Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2009




Ο ΑΓΩΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ


Λάβαμε από τον εκλεκτό αγωνιστή Θεολόγο κ. Παν. Σημάτη την παρακάτω καταγγελια, από την οποία και δημοσιεύουμε σήμερα τον πρόλογο και αλλη φορά θα δημοσιεύσουμε και τα υπόλοιπα.


Αίγιο, 19/2/2009

Προς την

Ι. Σύνοδον της Εκκλησίας της Ελλάδος

ΑΘΗΝΑ

mkka.blogspot.com του Μητροπολίτη Καλαβρύτων

Blog εκκλησιαστικής αληθείας και προβληματισμού

ή Blog πνευματικών σκουπιδιών, ύβρεων και αιρετικών θέσεων;


Οι Κανόνες της Εκκλησίας μας θέλουν τον Επίσκοπο να κηρύττει συνεχώς το λόγο του Θεού, εξαιρέτως δε κάθε Κυριακή. Ένας σύγχρονος τρόπος «κηρύγματος» είναι και αυτός που γίνεται με ηλεκτρονικά μέσα. Ο Μητροπολίτης κ. Αμβρόσιος, όμως, απενεργοποίησε την επίσημη εκκλησιαστική ιστοσελίδα της Ι. Μ. Καλαβρύτων, μέσα από την οποία θα μπορούσε να προσφέρει αυθεντικό κήρυγμα και νηφάλιο θεολογικό λόγο μ σύγχρονο τρόπο, και επικοινωνεί με το λαό μόνο μέσω του προσωπικού του blog, με τρόπο εκκοσμικευμένο και μη εκκλησιαστικό. Βέβαια, θα δικαιολογηθεί, πως με το blog του κηρύττει με περισσότερο άμεσο τρόπο το θείο λόγο. Γράφει σε κάποια από τις αναρτήσεις του blog του: «Από αύριο το Blog μας θα ασχολείται κυρίως με πνευματικά θέματα. Δεν θα λείπουν σχόλια σε εθνικά ή εκκλησιαστικά ζητήματα... Προεχόντως θέλουμε να κηρύσσεται ο λόγος του Θεού». Δυστυχώς, όμως, το όποιο «κήρυγμά» του είναι ανακατεμένο με …ακαθαρσίες, όπως θα διαπιστώσετε στη συνέχεια.


Το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτού του τρόπου επικοινωνίας είναι -και το ήξερε πολύ καλά, το έμαθε δε καλύτερα μόλις το δημιούργησε- πως μόνο το αρχικό κείμενο κάθε θέματος είναι δικό του και άρα, μόνο αυτό μπορούσε να είναι θεολογικά προσεγμένο. Έτσι, η πλειονότητα από τα κείμενα του blog δεν είναι δικά του, (εκτός από λίγες παρεμβάσεις), αλλά είναι ανεξέλεγκτες απόψεις των επισκεπτών και φίλων του∙ οι οποίοι (μαζί με τους προβληματισμούς και γόνιμες απόψεις),


α) είτε τον εκθειάζουν και μεγαλύνουν, αυτός δε δέχεται τους επαίνους, ενώ αντίθετα, πολλούς από εκείνους που του κάνουν κριτική τους αποκλείει (όπως καταγγέλουν οι αποκλεισθέντες),


β) είτε κάποιοι (μέσω του blog) εκθέτουν ανόητες, υβριστικές, βλάσφημες και αιρετικές ακόμα απόψεις, χωρίς αυτός να τις ανασκευάσει (εκτός από ελάχιστες), ή να τις αποκλείει, όπως κάνει για όσους τον κριτικάρουν.


Μοιραίως, λοιπόν, το μπλόγκ του γίνεται (επιτρέπει να γίνεται) άμβων, από τον οποίο προφέρονται μαζί με αλήθειες και αηδείς πνευματικές ακαθαρσίες, ακόμα και …αιρετικό κήρυγμα!


Θα ισχυριστεί, ίσως, ότι αυτή είναι η δεοντολογία. Ποιός όμως, τον υποχρέωσε να κάνει αυτό το blog εις βάρος των ψυχών των πιστών; Και πώς να δεχθούμε, τυχόν τέτοια δικαιολογία, αφού ως οικοδεσπότης (όπως ισχυρίζεται) διαγράφει, κατά το δοκούν, κάποια απ’ αυτά τα σκουπίδια που γράφουν οι επισκέπτες του, άλλα όμως, τα αφήνει για να μολύνουν την ατμόσφαιρα; Δικαιολογείται κάπου λέγοντας: Δυστυχώς «δεν έχω χρόνον για να απαντώ στα σχόλια των αγαπητών μου επισκεπτών, τα οποία με προσοχήν διαβάζω...Η σιωπή μου δεν σημαίνει είτε αποδοχήν, είτε ανοχήν σε απόψεις. Μερικές θέσεις ευρίσκουν απάντηση από τη μεταξύ σας επικοινωνία».


Αν με προσοχή τα διαβάζει όλα, γιατί, έστω εκ των υστέρων, δεν αφαιρεί όλα τα βλάσφημα, και κυρίως τις αναρτήσεις 3-4 υβριστών, βωμολοχούντων και αιρετιζόντων;

Με τη δικαιολογία ότι δεν έχει χρόνο, αφήνει τους επισκέπτες του να διαλέξουν μόνοι τους το σωστό. Αν οι πιστοί είναι δυνατόν να γνωρίζουν το σωστό, τότε τι χρειάζεται ο καθοδηγητικός ρόλος ενός Επισκόπου; Ποιος άραγε είναι ο δικός του ο ρόλος;

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Όταν ερωτάται ή προκαλείται να απαντήσει αυτός στους επισκέπτες του, οι απαντήσεις του δεν είναι πάντα θεολογικά ακριβείς, εφ’ όσον, όπως φαίνεται, χάριν της αμεσότητας απαντά πρόχειρα και χωρίς βαθύτερη έρευνα του θέματος.

Επιλέγω κάποια παραδείγματα εκκοσμικευμένων, βλάσφημων και αιρετικών καταχωρήσεων από το πλήθος των αποθηκευμένων στα εκατοντάδες θέματα του blog. Για μερικά και ο ίδιος ο οικοδεσπότης-Μητροπολίτης έδειξε να ενοχλείται, δέχτηκε δε και τις διαμαρτυρίες επισκεπτών του. Κάποια υβριστικά και ασυνάρτητα, αφού διαβάστηκαν πρώτα από κάποιους και καταγράφηκαν, τα έσβησε και εδήλωσε ότι θα αποκλείσει από το μπλόγκ, αυτούς που γράφουν βλάσφημα και ασυνάρτητα. Όμως, παραδόξως, τους ξανα-επιτρέπει να γράφουν και να παρέχουν, αντί τροφής πνευματικής, δηλητήριο, τους αποκαλεί «αγαπητούς» του, και το κυριότερο βέβαια, ο Μητροπολίτης δεν ανασκευάζει τα αιρετικά μηνύματα.


Να σημειωθεί, πως σ’ έναν από τους τακτικούς επισκέπτες του, τον «ioanni eksomologiti» ή «vasilia tou dasous» -που εκφράζει μέσα στο blog φοβερές βλασφημίες κατά του Χριστού και της Παναγίας (συνήθως με λατινικούς χαρακτήρες), ασυναρτησίες και πλήθος άλλες αιρετικές καταχωρήσεις- επιτρέπει ο Μητροπολίτη Καλαβρύτων, όχι μόνο να καταχωρούνται τακτικότατα τα κείμενά του, αλλά επιτρέπει να έχει (μέσα στο ίδιο το Δεσποτικό blog) υποστηριχτές και οπαδούς-θαυμαστές! Τον επιτιμά κατά διαστήματα, του αφαιρεί δημοσιεύσεις και μετά πάλι του επιτρέπει να γράφει και τον αποκαλεί «αγαπητό» του. Κι ο Ιωάννης ή «vasilias tou dasous» δηλώνει πως είναι «βασιλεύς της εκκλησίας του χριστού εδώ στην γη… της εκκλησίας σου’’ Αμβρόσιε παιδί μου»!!! (σε μία από τις τελευταίες του καταχωρήσεις της 12/ΦΕΒ/2009) ή την παρακάτω (ως μικρό δείγμα γραφής): «kai tis poutanas pou pistevete eseis oi evraioi litourgoi tou theou miteras ''mou '' panagiasegw porni ekklisia tha se sintripso… 11 Μάρτιος 2008 12:18 μμ».

Ποιος ομφάλιος λώρος άραγε τους δένει; Ο Ιωάννης, υβρίζει, επίσης, αναπόδεικτα, όλους τους Επισκόπους και τον Πατριάρχη ως Μασσώνους. Κι αυτό έχει γίνει όχι μόνο μία φορά, για να δικαιολογηθεί ο Καλαβρύτων πως του ξέφυγε. Γράφει π.χ.: «Ορθοδοξος Πατριαρχης…τυγχανει τιμητικον μελος της Τουρκικης Μασωνικης Στοας…, η πλειονοτητα της Ιερας Συνοδου ειναι Μασονοι»!


Όχι μόνο δε ο «βασιλιάς του δάσους», αλλά και οι οπαδοί του δημοσιεύουν βλάσφημες και αιρετικές απόψεις μέσα στο μπλόγκ, του «βασιλιάς του δάσους "διδασκάλου" Ιωάννη» (που εκτός από απεσταλμένος του θεού αποκαλείται και «εωσφόρος»), οι οποίοι θεωρούν «πατέρα» τους και «γέροντα» τους -εκτός από τον Ιωάννη- και τον «Αμβρόσιο Αιγιαλίας» (ανορθόγραφα), χωρίς ο ίδιος να το αποποιείται και να τους αποκλείει από το blog του: «...Είμαστε οπαδοί του "διδασκάλου" Ιωάννη και ακόλουθοι του δρόμου που χαράζει η Θεία Χάρις …και σε μας τους οπαδούς του Ιωάννη, είναι ο πατέρας μας και γέροντας μας ο Αμβρόσιος Αιγιαλίας… ο Ιωάννης όσο ζούσε ηταν άγιος τώρα που πέθανε παραμένει να είναι πάλι ζώντανος, μα μπορούν να τον δούν μόνο όσοι φοράνε τα μάτια του σώματος του αίματος και του πνεύματος του Ιήσου μας Χριστού …ο Ιωάννης, είναι ο εωσφόρος… (4/12/08)» και «γνωριζω πως η πλειονοτητα της Ιερας Συνοδου ειναι Μασονοι».


Και παρακάτω οι οπαδοί του Ιωάννη απαντούν σε απορίες επισκεπτών του blog, όπως «Η nefeli» σε κάποιον που είχε την απορία: «Τίνος Ιωάννη "οπαδοί" μπορεί να είναι άνθρωποι που μπαίνουν εδώ και βρίζουν πρόστυχα ???? Πόθεν συνάγεται οτι ο Σεβασμιώτατος είναι οπαδός του Εωσφόρου-Ιωάννη?».


Και ο Καλαβρύτων, ενώ σε άλλες αναρτήσεις παρεμβαίνει και διαγράφει ή διαψεύδει, εδώ καμιά διάψευση. Ποιος είναι ο λόγος, λοιπόν, που δεν διέψευσε ακόμη, ότι οι αιρετίζοντες οπαδοί του Ιωάννη, δεν είναι «παιδιά του» -όπως στο μπλόγκ του ισχυρίζονται; Αντίθετα συνομιλεί μαζί τους τόσο φιλικά. Γράφει: «Χάρηκα ιδιατέρως για την παρουσία σας, αγαπητέ μου Βασιληά του Δάσους. Ένα σημείωμα της Νεφέλης με είχε ανησυχήσει... Παρά ταύτα επέτρεψα την ανάρτηση του σχολίου σας, τιμώντας το έντιμο πρόσωπό σας + Ο & Αι Α 23.11.2008».


Κάποιους που στο παρελθόν τόλμησαν να επισημάνουν θεολογικά του λάθη, τους επιπλήττει και αφορίζει και τους θεωρεί «αιρετικούς» και διεστραμμένους! (mkka.blogspot, 19.01.08). Αντίθετα, κάποιους που υβρίζουν, βωμολοχούν, γράφουν παραληρηματικά, ανόητα και αιρετικά κείμενα στο blog του, που απείλησαν και την ζωήν θεολόγου (πάλι με ανάρτηση στο μπλόγκ του), όλους αυτους τους επιτρέπει να γράφουν και τους αποκαλεί «αγαπητούς του και έντιμους». Και το φοβερότερο βέβαια, προσφέρει βήμα σε ανθρώπους που υβρίζουν την Εκκλησία, προπαγανδίζουν για μια αόρατη «εκκλησία» δική τους εμπνεύσεως, υβρίζουν το Χριστό και την Παναγία, σπέρνοντας την σύγχυση στους πιστούς. (Και από την άλλη -τραγική ειρωνεία- κατακεραυνώνει τα Μ.Μ.Ε. και την τηλεόραση, όταν δημοσιεύουν παρόμοιες βλασφημίες). Έχω δίκιο, λοιπόν, να ερωτώ: «Ποιος ομφάλιος λώρος άραγε τον δένει με τους οπαδούς του “βασιλιά του δάσους”»;


Παραθέτω μέρος μόνο του οχετού που παρελαύνει από το δεσποτικό blog, όχι για να σκανδαλίσω με τη σειρά μου, αλλά να καταθέσω τα πειστήρια της δηλητηριώδους πνευματικής τροφής που παρέχει το blog του Μητροπολίτη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιου. (Για τους αναγνώστες αυτού του κειμένου σημειώνω, πως αυτά τα λίγα εισαγωγικά που διαβάσατε φτάνουν, δεν χρειάζεται να χάσετε το χρόνο σας για τα υπόλοιπα. Φτάνουν, όχι μόνο για να αγανακτήστε, μα για να απαιτήσουμε να σταματήσει πιά αυτή η ντροπή. Τα πολλά ας τα εξετάσει η Ι. Σύνοδος. Και δεν νομίζω πως θα ισχυριστεί ο Μητροπολίτης, πως αν δεν μας αρέσει, να μην μπαίνουμε στο μπλόγκ του, γιατί κι αυτός κάνει το ίδιο, παρακολουθώντας κανάλια και blogs και ασκώντας κριτική ακόμα και σε πράγματα δευτερότερα. Εδώ, όμως, στο blog του, υβρίζονται αναπάντητα επί μήνες, πρόσωπα της πίστεώς μας. Και κάθε τόσο ο Καλαβρύτων μας πληροφορεί με καμάρι, ότι το blog το έχει υψηλή επισκεψιμότητα, ότι δηλαδή είναι πολλοί εκείνοι που γεύονται την ανάμεικτη αληθειών και δηλητηρίου «τροφή» που τους προσφέρει.


Τι λένε, Σεβασμιώτατοι, οι Ιεροί Κανόνες, το Ιερατικό ήθος και η εκκλησιαστική ποιμαντική πρακτική; Επιτρέπουν να προσφέρεται στο λαό του Θεού αυτή η τροφή από Επισκοπικό blog; Επιτρέπεται να δημοσιεύονται εκεί απειλές κατά της ζωής οποιουδήποτε ανθρώπου; Επιτρέπει η Ι. Σύνοδος να υβρίζονται από Δεσποτικό μπλόγκ όλοι οι ιερείς ως σατανάδες, όλοι οι Μητροπολίτες και ο Πατριάρχης ως Μασσώνοι; (Αλήθεια,οι ίδιοι αποδέχονται τον χαρακτηρισμό;). Επιτρέπεται να υβρίζονται θεία πρόσωπα; Ή μόνο όταν εκφράζονται βλάσφημα λόγια από ανθρώπους εκτός της Ιεράς Συνόδου (π.χ. Μίμης Ανδρουλάκης), τότε κινητοποιούνται οι Επίσκοποι;

Σημάτης Παναγιώτης, θεολόγος j

_______________________

j Υ.Γ. Δεν θα ασχολούμουν με το blog του Μητροπολίτη Καλαβρύτων, αν δεν με ανάγκαζε να ασχοληθώ με αυτό από τις πρώτες ημέρες τις λειτουργίας του, επιτρέποντας να γράψουν από αυτό εναντίον μου, συγκεκριμένοι «αγαπητοί» φίλοι του και επισκέπτες, οι οποίοι ξεκίνησαν από ύβρεις, συνέχισαν (να γράφουν) ξεσηκώνοντας εναντίον μου γονείς και μαθητές, κάνοντας αναφορές στην οικογένεια, και έφτασαν ακόμα και μέχρι απειλών για τη ζωή μου. Αναφέρω εδώ δυο τέτοιες καταχωρήσεις στο Δεσποτικό μπλόγκ:


Στην πρώτη φαίνεται η προτροπή να εκδιωχθώ από την υπηρεσία μου (και είναι σαν συνέχεια του εγγράφου που έστειλε ο ίδιος ο Καλαβρύτων προς το Υπουργείο Παιδείας για να με τιμωρήσει): Γράφει φίλος -επισκέπτης του μπλόγκ του: «Μήπως πρέπει να επιληφθεί άμεσα η αρμόδια Διεύθυνση Εκπαίδευσης? Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων? Ο Σύλλογος των καθηγητών» (εναντίον του Σημάτη;) (21/1/08 1:57 μμ).


Στη δεύτερη (26/1/08, 4:26 μμ) υπάρχουν απειλές για τη ζωή μου με λατινικούς χαρακτήρες:

«Ο/Η o vasilias tou dasous kai twn skoypidiwn twn thewn tis ghs.. είπε...
o
ergatis tou antixristou kirios kai theologos kirios panagiotis... metanoise panagioti

Οεργάτης του Αντιχρίστου κύριος και θεολόγος κύριος Παναγιώτηςμετανόησε Παναγιώτη
ilithie vlaka satana...egw eimai o pateras ris amartias.. ma kai o xristos toy geronta
ηλίθιε βλάκα σατανά…εγώ είμαι ο πατέρας της αμαρτίας… μα και ο Χριστός του γέροντα

se afto to sait... to spathi tis alithias tou laou... pros ton panagioti theologo kai se kathe
σε αυτό το σάϊτ… το σπαθί τις αληθείας του λαού προς τον Παναγιώτη θεολόγο και σε κάθε

theologo simati.. egw eimy o satanas... kathikia irodides to aima sas ta xeria tou ioannou

θεολόγο Σημάτη εγώ είμαι ο σατανάς καθήκια Ηρώδιδες το αίμα σας τα χέρια του Ιωάννου
tha vapsi sto kentro tis omoniasopos sfazete ton xristo san arni.... etsi sto telos
θα βάψει στο κέντρο της Ομόνοιας… όπως σφάζετε το Χριστό σαν αρνί…έτσι στο τέλος…
tha einai kai o therismos tis sporas sas.. porne esei tha rixthis... oyeeee dioti eimai edw.

θα είναι και ο θερισμός της σποράς σας… πόρνε εσύ θα ριχτείς… ουαί… διότι είμαι εδώ».


Μέρος εκείνου του πλήθους των ύβρεων το συγκέντρωσα και το έστειλα στην Ι. Σύνοδο (και με προσωπική επιστολή στον νυν Αρχιεπίσκοπο, τους Μητροπολίτες Θεσ/κης Άνθιμο, Σπάρτης Ευστάθιο, Τρίκκης Αλέξιο, Ηλείας Γερμανό, Κίτρους Αγαθόνικο, Άρτης Ιγνάτιο, Ναυπάκτου Ιερόθεο, Κονίτσης Ανδρέα, Μεσογαίας Νικόλαο, Πειραιώς Σεραφείμ, κ.ά. Αρχιερείς), περιμένοντας την επέμβασή τους και επισημαίνοντας ότι εγώ δεν έδωσα τροφή, δεν ενεπλάκην διόλου, δεν ανταπέδωσα τις ύβρεις, «δεν απέστειλα κανένα μήνυμα στο μπλόγκ του, ούτε έχω πρόθεση να στείλω».

Επειδή από Μητροπολίτες και Ι. Σύνοδο δεν υπήρξε ως τώρα -ένα χρόνο μετά- καμιά …απάντηση(!) και κατά διαστήματα συνεχίζουν να υπάρχουν αναφορές στο πρόσωπό μου στο εν λόγω blog, και κυρίως, επειδή γράφονται όλα αυτά τα υβριστικά κατά της Εκκλησίας, επαναφέρω το θέμα αναμένοντας, Σεβασμιώτατοι, «τα καθ’ ημάς».

6 σχόλια:

  1. Να ελπισουμε οτι θα επέμβη η Ιερα Συνοδος;
    Αυτην επεμβαινει μονο για να σωση τον κατοικοεδρευοντα στον Κορυδαλο αγαπητο της αδελφο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτός ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος ειναι κάτι άλλο.
    Τάμαθε όλα αυτά τα κόλπα στη χωροφυλακή.
    Ο μάγκας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εβγαλα το 3ο σχολιο γιατι δεν ηταν γραμμενο στην ελληνικη γλωσσα αλλα στην αλαμπουρνεζικη και δεν καταλαβαιναμε τι εγραφε.
    Παντως τετοια γλωσσα που δειχνει τρικυμια φρενων χρησμοποιειται πολυ στην ιστοσελιδα του δεσποτη του Αιγιου.
    Αν θελει ο κυριος αυτος να μας τα γραψη ελληνικα.

    Οδυσσεας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό είναι το πνεύμα της Χρυσοπηγής με ότι αυτό συνεπάγεται.Ο νοών νοείτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο καλυτερος μετα το Μακαριστο Χριστοδουλο,ο Καλαβρυτων Αμβροσιος!Ευτυχως που διαθετουμε δυναμικους Ιεραρχες σαν και αυτον !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΙΣΧΟΣ ΣΤΟΝ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ, ΤΟΝ ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΔΕΣΠΟΤΗ (ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΡΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ!!!) ΓΙΑ ΟΣΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΙ (ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ) Ο ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΗΜΑΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου