Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Επειδη ειμαστε υπερ της ελευθεριας του λογου, δημοσιευουμε την απαντησι στον σπουδαστη Β.Π. του κ. Αθ. Σακαρελου για να γινη στο θεμα ευρεια συζητησι. Δηλωνουμε οτι και εμεις διαφωνουμε σε πολλα με τις αποψεις του κ. Σακαρελου και θα διατυπωσουμε αυτες τις διαφωνιες μας. Μπορειτε ολοι να διατυπωσετε τις οποιες συμφωνιες ή τις διαφωνιες σας πολιτισμενα, ευγενικα, και επωνυμα ή ανωνυμα.



ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΣΑΚΑΡΕΛΛΟΥ
στον σπουδαστή Β. Π. περί των Εκκλησιών Παλαιού και Νέου
Ημερολογίου
--------------------------------------

Και τώρα, η σειρά μου ν’ απαντήσω στα ερωτήματα του σπουδαστή Β.Π.

Ο σπουδαστής Β. Π. με ρωτάει:

α. αν θεωρώ την Εκκλησία του Νέου αιρετική.
β. αν θεωρώ τα μέλη της αβάπτιστα.
γ. αν κοινωνούν σώμα και αίμα Χριστού, ή ψωμί και κρασί
δ. μήπως θα πρέπει όλοι οι Ορθόδοξοι να αποτελέσουμε μιά ενωμένη δύναμη κατά του κακού; Πώς θα γίνει αυτό, όταν ο ένας πολεμάει τον άλλο; Μήπως, πρέπει να τα «βρούμε» όλοι μαζί;

1. Ερωτώμαι, αν θεωρώ την Εκκλησία του Νέου αιρετική.

Απαντώ:
α. Εγώ, αυτό που γνωρίζω είναι ότι η Εκκλησία, στην οποία είμαι μέλος είναι Ορθόδοξη και συνέχεια της Εκκλησίας του Χριστού, που υπήρχε μέχρι το 1924, τότε δηλ. που προσπάθησε ο Χρυσόστομος Παπαδόπουλος να αλλάξει στη λατρεία της Εκκλησίας το Παληό Ημερολόγιο με το φράγκικο του Πάπα! Λέω, προσπάθησε ο Χρυσόστομος Παπαδόπουλος να αλλάξει το Ημερολόγιο, γιατί δεν μπόρεσε να το επιβάλει στην Εκκλησία, η οποία αρνήθηκε να το δεχθεί και αντέδρασε δυναμικά. Την αλλαγή δέχτηκε μόνο ο τότε ο υπ’ αυτόν κλήρος και μερίδα του λαού, η οποία ξεχώρισε από όσους απέκρουσαν το Νέο Ημερολόγιο.
Σημαντική μερίδα του λαού με ελάχιστους κληρικούς και μοναχούς, που προέρχονταν κυρίως από το Άγιο Όρος, αντέδρασαν, αποκήρυξαν τους καινοτόμους επισκόπους, και διέκοψαν την εκκλησιαστική «κοινωνία» με αυτούς. Δηλ. οι πιστοί αυτοί «αποτειχίστηκαν»! Αυτό σημαίνει ότι το ποίμνιο της μέχρι τότε υπάρχουσας Εκκλησίας διασπάστηκε σε δύο μερίδες, από τις οποίες η μία αποτέλεσε τους Παλαιοημερολογίτες και η άλλη αποτέλεσε τους Νεοημερολογίτες.
Οι Παλαιοημερολογίτες δεν άλλαξαν τίποτε. Οι Νεοημερολογίτες στις 10 Μαρτίου 1924 κοιμήθηκαν το βράδυ με το Παληό, και ξύπνησαν το πρωί με το Νέο. Δηλ. τους είπαν ότι ξημέρωσε η 23 Μαρτίου 1924!
Ερωτώ: Είναι δυνατόν ποτέ, άνθρωποι, που δεν προέβησαν ποτέ σε καμία ενέργεια να κοιμούνται το βράδυ Ορθόδοξοι και να ξημερώνουν το πρωϊ «εκτός Εκκλησίας»; Νομίζω, πως όχι! Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα.
Γιατί οι πιστοί αυτοί δεν δέχτηκαν το φράγκικο ημερολόγιο; Αυτό είναι άλλο θέμα, το οποίο δεν μπορούμε να αναπτύξουμε εδώ. Προφανώς, γιατί το είδαν σαν μιά φανερή εκδήλωση του Οικουμενισμού, της πιο επικίνδυνης αίρεσης της εποχής μας! Οι πιστοί αυτοί έκτοτε είναι η Εκκλησία του Χριστού, με χάρη μυστηρίων και κιβωτός της σωτηρίας των μελών της.

β. Εμένα, σαν απλό μέλος της Εκκλησίας που ανήκω, δεν με ενδιαφέρει τι είναι η Εκκλησία του Νέου. Αυτό είναι θέμα, που ενδιαφέρει τους ίδιους. Ας ψάξουν να μάθουν την αλήθεια, όπως έψαξα και εγώ, χρόνια ολόκληρα, για την Εκκλησία στην οποία ανήκω.
Πολλές φορές, διάφοροι Νεοημερολογίτες, κυρίως φίλοι, με πιέζουν στις συζητήσεις μας, να τους πω, σαν θεολόγος που είμαι, μιά γνώμη για το θέμα αυτό.
Τους απαντώ: Ρωτήστε τους Πατέρες!
Κι’ όταν με ρωτούν, τι λένε οι Πατέρες για το ζήτημα αυτό, τους απαντώ ότι λένε ότι δεν μπορεί ποτέ μιά Εκκλησία να είναι αιρετική!
Κι’ όταν με ρωτούν στη συνέχεια, αν η Εκκλησία τους είναι κακόδοξη και αιρετική, τους απαντώ να εξετάσουν την ιστορία της από το 1924 μέχρι σήμερα και θα διαπιστώσουν αν είναι Ορθόδοξη ή αιρετική.
Έτσι, η συζήτηση περιστρέφεται στα γεγονότα της αλλαγής του Ημερολογίου, στη σχέση της αλλαγής αυτής με τον Οικουμενισμό και στην προσχώρηση των εκκλησιαστικών της ηγετών σ’ αυτόν, στον Παπισμό και στη Μασονία! Συζητώντας τα παραπάνω θέματα καλόπιστα, κάτω από το πρίσμα της διδασκαλίας των αγίων Πατέρων, αβίαστα καταλήγουν μόνοι τους οι συνομιλητές φίλοι μου στο συμπέρασμα, ότι η Εκκλησία τους είναι πράγματι κακόδοξη, γιατί εμφωλεύει σ’ αυτή ο Οικουμενισμός, ότι ενώθηκε ήδη από το 1965 με τον Παπισμό, και ότι οι ηγέτες της είναι αιρετικοί, Λατινόφρονες, ορισμένοι δε και μασόνοι. Ένας από αυτούς, ο διαβόητος Αθηναγόρας, δεν ήταν μόνο αιρετικός, ήταν και μασόνος, στην Κέρκυρα δε, που ήταν στην αρχή Μητροπολίτης, εκτελούσε χρέη και ραβίνου!
Είναι πλέον φανερό, ότι οι Πατέρες της Εκκλησίας, είναι κατηγορηματικοί, ότι μιά τέτοια Εκκλησία, όπως την περιγράψαμε πιο πάνω, είναι κακόδοξη και δεν μπορεί ποτέ να αποτελεί τη συνέχεια της Εκκλησίας που υπήρχε προ του 1924!

2. Ερωτώμαι στη συνέχεια, αν θεωρώ τα μέλη της Εκκλησίας του Νέου αβάπτιστα. Απαντώ, ότι δέχομαι, ό,τι λένε οι Πατέρες. Τι λένε;
Λένε, ότι χάρη μυστηρίων δεν μπορεί να έχει μιά αιρετική Εκκλησία! Αν η Εκκλησία του Βαρθολομαίου είναι αιρετική, κατά τους Πατέρες, δεν έχει σωστικό βάπτισμα!
Οι Πατέρες, που έλαβαν μέρος στην Σύνοδο της Καρχηδόνος, είπαν: «Ποιος μπορεί να δώσει αυτό που ο ίδιος δεν έχει; Ή πώς μπορεί να ασκεί έργα πνευματικά αυτός που απέβαλε το άγιο Πνεύμα; ... Και γι’ αυτό εμείς που είμαστε μαζί με τον Κύριο ... πρέπει να αποδοκιμάσουμε και να απορρίψουμε και να αποβάλουμε και να θεωρήσουμε ως βέβηλα όσα κάνουν αυτοί που του εναντιώνονται»!
Ερωτώ κάτι: Οι Παπικοί είναι βαπτισμένοι; Τους ξαναβαπτίζουμε, ή όχι! Ναι! Οι οπαδοί του Βαρθολομαίου, που ενώθηκαν με τον Πάπα κι’ αποτελούν πλέον την αυτή Εκκλησία, μήπως πρέπει και αυτοί να ξαναβαπτίζονται;
Και κάτι άλλο: Η Εκκλησία του Νέου, γιατί ξαναβαπτίζει, όσους έχουν βαπτισθεί στην Εκκλησία του Παλαιού;

3. Ερωτώμαι επίσης, αν οι του Νέου κοινωνούν σώμα και αίμα Χριστού, ή όχι.
Οι Πατέρες λένε ότι μόνο στους κόλπους της Ορθόδοξης Εκκλησίας τελείται το μυστήριο της θείας Ευχαριστίας και μόνο τα μέλη της μπορούν να κοινωνούν το σώμα και αίμα Κυρίου, υπό ορισμένες προϋποθέσεις.

4. Ερωτώμαι τέλος, μήπως θα πρέπει όλοι οι Ορθόδοξοι να αποτελέσουμε μιά ενωμένη δύναμη κατά του κακού; Πώς θα γίνει αυτό, όταν ο ένας πολεμάει τον άλλο; Μήπως, πρέπει να τα «βρούμε» όλοι μαζί;
Συμφωνώ απόλυτα με τον αγαπητό σπουδαστή Β.Π., αν και ο πρωταρχικός σκοπός μας δεν πρέπει ποτέ να είναι να αποτελέσουμε κάποια δύναμη κατά του κακού. Σκοπός μας πρέπει να είναι όλοι οι λεγόμενοι Ορθόδοξοι να επανέλθουν στους κόλπους της Εκκλησίας, κατά τη ρήση του Μεγάλου Βασιλείου, «τους πεπλανημένους επανάγαγε»! Με την επιστροφή αυτή θα επιτευχθεί η ενότητα όλων των Ορθοδόξων υπό την στέγη της Εκκλησίας. Η επιστροφή αυτή των πεπλανημένων θα γίνει εάν ποτέ θα έχουμε την μία και αυτή Ορθή Πίστη!

21 σχόλια:

  1. Και στην Εκκλησία του Παλαιού ακούγονται ενίοτε αιρετικές φωνές; Είναι άραγε, ως εκ τούτου αιρετική η Εκκλησία αυτή, κατά την "θεολογία" του κ. Σακαρέλλου;
    Και ακόμα, μπορεί να μας πεί ο κ. Σακαρέλλος, ποιά απ' όλες τις Παρατάξεις των Παλαιοημερολογιτών αποτελεί την Μία αγία καθολική και αποστολική Εκκλησία, εκτός αν είναι όλες μαζί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια παρατήρηση και ένα ερώτημα:
    Παρατήρηση: Το φράγκικο ημερολόγιο ακολουθεί η Ελληνική Πολιτεία, ενώ η Ελληνική Εκκλησία ακολουθεί το διορθ. Ιουλιανό, όσο και εάν δε θέλουμε να το παραδεχτούμε.
    Ερώτημα: Στο ναό, όπου εκκλησιάζεται ο κ. Σακαρέλλος, ποιόν Αρχιεπίσκοπο μνημονεύουν: τον Νικόλαο (των Ματθαιικών), τον Κήρυκο (αποσχισθέντα από τους Ματθαιικούς), τους πέντε που καθηρέθηκαν από τους Ματθαιικούς (για τις εικόνες), τον Χρυσόστομο (των Φλωρινικών), τον Αντώνιο (των αποσχισθέντων Φλωρινικών), τους ανεξάρτητους Ακάκιο, Γαβριήλ, Αθανάσιο, Γερμανό (αποσχισθέντων Φλωρινικών), τον Μάξιμο (των Αυξεντιανών), τον Αθανάσιο (των αποσχισθέντων Αυξεντιανών), τον Κυπριανό (των Ενισταμένων), τον Ευθύμιο Θεσ/νίκης (των καθηρημένων Φλωρινικών), τον Σεβαστιανό της Κύπρου (των Ματθαιικών), τον Παρθένιο της Κύπρου (των καθαιρεθέντων Ματθαιικών του Κηρύκου) ή κάποιον άλλον; Γιατί, αν μνημονεύεται ένας από τους ανωτέρω αναφερόμενους, τότε αυτομάτως οι υπόλοιποι είναι καθηρημένοι γι' αυτόν.
    Και εν πάσει περιπτώσει, ποιός από αυτούς είναι ο Προκαθήμενος της Ορθόδοξης Εκκλησίας, η οποία είναι συνέχεια της Εκκλησίας του Χριστού, για να κανονίσουμε και εμείς την πορεία μας.
    Μια απλή απάντηση δεν θα έβλαπτε, αντίθετα θα διαφώτιζε.
    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προς τον "αιρετικόν" :

    ΄Ε! ΄Αντε, που ζεις εσύ, και κάνεις τον πολύξερο! Δεν είναι αρχηγοί Παρατάξεων όλα τα άτομα αυτά, που μνημονεύεις, πλην 3, του Χρυσοστόμου Κιούση, του Νικολάου Μεσιακάρη και του ημιθανούς Κυπριανού! Τελευταία, κι' ο καθηρημένος από τους Ματθαϊκούς, Κήρυκος, έκανε με τον λαϊκό Γκουτζίδη, δική του Σύνοδο!
    Αυτά για να ξέρεις, τι σου γίνεται, κύριε "αιρετικέ"! Μη χαίρεσαι όμως γι'αυτό, γιατί μόνο ένας από τους πιό πάνω είναι ο κανονικός Αρχιεπίσκοπος της Εκκλησίας του Χριστού, που ακολουθεί το Παλαιό Ημερολόγιο! Οι άλλοι είναι ψευδεπίσκοποι, καθηρημένοι ή αυτοχειροτόνητοι!
    Αν θελήσεις ποτέ να φύγεις από τον Πάπα, ψάξε να βρεις, ποια είναι η Εκκλησία αυτή. Και να είσαι βέβαιος, ότι θα την βρείς!
    ΄Ερχου και ίδε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ερώτησα τον αγαπητό κ. Σακαρέλο να απαντήσει, δεν ζήτησα να απαντήσει ο δικηγόρος του.
    Μάλιστα τον ρώτησα να απαντήσει σε μια συγκεκριμμένη ερώτηση, όχι έτσι αφηρημένα και αόριστα και με γενικότητες.
    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξεχασες και τον Μακαριο του Ευθυμιου, φιλε.
    Μια πρωϊα αποφασισε και αυτος να γινη αρχιεπισκοπος Αθηνων και πασης Ελλαδος. Αμε.
    Μπαχαλο, να πουμε.
    Απο που να ξεκινησης και ποτε να τελειωσης.
    Και τι ειναι ολα αυτα, ρε παιδια;
    Κατα τον Σακαρελο, Εκκλησια!!! του Χριστου. Η Μια αγια καθολικη και αποστολικη.
    Δεν τους πετατε στον ωκεανο, ρε παιδια, να ξεβρωμηση ο τοπος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κυρ -"αιρετικέ", ο Απ. Παύλος συμβουλεύει:

    "αιρετικόν άνθρωπον μετά μίαν και δευτέραν νουθεσίαν παραιτού, ειδώς ότι εξέστρταπται ο τοιούτοςκαι αμαρτάνει ων αυτοκρατάκριτος"( Τιτ. 3, 10-11)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ σωστά κυρ-πολύξερε.
    Μόνο που δεν πρόσεξες κάτι.
    Ο απόστολος γράφει το "αιρετικόν" με α μικρό και όχι με Α κεφαλαίο.
    Άντε γειά!
    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κύριε ανώνυμε,
    πού είπε ο κ. Σακαρέλλος, ότι ο τάδε ή ο τάδε είναι η «Εκκλησία του Χριστού»; Μιλάει για Εκκλησία του Χριστού, που ακολουθεί το Παλαιό ( και όχι το Νέο, ή Φράγκικο, ή Γρηγοριανό) Ημερολόγιο. Και είπε, όποιος ενδιαφέρεται να βρει ποια είναι αυτή η Εκκλησία, ας ψάξει να την βρει!
    Βέβαια, είναι πολύ κακό, το ότι στο χώρο του Παλαιού Ημερολογίου, εκτός από την Εκκλησία του Χριστού, υπάρχουν και μερικές παρατάξεις, κυρίως καθηρημένων, ή άλλων προσώπων. Αλλά, το φαινόμενο αυτό, δεν πρωτοπαρουσιάστηκε στην Εκκλησία μετά το 1924. Υπήρχε και προ του 1924, από τους αποστολικούς χρόνους, διάφορα πρόσωπα ίδρυαν τις δικές τους εκκλησιαστικές κοινότητες.
    Στην περίπτωση των Παλαιοημερολογιτικών Παρατάξεων η Εκκλησία δεν μπορεί να κάνει τίποτα, ούτε ευθύνεται για το φαινόμενο αυτό. Η Εκκλησία κάνει πάντα το καθήκον της. Όσες φορές αντιμετωπίζει περιπτώσεις αναξίων κληρικών της, τους απομακρύνει. Τι φταίει αυτή, όταν τα πρόσωπα αυτά, μαζεύουν μερικούς οπαδούς τους και εμφανίζονται ως «επίσκοποι» η «Αρχιεπίσκοποι» παρατάξεων; Μήπως, η Εκκλησία του Παλαιού Ημερολογίου, έχει το χωροφύλακα, όπως η Εκκλησία του Νέου, για να τους εμποδίσει; Εξάλλου, πολλές απ’ τις Παλαιοημερολογιτικές αυτές παρατάξεις δημιουργήθηκαν από την ίδια την Νεοημερολογιτική Εκκλησία για ευνόητους λόγους!
    Αυτό όμως που μου κάνει εντύπωση, είναι η ευκολία με την οποία κάτω από τον υποκριτικό πέπλο της ανωνυμίας καταφέρεσαι κατά ορισμένων προσώπων του Παλαιού, όπως του Ευθυμίου και Μακαρίου. Εγώ, προσωπικά, δεν έχω απολύτως καμία προσωπική εκκλησιαστική σχέση με τα πρόσωπα αυτά. Συνεπώς, είμαι ο τελευταίος που θέλω να αναλάβω την υπεράσπισή τους. ΄Όμως, δεν δέχομαι να σε ακούω να κατηγορείς πρόσωπα απόντα απ’ το διάλογο αυτό και κάτω από συνθήκες ανωνυμίας, και μάλιστα, εξ αιτίας τους να βγάζεις και συμπεράσματα σε βάρος της Εκκλησίας του Παλαιού. ΄Έχεις κάτι να κατηγορήσεις τα πρόσωπα αυτά; Πες το! Μη ρίχνεις όμως τη λάσπη, ελπίζοντας κάτι να κολλήσει! Η ίδια λάσπη μπορεί κάποτε να πέσει και σε σένα ή τους «επισκόπους» σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Με άλλα λόγια, κυριε αιρετικέ, θξέλεις να μας πεις, ότι εσύ είσαι Αιρετικός, με κεφαλάιο το Α, δηλαδή μεγάλος ΑΙΡΕΤΚΟΣ!
    ΄Οντως επαληθεύονται τα λόγια του Παύλου ότι "εξέστραπται ο τοιούτος"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το Αιρετικος, ανωνυμε, δεν το καταλαβαινεις οτι το χρησιμοποιει σαν επωνυμο;
    Και γιατι τοση ειρωνια;
    Σε αυτα που λεει μπορεις να απαντησης με ψυχραιμια;
    Οι ειρωνειες ειναι διαβολικη τακτικη.
    Και εσεις η της πατρωας δεν πρεπει να ειρωνεύεσθε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγω περιμενω ο κυριος Σακαρελος να μας φανερωση ποια ειναι αυτη η Εκκλησια; Κρυμμενη την εχετε;
    Γιατι φοβαστε να μας πητε;
    Και ποιοι ειναι οι καθηρημενοι;
    Διοτι εδω εχουμε ντουζινες ολοκληρες.
    Φιλοι μου, ονοματα, αφηστε τις γενικοτητες.
    Μην ντρεπεστε.
    Θελουμε ονοματα. Αυτος και αυτος ειναι εκτος, αυτος και αυτος ειναι εντος.
    Τι φοβαστε να τους καταγγείλετε.
    Κρυμμενοι ειναι;

    Γιωργος απο Πολυγυρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κυρ-πολύξερε, πάλι την πάτησες.
    Άλλο αιρετικός, άλλο ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ και άλλο Αιρετικός.
    Αλλά "ο μη νοών, πως νοείτω";
    Καλή νύκτα
    Αιρετικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κύρ "αιρετικέ"!
    Εσύ τριχοτομείς την τρίχα! Τόσο έξυπνος είσαι! Τρίχες, λοιπόν μας λές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο «Γιώργος από τον Πολύγερο» ρωτάει, αν έχουμε την έχουμε την Εκκλησία κρυμμένη. Όχι, η Εκκλησία του Χριστού δεν είναι κρυμμένη, όπως δεν ήταν κρυμμένη και προ του 1924. ΄Όποιος θέλει την αναζητά και την βρίσκει.
    Ο λόγος όμως, που ορισμένοι θέτουν αυτά τα ερωτήματα, είναι ίδιος με εκείνων των Φαρισαίων, που ρώτησαν το Χριστό, αν επιτρέπεται να δίνουν οι Ιουδαίοι φόρο στον Καίσαρα! Αποβλέπουν τα ερωτήματα αυτά, στην παγίδευση. Να υποδειχθεί ποιοί απ΄ όλους τους Παλαιοημερολογίτες είναι μέλη της Εκκλησίας. Οπότε, έτσι θα πυροδοτήσουν την αντίδραση όλων των άλλων, με αποτέλεσμα να ξεσπάσει ένας πόλεμος ενδοπαλαιοημερολογιτικός! Δεν θα πέσουμε, λοιπόν, στην δήθεν "αθώα" παγίδα σας, αδελφοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αρα έχετε έναν Οικουμενισμό ιδιάζουσας μορφής.
    Φοβάστε να μην αντιδράσουν όλοι οι άλλοι.
    Αρα ενώνεστε σε αλλα πολλά αλλα σας χωρίζουν οι παρατάξεις. Τι μωσαϊκό ειναι αυτό;
    Εγώ αν πίστευα ότι ειμαι η Εκκλησία του Χριστού, δεν θα τόκρυβα για να μην προκαλέσω αντιδράσεις αλλά θα τους καλούσα να ρθούν σ' αυτην.
    Δηλαδή γιατί στόχος σας ειναι μόνο εμείς οι νεοημερολογίτες;
    Αυτοί δεν ειναι εκτος Εκκλησίας;
    Αφήστε λοιπόν τις αμαρτωλές υπεκφυγές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητοί φίλοι

    Πρίν από λίγο μπήκε στο ιστολόγιό μας κάποιος χυδαίος υβριστής και καταχώρησε ένα ακατάσχετο υβρεολόγιο.
    Και εναντίον εμού προσωπικά και εναντίον του αγωνιστικού περιοδικού μας και εναντίον της ιστοσελίδας μας και εναντίον άλλων.
    Μόλις το αντιλήφθηκα αμέσως το έσβησα.
    Το apotixisi.blogspot.com ειναι ένα τελείως ελεύθερο μπλόγκ και μπορεί να εκφράζεται ο καθένας τελειως ελεύθερα, αλλά συνετά, ευγενικά και πολιτισμένα.
    Δηλαδή χριστιανικά, γιατί αν βγάλουμε τον Χριστό από τον άνθρωπο μένει ο αγριάνθρωπος.
    Ο Χριστός μόνον εκπολιτίζει, εξαγνίζει και ανανεώνει τον άνθρωπο.
    Παρακαλώ οποιον αντιλαμβάνεται πρώτος στο μέλλον κάτι παρόμοιο να μας τηλεφωνεί αμέσως για να τον διαγράφουμε.
    Ευχαριστώ. ΟΔΥΣΣΕΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπραβο αγαπητε Οδυσσεα, καλα του εκανες του ανωνυμου υβρστου! Ε μα ποια!!! Σε χαιρεταει ο Θεσσαλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αγαπητέ Θεσσαλέ, το ερεύνησα, δυστυχώς εσύ είσαι από το βουνό των κενταύρων, εγώ από το βουνό των 12 Θεών και θεαινών. Εντάξει είμαστε..... κοντοβουνιώτες.

    Βλέπεις το μπλογκ μας είναι ανοιχτό και με πλήρη ελευθερία. Δεν θέλω να σταθμίζω την αναπνοή κανενός. Μα υπάρχουν και ανάγωγοι που δεν τους προλαμβάνεις. Τι να κάνουμε;
    Και τι έγινε που ο ανώνυμος με ύβρισε χυδαία; Εγώ δεν αισθάνθηκα τίποτα από τις ύβρεις του.
    Ο Θεός να τον ελεήση τον υβριστή μου αδελφό. Λάθος πόρτα χτύπησε.Ομως άφησε σοβαρά ίχνη ενοχής. Ο Θεός αγαπάει τον κλέφτη, αγαπάει και τον νοικοκύρη.
    Τον καταλάβαμε και να δούμε τι θα κάνη. Ο άνθρωπος είναι βαρειά ασθενής. Και δεν το λέω έτσι και ως έτυχε. Εχω αποδείξεις. Ειλικρινά πιστεύω ότι χρειάζεται ψυχίατρο. Τον γνώρισα τον άνθρωπο. Και πιστεύω είναι ψυχασθενής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ενημερώνω τους δύο φίλους που μου εστειλαν ε-μέϊλ για να γραφούν στο περιοδικό, τους ενημερώνω ότι ήδη γράφτηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ενημερώνω όσους λαμβάνουν το περιοδικο ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ότι ήδη το φύλλο του Μαρτίου ταχυδρομήθηκε χθές Παρασκευή.
    Μετρήστε μέρες για να δήτε σε πόσες μέρες κάνουν τα ...Βραχυδρομεία μας γιά να σας το φέρουν στο σπίτι σας.
    Θέλουμε να μας ενημερώσετε και σ' αυτό γιατί δημιουργήσαμε στα ΕΛΤΑ μεγάλο πρόβλημα και το ζήτημα το παρακολουθούμε.

    Επίσης στο Αγιον Ορος κάποιοι καλόγηροι, κόλακες του Πατριάρχου επενέβαιναν και απέκρυπταν το περιοδικό μας και το πετούσαν.
    Μας το ανέφεραν συγκεκριμένοι αγιορείτες πατέρες που έγιναν αυτόπται μάρτυρες.
    Εγιναν οι νόμιμες καταγγελίες και το ζήτημα είναι υπό αυστηρά παρακολούθησι.
    Δεν θα το αφήσουμε.
    Ο κάθε κατεργάρης θα κάτση στο μπάγκο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είστε όλοι σας αργόσχολοι και χαζοί. Αν θέλατε να ασχοληθείτε με την εκκλησία, δεν θα καθόσαστε στον υπολογιστή να γράφετε τέτοιες σαχλαμάρες. Παρεπιπτόντως, μιας και το αναφέρατε, ας σημειώσουμε ότι ο Σεβαστιανός είναι ένας ανάξιο "επισκουπίδιο" που χειροτονήθηκε εν μέσω αιμάτων, και των ιαχών "ανάξιος". Όσο για τον κυρίο Σακαρέλλο τους Τσακιρογλέους και τον κ. Κάτ(σ)ουρα, αν δεν μετανοήσουν, θα παραστούν ενώπιον του κριτού, με τον χιτώνα αιματοβαμμένο εκ του αίματος της Εκκλησίας την οποίαν καταμακέλλευσαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου