 6:33μμ , μου το πήρε απο το στόμα όπως λέει ο λαός μας. Αν νομίζεις ότι η ανωνυμία είναι αμαρτία και μάλιστα βαρειά τότε θα έπρεπε να ήσουν συνεπης προς την θεωρία σου αυτή και να σταματήσεις κάθε ανώνυμο σχόλιο.
    Η ανωνυμία όμως αδελφέ μου είναι σαν το μαχαίρι, που εξαρτάται απο την χρήση του, είναι κακό ή καλό ανάλογα με την χρήση του. Μην σε παρασέρνουν αδελφέ μου και χάνουμε όπλο υπερ της αλήθειας που μας δόθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου