Σάββατο 22 Μαΐου 2010



















TOΝ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑΝ

ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΑΕΙ

ΤΟΥΣ ΚΟΣΣΟΒΙΤΕΣ

Αρνήθηκαν

την διαμονή του

στον τόπο

της επιλογής του.


Οφείλει ο Αρτέμιος να ανακαλέση


την εκδίωξί του από το Κόσσοβο


Προτείναμε, ο μητροπολίτης ΑΡΤΕΜΙΟΣ να ανακαλέση την απόφασί του να αποδεχθή την απομάκρυνσί του από μητροπολίτης και επίσκοπος Κοσσόβου.

Αν το αποδεχθή, θα τον ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΟΥΝ, σαν άνθρωπο και σαν Επίσκοπο.

Αυτές είναι οι προθέσεις των εχθρών του.

Οφείλει να αρνηθή να πειθαρχήση στους ραδιούργους και μοχθηρούς εχθρούς του.

Και αυτό αποτελεί ιστορική ανάγκη.

Να κινηθή άμεσα και χωρίς αναβολή.

Δεν επιτρέπεται η παραμικρή χρονοτριβή.


Αυτό ακριβώς ήθελαν και οι δολοφόνοι των λαών, οι Αμερικάνοι.

Να φύγη ο Αρτέμιος από το Κόσσοβο.

Να απομακρυνθη ο Αρτέμιος, διότι τους χαλάει τα σχέδιά τους.

Αυτό ήθελαν και οι συνεργάτες και οι συνένοχοι των Αμερικάνων, οι Σέρβοι δεσποτάδες.

Να φύγη ο Αρτέμιος από το Κόσσοβο.

Όχι ο Σερβικός λαός, Οχι ο λαός του Κοσσόβου, αλλά οι ξένοι προς τα αισθήματα του λαού, δεσποτάδες.

Μήπως οι δικοί μας οι δεσποτάδες εκφράζουν σε κανένα ζήτημα τα αισθήματα του λαού;

Υπολογίζουν το λαό μόνο για να τους γεμίζη τα ταμεία τους.

Από εκεί και πέρα ούτε θέλουν να τον βλέπουν, ούτε θέλουν να τον γνωρίζουν.

Μήπως βλέπουμε την παρουσία τους πουθενά στην ζωή μας;

Υπάρχει κάποιος που μπορεί να με διαψεύση;

ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ.


Ο Αρτέμιος αυτές τις μέρες έψαχνε τόπο διαμονής.

Και βρήκε κάποιο μοναστήρι εξω από το Βελιγράδι.

Το ανακοίνωσε στην λεγομένη - ο Θεός να την κάμη!!! – Διαρκή Σύνοδο.

Πιστεύετε εσείς, ότι αυτοί οι σατανόπληκτοι ρασοφόροι που τόσα μεθόδευσαν εναντίον του αγίου του Θεού, θα άφηναν τον λαοφιλή και δημεγέρτη Αρτέμιο να παραμένη κοντά στο Βελιγράδι;

Θα του επιλέξουν αυτοί οι ίδιοι, κάποιον απομακρυσμένο τόπο …εξορίας!

Αρνήθηκαν, λοιπόν, να ικανοποιήσουν το αίτημά του.

Αλλά δεν έπραξαν μόνο αυτό.

Προχώρησαν σε νέα πιεστικά και αναγκαστικά μέτρα εναντίον του.

Και θα προχωρήσουν και σε άλλα.

Ενός κακού δοθέντος, μύρια έπονται.


Του απαγορεύουν στο εξής να διατελεί πνευματικός στα πνευματικά του τέκνα.

Στους αγαπημένους του Κοσσοβίτες.

Το ακούσατε καλά;

Και ετοιμάζονται να λάβουν εναντίον του και άλλα μέτρα.

Για να χαθή και να εξαφανιστή και ο ίδιος και το όνομά του.


Αιφνιδιάστηκαν από την συλλογή 15.000 υπογραφών μέσα σε δέκα μέρες.

Αιφνιδιάστηκαν οι ανίκανοι, από την επανάστασι του μοναχικού κόσμου ολόκληρης σχεδόν της Σερβίας και την θερμή συμπαράστασί του, στον πνευματικό τους πατέρα και διδάσκαλο.

Ζητούσε επίμονα το …οργανέτο των ξένων δυνάμεων ο Ειρηναίος από τον Αρτέμιο μέσα από το κτίριο της Συνόδου - την ώρα που του προσήπταν εναντίον του τα ψέμματά τους και τις συκοφαντίες τους - να βγή και να απομακρύνη τους φωνασκούντας μοναχούς και λαϊκούς…διότι τον ενοχλούσαν οι …φωνές τους!

Είναι βέβαιο ότι εκεί πάνω στη Σερβία μεθοδεύονται πολλά.

Οι πληροφορίες που λαμβάνουμε, μας τρομάζουν πραγματικά.

Και το κακό θα προχωρήση και πιο κάτω, προς εμάς.

Θα τρίβουμε τα μάτια μας.


Ακούστε και κάποια ακόμα νέα από την Σερβία.


Ο "ιοβόλος όφις" και πρώην βοηθός επίσκοπος του Αρτεμίου, ο Θεοδοσιος Μπλάνιτς, ακούγεται ότι για τις πολύτιμες υπηρεσίες που προσέφερε στην εκδίωξι του Αρτεμίου, προορίζεται να τοποθετηθή σαν νέος μητροπολίτης Ράσκας και Πριζρένης.


Ο ανεκδιήγητος Θεοδόσιος που έκαμε μαρτυρική την ζωή του Αρτεμίου και ο υπόγειος ραδιούργος Σαββας Γιανιτς δεχτηκαν στο Ντεκανι τον επικεφαλης του ΝΑΤΟ.

Αυτό εντασσεται στην προσπάθεια εισαγωγης της Σερβιας στο ΝΑΤΟ

πραγμα που δεν το θελει ο Σερβικος Λαος, ενώ ο πρωθυπουργός Μπορις Ταντικ εργαζεται επιμονα τωρα, δυστυχως, μαζι με την Σερβικη Εκκλησια.

Το ΝΑΤΟ αναγνωρίζει την ανεξαρτησία του Κοσσόβου και βοηθάει ενεργά στη σύστασι του νέου «Κράτους».


Μετά την ύποπτη φυγή και εγκατάλειψι του Αθανασίου Γιέφτιτς από το Κόσσοβο, αφού αναστάτωσε και ανασκολώπισε ότι του δημιουργούσε εμπόδιο στο ανόσιο έργο του, ο πατριάρχης Ειρηναίος αυτοανακηρύχθηκε υποψήφιος τοποτηρητής και του Κοσσόβου.


Τώρα ο Ειρηναίος αυτοδιορίστηκε ως τοποτηρητης και μιας σερβικης ενοριας του ….Βερολινου!!!

Πόσο απέχει το Βελιγράδι από το Βερολίνο;

Πόσα χιλιόμετρα;

Και γιατί έγινε αυτό;

Τι εξυπηρετεί;

Ποιόν ύποπτο ρόλο καλείται να διαδραματίση ο Ειρηναίος;

Ο ρόλος του Ειρηναίου είναι πολύ ύποπτος.

Το μέλλον θα δείξη.

Βιάζεται πολύ ο Ειρηναίος και σε πολλά.


Φέρνω και μία πρώτη είδησι:


Ο Ειρηναίος πρό ετών επισκέφθηκε κρυφά τον Πάπα Βοϋτίλα της Ρώμης.

Και είχε μαζί του μακρά συνομιλία.

Η είδησι είναι πρώτη και αποκλειστική.

Οι πληροφορίες μας έχουν ληφθή από έμπιστο και θετικό άνθρωπο.

Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να αποκαλύψουμε το όνομά του.


Όμως τα ….άγρια κατάμαυρα θηρία της Σερβίας, τα άνοιξε η όρεξι και προχωρούν σε δεύτερη ...εφόρμησι.

Λέγεται ότι ετοιμάζονται να αποκεφαλίσουν με συνοπτικές διαδικασίες και άλλον επίσκοπο, τον Δυτικής Γερμανίας Κωνσταντίνο.

Για άλλους βέβαια λόγους, που δεν σχετίζονται με τον Αρτέμιο.


Επαναλαμβάνουμε και πάλι την πρότασί μας.

Και το φωνάζουμε όσο μπορούμε πιό δυνατά.


Ο Αρτέμιος οφείλει να ανακαλέση την απόφασί του να υπακούση στους γνωστούς και μοχθηρούς και δεδηλωμένους εχρθρούς του και να παραμείνη ο Κανονικός Μητροπολίτης Ράσκας και Πριζρένης και Μετοχίων του Κοσσόβου.

Να αρνηθή την πρόθεσί τους να τον δολοφονήσουν.

Το Κόσσοβο, με την φυγή του Αρτέμιου κινδυνεύει τον ΕΣΧΑΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟΝ.


Ο Αρτέμιος πρέπει να μπή μπροστάρης του ιερού αγώνος σωτηρίας του Κοσσόβου και της Εκκλησίας του Κοσσόβου.

Δεν πρέπει να αφήση τους προδότες να διαλύσουν την Εκκλησία του Κοσσόβου.

Και αν ακόμα κινδυνεύση η ζωή του θα γίνη μάρτυρας Κυρίου Παντοκράτορος.

Αλλά θα μείνη και στην ιστορία ένα λαμπρό υπόδειγμα αυτοθυσίας επισκόπου για τον πιστό λαό του Κοσσόβου.

9 σχόλια:

  1. Η πρόταση του κ.Οδυσσέα είναι απόλυτα λογική και δεν μπορεί παρα να την αποδέχεται κάθε άνθρωπος που έχει αίσθημα δικαιοσύνης.

    ΚΑΝΤΑΚΟΥΖΗΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κάτι παρόμοιο δεν έγινε κι εδώ,στη χώρα μας, το 1974 όταν η σεραφειμική σύνοδος με επείγουσα εγκύκλιό της απαγόρευσε τη διαμονή των σφαγιασθέντων ιεραρχών στις μητροπόλεις που ποίμαναν;Ένθυμούμαι όμως ότι οι Θεσσαλονίκης Λεωνίδας,Κιλικισίου Χαρίτων και Θεσσαλιώτιδος Κων/νος παρέμειναν στις μητροπόλεις τους και άριστα έπραξαν!Μάλιστα ο πρώην Φλωρίνης Αυγουστίνος παρότρυνε και τους 12 να παραμείνουν στις μητροπόλεις τους πράγμα που δυστυχώς εκείνοι δεν έπραξαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οδυσσέα ,παρακολουθώ τον προβληματισμό σου ,καθώς και την διαφορά που διατυπώνεις σε σχέση με τον φίλο σου τον Παναγιώτη,αλλά προσωπικά πιστεύω ,ότι ματαιοπονείς. Αυτό που εσύ προτείνεις ως αυτονόητο οι άλλοι ήδη έχουν δηλώσει, ότι το θεωρούν μη αποδεκτό. Και ο Μητροπολίτης Αρτέμιος,που τον σέβομαι βαθύτατα,αλλά και οι πρωταγωνιστές της ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ εδώ στην Ελλάδα,που επίσης σέβομαι βαθύτατα,δεν επιθυμούν πλήρη ρίξη με την αντικανονικά ενεργούσα Εκκλησιαστική Διοίκηση,δεν θέλουν δηλαδή Αποτειχίσεις και Σχίσματα,έστω και αν είναι επαινετά ,κατά τους Ιερούς Κανόνες,διότι εσφαλμένα θεωρούν την οποιαδήποτε αντίδραση αυτού του είδους, ως δήθεν έξοδο απο την ΕΚΚΛΗΣΙΑ,δηλαδή αποδέχονται ουσιαστικά την λογική των αντιπάλων, ότι εάν κινηθούν δυναμικά θα θέσουν εαυτούς εκτός ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. Από αυτή την εσφαλμένη και αντιπατερική αντίληψη ξεκινά το όλο πρόβλημα.Εάν κάποτε προϊόντος του χρόνου και των γεγονότων αποβληθεί αυτή η πεπλανημένη αντίληψη και η εν Χριστώ ταπείνωση οδηγήσει ορισμένους να μη θεωρούν τον εαυτό τους ως χρονική αρχή του Αντιοικουμενιστικού αγώνα,αλλά παραδεχθούν στην ψυχή τους ,ότι και πρό αυτών υπήρξαν εργάτες άσημοι μεν ,αλλά γνήσιοι Δούλοι του Χριστού ,τους οποίους οφείλουν να αποδεχθούν ως αδελφούς,τότε και μόνο αγαπητἐ Οδυσσέα θα ιδείς τα αυτονόητα που επιθυμείς να πραγματοποιούνται, είτε στη Σερβία ,είτε στην Ελλάδα, είτε οπουδήποτε αλλού.Το σχόλιο αυτό απευθύνεται σε εσένα Οδυσσέα και σε όποιον άλλο αδελφό, καλοπροαίρετα σαν και σένα αγωνιά. Το ψευδώνυμό μου γράφτηκε εξ ανάγκης ,γιατί έχω βαρεθεί τις ύβρεις των "αγωνιστών" ,εσύ αδελφέ μου ,παρά το ψευδώνυμο, πιστεύω θα καταλάβεις ποιός σου γράφει και αν είναι ειλικρινής μαζί σου.Αγία Τριάς ο Θεός ελέησον και σώσον ημάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Από αυτή την εσφαλμένη και αντιπατερική αντίληψη ξεκινά το όλο πρόβλημα".

    Συμφωνώ με τον 23 Μαΐου 2010 9:08 μ.μ.
    Το όλο πρόβλημα το συντηρούν οι άνθρωποι που βρίζουν τις σωστές και νόμιμες αποτειχίσεις.
    Ας πάψουν να διχάζουν τους Ορθόδοξους αυτοί οι τύποι.

    ΘΕΟΔΩΡΗΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ορθες οι παρατηρήσεις του Πατρινού φίλου.

    Δεν θελουμε να φύγουμε από την Εκκλησία επειδή εκτός της παραμονεύει ο αιώνιος θάνατος.

    Αν θέλουν παρόλο που εμείς προσευχόμαστε για το αντίθετο να φύγουν ας φύγουν οι Οικουμενιστές.

    Οσο για τις αποτειχίσεις γίνονται ΑΦΟΥ ΕΞΑΝΤΛΗΘΟΥΝ όλα τα άλλα περιθώρια και γίνονται συντεταγμένα δηλαδή από στρατηγούς όπως την αποτείχιση που έκανε ο Αγιος Φλώρινης με τον Ελευθερουπόλεως και τον Παραμυθίας το Αγιον Ορος και τον Αγιο Ιουστίνο Πόποβιτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιώργος από Πολύγυρο24 Μαΐου 2010 στις 8:01 π.μ.

    Aυτά που μας γράφεις εσύ, Παναγιώτη Τελεβάντο, δεν πρόκειται να γίνουν ποτέ αφού οι "στρατηγοί μας" δεν πρόκειται να εξεγερθούν ποτέ.
    Κοιμούνται έναν βαθύτατο ύπνο.
    Τι να τους κάνουμε τέτοιους στρατηγούς;
    Να μας λείπουν.
    Παναγιώτη μου, όσοι και οταν AΠΟΤΕΙΧΙΣΘΟΥΝ ειναι σίγουρο ότι την επομένη μέρα θα ΑΦΟΡΙΣΘΟΥΝ και θα ΚΑΘΑΙΡΕΘΟΥΝ.
    Τι αποτέλεσμα καλύτερο θα φέρη το ...συντεταγμένο που προτείνεις;
    Και η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ Τελεβάντο δεν αποτελεί σχίσμα αλλά ιερή εκκλησιαστική πράξι που την επαινεί ο Ιερός Κανόνας της Πρωτοδευτέρας Συνόδου.
    Αντί να πής ότι λόγω δειλίας δεν τολμάς την ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ, λές να περιμένουμε την συντεταγμένη.
    Ονειρα θερινής νυκτός Τελεβάντο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωστε; Το ομολογείς τόσο ωραία και μετά με ρωτάς γιατί δεν το υποστηρίζω;

    Γράφεις όσοι αποτειχιστούν θα καθαιρεθούν και θα αφορισθούν! Ε τότε πώς το θέμα θα μείνει στην αποτείχιση και δεν θα πάει στο σχίσμα;

    Καταλαβαίνεις επομένως γιατί η "αποτείχιση" μπορεί να πετύχει όταν είναι συντεταγμένη και με στρατηγούς ώστε να μην μπορούν οι οικουμενιστές να μας διαλύσουν και να μας ρίξουν στο σχίσμα;

    Γιατί δνε τόλμησαν να καθαιρέσουν τον Φλωρίνης, τον Ελευθερουπόλεως, τον Παραμυθιίας, το Αγιον ορος και τον Πόποβιτς;

    Επειδή ήταν στρατηγοί που έκαναν συντεταγμένη αποτείχιση. Οχι σκορποχώρι που θα δώσει στους Οικουμενιστές αυτό που χρειάζονται.

    Ασφαλώςκαι η αποτείχιση είναι κανονικό δικαίωμα αλλά πότε και από ποιους πρέπει να γίνεται. Αυτό είναι το ερώτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιώργος από Πολύγυρο24 Μαΐου 2010 στις 9:30 μ.μ.

    Δεν κατάλαβα γιατί οσοι αποτειχισθούν και αφορισθούν και καθαιρεθούν θα πάμε στο σχίσμα;
    Δεν θα πάμε σε κανένα σχίσμα αλλά θα παραμείνουμε στην ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ.
    Αυτό σημαίνει οτι θα παραμείνουμε εκεί μέλη της διαχρονικής Εκκλησίας και δεν θα επικοινωνούμε με κανένα σχίσμα.
    Θελεις να πης δηλαδή Τελεβάντο ότι οι ...συντεταγμενοι δεν θα καθαιρεθούν και δεν θα αφορισθούν;
    Κάνεις λάθος.
    Ολοι θα έχουν την ίδια μοίρα.
    Ο Καντιώτης και ο Αμβρόσιος δεν καθαιρέθηκαν τότε γιατί ήταν ο Καντιώτης και ο Αμβρόσιος.
    Γιατι τους έτρεμαν Τελεβάντο οι ...λαγωοί.
    Εχουμε σήμερα ποσότητα ...αρχηγών;
    Και μάλιστα τέτοιων αρχηγών;
    Εγώ δεν τους βλέπω.
    Υπάρχουν ελάχιστοι και κληρικοί και χριστιανοί.
    Και αυτοί ...τρεμάμενοι.
    Λοιπόν είναι πάντοτε καιρός αποτειχίσεως μεμονωμένα ο καθένας.
    Ο σώζων εαυτόν σωθείτω Τελεβάντε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κύριε Τελεβάντο ειλικρινά δεν σας καταλαβαίνω! Ενώ γράφεται τόσα εξαιρετικά άρθρα κατά του Οικουμενισμού και θέλω να πιστεύω ότι είστε καλοπροαίρετος, πώς είναι δυνατό να αποτρέπεται τον κόσμο από την αποτείχιση από τους Οικουμενιστές; Γιατί λέτε ότι θα προκληθεί σχίσμα αφού η διακοπή του μνημοσύνου γίνεται για λόγους πίστεως και όχι για προσωπικές αμαρτίες, ούτε λέει κανείς να δημιουργήσουμε δικές μας Συνόδους όπως έκαναν οι Παλαιοημερολογίτες.
    Υπακοή ίσον ζωή και παρακοή ίσον θάνατος λένε οι Πατέρες αλλά όχι σε όλες τις περιπτώσεις. Εκτός αμαρτίας και αιρέσεως!
    Το πρόβατο που δεν ακολουθεί τον Καλό Ποιμένα το τρώει ο λύκος αλλά το πρόβατο που ακολουθεί τον Κακό Ποιμένα (και αυτό κάνουμε εμείς γιατί αν μη τι άλλο, ο αιρετικός Ποιμένας είναι κακός) το τρώει ο Ποιμένας!!
    Λέτε ότι θα μας καθαιρέσουν και θα μας αφορίσουν και σας ρωτώ, αυτά θα είναι έγκυρα; Συμφωνώ με τη τοποθέτησή σας ότι είναι καλύτερα η αποτείχιση να είναι οργανωμένη με τους Επισκόπους στρατηγούς που λέτε, αλλά όταν δεν υπάρχουν τέτοιοι ή φοβούνται να κάνουν αυτό που πρέπει εμείς θα συνεχίζουμε τη κοινωνία με την παναίρεση; Νομίζεται ότι έτσι δεν έχουμε ευθύνη στον Θεό; Σε τελική ανάλυση πιστεύουμε στον Θεό αλλά τελικά Τον εμπιστευόμαστε;
    Έχουμε την Υπερμάχο Στρατηγό Παναγία μαζί μας όταν κάνουμε το θέλημα του Υιού της και ψάχνουμε και στρατηγούς Επισκόπους; Αφού το βλέπετε, ότι δεν τολμούν, δεν αποτειχίζονται, θα μείνουμε να βουλιάξουμε όλοι μαζί με τους Οικουμενιστές; Δεν σας ανησυχεί η κοινωνία με την αίρεση;
    Η τακτική της αναμονής δεν έχει αποδεικτεί ότι έχει αποτύχει δεδομένου ότι τόσα χρόνια περιμένουμε και ανεχόμαστε απαράδεκτα πράγματα που ουδέποτε είχαν συμβεί στο παρελθόν. Να μην σας αναφέρω για τους Αγίους αλλά γιατί να μην δούμε το παράδειγμα των Χριστιανών προηγούμενων αιώνων; Αν άκουγαν τον ιερέα να μνημονεύει κάποιον αιρετικό έβγαιναν εκτός του ιερού ναού! Δεν περίμεναν να βγει πρώτος ο Επίσκοπος για να ακολουθήσουν. Με αυτό θέλω να πω ότι επειδή τελικά ο λαός είναι ο θεματοφύλακας της Πίστεως, πολλοί Επίσκοποι φοβόντουσαν την αντίδραση του λαού και ήταν προσεκτικοί στα θέματα της Πίστεως. Όμως τώρα τι γίνεται;
    Ο κάθε Οικουμενιστής Επίσκοπος την έχει δει Πάπας με Πρωτεία και Αλάθητα και όποιος δεν συμφωνεί μαζί του είναι εκτός Εκκλησίας!
    Εμάς όμως δεν πρέπει να μας απασχολεί να είμαστε σύμφωνοι όχι με τους Επισκόπους αλλά με τους Αγίους Πατέρες;
    Συμφωνώ με τον Γιώργο, έχουμε φτάσει σε σημείο "Ο σώζων εαυτόν σωθείτω"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου